Kuinka voi olla niin miehen näköinen vaikka on nainen ? Tämä on jäänyt epäselväksi. Ja hänellä on tiettävästi tyttöystävä ei poikaystävää.
Caster Semenya
6
244
Vastaukset
- r6yuhe5rtg
Epäilen että ei saisi kilpailla naisena jos olisi valkoihoinen . Etelä-Afrikan mustia halutaan hyvittää apartheidista.
- ij6rtyj
Semenyalla on vaimo ja lapsikin on tehty.
- lkkfkkfl7xx
Aloittaja aloitti klo 1:51 ja vastaili itselleen heti perään klo 1:55 jatkaen keskustelua itsensä kanssa klo 1:59...
- Anonyymi
Casterilla ei ole munasarjoja, mutta on kehon sisällä kivekset, eli balls, joten on enemmän mies.
- Anonyymi
Omat sarjat kyseisille menijöille, niin ei ongelmaa. Ei lämminveriset hevosetkaan juokse kylmäveristen kanssa.
- Anonyymi
Niin, yleensä asiat ovat juuri miltä näyttävät.
Eli jos maassa oleva kasa näyttää paskalta ja haisee paskalta niin yleensä se suurella todennäköisyydellä on paskaa.
Mutta kun tänä päivänä tuntuu siltä että kaikkia asioita pitää väännellä ja väkisin hakea sitä erikoisinta ratkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940