Mikä "joidenkin" puheissa mättää.. ;P

Nuuska.KuNmastelee

Tiedostetut ja/tai Tiedostamattomat valheet.. ;P

Täällä(kin) on monia, jotka puhuvat itsensä Ennemmin tai Myöhemmin Pussiin.. Monet jopa jatkuvasti.. Ja Jeps.. Monet niistäkin, jotka alkavat väittämään, että "En Minä..".. ;D

.. Huomaatteko itse itsessänne sitä?.. Meinaan vaan, että meno näyttää monesti täälläkin olevan, kuin JakoMielisten ja/tai PatologistenValehtelijoiden KokoontumisAjoissa.. ;D

.. Mut joo.. Ei kai pidä Olla Huolissaan.. Se on Varmaan Vain ihan "normaalia" IhmisApinan käytöstä.. ;D.. Vaikka toisaalta voihan se joillekin aiheuttaa "hieman" huolestumisen, pettymyksen, ahistuksen jne. tunteita, jos/kun kyseinen "normaalius" ei istu Oikeesti joidenkin Pirtaan kovinkaan hyvin ja huomaa/tajuaa kyseisen asian olevan Aikast "normaalia" ja Yleistä toimintaa.. ;P

.. Jos nyt tästä jonkun KultaisenReunan haluaa löytää, niin kait se on sitten se, että.. "Hyvää" Eliksiiriä se on ainakin SiniSilmäSyndroomaan.. ;D

20

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en kuitenkaan pitäisi ihan kaikkea täällä kirjoitettua ihan absoluuttisena totuutena siitä millainen ihminen sitten "oikeasti" kuitenkin on, täällä kun helposti jää enemmän tai vähemmän jonkinalainen "rooli" päälle joka hieman vaikuttaa kirjoituksiin, toki sitten jos toisinaan tulee enemmän sitä siviilipuolta esiin se voi näyttäytyä hieman ristiriitaisena "rooliin" nähden. No joo, siitä kyllä olen samaa mieltä että joitakin se "rooli" sitten laittaa esiintymään liberaalimmassa valossa kuin mitä oikeasti onkaan kun taas joillakin hieman kärjistyy, ainakin mulla käy helposti niin että menee kärjistymisen puolelle toisinaan ihan itsestään:D

      Mitä tulee koko yhteiskuntaan keksin tuossa tänään uuden sanaparin, "eksoottisuuden joukkopsykoosi" joka näyttää laittaneen koko kansakunnan sekaisin, siitä todistanee aika hyvin eilisen raportit sadastatuhannesta pride -marssijasta, suurin osa ei edes tajua missä on mukana, tärkeintä on vaan olla ja esittää vaikka omatkaan valinnat käytännön tasolla ei ulottuisi sille tasolle mitä marssiesityksen roolissa annetaan ymmärtää.

      Hieman tähänkin avukseen sopien mestari muuten kirjoitti taas asiaa:

      https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-sikagatesta-elamme-mielisairasta-aikaa-reiluuden-tasapuolisuuden-yleisesti-patevien-periaatteiden-kasitetta-yksinkertaisesti/

      • .. Miten Osasitkin Vetäistä "näiden" käyttämän Tyypillisen KaunisteluKortin Esiin?.. =O *Näyttelee HäNmästynyttä..*.. ;D

        .. Näinhän "nämä" asian/asiaa ajattelevat. "Vain "normaalia" pelailua jne.".. Sen olen Jo Oppinut, vaikka SiniSilmäSyndrooma aiheuttaakin enemmän tai vähemmän Häröä NäköKenttään.. Vieläkin.. ;D

        Kuuluu ihan NarsuMarsujen Luontaiseen LajiKäyttäytymiseen.. Ja Niitähän Riittää.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Miten Osasitkin Vetäistä "näiden" käyttämän Tyypillisen KaunisteluKortin Esiin?.. =O *Näyttelee HäNmästynyttä..*.. ;D

        .. Näinhän "nämä" asian/asiaa ajattelevat. "Vain "normaalia" pelailua jne.".. Sen olen Jo Oppinut, vaikka SiniSilmäSyndrooma aiheuttaakin enemmän tai vähemmän Häröä NäköKenttään.. Vieläkin.. ;D

        Kuuluu ihan NarsuMarsujen Luontaiseen LajiKäyttäytymiseen.. Ja Niitähän Riittää.. ;D

        Niin muttta kun sitähän se on ja yritin sanoa kauniisti ettei kukaan loukkaannu :D Jotkukthan on kokeilleet useampiakin "roooleja", niissä vaan tahtoo olla se että ne ei sitten kuitenkaan tahdo "kestää" vaan murenevat ennenpitkää niin kuin tuossa avauksessa mainitsetkin, lähellä omaa minää oleva palstarooli lienee kestävin ja paras tapa toimia niin ei tule mahdottoman paljon sanomista kuitenkaan. Noista marsuista, jokunen päivä sitten oli taas juttu, tässä:

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201806262201035666_we.shtml'

        Tuokin on ollut täällä palstalla(kin) nähtävissä, omaa virhettä voida myöntää vaan paukutetaan päätä karjalanmäntyyn. Aika hyvin palstan mikromaailma kuvastaa oikeaakin maailmaa, samnantyylisestihän sielläkin jutut menee.


      • dsfsfdsdsds

        Rooli tulee siitä, että kaikki menee tiedyn suodattimen läpi, jos on rekisteröitynyt.

        Sinäänsä jännää, että dissi käskee tällä rekisteröimättömiä painumaan vitt...n, jos niiden mielipide on hänen mielestään väärä.


      • dsfsfdsdsds kirjoitti:

        Rooli tulee siitä, että kaikki menee tiedyn suodattimen läpi, jos on rekisteröitynyt.

        Sinäänsä jännää, että dissi käskee tällä rekisteröimättömiä painumaan vitt...n, jos niiden mielipide on hänen mielestään väärä.

        Ehkä siinä on vähän tuota "He pystyvät vilpittömästi pöyristymään, jos ihmistä, josta he pitävät, verrataan eläimeen, ja samaan aikaan aivan yhtä vilpittömästi olemaan sitä mieltä, että tietenkin heidän inhoamaansa ihmistä saa verrata eläimeen." Mutta joo, kyllä siinä mielessä ymmärrän dissiä tuossa asiassa että rekkaamaton on rasittava väittelykumppani kun siitä ei välttämättä ole oikein mitään aiempaa kuvaa, et ikäänkuin pysty yhdistämään sitä mihinkään kun ei sen aiemmat kommentoinnit sillä tavalla ole painuneet mieleen kuin rekattujen ja sillä taas on kaikki tieto sinusta. No sitä voi sitten itsekukin tehdä itse sen ratkaisun että lopettaa maratonkeskustelun jos ei miellytä tyoisen sanomiset, niin minä ainakin teen jos toisella pyrkimyksenä enemmän pelkkä puskista loukkaaminen kuin itse keskustelu,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin muttta kun sitähän se on ja yritin sanoa kauniisti ettei kukaan loukkaannu :D Jotkukthan on kokeilleet useampiakin "roooleja", niissä vaan tahtoo olla se että ne ei sitten kuitenkaan tahdo "kestää" vaan murenevat ennenpitkää niin kuin tuossa avauksessa mainitsetkin, lähellä omaa minää oleva palstarooli lienee kestävin ja paras tapa toimia niin ei tule mahdottoman paljon sanomista kuitenkaan. Noista marsuista, jokunen päivä sitten oli taas juttu, tässä:

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201806262201035666_we.shtml'

        Tuokin on ollut täällä palstalla(kin) nähtävissä, omaa virhettä voida myöntää vaan paukutetaan päätä karjalanmäntyyn. Aika hyvin palstan mikromaailma kuvastaa oikeaakin maailmaa, samnantyylisestihän sielläkin jutut menee.

        .. Noh, En mä mitään "PalstaRooleja" tarkoittanut.. Ja KaunisteluTermi tuo(kin) vain on.. Samaa Perseily&Outoilu Kulttuuria se on, kuin monen ns. "normaali" "Sosiaalinen Pelailu" jne.. ;P

        .. Ja NarsuMarsuilla en edelleenkään tarkoita Vain TäysNarsuja, jotka täyttävät Täydellisesti&Kokonaan Viralliset Kriteerit.. ;P


      • sivustaseuraaja

        Aika lahkolaiselta kuulostaa sun jutut. Ootko jossain herätysliikkeessä?


      • pppppppppppppk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ehkä siinä on vähän tuota "He pystyvät vilpittömästi pöyristymään, jos ihmistä, josta he pitävät, verrataan eläimeen, ja samaan aikaan aivan yhtä vilpittömästi olemaan sitä mieltä, että tietenkin heidän inhoamaansa ihmistä saa verrata eläimeen." Mutta joo, kyllä siinä mielessä ymmärrän dissiä tuossa asiassa että rekkaamaton on rasittava väittelykumppani kun siitä ei välttämättä ole oikein mitään aiempaa kuvaa, et ikäänkuin pysty yhdistämään sitä mihinkään kun ei sen aiemmat kommentoinnit sillä tavalla ole painuneet mieleen kuin rekattujen ja sillä taas on kaikki tieto sinusta. No sitä voi sitten itsekukin tehdä itse sen ratkaisun että lopettaa maratonkeskustelun jos ei miellytä tyoisen sanomiset, niin minä ainakin teen jos toisella pyrkimyksenä enemmän pelkkä puskista loukkaaminen kuin itse keskustelu,

        Puskistahan kaikki täällä huutelee. Vaikka on regattu niin tuntematon on silti. asuinpaikkaa ei tiedä nimistä puhumattakaan. Missä asuu misiis pönttis, Joensuussako?


    • flowersreally

      Onko joku vapaa itsepetoksesta?

      Ihan läpällä vaan kysyn.

      • .. Onko Sulla joku tietty "joku" ja/tai jotkut tietyt SpesiFioidut ItsePetokset mielessä?.. ;P

        .. Ja Ehket syystä tai toisesta oikein Tajunnut, mitä ajoin takaa.. Hieman nyt siltä tuntuu.. Pelkkä "hyvälaatuinen" ItsePetostelu ilmenee kyllä ihan eri tavalla.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Onko Sulla joku tietty "joku" ja/tai jotkut tietyt SpesiFioidut ItsePetokset mielessä?.. ;P

        .. Ja Ehket syystä tai toisesta oikein Tajunnut, mitä ajoin takaa.. Hieman nyt siltä tuntuu.. Pelkkä "hyvälaatuinen" ItsePetostelu ilmenee kyllä ihan eri tavalla.. ;P

        Ei mitään tiettyä.

        Mietin vaan, että jotkut valheet itselle on ehkä tarpeellisia, jopa kehon omia automaattisia puolustusmekanismeja, (esim vakavan trauman jälkeen mieli saattaa unohtaa jotain, koska asia on liian kipeä käsiteltäväksi sillä hetkellä). Toisessa ääripäässä sitten tarkoitukselliset valheet ja venkoilut - kuten vaikkapa tuo, että kuittaa kaiken ”se oli vaan läppä”.

        Että aika laaja aihe sulla. Mä olen ajatellut sen niin, että on itsepetos, valheet, venkoilut, kaunistelut, takin käännöt missä tahansa kohtaa janalla noiden ääripäiden välillä, niin sillä tyypillä on syynsä sen käyttöön.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ei mitään tiettyä.

        Mietin vaan, että jotkut valheet itselle on ehkä tarpeellisia, jopa kehon omia automaattisia puolustusmekanismeja, (esim vakavan trauman jälkeen mieli saattaa unohtaa jotain, koska asia on liian kipeä käsiteltäväksi sillä hetkellä). Toisessa ääripäässä sitten tarkoitukselliset valheet ja venkoilut - kuten vaikkapa tuo, että kuittaa kaiken ”se oli vaan läppä”.

        Että aika laaja aihe sulla. Mä olen ajatellut sen niin, että on itsepetos, valheet, venkoilut, kaunistelut, takin käännöt missä tahansa kohtaa janalla noiden ääripäiden välillä, niin sillä tyypillä on syynsä sen käyttöön.

        .. Laaja Aihe joo.. Lähinnä tarjoitin nyt sitä toimintaa/käytöstä, kun sanat/sanomiset on enemmän tai vähemmän RistiRiidassa keskenään (Jopa pienen ajan sisällä) ja/tai toimien/tekojen/käytöksen kanssa.. ;P

        .. "HyvänLaatuisella" ItsePetostelulla tarkoitin esim. ViisaudenPuutteesta johtuvaa tietämättömyyttä, persoonasta/luonteesta johtuvaa SiniSilmäSyndroomaa jne.. Eli EpäItsekästä ItsePetostelua.. Noi ilmenee/näkyy ihan eri tavalla, kuin esim. NarsuMarsujen Itsekäs ItseSuggestioDefenssi ItsePetostelu.. ;P

        .. Ja jooh.. Nää asiat kertoo yhtä, jos toista Yksilöiden Persoonasta/Luonteesta.. ;P


    • No emminä vaan. Oon huomannut semmostakin, että joskus ymmärtää/tulkitsee kysymyksiä/vastauksia/vuoropuheita väärin. Sitten saattaa huomata myöhemmin uudestaan ketjuun tai keskusteluun tullessaan tajunneensa jotakin väärin tai joku muu on tulkinnut suamua toisin, kun hatarasti oli osannut sepostaa.

      Mutta ei viitsi korjailla ja palata, jo pureskeltuun...ajattelee ääh antaa olla, ei se niin vaarallista ole ja pikkutarkkaa.

    • Eipä yllättänyt minua tämä aloituksesi.

      "Täällä(kin) on monia, jotka puhuvat itsensä Ennemmin tai Myöhemmin Pussiin.. Monet jopa jatkuvasti.. Ja Jeps.. Monet niistäkin, jotka alkavat väittämään, että "En Minä..".. ;D"
      Lukeudunko esimerkiksi minä sun mielestä näihin?

      Toisaalta, turhaan taidan kysyä. Tuskinpa sulla olisi rohkeutta tai motiiveja sanoa suoraan.

    • .. Tuli Nää jutut Taas mieleen.. Kun jotkut "rehelliset" olivat sentään silleen rehellisempiä, kuin monet muut, kun ilmoittivat edes Puskista harrastavansa kyseistä Lajia.. ;P

    • .. HyvänMiälen Nosto.. ;D

    • kkkkkl

      "Meinaan vaan, että meno näyttää monesti täälläkin olevan, kuin JakoMielisten ja/tai PatologistenValehtelijoiden KokoontumisAjoissa.. "

      Sinähän sen tiedät millaista niissä kokoontumisajoissa on..

      • .. Tais Kalahtaa.. ;D.. Ja Jeps.. En mä nyt mikkään Sokkean ItsePetoksellinen ole.. Nykyään.. ;D


    • V.ttu juu, Nuuskalla on palstan selkeimmät kommentit ja aloitukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe