Naiset haluavat nyt kahta miestä samanaikaisesti

uusi_trendi

47

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyshetero

      En. Se toinen olis kuitenkin joku 1/2-homo, joka yrittäis panna perseeseen

    • EdesUnissa

      Enpä ole näin päin sitä vielä kokeillut. Ajatus tuntuu hiukan vieraalta.
      Luulen että naisten luonteesta johtuen on helpompi löytää kaksi naista miehen seuraksi, kuin
      nainen kahden miehen pantavaksi. Ja aika harvoin sattuu sellaisia naisia jotka olisivat valmiita
      edes naisseurassa jakamaan kokemuksen.

      • Jotenkin tulee mulle tästä vähän sellainen kuva, että miesten homoudessa on jotain erityisen pahaa, kun tunnutaan tällainen sitten naisille hyväksyvän. Silloin Pride tapahtuman yhteydessä oli tällä palstalla joku Iltalehden tai Iltasanomien artikkeli, jossa joku haastateltava totesi, että lesboja hyväksytään homoja paremmin. Kun lukee näitä kommentteja, huomaa, että tasa-arvossa on vielä tässäkin asiassa tekemistä. Minä kun ajattelen näin, että homomiehet ovat kaikista vähiten uhka yksinäiselle heteromiehelle. Toki kyllä myönnän, että tällainen järjestely, jossa 2 miestä ja yksi nainen on kyllä hankala, jos on hetero. Itse olen kyllä hetero. Kuitenkin ihmettelen tätä, jos naisille tällainen juttu on hyväksyttävämpää kuin miehille. Huomaa kyllä, että miehiä syrjitään.


      • EdesUnissa
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Jotenkin tulee mulle tästä vähän sellainen kuva, että miesten homoudessa on jotain erityisen pahaa, kun tunnutaan tällainen sitten naisille hyväksyvän. Silloin Pride tapahtuman yhteydessä oli tällä palstalla joku Iltalehden tai Iltasanomien artikkeli, jossa joku haastateltava totesi, että lesboja hyväksytään homoja paremmin. Kun lukee näitä kommentteja, huomaa, että tasa-arvossa on vielä tässäkin asiassa tekemistä. Minä kun ajattelen näin, että homomiehet ovat kaikista vähiten uhka yksinäiselle heteromiehelle. Toki kyllä myönnän, että tällainen järjestely, jossa 2 miestä ja yksi nainen on kyllä hankala, jos on hetero. Itse olen kyllä hetero. Kuitenkin ihmettelen tätä, jos naisille tällainen juttu on hyväksyttävämpää kuin miehille. Huomaa kyllä, että miehiä syrjitään.

        Höpö, höpö.
        Ei tätä tarvitse mihinkään homouteen kytkeä. Seksi on jokaisen yksilön valinta. Jos ei halua ja tykkää, niin ei tykkää. Vain siitä on kysymys.
        Mulla on tuttuja sekä homoja että lesboja, en harrasta seksiä kumpienkaan kanssa.


      • EdesUnissa
        EdesUnissa kirjoitti:

        Höpö, höpö.
        Ei tätä tarvitse mihinkään homouteen kytkeä. Seksi on jokaisen yksilön valinta. Jos ei halua ja tykkää, niin ei tykkää. Vain siitä on kysymys.
        Mulla on tuttuja sekä homoja että lesboja, en harrasta seksiä kumpienkaan kanssa.

        Voin muuten sanoa että kahden naisenkaan kanssa oleminen ei ole mikään erityisen mieltä ylentävä kokemus, sillä ainakin minulle se oli jotenkin pään sotkeva kokemus. Liika on liikaa, et tiedä enää mitä olet tekemässä. Voihan se olla, että jollekulle se sopii, mutta tällaiselle konservatiivi miehelle se on sekavaa. Tuossa roolit muuttuu, se yksinäinen sukupuoli on siinä objektina, ei tekijänä.


    • 9887789

      Ei ole uusi trendi.

      • Eräznainen

        Ei niin. Olin jo 20 vuotta sitten sitä mieltä, että näin pitäisi asiat järjestää. Miehillä olisi sitten seuraa toisistaan, ei tarvitsisi koko ajan olla itse seuraa pitämässä.


    • TänäänKotona

      Mistähän tämä nimitys "uusi trendi" on tosiaan saanut alkunsa? Luulen, itseni mukaan lukien, että moni nainen ottaisi mieluummin kolmanneksi toisen miehen, kuin toisen naisen. Ja miesten ei tosiaan tarvitse toisiaan huomioida, vaan olla naisen kanssa.
      Homofobia ja itsen vertailu toiseen mieheen yleensä ryssää nämä suunnitelmat.

      • peniskateutta

        Niin. Mies ei kestä, jos sillä toisella miehellä on isompi


      • rtufj

        Eikös tuo homofobia ja vertailu toiseen näy toimivan toisinkin päin, kun ei toinen nainen kelpaa.


    • fghfhfhfgh

      En tosiaankaan haluaisi olla samassa huoneessa alastomana erektio päälle toisen miehen kanssa.
      Paljon mielummin kaksi naista ja minä ainut mies jos pitää kolmistaan olla, mieluiten vain kahdestaan.

    • homojenhommia

      Olisihan se nyt todella homoa olla munasillaan toisen miehen katsellessa kun seisoo jne. Lieneisikö olla joillekin BI ja HOMO tyypeille seikkailu ottaa naista mukaan. Todella homo vaihtoehto.
      Jos olisi kaksi naista vaikka lesboja ja mies mukana ei olisi miehen kannalta yhtään homoa.

      • "Jos olisi kaksi naista vaikka lesboja ja mies mukana ei olisi miehen kannalta yhtään homoa."

        Helpompi vaihtoehto kyllä heteromiehelle, mutta jotenkin tulee mieleen, että vähän itsekästä. Toki, jos naiset itse tätä ehdottomasti haluaa ja ovat reheelisiä omasta bi-seksuaalisuudestaan.


      • eihomo

        Tuo on vain homoille


    • kyllä-kelpais

      Onhan tuo nyt joka naisen unelma, etenkin jos miehet ovat heteroita, eivätkä toisiaan samalla koskettele tms. Jos toinen imee vaikka rintoja ja toinen panee, kolmas vois olla vielä klittan kimpussa. Eli kolmekin menis kerralla. Samalla voisin ottaa joltain súihin;) Yksi kaverini oli kahden miehen kanssa ja kehui että mahtavaa oli toteuttaa vuosien unelma.

    • Mielenmalttia

      Miks 2,
      kun● yhdenkin kans on joskus tekemistä.
      Kestämisen, jaksamisen, ymmärtämisen, kommunikoinnin, jne.
      Kun ihmiset ●eroo kun ne ei jaksa sitä yhtäkään vai halutaanko pettämisestä tehdä luvallista?
      Sama juttu miehille.

      Opetelkaa se yks ja viekää liitto maaliin asti.
      Autonkin te viette huoltoon, miks ei parisuhdetta?

    • Kaisanoasaa
    • Otin jo aikaisemminkin tähän keskusteluun kantaa, mutta vielä lisäisin, että itselle tulee vähän mieleen tuollaisessa järjestelyssä se, että pitäis jotenkin itseä vähän pakottaa olemaan bi-seksuaali, vaikka ei ole. Mulla ei siis ole mitään bi-seksuaaleja ja homoja vastaan, mutta on vaan pakko itse myöntää, että olen vaan hetero ja siksi tällainen järjestely olisi ainakin mulle hankalaa. Kyllä joskus nuorempana on tullut mietittyä, olenko homo, bi vai hetero, kun tuo naisen löytäminen on ollut aina suoraan sanoen kohtuuttoman vaikeeta. Siitä huolimatta on vaan pakko ollut myöntää, että hetero tässä ollaan.

    • Kakkossmiess

      Olen ollut MMF MMMF MFMF kimpoissa.

      Itselläni on kyllä sellainen käsitys, että MMF kimpat ovat paljon yleisempiä kuin FFM siksi, että naisia on yksinkertaisesti paljon vaikeampaa saada seksijuttuihin kuin miehiä. Lisäksi Naiset ovat mustasukkaisempia miehistään kuin miehet naisistaan.

      • Onko MFMF eri asia kuin MMFF?


    • eiujostella

      Ei ole mikään uusi juttu. Oon harrastanut kolmen kimppaa 2m1n heterona, ei mitään miestenvälistä eikä toinen mies haitannut yhtään. ei ole tullut kohdalle että toinen mies alkaisi lääppimään, nainen on ollut kohteena molemmilla. Ei tietenkään sovi ujoille. Aivan normaalia tänä päivänä tälläiset puuhat.

    • Uskaltaisin; tai ei nyt varmaksi voisi sanoa kun en ole testannut.

      Toki sen verran vaatisi ennakkoa että jollakin tasolla tietäisin sen toisen miehen. Ei oikein hehkuta ajatus että näkee toisen kaverin vasta siellä makuukammarissa. Siinä kun joutuu kättelemäänkin kyljittäin ettei peitset kolahda yhteen.

      Sitten tietysti sen naisen pitää olla aktiivinen ja vähän kertoo mitä toivoo. Muuten siinä käy niin että nainen vain makaa sängyllä ja miehet katsovat kuin diesel-moottoria. Jostakin nakutus kuuluu mutta mistähän sitä aloittaisi vian etsimisen.

      Oikeastaan se toinen mies voi olla helpotus. Siinä kun voi aavistella että nainen varmasti tyydyttyy kahden kanssa niin ei ole suorituspaineita. Siinä kun takaa ohjastaa ja nainen lipoo toisen tikkaria niin siinä selän päällä me miehet voidaan laatia vaikka vakioveikkausrivi.

      Eikä siinä nainen huomaa jos alkaa homma tuntua vähän yliarvostetulta ja kietaisee pyyhkeen ympärilleen ja käy katsomassa kymppiuutiset. Vaihdetaan sitten kaverin kanssa paikkoja jos haluaa nähdä Markkasen NBA-matsin.

      • Jum'kaut. Miksi minä aina sorrun näihin, siis en kimppaan, vaan lukemaan nämä sinunkin tekstit.
        Tänään on saanut tyttö joka puolelta. Ihan joka puolelta -ja huolella

        -Nauruterapiaa. :D


    • dfgdfgfdgd

      Itsellä on mielikuva kolmen kimpasta sellainen että samanaikaisesti toinen mies yhtyy pimppiin ja toinen peppuun. Toteutuuko tämä usein?

      • n34

        Minä ja ex-mieheni harrastimme kolmenkimppoja. Dp on kyllä parasta mitä nainen voi kokea. Aivan upeaa...loputonta orgasmia


      • eikylläei
        n34 kirjoitti:

        Minä ja ex-mieheni harrastimme kolmenkimppoja. Dp on kyllä parasta mitä nainen voi kokea. Aivan upeaa...loputonta orgasmia

        Nyt on miehesi ex. Ei mies kauaa katsele naista, jota joku toinen mies on pannut


    • Epäilemättä tulee Suomessakin yleitymään malli jossa viherfeministinaiselle sen oman aisurimiehen lisäksi jyystämään otetaan "oikea mies", joku lähi-idän prinssi tai afrikkalainen leijona jotta nainen voi tuntea itsensä täysin tyydytetyksi. Aisurimies ei voi kun nyökytellä mukana ja hyväksyä asian niin kuin kaikki muutkin asiat tähänkin asti, kyllä eroottinen kulttuurivaihto on hieno juttu se tuumiii lipittäessään valloittajamiehen mällejä vaimonsa toosasta.

      • Hankalakysymys

        Entä tämä homokysymys? Homous on aika monessa maassa rikos.


      • myönnäpois

        Puhut vaan omista fantasioistasi tässä.


    • PapPani

      Niin, onhan tuo sikäli uutta, että nyt uskalletaan tulla " ulos kaapista". Ennen noista ei kerrottu.

    • TyyliLyyli

      Mä olen 50 vaimo ja ollut kahden miehen kanssa. Kertoja en jaksa laskea, mutta paljon niitä on. Aviomieheni on ollut yleensä toisena, eikä meillä ole ollut ongelmia asian suhteen. Kumpikin vuorotellen, ihan kivaa olla huomion keskipisteenä.

    • hienoahienoa

      Pitäisi olla "airtight", eli 3 miestä ja yksi nainen. Siinä on sitten naisen joka reikä täynnä munaa, eikä siinä ole mitään homoa, sitä nainen haluaa.

    • .. Noh, EnTod.. BonoBojen Hommoo.. ;D

      *Rukoilee.. Luoja.. Jos olet olemassa.. Anna Minulle Voimaa&Viisautta tunnistaa NarsuMarsuBonoBoSeireenit, jotka Joutsenta Näyttelevät ja Todellistaan Luontoa Marsuillen Peittelevät.. Äläkä koskaan.. Äläkä Ikinä saata minua Sellaisen Otuksen kanssa Yhteen*.. ;D

    • Ööö, ei taida olla uusi trendi. Joku tuttava joskus suunnitteli sinkkunaisena kokeilla kahden miehen kanssa. En tiedä kokeiliko, eikä haittaa etten tiedäkään.

      Itse en kyllä kokeilis kimppoja. Sen verran nipo pipo mulla. ☺️

    • Tämä-selvä

      naiset haluaa molempiin reikiin, hyi kuinka ällöttävää.

    • eikiinnosta

      Korporaatioiden omistamalla valtamedialla on agenda, ja se ohjaa laumasieluja näillä uusilla "trendeillä" kuin lampaita.

    • 12121212121212

      Pitäähän sitä "uskaltaa elää".

      Kolmen kimppa kahden dominoivan karjun kanssa on juuri sellaista eläimellistä ja estotonta seksiä jota moderni ja itsenäinen nainen haluaa. Siinähän tuntee itsensä kunnon likaiseksi lutkaksi, joka tarkoittaa nykypäivänä positiivista asiaa.

      Toinen pelimieskavereistani on noita harrastanut. On ollut varattua perheenäitiä ja juuri ja juuri suojaikärajan ylittänyttä ytniä. Kunnollinen mies, eli avoin ja estoton, on valmis kaikkeen.

      Vastauksena kysymykseen...kiitos ei.

      • Kas kas, pikkukakkonenhan tietää asiasta enemmän kun keskivertoätmi.


    • rekattupuska

      Juurikin näitä kyselyitä, joihin ei täällä viitsi vastata rekattuna. Kuten en tehnyt nytkään yllä :)))

      • .. Et ole Sinut Itsesi(kään) Kans?.. ;(


      • Nyt me mietimme kuka sinä olet rekattuna. 🤔


    • ÄtmiTuhisee

      Miehen fantasia olis vastaavasti useamman naisen kanssa kimppa, et naiset tulis kaikki istuun päälle yhtä aikaa, olla ihanan lihavuoren alla puristuksissa, voi pojat sentään.

      • mitenolis

        Riittäiskö yksi nainen, jos olis tarpeeksi iso?


    • antihomo

      Mies joka tuollaiseen osallistuu on homo

      • elämän.nautinnot.odottaa

        Ennakkoluulot rajoittavat elämääsi aika tavalla. Kannaisi pistää sitä pipoa vähän löysemmälle.....


    • voieivoi

      Kauheita horoja ovat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1494
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1258
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1189
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1105
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1048
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1006
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      90
      965
    Aihe