Suosittu blokkaajakin nujerrettiin

https://www.is.fi/viihde/art-2000005741461.html?ref=rss

Näin, aiemminhan tein avauksen siitä Tolppolan tapauksesta jossa joutui muuttamaan mielipidettään sateenkaariystävälliseksi. nyt siis tuo blokkaajanainenkin on painostettu hiljaiseksi, väittämään asiallista tekstiään ensin testiksi ja nyt mokaksi. Vissiin ihan järkevälle naisraukalle näÿtettiin kaapin paikka:

"Sallinen-Pentikäinen kertoo, että anteeksipyyntöön kuuluu myös tapojen muuttaminen, eikä hän aio toistaa virhettään"

SETA:n ja feministien voima on valtava, se varmaan hyökkää vihakampanjalla kaikkia sellaisia vastaan jotka vähänkään uskaltaa julkisesti olla omaa mieltään asioista. Vilkaiisn sen alkuperäisen kirjoituksen ja täysin asiallinen teksti on:

http://www.lily.fi/blogit/kolmistaan/miksi-pride-ja-kulttuurisen-omimisen-puheet-arsyttavat#comments

Että tällaista sanavapautta 2000-luvun Suomessa.

8

583

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5736jk5wjwtyjw6jwj

Sananvapaus ei tarkoita että kaikkien sanomiset pitäisi hyväksyä. Kyllä jotain elämänkoululaisten öykkäröintiäkin on missä vaan maahanmuutoa yms. käsittelevässä jutussa.

• Totuus-

No kun jännämiehet vähän uhkeilee niiin nainen tottelee. Naurettavaa kun nainen alkaa pelkäämään.

• Onko sinun mielipiteesi mikä?

• Vaih sinutkin nähdään kääntämässä takkia.

• Kyllähän sä varmaan minun mielipiteen näistä asioista tiedät, aika perinteinen 50-lukulaistyyppinen. Toki hyväksyn erilaisuuden mutta en sen pakkotuputusta. Esim. tuo Markus on ihan hyvä tyyppi vaikka transu, katselen tuota sarjaa tässä jalkapallon ohessa:

https://areena.yle.fi/1-4420455

Ongelma ei sinällään ole ettenkö hyväksyisi erilaisia niin kuin monet muutkin, jossain tuo markus sanoi että suomalaiset on todella suvaitsevaisia eikä itse ole kohdannut ongelmia hyväksymisen kanssa. Minä hyväksyn markuksen ja muutkin vastaavat ja suurion osa heistä varmaan minun kaltaiset perinteisemmät ihmiset. Se mikä minua ärsyttää on pakkotuputus ja varmaan suurta osaa heistäkin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kyllähän sä varmaan minun mielipiteen näistä asioista tiedät, aika perinteinen 50-lukulaistyyppinen. Toki hyväksyn erilaisuuden mutta en sen pakkotuputusta. Esim. tuo Markus on ihan hyvä tyyppi vaikka transu, katselen tuota sarjaa tässä jalkapallon ohessa:

https://areena.yle.fi/1-4420455

Ongelma ei sinällään ole ettenkö hyväksyisi erilaisia niin kuin monet muutkin, jossain tuo markus sanoi että suomalaiset on todella suvaitsevaisia eikä itse ole kohdannut ongelmia hyväksymisen kanssa. Minä hyväksyn markuksen ja muutkin vastaavat ja suurion osa heistä varmaan minun kaltaiset perinteisemmät ihmiset. Se mikä minua ärsyttää on pakkotuputus ja varmaan suurta osaa heistäkin.

Oot ihan hassu.🔥 ennen vanhaan otettiin pakkopullaläna herjahdus koska se oli häpeä jos tuli raskaana perästä päin.

• helmiä_sioille

Minen oikein ymmärrä, et mikä siinä pridea koskevissa mielipiteissä ei pitänyt paikkaansa. Sellainen muoti-ilmiö on kerännyt kaduille enemmän jengiä kuin työväen mielenilmaisut hallituksen toimia vastaan, vaikka ne hallituksen toimet koskee kaikkia riippumatta siitä mihin munaansa sohii tai kieltä tunkee...

Mut mä jätän tän vaan tähän... :)

http://arnokotro.puheenvuoro.uusisuomi.fi/257734-on-helppoa-olla-mies

• Kaisanoasaa

Tuollaisia nuo naiset ovat. Eivät uskalla sanoa omia mielipiteitään. Kannattaa nyt vaihtaa ammattia sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      116
      1662
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      847
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      772
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      57
      759
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      621
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      611
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      231
      602
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      599
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe