Täällä jo Dissident ehti ihmetellä, miksi tuon vanhoja keskusteluja tänne palstalle. Syy on siihen se, että olen joskus aikaisemmin ollut täällä myös samalla nimimerkillä ennenkuin rekisteröidyin. Pyrin käymään aika ajoin vanhoja keskusteluja läpi, koska huomaan, että sieltä yllättävän paljon löytyy ihan hyödyllisiä seikkoja. Mielestäni kertaus on ihan hyvä asia välillä.
On paljon paljon helpompaa. jos kerään kaikki mun vanhalla nimimerkillä tehdyt keskustelut suoraan tähän mun rekattuun nimimerkkiin, jotta ne löytyy historiastani helpommin.
Eli tiedoksi, jos mun nimimerkki näkyy mustalla, se on tehty ennen rekkautumistani. Sama mies siis kyseessä.
Olen myös paljon kirjoitellut tuonne Miten nainen isketään palstallekin, jos haluatte seurata mun vanhempia kirjoituksia ennen rekkautumista. Nyt ne löytyy helpommin, kun selaatte mun historiaa.
Todellavaikeeta tiedottaa palstalaisille
15
242
Vastaukset
Joo. Ihan kiva selitys. Itseasiassa tulikin mieleen, että vois kaivella itse jotain vanhoja kirjoituksia ja lueskella niitä aikansa ratoksi...
Mä pyrin tällä palstalla välttämään liikaa jankkaamista, joten on ihan mielenkiintoista välillä vähän käyttää aikaa siihenkin, mitä on aikaisemminkin kirjoitellut. Aikaisemmista kirjoituksista kun voi ilmestyä myös uusia ideoita, joita voi sitten tänne tuoda uusissa keskustelun aloituksissa.
Kyllähän sitä väkisinkin välillä tulee jankkailtua. Joskus näkee jonkun keskustelun aloituksen, jossa kysytään jotain asiaa. Tällaisissa tapauksissa olen saattanut vaan sanoa asian uudelleen vaikka se löytyy mun aikaisemmistakin kirjoituksista. Kerran joku nainen kysyi, että onko 40 vuotiaalla naisella kysyntää. Minä vastasin siihen, että osa 25 vuotiaista miehistä varmasti pitää 40 vuotiaista naisista. Tämän olen aikaisemminkin sanonut tällä palstalla.
Kyllä asioita voi mielestäni toistellakin, koska ei voi tietää, onko kysyjä uusi. Pyrin kuitenkin havainnoimaankin itseä, jotta ei tulis ainakaan liikaakaan toisteltua.todellavaikeeta kirjoitti:
Mä pyrin tällä palstalla välttämään liikaa jankkaamista, joten on ihan mielenkiintoista välillä vähän käyttää aikaa siihenkin, mitä on aikaisemminkin kirjoitellut. Aikaisemmista kirjoituksista kun voi ilmestyä myös uusia ideoita, joita voi sitten tänne tuoda uusissa keskustelun aloituksissa.
Kyllähän sitä väkisinkin välillä tulee jankkailtua. Joskus näkee jonkun keskustelun aloituksen, jossa kysytään jotain asiaa. Tällaisissa tapauksissa olen saattanut vaan sanoa asian uudelleen vaikka se löytyy mun aikaisemmistakin kirjoituksista. Kerran joku nainen kysyi, että onko 40 vuotiaalla naisella kysyntää. Minä vastasin siihen, että osa 25 vuotiaista miehistä varmasti pitää 40 vuotiaista naisista. Tämän olen aikaisemminkin sanonut tällä palstalla.
Kyllä asioita voi mielestäni toistellakin, koska ei voi tietää, onko kysyjä uusi. Pyrin kuitenkin havainnoimaankin itseä, jotta ei tulis ainakaan liikaakaan toisteltua.No joskus se jankkaaminenkin on paikallaan... Täälläkin nämä aiheet pysyy aika samankaltaisina, että väkisin tulee samanjankkausta.
Elä ole liian ankara itselles...
Vähän rentoutta ja pilkettä silmäkulmaan vaan, niin hyvä tulee...
Muutenkaan en oikein jaksa olla kovin aktiivinen tällä palstalla. Ajattelin siksi tehdä vähän jotain kevyempääkin hommaa tällä palstalla, vanhat kirjoitukset, niiden lukeminen tms.
Kyllä mä sitten aikanaan taas kirjoittelen enemmänkin.
Kuinka paljon oot viime aikoina yrittäny laajentaa sosiaalista piiriäsi oikeassa elämässä?
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Kuinka paljon oot viime aikoina yrittäny laajentaa sosiaalista piiriäsi oikeassa elämässä?
Vaihtelevasti
- kjhgkjhjhk
Olet kyllä hyvin perusteellinen ihminen. Jos tarvitsisin kirjanpitäjää, olisit ykkösvaihtoehto.
- spammari
Ketään ei kiinnosta wanhat spammit,VIE VITTUUN PALSTAA ROSKAAMASTA
Jos joku vanhemoi keskustelu ei ole täyttynyt viesteistä, onko silloinkin vaan parempi jättää se yksinään mun historiaan? Mulla oli joku aloitus yksinäisyys aiheesta, joka ei silloin saanut kommentteja, mutta nyt palasin tähän aiheeseen yhden toisen keskustelun yhteydessä. Mitä järkee siinäkään olisi, että olisin tehnyt uuden samanlaisen keskustelun, jossa mun näkemykset ovat ihan samanlaisia. Sen sijaan otin vanhan keskustelunaloituksen ja nyt siihen tulikin ihan kiitettävästikin kommentteja.
Mä ymmärrän kyllä, jos vanha keskusteluketju on kerännyt yli 100 jopa 200 kommenttia, silloin kannattaa ilman muuta tehdä uusi keskustelun aloitus kuin jatkaa tuohon 200 kommenttiin lisää.
Joskus joku keskustelunaihe voi vaatia vähän enemmän miettimistä eikä siihen pysty aina heti vastaamaan tai ei vaan jaksa. Tässä hiljattain tuli mulle juuri sellainen tilanne - erittäin kiinnostava keskustelun aloitus, mutta en nyt ihan heti itse jaksa perusteellisesti vastata. Keskustelun aloitus ei todennäköisesti häviä, koska kommentoin siihen kuitenkin jotakin. Keskustelun aloitus ei todennäköisesti ole vielä täynnä, joten jos se ei täyty liikaa kommenteista, voin ilman muuta vähän myöhemminkin palata siihen, kun olen miettinyt sanottavani tarkoin.
Täytyy aina muistaa, että tällä palstalla on erilaisia ihmisiä, joitakin kiinnostaa vähän erilaiset aiheet, jolloin keskusteluketju ei välttämättä nopeasti täyty 100-200 kommentilla. SIinä tapauksessa, vaikka se olisikin vähän tavallista vanhempi, kannattaa nyt ennemminkin jatkaa juuri kyseiseen keskusteluketjuun, jos aihe on sama kuin aloittaa uutta. Minä kun olen rekkautunut nimimerkki, mulle kaikki jää historiaan muistiin, jolloin osa keskusteun aloituksista on jokatapauksessa mun historiassani tyhjillään, jos niihin ei ole vastattu.
Palstalla vaihtuu varmasti aika ajoin porukka, jolloin voi olettaa , että tänne ilmestyy myös sellaisiakin ihmisiä, joita kiinnostaa vähän erilaiset keskustelun aiheet. Tämän takia joku keskustelun aloitus voi myöhemmin saada paljonkin kommentteja, vaikka se olisikin aloitushetkellä aika tyhjillään.
Mitä tulee tähän mun vanhaan nimimerkkiin "todellavaikeeta". No jos voisitte vähän kestää, ei näitä mun vanhalla "todellavaikeeta" nimimerkillä keskusteluja kovin paljoa ole, joten ei tästä nyt kohtuuttomasti "roskaakaan" tule. Aika nopeasti mä tänne rekkauduin. Mä vaan huomasin, että ennen rekkautumista tehdyistä keskusteluista löytyi ihan mielenkiintoisia seikkoja, joita on hyvä kerrata ainakin itsekseen. Nyt ne löytyy suoraan mun rekkautuneen nimimerkin historiasta, joten tämä helpottaa jonkin verran tätä mun kertaustyötä.- NainenRuudunTakaa
todellavaikeeta kirjoitti:
Jos joku vanhemoi keskustelu ei ole täyttynyt viesteistä, onko silloinkin vaan parempi jättää se yksinään mun historiaan? Mulla oli joku aloitus yksinäisyys aiheesta, joka ei silloin saanut kommentteja, mutta nyt palasin tähän aiheeseen yhden toisen keskustelun yhteydessä. Mitä järkee siinäkään olisi, että olisin tehnyt uuden samanlaisen keskustelun, jossa mun näkemykset ovat ihan samanlaisia. Sen sijaan otin vanhan keskustelunaloituksen ja nyt siihen tulikin ihan kiitettävästikin kommentteja.
Mä ymmärrän kyllä, jos vanha keskusteluketju on kerännyt yli 100 jopa 200 kommenttia, silloin kannattaa ilman muuta tehdä uusi keskustelun aloitus kuin jatkaa tuohon 200 kommenttiin lisää.
Joskus joku keskustelunaihe voi vaatia vähän enemmän miettimistä eikä siihen pysty aina heti vastaamaan tai ei vaan jaksa. Tässä hiljattain tuli mulle juuri sellainen tilanne - erittäin kiinnostava keskustelun aloitus, mutta en nyt ihan heti itse jaksa perusteellisesti vastata. Keskustelun aloitus ei todennäköisesti häviä, koska kommentoin siihen kuitenkin jotakin. Keskustelun aloitus ei todennäköisesti ole vielä täynnä, joten jos se ei täyty liikaa kommenteista, voin ilman muuta vähän myöhemminkin palata siihen, kun olen miettinyt sanottavani tarkoin.
Täytyy aina muistaa, että tällä palstalla on erilaisia ihmisiä, joitakin kiinnostaa vähän erilaiset aiheet, jolloin keskusteluketju ei välttämättä nopeasti täyty 100-200 kommentilla. SIinä tapauksessa, vaikka se olisikin vähän tavallista vanhempi, kannattaa nyt ennemminkin jatkaa juuri kyseiseen keskusteluketjuun, jos aihe on sama kuin aloittaa uutta. Minä kun olen rekkautunut nimimerkki, mulle kaikki jää historiaan muistiin, jolloin osa keskusteun aloituksista on jokatapauksessa mun historiassani tyhjillään, jos niihin ei ole vastattu.
Palstalla vaihtuu varmasti aika ajoin porukka, jolloin voi olettaa , että tänne ilmestyy myös sellaisiakin ihmisiä, joita kiinnostaa vähän erilaiset keskustelun aiheet. Tämän takia joku keskustelun aloitus voi myöhemmin saada paljonkin kommentteja, vaikka se olisikin aloitushetkellä aika tyhjillään.
Mitä tulee tähän mun vanhaan nimimerkkiin "todellavaikeeta". No jos voisitte vähän kestää, ei näitä mun vanhalla "todellavaikeeta" nimimerkillä keskusteluja kovin paljoa ole, joten ei tästä nyt kohtuuttomasti "roskaakaan" tule. Aika nopeasti mä tänne rekkauduin. Mä vaan huomasin, että ennen rekkautumista tehdyistä keskusteluista löytyi ihan mielenkiintoisia seikkoja, joita on hyvä kerrata ainakin itsekseen. Nyt ne löytyy suoraan mun rekkautuneen nimimerkin historiasta, joten tämä helpottaa jonkin verran tätä mun kertaustyötä.Fiksumpaa onkin nostaa vanhoja ketjuja, varsinkin jos niissä on alle 50 (tai 100) viestiä, kuin aloittaa uusi samasta aiheesta. Yli sadan viestin ketjut alkaa jo olla niin monipolvisia tai itseään toistavia samasta aiheesta ja vierestä, että sitten on paras aloittaa uusi ketju jos on joku lähellä oleva aihe.
- EdesUnissa
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Fiksumpaa onkin nostaa vanhoja ketjuja, varsinkin jos niissä on alle 50 (tai 100) viestiä, kuin aloittaa uusi samasta aiheesta. Yli sadan viestin ketjut alkaa jo olla niin monipolvisia tai itseään toistavia samasta aiheesta ja vierestä, että sitten on paras aloittaa uusi ketju jos on joku lähellä oleva aihe.
Tämä on mielestäni fiksu ja käytännönläheinen ohje, joka tekee ketjujen lukemisesta mielekästä. Kun ketju kasvaa yli 50 kommentin, niin sen kiinnostavuus ainakin minulle laskee saavuttaen nollatason 100 kommentin kohdalla.
Jaa-a. Ehkä voisit hillitä noita sun himoja.
💕🌸💕🌸💕🌸
Ei se mitään jos et pysty😍en minäkään.todellavaikeeta kirjoitti:
Voisitko selittää tarkemmin.
Ei tässä kerkeä selittemään jos voisit kertoa, miksi tämä herätti sinussa kysymään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880