https://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/paljastava-bikinitrendi-villitsee-instagramissa-kokeilisitko-itse/6974406#gs.e03ncSw
Aikamoiset melonit tolla ekalla tytsyllä!
Kokeilisitteko..?
10
214
Vastaukset 10
Ainaskii tietää millä perusteella nuo kuvat on järjestetty!
Eäh, en kokeilisi. Tuo vain korostaisi rintoja, kun mielummin ottaisin uikkarit mitkä lätistäisi.
Olisihan tuo aika uskalias, etenkin tavalliseen tyyliini verrattuna. Ilman paitaa on tyylikästä kulkea ahon laidoilla muttei ihmisten ilmoilla. Vaimonhakkaajapaidastakin kaikki ei-juntit kuitenkin ajattelee kaikkea negatiivista. Joten ehkä mä voisin kokeilla.
Pitäisiköhän rintakarvoja vähän siistiä vai saavatko rehottaa luonnontilassa?Laita sä se, niin mä laitan tän..
https://www.stara.fi/2017/06/12/naisille-karvainen-uimapuku-tata-miehet-eivat-kuolaa-rannalla/
Ja tennissukat sandaalien kera kuuluu lookiin..
- tätsy44
Korostaisihan tuo läskejä mukavasti. Taidankin kokeilla. Heti kun lämpötila nousee yli 25. 🤣
.. Tuosta Tiedosta voi olla joillekin HuoHuomionHakuisille TissiOtuksille hyötyä.. Jos kärsii syystä tai toisesta alentuneesta "ItseTunnosta" (lue.. TissiTunnosta.. ;D).. ;D
.. Tuosta Tiedosta voi olla joillekin HuoHuomionHakuisille TissiOtuksille hyötyä.. Jos kärsii syystä tai toisesta alentuneesta "ItseTunnosta" (lue.. TissiTunnosta.. ;D).. ;D
.. Jostain Syystä.. Tulee taas mieleen (Monien) Naisten Puheiden ja Tekojen/Käytöksen välinen "PienenPieni" RistiRiita.. ;D.. Mut joo.. Naiset.. ;P
Hah, mitä sitten laittamaan edes mitään.
Tuommosiin riekaleisiin ei saa sullottua...hmm...no joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701101
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439