1 mies jota tottelet automaattisesti eli tulee ihan luonnostaan 2 mies joka joutuu välillä ärähtämään ennen kuin tottelet 3 mies joutuu usein korottamaan ääntä ja määrättävä sinua
nainen kenet valitsisit
26
269
Vastaukset
- olisikomahdollista
Olisiko mitenkään mahdollista, ettei ollenkaan karjuttaisi ja käskytettäisi kuin armeijassa?
- olisit.kiltti
miksi et voi heti totella ja olla kiltti niin pääsisit itsekkin helpommalla eikä kukaan huutaisi ja lopuksi joutuisi määräämään ja käskemään
- Munrakaseimääräile
Mie teen ihan jotain muuta.
- et.ole.sinkku
eli olet kiltti nainen hyvä juttu ja vaimo ainesta
- Myökeskustellaan
et.ole.sinkku kirjoitti:
eli olet kiltti nainen hyvä juttu ja vaimo ainesta
Niihän mie olen.
Mie päätän. - saat.päättää
Myökeskustellaan kirjoitti:
Niihän mie olen.
Mie päätän.jos on kiltti ja tottelevainen niin saa itse päättää työtavan tai miten asian tekee
- Miehetonsöpöjä
Kun mies niin luulee, niin kaikki hyvin.
Mie teen silti mitä mie halluun. - suukon.saat
Miehetonsöpöjä kirjoitti:
Kun mies niin luulee, niin kaikki hyvin.
Mie teen silti mitä mie halluun.eli olet kiltti ja hyvä nainen eli jos mies toteaa täytyisi koota kirjahylly niin olet jo kokoamassa sitä ja mies sanoo laitetaan se tuohon ja yrittää siirtää niin sinä jo siirrät sitä ja kysyt onko tässä hyvä
- Kylmieyritän
Höpsis. Mie oon koonnut sen kirjahyllyn jo ennenkuin mies edes huomaisi sen olevan talossa. Ja paikkakin löytyisi. Ja mies olisi tyytyväinen. Vähän marisisi hyllykön väristä mutta ei sen kummempaa.
Tämä kaikkihan tapahtuu työ/peli/mies/huoneen ulkopuolella. - hyvä.olla.omatoiminen
Kylmieyritän kirjoitti:
Höpsis. Mie oon koonnut sen kirjahyllyn jo ennenkuin mies edes huomaisi sen olevan talossa. Ja paikkakin löytyisi. Ja mies olisi tyytyväinen. Vähän marisisi hyllykön väristä mutta ei sen kummempaa.
Tämä kaikkihan tapahtuu työ/peli/mies/huoneen ulkopuolella.tuo on hienoa kuulla mutta kai mies on mukana ostoksilla ja varmasti kysyy minkä värisen haluaisit ennen kuin tekee päätöksen ja hienoa että kannat autoon liikkeestä ja kotiin ja kokoat sen sillä aikaa mies voi saunoa ja kun tulee vilvoittelemaan niin sanoo onko paikka oikea vai ei
- yhdessä.suihkussa
hyvä.olla.omatoiminen kirjoitti:
tuo on hienoa kuulla mutta kai mies on mukana ostoksilla ja varmasti kysyy minkä värisen haluaisit ennen kuin tekee päätöksen ja hienoa että kannat autoon liikkeestä ja kotiin ja kokoat sen sillä aikaa mies voi saunoa ja kun tulee vilvoittelemaan niin sanoo onko paikka oikea vai ei
ja kiitokseksi pääset sinäkin saunaan ja ehkä saat siellä kiitoksen ja palkkion ihanan
En ymmärrä kysymystä.
- riitaisa.ja.ilkeä
oletko vastarannan kiiski
riitaisa.ja.ilkeä kirjoitti:
oletko vastarannan kiiski
Se olis Virossa, se vastaranta. Että en. Ja sehän oli kurppa, eikä kiiski. Kiiski on kala ja kurppa on lintu.
Ettäs tiiät!Wwuwuw kirjoitti:
Se olis Virossa, se vastaranta. Että en. Ja sehän oli kurppa, eikä kiiski. Kiiski on kala ja kurppa on lintu.
Ettäs tiiät!Eli kotorannan kurppa?
- Ikisinkkunainen
Olen sinkku eli ei koske eikä tule koskemaan minua.
- miehen.tarvitsisit
siksi olet onneton voi sinua
- Ikisinkkunainen
miehen.tarvitsisit kirjoitti:
siksi olet onneton voi sinua
Olisin onnettomampi parisuhteessa. Jännämiehetkin hakkaa naisiaan.
Jos nainen ei tottele heti kerralla niin silloin on joku menny pahasti pieleen..
Se on ruvennu luulemaan ittestään liikoja..
Ei kannata välittää jos nainen tirskahuttaa itkut.. Ne vollottaa kokoajan.
Yrittävät kontrolloida sua.- Ikisinkkunainen
Ei tarvitse vollottaa kun elää sinkkuna.
Ikisinkkunainen kirjoitti:
Ei tarvitse vollottaa kun elää sinkkuna.
Itket kun ei ole isoa halinallea.. :D
- kaikkeipillitä
Se mitään kontrolloimista ole vaan mielen pahoittamista, jotkut nyt vaan on herkempiä.
- ksjsdfkjdsfjdl
tekoitkulla manipulointia ja miehen eliniän lyhentämistä tarpeettoman syyllisyyden ja stressin aiheuttamisella.
kaikkeipillitä kirjoitti:
Se mitään kontrolloimista ole vaan mielen pahoittamista, jotkut nyt vaan on herkempiä.
No voihan sen noinki muotoilla mutta fakta on että se marmattaja yrittää muuntaa ympäristön itselleen sopivaksi..
Voi valittaa ja itkeä mutta se ei muuta tilannetta. :Dksjsdfkjdsfjdl kirjoitti:
tekoitkulla manipulointia ja miehen eliniän lyhentämistä tarpeettoman syyllisyyden ja stressin aiheuttamisella.
Joo..
Syyllistetään kokoajan jos sanoo jotain mikä häntä ei miellytä. :D
Sama kun kuohittais ja laitettais kahleisiin..- koviss
KonnaKettu kirjoitti:
Joo..
Syyllistetään kokoajan jos sanoo jotain mikä häntä ei miellytä. :D
Sama kun kuohittais ja laitettais kahleisiin..Sun pitää ottaa sellainen kovempi ja kylmempi nainen joka ei vähästä itkeskele, sulle ei sovi herkkis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070