Näin pidät olkapääsi kunnossa salilla

MakkeYT

Kirjoitin tämän viestin jo terveysalueelle, mutta täältähän löytyikin ehkä jopa paremmin sopiva alue niin laitetaan tännekkin.

------

Moikka. Enpä ole tänne kirjoittanut sitten ala-asteen, mutta tämä foorumihan on vielä ihan elossa.

Tein salitreenaajan olkapääkipujen syistä tarkan videon. Siitä on tullut paljon hyvää palautetta, ja itsenikin mielestä siinä aika selkeästi on selitetty mistä olkapäävaivat johtuvat. Jos itsellä on tällaista ongelmaa, kannattaa käydä katsomassa:

https://youtu.be/KChKzMM7sIY

10

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy kattoo ajatuksen kanssa myöhemmin toi video. T: Olkapäävammainen

      • MakkeYT

        Jees :)


    • ihan.perusasioita

      Markettien huonolaatuisilla lisäravinteilla on varmasti myös osuutensa olkapäävaivoihin, laadukas ravinto ehkäisee vammoja ja huonolaatuinen taas lisää niiden riskiä.

      Hyviä juttuja ravinnon ja lisäravinteiden laadusta...

      Kun proteiinijauhe ei ole enää pelkkää proteiinijauhetta
      https://www.bodylab.fi/shop/kun-proteiinijauhe-ei-601c1.html

      Onko BCAA:si tehty sian karvoista ja ankan sulista?
      https://www.bodylab.fi/shop/onko-bcaa-si-1349c1.html

      Lisäravinteiden laatuerot – kuluttaja markkinoinnin vietävänä
      https://www.voimapuoti.com/blog/post/2-lisaravinteiden-laatuerot-.html

      Lisäravinteiden imeytyvyyksistä
      https://www.voimapuoti.com/blog/post/5-lisaravinteiden-imeytyvyyksista-.html

      • SurkeitaOvat

        Siinä kaikista huonoimmat tuotteet.


    • tietoaon

      Kyllä ne vammat johtuu hormoonien käytöstä. Voimat kasvaa liian nopeasti ja nivelet ei kestä rääkkiä. Joihinkin lisäravinteisiin lisätään doupingaineita jotta myyntiä tulisi lisää kun lisäravinne "potkii" hyvin.

      • Mistä sitten minun olkapää vammani johtuu kun en ole koskaan elämässäni kokeillutkaan mitään lisäravinteita?


      • lk3

        Sidekudokset rappeutuvat. Pitkän treenitauon aikana laskee voimataso ja nivelsiteet ja muut sidekudokset rappeutuvat kaikessa sovussa.
        Treenin uudelleen aloittamisen jälkeen voimataso alkaa palautumaan kohtuullisesti mutta rappeuteiden sidekudosten aineenvaihdunta on lihaksia heikompaa joten ne eivät palaudu samassa tahdissa. Myös kimmoisuus ja liikkuvuus ovat heikentyneet eivätkä palaudu ennalleen joten olkapäät ja polvet ovat vaaravyöhykkeessä.
        Tämä ei ole minun päättelyäni vaan asiasta oletettavasti perillä olevan lausumaa.
        On toteutunut omalla kohdallani.


      • tietoaon

        Jos et ole käyttännyt lisäravinteita niin olet sitten käyttännyt kiellettyjä aineita.
        Koska niistä ne olkapää vammat aina tulee, keho ei kestä liian nopeaa voiman kehittymistä.
        Sama muissakin nivel ongelmissa.
        Vähintään puolet munuais ja maksa vaivoista johtuu näistä myös.


      • ettätätätiotoaon

        Täysin väärin analyysi tietoaon kirjoittajalla.

        Minä kun en ollut käyttänyt 15 vuotiaana yhtään mitään enkä myös noita hormooneja niin olkapää vamma alkoi tuolloin ja nyt on ikää 46 vuotta ja vamma on edelleen mukana.

        Eli diaknoosisi on täyttä puppua,söin kotiruokaa siis maalaisruokaa parhaimmillaan tuolloin,marjoista lähtien täydellinen luomu pettri,vaan ei auta,voimaa ei ollut edes paljon ja ruumiillista työtä tein koko ajan maaseudulla ja treenasin.

        Nyt tilanne ihan sama,paitsi käytän lisäravinteita jotka on helpottaneet nostoja jonkin verran.


    • Parhaita suomenkielisiä treeniaiheisia videoita ikinä. Respect!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe