Tällaisiin miehiin suominaiset rakastuvat

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/tallaisiin-miehiin-suomalaisnaiset-retkahtavat-jarkeni-sokaistuu

"28 prosenttia vastaajista sanoo retkahtavansa aina renttuihin, 24 prosenttia hyvännäköisiin ja 19 prosenttia pahoihin poikiin. Myös pettäjät (19%), supliikkimiehet (17%), narsistit (14%) ja unelmakumppaneilta vaikuttavat (10%) varastavat suomalaisnaisten sydämet yhä uudelleen ja uudelleen."

28 24 19 19 17 14 10 tekee 131%, noissa varmaan osin menee päällekkäin mutta oliko siellä yhtään sijaa kilteille & kunnollisille miehille, mitä? No joku nainen on edes yrittänyt:

"– Tietoisesti olen poiminut kelkkaani kunnon miehiä, mutta eipä mielenkiinto kauan ole kestänyt, kommentoi yksi vastaajista."

Niinpä, kiltin & kunnollisen miehen ainoa mahdollisuus olisi heittäytyä rentuksi narsistiksi jos aikoisi saada naisen rakastumaan itseensä ja sehän ei onnistu jos ei ole sopivaa luonnetta.

43

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta tulee akat huutelemaan että on toksisesti maskuliinista lukea Anna-lehteä.

• Niinpä, kerrankin naiset oli rehellisiä kun luulivat että anna-lehti on niinden sisäpiirin juttu, vähän niin kuin tyttöjen saunaillat. no narrasihan ne vähän siellä "Sen sijaan julkkikset, rikkaat tai kiihkoilijat viehättävät yhä uudelleen vain kahta prosenttia naisista." mutta toisaalta jos tuo pitäisi paikkansa se kyllä kertoo siitä miksi p..ka jännämies on niin kiehtova naisista kun ei edes rikkaat julkkikset pääse lähellekään.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niinpä, kerrankin naiset oli rehellisiä kun luulivat että anna-lehti on niinden sisäpiirin juttu, vähän niin kuin tyttöjen saunaillat. no narrasihan ne vähän siellä "Sen sijaan julkkikset, rikkaat tai kiihkoilijat viehättävät yhä uudelleen vain kahta prosenttia naisista." mutta toisaalta jos tuo pitäisi paikkansa se kyllä kertoo siitä miksi p..ka jännämies on niin kiehtova naisista kun ei edes rikkaat julkkikset pääse lähellekään.

Naiset puhuu varmaan ihan eri juttuja kun ovat keskenään. Täällä kun on miehiä, niin heti suodatetaan jutut miesten silmille sopiviksi.

Naiset hyvin vähän palstalla keskustelee keskenään mistään vaikka luulisi että saisi hyvää vertaistukea. Mutta ehkäpä ovat sitten aina niin erilaisia keskenään, ettei löydy kosketuspintaa.

• palstailija
        scrg kirjoitti:

Naiset puhuu varmaan ihan eri juttuja kun ovat keskenään. Täällä kun on miehiä, niin heti suodatetaan jutut miesten silmille sopiviksi.

Naiset hyvin vähän palstalla keskustelee keskenään mistään vaikka luulisi että saisi hyvää vertaistukea. Mutta ehkäpä ovat sitten aina niin erilaisia keskenään, ettei löydy kosketuspintaa.

Se on vähän silleen varmaan, että "Me naiset pidetään yhtä" ja miehet ei saa tietää kaikkea.

• scrg kirjoitti:

Joo ja sitten vähän huvittavaakin kun täällä kauhistellaan lutkitteluja vaikka niihin on ihan ilmeiset syyt olemassa. Lainausta siitä mustaa valkoisella jutusta:

"Mari kertoo, että hänellä on ollut yli sata ”ulkkaria”.

”Kyllä mä häpesin sitä joskus, mietin onko tämä suomalaisen moraalin mukaista. Nyt tajuan että tämähän on vittu rikkaus. Turha tulla väittämään, että tietää mitään elämästä, jos on viettänyt sen kahdeksantoista ihmisen kanssa. Tuntemalla edes pienen osan jostain muusta kulttuurista, voit alkaa irtautua siitä sun espoolaisuudestasi.”"

Tuokaan h..a ei missään omalla naamalla ja nimellä julkisesti kertoisi tuota, jos joskus etsii elättäjäaisuria ei varmasti kerro noita määriä, ehkä max. viiden eri miehen kanssa voi kertoa seurustelleensa ja aisuri saa siinä kunnon mällirännin elätettäväksi, rakentaa sille vielä ehkä esoolaisen ok-unelman jollain miljoonalla, lutka valehtelee muka rakastavansa.

• Ikisinkkunainen
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo ja sitten vähän huvittavaakin kun täällä kauhistellaan lutkitteluja vaikka niihin on ihan ilmeiset syyt olemassa. Lainausta siitä mustaa valkoisella jutusta:

"Mari kertoo, että hänellä on ollut yli sata ”ulkkaria”.

”Kyllä mä häpesin sitä joskus, mietin onko tämä suomalaisen moraalin mukaista. Nyt tajuan että tämähän on vittu rikkaus. Turha tulla väittämään, että tietää mitään elämästä, jos on viettänyt sen kahdeksantoista ihmisen kanssa. Tuntemalla edes pienen osan jostain muusta kulttuurista, voit alkaa irtautua siitä sun espoolaisuudestasi.”"

Tuokaan h..a ei missään omalla naamalla ja nimellä julkisesti kertoisi tuota, jos joskus etsii elättäjäaisuria ei varmasti kerro noita määriä, ehkä max. viiden eri miehen kanssa voi kertoa seurustelleensa ja aisuri saa siinä kunnon mällirännin elätettäväksi, rakentaa sille vielä ehkä esoolaisen ok-unelman jollain miljoonalla, lutka valehtelee muka rakastavansa.

En retkahda miehiin koska miehet on hakkaavia jännämiehiä. Lähes kaikki lisäksi mieslutkia.
        Aloitushan on todiste siitä koska naiset sen mukaan rakastuvat sellaisiin miehiin niin miehet on sellaisia.
        Sukusi naiset ovat suhteessa jännämiesten kanssa. Yleensä kaikki parisuhteessa olevat naiset on pelkästään valmiiksi käytettyjen jännämiesten kanssa.

• scrg kirjoitti:

Ää...täällä mitään suodateta, ei filttereitä

(konttaa paikalle takkuisena ja tokkuraisena)

Tuon Annan artikkelinhan Ritari on laittanut vain ja ainoastaan siksi, että kuvan mies on hänen näköisensä (ilman partaa, kuvateksti alkaa "hyvännäköiset..")...<3 Ja tuosta jutusta puuttuu taas se prosentin metsuriseksuaaliporukka. Se ei siellä toimituksessa mene jakeluun, että jos sitä ei siinä tutkimuksessa mainita, se pitäisi lisätä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ää...täällä mitään suodateta, ei filttereitä

(konttaa paikalle takkuisena ja tokkuraisena)

Tuon Annan artikkelinhan Ritari on laittanut vain ja ainoastaan siksi, että kuvan mies on hänen näköisensä (ilman partaa, kuvateksti alkaa "hyvännäköiset..")...<3 Ja tuosta jutusta puuttuu taas se prosentin metsuriseksuaaliporukka. Se ei siellä toimituksessa mene jakeluun, että jos sitä ei siinä tutkimuksessa mainita, se pitäisi lisätä.

Kirelotämättä joo, on meissä vähän samaa. Vähän ihmettelinkin että miksiköhän tuohon juttuun on liitetty kuva jonak mies voi olla ihan kiltti & kunnollinen, onkohan se siinä esimerkkinä että tämmöiset mieht joutaakin jäädä ilman kumppania? ois panneet jonkun kaulatatskatun jännärin kuvan siihen niin ois paremmin vastannut tekstisisältöä :D

No miten musakeikka? Olliko hyvä?

Kirelotämättä joo, on meissä vähän samaa. Vähän ihmettelinkin että miksiköhän tuohon juttuun on liitetty kuva jonak mies voi olla ihan kiltti & kunnollinen, onkohan se siinä esimerkkinä että tämmöiset mieht joutaakin jäädä ilman kumppania? ois panneet jonkun kaulatatskatun jännärin kuvan siihen niin ois paremmin vastannut tekstisisältöä :D

No miten musakeikka? Olliko hyvä?

Ehhehe, höpsö. Totta kai se tuo kuva on siinä, mitä sitä nyt noilla teksteillä kunhan on oikean miehen kuva :)

Musakeikka oli tosi tosi hyvä ja ainutkertainen! Näki kyllä ihmisten naamoistakin, että väki nautti. En vaan kuule nyt mitään, oli semmoset pyrot ja paukendaalit notta :D Aivan huikeaa, ihminen tuntee olevansa elosssa kun pääsee tanssimaan! Ihan tuntuu kuin ois vertebra lumbalis pois paikoiltaan, huh...heh.

Ehhehe, höpsö. Totta kai se tuo kuva on siinä, mitä sitä nyt noilla teksteillä kunhan on oikean miehen kuva :)

Musakeikka oli tosi tosi hyvä ja ainutkertainen! Näki kyllä ihmisten naamoistakin, että väki nautti. En vaan kuule nyt mitään, oli semmoset pyrot ja paukendaalit notta :D Aivan huikeaa, ihminen tuntee olevansa elosssa kun pääsee tanssimaan! Ihan tuntuu kuin ois vertebra lumbalis pois paikoiltaan, huh...heh.

No sehän on sitten ollut keikkojen keikka. Hyvä kun maistui :) Pitipä ihan tarkistaa toi vertebla lumbalis, no ny tiiän että se on lannenikama, sinkkupalstan keskustelut lisää yleis- tai ainakin nippelitietoutta :)

• lihavihatipunen

Tämän palstan vinkuvat ätmit: 0% Ja siitä ei voi naisia syyttää.

• lihavihatipunen

Keksi oma nimimerkki!!!!!

• ei.renttuja

Renttuus on taas itselläni karkottava piirre, loppuu heti kiinnostus jos näen pahaa poikaa miehessä.

• gmbh

Rikkaat ja julkkikset osaavat kyllä lyödä toisen maanrakoon niin ettei hevillä tee mieli tehdä samaa virhettä uudestaan. siitä kaksi %.

Sen sijaan julkkikset, rikkaat tai kiihkoilijat viehättävät yhä uudelleen vain kahta prosenttia naisista.

• Noniin, luin tuon artikkelin ja kyllähän sieltä mullekin näköjään lokero löytyi. Rahattomat miehet. :D

Olis ollut rahaakin tarjolla, mutta kun se rahaton vaan vetää puoleensa. Hemmeti. x)

• Rahatonätmi

Minulla ulosotossa 24 000€

Miten ois?

• Tihkua

Lazolla on suuri sateenvarjo :)

• Rahatonätmi kirjoitti:

Minulla ulosotossa 24 000€

Miten ois?

Ulosotto on kurjempi juttu. Pienituloisuus tai omaisuudettomuus taas ei ole rasite.

Ei ihmisen tarvi omistaa mitään ollakseen onnellinen, elämä on lainaa vaan muutenkin. ☺️

En mä mikää Roope ole itekään, niin eipä sitä mieheltäkään kaipaa. Kunhan laskut saa maksettua, ruokaa ja katon päänsä päälle. Ne on tärkeimmät rahakulut.

Muu on luxusta ja törsätään, jos kyetään ja koetaan tarvetta. Ei rahaa tarvi miljoonia olla. Pieni hätävara kassa on järkevää olla, jos sairastuu tms. eikä kykene lähtemään töihin tienaamaan.

Mutta sen pystyy itsekin kartuttamaan.

• Tihkua kirjoitti:

Lazolla on suuri sateenvarjo :)

Suuret tytöt tarvii suuret varjot. 😋

• Kannattaa alkaa rasistiksi jos et oo vielä alkanu.

Naiset periaatteessa vihaa mutta kolo pistää hanttiin. :D

• envihaa

Suomimiehestä ainakaan ei ole kolon täytteeksi.
        Muualta saa parempaa.

• envihaa kirjoitti:

Muualta saa parempaa.

Riippuu mihin koloon laitetaan..

Jos vaikka korvaan. :D

• envihaa kirjoitti:

Muualta saa parempaa.

Kyllä minusta suomalainenkin mies on kolopesijä.

Kyllä minusta suomalainenkin mies on kolopesijä.

Jotenkin tälleen meni yksi määritys:

"...kipuaa nykivästi runkoa ylöspäin"

• EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

Jotenkin tälleen meni yksi määritys:

"...kipuaa nykivästi runkoa ylöspäin"

Joo, mehän ollaan tosiaan kolopesijöitä. Samalla niinkuin maakotkia, joilla on useasti kolme pesää...

• EdesUnissa kirjoitti:

Joo, mehän ollaan tosiaan kolopesijöitä. Samalla niinkuin maakotkia, joilla on useasti kolme pesää...

Tuossa kohdassa maakotkan rauhoitus puretaan...

• EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

Tuossa kohdassa maakotkan rauhoitus puretaan...

Selkeä kannanotto kaikille väliaikaista pesänvaihtoa suunnitteleville.

• "– Tietoisesti olen poiminut kelkkaani kunnon miehiä, mutta eipä mielenkiinto kauan ole kestänyt, kommentoi yksi vastaajista." Ehkä nyt luen kuin piru raamattua mutta jotenkin tuli mieleen että onko se naisilla yhtä helppoa kuin minulle puolukan poiminta. Haen ämpärin ja saappaat/nainen laittautuu, lähden autolla tiettyyn paikkaan kangasmetsän reunalle/ nainen menee taksilla tiettyyn yökerhoon, parin tunnin päästä minulla on ämpärillinen puolukkaa/nainen on miehen kainalossa, ajan kotiin autolla/ nainen kulkee taksissa meille vai teille periaatteella. Ainoa isompi ero on sitten "saaliin" perkaaminen.

"Niinpä, kiltin & kunnollisen miehen ainoa mahdollisuus olisi heittäytyä rentuksi narsistiksi jos aikoisi saada naisen rakastumaan itseensä ja sehän ei onnistu jos ei ole sopivaa luonnetta."
      Eihän nuo mitään ainoita mahdollisuuksia ole. Itse esimerkiksi lasken k&k miehet luokkaan unelmakumppaneilta vaikuttavat. Supliikkimieheksi pääsy ei nyt hirveästi vaadi. Normaalit keskustelulahjat jossa paino on kuuntelulla ja läsnäololla. Onnistuu minultakin kunhan tuo alun jännittäminen ensin poistuu. Yleensä liikun värimailmassa "jos tummempaa ei ole niin musta käy" joten sitä hieman miettisi uudelta kantilta ja löytäisi totisuuden ja irvistyksen väliltä asetuksen hymy niin pääsisi jo ulkonäköluokassa pois taviksista. Tämä yhdistettynä puhelahjoihin (sisäinen kauneus) niin minähän saattaisin olla jo luokassa hyvännäköiset.
      Tostahan tulee jo 10 17 24 eli päästään lukuun 51 kun rentut ja narsistit pääsevät hiukan yli 40 prosenttiin.

• Naisasialooser11

Kyllä olisi tässä maassa virutuspenkille töitä.

• Naisasialooser11

Kun vittu kostuu niin järki jäätyy.

• Onkos vastaajien korvienväli ok?

Ihan noin vaan, että jotkut syyttää muita kun itseensä vois katsoa peiliin.

• Viitaten tuohon ""Mari kertoo, että hänellä on ollut yli sata ”ulkkaria”.. kattele vaan peiliin jos huvittaa, itse en näe siihen mitään syytä. Mutta sähän voitkin käyttää parisuhdepavarotti Minkkisen metodia "kun mari kertoo että hänellä on ollut yli sata "ulkkaria" rakastan vaan enemmän" minä en pysty, sori.

Viitaten tuohon ""Mari kertoo, että hänellä on ollut yli sata ”ulkkaria”.. kattele vaan peiliin jos huvittaa, itse en näe siihen mitään syytä. Mutta sähän voitkin käyttää parisuhdepavarotti Minkkisen metodia "kun mari kertoo että hänellä on ollut yli sata "ulkkaria" rakastan vaan enemmän" minä en pysty, sori.

Niinpä...

Ei noi tuollaiset kyselyt oikeesti kerro yhtikäs mitään. Noilla myydään lehteä ja pahoitetaan k & k miesten mielet.

• Dissident kirjoitti:

Niinpä...

Ei noi tuollaiset kyselyt oikeesti kerro yhtikäs mitään. Noilla myydään lehteä ja pahoitetaan k & k miesten mielet.

Ai ei kerro? Nuohan ne juurikin kertoo totuuden kun nainen anonyyminä saa kertoa historiastaan. Noi tietysti jos haluaa katsella vaaleanpunaisilla laseilla voi ottaa naisekseen punaviherfeministisen uusliberaalinaisen joka on ahkeraan harrastanut eroottista kulttuurivaihtoa menneisyydessään ja kuvitella että se on ihan tavallinen nainen joka rakastaa sua myötä- ja vastoinkäymisissä.

Ai ei kerro? Nuohan ne juurikin kertoo totuuden kun nainen anonyyminä saa kertoa historiastaan. Noi tietysti jos haluaa katsella vaaleanpunaisilla laseilla voi ottaa naisekseen punaviherfeministisen uusliberaalinaisen joka on ahkeraan harrastanut eroottista kulttuurivaihtoa menneisyydessään ja kuvitella että se on ihan tavallinen nainen joka rakastaa sua myötä- ja vastoinkäymisissä.

Niin. Kyllähän ihan mikä tarina ja sepostus saadaan käännettyä vaikka miten. Juurihan äsken linkkasit pätkän, missä naiset sanoivat pitävänsä kunnollisista miehistä.

Parempi van kun jalkautuu itse ja tutkii itse.

• EdesUnissa

Tämä tarina on loogisesti ajatellen tyhjä. Siinä kerrotaan minkälaisiin miehiin naiset rakastuvat uudestaan. OK. Alla on havainnollistava esimerkki:

Kiltti ja kunnollinen : 1 nainen
      Rentut: 1 nainen
      Pettäjät: 1 nainen

Koska ihminen arvostaa tietynlaisia piirteitä toisessa ihmisessä on luonnollista että kerta toisensa jälkeen hän hakee noita samoja piirteitä. Tästä seuraa että jokainen nainen/mies valikoi samanlaisen uuden puolison kuin hän on valikoinut aiemmin. Mutta matemaattinen harha tulee siitä, että kun nainen saa tarpeekseen rentusta tai pettäjästä niin vain hän joutuu uudelleen valintatilanteeseen. Se nainen joka on valinnut kiltin ja kunnollisen jatkaa suhdettaan edelleen.

Eli joka kolmas liitto olisi ikuinen, mutta toisella kierroksella olevista suurin osa etsii kumppanistaan piirteitä joiden kanssa eivät voi elää. Tutkimuksessa ei kuitenkaan haastateltu muita kuin toisella tai useammalla kierroksella olevia. Kirjoitin tämän antaakseni toivoa kaikille kilteille ja kunnollisille miehille.

• Tuolta ei löytynyt miestyyppiä " parkettien partaveitset", olisi varmaan kysyntää heillekin.

• EdesUnissa

Ne on kuollut sukupuuttoon. Milloin olet viimeksi tavannut tanssivan heteromiehen, joka vieläpä osaisi tanssia ?

• EdesUnissa kirjoitti:

Ne on kuollut sukupuuttoon. Milloin olet viimeksi tavannut tanssivan heteromiehen, joka vieläpä osaisi tanssia ?

No on siitä tovi vierähtänyt. Mutta jos syksyllä taas, tanssikurssilla. 😜

Luulen kyllä kyseisen tanssin vetävän enemmän naisia puoleensa. En arvaa ilmoittautua paritanssikurssille, kun jäisin ilman paria. Ellei sitten paikalle ilmaantujat muodosta paria. ☺️

• EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

No on siitä tovi vierähtänyt. Mutta jos syksyllä taas, tanssikurssilla. 😜

Luulen kyllä kyseisen tanssin vetävän enemmän naisia puoleensa. En arvaa ilmoittautua paritanssikurssille, kun jäisin ilman paria. Ellei sitten paikalle ilmaantujat muodosta paria. ☺️

Minä olen ihan vakavasti ajatellut ilmoittautua tanssikurssille tuon naisystäväni kanssa. Se tykkää kaikista latinotansseista, ja minulle ne ovat ihan käsittämättömiä ja liian nopeita.
        Seurustelin aikoinaan yhden tanssijan kanssa ja huomasin että tanssi on yllättävän fyysistä puuhaa, ja käy vaikka liikuntaharrastuksena.
        Tänä päivänä yksikään mies ystäväni ei oikeastaan tanssi. Se on jäänyt hetero-miehiltä pois.

• EdesUnissa kirjoitti:

Minä olen ihan vakavasti ajatellut ilmoittautua tanssikurssille tuon naisystäväni kanssa. Se tykkää kaikista latinotansseista, ja minulle ne ovat ihan käsittämättömiä ja liian nopeita.
        Seurustelin aikoinaan yhden tanssijan kanssa ja huomasin että tanssi on yllättävän fyysistä puuhaa, ja käy vaikka liikuntaharrastuksena.
        Tänä päivänä yksikään mies ystäväni ei oikeastaan tanssi. Se on jäänyt hetero-miehiltä pois.

Oi, sinä olet sitten sitä tanssivien miehien "heimon" viimeinen aarre.☺️

Yleensä en juuri kadehdi mitään, ainakaan pahasti mutta nyt ihan vähän. Mulle tanssiminen on sielunterapiaa, kuten musiikkikin.

Naisellasi on onni, että saa miehen ( sinut)mukaan tanssimaan. Hyvä musiikki ja tanssi yhdessä hyvän partnerin kanssa on mahtavaa ja nostaa fiiliksiä huimasti. 😃👍

Juu, kyllä se oikeasti kohottaa kuntoa ja sillä ihan oikeasti laihtuukin. Tulee nopeutta lisää yms. Edellyttää tietysti aktiivista tanssimista, ettei laahustamista. Eikä heti lopeteta, kun tulee vähän kuuma ja sykkeet nousee.

Semmonen 4-5 tunnin tanssiputki yhtäkyytiä on oma ennätys. Mutta ei enää tässä iässä, pitää pilkkoa useampaan osaan. 😌

• EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

Oi, sinä olet sitten sitä tanssivien miehien "heimon" viimeinen aarre.☺️

Yleensä en juuri kadehdi mitään, ainakaan pahasti mutta nyt ihan vähän. Mulle tanssiminen on sielunterapiaa, kuten musiikkikin.

Naisellasi on onni, että saa miehen ( sinut)mukaan tanssimaan. Hyvä musiikki ja tanssi yhdessä hyvän partnerin kanssa on mahtavaa ja nostaa fiiliksiä huimasti. 😃👍

Juu, kyllä se oikeasti kohottaa kuntoa ja sillä ihan oikeasti laihtuukin. Tulee nopeutta lisää yms. Edellyttää tietysti aktiivista tanssimista, ettei laahustamista. Eikä heti lopeteta, kun tulee vähän kuuma ja sykkeet nousee.

Semmonen 4-5 tunnin tanssiputki yhtäkyytiä on oma ennätys. Mutta ei enää tässä iässä, pitää pilkkoa useampaan osaan. 😌

No oikeasti en ole aarre. Teen melkein kaiken oman pääni mukaan, mutta tämän asian ajattelin voivani tehdä hänen vuokseen. Meillä on ihan erilaiset mielenkiinnot kohteet, joten tämä voisi olla se yhteinen harrastus. Oltiin yhdellä latino-klubilla ja en pidä mahdottomana että saattaisin jopa pitää siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1271
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1087
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      942
    4. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      179
      747
    5. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      746
    6. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      742
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      741
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      729
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      665
    Aihe