Mika Poutala avasi tänään asioita aamu TV:n haastattelussa. Olen ollut jo 15 vuotta samaa mieltä urheilujohtajien käyttäytymisestä, sekä heidän tiedottelemisistaan 15 kultamitalin ansainneena esimerkki: kun olimme lähdössä mm-kisoihin ei liitolla ollut sopivaa edustus asua minulle ja pyysi soittelemaan eräälle olympia edustajalle ja pyytämään häneltä asua lainaksi. Kyselin lisää monista asioista ja jouduimme maksamaan matkamme ja muut asiat täysin itse. Tuo kuvastanee eri liittojen asennetta, eli totesin silloin, että te (liiton ihmiset) pöngitätte vain omaa asemaanne. Rahaa liitto saa, mutta ne tuntuvat menevän johdon päivärahoihin, kilometrikorvauksiin ja hotellilaskuihin eikä auta osallistujia millään laila. Toivottavasti nyt ovat asiat muuttuneet.
Tänään televisiossa
Eifyffee
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814