Mika Poutala avasi tänään asioita aamu TV:n haastattelussa. Olen ollut jo 15 vuotta samaa mieltä urheilujohtajien käyttäytymisestä, sekä heidän tiedottelemisistaan 15 kultamitalin ansainneena esimerkki: kun olimme lähdössä mm-kisoihin ei liitolla ollut sopivaa edustus asua minulle ja pyysi soittelemaan eräälle olympia edustajalle ja pyytämään häneltä asua lainaksi. Kyselin lisää monista asioista ja jouduimme maksamaan matkamme ja muut asiat täysin itse. Tuo kuvastanee eri liittojen asennetta, eli totesin silloin, että te (liiton ihmiset) pöngitätte vain omaa asemaanne. Rahaa liitto saa, mutta ne tuntuvat menevän johdon päivärahoihin, kilometrikorvauksiin ja hotellilaskuihin eikä auta osallistujia millään laila. Toivottavasti nyt ovat asiat muuttuneet.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609