Mikähän siinä, että broilerin jauhelihaa ei tahdo saada sittten millään enää mistään kaupasta ei varsinkaan pirkka broilerin jauhelihaa. Olen nyt kuukausia joutunut pettymään kerta toisensa jälkeen tyhjiin broilerin jauheliha hyllyihin. Joskus hyvällä säkällä saattaa saada, mutta todella harvoin.
Broilerin jauheliha PULA
3
149
Vastaukset
- DIY-jauhaja
Miksi et jauha itse? En ole koskaan ostanut siipikarjasta tehtyä jauhelihaa, mutta jos sellaista tarvitsisin, niin ostaisin tarjouksesta koipireisiä ja jauhaisin ne luineen päivineen. Luut tuovat jauhelihaan napakkuutta ja niistä saa tärkeitä hivenaineita.
- kjoiöeor
Jos ei se ole mennyt kaupaksi, niin valmistaja ei enää valmista sitä niin paljoa. Jossain vaiheessa muistan, että broilerin jauhelihaa oli koko ajan tarjouksessa kauppojen kylmälaarit pullollaan, eli ilmeisesti ihmiset eivät niitä kauheasti innostuneet ostamaan. Enpä innostunut itsekään.
- jauhelihaaollapitaa
kerroppa paikkakunta ja kauppa missä aina loppu? yritän tehdä asialle jotain:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809