oletteko tavannut palstalaisia?

Kiinnostaisi tietää onko muut palstalaiset tavanneet palstalle kirjoittelevia henkilöitä? Minkälaisissa tilanteissa nuo tapaamiset on tapahtuneet?

Minä tapasin ruisrockissa Pääskyvuoren Jorman, tai ainakin ihan samannäköisen henkilön. Näin muuten Lola Odusogankin siellä, mutta Lola ei ollut Jorman seurassa. Voivat ne silti tuntea toisensa.

182

2041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • En ole trollijahdissa, ihan rehellisesti. Tyyppi ei mitenkään korostanut olevansa palstakuuluisuus, mutta tunnistin samaksi jonka kuviakin on nähty palstalla.

        Lola paistoi kuin aurinko, mutta arvioin ettei lyhyet käteni yltäisi hänen ympäri niin en mennyt sitten halaamaankaan. Samalla jäi panematta.


      • Ananias kirjoitti:

        En ole trollijahdissa, ihan rehellisesti. Tyyppi ei mitenkään korostanut olevansa palstakuuluisuus, mutta tunnistin samaksi jonka kuviakin on nähty palstalla.

        Lola paistoi kuin aurinko, mutta arvioin ettei lyhyet käteni yltäisi hänen ympäri niin en mennyt sitten halaamaankaan. Samalla jäi panematta.

        Joo, se jorma on varmaan ehtiväinen kaveri, kasipätkällä turbovolvolla suhailee pitkin maata ja näkyilee milloin missäkin varmaan.

        Oisit sä nyt voinut tosimiehenä käydä edes koettamassa halia, ois varmaan sillä jo lohjennut ja oisit saanut päästää tuskaisen naisen puutteestaan. Vähän olen pettynyt kun et hoitanut miehen velvollisuuttasi.

        No ny pitää mennä, palataan asiaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, se jorma on varmaan ehtiväinen kaveri, kasipätkällä turbovolvolla suhailee pitkin maata ja näkyilee milloin missäkin varmaan.

        Oisit sä nyt voinut tosimiehenä käydä edes koettamassa halia, ois varmaan sillä jo lohjennut ja oisit saanut päästää tuskaisen naisen puutteestaan. Vähän olen pettynyt kun et hoitanut miehen velvollisuuttasi.

        No ny pitää mennä, palataan asiaan.

        Jorma kai asuilee Turussa päin? Että ei ainakaan silleen yllättänyt vaikka näin miehen ruisrockissa.

        Laskeskelin niin, että festarialueella oli kylliksi miehiä hoitamaan Lolan puutetta. Ajattelin etten mene turkulaisten apajille.


      • Mä ymmärrän ton "fuck me" heiton ikään kuin sanoisi, " hitto hei" mä oon kuuluisuus. 😝

        En suoraan, että pane mua viestinä.


      • flowersreally
        LadyZorro kirjoitti:

        Mä ymmärrän ton "fuck me" heiton ikään kuin sanoisi, " hitto hei" mä oon kuuluisuus. 😝

        En suoraan, että pane mua viestinä.

        Onneksi miehet eivät koskaan pidä mauttomia tai kaksimielisiä printtipaitoja.


      • flowersreally kirjoitti:

        Onneksi miehet eivät koskaan pidä mauttomia tai kaksimielisiä printtipaitoja.

        Niinpä. 😉

        Joskus tuntuu, ettei kaikki edes ymmärrä mitä paidassa lukee, varsinkin jos se on vieraalla kielellä fontattu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, se jorma on varmaan ehtiväinen kaveri, kasipätkällä turbovolvolla suhailee pitkin maata ja näkyilee milloin missäkin varmaan.

        Oisit sä nyt voinut tosimiehenä käydä edes koettamassa halia, ois varmaan sillä jo lohjennut ja oisit saanut päästää tuskaisen naisen puutteestaan. Vähän olen pettynyt kun et hoitanut miehen velvollisuuttasi.

        No ny pitää mennä, palataan asiaan.

        Tuli mieleen että Jorma oli nähty ravintola Karljohanissa Yrjönkadulla. En sattunut itse olemaan paikalla tuolloin, mutta käyn siellä aika usein lounaalla kun siellä on hyvä ruoka.


      • EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

        Mä ymmärrän ton "fuck me" heiton ikään kuin sanoisi, " hitto hei" mä oon kuuluisuus. 😝

        En suoraan, että pane mua viestinä.

        Turha sitä on yrittää keventää. Teksti on tarkoitettu luettavaksi juurikin että "Nai mua, olen kuuluisuus". Kyse on ironiasta. Tuota voisi Lolan tapauksessa kutsua Itseironiaksi, mikä yleensä vaatii vahvaa itsetuntoa.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Turha sitä on yrittää keventää. Teksti on tarkoitettu luettavaksi juurikin että "Nai mua, olen kuuluisuus". Kyse on ironiasta. Tuota voisi Lolan tapauksessa kutsua Itseironiaksi, mikä yleensä vaatii vahvaa itsetuntoa.

        Niin, eikös tuoki olis ironiaa mitä mä veikkasin?


    • että.sellasta

      Sinkut-palstalta en ole tavannut ketään mutta yksinäisyys palstalta olen tavannut naisen kanssa ja yhden miehen kanssa.
      Naisen kanssa päädyttiin jopa sänkyyn asti.

      • Miten miehen kanssa meni? Ette päätyneet sänkyyn?


      • että.sellasta
        Ananias kirjoitti:

        Miten miehen kanssa meni? Ette päätyneet sänkyyn?

        Miehen kanssa vietettiin vain baari-ilta täysin kaverimielessä.


      • että.sellasta kirjoitti:

        Miehen kanssa vietettiin vain baari-ilta täysin kaverimielessä.

        Jäi selkeästi kaveriasteelle.


    • No ei liene vakkareille uutta, mutta olen tavannut kaksi palstan naista. ExN38n alias MylMyrin ja Misspönttöuunin. Enkä usko, että tapaan ketään muuta. Tietysti ois kiva tavata vaikkapa tuo LiZ, Ellukettunen, Wuppis ja tietenkin Harmis. Tottakai Sergei, Floweri ja kaikki kenenkä kanssa kirjoittelenkaan, olis kiva nähdä livenä, mutta toisaalta se anonyymius on aika tärkeä osa mun palstailua, että sen säilyttäminen on tässä vaiheessa paljon tärkeämpi kuin se hirmuinen perusuteliaisuus.

      Eli luulen vahvasti, että tapaamiset palstaväen kanssa on nähty rasti.

      • Listaamiesi henkilöiden näkeminen on ainakin mulle melko epätodennäköistä kun en tunnistaisi heitä vaikka näkisinkin.

        Pääskyvuoren Jormastahan on nähty kuviakin palstalla, sen perusteella osasin yhdistää hänet palstaan.


      • Ananias kirjoitti:

        Listaamiesi henkilöiden näkeminen on ainakin mulle melko epätodennäköistä kun en tunnistaisi heitä vaikka näkisinkin.

        Pääskyvuoren Jormastahan on nähty kuviakin palstalla, sen perusteella osasin yhdistää hänet palstaan.

        Niin, siis joskushan olen leikitellyt kyllä asialla, että kaupungilla näkemistä ihmisistä joku voi olla palstalainen... Varsinkin jossain Helsingissä tepastellessa miettii, kun aika paljon kirjoittajista tuntuu siellä asuvan...


      • Dissident kirjoitti:

        Niin, siis joskushan olen leikitellyt kyllä asialla, että kaupungilla näkemistä ihmisistä joku voi olla palstalainen... Varsinkin jossain Helsingissä tepastellessa miettii, kun aika paljon kirjoittajista tuntuu siellä asuvan...

        Enempihän niitä palstalaisia asuu Turussa.

        Eka kerta 12 vuoteen Turussa, ja heti törmäsin palstaikoniin.


      • Ananias kirjoitti:

        Enempihän niitä palstalaisia asuu Turussa.

        Eka kerta 12 vuoteen Turussa, ja heti törmäsin palstaikoniin.

        No käyppä ihmeessä nyt selvittämässä, että missä se Penetratosin päämaja on ja tietenkin kannattaa se penistreenaus ainakin nähdä, kun kerran siellä sattuu olemaan.

        heh..


      • Dissident kirjoitti:

        Niin, siis joskushan olen leikitellyt kyllä asialla, että kaupungilla näkemistä ihmisistä joku voi olla palstalainen... Varsinkin jossain Helsingissä tepastellessa miettii, kun aika paljon kirjoittajista tuntuu siellä asuvan...

        Heh, muhun ei ainakaan helposti kadulla törmää. Jos tossa kotikadulla satu tepastelemaan, mikä on erittäin epätodennäköistä.

        Lännessä muhun voi törmätä kesäisin.

        Tai voihan joku mun naapurikin täällä näpytellä.😄


      • Dissident kirjoitti:

        No käyppä ihmeessä nyt selvittämässä, että missä se Penetratosin päämaja on ja tietenkin kannattaa se penistreenaus ainakin nähdä, kun kerran siellä sattuu olemaan.

        heh..

        Mikäs tää Penetratos on?


      • Meillähän oli muuten tässä keväällä 2017 puhetta, että ehkä tavataan ihan livenä Joensuun Katajan korismatsilla kaudella 2017-2018. Piti katsoa Teemu Rannikon pelaamista ja Korista, mutta sitten Rannikko lähti kesäksi 2017 toiseen seuraan, joten se tapaaminen jäi. Ehkä emme pitäneet tapaamista tarpeellisena. Minkälaista oli tavata näitä palstan naisia? Itse olisin ollut tosi utelias näkemään Sinut livenä jossain korismatsissa asuinkaupungissani.

        Onko vielä päiviä siihen syntäreihin? Miten valmistelut etenee?

        Itse en ole tavannut palstalaisia kasvotusten, mutta kyllä Elisakettu ja moni muu naishenkilö täällä kiehtoo melkein kohtaamiseen asti.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Meillähän oli muuten tässä keväällä 2017 puhetta, että ehkä tavataan ihan livenä Joensuun Katajan korismatsilla kaudella 2017-2018. Piti katsoa Teemu Rannikon pelaamista ja Korista, mutta sitten Rannikko lähti kesäksi 2017 toiseen seuraan, joten se tapaaminen jäi. Ehkä emme pitäneet tapaamista tarpeellisena. Minkälaista oli tavata näitä palstan naisia? Itse olisin ollut tosi utelias näkemään Sinut livenä jossain korismatsissa asuinkaupungissani.

        Onko vielä päiviä siihen syntäreihin? Miten valmistelut etenee?

        Itse en ole tavannut palstalaisia kasvotusten, mutta kyllä Elisakettu ja moni muu naishenkilö täällä kiehtoo melkein kohtaamiseen asti.

        Elisakettuhan ei esiinny omalla naamallaan profiilikuvassa, vaan kyseessä on maalaus. Alkuperäinen malli voi ollakin vielä elossa, ehkä luonnossa.


      • flowersreally
        Ananias kirjoitti:

        Elisakettuhan ei esiinny omalla naamallaan profiilikuvassa, vaan kyseessä on maalaus. Alkuperäinen malli voi ollakin vielä elossa, ehkä luonnossa.

        Ai jumatsukka et repesin. :D
        Dänks.


      • yleinen-käytäntö
        Ananias kirjoitti:

        Listaamiesi henkilöiden näkeminen on ainakin mulle melko epätodennäköistä kun en tunnistaisi heitä vaikka näkisinkin.

        Pääskyvuoren Jormastahan on nähty kuviakin palstalla, sen perusteella osasin yhdistää hänet palstaan.

        "Listaamiesi henkilöiden näkeminen on ainakin mulle melko epätodennäköistä kun en tunnistaisi heitä vaikka näkisinkin." Ei kai juuri kukaan ole niin hullu, että laittaisi tänne omaa kuvaansa. Kuva ja nimi annetaan sähköpostitse, jos ja kun halutaan tavata. Kaikilla rekisteröityneillä on automaattisesti sähköpostiosoite suomi24:llä. Aika moni viestittelee täällä keskenään sähköpostein, vaikka ei olisikaan aikomusta tavata.

        Mieluiten tapaaminen, jos sellainen tulee, jonnekin julkiselle paikalle, koska eihän nuokaan vielä takaa mitään.


      • Ananias kirjoitti:

        Mikäs tää Penetratos on?

        Sehän on noissa liljanlaakson tarinoissa se moottoripyöräkerho. Nehän on laittanut hommat aina isolleen. Jotain Indykisoista kinkkujakajaisiin asti ovat järkänneet. Aika retee porukka, mikä vissiin harjoittaa vielä jossain penislihasliikkeitä painoilla. On jyystötruckit alla, mikä tarkoittanee usa-valmistemaastureita yms. Jos uskoo joulupukkiin, voi yhtä hyvin uskoa näihinkin sankareihin ja vaikka hämähäkkimieheen.

        Jollain on hupia kirjoitella pitkään tuollaisia...hatunnosto, ei itse jaksais vuosia innostaa...


      • yleinen-käytäntö kirjoitti:

        "Listaamiesi henkilöiden näkeminen on ainakin mulle melko epätodennäköistä kun en tunnistaisi heitä vaikka näkisinkin." Ei kai juuri kukaan ole niin hullu, että laittaisi tänne omaa kuvaansa. Kuva ja nimi annetaan sähköpostitse, jos ja kun halutaan tavata. Kaikilla rekisteröityneillä on automaattisesti sähköpostiosoite suomi24:llä. Aika moni viestittelee täällä keskenään sähköpostein, vaikka ei olisikaan aikomusta tavata.

        Mieluiten tapaaminen, jos sellainen tulee, jonnekin julkiselle paikalle, koska eihän nuokaan vielä takaa mitään.

        Kyllähän kirjoitella voi yksityisesti, mutta tuntemattomalle oman kuvan postaaminen yksityisesti on ihan yhtä suuri riski kuin sen kuvan postaaminen suoraan palstalle.

        Jos homman tekee niinkuin Pääskyvuoren Jorma, niin kaikki palstailijat tunnistavat hänet livessä. Yksityinen kuva voi olla feikki, ja todennäköisimmin onkin.


      • Dissident kirjoitti:

        Sehän on noissa liljanlaakson tarinoissa se moottoripyöräkerho. Nehän on laittanut hommat aina isolleen. Jotain Indykisoista kinkkujakajaisiin asti ovat järkänneet. Aika retee porukka, mikä vissiin harjoittaa vielä jossain penislihasliikkeitä painoilla. On jyystötruckit alla, mikä tarkoittanee usa-valmistemaastureita yms. Jos uskoo joulupukkiin, voi yhtä hyvin uskoa näihinkin sankareihin ja vaikka hämähäkkimieheen.

        Jollain on hupia kirjoitella pitkään tuollaisia...hatunnosto, ei itse jaksais vuosia innostaa...

        Jäänyt itellä lukematta tuosta penetratosista, täytyypä joskus selvitellä taustoja.


      • foloihattu-pois-päästä
        Ananias kirjoitti:

        Kyllähän kirjoitella voi yksityisesti, mutta tuntemattomalle oman kuvan postaaminen yksityisesti on ihan yhtä suuri riski kuin sen kuvan postaaminen suoraan palstalle.

        Jos homman tekee niinkuin Pääskyvuoren Jorma, niin kaikki palstailijat tunnistavat hänet livessä. Yksityinen kuva voi olla feikki, ja todennäköisimmin onkin.

        Tapaamisessahan sen sitten näkee, jos on feikki. Ei kuva ja nimi-yhdistelmällä kovin helposti voi huijata. Suurimmalla osalla ihmisistä on facebook-tili omalla nimellään ja kuvallaan. Jos ottaa henkilöön facebookissa yhteyttä, asian voi varmistaa. Facebook-kavereina ihmisillä on työkavereita, kavereita, sukulaisia, perheenjäseniä. Minä olen vakoillut monen ihmisen facebook-tiliä, jotka tiedän palstalta. Kun ovat olleet omalla kuvallaan tai nimellään täällä tai olen saanut muuta kautta tietää jomman kumman. Minulla on myös facebook-kaverina pari henkilöä palstalta, jotka olen tavannut livenä. ensin olimme fb-kavereita.


      • yleinen-käytäntö kirjoitti:

        "Listaamiesi henkilöiden näkeminen on ainakin mulle melko epätodennäköistä kun en tunnistaisi heitä vaikka näkisinkin." Ei kai juuri kukaan ole niin hullu, että laittaisi tänne omaa kuvaansa. Kuva ja nimi annetaan sähköpostitse, jos ja kun halutaan tavata. Kaikilla rekisteröityneillä on automaattisesti sähköpostiosoite suomi24:llä. Aika moni viestittelee täällä keskenään sähköpostein, vaikka ei olisikaan aikomusta tavata.

        Mieluiten tapaaminen, jos sellainen tulee, jonnekin julkiselle paikalle, koska eihän nuokaan vielä takaa mitään.

        Kaikilla rekisteröityneillä on automaattisesti sähköpostiosoite suomi24:llä.

        - Juu mutta se pitää ottaa käyttöön. Minusta se ei ole automaattisesti toiminnassa. Korjatkaa, jos olen väärässä. Mä en esimerkiksi käytä koskaan nimimerkin " mukana" tulevaa sähköpostia. Täysin koskemattomaksi jää.


      • foloihattu-pois-päästä kirjoitti:

        Tapaamisessahan sen sitten näkee, jos on feikki. Ei kuva ja nimi-yhdistelmällä kovin helposti voi huijata. Suurimmalla osalla ihmisistä on facebook-tili omalla nimellään ja kuvallaan. Jos ottaa henkilöön facebookissa yhteyttä, asian voi varmistaa. Facebook-kavereina ihmisillä on työkavereita, kavereita, sukulaisia, perheenjäseniä. Minä olen vakoillut monen ihmisen facebook-tiliä, jotka tiedän palstalta. Kun ovat olleet omalla kuvallaan tai nimellään täällä tai olen saanut muuta kautta tietää jomman kumman. Minulla on myös facebook-kaverina pari henkilöä palstalta, jotka olen tavannut livenä. ensin olimme fb-kavereita.

        Mitä mieltä olen Pääskyvuoren Jorman tyylistä postata kuvansa suoraan palstalle?

        Aika avointa, eikö?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kaikilla rekisteröityneillä on automaattisesti sähköpostiosoite suomi24:llä.

        - Juu mutta se pitää ottaa käyttöön. Minusta se ei ole automaattisesti toiminnassa. Korjatkaa, jos olen väärässä. Mä en esimerkiksi käytä koskaan nimimerkin " mukana" tulevaa sähköpostia. Täysin koskemattomaksi jää.

        Enkä samoja kuvia facessa, mitä täällä on ollut esillä. Ylipäänsä facessa en julkaise ihmisistä kuvia, paikoista korkeintaan. Just siks, että puskat puhisee ja uteliaat kurkkiin. Toki muutenkin kaverit rajattu ainoaksi ryhmäksi, jotka julkaisuja näkee.

        Fb käyttäjänä olen hyvin vaisu ja varovainen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kaikilla rekisteröityneillä on automaattisesti sähköpostiosoite suomi24:llä.

        - Juu mutta se pitää ottaa käyttöön. Minusta se ei ole automaattisesti toiminnassa. Korjatkaa, jos olen väärässä. Mä en esimerkiksi käytä koskaan nimimerkin " mukana" tulevaa sähköpostia. Täysin koskemattomaksi jää.

        Sehän varataan kun nikki rekisteröidään, mutta se pitää kyllä ottaa erikseen käyttöön.

        Nykyään s-postin aktivointi tehdään puhelinnumerovarmistuksella, eli sivusto lähettää tekstiviestillä tunnistautumiskoodin jolla sitten varmistus tehdään.

        Siinä vaiheessa kun vaihdan nikin, niin en enää aktivoi uutta s-postia.


      • foliohattu-pois-päästä
        Ananias kirjoitti:

        Mitä mieltä olen Pääskyvuoren Jorman tyylistä postata kuvansa suoraan palstalle?

        Aika avointa, eikö?

        Se on minusta periksen paras hahmo, koska melkein voisi olla todellinen. Kuvasta kuitenkin näkee, että kyseessä ei ole oikea tyyppi. Ja tietysti teksteistä, edelleen. En usko, että peris itsekkään uskoo, että kukaan ottaisi todesta hänen hahmojaan. Kunhan leikkii.


      • Ananias kirjoitti:

        Sehän varataan kun nikki rekisteröidään, mutta se pitää kyllä ottaa erikseen käyttöön.

        Nykyään s-postin aktivointi tehdään puhelinnumerovarmistuksella, eli sivusto lähettää tekstiviestillä tunnistautumiskoodin jolla sitten varmistus tehdään.

        Siinä vaiheessa kun vaihdan nikin, niin en enää aktivoi uutta s-postia.

        Juurikin jotenkin näin. Tarjoaa aina mahdollista sähköpostiosoitetta rekatessa nimimerkkiä. On mennyt hiukan ohi mitä kaikkea siinä pitää tehdä, että sen saa käyttöön. Kun en ole koskaan ees harkinnut sen käyttöön ottamista.

        Oon niin jäyhän vanhanaikainen vissiin, etten välitä saada ventovierailta sähköposteja. Yv: t oli vielä ihan jees, kun ne oli helppo olla huomioimatta, jos ei huvittanut. Eikä sen enempää tarvinut paljastella...tai mitään vahinkoa tullut.

        Kurjempaa, jos sähköpostit kiertää pitkin ja jotain shittiä pian täynnä.


      • foliohattu-pois-päästä kirjoitti:

        Se on minusta periksen paras hahmo, koska melkein voisi olla todellinen. Kuvasta kuitenkin näkee, että kyseessä ei ole oikea tyyppi. Ja tietysti teksteistä, edelleen. En usko, että peris itsekkään uskoo, että kukaan ottaisi todesta hänen hahmojaan. Kunhan leikkii.

        Moni palstalainen on kirjoittanut nähneensä Jorman, ei se liene sattumaa?

        Ruisrockissa, stadilaisessa ravintolassa lounaalla, saaristolautalla Ahvenanmaalla...onhan noita havaintoja.

        En ole myöskään kuulopuheiden varassa, vaan näin hänet itse ruisrockissa.


      • foliohattu-pois-päästä
        Ananias kirjoitti:

        Moni palstalainen on kirjoittanut nähneensä Jorman, ei se liene sattumaa?

        Ruisrockissa, stadilaisessa ravintolassa lounaalla, saaristolautalla Ahvenanmaalla...onhan noita havaintoja.

        En ole myöskään kuulopuheiden varassa, vaan näin hänet itse ruisrockissa.

        Se on sitä huumoria, kuten myös varmaankin sinun kohdallasi. Janican ja Timpankin ovat monet nähneet. Timppa taitaa olla jopa Kepun nykyinen puheenjohtaja.


      • foliohattu-pois-päästä kirjoitti:

        Se on sitä huumoria, kuten myös varmaankin sinun kohdallasi. Janican ja Timpankin ovat monet nähneet. Timppa taitaa olla jopa Kepun nykyinen puheenjohtaja.

        Omia näköhavaintojani en selittäisi huumorilla, kyllä se oli Pääskyvuoren Jorma.


      • foliohattu-pois-päästä
        Ananias kirjoitti:

        Omia näköhavaintojani en selittäisi huumorilla, kyllä se oli Pääskyvuoren Jorma.

        Ok :D :D


      • foliohattu-pois-päästä kirjoitti:

        Ok :D :D

        Ihme sakkia täällä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Meillähän oli muuten tässä keväällä 2017 puhetta, että ehkä tavataan ihan livenä Joensuun Katajan korismatsilla kaudella 2017-2018. Piti katsoa Teemu Rannikon pelaamista ja Korista, mutta sitten Rannikko lähti kesäksi 2017 toiseen seuraan, joten se tapaaminen jäi. Ehkä emme pitäneet tapaamista tarpeellisena. Minkälaista oli tavata näitä palstan naisia? Itse olisin ollut tosi utelias näkemään Sinut livenä jossain korismatsissa asuinkaupungissani.

        Onko vielä päiviä siihen syntäreihin? Miten valmistelut etenee?

        Itse en ole tavannut palstalaisia kasvotusten, mutta kyllä Elisakettu ja moni muu naishenkilö täällä kiehtoo melkein kohtaamiseen asti.

        Joo. Kyllä mä taidan pitäytyä ihan irl ihmisissä. Tänään töissäkin piti pistää oma puhelin äänettömälle ja pikkutauolla vaan laittaa kaikille, että palaan töitten jälkeen. Niin oli kiirettä. Eikä tarvinnut palstaillakkaan.

        Ehkä tää on paras mesta just näin, että käpäsee täällä kun on mahkut.


      • Dissident kirjoitti:

        No käyppä ihmeessä nyt selvittämässä, että missä se Penetratosin päämaja on ja tietenkin kannattaa se penistreenaus ainakin nähdä, kun kerran siellä sattuu olemaan.

        heh..

        Niin Penetrators MC:n kerhotilat ovat just Turussa ja Varissuon kaupunginosassa:)))))))))))))))))))))))))))

        Onhan heillä Chapter-osastoja myös muualla Suomessa, ainakin Lahdessa ja Ulvilassa. Täytyy kysyä Bickyltä tai Makelta, että onko niitä kerhotiloja myös tuolla Pk-seudulla.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin Penetrators MC:n kerhotilat ovat just Turussa ja Varissuon kaupunginosassa:)))))))))))))))))))))))))))

        Onhan heillä Chapter-osastoja myös muualla Suomessa, ainakin Lahdessa ja Ulvilassa. Täytyy kysyä Bickyltä tai Makelta, että onko niitä kerhotiloja myös tuolla Pk-seudulla.

        Heh... ilman muuta pitää kysyä.

        Tekisköhän Penetrationin poijaat yhteistyötä tuon yläsavon halavatun pappojenkin kanssa? Nehän vois jossain maaseutumarkkinoilla Nilsiässä pitää näytöksen, missä nostelisivat pappatuntureita penistreeneiks. Hyväntekeväisyyteen menis esityksellä kerätyt varat, vaikka paikallisten karanneiden Kakadulintujen pelastakaa ry;lle!

        Papat soittais välissä vaikka:

        https://youtu.be/95KF-mq2Hf8

        Ja varmaan pääsis Penetraation poijjaatkin Suomen tietoisuuteen.... en eppäile yhtään.


      • Dissident kirjoitti:

        Heh... ilman muuta pitää kysyä.

        Tekisköhän Penetrationin poijaat yhteistyötä tuon yläsavon halavatun pappojenkin kanssa? Nehän vois jossain maaseutumarkkinoilla Nilsiässä pitää näytöksen, missä nostelisivat pappatuntureita penistreeneiks. Hyväntekeväisyyteen menis esityksellä kerätyt varat, vaikka paikallisten karanneiden Kakadulintujen pelastakaa ry;lle!

        Papat soittais välissä vaikka:

        https://youtu.be/95KF-mq2Hf8

        Ja varmaan pääsis Penetraation poijjaatkin Suomen tietoisuuteen.... en eppäile yhtään.

        Välillä tuntuu että sinäkin vain trollailet (ei tarvitse vastata tähän viestiin).


      • Ananias kirjoitti:

        Välillä tuntuu että sinäkin vain trollailet (ei tarvitse vastata tähän viestiin).

        Niinkuin tuolla ylempänä tuumin jotain tästä sakista jotain... osaan kyllä lisätä vettä myllyyn. Sitä kutsutaan huumoriksi.


      • Dissident kirjoitti:

        Niinkuin tuolla ylempänä tuumin jotain tästä sakista jotain... osaan kyllä lisätä vettä myllyyn. Sitä kutsutaan huumoriksi.

        Kerroin vain nähneeeni Pääskyvuoren Jorman, sitten alkoi tää hullunmylly.


      • Ananias kirjoitti:

        Kerroin vain nähneeeni Pääskyvuoren Jorman, sitten alkoi tää hullunmylly.

        No en oo katsonut koko ketjua edes, mutta nää jutut laajenee helposti. Jotkuthan kokee asiakseen hakea tietoa Penetraatiotyyppejä vastaan ja toiset taas lisää vaan löylyä, kuten mä äsken.

        Otappa sit selvää, että kuka on tosissaan, kuka ei? Mutta mikä ketäkin huvittaa? En minäkään naura noille Liljanlaaksojutuille, vaan niille, jotka jaksavat niitä paheksua. Naurattaa, kun jotkut osaavat pahastua vaikka väkisin.

        Kyllä mäkin otan jotain välillä turhan vakavasti. Omien mielipiteiden perustelun vois välillä heittää lekkerikskin. Harmis osaa esimerkiks joskus ampua kivasti yli. Flower kettuilee piikikkäästi ja käyttää näppärästi hyväkseen sukupuoltaan...kuten wuppis tai pönttis. LiZ on keskitien julistaja ja vitsailee vaan jos näkee toisen olevan mukana. Ellulle pitää repästä, tai muutens tulee tikulla silmään.

        Sä olet kyllä mysteeri. En ole päässyt sun huumorista ollenkaan perille? Vaikutat jotenkin yhtä tunteettomalle kuin se sun silmäkuva Palstamäen profiilissa.
        Siis ei mikään negatiivinen tuumaus, vaan niin koen...


      • Dissident kirjoitti:

        No en oo katsonut koko ketjua edes, mutta nää jutut laajenee helposti. Jotkuthan kokee asiakseen hakea tietoa Penetraatiotyyppejä vastaan ja toiset taas lisää vaan löylyä, kuten mä äsken.

        Otappa sit selvää, että kuka on tosissaan, kuka ei? Mutta mikä ketäkin huvittaa? En minäkään naura noille Liljanlaaksojutuille, vaan niille, jotka jaksavat niitä paheksua. Naurattaa, kun jotkut osaavat pahastua vaikka väkisin.

        Kyllä mäkin otan jotain välillä turhan vakavasti. Omien mielipiteiden perustelun vois välillä heittää lekkerikskin. Harmis osaa esimerkiks joskus ampua kivasti yli. Flower kettuilee piikikkäästi ja käyttää näppärästi hyväkseen sukupuoltaan...kuten wuppis tai pönttis. LiZ on keskitien julistaja ja vitsailee vaan jos näkee toisen olevan mukana. Ellulle pitää repästä, tai muutens tulee tikulla silmään.

        Sä olet kyllä mysteeri. En ole päässyt sun huumorista ollenkaan perille? Vaikutat jotenkin yhtä tunteettomalle kuin se sun silmäkuva Palstamäen profiilissa.
        Siis ei mikään negatiivinen tuumaus, vaan niin koen...

        Älä suotta pohdi huumorintajuani, en ole kaatamassa sitä näihin ketjuihin. Pysyttelen tiukasti asialinjalla,

        En kutsuisi itseäni tunteettomaksi, mutta harva ihminen liikuttaa tunteitani.


      • epepd
        Ananias kirjoitti:

        Elisakettuhan ei esiinny omalla naamallaan profiilikuvassa, vaan kyseessä on maalaus. Alkuperäinen malli voi ollakin vielä elossa, ehkä luonnossa.

        Onpas ananias armas kippuravarvas huumoripäällä tässä ketjussa. Mukavampi näinpäin.


      • Ananias kirjoitti:

        Älä suotta pohdi huumorintajuani, en ole kaatamassa sitä näihin ketjuihin. Pysyttelen tiukasti asialinjalla,

        En kutsuisi itseäni tunteettomaksi, mutta harva ihminen liikuttaa tunteitani.

        En toki murehdi. Jokainen tyylillään. Kunhan tuumin.


    • En.

      • Se että syy on ilmeinen palsta kiusaaminen on lisännyt halua olla tuntematta muita. 4 ihmistä on kiusannut rekisteröidyllä nimimerkillä ja yksi jäi vainoamaan. Piti erikseen järkytyksenä katsoa olivatko aitoja ettei feikkejä mutta olivat aitoja.Ihan yllättäen. Palsta aloituksia julkisesti ja herjausta päälle.

        Vainoaminen tapahtui tälle palstalle asti nimettömänä mutta en tiedä kuka on oli. Toivottavasti minua seuraamalla on kasvanut järjen itselleen kun en ole kostaja ihminen koska en riko periaatteita.

        Mitä vanhemmaksi tulen sitä varhemmin uskon jokainen typerä teko on riski yhteiskunnalle ja vaikka vain olin yksi uhri muitakin uhreja voi olla satoja. Sen vuoksi herkemmin teen ilmoituksen ja ilmoitan kärkkäisesti pysyä erossa.

        Ihan hyvin se toimii koska minun vainoaminen on rikos.


    • entinenrekattu

      Kylhän tuota.

    • En tältä palstalta tietääkseni ketään. Miehen logiikasta 3. Pikinyrkki, lv ja xena183.

      • Oliko nuo turkulaisia?


      • Heh, ei olleet enkä usko että ovat tänäänkään. 😊

        Tuosta pikistä en tiedä asuuko vielä siellä missä silloin asui. Vai onko muuttanut muualle, kenties vaikka Turkuun. Onhan se mahdollista.


      • Yksi unohtui

        :-)


      • super-ytm kirjoitti:

        Yksi unohtui

        :-)

        Niii, tai kaksikin jos nekin lasketaan jotka on nähnyt irl. Erityisemmin tapaamatta. Suunnittelematta, kutsumatta. Sattumalta.

        Vähän kuin puolivahingossa. Ja sanoinkin, että naapuritkin voi täällä näpytellä. 😌


      • LadyZorro kirjoitti:

        Niii, tai kaksikin jos nekin lasketaan jotka on nähnyt irl. Erityisemmin tapaamatta. Suunnittelematta, kutsumatta. Sattumalta.

        Vähän kuin puolivahingossa. Ja sanoinkin, että naapuritkin voi täällä näpytellä. 😌

        Sese Cranky_geekki ja hahmotelma, crocuta tyyppi. Ja se prööö tyyppi. 😝


      • LadyZorro kirjoitti:

        Niii, tai kaksikin jos nekin lasketaan jotka on nähnyt irl. Erityisemmin tapaamatta. Suunnittelematta, kutsumatta. Sattumalta.

        Vähän kuin puolivahingossa. Ja sanoinkin, että naapuritkin voi täällä näpytellä. 😌

        Vähän niinkuin minäkin näin Pääskyvuoren Jorman, ihan sattumalta.


      • Ananias kirjoitti:

        Vähän niinkuin minäkin näin Pääskyvuoren Jorman, ihan sattumalta.

        Nii, kadulla tai kaupassa kävelee vastaan. Jonka kuvan on nähnyt useammin, kun kerran ja tunnistaa kun vastaan käpöttelee.

        Ja vieläpä tietää, että siellä arealla se liikuskelee missä vastaankin on tullut. Muttei ole viitsinyt pysäyttää ja tehdä asiasta numeroa. Vaikka tilaisuus tai useampi olisi ollutkin.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Nii, kadulla tai kaupassa kävelee vastaan. Jonka kuvan on nähnyt useammin, kun kerran ja tunnistaa kun vastaan käpöttelee.

        Ja vieläpä tietää, että siellä arealla se liikuskelee missä vastaankin on tullut. Muttei ole viitsinyt pysäyttää ja tehdä asiasta numeroa. Vaikka tilaisuus tai useampi olisi ollutkin.

        Juuri näin.

        Ainoa kerta kun olen kehdannut pysäyttää julkkiksen, oli n. 15 vuotta sitten eräässä tapahtumassa jossa juhlapuhujana oli Mauno Koivisto. Pyysin nimmaria.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Nii, kadulla tai kaupassa kävelee vastaan. Jonka kuvan on nähnyt useammin, kun kerran ja tunnistaa kun vastaan käpöttelee.

        Ja vieläpä tietää, että siellä arealla se liikuskelee missä vastaankin on tullut. Muttei ole viitsinyt pysäyttää ja tehdä asiasta numeroa. Vaikka tilaisuus tai useampi olisi ollutkin.

        Sitten tule näitä tapauksia "Yksi unohtui :-) ", jos alkaa ihmisiä pysäyttelee kaduilla ja kaupoissa. Kun tunnistaa tutuksi pastoilta.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Sitten tule näitä tapauksia "Yksi unohtui :-) ", jos alkaa ihmisiä pysäyttelee kaduilla ja kaupoissa. Kun tunnistaa tutuksi pastoilta.

        Heh, tää oli sitten ihan läpällä. Ettei tarvi suuttua. 😝


      • Ananias kirjoitti:

        Juuri näin.

        Ainoa kerta kun olen kehdannut pysäyttää julkkiksen, oli n. 15 vuotta sitten eräässä tapahtumassa jossa juhlapuhujana oli Mauno Koivisto. Pyysin nimmaria.

        Palstajulkkis ei lienee pysäyttämisen arvoinen. Nimmari nyt ainakaan... 😊


      • LadyZorro kirjoitti:

        Sese Cranky_geekki ja hahmotelma, crocuta tyyppi. Ja se prööö tyyppi. 😝

        ainakin tiedän ketä en tule näkemään🧐
        Yksi tapaamistasi kiusasi minua palstalla,hän jos joku tarvitsisi kaltereita, todella törkeä ihminen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Palstajulkkis ei lienee pysäyttämisen arvoinen. Nimmari nyt ainakaan... 😊

        Ei tietenkään, ainakaan niinkauan kun ne on vain näitä pienten piirien julkkiksia.

        Sitten jos Pääskyvuoren Jormasta tehtäisiin vaikkapa juttua avotakkaan (lehti), niin harkitsisin uudestaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        ainakin tiedän ketä en tule näkemään🧐
        Yksi tapaamistasi kiusasi minua palstalla,hän jos joku tarvitsisi kaltereita, todella törkeä ihminen.

        Kuka noista? Jos saan olla utelias? 😊


      • Ananias kirjoitti:

        Ei tietenkään, ainakaan niinkauan kun ne on vain näitä pienten piirien julkkiksia.

        Sitten jos Pääskyvuoren Jormasta tehtäisiin vaikkapa juttua avotakkaan (lehti), niin harkitsisin uudestaan.

        Nojoo, sitten voisi jo harkita hetken aikaa. Vaikka mitäpä sillä nimmarilla tekisi? Aika turha homma.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kuka noista? Jos saan olla utelias? 😊

        Toi prööö ei sitten ole nimimerkki, nimimerkki on ihan jotain muuta. Tarkoittaa ihan muuta, jonka ko. itse tietää mihin liittyy. Tietää itse nimimerkkinsä, mutta en sitä paljasta kun olen luvannut etten. 😊


      • LadyZorro kirjoitti:

        Nojoo, sitten voisi jo harkita hetken aikaa. Vaikka mitäpä sillä nimmarilla tekisi? Aika turha homma.

        Mauno Koiviston nimmarin otin kun harkitsin väärentäväni sen vekseliin, mutta homma karahti siihen kun pankinjohtaja sanoi että Koiviston pitäisi käydä ihan paikanpäällä pankissa allekirjoittamassa paperit eikä se käy että minä ottaisin paperit ja hakisin omin nokkineni nimmarin.

        Se lappu jäi sitten housuntaskuun ja tuhoutui pesussa.


      • Ananias kirjoitti:

        Mauno Koiviston nimmarin otin kun harkitsin väärentäväni sen vekseliin, mutta homma karahti siihen kun pankinjohtaja sanoi että Koiviston pitäisi käydä ihan paikanpäällä pankissa allekirjoittamassa paperit eikä se käy että minä ottaisin paperit ja hakisin omin nokkineni nimmarin.

        Se lappu jäi sitten housuntaskuun ja tuhoutui pesussa.

        Viude miten ikävä pankinjohtaja! 😊


      • LadyZorro kirjoitti:

        Viude miten ikävä pankinjohtaja! 😊

        Aikamoinen nipottaja.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kuka noista? Jos saan olla utelias? 😊

        Jätän kyllä sanomatta, eiköhän asian omainen itse tiedä. Tietää ketä varoa ettei mitään syvempiä, ikinä en tiedä mikä oli syynä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jätän kyllä sanomatta, eiköhän asian omainen itse tiedä. Tietää ketä varoa ettei mitään syvempiä, ikinä en tiedä mikä oli syynä.

        Oukei, tietääkseni mikään noista nimimerkeistä ei ole enää ns. toiminassa.

        Mahtaako palstaillakaan nykyisin, en tiedä. Xena, lv, cranky tuskin kiusasi ikinä ketään. Ne on sen verran fiksuja ja täyspäisiä ihmisiä, että en uskois koskaan kiusaavan ketään. 🙂


      • LadyZorro kirjoitti:

        Oukei, tietääkseni mikään noista nimimerkeistä ei ole enää ns. toiminassa.

        Mahtaako palstaillakaan nykyisin, en tiedä. Xena, lv, cranky tuskin kiusasi ikinä ketään. Ne on sen verran fiksuja ja täyspäisiä ihmisiä, että en uskois koskaan kiusaavan ketään. 🙂

        Ja vaikee uskoa pikistäkään. Suoraa se sanoi tai kirjoitti mitä aatteli, mutta ei varmaan käy kiusaajasta sekään. Ihan asiallinen mies.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ja vaikee uskoa pikistäkään. Suoraa se sanoi tai kirjoitti mitä aatteli, mutta ei varmaan käy kiusaajasta sekään. Ihan asiallinen mies.

        Määrittele kiusaaminen?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ja vaikee uskoa pikistäkään. Suoraa se sanoi tai kirjoitti mitä aatteli, mutta ei varmaan käy kiusaajasta sekään. Ihan asiallinen mies.

        ja todellakin tapahtui alkuaikoina, ei nyt.


      • Ananias kirjoitti:

        Määrittele kiusaaminen?

        No mitä se nyt voi kenestäkin olla. Joku voi kiusaantua jo eri mieltä olemisesta, mutta lähinnä mä pidän kiusaamisena vainoomista, sanojen ja asioiden vääristelyä, härnäämistä tahallaan millon milläkin.

        Toisen systemaattista julki vähättelyä ja mollaamista. Käytä nyt mielikuvitustas.


      • LadyZorro kirjoitti:

        No mitä se nyt voi kenestäkin olla. Joku voi kiusaantua jo eri mieltä olemisesta, mutta lähinnä mä pidän kiusaamisena vainoomista, sanojen ja asioiden vääristelyä, härnäämistä tahallaan millon milläkin.

        Toisen systemaattista julki vähättelyä ja mollaamista. Käytä nyt mielikuvitustas.

        Mielestäni nikin arvostelu tai kyseenalaistaminen ei ole kiusaamista, vaan kiusaaminen edellyttää aina sen että kiusaaja käy kiinni todelliseen henkilöön.

        En koe kiusaavani ketään jos kyseenalaistan jonkun falskin nikin jutut. Vasta silloin syyllistyisin kiusaamiseen jos alkaisin levittää esim. Pääskyvuoren Jorman henkilökohtaisia asioita palstalla.


      • Ananias kirjoitti:

        Mielestäni nikin arvostelu tai kyseenalaistaminen ei ole kiusaamista, vaan kiusaaminen edellyttää aina sen että kiusaaja käy kiinni todelliseen henkilöön.

        En koe kiusaavani ketään jos kyseenalaistan jonkun falskin nikin jutut. Vasta silloin syyllistyisin kiusaamiseen jos alkaisin levittää esim. Pääskyvuoren Jorman henkilökohtaisia asioita palstalla.

        Tuotakin pahimmillaan kyllä.

        Vakavempaa kiusaamista, kun mun mainitsemani. Mutta hölmöä silti se stalkkaaminenkin.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Tuotakin pahimmillaan kyllä.

        Vakavempaa kiusaamista, kun mun mainitsemani. Mutta hölmöä silti se stalkkaaminenkin.

        Tottakai stalkkaaminenkin on kiusaamista, siis se että ruvetaan selvittelemään nikkien oikeita henkilöllisyyksiä. Ilmeisesti sitä tapahtuu/tapahtui, ja tässäkin ketjussa kirjoitellut trolli myönsi selvitelleensä kommentoijien henkilöllisyyksiä.

        Mulle on yhdentekevää ihmisten henkilöllisyydet kun en tekisi sillä tiedolla mitään, mutta palstalla lienee pipipäitä jotka haluavat selvitellä noita tietoja jostakin (sairaasta) syystä.


      • Ananias kirjoitti:

        Tottakai stalkkaaminenkin on kiusaamista, siis se että ruvetaan selvittelemään nikkien oikeita henkilöllisyyksiä. Ilmeisesti sitä tapahtuu/tapahtui, ja tässäkin ketjussa kirjoitellut trolli myönsi selvitelleensä kommentoijien henkilöllisyyksiä.

        Mulle on yhdentekevää ihmisten henkilöllisyydet kun en tekisi sillä tiedolla mitään, mutta palstalla lienee pipipäitä jotka haluavat selvitellä noita tietoja jostakin (sairaasta) syystä.

        Juu-u. Varmasti on joukossa aina niitä, jotka kyttää kaiken, tietää kaiken ja selvittää kaiken mikä mahdollista.

        Ihmetyttää, että miten joku viittii, ehtii ja mitä tekee jonkun toisen nimillä ja kuvilla. Ja sit vielä se kaverillinen tyyli, ovelaa lypsää ja iskeä selkään....

        Täältä voi löytää ihan hyviä ihmisiä ja tuttuja, mutta myös niitä täysin vastakohtiakin.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Juu-u. Varmasti on joukossa aina niitä, jotka kyttää kaiken, tietää kaiken ja selvittää kaiken mikä mahdollista.

        Ihmetyttää, että miten joku viittii, ehtii ja mitä tekee jonkun toisen nimillä ja kuvilla. Ja sit vielä se kaverillinen tyyli, ovelaa lypsää ja iskeä selkään....

        Täältä voi löytää ihan hyviä ihmisiä ja tuttuja, mutta myös niitä täysin vastakohtiakin.

        Miksi joku pyrkii selvittämään palstailijoiden taustoja? Sanoisin ettei tuollainen urkkija ole terve.


      • Ananias kirjoitti:

        Miksi joku pyrkii selvittämään palstailijoiden taustoja? Sanoisin ettei tuollainen urkkija ole terve.

        Paha sanoa onko vaivalle olemassa jokin diagnoosikin. En tiedä. Kyllä se huolestuttavalta tuntuu.


      • Ananias kirjoitti:

        Miksi joku pyrkii selvittämään palstailijoiden taustoja? Sanoisin ettei tuollainen urkkija ole terve.

        Sitä ihmettelen itsekin.🧐


      • pp22e
        LadyZorro kirjoitti:

        Ja vaikee uskoa pikistäkään. Suoraa se sanoi tai kirjoitti mitä aatteli, mutta ei varmaan käy kiusaajasta sekään. Ihan asiallinen mies.

        Suoraan sanominen voi olla myös kiusaamista.


      • pp22e kirjoitti:

        Suoraan sanominen voi olla myös kiusaamista.

        Toki voi olla, riippuu sanomisen sisällöstä. Lähinnä tuossa mietin ääneen, että vaikka sanoi suoraan asioita (mielipiteitään näkemyksiään), niin ei ehkä istu kiusaajan muottiin. Eikä sisältö mun silmiin ole koskaan vaikuttanut kiusaamiselle, tokihan en ole kaikkea lukenut. Lähinnä ne mitä on ketjussa vastaan tullut. :)

        Täällä on ihan yhtä suorapuheisia ihmisiä, mutta en koe sitä kiusaamiseksi henk.koht.


      • muistelisin-näin
        valtakunta kirjoitti:

        ja todellakin tapahtui alkuaikoina, ei nyt.

        Tarkoitat kiusaajalla varmaan hahmotelmaa?


    • 12121212121212

      Olenpa hyvinkin.

      • Onko tapaamasi palstalainen esiintynyt kuvallaan palstalla?


      • Ananias kirjoitti:

        Onko tapaamasi palstalainen esiintynyt kuvallaan palstalla?

        Olisiko Pujotteliia?


      • 12121212121212
        Ananias kirjoitti:

        Olisiko Pujotteliia?

        Ei ole.

        Tämä oli ainoa vinkki, en anna lisää.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ei ole.

        Tämä oli ainoa vinkki, en anna lisää.

        Ehkä joku vanhempi palstailija jo arvaakin.

        Sen on kuitenkin oltava joku joka on esiintynyt kuvallaan palstalla, kuten esim. Pujotteliia.


      • hähmitä
        Ananias kirjoitti:

        Ehkä joku vanhempi palstailija jo arvaakin.

        Sen on kuitenkin oltava joku joka on esiintynyt kuvallaan palstalla, kuten esim. Pujotteliia.

        Miksi kirjoitat Pujoittelijan Pujoitteliiana?


      • hähmitä kirjoitti:

        Miksi kirjoitat Pujoittelijan Pujoitteliiana?

        Nikki kai on oikeasti muotoa Pujotteliia, mutta näkyi erheessä tulleen kolmaskin iii.


      • mitäsekoilet
        Ananias kirjoitti:

        Nikki kai on oikeasti muotoa Pujotteliia, mutta näkyi erheessä tulleen kolmaskin iii.

        https://www.suomi24.fi/profiili/pujotteIija

        En tiedä onko näössäsi pahasti vikaa, mutta PUJOTTELIJA se on J.llä.



      • huomioitsia
        Ananias kirjoitti:

        Muistin väärin, sehän oli Pujotteiija.

        Pujottelijaa ja Pönttistä ei ole vähään aikaan näkynyt, taitavat olla panemassa keskenään.



      • huomioitsia kirjoitti:

        Pujottelijaa ja Pönttistä ei ole vähään aikaan näkynyt, taitavat olla panemassa keskenään.

        Aloin miettimään miksi Pönttisin profiilissa oli siilin kuva?

        Osaatko sanoa?


      • kiittivinkistä
        Ananias kirjoitti:

        Muistin väärin, sehän oli Pujotteiija.

        aitapa tuonne sivun oik. ylälaitaan haku, mitä näköjään nimimerkki PUJOTTEIIJA on kirjoittanut. Joku on näköjään feikannut pujottelijaa, saadakseen sähköpostia naisilta. Mutta kaikki muut pujottelijan tekstit palstalla ovat oikean PUJOTTELIJAn. Pujottelijan kasvo- ym muut kuvat ovat PUJOTTELIJAlta. Älkää laittako tyypille viestiä, koska esittää pujottelijaa.


      • kiittivinkistä kirjoitti:

        aitapa tuonne sivun oik. ylälaitaan haku, mitä näköjään nimimerkki PUJOTTEIIJA on kirjoittanut. Joku on näköjään feikannut pujottelijaa, saadakseen sähköpostia naisilta. Mutta kaikki muut pujottelijan tekstit palstalla ovat oikean PUJOTTELIJAn. Pujottelijan kasvo- ym muut kuvat ovat PUJOTTELIJAlta. Älkää laittako tyypille viestiä, koska esittää pujottelijaa.

        Katopas vain, minä luin jostakin kun tyyppi sanoi hylänneensä nikkinsä, mutta palanneensa sitten takaisin aika pian ja ottaneensa nikikseen Pujotteiija.

        Ehkä oikean Pujottelijan kannattaisi pitää aiheesta tiedotustilaisuus, tai ainakin laittaa palstalle tiedote.


      • kiitti-vinkistä
        Ananias kirjoitti:

        Katopas vain, minä luin jostakin kun tyyppi sanoi hylänneensä nikkinsä, mutta palanneensa sitten takaisin aika pian ja ottaneensa nikikseen Pujotteiija.

        Ehkä oikean Pujottelijan kannattaisi pitää aiheesta tiedotustilaisuus, tai ainakin laittaa palstalle tiedote.

        Ettet vaan itse olisi ollut asialla.. Missäs muuten sinun kuvasi viipyy? Laita aijaan kautta tai profiiliin, että varmistumme, että olet se kertomasi menestynyt ja komea YTM.


      • kiitti-vinkistä kirjoitti:

        Ettet vaan itse olisi ollut asialla.. Missäs muuten sinun kuvasi viipyy? Laita aijaan kautta tai profiiliin, että varmistumme, että olet se kertomasi menestynyt ja komea YTM.

        En kaipaa suurempaa julkisuutta, ja onhan meillä jo näitä palstajulkkiksia riittämiin näin pienelle kirjoittajakunnalle.

        Pete, Pujis, Pääskyvuoren Jorma ja muutama muu. Bongaile niitä, minä pidän yksityisyyteni ainakin vielä toistaiseksi.


      • kiitti-vinkistä
        Ananias kirjoitti:

        En kaipaa suurempaa julkisuutta, ja onhan meillä jo näitä palstajulkkiksia riittämiin näin pienelle kirjoittajakunnalle.

        Pete, Pujis, Pääskyvuoren Jorma ja muutama muu. Bongaile niitä, minä pidän yksityisyyteni ainakin vielä toistaiseksi.

        Myös Lady Zorro, yksinkertainen.blondi, MylMyr, PRM, valtakunta ja hahmotelma ovat sitten julkkiksia. NOT. Ei se vielä ketään tunnetuksi teen, vaikka joskus profiilissa oma kuva onkin esillä ollut.


      • kiitti-vinkistä kirjoitti:

        Myös Lady Zorro, yksinkertainen.blondi, MylMyr, PRM, valtakunta ja hahmotelma ovat sitten julkkiksia. NOT. Ei se vielä ketään tunnetuksi teen, vaikka joskus profiilissa oma kuva onkin esillä ollut.

        Nojoo, tällä naamalla ei vielä julkkiksena pärjää. Mukavaa iltapäivää! 😊

        Ulos ulos..tai loppuu happi.


      • kiitti-vinkistä kirjoitti:

        Myös Lady Zorro, yksinkertainen.blondi, MylMyr, PRM, valtakunta ja hahmotelma ovat sitten julkkiksia. NOT. Ei se vielä ketään tunnetuksi teen, vaikka joskus profiilissa oma kuva onkin esillä ollut.

        Minä tunnistin kuvan perusteella Pääskyvuoren Jorman. Mietin itsekin siinä hetkessä, että en haluaisi ottaa sitä riskiä että joku mulle täysin outo tyyppi tulisi pyytämään nimmariani kun olen vaikkapa frendieni kanssa syömässä.

        Mitä sanoisin jos joku frendeistäni kysyisi mistä sinä olet kuuluisa? Sanoisinko suomikaksneloselta? En halua tuollaiseen tilanteeseen.


      • mnbvcx
        Ananias kirjoitti:

        Minä tunnistin kuvan perusteella Pääskyvuoren Jorman. Mietin itsekin siinä hetkessä, että en haluaisi ottaa sitä riskiä että joku mulle täysin outo tyyppi tulisi pyytämään nimmariani kun olen vaikkapa frendieni kanssa syömässä.

        Mitä sanoisin jos joku frendeistäni kysyisi mistä sinä olet kuuluisa? Sanoisinko suomikaksneloselta? En halua tuollaiseen tilanteeseen.

        Se tyyppi jonka näit, on mitä ilmeisimmin se oikea henkilö, jonka kuvan peris on pöllinyt tuolle palstahahmolleen. Yhden hahmonsa kuvana hän käyttää Juha Sipilää. Pääskyvuoren Jorma on eräs periksen fiktiohahmoista.


      • mnbvcx kirjoitti:

        Se tyyppi jonka näit, on mitä ilmeisimmin se oikea henkilö, jonka kuvan peris on pöllinyt tuolle palstahahmolleen. Yhden hahmonsa kuvana hän käyttää Juha Sipilää. Pääskyvuoren Jorma on eräs periksen fiktiohahmoista.

        Kyllä minä erotan Pääskyvuoren Jorman ja Juha Sipilän toisistaan, ja henkilö jonka näin ei muistuttanut yhtään Sipilää.


      • mnbvcx
        Ananias kirjoitti:

        Kyllä minä erotan Pääskyvuoren Jorman ja Juha Sipilän toisistaan, ja henkilö jonka näin ei muistuttanut yhtään Sipilää.

        Kännissäkö oot, vai mitä sekoilet?

        Kuten sanoin: "Yhden hahmonsa kuvana hän käyttää Juha Sipilää". En vain muista sen hahmon nimeä, joten en voinut sitä mainita.

        Pääskyvuoren Jormana hän mitä ilmeisimmin käyttää sen tyypin kuvaa, jonka sinä Ruisrokissa näit. Pöllinyt kuvan tyypin facesta tai jostain muualta, missä tästä on kuvia.


      • mnbvcx kirjoitti:

        Kännissäkö oot, vai mitä sekoilet?

        Kuten sanoin: "Yhden hahmonsa kuvana hän käyttää Juha Sipilää". En vain muista sen hahmon nimeä, joten en voinut sitä mainita.

        Pääskyvuoren Jormana hän mitä ilmeisimmin käyttää sen tyypin kuvaa, jonka sinä Ruisrokissa näit. Pöllinyt kuvan tyypin facesta tai jostain muualta, missä tästä on kuvia.

        "Yhden hahmonsa kuvana hän käyttää Juha Sipilää"

        Siis mitä?

        Minä näin palstan Pääskyvuoren Jorman ruisrockissa...ihan omin silmin. Faktisesti!


      • mnbvcx
        Ananias kirjoitti:

        "Yhden hahmonsa kuvana hän käyttää Juha Sipilää"

        Siis mitä?

        Minä näin palstan Pääskyvuoren Jorman ruisrockissa...ihan omin silmin. Faktisesti!

        Okei, okei, kun ei mene jakeluun, niin ei mene....
        Varmaan sä sitten kuvittelet senkin profiilin, missä on Sipilän kuva, Sipilän itsensä tekemäksi. Huoh


      • mnbvcx kirjoitti:

        Okei, okei, kun ei mene jakeluun, niin ei mene....
        Varmaan sä sitten kuvittelet senkin profiilin, missä on Sipilän kuva, Sipilän itsensä tekemäksi. Huoh

        .. Pertsa Trollas Sua.. ;P


    • näitkö-y.bn

      Yksinkertainen blondi käy myös usein Ruisrockissa, lienee turkulainen tai sieltä päin. Laittoi kerran Miehen Logiikassa linkin tv:stä J. Karjalaisen konsertista, missä on yleisön joukossa. Sanoi mistä kohtaa löytyy, biisin ja minuutit ja sekunnit. Onkohan jollain vielä tallessa konsertti tai tieto, missä biisissä ja mikä kohta?

      • Siellä oli pari naista joilla oli hartioita leveämmät lanteet, toinen näistä pyörätuolissa (ilmeisesti ylipainon takia).

        En tullut käyneeksi juttusilla.


      • tästävarmistus
        Ananias kirjoitti:

        Siellä oli pari naista joilla oli hartioita leveämmät lanteet, toinen näistä pyörätuolissa (ilmeisesti ylipainon takia).

        En tullut käyneeksi juttusilla.

        Näyttikö niistä jompi kumpi samalta kuin y.b melontakuvassaan? Hänestähän on ollut kuva profiilissa.


      • tästävarmistus kirjoitti:

        Näyttikö niistä jompi kumpi samalta kuin y.b melontakuvassaan? Hänestähän on ollut kuva profiilissa.

        En ole nähnyt profiilikuvaa enkä halua vetää vastaustani hatusta.


      • tästävarmistus
        Ananias kirjoitti:

        En ole nähnyt profiilikuvaa enkä halua vetää vastaustani hatusta.

        Melontakuva on ollut joskus profiilissa. Näyttivätkö nämä naiset samalta takaapäin?


      • tästävarmistus kirjoitti:

        Melontakuva on ollut joskus profiilissa. Näyttivätkö nämä naiset samalta takaapäin?

        Rullatuolityyppiä en nähnyt takaapäin kunnolla.

        Se toinen oli tumma...olisiko ollut tukka värjättynä...


    • numero12

      Läski-Maken kanssa törmättiin Indy kisojen jatkoilla. Satuttiin saman boolimaljan ääreen.

      • Mistä tunnistit kaverin läski-Makeksi?


      • numero12
        Ananias kirjoitti:

        Mistä tunnistit kaverin läski-Makeksi?

        Ulkonäöstä.


      • numero12 kirjoitti:

        Ulkonäöstä.

        Onko kuva ollut palstalla?

        Jos kuva on ollut palstalla, niin se on oikeastaan ainoa varma tapa varmistua henkilöllisyydestä. Minä en ainakaan voisi suhtautua vakavasti jos joku tulisi (humalassa) selittämään olevansa suomikaksnelosen läski-Make. Ihmiset on urpoja, ne yrittää tekeytyä vaikka keneksi (ilmaisen oluen toivossa).


      • numero12
        Ananias kirjoitti:

        Onko kuva ollut palstalla?

        Jos kuva on ollut palstalla, niin se on oikeastaan ainoa varma tapa varmistua henkilöllisyydestä. Minä en ainakaan voisi suhtautua vakavasti jos joku tulisi (humalassa) selittämään olevansa suomikaksnelosen läski-Make. Ihmiset on urpoja, ne yrittää tekeytyä vaikka keneksi (ilmaisen oluen toivossa).

        Hän ei ollut humalassa vielä siinä vaiheessa. Pari tuntia myöhemmin oli. Ja niin olin minäkin. Kaikki oli.


      • numero12 kirjoitti:

        Hän ei ollut humalassa vielä siinä vaiheessa. Pari tuntia myöhemmin oli. Ja niin olin minäkin. Kaikki oli.

        Tunnistitko silti hänet palstalla nähdystä kuvasta?


      • numero12
        Ananias kirjoitti:

        Tunnistitko silti hänet palstalla nähdystä kuvasta?

        Emme tavanneet ensimmäistä kertaa.


      • numero12 kirjoitti:

        Emme tavanneet ensimmäistä kertaa.

        Okei, haluat pitää salaisuuden verhoa edessä. Ymmärrän.

        Ehkä teillä oli salasuhde?


    • Kyllä palstankin kautta on tullut pari tavattua, kuten aikaisemmassakin samanlaisessas kyselyssä olen kertonut.

      • Se on varmaan helpompi lähteä tapaamaan henkilöä jolla on kasvot niinkuin sulla ja Pääskyvuoren Jormalla.

        Jos nikki on epämääräinen ja proiilikuvassa ehkäpä vuohi tai hamsteri, niin voi kysyä että mikähän tää juttu on.


      • Hyvää iltaa hra pete!

        (tulee hirveällä kolinalla tuhmeliini Ananiaksen ketjuun, ovet ja kattilan kannet paukkuen)

        Oo, uusi mies palstalla? Minä olen Pönttö, misspönttöuuni. Palstan johtava metsuriasiantuntija. Tervetuloa (kättelee tuttavallisesti hän)!

        Olin katsovinani, että te istutte harvesterissa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää iltaa hra pete!

        (tulee hirveällä kolinalla tuhmeliini Ananiaksen ketjuun, ovet ja kattilan kannet paukkuen)

        Oo, uusi mies palstalla? Minä olen Pönttö, misspönttöuuni. Palstan johtava metsuriasiantuntija. Tervetuloa (kättelee tuttavallisesti hän)!

        Olin katsovinani, että te istutte harvesterissa.

        Iltoja ja huomenia.

        :D Noo... uusi siinä mielessä, että en ole tänne kirjoitellut juurikaan vuoteen puoleentoista. Mutta ihan uusi en sentäs ole.

        Ei nyt ihan harvesterissa, mutta miltein. Laivan ohjaamossa.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Iltoja ja huomenia.

        :D Noo... uusi siinä mielessä, että en ole tänne kirjoitellut juurikaan vuoteen puoleentoista. Mutta ihan uusi en sentäs ole.

        Ei nyt ihan harvesterissa, mutta miltein. Laivan ohjaamossa.

        Laiva! Kapteeni ihan itse linjalla? Upeaa!
        (hankaa silmiään, anteeksi, harvesteriasiantuntija sekoilee helteessä...)

        Pete, palstalta ei saa olla niin kauan pois. Se tarkoittaa kolmea omaa aloitusta. Sen joutuu sitte niinku korvaamaan.

        (merkkaa palstapöytäkirjaan: Poissaolo: 1, 5 v., Syy: Tuntematon (ehkä pilssipumpun korjausta).)

        :D

        P.s. Ilmottele jos kansimiesnaispaikkaa avoinna.


    • kiitti-vinkistä

      Tulit sitten lipsauttaneeksi, että sinä olet pujottelijan feikki-nikin takana. Sinä olit se, joka keräsi naisilta seksiviestejä PUJOTTEIIJA-sähköpostilla. Koko tämä aloitus on tehty sitä sähköpostia silmälläpitäen. Miksi muuten mainostaisit koko ajan pujottelijaa?

      • Sorry, mutta minä kirjoitin erehdyksessä Pujotteliia.

        Jos minä olisin feikkitilin takana, miksi ilmoittaisin tilin jota ei ole olemassakaan? Ei tuossa ole tietenkään mitään järkeä.

        Mutta sinä olet mielenkiintoinen tapaus, olet hyvin aktiivinen palstalla ja hämmennät täällä lähes koko ajan. Olen sataprosenttisen varma että olet myös tuon Pujottelijakepposen takana, kuten myös aikoinaan mukana siinä kepposessa joka tehtiin mulle treffien puolen yhteydenotolla.

        Olen joskus ajatellut että hämmentäjä toimii yksin, mutta en pidä sitä enää mahdollisena vaan touhussa on ainakin kaksi palstalaista. Yhden palstalaisen tiedän varmuudella, mutta hän on mulle liian tuttu jotta hän voisi kirjoittaa mulle puskista viestejä paljastumatta kuten sinä.

        Minä kuitenkin luulen että tiedän sinun päänikkisi.


    • EdesUnissa

      En ole tavannut palstalaisia palstan välityksellä, sillä tämä on ainakin minulle keskustelu palsta. Olen kyllä tunnistanut joitakin, sillä ihmiset ovat lopulta hyvin yksilöllisiä. En ihmettelisi jos 10 palstalaista tunnistaisi minut, sillä olen liikkuva luonne ja tuttavapiirini on suuri.

      • Jos näkisit sergein (scrg), niin luuletko että tunnistaisit kaverin ulkonäöltä?


      • EdesUnissa
        Ananias kirjoitti:

        Jos näkisit sergein (scrg), niin luuletko että tunnistaisit kaverin ulkonäöltä?

        En tunnistaisi, kuten en myöskään sinua. Tunnistan ihmiset vain heidän kirjoituksistaan ja ajatuksistaan. Tuo scrg on toistaiseksi edustanut henkilötyyppiä jota (valitettavasti) tuttavapiiristäni ei löydy.
        Ihmiset ovat hyvin persoonallisia. Heidän ajatuksensa, kokemuksensa ja tyylinsä kohdata asiat ovat kuin sormenjäljet. Se ei kuitenkaan riitä kadulla tunnistamiseen, ilman ihmisen kuuntelua.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        En tunnistaisi, kuten en myöskään sinua. Tunnistan ihmiset vain heidän kirjoituksistaan ja ajatuksistaan. Tuo scrg on toistaiseksi edustanut henkilötyyppiä jota (valitettavasti) tuttavapiiristäni ei löydy.
        Ihmiset ovat hyvin persoonallisia. Heidän ajatuksensa, kokemuksensa ja tyylinsä kohdata asiat ovat kuin sormenjäljet. Se ei kuitenkaan riitä kadulla tunnistamiseen, ilman ihmisen kuuntelua.

        Sanoit että on mahdollista että 10 palstalaista tunnistaisi sinut, mutta olet ehdottoman varma ettet tunnistaisi sergeitä tai minua.

        Miksi ajattelet että muut voisivat tunnistaa sinut, mutta sinä et ketään(kö)?


      • EdesUnissa
        Ananias kirjoitti:

        Sanoit että on mahdollista että 10 palstalaista tunnistaisi sinut, mutta olet ehdottoman varma ettet tunnistaisi sergeitä tai minua.

        Miksi ajattelet että muut voisivat tunnistaa sinut, mutta sinä et ketään(kö)?

        Kuinkahan tähän vastaisi loukkaamatta ketään ?
        Ihmisen tunnistaa helpoiten hänen erityispiirteistään. Siksi voisin kyllä helposti tunnistaa sellaiset ihmiset kuin Dissidentin, Wuppiksen, LadyZorron ja kenties ElinaKetun.
        Sen sijaan sinua, scrg, misspönttöuunia tai floweria en. Muita palstalaisia en juuri lue.

        Syy on itsestäänselvä, mitä valmiimpi ajatusmaailma ihmisellä on, sitä ennakoitavampi hän
        on. Ennakoitavat ovat myös aitoja ja esiintyvät samankaltaisina myös irl. Heidän tarinoissaan sisältö on heissä itsessään, joten he oikeastaan kertovat millaisia ja missä ovat.

        Sinä esim. provosoit ihmisiä, mutta koska en tiedä miksi, ei se vie henkilökuvaa minnekään. SCRG osaa joitakin yllättäviä teorioita, mutta keskittyy aina aiheeseen. Flowery on myöskin hyvin tarkkasilmäinen itse aiheesta ja täsmäkommentoi. Pönttöuuni ei oikeasti sano juuri mitään, vaikka kirjoittaa paljon. Luulen että hyvin tietoisesti hän pyrkii näin pitämään identiteettinsä ja olemuksensa salassa. Vaikka henkilönä poikkeaa 100% angstisesta TeknoDonnasta, niin itse toiminta on samankaltaista. (Tekno oli minun suosikkini, koska hänen teksteissään kirjoittajalla ei ollut merkitystä. )

        Minun erityispiirteeni ovat oikeastaan olleet koko ajan osana tarinoitani. Vaikken juuri välitä josko minut tunnistetaan tai ei, niin mieluummin pidän yksityisyyteni.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Kuinkahan tähän vastaisi loukkaamatta ketään ?
        Ihmisen tunnistaa helpoiten hänen erityispiirteistään. Siksi voisin kyllä helposti tunnistaa sellaiset ihmiset kuin Dissidentin, Wuppiksen, LadyZorron ja kenties ElinaKetun.
        Sen sijaan sinua, scrg, misspönttöuunia tai floweria en. Muita palstalaisia en juuri lue.

        Syy on itsestäänselvä, mitä valmiimpi ajatusmaailma ihmisellä on, sitä ennakoitavampi hän
        on. Ennakoitavat ovat myös aitoja ja esiintyvät samankaltaisina myös irl. Heidän tarinoissaan sisältö on heissä itsessään, joten he oikeastaan kertovat millaisia ja missä ovat.

        Sinä esim. provosoit ihmisiä, mutta koska en tiedä miksi, ei se vie henkilökuvaa minnekään. SCRG osaa joitakin yllättäviä teorioita, mutta keskittyy aina aiheeseen. Flowery on myöskin hyvin tarkkasilmäinen itse aiheesta ja täsmäkommentoi. Pönttöuuni ei oikeasti sano juuri mitään, vaikka kirjoittaa paljon. Luulen että hyvin tietoisesti hän pyrkii näin pitämään identiteettinsä ja olemuksensa salassa. Vaikka henkilönä poikkeaa 100% angstisesta TeknoDonnasta, niin itse toiminta on samankaltaista. (Tekno oli minun suosikkini, koska hänen teksteissään kirjoittajalla ei ollut merkitystä. )

        Minun erityispiirteeni ovat oikeastaan olleet koko ajan osana tarinoitani. Vaikken juuri välitä josko minut tunnistetaan tai ei, niin mieluummin pidän yksityisyyteni.

        "Sinä esim. provosoit ihmisiä, mutta koska en tiedä miksi, ei se vie henkilökuvaa minnekään."

        Provosoinnillani minä pyrin saamaan ihmiset reagoinnillaan paljastamaan jotakin sellaista mitä he eivät paljastaisi itsestään normaalissa keskustelussa. Taktiikka ei toimi mitenkään hyvin, mutta se on tavallaan ainoa keino jolla voi edes yrittää tutkia keskustelukumppania anonyymipalstalla.

        Anonyymipalstalla "valmiimpi ajatusmaailma" voi kieliä myös patologisesta valehtelusta.


      • EdesUnissa
        Ananias kirjoitti:

        "Sinä esim. provosoit ihmisiä, mutta koska en tiedä miksi, ei se vie henkilökuvaa minnekään."

        Provosoinnillani minä pyrin saamaan ihmiset reagoinnillaan paljastamaan jotakin sellaista mitä he eivät paljastaisi itsestään normaalissa keskustelussa. Taktiikka ei toimi mitenkään hyvin, mutta se on tavallaan ainoa keino jolla voi edes yrittää tutkia keskustelukumppania anonyymipalstalla.

        Anonyymipalstalla "valmiimpi ajatusmaailma" voi kieliä myös patologisesta valehtelusta.

        Oletinkin että provosointi on tietoista reaktion aikaan saamista.

        "Anonyymipalstalla "valmiimpi ajatusmaailma" voi kieliä myös patologisesta valehtelusta."
        Tuo oli kaunein termi jonka saatoin keksiä. Se ei ole positiivinen tekijä, vaan kehityksen jarru.
        Tuo nelikko jonka mainitsin ei mielestäni valehtele. He ovat aidosti sellaisia kuin ovat.

        Olen lukenut Dissidenttiä äärimasentuneesta naisia vihaavasta miehestä tuohon nykyiseen tilaan, ja siksi uskon että suurin osa palstan henkilökuvista on todellisia. Jopa nuo naisvihaajat kuten myös miesvihaajat. Ihmisiä erilaisessa vaiheessa elämää.

        Nuo fiktiiviset hahmot ovat sitten lisäksi, mutta niitä en oikeastaan lue.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Oletinkin että provosointi on tietoista reaktion aikaan saamista.

        "Anonyymipalstalla "valmiimpi ajatusmaailma" voi kieliä myös patologisesta valehtelusta."
        Tuo oli kaunein termi jonka saatoin keksiä. Se ei ole positiivinen tekijä, vaan kehityksen jarru.
        Tuo nelikko jonka mainitsin ei mielestäni valehtele. He ovat aidosti sellaisia kuin ovat.

        Olen lukenut Dissidenttiä äärimasentuneesta naisia vihaavasta miehestä tuohon nykyiseen tilaan, ja siksi uskon että suurin osa palstan henkilökuvista on todellisia. Jopa nuo naisvihaajat kuten myös miesvihaajat. Ihmisiä erilaisessa vaiheessa elämää.

        Nuo fiktiiviset hahmot ovat sitten lisäksi, mutta niitä en oikeastaan lue.

        ""Anonyymipalstalla "valmiimpi ajatusmaailma" voi kieliä myös patologisesta valehtelusta."
        Tuo oli kaunein termi jonka saatoin keksiä. Se ei ole positiivinen tekijä, vaan kehityksen jarru.
        Tuo nelikko jonka mainitsin ei mielestäni valehtele. He ovat aidosti sellaisia kuin ovat."

        Minun perusongelmani on se, että minä tylsistyn todella nopeasti. Se on ominaisuus joka on ohjannut kaikkia valintojani elämässäni, vaikka myönnettäköön että impulsiivisuus ei ole aina johtanut minua kokonaisuuden kannalta parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Summa summarum, minä en tunne ihmisiä joiden elämä on ennelta arvattavaa reagointia asioihin joita elämä tuo eteen, siksi pidän tuollaisia ihmisiä trolleina. Jos minä kokisin elämän tuon nelikon lailla, alkaisin varmasti käyttämään huumeita.

        "Olen lukenut Dissidenttiä äärimasentuneesta naisia vihaavasta miehestä tuohon nykyiseen tilaan, ja siksi uskon että suurin osa palstan henkilökuvista on todellisia. Jopa nuo naisvihaajat kuten myös miesvihaajat. Ihmisiä erilaisessa vaiheessa elämää."

        Minä en tunne sitä maailmaa josta tämän palstan kommentoijat kirjoittavat, nämä jutut ja kirjoittajien tapa hahmottaa asioita on mielestäni trollaamista.


      • EdesUnissa
        Ananias kirjoitti:

        ""Anonyymipalstalla "valmiimpi ajatusmaailma" voi kieliä myös patologisesta valehtelusta."
        Tuo oli kaunein termi jonka saatoin keksiä. Se ei ole positiivinen tekijä, vaan kehityksen jarru.
        Tuo nelikko jonka mainitsin ei mielestäni valehtele. He ovat aidosti sellaisia kuin ovat."

        Minun perusongelmani on se, että minä tylsistyn todella nopeasti. Se on ominaisuus joka on ohjannut kaikkia valintojani elämässäni, vaikka myönnettäköön että impulsiivisuus ei ole aina johtanut minua kokonaisuuden kannalta parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Summa summarum, minä en tunne ihmisiä joiden elämä on ennelta arvattavaa reagointia asioihin joita elämä tuo eteen, siksi pidän tuollaisia ihmisiä trolleina. Jos minä kokisin elämän tuon nelikon lailla, alkaisin varmasti käyttämään huumeita.

        "Olen lukenut Dissidenttiä äärimasentuneesta naisia vihaavasta miehestä tuohon nykyiseen tilaan, ja siksi uskon että suurin osa palstan henkilökuvista on todellisia. Jopa nuo naisvihaajat kuten myös miesvihaajat. Ihmisiä erilaisessa vaiheessa elämää."

        Minä en tunne sitä maailmaa josta tämän palstan kommentoijat kirjoittavat, nämä jutut ja kirjoittajien tapa hahmottaa asioita on mielestäni trollaamista.

        Kyllä sinä tunnet kun katsot ympärillesi. Nuo ihmiset ovat juuri niitä taviksia. Dissidentin mursi ero, LadyZorron kokosi perhe, ja Wuppiksen muokkasi ilmeisesti tarpeettomuuden tunne. Kun nämä tekijät heidän elämässään muuttuvat, he muuttuvat ihmisinä. Esim. LadyZorrolle perheen hajoaminen olisi katastrofi henkisesti, Wuppikselle rakastuminen olisi tie ulos miesvihasta ja Dissin pelastus on uudet naissuhteet, vaikka hän korostaakin itsetuntemuksen merkitystä.

        Tasapainoinen tavis viestii positiivisesti (Dissi ja LZ), epätasapainoinen negatiivisesti. Viestintä ja kommunikointi on heille tärkeämpää kuin itse asian syvällinen asiapitoinen pohdinta. Siksi se saattaa sinulle vaikuttaa trollaamiselta. Tunnustan itsekin ajattelevani asiasta kuten sinä, mutta koska näen sen osana inhimillistä toimintaa, en ärsyynny siitä, vaan joskus jopa osallistun diipa daapaan.

        Minulla on sama vika. Tylsistyn nopeasti. Vuodet johtotehtävissä on tehnyt minusta hiukan kärsivällisemmän, mutta esim. tämä palsta alkaa tuntua nähdyltä.Toisinaan se on tarjonnut hyviäkin hetkiä, ja siksi kai tänne tulee kurkittua edelleen.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Kyllä sinä tunnet kun katsot ympärillesi. Nuo ihmiset ovat juuri niitä taviksia. Dissidentin mursi ero, LadyZorron kokosi perhe, ja Wuppiksen muokkasi ilmeisesti tarpeettomuuden tunne. Kun nämä tekijät heidän elämässään muuttuvat, he muuttuvat ihmisinä. Esim. LadyZorrolle perheen hajoaminen olisi katastrofi henkisesti, Wuppikselle rakastuminen olisi tie ulos miesvihasta ja Dissin pelastus on uudet naissuhteet, vaikka hän korostaakin itsetuntemuksen merkitystä.

        Tasapainoinen tavis viestii positiivisesti (Dissi ja LZ), epätasapainoinen negatiivisesti. Viestintä ja kommunikointi on heille tärkeämpää kuin itse asian syvällinen asiapitoinen pohdinta. Siksi se saattaa sinulle vaikuttaa trollaamiselta. Tunnustan itsekin ajattelevani asiasta kuten sinä, mutta koska näen sen osana inhimillistä toimintaa, en ärsyynny siitä, vaan joskus jopa osallistun diipa daapaan.

        Minulla on sama vika. Tylsistyn nopeasti. Vuodet johtotehtävissä on tehnyt minusta hiukan kärsivällisemmän, mutta esim. tämä palsta alkaa tuntua nähdyltä.Toisinaan se on tarjonnut hyviäkin hetkiä, ja siksi kai tänne tulee kurkittua edelleen.

        Vaikka asiaa pohtisi mistä kulmasta tahansa, en voi siirtää katsettani sanojen ja tekojen välisestä ristiriidasta. Miksi irl täyttä elämää elävä ihminen viestii diipadaapaa trollaussivustolla?

        Olen ilmeisesti liian tyhmä ymmärtääkseni asian.


      • 765
        Ananias kirjoitti:

        Vaikka asiaa pohtisi mistä kulmasta tahansa, en voi siirtää katsettani sanojen ja tekojen välisestä ristiriidasta. Miksi irl täyttä elämää elävä ihminen viestii diipadaapaa trollaussivustolla?

        Olen ilmeisesti liian tyhmä ymmärtääkseni asian.

        "Miksi irl täyttä elämää elävä ihminen viestii diipadaapaa trollaussivustolla?"
        Siksi, koska:
        "Viestintä ja kommunikointi on heille tärkeämpää kuin itse asian syvällinen asiapitoinen pohdinta."

        En minä ainakaan jaksa näiden joidenkin tyyppien keskinäistä diipadaapaa edes lukea. Heillä on silti täysi oikeus kaveerata keskenään ihan sillä tavalla kuin haluavat. Minä voin aivan hyvin sivuuttaa ne jutut, jotka eivät itseäni kiinnosta.


      • 765 kirjoitti:

        "Miksi irl täyttä elämää elävä ihminen viestii diipadaapaa trollaussivustolla?"
        Siksi, koska:
        "Viestintä ja kommunikointi on heille tärkeämpää kuin itse asian syvällinen asiapitoinen pohdinta."

        En minä ainakaan jaksa näiden joidenkin tyyppien keskinäistä diipadaapaa edes lukea. Heillä on silti täysi oikeus kaveerata keskenään ihan sillä tavalla kuin haluavat. Minä voin aivan hyvin sivuuttaa ne jutut, jotka eivät itseäni kiinnosta.

        Eihän tämä parisuhteellisten päiväkerho täysin keskenään kaveeraa palstalla, vaan porukassa on vahvaa ylemmyydentunnetta ja halua opettaa sinkkuja "löytämään itsensä" ja elämänkumppanin.


      • pppss
        EdesUnissa kirjoitti:

        Kyllä sinä tunnet kun katsot ympärillesi. Nuo ihmiset ovat juuri niitä taviksia. Dissidentin mursi ero, LadyZorron kokosi perhe, ja Wuppiksen muokkasi ilmeisesti tarpeettomuuden tunne. Kun nämä tekijät heidän elämässään muuttuvat, he muuttuvat ihmisinä. Esim. LadyZorrolle perheen hajoaminen olisi katastrofi henkisesti, Wuppikselle rakastuminen olisi tie ulos miesvihasta ja Dissin pelastus on uudet naissuhteet, vaikka hän korostaakin itsetuntemuksen merkitystä.

        Tasapainoinen tavis viestii positiivisesti (Dissi ja LZ), epätasapainoinen negatiivisesti. Viestintä ja kommunikointi on heille tärkeämpää kuin itse asian syvällinen asiapitoinen pohdinta. Siksi se saattaa sinulle vaikuttaa trollaamiselta. Tunnustan itsekin ajattelevani asiasta kuten sinä, mutta koska näen sen osana inhimillistä toimintaa, en ärsyynny siitä, vaan joskus jopa osallistun diipa daapaan.

        Minulla on sama vika. Tylsistyn nopeasti. Vuodet johtotehtävissä on tehnyt minusta hiukan kärsivällisemmän, mutta esim. tämä palsta alkaa tuntua nähdyltä.Toisinaan se on tarjonnut hyviäkin hetkiä, ja siksi kai tänne tulee kurkittua edelleen.

        Ei kyse ollut luonteen määrittelystä vaan siitä että tunnistaisitko palstalaisen jos tulisi vastaan jossain? Et tietenkään voisi ellet olisi nähnyt kuvaa etukäteen, ihme selittelyä ajatuksista ym. diipadaapasta.


      • summasummarumm
        pppss kirjoitti:

        Ei kyse ollut luonteen määrittelystä vaan siitä että tunnistaisitko palstalaisen jos tulisi vastaan jossain? Et tietenkään voisi ellet olisi nähnyt kuvaa etukäteen, ihme selittelyä ajatuksista ym. diipadaapasta.

        Ylemmyydentunnosta diipadaapaa kohtaan


    • 0000pinkoodi

      Palstalla kirjoitteli joskus kauan sitten Pimppaloora. Mukava, fiksu ja ihan nätti nainen. Se oli tavannut mun ymmärtääkseni jonkun/joitakin muitakin täältä. Kirjoiteltiin ensin sähköpostia ja sovittiin tapaaminen.

      • Esiintyikö Pimppaloora omalla kuvallaan kuten Pääskyvuoren Jorma, Pujis ja Pete?


    • Kurppa27

      Kuka näitä hulluja ätmejä haluaa tavata kun pitävät lähes kaikkia naisia kurppana.

    • nainen-77

      Anonyymi kirjoituspalsta ei ole tehty live-tapaamisia silmälläpitäen, vaan päinvastaisesta syystä. Täällä voi kirjoittaa anonyyminä. Silti, priva-viestien aikaan kirjoittelin muutamien kanssa aktiivisesti, sekä naisten että miesten. Varattuna ei ollut kuitenkaan kiinnostusta tavata vastakkaista sukupuolta. Kahden naisen kanssa kuitenkin vaihdettiin nimiä ja kuvia. Kun toinen näistä oli tulossa toiselta puolelta Suomea minun kaupungissani käymään, työtehtävän vuoksi, ehdotin, että voitaisiin tavata. Niinpä tavattiin ja vaihdettiin kuulumisia ja vähän tosielämän tietoja itsestämme.Oli mukava tapaaminen ja nainen oli helppo tunnistaa puhetapansa ja kirjoitustapansa yhteneväisyyden vuoksi. samaa hän sanoi minusta.Nainen ei kirjoittele tällä Sinkut- palstalla. Hän ei ollut valehdellut mitään kyseisellä palstalla, mutta jättänyt luonnollisesti paljon kertomatta julkisesti. Näin tietoni hänestä täydentyivät ja oli kiva kirjoitella myöhemmin palstallakin hänen kanssaan, kun tiesi mihin hän kirjoituksillaan viittasi.

      • Mitä olet mieltä näistä jotka esiintyvät palstalla omalla naamallaan (esim. Pääskyvuoren Jorma)?


      • nainen-77
        Ananias kirjoitti:

        Mitä olet mieltä näistä jotka esiintyvät palstalla omalla naamallaan (esim. Pääskyvuoren Jorma)?

        MylMyr ja Pete ainakin vaikuttivat mukavilta. Eikö tuo Pääskyvuoren Jorma ole fiktiivinen hahmo? Vähän kuten se joku Timppa. Jos olisin sinkku ja etsisin seuraa, niin mikä ettei. Sitten pitäisi kyllä vähän miettiä kirjoittelemisiaan. Jos vaikka joku työkaveri bongaisi. Ei välttämättä kiva juttu. Mutta kaikille ei ole sellaista työtä tai ollenkaan työtä, ei se silloin haittaa, varsinkaan kun koko nimeä ei ole näkyvissä.


      • Ananias kirjoitti:

        Mitä olet mieltä näistä jotka esiintyvät palstalla omalla naamallaan (esim. Pääskyvuoren Jorma)?

        Et minulta kysynyt, mutta komman silti. Että ainakin itse aikoinaan ajatelin omalla naamalla esiintymisen olevan rehellistä, että tyypit jotka olis omalla naamallaan olis rehellisiä tai sitten avoimesti epärehellisiä. Oman naama olis kuin sormenjälki.

        Mutta eihän se ookkaan niin yksinkertaista, itse voi olla rehellinen...silti muut voi käyttää sitä rehellisyyttä epärehellisyyteen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Et minulta kysynyt, mutta komman silti. Että ainakin itse aikoinaan ajatelin omalla naamalla esiintymisen olevan rehellistä, että tyypit jotka olis omalla naamallaan olis rehellisiä tai sitten avoimesti epärehellisiä. Oman naama olis kuin sormenjälki.

        Mutta eihän se ookkaan niin yksinkertaista, itse voi olla rehellinen...silti muut voi käyttää sitä rehellisyyttä epärehellisyyteen.

        Ja fiksummat ei juuri siksi naamaansa näyttäneet.


      • nainen-77 kirjoitti:

        MylMyr ja Pete ainakin vaikuttivat mukavilta. Eikö tuo Pääskyvuoren Jorma ole fiktiivinen hahmo? Vähän kuten se joku Timppa. Jos olisin sinkku ja etsisin seuraa, niin mikä ettei. Sitten pitäisi kyllä vähän miettiä kirjoittelemisiaan. Jos vaikka joku työkaveri bongaisi. Ei välttämättä kiva juttu. Mutta kaikille ei ole sellaista työtä tai ollenkaan työtä, ei se silloin haittaa, varsinkaan kun koko nimeä ei ole näkyvissä.

        Olen itse nähnyt Pääskyvuoren Jorman, ei vaikuttanut fiktiiviltä.

        Jos itsekin etsisin seuraa, niin ottaisin varmasti yhteyttä johonkin sellaiseen avoimeen tyyppiin joka on omalla (nätillä) naamallaan palstalla.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Et minulta kysynyt, mutta komman silti. Että ainakin itse aikoinaan ajatelin omalla naamalla esiintymisen olevan rehellistä, että tyypit jotka olis omalla naamallaan olis rehellisiä tai sitten avoimesti epärehellisiä. Oman naama olis kuin sormenjälki.

        Mutta eihän se ookkaan niin yksinkertaista, itse voi olla rehellinen...silti muut voi käyttää sitä rehellisyyttä epärehellisyyteen.

        Tuo onkin huomioitava näissä jutuissa.

        Palstalla on näennäisesti rehellisiä ihmisiä jotka odottavat vain että paljastavat jotakin itsestäsi jotta he voivat sitten alkaa kiusimaan.


      • ensuosittele
        Ananias kirjoitti:

        Tuo onkin huomioitava näissä jutuissa.

        Palstalla on näennäisesti rehellisiä ihmisiä jotka odottavat vain että paljastavat jotakin itsestäsi jotta he voivat sitten alkaa kiusimaan.

        Niin, täällä on alettu kiusata lähes kaikkia naisia, jotka ovat laittaneet itsestään kuvan jossain vaiheessa. Sinäkin olet osallistunut kiusaamiseen. MylMyr, Lady Zorro, yksinkertainen.blondi. En suosittele siis kuvan laittamista, vaan molemmat privaatisti viestivät ja näyttävät kuvat yhtä aikaa sähköpostissa, sc.ssa, facebookissa tms.


      • ensuosittele kirjoitti:

        Niin, täällä on alettu kiusata lähes kaikkia naisia, jotka ovat laittaneet itsestään kuvan jossain vaiheessa. Sinäkin olet osallistunut kiusaamiseen. MylMyr, Lady Zorro, yksinkertainen.blondi. En suosittele siis kuvan laittamista, vaan molemmat privaatisti viestivät ja näyttävät kuvat yhtä aikaa sähköpostissa, sc.ssa, facebookissa tms.

        Minä en ole kiusannut ketään henkilönä, vaan kyseenalaistanut palstahahmon.

        LadyZorro on joutunut kiusatuksi paljastettuaan itsestään liikaa jollekin stalkkaajalle, samoin käsittääkseni myös valtakunta.


      • ensuosittele
        Ananias kirjoitti:

        Minä en ole kiusannut ketään henkilönä, vaan kyseenalaistanut palstahahmon.

        LadyZorro on joutunut kiusatuksi paljastettuaan itsestään liikaa jollekin stalkkaajalle, samoin käsittääkseni myös valtakunta.

        Olet väittänyt MylMyriä, Lady Zorroa ja y.b:tä trolleiksi, vaikka heillä on ollut kuva/kuvia profiilissaan. Se on kiusaamista, koska kaikki tietävät, että he eivät ole trolleja, mutta silti olet heidän kimpussaan. Se, että noita kaikkia on varmasti stalkattu ja kiusattu, pitänee myös paikkansa. Eli edelleen, en suosittele.


      • ensuosittele kirjoitti:

        Olet väittänyt MylMyriä, Lady Zorroa ja y.b:tä trolleiksi, vaikka heillä on ollut kuva/kuvia profiilissaan. Se on kiusaamista, koska kaikki tietävät, että he eivät ole trolleja, mutta silti olet heidän kimpussaan. Se, että noita kaikkia on varmasti stalkattu ja kiusattu, pitänee myös paikkansa. Eli edelleen, en suosittele.

        Eihän kuva poista sitä mahdollisuutta että henkilö trollaa.

        Onhan Pääskyvuoren Jormallakin kuva profiilissaan ja hän voisi teoriassa trollata, mutta hän vain ei trollaa.


      • ensuosittele
        Ananias kirjoitti:

        Eihän kuva poista sitä mahdollisuutta että henkilö trollaa.

        Onhan Pääskyvuoren Jormallakin kuva profiilissaan ja hän voisi teoriassa trollata, mutta hän vain ei trollaa.

        Eli haluatko sinä nyt, että Pönttis laittaa kuvansa näkyviin vai ei? Hän voi silti olla trolli, kuten Lady Zorro, MylMyr ja Y.b mielestäsi ovat.


      • ensuosittele kirjoitti:

        Eli haluatko sinä nyt, että Pönttis laittaa kuvansa näkyviin vai ei? Hän voi silti olla trolli, kuten Lady Zorro, MylMyr ja Y.b mielestäsi ovat.

        Oletko puskapönttö vai miksi kysymys?


      • ensuosittele
        Ananias kirjoitti:

        Oletko puskapönttö vai miksi kysymys?

        En ole, mutta kaikillehan on selvää, mikä tämän aloituksen idea on. Saada pönttis laittamaan kuvansa profiiliin. suosittelen sähköpostia.


      • ensuosittele kirjoitti:

        En ole, mutta kaikillehan on selvää, mikä tämän aloituksen idea on. Saada pönttis laittamaan kuvansa profiiliin. suosittelen sähköpostia.

        Epäilen että olet Pönttö puskassa.

        Olen pahoillani, mutta en ole kiinnostunut lirkutuksistasi. En edes pidä tummista naisista, enkä pidä myöskään kaltaisistasi "rehevistä" naisista.

        Eiköhän tämä ollut tässä?


      • hohhoijjakkaa
        ensuosittele kirjoitti:

        En ole, mutta kaikillehan on selvää, mikä tämän aloituksen idea on. Saada pönttis laittamaan kuvansa profiiliin. suosittelen sähköpostia.

        Rasittavaa jauhantaa noista pöntöistä ja muista palstalaisista joista osa ei enää edes kirjottele. Hankkikaa oikeesti elämä :D
        Täällä on pari teitä tyyppejä jotka ei osaa enää muusta puhuakaan kuin jostain yybeistä ja pöntöistä. Ketään muuta ei kiinnosta. Mikä tahansa aloituksen ananias tekee niin luulette että se liittyy johonki palstamuijaan.


      • hohhoijjakkaa kirjoitti:

        Rasittavaa jauhantaa noista pöntöistä ja muista palstalaisista joista osa ei enää edes kirjottele. Hankkikaa oikeesti elämä :D
        Täällä on pari teitä tyyppejä jotka ei osaa enää muusta puhuakaan kuin jostain yybeistä ja pöntöistä. Ketään muuta ei kiinnosta. Mikä tahansa aloituksen ananias tekee niin luulette että se liittyy johonki palstamuijaan.

        Nää kaiffarit ei tajua sitä, että ne itse myöntävät trollailevansa näillä pöntöillä ja yybeillä. Ei kukaan muuten huutelisi niistä puskissa.


      • jokupakkomielteien
        Ananias kirjoitti:

        Epäilen että olet Pönttö puskassa.

        Olen pahoillani, mutta en ole kiinnostunut lirkutuksistasi. En edes pidä tummista naisista, enkä pidä myöskään kaltaisistasi "rehevistä" naisista.

        Eiköhän tämä ollut tässä?

        Luulisi nyt menevän jakeluun. Tuskin on pönttö puskissa, korkeintaan joku jolla on itsellään pakkomielle palstan naisista. Mutta eiköhän sekin tajua.


      • jokupakkomielteien kirjoitti:

        Luulisi nyt menevän jakeluun. Tuskin on pönttö puskissa, korkeintaan joku jolla on itsellään pakkomielle palstan naisista. Mutta eiköhän sekin tajua.

        Tekisin varmaan rikosilmoituksen häirinnästä ellen olisi itsekin nikin takana kirjoittelija.


    • helmiä_sioille

      En tietääkseni, eikä kiinnosta.

      • nainenjazzeilla

        Mitäs jos tunnistan sinut Pori Jazzissa? Saanko tulla moikkaamaan?


    • aivan.kuin.sasi

      DarkFearin olen nähnyt. Livenä kaljumpi kuin kuvissa.

      • DarkFear väittää että hällä on tuuhea tukka, uskon ennemmin häntä kuin jotakin junttiätmiä.


    • Neitinen37

      Joskus vuosia sitten eli 10 v sitten kirjoittelin palstalla ja tapasin miehen jota pyysin treffeille ja nyt olemme olleet yhdessä 8 vuotta monen mutkan kautta. Mies asui tampereella, minä asuin seinäjoella, mies muutti seinäjoelle, me muutimme tampereelle jossa asuimme 4 kk ja sitten muutimme turkuun. Melkoista ravaamista oli se alku.

    • Mikä helv*tin ketju tämä on?? Mitä täällä tapahtuu?

      Olen toki tavannut, ja siinä kävi sillä tavalla, että kun ilta tummeni
      ja minä vähän..

      AI niin, enhän minä voi kertoa, kun en saa olla tässä ketjussa.

      • No, Pöntölle on myönnetty nyt poikkeuslupa öyhöttää hetki tässä ketjussa.

        Pysy kuitenkin tiukasti asiassa.


    • turussatapahtuu

      En varsinaisesti tavannut, mutta olen nähnyt Turussa muutamaan otteeseen Antin eli nimimerkillä peris234 kirjoittelevan miehen. Pari kertaa olen nähnyt myös Jonaksen eli nimimerkillä mies_86 kirjoittelevan miehen. Olen myös nähnyt kerran Turun Kakskerrassa tällä palstalla 5 vuotta sitten kirjoitelleen Teemun pyöräilemässä, joka oli aikoinaan myöskin jonkinlainen nettijulkkis.

    • yritetäänpä

      "oletteko tavannut palstalaisia?"

      Kiitos kysymästä, mutta en ole, en ainakaan muistaakseni, mutta kokeillaanpa. Voitin tavauskilpailut kun olin vaihto-oppilaana Länsi-Virginiassa.

      pal-s-ta-lai-s-ia

      Menikö oikein?

    • HiukanVenähti

      Olen tavannut.
      1,5-2 vuotta meni siinä tapaamisessa.

      • Saanko arvata kenet tapasit?

        Veikkaan Pääskyvuoren Jormaa...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe