Kiusaamisen vaikutus

Piinapenkkih

18

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuistukaa

      Niin?

      • disrespectfulgfgfh

        Mitä se aikuistuminen mielestäsi tarkoittaa? Sitä että me onnettomat ja masentuneet ätmit alkaisimme käyttäytymään odotustesi mukaan, tekien omista elämistämme entistäkin surkeampaa?

        Meiltä atm:iltä on jääneet kokematta ne normaalit aikuistumisen kokemukset, kuten ensiseksi nuoren tytön kanssa.


      • disrespectfulgfgfh kirjoitti:

        Mitä se aikuistuminen mielestäsi tarkoittaa? Sitä että me onnettomat ja masentuneet ätmit alkaisimme käyttäytymään odotustesi mukaan, tekien omista elämistämme entistäkin surkeampaa?

        Meiltä atm:iltä on jääneet kokematta ne normaalit aikuistumisen kokemukset, kuten ensiseksi nuoren tytön kanssa.

        Te ätmiluuserit olette vaan liian jämähtneitä siihen menneisyyteen, kun ette osaa tai halua mennä ajassa eteenpäin ja panostaa siihen tulevaisuuteen.

        Ei se ole mitenkään tärkeää saada sitä seksiä vielä joskus teini-iässä, kun voitte ehtiä kokemaan sen sitten joskus vanhempana ja myöhemminkin ja oman ikäisenne naisen kanssa. Että kyllä se ätmiys ihan teidän oma vikanne on, varsinkin kun olette oikein ottaneet moisen termin käyttöön ja myönnätte olevanne jotain ätmejä.

        Olisitte voineet jo nuorena tehdä elämästänne parempaa, kun olisitte vaikka menneet töihin opiskelleet hyvät ammatit ja sitten olisitte päässeet työelämään ja olisitte voineet alka kartuttamaan sitä rahaa ja varallisuutta jo nuoresta lähtien, niin olisitte varakkaita ja hyvätuloisia miehiä.


    • Pillujen--asiantuntija

      ätmiys on naisten vika. Naiset syrjii ätmejä, naisten pitää nyt alkaa antaa pillua ätmeille.

    • Mitä sitä kenenkään sanomisista tai ylipäätään tekemisistä välittämään(?)

    • 7t8t8t8yyt7t8t8t78t8

      No mikäs ero on ihmisillä jotka kiusaamisesta huolimatta menestyvät ja ätmeillä?

      • auttava.käsi

        Onni, tuuri, rikas suku, hyväksikäyttäjän luonne etc.


      • zxczxczxczczxczc
        auttava.käsi kirjoitti:

        Onni, tuuri, rikas suku, hyväksikäyttäjän luonne etc.

        Eiköhän se merkittävin ero ole kuitenkin tahto ja periksiantamattomuus.


      • auttava.käsi
        zxczxczxczczxczc kirjoitti:

        Eiköhän se merkittävin ero ole kuitenkin tahto ja periksiantamattomuus.

        Harvoin, eikä koskaan pelkästään.


    • hienoahienoa

      Se on vain niin, että kiusatuilla ätmeillä on luultavasti ollut kouluaikana lähinnä muita epäsuosittuja poikakavereita, eikä yhtään tyttöjä, koska *kaikki* tytöthän hengaavat aina niiden jännäkiusaajien kanssa koulussa. Eivät sitten opi sitä oikeanlaista kieltä, jollaista pitäisi käyttää naisten kanssa (naisille kun ei mukamas voi puhua samalla tavalla kuin miehille, ovat vain tottuneet olemaan elämän lellimiä), jonka vuoksi tällaiset ätmit eivät voi menestyä naisten kanssa. Tällaisest ätmit ovat ätmejä vain olosuhteiden pakosta ja se huono itsetunto tulee näkymään aikuisenakin enemmän tai vähemmän, vaikka kuinka paljon tekisi töitä asian selättämiseksi.

      Sitten on niitä laiskoja luusereita, joilla on ollut ns. normaalit sosiaaliset piirit ja kaikki mitä ihmisellä pitäisi olla, mutta jotka siitä huolimatta eivät ole saaneet mitään aikaiseksi naisten kanssa. Heistä on sitten tullut ätmejä omavalintaisen saamattomuudensa takia. Luultavasti ovat nuorina olleet suosittujen kanssa suosittujen kotibileissä ja koska eivät olleet kiusattuja, kävivät varmaan myös yläasteella kouludiskoissakin, mutta oman saamattomuutensa vuoksi päätyivät silti ätmeiksi. He ovat sitä ätmien pohjasakkaa, koska itse ovat ätmiytensä aiheuttaneet.

      Tiedän itse kiusattuja ätmejä ja sitten myös niitä passiivisia luusereita ja yleensä kiusatuista on sentään useimmiten tullut ahkeria työssäkävijöitä, kun taas ne passiivi-ätmit ovat niitä, jotka aikuisenakin ovat laiskoja lapamatoja ja jotka ovat surkeutensa ansainneet.

      • Voisko olla niin, että ihminen joskus oivaltaa olleensa laiska ja se on kova kolaus tajuta mihin se on johtanut? Sitten pitää keksiä selitys mistä laiskuus ja passiivisuus sai alkunsa...

        Ihmisille on toisinaan vaikeaa myöntää omaa osallisuuttaan elämänsä tylsyyteen.


      • Te ätmit olette vaan liian jämähtäneitä siihen menneisyyteen, kun ette osaa tai halua mennä ajassa eteenpäin ja panostaa siihen tulevaisuuteen.

        Te vaan aina vetoatte siihen menneisyyteen ja siihen, että jos teillä ei ollut kavereita tai tyttöystäviä vielä joskus kouluaikoina tai teini-iässä. Sitten vielä syytätte viattomia naisia siitä, jos he eivät kiinnostu teidän kaltaisista menneisyyteen jämähtäneistä luusereista, jotka ette edes halua muuttua erilaisemmiksi.

        Ei se ole mitenkään tärkeää saada sitä seksiä vielä joskus teini-iässä, kun voitte ehtiä kokemaan sen sitten joskus vanhempana ja myöhemminkin ja oman ikäisenne naisen kanssa. Että kyllä se ätmiys ihan teidän oma vikanne on, varsinkin kun olette oikein ottaneet moisen termin käyttöön ja myönnätte olevanne jotain ätmejä.

        Olisitte voineet jo nuorena tehdä elämästänne parempaa, kun olisitte vaikka menneet töihin opiskelleet hyvät ammatit ja sitten olisitte päässeet työelämään ja olisitte voineet alka kartuttamaan sitä rahaa ja varallisuutta jo nuoresta lähtien, niin olisitte varakkaita ja hyvätuloisia miehiä.


      • ei.voi.kauhalla.vaatia
        LadyZorro kirjoitti:

        Voisko olla niin, että ihminen joskus oivaltaa olleensa laiska ja se on kova kolaus tajuta mihin se on johtanut? Sitten pitää keksiä selitys mistä laiskuus ja passiivisuus sai alkunsa...

        Ihmisille on toisinaan vaikeaa myöntää omaa osallisuuttaan elämänsä tylsyyteen.

        Siinä kaksi omahyväisen typerää ihmistä.


      • ei.voi.kauhalla.vaatia kirjoitti:

        Siinä kaksi omahyväisen typerää ihmistä.

        Ai missä? Saapihan tuota miettiä, että noinkin se voi olla. Ja joillain onkin.



    • Kiusaaminen on inhottavaa ja kiusatuksi tuleminen ahdistavaa. Silloin on hyvä, jos pystyy kääntämään katseensa kiusaajasta kivempiin ihmisiin. Ja toteamaan, ei kaikki ole kiusaajia.

      • Toisaalta sitä voi jossai piätäsä pyöritellä vaikka kuinka eikä sielä oo silti kettää.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Toisaalta sitä voi jossai piätäsä pyöritellä vaikka kuinka eikä sielä oo silti kettää.

        Juu, sekin on mahdollista mutta sitten tarvii ottaa muutama askel tarkistaakseen, oisko jossaki muualla. Jos ei ihan vieressä ja näköetäisyyvellä.

        Ettei niinku suostu oitis uskomaan, että tää on nyt näitten varassa koko homma. Elämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe