Ylen ja Hesarin trumputin hehkutus

mediatutka

Katsokaapa ulkomaalaisia medioita. Ei tämä kokous ihan etusivun uutinen ole vielä näin aattonakaan. Tietty huomenn voi CNN, dailyMail ja Foxnewskin noteerata.

14

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan se nyt ykkösuutinen ainakin USA:ssa, Venäjällä, Saksassa ja Englannissa.

      Ranskassa huomio on jalkapallojoukkueen kotiinpaluussa.

      Adil Rami sai kolmannen pallon lainaan, kaksi ensimmäistä onkin Pamela Baywatchin.
      http://www.leparisien.fr/sports/football/coupe-du-monde/coupe-du-monde-l-actrice-pamela-anderson-a-elle-aussi-touche-le-trophee-16-07-2018-7822641.php

      Sivihuomiona, että Fox pitää esillä #walkaway kampanjaa, jossa demokratteja kannustetaan vaihtamaan leiriä.

      http://www.foxnews.com/opinion/2018/07/16/im-running-for-senate-as-republican-my-democrat-parents-are-so-furious-theyre-backing-my-opponent.html

      https://www.lifesitenews.com/news/walkaway-campaign-urges-liberals-to-abandon-democrat-party

    • trollikka

      Minusta tuntuu ett on Sipilän, Soinin, ja Niinistön yritystä vain nousta kansainvälisen politiikan rappusia. Eikä tämä tapaaminen johda kuin korkeintaan uudenlaiseen konflikteihin isojen poikien keskinäisissä väleissä.
      Laskun näistä kohuhuista taas saa maksaa tavalliset suomalaiset... sillä ei nämä kohtaamiset ilmaisia ole... hotelleineen, turvatarkastuksineen turvamiehineen, ohjusveneineen, hitsattuine viemärikaivon kansineen, ja Suomen-tiedotustoimiston järjestämien lehdistötilaisuuksineen ym. diipa daapaa... kaikki maksaa ja maksun suoritetaan me; veronmaksajat.

      Ihanaa,(tyhmänä suomalaisena laskunmaksajana) päästä 2min. ajaksi siellä sun tällä uutisiin jotka saman tien toivottavasti unohdetaan. Laskua ei suinkaan pystytä unohtamaan... poliiseja ja rajavarttioita ympärimaata on komennettu Helsinkiin muutaman päivän ajaksi. Maakunnissa saavat tulla ihmiset toimeen kuten parhaaksi näkevät, ilman näiden komennuksella olevien viranomaisten työpanosta!
      Helsinkiläiset hotellit kiittää, mainio piristysruiske niiden talouteen, siellä kuluissa ei pihistellä.
      Kuuluisaa kysynnän ja tarjonnan lakia noudattavat taatusti, kun siihen on tilaisuus.

    • Trollikka tuossa puhui asiaa kustannuispuolesta, olen samaa mieltä että turha noista on koohkata kun aisureina kustannetaan noiden huvittelut mutta on se trumpettikin jotain asiaa puhunut:

      https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/253888-ex-suurlahettilas-tyrmistyi-yksikaan-usan-presidentti-ei-ole-ikina-puhunut-venaja

      "Trump tviittasi aamulla, ettei Yhdysvaltojen ja Venäjän suhde ole koskaan ollut huonompi kuin nyt. Lisäksi hän syytti tilanteesta Yhdysvaltojen ”monta vuotta jatkunutta typeryyttä” sekä FBI-tutkintaa Venäjän sekaantumisesta USA:n presidentinvaaleihin."

      No niinpä suvakit on syytäneet järjettömiä venäjävihapurkauksiaan ihan riittävästi, kunpa eurooppakin oppisi.

      • Niin ja kertä ei ennestään vituta niin tuossa:

        https://www.talouselama.fi/uutiset/te/bf73f520-e6ca-3871-b9bf-2fd12eb2d2b6?ref=ampparit:13cc

        "Trumpin ja Putinin kohtaamisessa pelkät lehdistöjärjestelyt maksavat Suomelle miljoonan"

        Mitähän meille tästä jää käteen? Saadaan aisuroida jatkossakin varmaan. Mutta otetaan n...tä niin ne varmaan nostaa meidät semmoiseen nousuun että muutaman miljardin kulut kuitataan tuosta vaan, tai jätetään vanhukset vaikka hoitamatta niin säästyyhän se silläkin.


      • 67eyw6y6yjwtyjy
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja kertä ei ennestään vituta niin tuossa:

        https://www.talouselama.fi/uutiset/te/bf73f520-e6ca-3871-b9bf-2fd12eb2d2b6?ref=ampparit:13cc

        "Trumpin ja Putinin kohtaamisessa pelkät lehdistöjärjestelyt maksavat Suomelle miljoonan"

        Mitähän meille tästä jää käteen? Saadaan aisuroida jatkossakin varmaan. Mutta otetaan n...tä niin ne varmaan nostaa meidät semmoiseen nousuun että muutaman miljardin kulut kuitataan tuosta vaan, tai jätetään vanhukset vaikka hoitamatta niin säästyyhän se silläkin.

        Nousi sitten miljoona miljardeiksi.


      • 67eyw6y6yjwtyjy kirjoitti:

        Nousi sitten miljoona miljardeiksi.

        Mijoonan maksoi pelkästään lehdistön eväät. Mitäpä laskuja luulet muualta tulevan? Poliisitkin pitkin maata ihan ilmaiseksi lähti sinne notkumaan? Sauli varmaan sitoutti Suomen maksamaan ne puuttuvat milöjardit mitä nykyiset EU-Nato maat ei ole maksaneet. Nyt sitten kun Suomea hehkutetaan että saa ilmaista ruokaa ja olutta ja ollaan varmaan viimeinen hölmölä joka laittaa rajat kiinni tänne ehtii tulla miljoona matua mansikoita syömään, sinä maksat. Kyllä hyvinkin voidaan puhua miljardeista.


      • cvcvcvcvcvcvcvcvcv
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mijoonan maksoi pelkästään lehdistön eväät. Mitäpä laskuja luulet muualta tulevan? Poliisitkin pitkin maata ihan ilmaiseksi lähti sinne notkumaan? Sauli varmaan sitoutti Suomen maksamaan ne puuttuvat milöjardit mitä nykyiset EU-Nato maat ei ole maksaneet. Nyt sitten kun Suomea hehkutetaan että saa ilmaista ruokaa ja olutta ja ollaan varmaan viimeinen hölmölä joka laittaa rajat kiinni tänne ehtii tulla miljoona matua mansikoita syömään, sinä maksat. Kyllä hyvinkin voidaan puhua miljardeista.

        Jos jostain voisi säästää niin laittaa teikänlaiset elämänkoululaiset rajojen ulkopuolelle.


    • Maassa maan tavalla.

      • trollikka

        Niin, ollaan niin nuoria valtiona... ja nyt "liittovaltiona". Ollaan aina oltu jonkun tossun alla... ja maksettu muiden sotkuja; tavalla tai toisella. Kai se on sitt vaan maassamme ihan normaalia.
        Toivottavasti minkkilaukustas irtoaa karvat... vaikka en kettutyttö olekaan, niin laukkus on yks todellinen turhake, jonka voi nähdä vain täällä.
        Jollain nousukas pröystäilijällä, joka päätyy vielä konkurssiin kuten kaltaisensa yleensäkin.


    • xcvcvxcvsvsvxcvsvsv

      Vittu suomalaiset ovat kyllä pihiä kansaa, aina valitetaan joka asiasta. Jos vaikka presidentille tms. ostetaan uusi auto niin kauhea poru, "kun se vanha ei ole edes kymmenen vuotta vanha". Nytkin Helsingissä varmastikin ovat hotellit aivan täynnä ja siihen päälle kun lasketaan ravintolat, kaupat jne. niin varmastikin aika hyvin tulee tuloa.

      • trollikka

        "Helsinkiläiset hotellit kiittää, mainio piristysruiske niiden talouteen, siellä kuluissa ei pihistellä.
        Kuuluisaa kysynnän ja tarjonnan lakia noudattavat taatusti, kun siihen on tilaisuus."
        Noinhan mä jo totesinkin... Niin ehkä joillekin Hesan hotelleille ja ravintoloille sekä kaupoille, mutta kun kaikki suomalaiset eivät suinkaan ole jakamassa noita tuloja.

        Kustannuksiin kuitenkin joudutaan osallistumaan... rajavartijaston ja poliisien ylityöt esimerkiksi, majoituksineen ja päivärahoineen... nyt ihan vaan pienenä esimerkkinä. Eikä suinkaan ole niitä kalliimpia kustannuksia tässä keitoksessa. Takkiin tulee oikein roppakaupalla... lasket nyt miten tahansa noita kustannuksia... ne eivät kompensoidu mitenkään Hesan ulkopuolelle koskaan.

        Taidat omistaa Kalastajatorpan... silloin mä ymmärrän sun kannanottosi! =))


      • xcvcvxcvsvsvxcvsvsv
        trollikka kirjoitti:

        "Helsinkiläiset hotellit kiittää, mainio piristysruiske niiden talouteen, siellä kuluissa ei pihistellä.
        Kuuluisaa kysynnän ja tarjonnan lakia noudattavat taatusti, kun siihen on tilaisuus."
        Noinhan mä jo totesinkin... Niin ehkä joillekin Hesan hotelleille ja ravintoloille sekä kaupoille, mutta kun kaikki suomalaiset eivät suinkaan ole jakamassa noita tuloja.

        Kustannuksiin kuitenkin joudutaan osallistumaan... rajavartijaston ja poliisien ylityöt esimerkiksi, majoituksineen ja päivärahoineen... nyt ihan vaan pienenä esimerkkinä. Eikä suinkaan ole niitä kalliimpia kustannuksia tässä keitoksessa. Takkiin tulee oikein roppakaupalla... lasket nyt miten tahansa noita kustannuksia... ne eivät kompensoidu mitenkään Hesan ulkopuolelle koskaan.

        Taidat omistaa Kalastajatorpan... silloin mä ymmärrän sun kannanottosi! =))

        Tottakai mutta onko se nyt huono asia jos poliisit yms. saavat jotain ylityölisää välillä, eiköhän sekin mene ihan käyttöön.


      • 67jw5jwjwyjwjj

        Toi teikän elämänkoululaisen höpötys vie kyllä energiaa tältä palstalta joka on muutenkin aika huono, voisit mennä jauhamaan pakolaisista yms. jonnekin persupalstalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe