Ikää on 28 vuotta ja näyttää siltä, etten koskaan saa ketään. Miehet on enemmän kiinnostunu mun asioista kuin naiset. Tuntuu, ettei naisia vois vähempää kiinnostaa mun kuulumiset.
28 vuotta ikää
9
226
Vastaukset
- entunne
Ei minua tuntemattomien kuulumiset kiinnosta.
- tarkoitinsitä
Tarkoitan, ettei tuttujakaan naisia kiinnosta.
Hyvin harvat saa huomiota. Niin hyvässä kuin pahassakaan. Ihan varmasti on ainakin 20 kertaa enemmän joukkoammuskelujakin Suomessa joka päivä, mutta ne on vaan tietyt harvat, joista uutisoidaan.
- pitkätukka-68
Siis hei, sinähän olet elänyt vasta kolmasosan elämästäsi. Siitä eka puolikas ei ollut ihan panoihin tarkoitettu, mutta loput on. Eli olet elänyt vasta viidesosan potentiaalisesta panoelämästäsi. Skarppaa nyt noiden neljäviidennesosan kanssa, niin kyl se sitä.
- vittumikäidiootti
Kuka helvetti toi ätmelsson luulee olevansa? Luulee tietävänsä kaiken.
- Aikuinenmies-
Tee alotteita naisille ja sillä homma hoituu. Sano naiselle moi ja kerro kuka olet, kysy mitä kuuluu. Sitten pyydät naista kahville tai pelaamaan golffia. Ei naiset ole ollenkaan niin vaikeita mitä kuvittelet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522