leivänkyrsää ennennäkemättömän ruokapulan takia.
Ette ymmärrä että te kaikki vielä jonotatte
5
270
Vastaukset
- maa-Jussi
Mitäs te maajussit pidätte hyviä maita kesannolla. Miksi ette viljele ruokaa? Tuhansien järvien maassam myös vettä riittää kasteluun jos missä.
- namnamh
Ai tyhjän huutelijoille pitäisi leipää tuottaa. Eipä kiinnosta siinähän kidutte syön itse mitä tuotan.
- ulkolaista_aina
namnamh kirjoitti:
Ai tyhjän huutelijoille pitäisi leipää tuottaa. Eipä kiinnosta siinähän kidutte syön itse mitä tuotan.
Ei mua kiinnosta mitä sä teet. Ostan aina ulkolaista ruokaa ulkomailla ilman maataloustukia tuotettua ruokaa. Rukoilen joka ilta maataloustukien lopettamisen puolesta, siinäpä sitten mietitte mitä suuhunne laitatte.
- namnamh
ulkolaista_aina kirjoitti:
Ei mua kiinnosta mitä sä teet. Ostan aina ulkolaista ruokaa ulkomailla ilman maataloustukia tuotettua ruokaa. Rukoilen joka ilta maataloustukien lopettamisen puolesta, siinäpä sitten mietitte mitä suuhunne laitatte.
Hah hah paljonko enemmän haluat maksaa leivästä? Kai ymmärrät että sinua tuilla on tuettu köyhä.
- MonSantonorjiaoommekohta
Ja pula tulee olemaan globaali - KIITOS ilmastomanipulaation.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699