Yölliset rantapanot

coitusyöt

Nyt on yöllisten rantapanojen aika. Onko kukaan palstalainen päässyt nautiskelemaan seksistä rannalla.

18

433

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄtmiToteaa

      Sallittu vain Pariskunnalle ja seurustelevan kesken. Muuten se on MeeToo seksuaalinen ahdistelu.
      Vaikka näillä helteillä naiset pukeutuvat kun niukasti,niin naisia ei kannata lähestyä,koska naiset ajattelevat ensimmäiseksi,että mies haluaa vain pillua ja se on heti MeeToo naisen seksuaalinen ahdistelu.
      Eivät naiset pukeudu niukasti miesten takia, joka nainen niin väittää valehtelee tosi rankasti.

      • luonnollinenreaktio

        Pukeudun niukasti koska mittari näyttää 30 lämpöastetta.


      • asdft

        Pukeudun niukasti, koska voin.


    • Seurustelija

      Ei jaksa panna yöllä kun perse palaa tossa kuumuudessa.

      • panemaanpanemaan

        Ei se perse yöllä pala. Jos päivällä panee auringossa, niin silloin voi perse kärähtää


      • DarkAss
        panemaanpanemaan kirjoitti:

        Ei se perse yöllä pala. Jos päivällä panee auringossa, niin silloin voi perse kärähtää

        Ei se pala, jos on oikein tuuhea ja hyväkuntoinen persekarvoitus, kuten sitä EUROOPPALAISELLA miehellä pitääkin olla perkele!!!!!!!!!!!!


    • a.vilenius

      Minä aion mennä ensi yönä rannalle tihrustamaan paneskelijoita

    • ÄtmiKysyy

      Tuoksuuko pillut näin helteellä voimakkaammin,kuin viileällä ilmalla ja hikoileeko pillu kovasti helteellä???
      Miten naiset toimii asian kanssa, tunkevatko pöksyihin paperintolloa tai muuta,mikä imee pillunmehut.

      • pilu

        Niinkuin miesten kassien poimutkin ja se jortikka ja niiden välit. Taitaa miehillä olla housuissa enemmän hikoiltavaa kun naisella.


    • Kari.R.Runk

      Olen harjoittanut rantarunkkua keskellä kirkasta päivää.

    • Sinne rannalle tuli taas nuori lesbo pari🧐
      Ne nautiskeli viimeksi ehkä tällä kertaa uudestaan myös.

    • Kesäkiima789

      Minä sain pillua rannalla viikonloppuna. Oli älyttömän lämmin kesä ilta. Aurinko paistoi suoraan siihen rantaan järveltä päin. Päätettiin siinä sitten naisen kanssa vähän nussia. Nainen otti ensin suihin siinä kallion päällä kun makoilin auringossa. Sitten minä kans nuolin pillua. Sitten mietittiin miten siinä luonnistuisi nussiminen. Noustiin ylös siitä ja nainen otti sellaisesta koivun karahkasta rannasta kiinni ja nojautui eteenpäin. Minä lykin takaa päin. On se ulkoilmassa nussiminen hienoa.

    • Ihmekyssäreitä

      En pane rantoja.

    • ArkadianmäenOsmo

      Mie oon aina jääny rannalle. Siis aina.

    • Viinamies

      Ei jaksa panna ollenkaan kun hikoilee koko ajan. Lämpötila noin 24 olisi hyvä panosää.

      • yölläpannaan

        Siksi kannattaakin panna yöllä


    • Thöloveboat

      Miks sitä tarviis yötä odottaa? Minä ainakin panin naistani veneessä rauhaisassa poukamassa. Ensin uitiin ja kun hän nousi bikineissään ylös ja näin turvonneen jalkovälin, oli pakko kaapata nainen syleilyyn. Vedessä jo puhuin tuhnia, niin ihmekös tuo. Kiinoissaan sitä toisiaan rakastavat vähän tilaisuuden tullen on.
      Ei kukaan oikeasti tule viereen katsomaan, vaikka kuinka näkyvästi rakastelis.

      • Asko.Vilenius

        Minä ainakin tulisin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe