Miestäni ei haittaa sivusuhteeni.

niinpettynyttähän

Onko muita joilla ollut vastaavaa ja miten ratkaisitte tilanteen? Enkä tuomitse ketään. Uskon ihmisillä olevan erilaisia tapoja ja haluja.

Miestäni ei nykyään haittaa (ei ole haitannut vuosiin) vaikka minulla olisi muita seksikumppaneita. Hän myös mielellään kuulisin näistä seikkailusta, muttei kuulemma ole pakko kertoa eli on tällaista tyyppiä, jolla himot nousee kun tietää/kuulee vaimon harrastaneen seksiä jonkun toisen kanssa. Haluaisi jopa olla paikan päällä. Lisäksi hänellä itsellään ei ole haluja vehdata muiden kanssa eli minä riitän kuulemma oikein mainiosti ja meillä on hyvä seksielämä keskenämme.

Itse en ole sujut asian kanssa. Haluaisin että olisin vain hänen ja että hän haluaisi pitää sen sellaisenaan. Näin tilanne olikin nuorempana välillämme vuosikausia. Muutaman vuosi sitten on siis mieli muuttunut tuohon suuntaan. Olen pettynyt tähän ja koen etten ole enää se tärkein ja erityinen hänelle vaikka tiedän hänen rakastavan minua. Ehkä hän rakastaakin kun ollaan oltu niin kauan yhdessä ja kun asiat toimii yleisesti hyvin välillämme.

Itseäni harmittaa tuo ajatus, että saisin juosta toisten syliin eikä häntä se haittaisi. Olen pettynyt. Kerran sitten menin toisen matkaan ja kerroin miehelleni muutaman kuukautta myöhemmin ja hänhän oli aivan innoissan. En todellakaan tykännyt hänen reaktiostaan.

Onko muita joilla ollut vastaavaa ja miten ratkaisitte tilanteen?
Kurjaa olisi erota tuollaisen vuoksi ja rikkoa perhe, mutta en voi mitään, että haaveilen miehestä joka haluaisi minun olevan vain hänen ja jonka kanssa voisin elää hyvää elämää.

1

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sesunmies

Höpö höpä. Vihaan sua koko ajan enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe