Palstalta kannattaa ihan OIKEESTI pitää taukoa

Tämä palsta voi olla TODELLA kuormittavakin, koska täällä joutuu huomioimaan todella paljon erilaisia seikkoja, joita nousee keskusteluissa. Sitten joutuu vastailee eri nimimerkeille, jotkut ovat vakkareita, toiset taas kommentoivat "puskasta".

Olen tässä keskustellut jonkin aikaa monenlaisista kysymyksistä, mutta toisinaan tulee sellaisia kommentteja, joihin en vaan PYSTY heti vastailee. Toisaalta, vaikka ei pystyisikään heti vastailee tämä ei tarkoita, etteikö joihinkin kommentteihin olisi ihan hyvä perehtyä ja vähän miettiä. Tämä, että tulee erilaisia haasteitakin vastaan voi olla ilman muuta hyväkin asia. Mutta tosiasia on myös se, että joskus vaan väsyy. Tämän palstan ulkopuolellakin pitäis olla elämää. Tämä palsta ei missään tapauksessa saisi olla 80% elämästä.

Pyrin kyllä lukemaan kaikki kommentit niin hyvin kuin pystyn, vaikka en aina heti pystyisikään vastaamaan.

Voitte vastailla tähänkin keskusteluketjun aloitukseen, mutta ihan vakavissani suosittelen myös taukoa tältä palstalta, jos huomaa, että muu elämä kärsii liikaa. Kavereita olen esimerkiksi tapaillut viime aikoina liian vähän.

Olen jo puhunut tästä tauosta, joten katotaan miten hyvin pystyn. Ainakin yhden päivän olen ollut ilman palstaa tässä hiljattain :D

15

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni sanoo että vasta sydänkohtaus pysäytti minut ajattelemaan...ehkä se pätee sinuunkin.

• https://keskustelu.suomi24.fi/t/15343013/todellavaikeeta-pohtii-naisten-tasoteorioita-#comment-94393232

Tuossa kommentissa NainenRuudunTakaa toteaakin, että jos ei ole kokemusta terveysongelmista, luulee liikoja itsestään, että kaikki on elämässä mahdollista, jos vaan tahtoo. Itse en usko, että tahdon voimalla pystyy nyt ihan kaikkeen. Toki en usko siihenkään, että pitäisi aina mennä mukavuusalueellakaan. Nyt ajattelinkin tehdä ponnistelun mukavuusalueeltani, eli pitää sitä taukoa, josta olen puhunut :)

Tuo, mitä NainenRuudunTakaa puhuu terveysongelmista, on kyllä varmasti totta - vakavat terveysongelmat kyllä VARMASTI pysäyttää ja joutuu miettimään elämän arvoja. Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että on AINA parempi, jos ei joutuisi elämänsa aikana kokemaan ainakaan paljoa terveysongelmia.

• https://keskustelu.suomi24.fi/t/15330536/pitaako-palstalaiset-koskaan-taukoa

Kuten huomaatte, tätä taukokysymystä olen jo aikaisemminkin pohtinut, mutta taukoa en ole onnistunut pitämään :D No ainakin yhden päivän olen tässä hiljattain pystynyt :)
      Katsokaa tuon keskusteluketjun aloituksesta päivämäärä :D

Tuota keskusteluketjua ei kannata enää jatkaa, koska siinä on jo aika paljon kommentteja, joten kirjoittakaa tähän, jos haluatte jatkaa keskustelua palstatauoista.

• Oikeastaan tähän ei varmaan mun kommentteja enää tarvita, jos vaan onnistun nyt pitämään sitä taukoa :D

• lempeä_herätys

Älä mene pois pitkäksi aikaa... :'(
        Vain niin kauaksi, että olet levännyt palstaväsymyksesi pois.
        Sinua on mukava lukea. <3

• Sinä voit painua helvettiin täältä ihan koska vaan ja en usko, että ketään kiinostaa, vaikka ehkä kuvitteletkin olevasi joku maailman napa..Eikä tämäkään tyhjänpäiväinen ketju liittyny millään tavalla sinkkuelämään liittyviin kysymyksiin.

• Mikä sulla on mua vastaan?

• todellavaikeeta kirjoitti:

Mikä sulla on mua vastaan?

Älä sinä välitä, täällä on kuule yksi vastaan kaikkia, ja kaikki yhden puolesta. Eiku..

• misspönttöuuni kirjoitti:

Älä sinä välitä, täällä on kuule yksi vastaan kaikkia, ja kaikki yhden puolesta. Eiku..

"Älä sinä välitä, täällä on kuule yksi vastaan kaikkia,"

Viitannet tuolla erääseen Ananiakseen?

• Mitä ihmettä? Eikö palstalla saisi mitään ilmoitella??????????? Täällä joku ehti jo hikeentyä tällaisesta ilmoittelusta. Ajattelin vaan, että nämä keskustelut jatkuu vähän myöhemmin ja pyrin vastaamaan niihin vaikeampiinkin kommentteihin joihin en heti pystynyt vastaamaan.

• Olen saanut tällä palstalla kritiikkiä väistelystä. Jotkut kommentit vaan yksinkertaisesti tarvitsee enemmän miettimistä. Miksi aina pitäisi kaiken olla helppoa? Tämän takia ajattelin tiedottaa, että ehkä myöhemmin tauon jälkeen jatkan näitä kiinnostavia pohdintoja niissäkin keskusteluissa, jotka on jäänyt kesken, koska ovat olleet liian vaikeita mulle silloin.

Onko tässä ilmoittelussa monenkin mielestä jotain pahaa, vaikka joku täällä jo hikeentyikin. Varmaan ei pidä musta.

• Kyse on sinusta itsestäsi. Ei täällä kukaan oleta sinun vastaavan heti. Eikä kukaan sitä voi vaatiakkaan. Sinä itse teet sen oletuksen päässäsi.

Sikäli tämä on hyvä pointti. Me ihmiset oletetaan jotkut asioita omien tunteiden kautta. Me itse koetaan, että on vastattava heti ja nyt, ettei toinen odota turhaan. Mutta harva sitä oikeasti täällä todella pyytää...

Sama se on muuten irl. Jos joku todellakin sinulta jotain haluaa, se voi hetken odottaa. Pitää voida punnita asioita. Tai jos pitää heti sanoa vastaus, niin varmin on että en tiedä nyt. Ei pysty. En halua. Eli ei.

Joka jotain todella tarvitsee, se kyllä odottaa.

Väitän, että suurin osa toisien ihmisten vaatimuksista tulee ihan omasta päästä, ajatuksista, omista tunteista, kuin suoraan vastapuolelta.

Mietippä sitä... ja muutkin voi funtsia.

• wednesday

Todellavaikeeta ja miesjokatietäämitähaluaisi vaikuttavat samanlaisilta, onko sama heppu?

• Ei.

• 75i657i35735i3i

Rasittavinta täällä on se miten paljon on elämänkoululaisten juttuja, moniin juttuihin pitää aina tunkea jokin hakaristiaspekti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      296
      11541
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7116
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5922
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5259
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4361
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4199
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3591
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3584
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      81
      3177
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3115
    Aihe