Perse vai luonne

Jos naisilta kysytään, niin suhteiden syntyminen on kiinni yksinomaan luonteiden yhteensopivuudesta eli sielujen sympatiasta.

Minun ikäluokkani miehillä ei ollut aikoinaan mitään mahdollisuuksia perehtyä tarjokkaiden luonteeseen, se johti tietenkin ulkoisten avujen silmämääräiseen arviointiin. Näppituntumalta sanoisin, että hyväperseiset naiset olivat aina halutuinta seuraa ja veivät parhaat miehet.

Nykyään tutustutaan eri tyyliin, on netti eri sovelluksineen ja sitä kautta voi yrittää luoda mielikuvia myös tarjokkaan luonteesta. Kahdenkeskinen kirjoittelu voi avata aika hyvin tarjokkaan luonnetta ja arvomaailmaa, mutta voiko sitä kautta syntynyt viehätys kestää jos perse ei miellyttäisi silmää.

Voisi kysyäkin, voiko hyvä luonne korvata hyvän perseen?

40

565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellupylly

Kyllä varmaan, mutta vasta sen noin kahden vuoden kiiman jälkeen. Ymmärtääkseni useimmiten mennään perspärstä tms. eellä kuitenkin, jos vain mahdollista. Vanhemmilla saattaa ehkä jo oikeasti mennä joskus joku muu ominaisuus edelle. Näin karkeasti arvioiden.

• Luonteelleni en mitään voi, joten yritän pitää edes perseen kunnossa. Naisetkin saa tehdä niin.

Näkisin niin, että tissit, perse, nassu jne, on ne mitkä korvaa toisiaan, niin että kun silmät tai kädet on kiinni jossain niin muu jää huomiotta. Luonteella on merkitystä vasta sitten kun sen jotenkin tekee näkyväksi.

• RumaÄtmi

No ei todellakaan,vaan naiselle miehen pärstäkerroin on tärkein ja parisuhteen luomiseen vaikuttava asia.
      Jollei olisi, niin minullakin rumalla miehellä olisi nainen ja naiset lähtisivät kahville, mutta koska olen ruma, niin en kelpaa naiselle.

• Ei tässä keskustella sinun perseestäsi.

• Turpakiinni

Mitä nainen naamalla, kunhan on hyvä perse ja kiinteät rinnat.

• lihavihatipunen
        Ananias kirjoitti:

Ei tässä keskustella sinun perseestäsi.

Eihän hän perseestään keskustellut vaan naamastaan. Paitsi tietysti jos on "ruma kuin petolinnun perse" niin sitten...

• lihavihatipunen kirjoitti:

Eihän hän perseestään keskustellut vaan naamastaan. Paitsi tietysti jos on "ruma kuin petolinnun perse" niin sitten...

Jaksa noita ätmien länkytyksiä...prkle.

• Persuus luonteikas ja luonne ei persiistä. Simppeliä

• Taas noita poliitikkojen "diplomaattisia" vastauksia. Kumpi tärkeämpi?

• Ananias kirjoitti:

Taas noita poliitikkojen "diplomaattisia" vastauksia. Kumpi tärkeämpi?

No jos pitäis ehdottomasti yksi vaan noista valitata, ois se se luonne. Vaikka oonkin vannoutunut peppumies.

• kaunis.luonne
        Dissident kirjoitti:

No jos pitäis ehdottomasti yksi vaan noista valitata, ois se se luonne. Vaikka oonkin vannoutunut peppumies.

Palstan naisilla on rumat perseet

• Dissident kirjoitti:

Luonne kavensi tilanteeksi 1-4. Perseellä silti vakuuttava johtoasema kamppailussa.

• scrg kirjoitti:

Luonne kavensi tilanteeksi 1-4. Perseellä silti vakuuttava johtoasema kamppailussa.

No mä mielellään ottasin huonon persuuksenkin kuin huonon luonteen jos tälläinen yhtälö pitäisi valita. Onneks oikeasti ei niin tarvitse edes tehdä.

• Dissident kirjoitti:

No mä mielellään ottasin huonon persuuksenkin kuin huonon luonteen jos tälläinen yhtälö pitäisi valita. Onneks oikeasti ei niin tarvitse edes tehdä.

Tää on vakava aihe dissi.

Kympin perseen naisella saa olla kutosen luonne, mutta jos on kutosen perse, niin ei pääse sopimusneuvotteluihin vaikka olisi kympin luonne.

• Ananias kirjoitti:

Tää on vakava aihe dissi.

Kympin perseen naisella saa olla kutosen luonne, mutta jos on kutosen perse, niin ei pääse sopimusneuvotteluihin vaikka olisi kympin luonne.

Kutosen perseellä pääsee kyllä neuvottelemaan niiden kanssa, jotka tietää ettei kympin perseen kanssa pääse neuvottelemaan.

• scrg kirjoitti:

Kutosen perseellä pääsee kyllä neuvottelemaan niiden kanssa, jotka tietää ettei kympin perseen kanssa pääse neuvottelemaan.

Osimoilleen noin, tää liittyy tasotietoisuuteen.

Huomionarvoista on se, että jos jannulla on mahis kutosen perseeseen, niin sekin ottaa mieluummin kutosen perseen nelosen luonteella kuin nelosen perseen kympin luonteella.

Kyllä perse vaan on tärkeämpi, sitä voi hyväillä mutta luonteen kanssa homma on liian abstraktia jotta siitä saisi seksuaalista mielihyvää.

• Ananias kirjoitti:

Osimoilleen noin, tää liittyy tasotietoisuuteen.

Huomionarvoista on se, että jos jannulla on mahis kutosen perseeseen, niin sekin ottaa mieluummin kutosen perseen nelosen luonteella kuin nelosen perseen kympin luonteella.

Kyllä perse vaan on tärkeämpi, sitä voi hyväillä mutta luonteen kanssa homma on liian abstraktia jotta siitä saisi seksuaalista mielihyvää.

No mä oon vaan huomannut, etten mieti kutosen tai kympin persuuksia, vaan valitsen kokolailla miellyttävän kokonaisuuden. Sitten oman kullan istumalihaksistokin täyden kympin arvoinen. Ja kyllä se luonnekin on hyvä oltava, että siitä kympin pepusta pääsee nauttimaan.

Että sikäli tää on mulle absurdi ajatus, että pitäis valkatakaan pepun ja luonteen väliltä...

• Dissident kirjoitti:

No mä oon vaan huomannut, etten mieti kutosen tai kympin persuuksia, vaan valitsen kokolailla miellyttävän kokonaisuuden. Sitten oman kullan istumalihaksistokin täyden kympin arvoinen. Ja kyllä se luonnekin on hyvä oltava, että siitä kympin pepusta pääsee nauttimaan.

Että sikäli tää on mulle absurdi ajatus, että pitäis valkatakaan pepun ja luonteen väliltä...

Jostain sun pitää lähteä sitä kokonaisuutta etsimään. Jos luonne on oleellisin, niin sulla pitää olla itselläsi jonkinlainen mielikuva millaisena olemuksena tai viestintänä se luonne ulospäin näyttäytyy.

• scrg kirjoitti:

Jostain sun pitää lähteä sitä kokonaisuutta etsimään. Jos luonne on oleellisin, niin sulla pitää olla itselläsi jonkinlainen mielikuva millaisena olemuksena tai viestintänä se luonne ulospäin näyttäytyy.

Joo. Se löytyykin ajan saatossa kai sellainen tietoisuus itsestään, että alkaa vaan pitämään tietynlaisista ihmisistä. Enää ei tarvitse kysellä ja tutkia, van lähinnä kokea.

Jotkut vaan yksinkertaisesti miellyttää silmää ja sielua....

Sitten ei tarvitse kuin nauttia seurasta.

• Luonne ei leviä vuosien varrella.

• Ahdasmielisten naisten kohdalla olisi hyvästä jos leviäisi.

Sulle luonne tärkeämpi kuin perse. Toivottavasti sun muijalla "sattuu" olemaan hyvä perse.

• Kyllä mun on ehkä pakko kallistua luonteeseen, vaikka ulkonäkö onkin tärkee.

• Nyt tarkkana junnu.

Ei puhuta kasvoista, ne on luku sinänsä. Jos kasvot ei miellytä, ei katsota muutakaan.

Perse ei ole ulkonäkö. Perseen tehtävänä on saada mies kiihottumaan. Nyt siis puhutaan siitä, kiihottaako luonne vai kuuma vartalo.

• Ananias kirjoitti:

Nyt tarkkana junnu.

Ei puhuta kasvoista, ne on luku sinänsä. Jos kasvot ei miellytä, ei katsota muutakaan.

Perse ei ole ulkonäkö. Perseen tehtävänä on saada mies kiihottumaan. Nyt siis puhutaan siitä, kiihottaako luonne vai kuuma vartalo.

Mä olen tällä palstalla puhunut älykkyydestä naisessa. Itseä kyllä älykkyys viehättää.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Mä olen tällä palstalla puhunut älykkyydestä naisessa. Itseä kyllä älykkyys viehättää.

Ihan miten vaan, mutta tässä puhutaan perseistä ja luonteesta.

• Ananias kirjoitti:

Ihan miten vaan, mutta tässä puhutaan perseistä ja luonteesta.

Älykkyys voi kuitenkin tukea luonnetta.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Älykkyys voi kuitenkin tukea luonnetta.

Koeta ymmärtää, nyt puhutaan perseistä ja luonteesta.

Sulla on 800 aloitusta naisten älystä, eiköhän niissä ole tarpeeksi tuon aiheen parissa runkkailua.

• Kyllä näin naisena se on luonne ja muna.
      Naisella en tee mitään.

• Mutta olen lupautunut olemaan suhteessa vaikka halvaantuisi kaulasta alaspäin ja en todellakaan pettäisi,en todellakaan.

Jos se leikkaa omasta halusta munansa sitten kyllä joudun luopumaan minun satuttaminen tahallisesti on out, minun elämässäni.

• parintunninmuna
        valtakunta kirjoitti:

Mutta olen lupautunut olemaan suhteessa vaikka halvaantuisi kaulasta alaspäin ja en todellakaan pettäisi,en todellakaan.

Jos se leikkaa omasta halusta munansa sitten kyllä joudun luopumaan minun satuttaminen tahallisesti on out, minun elämässäni.

Sinähän oot maininnut että sulla on käytössä puolen minuutin muna siellä kotona, sekö on hyvä?
        Eikö se ole huonompi vaihtoehto kuin ei mitään?

• parintunninmuna kirjoitti:

Sinähän oot maininnut että sulla on käytössä puolen minuutin muna siellä kotona, sekö on hyvä?

Se että minäkin olen nopea tulemaan mutta sitten on ajan jakso kun tahtoo lisäää🧐 Ja jää liian lyhyeksi vähän yli 10 työnnöksi. Onneksi minulla on tänää tiedossa.

• parintunninmuna kirjoitti:

Ja lisäksi kuin sanoin sen että vaikka halvaantuisi kaulasta alas en petä. Sitä se on vaikka tämmöiset herkkunekut täällä onkin, ne on tarkoitettu vain tietyille.

• 7470

Esteettinen puoli vaikuttaa kiinnostuksen heräämiseen. Luonne alkaa paljastumaan seurustelun myötä.
      Kauneus, jos ei vallan katoa, niin ainakin vähenee vuosien myötä. Perusluonne säilyy ja yhteiselon myötä "jalostuu".
      Mielipiteelläni ei ole tilastollista todistusarvoa vaan perustuu 51 vuotiseen kokemukseen yhden ja saman naisen kanssa.

• Tervetuloa sinkut-palstalle, täälläpä ei olekaan ennen pyörinyt yhtä iäkästä pappaa sinkkutyttöjä jallittamassa.

Tietääkö rouva 7470 että pyörit sinkuille suunnatulla palstalla?

• No jos lähdetään tuosta kiihottumisen näkökulmasta perse vastaan luonne niin ehdottomasti luonne.

Kyllä ainakin itseäni kuumottaa ajatus että taaskaan ei ole illalla takaita mistä suunnasta ne pakarat eteen pyörähtää ja minkälaisissa asennoissa ne viihtyy ja minkälaisiin asentoihin itse saa vääntäytyä että pakarat olisivat onnelliset. Siinä luonteen pyörittäessä pakaroita niin asteikkohan voi vaihdella hurjastikin.

Vaikka olisi kympin pakarat mutta jos ne nyt sitkeästi vain makaa sitä sijauspatjaa vasten niin kyllä siinä tunnelma laskee ja miettii että mitäköhän huomenna politiikkaradiossa on aiheena.

• "Vaikka olisi kympin pakarat mutta jos ne nyt sitkeästi vain makaa sitä sijauspatjaa vasten niin kyllä siinä tunnelma laskee ja miettii että mitäköhän huomenna politiikkaradiossa on aiheena. ..."

Aina kun tulee politiikkaradio ajatuksiin, niin samalla voi silmäillä rauhassa pitäisikö makuuhuoneen katto maalata? ;P

• scrg kirjoitti:

"Vaikka olisi kympin pakarat mutta jos ne nyt sitkeästi vain makaa sitä sijauspatjaa vasten niin kyllä siinä tunnelma laskee ja miettii että mitäköhän huomenna politiikkaradiossa on aiheena. ..."

Aina kun tulee politiikkaradio ajatuksiin, niin samalla voi silmäillä rauhassa pitäisikö makuuhuoneen katto maalata? ;P

Mullekin tuli mieleen poliitikon vastaus tuosta M184 vastauksesta.

Ettei olisi kotona joku vitosen perse kuumana odottelemassa?

• ergfrfwervwevwv

Kumpiko on todennäköisempää että oppii tykkäämään hyvä luonteisen perseestä vaiko että oppii tykkäämään vittumaisen mutta hyvä perseisen luonteesta.

• Hyvä luonne voi korvata jopa huonon seksin, miksipä ei persettäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2311
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1864
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1523
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1493
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      23
      1490
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      310
      1443
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1071
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1005
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe