Saara herutteli tapaamalla linnakundeja

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201807190170422_tw.shtml

"Sitten menin sinne ja tapasin heidät ja he olivat kaikki aivan ihania ja aivan fiiliksissä siitä, että sinne tuli joku ulkopuolinen. Kaikki ennakkoluulot karisivat."

"Ihanaa! Ihanaa!" on varmaan Saara kaikille tyttökavereilleenkin fiilistellyt, kohta niillä on kaikilla jännälinnakundikamu joka käy lomilla niitä panemassa.

Ei varmaan koskaan tulla näkemään naisilta vastaavia lausuntoja K&K miehiin liittyen.

16

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

      Jutusta käy ilmi, että eniten hän oli jutellut vankilassa olevan naisen kanssa.

      Pitäisköhän sun mennä vähäksi aikaa ulos, vai sataako sielläkin? Nimittäin nyt alkaa sun aloitukset mennä vähän överiksi.

      • Just kävin, eipä juuri näkynyt naisia kaupassa, ne oli varmaan seksihelteiden voimmaannuttamina jännmiehiään panemassa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Just kävin, eipä juuri näkynyt naisia kaupassa, ne oli varmaan seksihelteiden voimmaannuttamina jännmiehiään panemassa.

        Osa on voimaantumassa lisää kesäyliopistossa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Just kävin, eipä juuri näkynyt naisia kaupassa, ne oli varmaan seksihelteiden voimmaannuttamina jännmiehiään panemassa.

        Sulla itseläsi on vaan liian negativinen asenne naisia kohtaan. Voisithan sä miettiä sitä, että miksei ne naiset ole ja viihdy sun kanssasi.


      • DarkFear kirjoitti:

        Sulla itseläsi on vaan liian negativinen asenne naisia kohtaan. Voisithan sä miettiä sitä, että miksei ne naiset ole ja viihdy sun kanssasi.

        Aina kun naiset on seuraan hakeutuneet ne on viihtyneet vähän liiankin hyvin, olenhan mainio seuramies.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aina kun naiset on seuraan hakeutuneet ne on viihtyneet vähän liiankin hyvin, olenhan mainio seuramies.

        No sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään valittamista, eikä myöskään siitä, vaikka jotkut yksittäistapaukset hakeutuisivatkin joidenkin rikollisten seuraan.


      • DarkFear kirjoitti:

        No sittenhän sulla ei pitäisi olla mitään valittamista, eikä myöskään siitä, vaikka jotkut yksittäistapaukset hakeutuisivatkin joidenkin rikollisten seuraan.

        On mulla koska naiset kuitenkin hyvin harvoin oma-aloitteisesti hakeutuvat k&k miesten seuraan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        On mulla koska naiset kuitenkin hyvin harvoin oma-aloitteisesti hakeutuvat k&k miesten seuraan.

        Mutta kuitenkin selvästi hakeutuvat, jos sulla itselläsi on sitä kysyntää ollut.


      • kooetkoo
        Harmaaritari kirjoitti:

        On mulla koska naiset kuitenkin hyvin harvoin oma-aloitteisesti hakeutuvat k&k miesten seuraan.

        No mikä niissä naisissa on ollut vikana ettet ole napannut itselles?


    • Totuus-

      Varmaan saara on antanut pillua kymmenille jännämiehille koska ovat niin ihania. Naiset rakastaa ihania jännämiehiä vaikka ne tappaa naisia.

    • Kiltti-ätmi

      Naise käy vankilassa panees jännämiehiä.

      • Turhaan sä viattomia naisia tässä syyllistät.


      • Kiltti-Ja-Kunnollinen

        Nainen ei ole viaton. Naiset suosii rikollisia väkivaltaisia jännämiehiä eli nainen on yhtä idiootti kun jännämies.


    • "Kaksi miesvankia tapasin tuotannon puolesta ja yhtä tuomionsa suorittanutta naisvankia oma-aloitteisesti."

      Sitten vaan odottelemaan seuraavaa metoo-kohua, kun ohjaaja laittanut näyttelijän vankien raiskattavaksi.

    • Totuus-

      Naiset aina kehuu jännämiehiä

    • Nuoritiedemies

      Harmaaritari, ei pahalla, mutta näistä kirjoituksistadi tulee sellainen mielikuva, että kannat kirvestä mukanasi. Naiselle ensivaikutelma on todella tärkeää ja eritoten tietyillä persoonallisuustyypeillä on estoja vähemmän ja he haluavat nähdä parasta ihmisessä kuin ihmisessä.

      Mutta eivät he pakota sitä ellei toinen sitä halua. Jos asenteesi tuolla maailmassa on yhtään samanlainen kuin täällä palstalla niin se on luontaantyöntävä ja voi olla, että tahattomastikkin kehonkielellä ilmaiset itseäsi niin, että he eivät ole tervetulleita.

      Eritoten se, jos odottamalla vaadit, että sinusta tulee tykätä eikä se ole vain luontainen piirteesi voi monelle naiselle olla pelottavaakin ja siksi pysyvät kavereina. Ymmärrän kyllä turhautumisen ja mielipahan, minullakin meni vuosia ennen kuin opin ymmärtämään naisia paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe