Minne nyt ?

Herra_47

Minne pitäisi nokka suunnata jos haluaa tässä lähiaikoina kirkkaisiin lämpösiin vesiin joissa on jotain nähtävääkkin?

Thaimaa ja lähialueet ovat ne joissa olen viihtynyt, mutta siellä taitaa roiskia vettä ja vedet olla sekaisin..

Aowd lappu on ja matkaseuraakin voisin mukaan huolia. Olen mies mutta yhtään ukkoa en mukaani ota! Jonkun keskustelutaitoisen daamin ehkä tai sitten yksin..

Mut joo.. niitä paikkoja nyt etupäässä mietitään. Kaikki vinkit ok ja ei haittaa vaikka kohteessa olis suomalaista.. pohjoismaalaista opasta/firmaa ku en ole oikein päässyt välinpitämättömien oppaiden makuun.

3

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra_47

Eipä ole vastauksia tippunut. Onko tämä huono foorumi kysellä vai oliko kymykseni vaikea :)
      Jos on parempia foorumeita niin mielellään kuuntelisin minne kannattaa nokka suunnata.

• trilobiitti

Väärä foorumi, mutta Egypti on aina hyvä, lähellä ja edullinen. Punainenmeri on yksi maailman parhaista alueista. Kun matkaa haet, mene vaikka katselemaan Diver Travel Finlandin sivuja ja kysele facessa. Jos haluat yksilöllisempää, niin Mandala tekee sinulle matkan ihan minne vaan.

Etelä-Karibialla vesi on kirkasta ja nähtävää paljon. Bonaire on varma kohde.

• VaikeaaOn

Suomessa on se ongelma että täällä ei ole foorumia tai paikkaa jossa sukeltajat sen mieliset voisivat kokoontua ja pulista. Jokaisella on oma kuppikuntansa eikä niihin pääse ulkopuolinen mukaan liittymättä ensin johonkin "sala"seuraan.

Itse olen törmännyt samaan ongelmaan kun olen matkojani yknäisenä miettinyt. Facebookki tai jonkun firman sivut ovat vähän jotain muuta kuin mitä yleisesti voi pitää yleisenä foorumina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      58
      5395
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      121
      4253
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      3683
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      32
      3333
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      50
      3321
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      40
      3101
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      10
      2850
    8. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      23
      2507
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      46
      2277
    10. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      39