Mieheltä löytyi piilotettu laite laatikosta..

petettyvaimo

Lapsi meni avaamaan miehen yöpöydän laatikon ja sieltä löytyi laite omaan käyttöön.. avioliitto on todella huonossa jamassa emmekä nuku enää samassa huoneessa joten en ehkä ole niin yllättynyt mutta järkyttynyt, eikö tämä anna viitteitä että mies on kiinnostunut miehistä?
Vain asiallisia kommenntteja

9

536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sur-rur-rur

      Porakone on toki kyllä hieman miehinen laite, mutta ei se nyt ole seksuaalisesti kovinkaan hekumallinen noin niinkuin arkikäytössä.

    • 743521

      Ensinnä ihmettelen miksi menet puolison kaapille. Ja toiseksi, kysy suoraan häneltä. Asiallinen keskustelu niin saat varmasti vastauksen.

    • Koska et kerro, mikä laite löytyi, on mahdoton sanoa mihin suuntaan se viittaisi. Sitä paitsi sittenkin olisi vaikeaa tehdä päätelmiä. Moni mies, joka pitää peräaukon hyväilystä tai anustapista, on tiukan hetero. Jos taas laatikosta löytyi tekovagina, se kyllä viittaa suuntautumiseen naisiin.

    • petettyvaimo

      En todella olisikaan näin järkyttynyt jos kysessä olisi joku tekoreikä tms mutta se mies on ollut haluttomampikin joten kyllähän tämä jotain kertoo. Luulisi että olisi sitten suhteen hankkinut tai koittanut vaimoansa vokotella jos olisi "normaalia"

      • Miksi edelleenkään et kerro, mikä laite on, ja kuitenkin "avaudut" palstalla?


    • iughgb

      Aijai! Saattoihan olla että tekomunalla aikoi SINUT yllättää iloisesti!

    • Tervettävain

      Voi kauhea paikka. Miehelläsi on tarpeita, ei muuta. Kysy häneltä, voitteko yhdessä käyttää laitetta :)

    • 0980978767

      Voihan mies olla vaikka bi-seksuaali, minullekin jäi kyllä epäselväksi minkälainen laite löytyi. Sääliksi käy lasta jos et siis itse penkonut toisen laatikkoa. Ellei sitten ole niin napero, ettei ymmärrä, toivottavasti. En tiedä kuinka moni pari nukkuu eri huoneissa, mutta se ei pidemmän päälle ole varmaan mikään hyvä järjestely parisuhteen kannalta, ellei tarkoitus ole vain ylläpitää kulissia. Kyllä sitä varmaan lapsetkin ihmettelee. Joku jo sanoikin, että kysy mieheltäsi. Oma mieheni on kyllä lämpeämässä ajatukselle, että kokeilisimme eturauhaskiihotinta kun itse ehdotin (olen ehkä ylikiinnostunut orgasmiasioista ja anatomiasta jne... itse kuitenkin tykkään välillä paineen tunteesta siellä ja miehellähän se anatomisesti luulisi tuntuvan myös jos on sille avoin, ei tietenkään jos on älyttömän vastenmielistä... ei olla vielä kokeiltu.) Asia ei varmaan tällä palstalla selviä varsinkin kun et paljasta paljoakaan tilanteestanne. Joka tapauksessa kuulostaa siltä, ettette tunne toisianne kovinkaan hyvin. :( Voimia sinulle! Keskity siihen mitä voit tehdä itsesi ja lapsesi eteen.

    • 853210

      No voi sun sisso. Jos teillä ei ole enää seksiä niin kai hän saa tyydyttää tarpeitaan jotenkin muuten. Hyväksyisitkö mieluummin sen että hän kävisi maksullisella. Ainut tossa on hieman kyseenalaista että lapsi on saanu sen käsiinsä. Mies tarvii selvästi lukollisen kaapin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe