Kuinka moni 30 vuotias nainen haluaa 19 v miehen?

Ajattelin nyt kysellä vähän faktoja, koska osa 30 vuotiaista miehistä on kiinnostunut 18-20 vuotiaista naisista, koska 30 vuotiaiden oma "normaali" nuoruus on jäänyt elämättä.

Eikö sama tilanne luulisi olevan naisissakin? EI kaikki 30 vuotiaat naiset varmasti ole eläneet "normaaleja" nuoruusvuosia, jolloin saattavat tunteta tuskaa tästä, että "parhaat" nuoruusvuodet jäivät elämättä. SIlloin on aika loogista, että 18-20 vuotiaat nuoret pojat kiinnostavat.

Se miksi laitoin aloitukseen 19 vuotta, 19 vuotiaalla on yleensä jo urasuunnitelmat tiedossa ja opiskelu on täysillä käynnissä. 30 vuotias korkeakoulututkinnon suorittanut nainen varmasti odottaa, että löytyy yhteistä keskusteltavaa 19 vuotiaan pojan kanssa.

Tuli mieleen vaan kun täällä äkettäin keskustelin tuosta uudesta mahdollisesta lakimuutoksesta suostumuksesta seksiin. Siinä voi olla toki se uhkakuva, että 30 vuotias nainen ei uskalla tehdä tuttavuutta 19 vuotiaaseen poikaan, koska ei voi olla varma ulkonäön perusteella, että poika on varmasti 18 vuotta täyttänyt. Jos erehtyy 17 vuotiasta luulemaan täysikäiseksi, voi rangaistukset olla kovempia kuin nykyään, jos tuo uusi laki tulee voimaan.

Näissä keskusteluissa lisää asiasta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15351096/kiltit-ja-kunnolliset-hyotyisi-tasta-laista
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15351765/olenko-mina-taysin-yksin-naisten-puolella

72

1829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • https://keskustelu.suomi24.fi/t/15351096/kiltit-ja-kunnolliset-hyotyisi-tasta-laista#comment-94461568

Scrg kirjoitti: "Kyllä varmasti. Ei niin paljon kuin miehistä, mutta kuitenkin. Mutta nämäkään naiset eivät kaipaa rinnalleen mitään poikasta, koska yhtä hyvin saavat kaiken saman ja enemmän jossain suunnilleen ikäisessään miehessä. Eikä "normaalius" muutenkaan ole samanlainen kynnyskysymys monille miehille."

Eikö siis miehille naisen "normaalius" ole yhtä tärkeää kuin naisille miehen "normaalius". Minulle itselle on naisen "normaalius" ollut aina erittäin tärkeetä.

• "Mutta nämäkään naiset eivät kaipaa rinnalleen mitään poikasta, koska yhtä hyvin saavat kaiken saman ja enemmän jossain suunnilleen ikäisessään miehessä. "

Eikö 30 vuotias nainen, jolta on "normaalit nuoruusvuodet" jäänyt elämättä voisi ajatella, että 30 vuotias mies on liian kokenut, eronnut, omia lapsia. 30 vuotias tai vanhempi mies ei välttämättä halua enää lapsia enempää, jos lapsia on tarpeeksi aikaisemmasta avioliitosta. 30 vuotias kokematon nainen sen sijaan voi haluta omia lapsia.

• Nainen39vee
        todellavaikeeta kirjoitti:

"Mutta nämäkään naiset eivät kaipaa rinnalleen mitään poikasta, koska yhtä hyvin saavat kaiken saman ja enemmän jossain suunnilleen ikäisessään miehessä. "

Eikö 30 vuotias nainen, jolta on "normaalit nuoruusvuodet" jäänyt elämättä voisi ajatella, että 30 vuotias mies on liian kokenut, eronnut, omia lapsia. 30 vuotias tai vanhempi mies ei välttämättä halua enää lapsia enempää, jos lapsia on tarpeeksi aikaisemmasta avioliitosta. 30 vuotias kokematon nainen sen sijaan voi haluta omia lapsia.

"Eikö 30 vuotias nainen, jolta on "normaalit nuoruusvuodet" jäänyt elämättä voisi ajatella, että 30 vuotias mies on liian kokenut, eronnut, omia lapsia. 30 vuotias tai vanhempi mies ei välttämättä halua enää lapsia enempää, jos lapsia on tarpeeksi aikaisemmasta avioliitosta. 30 vuotias kokematon nainen sen sijaan voi haluta omia lapsia. "

No, suurimmalla osalla 30-vuotiaista miehistä ei ole lapsia. Kuten ei suurimmalla osalla 30-vuotiaista naisistakaan. Siis sinkuilla ainakaan. Parisuhteessa olevat vasta tuossa iässä alkavat saada esikoisiaan.

• Nainen39vee kirjoitti:

"Eikö 30 vuotias nainen, jolta on "normaalit nuoruusvuodet" jäänyt elämättä voisi ajatella, että 30 vuotias mies on liian kokenut, eronnut, omia lapsia. 30 vuotias tai vanhempi mies ei välttämättä halua enää lapsia enempää, jos lapsia on tarpeeksi aikaisemmasta avioliitosta. 30 vuotias kokematon nainen sen sijaan voi haluta omia lapsia. "

No, suurimmalla osalla 30-vuotiaista miehistä ei ole lapsia. Kuten ei suurimmalla osalla 30-vuotiaista naisistakaan. Siis sinkuilla ainakaan. Parisuhteessa olevat vasta tuossa iässä alkavat saada esikoisiaan.

Kyllä nyt luulis, että 30 vuotiaalla menestyneellä miehellä on jo tuossa iässä omia lapsia.

• Nainen39vee

Kyllä nyt luulis, että 30 vuotiaalla menestyneellä miehellä on jo tuossa iässä omia lapsia.

Alueellisia eroja on, mutta tilastojen mukaan varsinkin korkeasti koulutetut hankkivat lapsia vasta yli 30-vuotiaina. Voisi kuvitella, että menestys on vaatinut sen verran joko opintoja tai työntekoa tai sekä että, että tässä vaiheessa ei vielä ole ehtinyt perhettä perustaa, vaikka puoliso olisikin. Ja nykyisin ihmiset eivät kauhean nuorina yleensä halua vielä lapsia. Ja kun tässä oli kyse sinkkumiehistä, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä ovat lapsettomia.

• EdesUnissa
        Nainen39vee kirjoitti:

Alueellisia eroja on, mutta tilastojen mukaan varsinkin korkeasti koulutetut hankkivat lapsia vasta yli 30-vuotiaina. Voisi kuvitella, että menestys on vaatinut sen verran joko opintoja tai työntekoa tai sekä että, että tässä vaiheessa ei vielä ole ehtinyt perhettä perustaa, vaikka puoliso olisikin. Ja nykyisin ihmiset eivät kauhean nuorina yleensä halua vielä lapsia. Ja kun tässä oli kyse sinkkumiehistä, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä ovat lapsettomia.

Nainen39vee on tässä oikeassa. Miesten keski-ikä esikoislapsen saamiseen on 30 vuotta. Menestyneet miehet ovat useasti koulutettuja ja pakoitettuja luomaan uraa ensimmäiset vuodet joten luultavasti heillä se on tuota keski-ikää korkeampi.
        Itse sain esikoiseni 31 vuotiaana, koska ennen sitä piti opiskella ja tehdä kovasti töitä. Siltäkään en juuri kerennyt olemaan kotona lapseni ensimmäisenä viitenä ikävuotena.

• EdesUnissa kirjoitti:

Nainen39vee on tässä oikeassa. Miesten keski-ikä esikoislapsen saamiseen on 30 vuotta. Menestyneet miehet ovat useasti koulutettuja ja pakoitettuja luomaan uraa ensimmäiset vuodet joten luultavasti heillä se on tuota keski-ikää korkeampi.
        Itse sain esikoiseni 31 vuotiaana, koska ennen sitä piti opiskella ja tehdä kovasti töitä. Siltäkään en juuri kerennyt olemaan kotona lapseni ensimmäisenä viitenä ikävuotena.

Tarkoittaa sitä, että 30 vuotiaan kokemattoman naisen on vaikeampi hankkia miestä itseä vanhempien joukosta, jos haluaa miehen, jolla ei ole omia lapsia.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että 30 vuotiaan kokemattoman naisen on vaikeampi hankkia miestä itseä vanhempien joukosta, jos haluaa miehen, jolla ei ole omia lapsia.

30 vuotiaan kokemattoman naisen on edullisempaa etsiä itseä nuorempia miehiä. Tämä ei ole pieninkään ongelma, jos 30 vuotias nainen on kaunis, menestynyt ja itsevarma. Toki töitä voi vaatia, että saavuttaa näitä ominaisuuksia. Jos on 30 vuotiaaksi asti kokematon, siihen on aina syynsä.

30 vuotiaan kokemattoman naisen on edullisempaa etsiä itseä nuorempia miehiä. Tämä ei ole pieninkään ongelma, jos 30 vuotias nainen on kaunis, menestynyt ja itsevarma. Toki töitä voi vaatia, että saavuttaa näitä ominaisuuksia. Jos on 30 vuotiaaksi asti kokematon, siihen on aina syynsä.

Tai voihan se tietysti olla ongelma, jos vaikka 25 vuotiaan miehen on vaikea lähestyä korkeasti koulutettua naista. Silloin miehen täytyy voittaa omat pelkonsa. 30 vuotias kaunis menestynyt itsevarma nainen on ilman muuta ylemmän tason nainen.

• Nainen39vee

No, se on ehkä myös ratkaisevaa, mikä se syy kokemattomuuteen on. Mutta ei kolmekymppisten ihmissuhteet perustu samaan kuin teini-ikäisillä - joskus teininä saattoi olla tärkeää, kuinka monen kanssa on ollut, mutta aikuisten ihmissuhteet perustuvat vähän syvällisempiin juttuihin. Ei niillä "kokeneillakaan" aikuisilla parisuhteet perustu siihen, onko samanlaisia kokemuksia aiemmista suhteista. 30-vuotias on kuitenkin henkisesti ihan eri vaiheessa ja myös elämäntilanne luultavasti on täysin eri kuin jollain 19-vuotiaalla. Usein noin eri ikäiset katselevat elämää aika eri näkövinkkelistä.

Toki silloin tilanne on eri, jos se yhdistävä tekijä on oikeasti joku muu, eikä vaan tuijoteta ikää ja jotain parisuhdekokemusta. Mutta se, että kolmekymppinen on kokematon, ei oikeasti tuo häntä lähelle 19-vuotiaiden maailmaa.

• hienoahienoa

https://vaestotiede.wordpress.com/2015/01/09/lapsettomuus-lisaantyy-suomessa/
        Suomessa 2012 yli 25% 49v miehistä ja yli 40% 35v miehistä oli lapsettomia, joten väitteesi on täysin valheilla höystettyä fiktiota. Toki 30v mennessä suurin osa 20% Chadeista on pariutunut, joten 30v kokemattoman naisen on vaikea saada miestä hypergamisin perustein. Elikä jos naisen itsensä tasoinen mies ei hänelle kelpaa, niin olkoot sitten yksin, jos näin tietoisesti päättää tekevänsä. Lapsettomia miehiä löytyy kyllä ihan tarpeeksi. Kiitos tästä tilastosta nimimerkille "Wwuwuw".

• Nainen39vee kirjoitti:

No, se on ehkä myös ratkaisevaa, mikä se syy kokemattomuuteen on. Mutta ei kolmekymppisten ihmissuhteet perustu samaan kuin teini-ikäisillä - joskus teininä saattoi olla tärkeää, kuinka monen kanssa on ollut, mutta aikuisten ihmissuhteet perustuvat vähän syvällisempiin juttuihin. Ei niillä "kokeneillakaan" aikuisilla parisuhteet perustu siihen, onko samanlaisia kokemuksia aiemmista suhteista. 30-vuotias on kuitenkin henkisesti ihan eri vaiheessa ja myös elämäntilanne luultavasti on täysin eri kuin jollain 19-vuotiaalla. Usein noin eri ikäiset katselevat elämää aika eri näkövinkkelistä.

Toki silloin tilanne on eri, jos se yhdistävä tekijä on oikeasti joku muu, eikä vaan tuijoteta ikää ja jotain parisuhdekokemusta. Mutta se, että kolmekymppinen on kokematon, ei oikeasti tuo häntä lähelle 19-vuotiaiden maailmaa.

Minulla itsellä on oikeastaan ollut aina tällainen "ongelma" tai voiko sitä edes ongelmaksi sanoa, että mä en vaan ole KOSKAAN aikuisiällä kokenut, että omanikäisen kanssa toimisi tai olisi kunnolla romantiikkaa. Jos haen romanttista suhdetta, se on aina tahtonut olla nimenomaan eri ikäisen kanssa. Nuorempana itseä vanhemman ja nyt ehkä enemmän toisinpäin. Mä en tiedä onko siinäkään järkeä, että yrittää vaan väkisin pakottaakaan kiinnostumaan omanikäisestä. Kuitenkin, jos ihmisellä on valinnan varaa, se valitsee sen, joka sitä oikeesti kiinnostaa.

En mä muista, että mulle olis koskaan edes silläkään ollut merkitystä kuinka monen kanssa pitäis olla. Toki kun täyttää 25 vuotta olis hyvä, jos olis takana jo ainakin 1 tai 2 kestävää parisuhdetta. Kyllä kokemattomana on monessa "perus" asiassa vähän tumpelo.

Minulla itsellä on oikeastaan ollut aina tällainen "ongelma" tai voiko sitä edes ongelmaksi sanoa, että mä en vaan ole KOSKAAN aikuisiällä kokenut, että omanikäisen kanssa toimisi tai olisi kunnolla romantiikkaa. Jos haen romanttista suhdetta, se on aina tahtonut olla nimenomaan eri ikäisen kanssa. Nuorempana itseä vanhemman ja nyt ehkä enemmän toisinpäin. Mä en tiedä onko siinäkään järkeä, että yrittää vaan väkisin pakottaakaan kiinnostumaan omanikäisestä. Kuitenkin, jos ihmisellä on valinnan varaa, se valitsee sen, joka sitä oikeesti kiinnostaa.

En mä muista, että mulle olis koskaan edes silläkään ollut merkitystä kuinka monen kanssa pitäis olla. Toki kun täyttää 25 vuotta olis hyvä, jos olis takana jo ainakin 1 tai 2 kestävää parisuhdetta. Kyllä kokemattomana on monessa "perus" asiassa vähän tumpelo.

Tai itseasiassa mä olen kiinnostunut omanikäisistä selkeesti silloin kun olin yläasteella. Silloin kiinnstuin yhdestä samalla luokalla olevasta tytöstä, joka ei tietenkään kiinnostunut minusta.

• hienoahienoa kirjoitti:

Suomessa 2012 yli 25% 49v miehistä ja yli 40% 35v miehistä oli lapsettomia, joten väitteesi on täysin valheilla höystettyä fiktiota. Toki 30v mennessä suurin osa 20% Chadeista on pariutunut, joten 30v kokemattoman naisen on vaikea saada miestä hypergamisin perustein. Elikä jos naisen itsensä tasoinen mies ei hänelle kelpaa, niin olkoot sitten yksin, jos näin tietoisesti päättää tekevänsä. Lapsettomia miehiä löytyy kyllä ihan tarpeeksi. Kiitos tästä tilastosta nimimerkille "Wwuwuw".

Muistaakseni tuossa kommentissa puhuinkin menestyneistä miehistä

.https://keskustelu.suomi24.fi/t/15352549/kuinka-moni-30-vuotias-nainen-haluaa-19-v-miehen#comment-94462138

Eiköhän moni 18-20 vuotias nuori mies ottaisi tasokkaan 30 vuotiaan, mutta kuinka moni 18-20 vuotiaasta miehestä on erittäin tasokas?

Mitä sä hienoahienoa odotat naisen tasolta? Sulla oli muistaakseni AMK tutkinto, mitä olet kertonut. Tarviiko naisen olla ulkonäön lisäksi koulutettu ja itsevarman käytöksen omaava?

• hienoahienoa

Mitä sä hienoahienoa odotat naisen tasolta? Sulla oli muistaakseni AMK tutkinto, mitä olet kertonut. Tarviiko naisen olla ulkonäön lisäksi koulutettu ja itsevarman käytöksen omaava?

Ei mielestäni naisen ole pakko olla koulutettu, riittää että olisi käynyt edes 2. asteen koulutuksen ja ettei nyt olisi ihan lattiamatto itsevarmuudeltaan. Eli naisella pitäisi olla "munaa" sanoa asiansa, eikä suuttua milloin mistäkin ja kertomatta syytä suuttumukseensa. Ihan liikaa kokemusta naisista, joita ei pitkäaikaiset jutut kiinnosta, mutta jotka eivät kommunikoi asiaa mitenkään. Olen huomannut, että hemmetin monella naisella on todella vajavaiset kommunikointitaidot ja että naiset olettavat miesten ottavan kaikki asiat esille ja hoitavan ne. Toki ei liian itsevarma nainen ole myöskään hyvä, koska oletuksena pidän liian itsevarmoja ihmisiä tyhminä, koska puskevat eteenpäin ajatuksiana ja toimiaan kritisoimatta ensin niitä.

Ei mielestäni naisen ole pakko olla koulutettu, riittää että olisi käynyt edes 2. asteen koulutuksen ja ettei nyt olisi ihan lattiamatto itsevarmuudeltaan. Eli naisella pitäisi olla "munaa" sanoa asiansa, eikä suuttua milloin mistäkin ja kertomatta syytä suuttumukseensa. Ihan liikaa kokemusta naisista, joita ei pitkäaikaiset jutut kiinnosta, mutta jotka eivät kommunikoi asiaa mitenkään. Olen huomannut, että hemmetin monella naisella on todella vajavaiset kommunikointitaidot ja että naiset olettavat miesten ottavan kaikki asiat esille ja hoitavan ne. Toki ei liian itsevarma nainen ole myöskään hyvä, koska oletuksena pidän liian itsevarmoja ihmisiä tyhminä, koska puskevat eteenpäin ajatuksiana ja toimiaan kritisoimatta ensin niitä.

Jep, liika itsevarmuus ei hyväksi, mutta noin yleensä ottaen kyllä itsevarmuus hyvä ominaisuus naisessa on. Sopivasti.
        Mulla taas on ehkä vähän toisinpäin - naisilla mitä nyt yleensä ottaen olen tavannut tai ainakin itse ollut kiinnostunu, on ollut kyllä hyvät kommunikointitaidot. Minä olen ollut se, joka on jäänyt häviölle kommunikointitaidoissa.

On kokemusta tuosta, että ei aina vastata mitään, eikä tiedä mistä kaikki johtuu. Kyllähän se ilman muuta harmittaa.

Tuosta mitä sanoit, että miehen täytyy ottaa kaikki asiat esille. Täällä nimimerkki NainenRuudunTakaa on sanonut, että yleissivistys on miehellä tärkeetä. Minä itse odotan hyvää yleissivistystä naiselta. Toki hyvä yleissivistys auttaa juuri tämän tyyppisissä asioissa, josta puhuit.
        Mä olen huomannunt, että ei sulla ainakaan pitäis yleissivistyksen kanssa olla ainakaan pahoja puutteita. Auttaisikohan sua, jos tavoittelisit niitä vähintään AMK tason naisia? Siellä voisi löytyä naisia, jotka ymmärtävät enemmän älykkäitä keskusteluja.

• hienoahienoa

Jep, liika itsevarmuus ei hyväksi, mutta noin yleensä ottaen kyllä itsevarmuus hyvä ominaisuus naisessa on. Sopivasti.
        Mulla taas on ehkä vähän toisinpäin - naisilla mitä nyt yleensä ottaen olen tavannut tai ainakin itse ollut kiinnostunu, on ollut kyllä hyvät kommunikointitaidot. Minä olen ollut se, joka on jäänyt häviölle kommunikointitaidoissa.

On kokemusta tuosta, että ei aina vastata mitään, eikä tiedä mistä kaikki johtuu. Kyllähän se ilman muuta harmittaa.

Tuosta mitä sanoit, että miehen täytyy ottaa kaikki asiat esille. Täällä nimimerkki NainenRuudunTakaa on sanonut, että yleissivistys on miehellä tärkeetä. Minä itse odotan hyvää yleissivistystä naiselta. Toki hyvä yleissivistys auttaa juuri tämän tyyppisissä asioissa, josta puhuit.
        Mä olen huomannunt, että ei sulla ainakaan pitäis yleissivistyksen kanssa olla ainakaan pahoja puutteita. Auttaisikohan sua, jos tavoittelisit niitä vähintään AMK tason naisia? Siellä voisi löytyä naisia, jotka ymmärtävät enemmän älykkäitä keskusteluja.

Vuosi sitten kokeilin Tinderiä kuukauden se oli täynnä itseään täynnä olevia HKI-AMK -muijia. Huomasin jo Helsingissä opiskellessani kuinka itseään täynnä ne AMK-muijat ovat. Sen lisäksi AMK oli täynnä tyhmiä valkoritareita ja öykkäreitä, mutta toisaalta, tapasin siellä opiskeluaikaisia kavereita (joita en ole enää kyllä pitkään aikaan nähnyt enää), joista osa oli todella hyviä miehiä, nuoria ja vanempia. Mutta AMK:ssakin on ihan liikaa kaiken maailman laiskoja jonneja ym. surkimuksia. Ja jostain syystä moni nainen tykkää niistä degeneroituneista surkimuksista. Minä en sitä menoa niin hirveästi jaksanut, mutta toki opiskelin täysiä, vaikkei siitä loppupeleissä hirveästi hyötyä ollutkaan. Suhteilla menee nykyään kaikki ja ätmeillä suhdeasiat ovat usein pahasti solmussa, eikä hän usein sille itse mitään edes voi. Mutta toistan edelleenkin, että ne AMK-muijat ovat itseään täynnä ja suurella todennäköisyydellä haluavat itseään "paremman" miehen, eli jonkun yliopiston käyneen.

• Nainen39vee

"Minulla itsellä on oikeastaan ollut aina tällainen "ongelma" tai voiko sitä edes ongelmaksi sanoa, että mä en vaan ole KOSKAAN aikuisiällä kokenut, että omanikäisen kanssa toimisi tai olisi kunnolla romantiikkaa. Jos haen romanttista suhdetta, se on aina tahtonut olla nimenomaan eri ikäisen kanssa. Nuorempana itseä vanhemman ja nyt ehkä enemmän toisinpäin. Mä en tiedä onko siinäkään järkeä, että yrittää vaan väkisin pakottaakaan kiinnostumaan omanikäisestä. Kuitenkin, jos ihmisellä on valinnan varaa, se valitsee sen, joka sitä oikeesti kiinnostaa."

Ei tietenkään kannata yrittää väkisin kiinnostua jostain, jonka kanssa ei ole oikeasti kemiaa. Eikä se onnistuisikaan. Eihän ikä mikään este ole, tai sen ei pitäisi antaa olla este - eli jos oikeasti syntyy kipinää ja kemiaa vanhemman/nuoremman kanssa, niin hyvä juttuhan se on, ja antaa palaa. Mutta kun tässä ketjussa on puhuttu siitä, voisiko nuoremman kanssa voida elää nuoruuden uudelleen, niin ei voi. Ikää ei siinä mielessä kannata pitää itsetarkoituksena ja kuvitella sen kautta saavansa jotain, mikä on mahdotonta. Kolmekymppinen ei muutu kaksikymppiseksi, vaikka nuoremman kanssa seurustelisi. Hän olisi silti kolmekymppinen. Ja jos nuoruutta haikailee, niin nuoremman kanssahan kuilu nuoruusvuosiin oikeastaan vain korostuu. Sitten taas, jos sen nuoremman kanssa syntyy luonnostaan suhde ilman ikäfetissiä, niin silloin juttu voi toimiakin.

Jos haluaa, että suhde toimii, se kannattaa perustaa henkilökemioihin ja haluun olla juuri sen toisen kanssa, ei mihinkään fantasiaan teinivuosien uudelleen elämisestä. Ja kuten kirjoitin: silloin, kun on oikean ihmisen kanssa ja rakastunut, voi tuntua siltä kuin olisikin nuori, huoleton ja kaikkivoipa ;) Oli se kumppani sitten nuorempi tai samanikäinen. Mutta tätä samaa tunnetta ei saa vain hengailemalla teiniporukoissa.

"En mä muista, että mulle olis koskaan edes silläkään ollut merkitystä kuinka monen kanssa pitäis olla. Toki kun täyttää 25 vuotta olis hyvä, jos olis takana jo ainakin 1 tai 2 kestävää parisuhdetta. Kyllä kokemattomana on monessa "perus" asiassa vähän tumpelo. "

No se on tietysti totta, että kokemus ihmissuhteissa opettaa, antaa varmuutta ja myös kehittää ihmistä.

• Anonyymi

Miksei oman ikäisiään?

• mummeli_kusessa

Kuopion mummelilla, joka on liki 80-vuotias, on kaksi
      alaikäistä partapoikaa luonaan asumassa.
      Viimeisen huhun mukaan poliisi olisi käynyt jututtamassa
      mummelia. Sitä ei tarina kerro että onko mummeli joutunut
      taas kerran leivättömän pöydän ääreen.

• e3fwqwefefqef

Voi joillain kolmekymppisilläkin olla jokin ikäkriisi jota sitten yritetään paikkailla hengailemalla pentujen kanssa.

• 19 vuotias mies ei ole pentu. Hänellä voi olla jo vahvat urasuunnitelmatkin. Kyllä älykkäällä 19 vuotiaalla voi olla paljonkin yhteistä korkeasti koulutetun 30 vuotiaan naisen kanssa.

Tuosta sanasta ikäkriisi tulee mieleen jollain tavoin negatiivista. 30 vuotias nainen voi yksnkertaisesti tuntea, että olis pitänyt elää "normaali" nuoruus 18-24 vuotiaana. 19 vuotiaassa miehessä nainen voi nähdä sen nuoruuden, jonka haluaa nyt vanhempana elää, koska se on tärkeä asia ja uskoo, että sen voi vielä elää.

• fddfdfdfdfdfdfdfdfdf

19 vuotias mies ei ole pentu. Hänellä voi olla jo vahvat urasuunnitelmatkin. Kyllä älykkäällä 19 vuotiaalla voi olla paljonkin yhteistä korkeasti koulutetun 30 vuotiaan naisen kanssa.

Tuosta sanasta ikäkriisi tulee mieleen jollain tavoin negatiivista. 30 vuotias nainen voi yksnkertaisesti tuntea, että olis pitänyt elää "normaali" nuoruus 18-24 vuotiaana. 19 vuotiaassa miehessä nainen voi nähdä sen nuoruuden, jonka haluaa nyt vanhempana elää, koska se on tärkeä asia ja uskoo, että sen voi vielä elää.

Kyllä 19 kesäinen mies, tai nainen, on vielä pentu. Elämänkokemus opettaa ja kuinkas paljon on tuon ikäinen ehtinyt kokea.

Tietysti ne vanhemmat yrittävät tuntea itsensä nuoriksi hengailemalla pentujen kanssa, mutta ei se kello taaksepäin pyöri yrittää sitä itselleen ja muille valehdella mitä tahansa.

• fddfdfdfdfdfdfdfdfdf kirjoitti:

Kyllä 19 kesäinen mies, tai nainen, on vielä pentu. Elämänkokemus opettaa ja kuinkas paljon on tuon ikäinen ehtinyt kokea.

Tietysti ne vanhemmat yrittävät tuntea itsensä nuoriksi hengailemalla pentujen kanssa, mutta ei se kello taaksepäin pyöri yrittää sitä itselleen ja muille valehdella mitä tahansa.

Siinäpä se ongelma onkin kun kaikki ei ole vielä 30 vuotiaanakaan vielä kokeneet.

"Tietysti ne vanhemmat yrittävät tuntea itsensä nuoriksi hengailemalla pentujen kanssa, mutta ei se kello taaksepäin pyöri yrittää sitä itselleen ja muille valehdella mitä tahansa."

Kyse on tunnekokemuksesta.

• Brigitte Macron oli 43-vuotias alkaessaan 18-vuotiaan Emmanuelin kanssa seukkaamaan. Ovat yhä yhdessä 20 vuoden jälkeen...joten ihmeitä tapahtuu.

Opettajana B oli varmaan kouluja käynyt ja ns. sivistynyt nainen, äitikin jo.

• fddfdfdfdfdfdfdfdfdf

Siinäpä se ongelma onkin kun kaikki ei ole vielä 30 vuotiaanakaan vielä kokeneet.

"Tietysti ne vanhemmat yrittävät tuntea itsensä nuoriksi hengailemalla pentujen kanssa, mutta ei se kello taaksepäin pyöri yrittää sitä itselleen ja muille valehdella mitä tahansa."

Kyse on tunnekokemuksesta.

Silti jokainen vanhenee, tunteista tai kokemuksista riippumatta. Olisi parempi hakea niitä kokemuksia ikäluokastaan eikä jostain fantasioista, eihän se jos jotain on jäänyt kokematta tarkoita etteikö osaisi kehittyä.

• 87878787878787878
        LadyZorro kirjoitti:

Brigitte Macron oli 43-vuotias alkaessaan 18-vuotiaan Emmanuelin kanssa seukkaamaan. Ovat yhä yhdessä 20 vuoden jälkeen...joten ihmeitä tapahtuu.

Ainakaan sitä ihmettä ei tapahdu että ukko saisi oman jälkeläisen, jollei muijaa vaihda.

• Nainen39vee
        LadyZorro kirjoitti:

Brigitte Macron oli 43-vuotias alkaessaan 18-vuotiaan Emmanuelin kanssa seukkaamaan. Ovat yhä yhdessä 20 vuoden jälkeen...joten ihmeitä tapahtuu.

Mutta tässä syy suhteen aloittamiseen ei varmaan ollut osapuolien kokemattomuus.

• fddfdfdfdfdfdfdfdfdf kirjoitti:

Silti jokainen vanhenee, tunteista tai kokemuksista riippumatta. Olisi parempi hakea niitä kokemuksia ikäluokastaan eikä jostain fantasioista, eihän se jos jotain on jäänyt kokematta tarkoita etteikö osaisi kehittyä.

Mikä siinä sitten on niin paljon laadukkaampaa, että pitää olla juuri oman ikäinen? Eikö ihmiset saa olla sun mielestä erilaisia?

• Nainen39vee kirjoitti:

Mutta tässä syy suhteen aloittamiseen ei varmaan ollut osapuolien kokemattomuus.

Ei ainakaan Brigitten kokemattomuus, Emmanuel sen sijaan saattoi olla neitsyt ryhtyessään Brigitestä haaveilemaan.

Mikälie ollut Brigiten alunaikainen ajatus Emmanuelista. Mahtoiko kokemattomuus olla yksi houkutin ja halu opastaa. Mutta rakkaustarinaksi se muodostui.

B erosi miehestään ollakseen Emmanuelin kanssa.

"Olen tottunut siihen, että Emmanuelin kanssa tapahtuu erikoisia asioita ja olen pohtinut monta kertaa, mikä seuraava yllätys mahtaa olla."

Ehkäpä Emmanuel oli myös seikkailunhalua...

• 87878787878787878 kirjoitti:

Ainakaan sitä ihmettä ei tapahdu että ukko saisi oman jälkeläisen, jollei muijaa vaihda.

No ei varmasti rouvansa kanssa.

• LadyZorro kirjoitti:

Ei ainakaan Brigitten kokemattomuus, Emmanuel sen sijaan saattoi olla neitsyt ryhtyessään Brigitestä haaveilemaan.

Mikälie ollut Brigiten alunaikainen ajatus Emmanuelista. Mahtoiko kokemattomuus olla yksi houkutin ja halu opastaa. Mutta rakkaustarinaksi se muodostui.

B erosi miehestään ollakseen Emmanuelin kanssa.

"Olen tottunut siihen, että Emmanuelin kanssa tapahtuu erikoisia asioita ja olen pohtinut monta kertaa, mikä seuraava yllätys mahtaa olla."

Ehkäpä Emmanuel oli myös seikkailunhalua...

Niin ja lähde tuolle Brigiten kommentille.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005330403.html

Tässä.

• Anonyymi
        LadyZorro kirjoitti:

Emmanuel Macron oli tuolloin vielä lapsellinen teinipoika. Hänellä oli luultavasti ongelmia äitinsä kanssa.

Brigitte Macron voisi olla ikänsä puolesta Emmanuelin äiti.
        Brigitte Macronilla on Emmanuelin ikäisiä lapsia.

Brigitte on efebofiili ja kehdonryöstäjä.
        Tuollaiset "nuorten poikien hyväksikäyttäjät" kuuluu vankilaan!

• Nainen39vee

Se, että itse on yli 10 vuotta vanhempi, vain korostuu, jos itse lähtee etsimään kadotettua nuoruuttaan nykyteinien joukossa. Siellä on ihan yhtä lailla pihalla ja ulkopuolinen kuin aikoinaan oli omien ikätovereiden keskuudessa - sillä erotuksella, että nyt aikuisena on vaan pahemmin pihalla.

Tuo on siis huono tie ottaa menetettyjä nuoruusvuosia takaisin. Se tulee todennäköisesti tuntumaan tyhjältä ja pettymykseltä. Parempi vaihtoehto on rakastua oikeasti johonkin suunnilleen samanikäiseen, jonka kanssa voi elää huoletonta, leikkisää ja iloista elämää, jolloin voi parhaimmillaan tuntua siltä kuin olisi uudestaan nuori. Mutta se ei tarkoita sitä, että käydään nuorisodiscoissa, vaan silloin pitää keksiä joku OMA juttu.

"30 vuotias korkeakoulututkinnon suorittanut nainen varmasti odottaa, että löytyy yhteistä keskusteltavaa 19 vuotiaan pojan kanssa."

Öö... miksi odottaisi? Jos mitään yhteistä ei ole nyt, silloinhan se tarkoittaa, että ei synkkaa. Miksi aloittaa sellainen suhde?

Kyllä mä veikkaan, että kokematon 30-vuotias nainen löytää todennäköisemmin kumppanin suunnilleen itsensä ikäisestä, oli tämä sitten kokenut tai kokematon. Itse en ainakaan olisi kolmekymppisenä kiinnostunut mistään lukiolaispojista.

• Loistavaa! Nainen39vee on palannut. Sua ei ole näkynyt mun kirjoituksissa. Nyt täytyy vähän miettiä, mitä vastaan. Sun kirjoituksissa on aina sen verran paljon seikkoja joita täytyy miettiä :)

• Nyt vastaan ainakin tuohon kohtaan. Nainen39vee kirjoitti: "Se, että itse on yli 10 vuotta vanhempi, vain korostuu, jos itse lähtee etsimään kadotettua nuoruuttaan nykyteinien joukossa. Siellä on ihan yhtä lailla pihalla ja ulkopuolinen kuin aikoinaan oli omien ikätovereiden keskuudessa - sillä erotuksella, että nyt aikuisena on vaan pahemmin pihalla."

Tiedän tämän ongelman, kun itse jäi nuorena "normaaleista" porukoista ulkopuolelle. Kyllä sitä on vanhempanakin helposti ulkopuolella oli kyse sitten oman ikäisistä tai nuoremmista. Onko tämä sitten yleisempää, että miehet 30 vuotiaana tai vanhempana helpommin kiinnostuvat nuoremmista naisista, jos kokevat, että omat "normaalit nuoruusvuodet" jäivät elämättä?

• EdesUnissa

Ei tarvitse nuoruusvuosien jäädä elämättä. Välillä vaan tietää mistä pitää. Itse olin hyvin "vaativa" nuori. Sekstasin mieluiten yli 25 naisten kanssa kun olin 18-23. Iässä 25 naisen piti olla 30 vuotta. Kun ylitin 30 naiseksi kävi 25-35, kun olin 35 naiseksi kävi 25-35 ja kun olin 40 naiseksi kävi edeleen 25-35, sama tilanne vielä kun täytin 45. Teinityttöjä minulla on ollut alle kymmenen, koska he eivät edusta sitä mitä naisesta haen. Mutta kun itse olin teini, oli vaikeaa löytää yli 25 naista, joka kiinnostuisi minusta.

Haluamatta loukata naisia, olen aina pitänyt useimpia alle 25v naisia kypsymättöminä. En ihmettelisi jos naiset pitävät alle 25 miehiä kypsymättöminä. Ihmisissä halutaan nähdä jotakin mikä miellyttää itseään. Ikä ei ole oleellinen tekijä, vaan se millainen elämänkatsomus ihmisellä on. Ja sitä kautta tullaan takaisin ikään, koska se elämänkatsomus muotoutuu epävarmasta, elämäniloiseen ja kokeilevaan ja myöhemmin katkeraan ja innottomaan noin karkeasti yleistäen.

• EdesUnissa kirjoitti:

Ei tarvitse nuoruusvuosien jäädä elämättä. Välillä vaan tietää mistä pitää. Itse olin hyvin "vaativa" nuori. Sekstasin mieluiten yli 25 naisten kanssa kun olin 18-23. Iässä 25 naisen piti olla 30 vuotta. Kun ylitin 30 naiseksi kävi 25-35, kun olin 35 naiseksi kävi 25-35 ja kun olin 40 naiseksi kävi edeleen 25-35, sama tilanne vielä kun täytin 45. Teinityttöjä minulla on ollut alle kymmenen, koska he eivät edusta sitä mitä naisesta haen. Mutta kun itse olin teini, oli vaikeaa löytää yli 25 naista, joka kiinnostuisi minusta.

Haluamatta loukata naisia, olen aina pitänyt useimpia alle 25v naisia kypsymättöminä. En ihmettelisi jos naiset pitävät alle 25 miehiä kypsymättöminä. Ihmisissä halutaan nähdä jotakin mikä miellyttää itseään. Ikä ei ole oleellinen tekijä, vaan se millainen elämänkatsomus ihmisellä on. Ja sitä kautta tullaan takaisin ikään, koska se elämänkatsomus muotoutuu epävarmasta, elämäniloiseen ja kokeilevaan ja myöhemmin katkeraan ja innottomaan noin karkeasti yleistäen.

Sulla näyttää olevan vähän sama tilanne kuin mulla - nuorempana kiinnosti itseä vanhemmat ja vanhempana ehkä toisinpäin.

• EdesUnissa

Sulla näyttää olevan vähän sama tilanne kuin mulla - nuorempana kiinnosti itseä vanhemmat ja vanhempana ehkä toisinpäin.

Sinulla on siis jonkinlainen käsitys minkätyyppisistä naisista pidät. Suosittelen toimimista. Markkinoilla on rajoitettu määrä laadukasta tavaraa. Katso naisia kuten he olisivat loppuva luonnonvara ja metsästä itsellesi yksi. Tilanne ei parane vuoden päästä.

• EdesUnissa kirjoitti:

Sinulla on siis jonkinlainen käsitys minkätyyppisistä naisista pidät. Suosittelen toimimista. Markkinoilla on rajoitettu määrä laadukasta tavaraa. Katso naisia kuten he olisivat loppuva luonnonvara ja metsästä itsellesi yksi. Tilanne ei parane vuoden päästä.

Noin kannattaa kyllä ajatella. Naisia on todellakin rajoitettu määrä.

Tämän takia olenkin näiden tasoteorioiden kannalla, jotta olisin myös realisti.

• Anonyymi

Itse olit alle 25-vuotiaana nuorena miehenä kypsymätön. Kuka oikein luulet Olevasi? Luulitko olevasi poikana jotenkin parempi ja fiksumpi kuin oman ikäsesi tytöt?
        Sinä olit teininä vielä lapsellinen teinipoika. Siksi 25-vuotias nainen piti sinua ihan pikkupoikana.

Ne 25-vuotiaat naiset olivat efebofiileja ja kehdonryöstäjiä, jos sekstailivat 18-vuotiaan kanssa. Eihän kukaan normaali 25-vuotias nainen voi pitää mitään pikkupoikaa seksikkäänä.

P.s. Tuollainen oman ikäisiään tyttöjä vähättelevä poika sietäisi saada piiskaa perseelle.

• Pillujen--asiantuntija

Yksikään mies ei haasta naista oikeuteen jos nainen ahdistelee. Eikä jos nainen haluaa seurustella ja antaa pillua. 19 v poika kelpuuttaa mielellään 30 v naisen.

• Jep, samaa mieltä, että moni 19 vuotias ottais varmaan mielellään 30 vuotiaan menestyneen kauniin naisen. Yleensä itsevarmuus parempi kuin oman ikäisellä tytöllä.

Kyllä naisenkin ahdistelu voi olla vasten mielistä, jos ei ole itse kiinnostunut. Vanhemmat naiset ovat yleensä aloitteelisempia kuin nuoret. Ei siinä mitään, mutta on hyvä vaan osata tulkita miestä, jos mies ei ole kiinnostunut. Itse olen joutunut joskus sanomaan suoraan, että ei ole aikaa nyt jutella, kun ei välittömästi heti uskonut, kun olin etäinen. Yleisesti ottaen kuitenkin hyvä, jos naiset tekisivät aloitteita. Tilannetaju täytyy kuitenkin olla kunnossa.

Harmi, että mulle ei 19 vuotiaana kukaan viehättävä menestynyt 30 vuotias nainen tullut juttelee tai tekee tuttavuutta. Itse olin 19 vuotiaana aivan liian ujo tekee aloitteita viehättäville menestyneille 30 vuotiaille naisille.

• Anonyymi

Jep, samaa mieltä, että moni 19 vuotias ottais varmaan mielellään 30 vuotiaan menestyneen kauniin naisen. Yleensä itsevarmuus parempi kuin oman ikäisellä tytöllä.

Kyllä naisenkin ahdistelu voi olla vasten mielistä, jos ei ole itse kiinnostunut. Vanhemmat naiset ovat yleensä aloitteelisempia kuin nuoret. Ei siinä mitään, mutta on hyvä vaan osata tulkita miestä, jos mies ei ole kiinnostunut. Itse olen joutunut joskus sanomaan suoraan, että ei ole aikaa nyt jutella, kun ei välittömästi heti uskonut, kun olin etäinen. Yleisesti ottaen kuitenkin hyvä, jos naiset tekisivät aloitteita. Tilannetaju täytyy kuitenkin olla kunnossa.

Harmi, että mulle ei 19 vuotiaana kukaan viehättävä menestynyt 30 vuotias nainen tullut juttelee tai tekee tuttavuutta. Itse olin 19 vuotiaana aivan liian ujo tekee aloitteita viehättäville menestyneille 30 vuotiaille naisille.

19-vuotias poika on vielä lapsellinen teinipoika.
        30-vuotias nainen on efebofiili ja kehdonryöstäjä, jos hän on rakastunut 19-vuotiaaseen poikaan...
        Eihän kukaan normaali 30-vuotias voi olla mihinkään pikkupoikaan rakastunut...
        30-vuotias on liian vanha seurustelemaan 19-vuotiaan kanssa.

P.s. 30-vuotiasta naista saatetaan jopa luulla 19-vuotiaan pojan äidiksi...

• Anonyymi

Jep, samaa mieltä, että moni 19 vuotias ottais varmaan mielellään 30 vuotiaan menestyneen kauniin naisen. Yleensä itsevarmuus parempi kuin oman ikäisellä tytöllä.

Miksi olisit halunnut 19-vuotiaana teinipoikana seurustella 30-vuotiaan kanssa?
        Oliko sinulla ongelmia äitisi kanssa?
        30-vuotias nainen nimittäin saattaa olla samaa ikäluokkaa kuin 19-vuotiaan pojan vanhemmat...

Mikset halunnut seurustella oman ikäistesi kanssa?
        Kuka oikein luulet olevasi? Luuletko olevasi jotenkin parempi kuin oman ikäisesi?
        Sinulla ei ole mitään varaa sanoa 19-vuotiasta tyttöä ujoksi ja epävarmaksi.
        Olithan itsekin 19-vuotiaana poikana vielä ujo ja epävarma...

No, ehkäpä joku 30-vuotias mies on itsevarmempi ja vähemmän ujo kuin tuollainen 19-vuotias nuori poika...

• Anonyymi

19-vuotias poika on vielä lapsellinen teinipoika.
        19-vuotiaalla pojalla on luultavasti äitiongelmia, jos hän haluaa olla 30-vuotiaan kanssa.

30-vuotias nainen on efebofiili ja kehdonryöstäjä, jos hän on rakastunut 19-vuotiaaseen poikaan.

Eihän kukaan normaali 30-vuotias voi rakastua mihinkään pikkupoikaan..
        30-vuotias nainen on liian vanha 19-vuotiaalle.

• SukupuolestaRiippumatta

Alle 25 vuotiaitten kanssa on mielestäni kyse vain seksistä, jos toinen osapuoli on paljon vanhempi ja muutenkin. Tietysti voi olla tunteitakin mukana, mutta nuorella jolla aivot eivät ole kehittyneet valmiiksi, tunteet ovat hakusessa. Jos suhde jatkuu tunnetasolla pitkään, voi olla kyse jostakin muusta tunteesta kuin rakkaudesta. Tai varsinkaan tarpeesta perustaa perhe. Saahan sitä ja kannattaakin touhuta, mutta rehellisesti molempien. Itsellänikin oli nuorena 8v vanhempi seksikumppan(nais) ja kaverillani vieläkin vanhempi. Ihan ok jos tiedetään missä mennään.

• " Itsellänikin oli nuorena 8v vanhempi seksikumppan(nais) ja kaverillani vieläkin vanhempi. Ihan ok jos tiedetään missä mennään."

Onko tungettelevaa kysyä, mikä ikäisenä sulla ja minkä ikäisenä sun kaverilla? Ymmärsin, että olet mies, joten oliko vanhempi nainen kaunis urallaan menestynyt verbaalisesti lahjakas itsevarma nainen?

• "Alle 25 vuotiaitten kanssa on mielestäni kyse vain seksistä, jos toinen osapuoli on paljon vanhempi ja muutenkin"

Kyllähän itsellänikin kieltämättä alle 25 vuotiaana oli sellaisiakin ajatuksia, että toivois hyvää seksisuhdetta itseä 10 vuotta vanhemman kauniin menestyneen itsevarman naisen kanssa. Väittäisin, että juuri tuo 19-24 on paras ikä seksisuhteelle 10 vuotta vanhemman naisen kanssa.

"Tietysti voi olla tunteitakin mukana, mutta nuorella jolla aivot eivät ole kehittyneet valmiiksi, tunteet ovat hakusessa. "

Kyllä tämäkin täytyy rehellisesti todeta. Kyllä 25 vuoden jälkeen alkaa tunteetkin kehittymään elämän kokemuksen myötä.

"Saahan sitä ja kannattaakin touhuta, mutta rehellisesti molempien."

Rehellisyys on tässä asiassa tärkeintä.
        Väittäisin, että sekin olisi parempi, että sais nuorena 19-24 vuotiaana touhuta ja kelvata naiselle edes joksikin aikaa kuin täydellinen kokemattomuus 25 vuotiaana. Jos 25 vuotiaana on täysin kokematon, tulee sitten myöhemmin monia isoja ongelmia eteen.

• sairasta.sairasta

moni korkeastikoulutettu tinderinainen ja varatut koulutetut naiset ehkä jopa liian vanha täytyisi olla 1-13v poika eikös moni kouluttanut nainen ostanut nuorilta lapsilta ja pojilta seksiä kun maahan muuttajat tuli arabimaista niin mihin se yhtäkkiä katosi ja matkustellaan paljon ulkomaille eli ulkomaille koulutetut miehetja naiset menee sekstailemaan lasten kanssa

• lempeä_herätys

"30 vuotias korkeakoulututkinnon suorittanut nainen varmasti odottaa, että löytyy yhteistä keskusteltavaa 19 vuotiaan pojan kanssa."

19-vuotiailla on harvoin niin pitkälle mietittyjä mielipiteitä mistään asiasta, että heidän kanssaan olisi kiinnostavaa keskustella mitenkään muuten kuin etäisen ystävällisesti. Heillä voi olla paljon tietoa jostain asiasta, varsinkin jos he ovat kiinnostuneita jostain tietystä jutusta. Harkittuja mielipiteitä sen sijaan on harvemmin. Jos niitä on, ne ovat kovin jyrkkiä.

Ikä tuo aina lisää perspektiiviä asioihin. Mitä vanhempi ihminen on, sitä helpommin hän yleensä ymmärtää omasta, hyvin perustellusta mielipiteestään poikkeavia näkökulmia.

Toisin sanoen 19-vuotiaissa ja vastaavissa ongelmina ovat joko mielipiteiden puute tai niiden mustavalkoisuus, jos niitä on olemassa.

• Tähän auttaisi varmasti se, jos saatais pojat menestymään vähintään yhtä hyvin koulussa kuin tytöt. Tämä on ongelma, jos naisen paras ikä on nuorten miesten mielestä 25-30, mutta parhaassa iässä olevat naiset eivät kiinnostu sellaisista, jotka heistä OIKEESTI olisivat kiinnostuneet. Romanttinen kiinnostus itsellä oli juuri parhaimmillaan 18-24 vuotiaana itseä jonkin verran vanhempiin naisiin. Kuten huomaat tästä keskustelusta, löytyy muitakin miehiä, joka ovat samaa mieltä mun kanssa, että nuorempana miehenä 30 vuotias voi olla loistavassa iässä.

Tähän auttaisi varmasti se, jos saatais pojat menestymään vähintään yhtä hyvin koulussa kuin tytöt. Tämä on ongelma, jos naisen paras ikä on nuorten miesten mielestä 25-30, mutta parhaassa iässä olevat naiset eivät kiinnostu sellaisista, jotka heistä OIKEESTI olisivat kiinnostuneet. Romanttinen kiinnostus itsellä oli juuri parhaimmillaan 18-24 vuotiaana itseä jonkin verran vanhempiin naisiin. Kuten huomaat tästä keskustelusta, löytyy muitakin miehiä, joka ovat samaa mieltä mun kanssa, että nuorempana miehenä 30 vuotias voi olla loistavassa iässä.

Koettaisit sinäkin levätä. Öitä.

• Jaa-a empä tiedä kuinka moni. Kyllä kai niitä on, onhan naisopettajiakin tuomittu teinipoikien kanssa vehtaamisesta ja kuinkas ranskan pressa? Eikös sekin aika nuorena vaimonsa löytänyt?

• faktoja

”Kuinka moni 30 vuotias nainen haluaa 19 v miehen … faktoja?”
      Erikoinen kysymys. Mihin aloittaja tarvitsee tuollaisten naisten lukumäärää? Onko kysymys Suomlaisista vai koko maailman naisista?
      Arvaan, että tuollaisia naisia on nyt Suomessa 12 760 kpl.

• hienoahienoa

https://www.instagram.com/annimarikk/?hl=en
      Annimari Korte taitaa olla tasan 30v nainen. Minkäköhänlainen mies kelpaisi hänelle? Luullakseni tuo nainen kelpaisi lähestulkoon jokaiselle miehelle. Minä ottaisin hänet heti jos vain olisi sellainen mahdollisuus. Toki pitäisin varani hänenkin suhteen, kuten jokaisen MGTOW-miehen tulee olla varovainen naisten kanssa.

• joo.joo

Sinäkö löysine pullamössölihaksinesi voisit kiinnostaa tuollaista naista? Kyllä on hypergamiset unelmat teikäläisellä.

• hienoahienoa
        joo.joo kirjoitti:

Sinäkö löysine pullamössölihaksinesi voisit kiinnostaa tuollaista naista? Kyllä on hypergamiset unelmat teikäläisellä.

Vähemmän hypergamiset unelmat kuin naisilla keskimäärin. ;) Ja käyn kyllä säännöllisesti salilla, joten voimaa on. Toki ei noin alhaista rasvaprosenttia, mutta enpä olekaan mikään ammattiurheilija.

• Aitosinkkumies-

30 v nainen on 19 v miehelle sopiva koska 19 v tytöt on niitä hihittäviä teinipissiksiä jotka ei osaa käyttäytyä. Eivätkä tiedä elämästä yhtään mitään vielä. Teini tytöt ei osaa sitoutua, ovat mustasukkaisia lapsellisia, somettavat koko ajan ja ovat muutenkin epävarmoja itsestään. 30 v nainen sentään tietää jo mitä haluaa ja ne teiniajat on jo ohi ja mies ja nainen voi keskittyä elämän suunnitteluun.

• Anonyymi

19-vuotias poika on lapsellinen teinipoika, joka ei osaa käyttäytyä... Eikä tiedä elämästä yhtään mitään vielä. Kyllä se poikakin osaa "nauraa lapsellisesti."
        Teinipoika ei osaa sitoutua,
        Teinipoika saattaa olla mustasukkainen ja lapsellinen.
        Tuon ikäinen poika saattaa olla myös ujo ja epävarma itsestään...

30-vuotiaalla on teiniajat ohi.
        Mutta 19-vuotiaalla pojalla ei ole vielä teiniajat ole...

• Anonyymi

30-vuotias mies on 19-vuotiaalle naiselle sopiva, koska 19-vuotiaat pojat ovat niitä lapsellisia teinipoikia, jotka eivät osaa käyttäytyä. Eivätkä tiedä elämästä vielä yhtään.
        Teinipoika on ujo ja epävarma.

30-vuotias mies on itsevarmempi ja mies ja nainen voi keskittyä elämän suunnitteluun..

• Kulttuurin.kääntöpuoli

Miehet etsivät nuoria naisia koska he haluavat nuorelta näyttävän, kauniin, sängyssä viriilin ja mahdollisimman vähän miesten kanssa olleen naisen.

Naiset taas etsivät kumppanikseen miestä jotka tahtovat hankkia lapsia, mennä naimisiin ja rakentaa yhteisen kodin.

• Anonyymi

Ei kannata yleistää.

• Mun mielestä sinä olet kyllä täysin pihalla koko jutussasi.. Mistä olet saanut päähäsi, että reilusti nuoremmista sukupuoleen katsomatta haluaisivat elää nuoruuttaan uudelleen?
      Eiköhän siinä ole kuule ihan vaan siitä kyse, että esim. nelikymppistä miestä saattaa kiihottaa kaksikymppinen nainen enemmän kuin se nelikymppinen.
      Kolmikymppinen nainen jos kiinnostuu vaikkapa 19v pojasta, niin eiköhän siinä ole vaan siitä kyse, että tämä nainen kaipaa nuorta kalua....MIstä helvetistä tuli tämä, että nämä ihmiset haluavat elää nuoruuttaan uudelleen. Typerää ja putkimaista ajattelua tuollainen.

• Anonyymi

Lähtökohtaisesti sanoisin jätetään väliin

• Anonyymi

En ainakaan pysyvämmin (enkä harrasta kertaluontoisia) 19-vuotiaat, sukupuolesta riippumatta, ovat vielä ihan kakaroita. Onhan heistä jokunen ihan koreaa katseltavaa tietysti, mutta aikuisella, joka haluaa heidän kanssaan parisuhteeseen, on kyllä jotain päässään vinksallaan. Itse sanoisin, että 25 tai yli. He ovat jo aikuisia.

P.S. hyvin harvalla 19-vuotiaalla on vielä urakuviot hirveän tarkasti selvillä. Suuntaa toki, mutta jos ei ole valinnut selvärajaisia ja vain yhteen alaan keskittyviä opintoja, niin kaikki suunnat työelämään ovat vielä aivan auki.

• Anonyymi

No hei, kyl mä sanon että kyllähän jotkut 30+ mimmit voi joskus vilkasta nuorempia lähinnä ehkä semmonen kevyt leikki mielessä, vähän ku ottaa kuoharia ja kattoo poikabändivideoita. Mut ei toi oo mikään normi. Suurin osa kolmekymppisistä naisista haluu sen ukon, joka on samassa elämäntilanteessa duunit, kämpät, ehkä jo muksuja suunnitelmissa.

Se on ihan totta, että on varmaan naisiakin, joilta nuoruus jäi vähän elämättä ja sit voi tulla semmonen fiilis et hei, miks ei kokeilis jotain nuorempaa. Mut realistisesti harva kolmekymppinen nainen lähtee mitään pitkäaikaista juttua rakentamaan parikymppisen pojan kanssa.

Ja jos lähtee, se on enemmän semmonen "hauska kokeilu" eikä mikään "nyt rakennetaan perhettä ja maksetaan asuntolainaa."

Eli joo, teoria toimii, mut käytäntö on vähän toinen, kyllä ne mimmienkin katseet yleensä kääntyy sinne 25–35 vuotiaiden puolelle, koska sama aaltopituus ja elämänvaihe.

Mut jos joku kolmekymppinen nainen diggaa nuorempaa, niin antaa palaa vaan, eihän se keltään oo pois. Elämä on liian lyhyt pohtimaan, kuka saa tykätä kenestäkin.

• Anonyymi

Olen 42v mies ja mielestäni ansaitsen 19v tyttöystävän.

• Anonyymi

Olen 57v mies ja minulla ON 31v vaimo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2293
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      115
      2014
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      1993
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1733
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      148
      1260
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1142
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1090
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe