Kohu inceleiden ympärillä ei ole laantuakseen

Incel

https://www.youtube.com/watch?v=lvLw4-z7WU4

https://www.huffingtonpost.com/entry/incels-cloudfare-online-content-protection_us_5b491632e4b022fdcc597327?guccounter=1

Monet muutkin maailman suurimmista tiedotusvälineistä kuten Foxnews, Dailymail ja CNN ovat jo noteeranneet ilmiön näyttävästi. Sen sijaan Suomen media (sitä yhtä pientä Hesarin juttua lukuunottamatta ) ovat vaienneet koko asiasta vaikka Suomessa on länsimaista eniten inceleitä väkilukuun suhteutettuna. Asian todistaa jo sekin että syntyvyys on niin alhainen että jopa kolmannes suomalaisista miehistä jää lapsettomaksi. Tämä on suomalaisille feministille naisille kiusallista, ottaen huomioon että ulkomailla suomalaiset naiset tunnetaan erittäinkin helppoina panoina. Ämmät haluaa edustaa ulkomaalaisille ja syrjäytyneiden miesten massat saavat naiset vaivautumaan koska ne voivat aiheuttaa naisten kannalta epämiellyttävää keskustelua.

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser11

Incelit ovat ampuneet itsensä koko maailman tietoisuuteen. Syrjäiseltä nettifoorumilta maailman suurimpien tiedotusvälineiden huomion kohteeksi, kyllä tuo väkivallan teho on sitten uskomaton. En kyllä allekirjoittaisi tuota, että suomessa on väkilukuunkaan suhteutettuna enemmän inceleitä kuin jenkeissä. Ameriikkalaiset naiset ovat vielä suomalaistakin pinnallisempia.

• Incel

Minusta syntyvyys on hyvä indikaattori incelien osuudesta miesten kokonaismäärästä. Ja Amerikassa valkoihoistenkin syntyvyys on ihan eri luvuilla (ylöspäin) kuin Suomessa.

• Naisasialooser11

Eivät kaikki saavat miehet hanki lapsia, itsekin tunnen monta lapsetonta pariskuntaa ja monella pariskunnalla on vain yksi lapsi.

• Olisiko näistä Incel-ätmeistä edes hyväksi aviomieheksi tai varsinkaan hyväksi isäksi lapsilleen??

Tälläkin palstalla nämä ätmit ovat aina enemmän katkeroituneita siitä, kun ne ätmit eivät pääse harrastamaan seksiä monien naisten kanssa, kun siitä, että he eivät saa lapsia.

Oon aika varma sitä, että nämä ätmit eivät kyllä olisi mitenkään hyviä isiä lapsilleen, jos heillä olisi mahdollisuus tulla isäksi ja saada lapsia.

• Kaisanoasaa

Ätmit ovat hyviä kumppaneita ja naiset saisi elää jopa 100 vuotiaaksi asti. Jännämiesten kanssa naiset kuolee alle 30 vuotiaana.

• Kullannupuille ei saa enään sanoa EI..

• hienoahienoa

Itse asiassa Saksassa on väkilukuun suhteutettuna Suomeakin enemmän inceleitä. Mutta Suomi tulee hyvänä kakkosena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe