Miksi Ana poistatti Harmis & ykskakkonen -ketjun?

Minusta se oli aika hauska. "Paljastukset " luokkaa minä muistan kun se sanoi silooin viikko sitten tuota ja tätä mutta "todisteet" olikin jostain syystä palstan neropattisalapoliiseilta jääneet ottamatta talteen. Iltapäivällähän se ketju vielä oli täällä ja kyselin siihen uusia näkökulmia niin nyt olikin poistettu. Olikohan sinne sitten tullut joku "jymyjuttu" ja siksi poistettiin? No koska palstan neropattisalapoliisit on niin tunareita ettei ne tätäkään saisi aikaan ja minä olen niin hyvä ja auttavainen niin tarjoan tässä uuden ketjun härhöjen "todisteluille", olkaapa hyvät :)

55

562

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole huoleti Harmis/pikkukakkonen, poistattamasi ketju oli palstan luetuin jo seuraavaan iltaan mennessä siitä hetkestä lukien kun sen joku laittoi palstalle.

Jokainen meistä lukijoista ymmärtää ettei ketju tai siinä esitetyt argumentit miellyttäneet sinua, mutta me tiedämme miksi.

Todisteita voi poistattaa, mutta luottamus sinuun ei enää palaa.

• Ei kun minusta se oli oikein hauska. Siksi teinkin tämän avauksen jotta voitte niputtaa kaikki "todisteet" tänne yhteen paikkaan, siitä voi sitten foliohatut kopioida omille koneilleen aukottoman todistusaineiston jota voi sitten myöhemminkinä käyttää palstalla hörhöteorioiden todisteluun_

• Kuten sanoin, me osaamme lukea ja painaa lukemamme mieleen. Sinun touhusi tiedetään, ihan sama mitä vingut.

• Ananias kirjoitti:

Kuten sanoin, me osaamme lukea ja painaa lukemamme mieleen. Sinun touhusi tiedetään, ihan sama mitä vingut.

Miksette ota screenshotteja "prnt screen" niin saisitte "todisteet" talteen. Voisitte niitä sitten vaikka aijaahan tallettaa ja muihin foorumeihin niin ei pääsisi ML-palstan trollit niitä tuhoamaan :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Miksette ota screenshotteja "prnt screen" niin saisitte "todisteet" talteen. Voisitte niitä sitten vaikka aijaahan tallettaa ja muihin foorumeihin niin ei pääsisi ML-palstan trollit niitä tuhoamaan :D

Kaikki tälle palstalle kirjoittelevat tietävät asioiden oikean laidan, se riittää.

• Mun melkein kaikki päivän viestit onkin tänään poistettu. Mutta kerrotaan nyt se mitä muistetaan:

Keskeinen syväkurkku tässä casessa on nimimerkki Speculmanus, joka kaivoi eräänä trooppisena yönä muistinsa kätköistä, että saman tarinan olisi kertonut kaksi eri nimimerkkiä. Sitten on esitetty sellainenkin epäilys, että Speculmanus ei olisikaan syväkurkun oikea nimi vaan vain peitenimi. Omalla poissulkevalla logiikalla en osaa sanoa muuta kuin että koska Speculmanus ei viestissään kertonut tulleensa polkupyörällä pullaostoksilta, niin Pujottelija tuskin oli kyseessä, mutta muut vaihtoehdot on avoinna.

• Palstailunalkeita

Taidettiin osua hermoon, miksi sitä muutoin olisi poistatettu?

• Muutenkin Harmis oli kuin kusi sukassa siihen asti kunnes sai poistatettua ne ketjut joihin todisteet viittasivat.

Vasta sitten tultiin palstalle vaatimaan todisteita kun ne oli poistatettu. Todella läpinäkyvää.

• Ananias kirjoitti:

Muutenkin Harmis oli kuin kusi sukassa siihen asti kunnes sai poistatettua ne ketjut joihin todisteet viittasivat.

Vasta sitten tultiin palstalle vaatimaan todisteita kun ne oli poistatettu. Todella läpinäkyvää.

En kyllä arvannut teitä niin huonoiksi dekkareiksi että ette olleet edes screenshotteja "todisteista" ottaneet, tunarit :D

En kyllä arvannut teitä niin huonoiksi dekkareiksi että ette olleet edes screenshotteja "todisteista" ottaneet, tunarit :D

Ei kukaan tehnyt salapoliisityötä asian paljastamiseksi, sinä vain satuit kirjoittamaan erehdyksessä saman historian molemmille nikeillesi.

• Ananias kirjoitti:

Ei kukaan tehnyt salapoliisityötä asian paljastamiseksi, sinä vain satuit kirjoittamaan erehdyksessä saman historian molemmille nikeillesi.

Minusta tuollainen olisi kyllä niin kuningasluokan töppäys että ilman muuta siitä olisi todisteet taltioitu jos näin olisi tapahtunut :D

Minusta tuollainen olisi kyllä niin kuningasluokan töppäys että ilman muuta siitä olisi todisteet taltioitu jos näin olisi tapahtunut :D

Me muut olemme nähneet todisteet, se riittää.

• Ananias kirjoitti:

Me muut olemme nähneet todisteet, se riittää.

Ei se riitä, vaaditaan vähintäänkin screenshotteja, olisi amatöörine puuhastelua toimia huhupuheiden varassa.

• Palstailunalkeita
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei se riitä, vaaditaan vähintäänkin screenshotteja, olisi amatöörine puuhastelua toimia huhupuheiden varassa.

No amatöörejähän me (muut) ollaankin. Olisi jo aika pakkomielteistä ottaa keskustelupalstasta screenshotteja. Olet sitäpaitsi tehnyt saman mokan aiemminkin, tosin kyseessä oli toinen tunnettu nikki kuin pikkukakkonen. Sulla noita uupseja sattuu.

• agsa
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä se riittää kun muut tietää. Vaadit mitä vaadit.

• Totuus-

Ette kai nyt ala siitä kinaamaan kuka poisti mitä? Palsta julkisuus on noussut hattuun.

• No kyllä minua niin kovasti harmittaa kun Ana ensin nostaa asiata framille ja sitten poistattaakin ketjunsa.

No kyllä minua niin kovasti harmittaa kun Ana ensin nostaa asiata framille ja sitten poistattaakin ketjunsa.

Aloituksen teki joku muu.

• Ananias kirjoitti:

Aloituksen teki joku muu.

Kyllä se vain sinäa taisit olla tuo sergein ylempänä mainitsema "speculmanus", eihän kukaan kävisi vain yhtä avausta tekemässä ja sitten poistuisi kokonaan.

Kyllä se vain sinäa taisit olla tuo sergein ylempänä mainitsema "speculmanus", eihän kukaan kävisi vain yhtä avausta tekemässä ja sitten poistuisi kokonaan.

Minä luulen tietäväni kuka avauksen teki, mutta en spekuloi asialla jos se ei teille avaudu. Minä en sitä kuitenkaan tehnyt.

• Ananias kirjoitti:

Minä luulen tietäväni kuka avauksen teki, mutta en spekuloi asialla jos se ei teille avaudu. Minä en sitä kuitenkaan tehnyt.

Kyllä minusta kaikki pienetkin epäillyt nyt pitää kirjata tähän ketjuun niin saadaan koottu paikka "todisteille" ja voidaan niitä sitten puolueettomasti arvioida.

Kyllä minusta kaikki pienetkin epäillyt nyt pitää kirjata tähän ketjuun niin saadaan koottu paikka "todisteille" ja voidaan niitä sitten puolueettomasti arvioida.

Porukka on jo arvioinut todisteet, olet syylliseksi todettu.

• paljon_paljastunut
        Ananias kirjoitti:

Porukka on jo arvioinut todisteet, olet syylliseksi todettu.

Harmaaritari on 1212121212-nimimerkki. Se on selvää ollut pitkään. Ykskakkosella myös jonkinlainen tapailusuhde, joten kirjoittaja ei ole sinkkukaan vaikka Sinkut-palstalla hengaakin.

• paljon_paljastunut kirjoitti:

Harmaaritari on 1212121212-nimimerkki. Se on selvää ollut pitkään. Ykskakkosella myös jonkinlainen tapailusuhde, joten kirjoittaja ei ole sinkkukaan vaikka Sinkut-palstalla hengaakin.

Sama tyyppi. Olisiko itse isä Laasanen?

• Minusta oli hyvä, että Harmaaritarille saatiin kasvot...
      Yhdessä välissähän täällä pyörikin huhu, että palstalla on kirjailija, jonka aller palkannut..
      Noh, onhan meillä, elikkä palstan omapoika H. L.
      Oliko huhu harmiksen itsensä liikkeelle panema kun halusi "leikkiä tulella" vai oliko joku toinenkin jo päässyt jäljille jo tuolloin...Mene ja tiedä.

• Niin siinäpä sitä on pohtimista. Ehkä ylläpidolta jos tiedustelisitte ja/tai ihan suora yhteys H.L:ään ja kysyminen, ehkä tulisi viimeinkin julkisuuteen tämän musertavan tiedon kanssa :D

• Palstalla on kiusattu kommentoijia jotka eivät ole kuuluneet incel-piireihin, yksi tällainen ulkopuolisena pidetty taisi näpäyttää...

Mulla on asiasta epäilyni.

• Ananias kirjoitti:

Palstalla on kiusattu kommentoijia jotka eivät ole kuuluneet incel-piireihin, yksi tällainen ulkopuolisena pidetty taisi näpäyttää...

Mulla on asiasta epäilyni.

Ei muuta kuin epäiltyjen nikkejä ylös, ehkä joku joka sitten näkee on nähnyt tai kuullut jotain ja löytyy yllätystodistaja joka ratkaisee koko casen.

Ei muuta kuin epäiltyjen nikkejä ylös, ehkä joku joka sitten näkee on nähnyt tai kuullut jotain ja löytyy yllätystodistaja joka ratkaisee koko casen.

Case on jo selvitetty, Harmis on narautettu kahdella nikillä kirjoittelusta.

• Ananias kirjoitti:

Case on jo selvitetty, Harmis on narautettu kahdella nikillä kirjoittelusta.

Joopa joo, eipä näy missään "todisteita". Ei se maapallokaan litteäksi muutu vaikka sitä kuinka toistaisi "Maapallo on litteä, maapallo on litteä", ei muutu ei. Surkeaa työtä tälläkin kertaa trollinjahtaajilta.

Joopa joo, eipä näy missään "todisteita". Ei se maapallokaan litteäksi muutu vaikka sitä kuinka toistaisi "Maapallo on litteä, maapallo on litteä", ei muutu ei. Surkeaa työtä tälläkin kertaa trollinjahtaajilta.

Usko pois Harmis, sinun trollailusi on paljastettu.

Intä mitä intät, jengi tietää totuuden.

• Ananias kirjoitti:

Usko pois Harmis, sinun trollailusi on paljastettu.

Intä mitä intät, jengi tietää totuuden.

Te pellehermannit ette saisi paljastettua mitään vaikka todisteet tuotaisiin teille kultalautasella. Varmaan hukkaisitte ne välittömästi, lähtisitte abc:lle pullakahville ja silläaikaa todisteet vain katosivat :D

Te pellehermannit ette saisi paljastettua mitään vaikka todisteet tuotaisiin teille kultalautasella. Varmaan hukkaisitte ne välittömästi, lähtisitte abc:lle pullakahville ja silläaikaa todisteet vain katosivat :D

Moni palstalainen luki ne todisteet ja painoi mieleensä, se riittää.

Ei tässä olla hakemassa sulle tuomiota trollailusta, riittää kun palstaväki tuntee touhusi.

• Ananias kirjoitti:

Moni palstalainen luki ne todisteet ja painoi mieleensä, se riittää.

Ei tässä olla hakemassa sulle tuomiota trollailusta, riittää kun palstaväki tuntee touhusi.

Joo tosi moni, ananias multinikkeineen, oliskohan niitä kymmenkunta?

Joo tosi moni, ananias multinikkeineen, oliskohan niitä kymmenkunta?

Eiköhän lukijat lasketa IP-osoitteiden määrässä.

• Ananias kirjoitti:

Eiköhän lukijat lasketa IP-osoitteiden määrässä.

Niin no onkos se ongelma? ainahan voi käyttää anonyymejä valityspalvelimia, IP-osoite muuttuu:

https://www.yksityisyydensuoja.fi/content/välityspalvelimet

Niin no onkos se ongelma? ainahan voi käyttää anonyymejä valityspalvelimia, IP-osoite muuttuu:

https://www.yksityisyydensuoja.fi/content/välityspalvelimet

Tuskinpa kukaan jaksaisi lähteä noilla hakemaan klikkejä jollekin ketjulle.

Ketju oli vain suosittu, minun palstailuhistoriani aikana yksikään toinen ketju ei ole noussut yhtä nopeasti palstan luetuimmaksi ketjuksi.

• Ananias kirjoitti:

Tuskinpa kukaan jaksaisi lähteä noilla hakemaan klikkejä jollekin ketjulle.

Ketju oli vain suosittu, minun palstailuhistoriani aikana yksikään toinen ketju ei ole noussut yhtä nopeasti palstan luetuimmaksi ketjuksi.

Niin, epäilemättä oli suosittu ja mistähän se johtuu? Otsikossahan tosiaan mainittiin pari palstan hienointa herrasmiestä, ei ihme että se sitten kiinnostaa. Jos samaan ketjuun mahdutetaan yleistietämykseltään kaksi ehkä palstan sivistyneintä kirjoittajaa niin tottahan se kiinnostaa :D

Niin, epäilemättä oli suosittu ja mistähän se johtuu? Otsikossahan tosiaan mainittiin pari palstan hienointa herrasmiestä, ei ihme että se sitten kiinnostaa. Jos samaan ketjuun mahdutetaan yleistietämykseltään kaksi ehkä palstan sivistyneintä kirjoittajaa niin tottahan se kiinnostaa :D

Ja kun ketjussa vielä kerrottiin että nuo kaksi joutavaa keikaria ovatkin yksi ja sama hyypiö, niin kaikkiahan se kiinnosti.

• Ananias kirjoitti:

Ja kun ketjussa vielä kerrottiin että nuo kaksi joutavaa keikaria ovatkin yksi ja sama hyypiö, niin kaikkiahan se kiinnosti.

Noiden "joutavien keikarien" kommentit ovat kuitenkin aina haluttua luettavaa. Niiden tekstejä suorastaan ahmitaan täällä eikä se ihme olekaan, onhan niissä hyvin pitkälle totuus 2000-luvusta ja naisista kuten myös piinkova totuus tasoteorioista hyvän ystäväni 12121212 toimesta tuotettuna. Mikäpä voisi olla parempaa sisältöä sinkut-palstalle?

Noiden "joutavien keikarien" kommentit ovat kuitenkin aina haluttua luettavaa. Niiden tekstejä suorastaan ahmitaan täällä eikä se ihme olekaan, onhan niissä hyvin pitkälle totuus 2000-luvusta ja naisista kuten myös piinkova totuus tasoteorioista hyvän ystäväni 12121212 toimesta tuotettuna. Mikäpä voisi olla parempaa sisältöä sinkut-palstalle?

Enpä haluaisi alentua tasollesi ja ryhtyä brassailemaan ansioillani, mutta totuus on silti se että suosituimmissa ketjuissa Ananias on aloittajana tai aktiivisena keskustelijana. Tämä kaava on selkeästi havaittavissa.

• Ananias kirjoitti:

Enpä haluaisi alentua tasollesi ja ryhtyä brassailemaan ansioillani, mutta totuus on silti se että suosituimmissa ketjuissa Ananias on aloittajana tai aktiivisena keskustelijana. Tämä kaava on selkeästi havaittavissa.

Niin, et varmaan ole hoksannut että aika useinkin olen kaveria avittanut mm. siten että vastailen sun avaukseen ensimmäisenä tai ainakin ensimmäisten joukossa niin ketju lähtee käyntiin. Sittenhän se pukusttaakin kuin juna kun sulla on tapana sitten kyllä vastailla sulle annettuihin vastakommentteihin.

Niin, et varmaan ole hoksannut että aika useinkin olen kaveria avittanut mm. siten että vastailen sun avaukseen ensimmäisenä tai ainakin ensimmäisten joukossa niin ketju lähtee käyntiin. Sittenhän se pukusttaakin kuin juna kun sulla on tapana sitten kyllä vastailla sulle annettuihin vastakommentteihin.

Olen tietoinen vetoavustasi, joskus se on ollut ihan ratkaisevaa että homma on pyörähtänyt käyntiin.

Mulla on tosiaan tapana vastailla vastakommentteihin, mutta en koskaan nostele omia ketjujani jos ne eivät ole saaneet kommenttia. En myöskään vastaile enää aktiivisesti ketjuihin joihin tulee yli sata kommenttia, se on mulle raja jota en haluaisi ylittää koska ylipitkiin ketjuihin tulee harvoin mitään uusia näkökulmia.

• Ananias kirjoitti:

Olen tietoinen vetoavustasi, joskus se on ollut ihan ratkaisevaa että homma on pyörähtänyt käyntiin.

Mulla on tosiaan tapana vastailla vastakommentteihin, mutta en koskaan nostele omia ketjujani jos ne eivät ole saaneet kommenttia. En myöskään vastaile enää aktiivisesti ketjuihin joihin tulee yli sata kommenttia, se on mulle raja jota en haluaisi ylittää koska ylipitkiin ketjuihin tulee harvoin mitään uusia näkökulmia.

Joo, sullahan on ihan hyviä ketjuja ja monipuolisia aihepiirejä, ainoastaan tuo trollijahti menee joskus liiallisuksiin vaikka hauskojahan nekin on tavallaan. joo, tuo on ihan hyvä että rajoittaa, puhelimella ei tahdo aueta liian pitkät ketjut ja tosiaan helposti voivat mennä jankkaukseksi.

• Ananias kirjoitti:

Samaa mieltä, että ei noilla H.L:n ansioilla ihan kauheasti kannata kehuskella kun fakta on kumminkin se, että kaikki hänen oppimateriaalinsa mitä kuvittelee keksineensä on käytännössä itsestäänselvyyksiä hyvin pitkälti...Nyt kun aikuinen mies lähtee höpisemään moista hömppää julkisesti..Pitämään asiasta seminaareja ja kirjoja kirjoittamaan, niin eihän sillä tee itsensä muuta kuin naurunalaiseksi. Ilman muutahan kaveria pidetään yksinkertaisena ja naureskellaan.. Pitää itseään tiedemiehenä vähintään ja kirjailijana...Suurmiehenä, mutta tsäh:D Miettikää ny vähä..Nelikymppinen ukko:D -Naisten seksuaalinen valta- On siinä kaverilla elämäntehtävä.

Joo, sullahan on ihan hyviä ketjuja ja monipuolisia aihepiirejä, ainoastaan tuo trollijahti menee joskus liiallisuksiin vaikka hauskojahan nekin on tavallaan. joo, tuo on ihan hyvä että rajoittaa, puhelimella ei tahdo aueta liian pitkät ketjut ja tosiaan helposti voivat mennä jankkaukseksi.

Noo, tuo trollijahti on vähän kuin poliisin puhallusratsiat. Tarkoitus ei ole niinkään saada ketään käpälälautaan, vaan muistuttaa että olisi hyvä pitää mielessä lain (palstalla soveliaisuuden) rajat.

• CamelBoots kirjoitti:

Samaa mieltä, että ei noilla H.L:n ansioilla ihan kauheasti kannata kehuskella kun fakta on kumminkin se, että kaikki hänen oppimateriaalinsa mitä kuvittelee keksineensä on käytännössä itsestäänselvyyksiä hyvin pitkälti...Nyt kun aikuinen mies lähtee höpisemään moista hömppää julkisesti..Pitämään asiasta seminaareja ja kirjoja kirjoittamaan, niin eihän sillä tee itsensä muuta kuin naurunalaiseksi. Ilman muutahan kaveria pidetään yksinkertaisena ja naureskellaan.. Pitää itseään tiedemiehenä vähintään ja kirjailijana...Suurmiehenä, mutta tsäh:D Miettikää ny vähä..Nelikymppinen ukko:D -Naisten seksuaalinen valta- On siinä kaverilla elämäntehtävä.

Joku tuossa kirjoittikin siitä että tasoteoriat on vähän sama asia kuin ruvettaisiin selittämään yksilöiden kulutuskäyttäytymistä makrotalouden lainalaisuuksilla. Itse asiassa tuo mahtoi olla nimimerkin EdesUnissa kommentti, vaikuttaisi hänen ajatuksiltaan.

Mutta joo, laasaslaiset eivät ymmärrä että ihmiset ovat yksilöitä ja tekevät päätöksensä yksilöinä.

• Ananias kirjoitti:

Noo, tuo trollijahti on vähän kuin poliisin puhallusratsiat. Tarkoitus ei ole niinkään saada ketään käpälälautaan, vaan muistuttaa että olisi hyvä pitää mielessä lain (palstalla soveliaisuuden) rajat.

Nythän täällä muuten näyttää poistuvan kommentteja aikalailla, esmes siitä toisesta ketjusta oli jonkun kommentti poistettu. Onkohan palstalle saatu ihan viralinen "sheriffi"?

Nythän täällä muuten näyttää poistuvan kommentteja aikalailla, esmes siitä toisesta ketjusta oli jonkun kommentti poistettu. Onkohan palstalle saatu ihan viralinen "sheriffi"?

Enpä ole seurannut poistuuko kommentteja. Olikohan minun kommentteja poistettu? Toivottavasti ei, ne on kuitenkin pakstan tasokkainta antia.

Toivottavasti on saatu sheriffi, mulla kun ei ole enää reilun parin viikon päästä aikaa jahtailla trolleja

• Totuus-

Varmaa on ainoastaan että en ole koskaan saanut pillua. Sitten joku trollailee mun nimimerkillä.

• Totuus-

Sitten tuo yks väittää että olen joku incel murhaaja.

• Totuus- kirjoitti:

Sitten tuo yks väittää että olen joku incel murhaaja.

Missä on puhuttu murhaamisesta?

Olet yksi palstan multinikeistä, inceltrollaaja. Et murhaaja.

• ätminelämää

Ei saa poistaa mitään, jos ei kestä niin sitten pois palstalta.

• hienoahienoa
    • 12121212121212

Hyviä ketjuja.

Olen myös Harmaaritarin tavoin pyrkinyt tukemaan Pertti-Setää, jonka tyylistä pidän. Ainoa mikä ei miellytä on miehen tapa jahdata naisia; aina kun palstanainen ei ihaile Pertsaa, on hän minun luomani trollihahmo. Kannattaisi ehkä vaihtaa taktiikkaa jos aikoo olla palstan miehekäs poliisihahmo?

ps. en millään viitsinyt aikaisemmin muistuttaa että se Pertsan mainitsema tarina tosiaankin esiintyy kahdessa ketjussa...tosin molemmissa minun (12121212121212) kirjoittaminani :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      159
      1061
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      717
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      128
      666
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      648
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      639
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      615
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      571
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      560
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      554
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      528
    Aihe