Alkaa Vappu Pimiäkin tätiytymään

Kakkossmiess

Osui katseeni oheisen uutisen otsikkokuvaan ja huomasin, että vaikka tuossa studiokuvassa Vappu on täydessä tällingissä, on tätiytyminen vahvasti alkanut.

Rupesin vaan miettimään mikä sen tätiytymisen vaikutelman tekee. Rypythän on meikin alla piilossa ja ehkä kuvaa on muutenkin käsitelty .

Ehkä se on nuo posket, johon alkaa tulla nuo buldoggijuonteet. Silmissä on myös jotain, jota en osaa määritellä. Tuohoin vielä kun leikkauttaisi "helppohoitoisen ja pirteän" tätitukan, niin tanttalook alkaisi olla valmis.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005769762.html

Vappuhan oli aika kinkku nuorempana, varsinkin jos tykkää kurvikkaammasta naistyypistä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005769762.html

19

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin sinänsähän tuo tätiytyminen ei ole mikään ihme. Vappuhan on jo 40 ja kahden lapsen äiti ja turvallisessa parisuhteessa .

• Ihmisaivot on nerokkaita. Emme välttämättä erota kuusta ja mäntyä, tunnista ahmaa karhusta, mutta kun iltapäivälehti tarjoaa kuvan jossa äiti ja tytär ovat muka aivan samannäköisiä, niin kyllä ei mene tyhminkään mies vipuun.

Kysymys kuuluu: kun meille on tällainen lahja annettu, niin pitäisikö sitä käyttää?

• pitkätukka-68

Voi, kyllä ätmeillä on huolenaiheet :D

Miten kukaan oikeesti jaksaa edes miettiä tuollaisia?

• äymit.tykkää.naisista

mitä sinä mietit miehiäkö

• Narttu_

Ehkä tämä juontuu sinne, että naisia vahdataan täysin ulkopuolisina kummajaisina ylipäätään, on siis yksi sen ilmentymä. Normaalimpi mies saattaisi ajatella, että ompas kivännäköinen muikkeli.

• ihan.kiva
        Narttu_ kirjoitti:

Ehkä tämä juontuu sinne, että naisia vahdataan täysin ulkopuolisina kummajaisina ylipäätään, on siis yksi sen ilmentymä. Normaalimpi mies saattaisi ajatella, että ompas kivännäköinen muikkeli.

ei se pahan näköinen ole kelpais

• pitkätukka-68
        äymit.tykkää.naisista kirjoitti:

mitä sinä mietit miehiäkö

Ätmin mielestäkö vaihtoehdot on telkkarista ja lehdistä katseltavat naiset tai miehet? Sellaista kai se sosiaalisestirajoittuneen elämä on.

Tietysti katselen naisia, mut miks mua kiinnostais milloin julkkiksista tulee "tätejä" tai "kurppia"?

Katseltavia naisia näkee ihan livessäkin ja heidän kanssa voi oikein jutellakin. Joidenkin kanssa mennä pitemmällekin.

• outo.miäs
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Ätmin mielestäkö vaihtoehdot on telkkarista ja lehdistä katseltavat naiset tai miehet? Sellaista kai se sosiaalisestirajoittuneen elämä on.

Tietysti katselen naisia, mut miks mua kiinnostais milloin julkkiksista tulee "tätejä" tai "kurppia"?

Katseltavia naisia näkee ihan livessäkin ja heidän kanssa voi oikein jutellakin. Joidenkin kanssa mennä pitemmällekin.

eikö vappu miellytä yhtään ja miksi ei naiset kiinnosta oli se sitten julkkis tai tavis ja oli livessä tai kuvassa ja nyt ei ollut kyse muusta kuin vapusta ja jos joku kysyy onko vapulla kivat tissit tai peppu niin vastaat en tiedä ei kiinnosta niin saan nyt kuvan että olet miehistä kiinnostunut no onko vapun mies pappaantunut ja onko komea perse sillä mutta et taida haluta naisista jutella ja jos olet tai esität edes niin onko vappu seksikäs vai ei ja onko se sinusta vanhannäköinen vai eija nyt ei puhuta muista naisista vaan vappu pimiästä

• pitkätukka-68
        outo.miäs kirjoitti:

eikö vappu miellytä yhtään ja miksi ei naiset kiinnosta oli se sitten julkkis tai tavis ja oli livessä tai kuvassa ja nyt ei ollut kyse muusta kuin vapusta ja jos joku kysyy onko vapulla kivat tissit tai peppu niin vastaat en tiedä ei kiinnosta niin saan nyt kuvan että olet miehistä kiinnostunut no onko vapun mies pappaantunut ja onko komea perse sillä mutta et taida haluta naisista jutella ja jos olet tai esität edes niin onko vappu seksikäs vai ei ja onko se sinusta vanhannäköinen vai eija nyt ei puhuta muista naisista vaan vappu pimiästä

Lähinnä tuollainen pohdinta julkkiksista (ja oikeestaan kyllä muistakin) et alkaapas sekin olla täti tai kurppa tai lihonut tai rypistynyt... Ei mua tuollainen pohdinta kiinnosta. Ja julkkispohdinta ylipäätään.

Tottakai huomaan kun näen silmääni miellyttävän naisen, ja voinhan minä sitä kehaistakin muille, oli julkkis tai ei.

Mulle ei muuten jäänyt ollenkaan mieleen Vapun tissit eikä peppu. Ihan hyvin voisin hänestä tykätä kaikinpuolin jos henkilökohtaisesti tapaisin, mut en vaan jaksa miettiä saati fantasioida julkkiksia.

Musta silti aika kaukaa haettua, et jollei julkkikset ja etenkään heidän ulkonäköstä kiinnosta, niin on homo. Peräti outo päättelyketju. Eikös homoja ainakin stereotypisesti pidetä hyvinkin ulkonäköorientoituneina.

• kurvit.kunniaan

Eihän naisella ole kurveja ollut koskaan alapäässä. kainalosta alaspäin on ollut pelkkä suoraa viivaa, vyötärössä, lantiossa ja takamuksessa.

• 75i35ykeie56i

Vissiin pitäs olla jokin hehtaariperse niinkuin nykyään on "muotia".

• Tahvo53

No eihän Vappu mikään kaunokainen ole koskaan ollutkaaan eikä hänestä koskaan sellaista edes tule. Ei ole myöskään mikään älyjättiläinen, omasta mielestä tyhmä kuin saapas ja ärsyttävä kälättäjä joka on valmis tekemään mitä vaan kunhan edes joku media huomioi.
      Aina on vituttanut tyhmät ihmiset sukupuoleen katsomatta ja erityisesti naiset joilla on isot luulot itsestään.

• 786786767678678876

Näköjään "tiedät" miten media toimii, itsehän sen voi päättää kuinka paljon missäkin näkyy.

• Minäkin tätystyn kukkamekossa

• tätiytynyttäti

Harmittaako aloittajaa joku asiassa? Kysehän ei kai kuitenkaan ole kumppanistasi. Kumppanisihan ei koskaan tätiydy.

• utytutyutyutyueu

Vappu on totaalinen milf, kelpaisi kyllä mulle varsin hyvin.

• Asenneanuksesta

Onpa aloittajalla surullisen ikävä mielen maisema sen lisäksi että on myös ...

• "Soiva peli!" sanoi Salme Pasi , liitto-orava ja ay-jyrsijä.
      Tähän täytyy uskoa. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe