Voulez-vous eheytyksestä kertova biisi (?)

Jenni Vartiaisen uusi biisi Voulez-vous kertoo kaiketi eheytyksestä ja on eräänlainen vuoropuhelu Jumalan kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=Yfe0pvOgaak

"Tää hetki on jumalten juhlaa"
- huomatkaa monikko

"Ne jostain ylhäältä yrittää ohjaa"
- ohjailu ei kuitenkaan onnistu

"Keinutaan niin et haihtuu
Murheet ja loputkin aineet
Sano, että sä olet totta
ja annat anteeksi menneet"
- selviä viitteitä

"Mä oon jossain rajatilassa
Vuorokausi pian vaihtuu
Hämärässä tuhat valoa
Kaikki niistä sinuun osuu"
- vuorokauden vaihtuminen kuvastaa eheytymistä ja valojen osuminen yhteen on sel et socker

Kertosäteessä Vartiainen vielä kehottaa ottamaan Jeesuksen sydämeen ennen kuolemaa.

17

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja edellisessä biisissähän mentiin "Väärään suuntaan" ja nyt ilmeisesti oikea suunta on löytynyt(?)

• Haluaisitko

Lässyn lässyn, lopettakaa paskanjauhanta. Biisi kertoo siitä elokuvamaisesta hetkestä kun Jenni ekan kerran näki rahkamiljonääri Sami Salmenkiven.

• Ja eheytyi lesbosta heteroksi!

• hgqohqohoh

Voulez-vous on ABBAn biisi -70 luvulta. Vai onko tuossa joku oma sävel?

• https://www.youtube.com/watch?v=Yfe0pvOgaak

Oma biisi. Sanat tarkoittaa ranskaksi "Haluatteko?" Minusta ei biisissä ole mitään eheyttämistä vaan kuvaa seksuaalisuutta ja halua lähelle? Minä en ainakaan pitänyt biisiä ensimmäisen ja toisen kuuntelemisen jälkeen mitenkään uskonnolliselta. Biisissä entinen sinkku haluaa lähelle partneriaan? Se on minun tulkintani; en usko oikein aloittajan tulkintaan.

• Mitämuutajäänytväliin

Aloittajan todellisuudentaju lienee katkolla.

• vaikkasamapatuo

Kauhean vaikea on löytää näistä nykykappaleista jotain syvällistä. Ehkä se siellä on jos sen jaksaa itse kaivaa esiin ja tulkita sopivasti. Miksi ei voisi vain kuunnella vanhaa virttä Taalainmaalta niin ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Tai Martti Talvelan laulamia virsiä.

• Eilainkaansama

Miksi aina pitää olla jotain "syvällistä" ? Elämähän on useimmille pelkkää pintaliitoa ja välillä on muidenkin hyvä käydä pinnalla haukkaamassa vähän happea. Ts. keventää ...

• vaikkasamapatuo
        Eilainkaansama kirjoitti:

Miksi aina pitää olla jotain "syvällistä" ? Elämähän on useimmille pelkkää pintaliitoa ja välillä on muidenkin hyvä käydä pinnalla haukkaamassa vähän happea. Ts. keventää ...

Sitä kai tuossa aloituksessa etsittiin. Eikö pintaliidossa luulisi juuri saavan happea hyvin?

• Luki-luki-ko

Niiin-niiin ...

• siisihanoikeasti

Kyllä se kertoo jännämiehestä, jonka karvainen perse nousee ja laskee, eikä mistään Jeesuksesta.

• Eli ne pakarat olisi jumalat, koska nehän sitä liikettä ohjaa, mutta konvolvaatiossa se ohjailu tulee mahdottomaksi, eli silloin vain "annetaan tän tapahtuu".

• katoinkummatkin

En kyllä ymmärrä miten ihmessä sä noissa jotain uskonnollista pystyt aistimaan.

• Minusta kuulostaa, että hän laulaa "pure mua"?

• flowersreally

Vikassa kuukausiliitteessä Jenni kertoo muutoksestaan josta kuulemma levy myös kertoo. Kyllästyi entiseen itseensä tjsp. Nykyään on räväkkä jne.

Jotenkin surullinen stoori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laita lyhyt tunniste kaivatullesi

Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗
      Ikävä
      171
      2947
    2. Kuinka vanha nainen on vielä "todella mielenkiintoinen henkilö"?

Kuinka mielenkiintoisuus silloin ilmenee?
      Ikävä
      122
      2168
    3. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      304
      2148
    4. Tiedätkö mitä

Haluisin sanoa?
      Ikävä
      123
      1775
    5. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      251
      1564
    6. Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta

"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s
      Maailman menoa
      202
      1332
    7. Näytit hyvältä

Kävelyäsi oli mukava katsoo. Naiselle
      Ikävä
      84
      1296
    8. Valtuustosta tuli Korkalon farssi

Kemijärven valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokoustaan, eikä hallintosääntöä. Sosialistien valtuutettu, entinen amma
      Kemijärvi
      96
      1170
    9. Joko alat

Pääsemään irti?
      Ikävä
      71
      1152
    10. Hinta ei enää ole este - koeajoimme viisi kohtuuhintaista sähköautoa

Sähköautot ovat nyt hintansa puolesta tavallisten ihmisten ulottuvilla. Koeajoimme videosarjassa kaikkiaan viisi sähköau
      Hybridi- ja sähköautot
      253
      1152
    Aihe