Voulez-vous eheytyksestä kertova biisi (?)

Jenni Vartiaisen uusi biisi Voulez-vous kertoo kaiketi eheytyksestä ja on eräänlainen vuoropuhelu Jumalan kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=Yfe0pvOgaak

"Tää hetki on jumalten juhlaa"
- huomatkaa monikko

"Ne jostain ylhäältä yrittää ohjaa"
- ohjailu ei kuitenkaan onnistu

"Keinutaan niin et haihtuu
Murheet ja loputkin aineet
Sano, että sä olet totta
ja annat anteeksi menneet"
- selviä viitteitä

"Mä oon jossain rajatilassa
Vuorokausi pian vaihtuu
Hämärässä tuhat valoa
Kaikki niistä sinuun osuu"
- vuorokauden vaihtuminen kuvastaa eheytymistä ja valojen osuminen yhteen on sel et socker

Kertosäteessä Vartiainen vielä kehottaa ottamaan Jeesuksen sydämeen ennen kuolemaa.

17

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja edellisessä biisissähän mentiin "Väärään suuntaan" ja nyt ilmeisesti oikea suunta on löytynyt(?)

• Haluaisitko

Lässyn lässyn, lopettakaa paskanjauhanta. Biisi kertoo siitä elokuvamaisesta hetkestä kun Jenni ekan kerran näki rahkamiljonääri Sami Salmenkiven.

• Ja eheytyi lesbosta heteroksi!

• hgqohqohoh

Voulez-vous on ABBAn biisi -70 luvulta. Vai onko tuossa joku oma sävel?

• https://www.youtube.com/watch?v=Yfe0pvOgaak

Oma biisi. Sanat tarkoittaa ranskaksi "Haluatteko?" Minusta ei biisissä ole mitään eheyttämistä vaan kuvaa seksuaalisuutta ja halua lähelle? Minä en ainakaan pitänyt biisiä ensimmäisen ja toisen kuuntelemisen jälkeen mitenkään uskonnolliselta. Biisissä entinen sinkku haluaa lähelle partneriaan? Se on minun tulkintani; en usko oikein aloittajan tulkintaan.

• Mitämuutajäänytväliin

Aloittajan todellisuudentaju lienee katkolla.

• vaikkasamapatuo

Kauhean vaikea on löytää näistä nykykappaleista jotain syvällistä. Ehkä se siellä on jos sen jaksaa itse kaivaa esiin ja tulkita sopivasti. Miksi ei voisi vain kuunnella vanhaa virttä Taalainmaalta niin ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Tai Martti Talvelan laulamia virsiä.

• Eilainkaansama

Miksi aina pitää olla jotain "syvällistä" ? Elämähän on useimmille pelkkää pintaliitoa ja välillä on muidenkin hyvä käydä pinnalla haukkaamassa vähän happea. Ts. keventää ...

• vaikkasamapatuo
        Eilainkaansama kirjoitti:

Miksi aina pitää olla jotain "syvällistä" ? Elämähän on useimmille pelkkää pintaliitoa ja välillä on muidenkin hyvä käydä pinnalla haukkaamassa vähän happea. Ts. keventää ...

Sitä kai tuossa aloituksessa etsittiin. Eikö pintaliidossa luulisi juuri saavan happea hyvin?

• Luki-luki-ko

Niiin-niiin ...

• siisihanoikeasti

Kyllä se kertoo jännämiehestä, jonka karvainen perse nousee ja laskee, eikä mistään Jeesuksesta.

• Eli ne pakarat olisi jumalat, koska nehän sitä liikettä ohjaa, mutta konvolvaatiossa se ohjailu tulee mahdottomaksi, eli silloin vain "annetaan tän tapahtuu".

• katoinkummatkin

En kyllä ymmärrä miten ihmessä sä noissa jotain uskonnollista pystyt aistimaan.

• Minusta kuulostaa, että hän laulaa "pure mua"?

• flowersreally

Vikassa kuukausiliitteessä Jenni kertoo muutoksestaan josta kuulemma levy myös kertoo. Kyllästyi entiseen itseensä tjsp. Nykyään on räväkkä jne.

Jotenkin surullinen stoori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe