Voulez-vous eheytyksestä kertova biisi (?)

Jenni Vartiaisen uusi biisi Voulez-vous kertoo kaiketi eheytyksestä ja on eräänlainen vuoropuhelu Jumalan kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=Yfe0pvOgaak

"Tää hetki on jumalten juhlaa"
- huomatkaa monikko

"Ne jostain ylhäältä yrittää ohjaa"
- ohjailu ei kuitenkaan onnistu

"Keinutaan niin et haihtuu
Murheet ja loputkin aineet
Sano, että sä olet totta
ja annat anteeksi menneet"
- selviä viitteitä

"Mä oon jossain rajatilassa
Vuorokausi pian vaihtuu
Hämärässä tuhat valoa
Kaikki niistä sinuun osuu"
- vuorokauden vaihtuminen kuvastaa eheytymistä ja valojen osuminen yhteen on sel et socker


Kertosäteessä Vartiainen vielä kehottaa ottamaan Jeesuksen sydämeen ennen kuolemaa.

17

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja edellisessä biisissähän mentiin "Väärään suuntaan" ja nyt ilmeisesti oikea suunta on löytynyt(?)

    • Haluaisitko

      Lässyn lässyn, lopettakaa paskanjauhanta. Biisi kertoo siitä elokuvamaisesta hetkestä kun Jenni ekan kerran näki rahkamiljonääri Sami Salmenkiven.

      • Ja eheytyi lesbosta heteroksi!


    • hgqohqohoh

      Voulez-vous on ABBAn biisi -70 luvulta. Vai onko tuossa joku oma sävel?

      • https://www.youtube.com/watch?v=Yfe0pvOgaak

        Oma biisi. Sanat tarkoittaa ranskaksi "Haluatteko?" Minusta ei biisissä ole mitään eheyttämistä vaan kuvaa seksuaalisuutta ja halua lähelle? Minä en ainakaan pitänyt biisiä ensimmäisen ja toisen kuuntelemisen jälkeen mitenkään uskonnolliselta. Biisissä entinen sinkku haluaa lähelle partneriaan? Se on minun tulkintani; en usko oikein aloittajan tulkintaan.


    • Mitämuutajäänytväliin

      Aloittajan todellisuudentaju lienee katkolla.

    • vaikkasamapatuo

      Kauhean vaikea on löytää näistä nykykappaleista jotain syvällistä. Ehkä se siellä on jos sen jaksaa itse kaivaa esiin ja tulkita sopivasti. Miksi ei voisi vain kuunnella vanhaa virttä Taalainmaalta niin ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Tai Martti Talvelan laulamia virsiä.

      • Eilainkaansama

        Miksi aina pitää olla jotain "syvällistä" ? Elämähän on useimmille pelkkää pintaliitoa ja välillä on muidenkin hyvä käydä pinnalla haukkaamassa vähän happea. Ts. keventää ...


      • vaikkasamapatuo
        Eilainkaansama kirjoitti:

        Miksi aina pitää olla jotain "syvällistä" ? Elämähän on useimmille pelkkää pintaliitoa ja välillä on muidenkin hyvä käydä pinnalla haukkaamassa vähän happea. Ts. keventää ...

        Sitä kai tuossa aloituksessa etsittiin. Eikö pintaliidossa luulisi juuri saavan happea hyvin?


      • Luki-luki-ko

        Niiin-niiin ...


    • siisihanoikeasti

      Kyllä se kertoo jännämiehestä, jonka karvainen perse nousee ja laskee, eikä mistään Jeesuksesta.

      • Eli ne pakarat olisi jumalat, koska nehän sitä liikettä ohjaa, mutta konvolvaatiossa se ohjailu tulee mahdottomaksi, eli silloin vain "annetaan tän tapahtuu".


      • katoinkummatkin

        En kyllä ymmärrä miten ihmessä sä noissa jotain uskonnollista pystyt aistimaan.


    • Minusta kuulostaa, että hän laulaa "pure mua"?

    • Vainot: https://www.youtube.com/watch?v=83a2IU8W4C8
      Voinko mä todella lähteä näin: https://www.youtube.com/watch?v=K3EKvGWwXVg
      Made in heaven: https://www.youtube.com/watch?v=Eu5EvyUnpyc

      Mä jostain sain semmosen kuvan et nuo ois kaikki kuvattu yhdellä otolla, mut ei se ollukkaa ku tuo Voinko mä todella lähteä näin. Vähän ihmettelin et miten vainoissa voi välähtää silmän räpäyksessä toisenlaiseks, vai mitä se yks otto tarkottaa.

      Made in heaven jatkaa ainakin tota eheytys-linjaa.

    • flowersreally

      Vikassa kuukausiliitteessä Jenni kertoo muutoksestaan josta kuulemma levy myös kertoo. Kyllästyi entiseen itseensä tjsp. Nykyään on räväkkä jne.

      Jotenkin surullinen stoori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe