todellavaikeeta -tiivistelmä

siivuplee

Tiivistys äskettäin avatusta parista todellavaikeeta:n avaamasta ja NainenRuudunTakaa -välisestä keskustelusta suorin sitaatein.
Valottuu paremmin, mikä on hienoista empatiaakin herättävän todellavaikeeta:n ongelma.

TODV: -Niin siis mikä neuvoksi parisuhdemahdollisuuksien parantamiselle? Tästä vois joskus tehdä ihan oman keskustelun aloituksen, kun siihen liittyy niin momenlaisia haasteita, harrastusten vaikeus ammatin lukemisen yhteydessä, kömpelyys sosiaalisissa tilanteissa, jolloin jää helposti ulkpuoliseksi, jne.
Mikä olisi toimiva ratkaisu sellaiselle miehelle, jolla on matala koulutus, mutta joka haluaisi saada korkeasti koulutetun kauniin ja hyvän yleissivistyksen omaavan naisen?
NRT: - Toimiva ratkaisu on tutustua riittävän moniin tällaisiin naisiin. Joko harrastusten tai deittipalstojen kautta. Ehdottoman varmaa teoriaa, jota sä voisit faan fiilistellä teoriana ilman että tarvii tehdä mitään, ei ole.

TODV: -Mä sanoisin tuohon, että harrastukset eivät ole todellakaan mikään yksinkertainen juttu sosiaalisesti jälkeen jääneelle miehelle. Miksi? (selityksiä...)
Haluaisin korkeasti koulutetun naisen. Jos nainen on nuori. olis hyvä, että opiskelis vähintään AMK tasolla. Ongelma vaan on itsellänikin siinä, että täytyis vielä PALJON yrittää nostaa omaa tasoa, jotta mahdollisuudet korkeasti koulutettuun naiseen paranevat.
NRT: - Mitä tason nostaminen kohdallasi tarkoittaa ja kuinka olet aikonut sitä tehdä??
(Kysyn, vaikka epäilenkin, että tää on taas niitä (liian vaikeita?) kysymyksiä, joihin jätät vastaamatta.)
TODV: - ....zzzz... (eli ei relevanttia vastausta)

---

NRT: - Jos haluat olla älykkään naisen arvoinen, niin kannattaa elämänoppi ammentaa muualta kuin juorulehdistä (tai palstateorioista).
Myös eläminen kannattaa, eikä vaan asioiden teoretisointi.
TODV: - Kyllä Ilta-sanomista, Iltalehdistä ja juorulehdistäkin aina jotain tietoa saa, millaisten ihmisten kanssa esimerkiksi kauniit naiset pariutuvat. Mulla on tähän sellainen kanta, että on AINA parempi olla nuoruus parisuhteessa kuin koko nuoruus yksin. Kuten alussakin mainitsin, Shirly Karvinen elää huomattavasti normaalimpaa nuoruutta kuin ätmit.Kyllä mun on aivan pakko todeta, että Shirly Karvinen on ainakin erittäin kaunis. Tätä tosiasiaa en voi kieltää.

---

TODV: - Onko oikein, että jotkut ovat ikisinkkuja???????
Luuletko, että sinkkunaisetkin jätetään yhtä kylmästi yksin, kun naisen ystävä löytää parisuhteen?????
NRT: - Ei se oo mitään kylmästi YKSIN jättämistä, että kavereiden elämänpiirit eriytyy ja sitten hengataan enemmän samanlaisten kanssa tai toisen jutut ei enää kiinnosta. Kyllä jokainen aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa sos elämästään ja hyvinvoinnistaan eikä niin että kaveruus/ystävyys olis joku velvollisuus pitää toisesta henkisesti huolta. Eli jokaisella on ihan oma velvollisuus itse itseään kohtaan järjestää niin että on riittävästi sosiaalista elämää, ettei ole riippuvainen jostain toisesta ihmisestä ja sen ratkaisuista.
Ei oo kenenkään toisen velvollisuus järjestää sun hyvinvointia !!

TODV: -Sä et ole varmaan lukenut ollenkaan tutkimuksia yksinäisyydestä, syyt ovat mun mielestä meidän kaikkien vastuulla. Kapitalistien ajattelua, että jokainen oman onnensa seppä. EI OLE. Me kaikki olemme lopulta luusereita ja hyvin avuttomia. Tämän takia jokaiselle pitäis opettaa auttamisvelvollisuutta.

NRT: - On jokaisen ihmisen omalla vastuulla sosiaalisen elämänsä järjestäminen. Sunkin. Kyllä, se on sun vastuulla. Ei sun entisten kavereiden tai sun naapurin. Niin kuin ei ole sunkaan vastuulla sun naapurin sosiaalinen elämä.
Rankkaa, eikö olekin? Ja epäreilua, kun toisille vaikeampaa kuin toisille. Sellaista se on aikuisuus.
Jos sun mielestä on kaikkien vastuulla, niin alapa kantaa sitä vastuuta sitten omasta puolestasi vaikka SPR:n ystävätoiminnan kautta, kanna oma osasi vastuusta muiden hyvinvoinnista, joka jokaisen kuuluu kantaa.

TODV: Se on myös kulttuurin ongelma. Länsimaisessa kulttuurissa ajatellaan, että jokainen on oman onnensa seppä.
Ja mistä sä tiedät, mitä mä teen yksinäisten hyväksi, en mä ole täällä edes kertonut, mitä teen työkseni vai teenkö mitään, enkä myös sitäkään, mikä koulutus mulla on, enkä myöskään sitä, mitkä urasuunnitelmat mulla on... !!!
NRT: Siitä tiedän, että jos sä tekisit elämässäsi muutakin kuin piehtaroisit omille vaikeuksillesi, sulla olisi sitä sosiaalista elämää, enemmän ymmärrystä maailmasta ja empatiaa ja ymmärrystä muitakin ihmisiä ja ihmiten erilaisia valintoja kohtaan.
Sulle ihmisyys on ajelehtimista virrassa, EI sitä, että ihminen aktiiviseti valitsee elämässään tekemisiään ja kantaa niistä myös seurauksia.
Aattelin, että oot fiksumpi kuin normiätmit, mutta oot yhtä vastuuton kuin samaa tuubaa päivästä toiseen palstalle ulostavatkin.

TODV: Tähän auttaisi se, että peruskoulunkin oppivelvollisuutta tultais tulevaisuudessa pidentämään. Kaiken muun tärkeän lisäksi jokaisen pitäis saada perusteelliset valmiudet, miten sosiaalisessa elämässä pärjätään.

---

54

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikki

"NRT: - Jos haluat olla älykkään naisen arvoinen, niin kannattaa elämänoppi ammentaa muualta kuin juorulehdistä (tai palstateorioista).
      Myös eläminen kannattaa, eikä vaan asioiden teoretisointi."

Hyvä piikki "eräille".

• Piikki voisi toimiakin jos NRT itse edustaisi älykästä naistyyppiä, pelkkä miesviha ja löyhätapaisen elämäntyylin arvostaminen ei riittävästi viesti sellaisesta.

• NainenRuudunTakaa
        Harmaaritari kirjoitti:

Piikki voisi toimiakin jos NRT itse edustaisi älykästä naistyyppiä, pelkkä miesviha ja löyhätapaisen elämäntyylin arvostaminen ei riittävästi viesti sellaisesta.

Ei ollut piikittelyä, vaan ihan ystävällinen neuvo.

• lempeä_herätys

Haleja nimimerkille todellavaikeeta <3

• NainenRuudunTakaa

Kiitos.

• lihavihatipunen
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Kiitos.

OK. Eli "Todellavaikeeta" ja "NainenRuudunTakaa" onkin sama tyyppi??? Vai häh.

(Ei kuulu tuohon mutta mun piti valita "kaikki kuvat missä on takseja". Joo, kuvissa oli keltaisia mutta jos kuvat olisi Suomesta niin ei vois tietää kun nykyään taksi voi olla millainen vaan...)

• lihavihatipunen kirjoitti:

(Ei kuulu tuohon mutta mun piti valita "kaikki kuvat missä on takseja". Joo, kuvissa oli keltaisia mutta jos kuvat olisi Suomesta niin ei vois tietää kun nykyään taksi voi olla millainen vaan...)

Kannattaa muistaa, että joku muukin on voinut kirjoittaa tuon, koska NainenRuudunTakaa ei ole rekisteröitynyt.

• NainenRuudunTakaa
        lihavihatipunen kirjoitti:

Ollaan me sama tyyppi.

• EIpä mun tarvitse tähän keskusteluun ottaa paljoa kantaa. Kirjoitelkaa, mä mielellään luen tätä ketjua.

Oikeastaan lähinnä tuo seikka: pitääkö kaikkien olla oman onnensa seppä? Mielipiteitä.

• Joo, no nämä "itsessä on vika" syyttelijät aina "unohtaa" sen seikan 90% muodostuneista pariusuhteista on suoraa seurausta munkista, tuurista tms. miksi sitä nyt haluaakaan nimittää, sattuu vaan olemassa oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja se toinenkin sattuu olemaan.

• Kaisanoasaa
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, no nämä "itsessä on vika" syyttelijät aina "unohtaa" sen seikan 90% muodostuneista pariusuhteista on suoraa seurausta munkista, tuurista tms. miksi sitä nyt haluaakaan nimittää, sattuu vaan olemassa oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja se toinenkin sattuu olemaan.

Vastuu ja vika on 2 eri asiaa.

• Kaisanoasaa

Naisten mielestä on oikein että rumat miehet on sinkkuja ja väkivaltaiset jännämiehet jotka murhaa naisia ovat parisuhteessa.

• Ihmettelen miksi imbesillin miehen tulisi tavoitella älykästä naista, enkä nyt tarkoita nimimerkin "todellavaikeeta" fetissiä tai sitä että hän olisi imbesilli.

Nainen tavoittelee älykästä miestä koska sellainen todennäköisimmin kykenee tyydyttämään naisen ja jälkikasvun tarpeet, mutta evoluution kannalta naisen älykkyys ei ole sinällään tärkeä juttu kuten esim. "synnyttäjän vartalo".

Vai hakeeko "todellavaikeeta" itselleen äitiä tai elättäjää?

• LempeäHuomattelija

Itselle on tullut tunne, että hakee äitihahmoista tyyppiä, joka vetäää häntä perässään. Käy ihan järkyttävän raskaaksi naiselle, jos perhettä vielä tulee, huolehtia koko showsta yksin, jos ja kun toinen ei pysty edes itsestään ottamaan vastuuta.

• "Nainen tavoittelee älykästä miestä koska sellainen todennäköisimmin kykenee tyydyttämään naisen ja jälkikasvun tarpeet, mutta evoluution kannalta naisen älykkyys ei ole sinällään tärkeä juttu kuten esim. "synnyttäjän vartalo"."

Mä ajattelen, että jos rakentaa kestävää parisuhdetta, siinä tulee aivan varmasti matkan varrella monenlaisia haasteita eteen. Kyllä naisen älykkyydelläkin tulee olemaan merkitystä haasteista selviytymisessä. Ulkonäköön voi kyllä aluksi kiinnostua, mutta älykkyys auttaa kestävän parisuhteen rakentamisessa.

Mulle ainakin on aina ollut tärkeetä, että naisen kanssa voi puhua myös sellaisista asioista, jotka ovat ehkä jossain määrin omaa erityisosaamista. On ilman muuta etu ainakin mulle, että nainen pysyy jossain määrin mukana keskusteluissa. Hyvä yleissivistys on tässä asiassa tärkeetä, koska en aseta missään tapauksessa vaatimukseksi sitäkään, että naisen pitäis olla TÄSMÄLLEEN samalla alalla ja TÄSMÄLLEEN samat erityisosaamiset. Tästäkin on kokemusta opiskeluajoilta, kun opiskeltiin samalla alalla ja löytyi samaa erityisosaamista - johti helposti raskaaseen kilpailuun, joten en oikein aina pystynyt edes kiinnostumaan naisista, jotka opiskeli samassa koulussa. Nimenomaan tuo romanttinen kiinnostuminen on kyllä haaste: en välttämättä kiinnostu naisesta, joka tekee TÄSMÄLLEEN samaa juttua kuin itse (esimerkiksi opiskelee samaa alaa), muta toisaalta en kiinnostu myöskään silloin, jos ei voi OLLENKAAN keskustella naisen kanssa sellaisista asioista, joissa itse on vahvoilla.

• LempeäHuomattelija kirjoitti:

Itselle on tullut tunne, että hakee äitihahmoista tyyppiä, joka vetäää häntä perässään. Käy ihan järkyttävän raskaaksi naiselle, jos perhettä vielä tulee, huolehtia koko showsta yksin, jos ja kun toinen ei pysty edes itsestään ottamaan vastuuta.

"Itselle on tullut tunne, että hakee äitihahmoista tyyppiä, joka vetäää häntä perässään. "

Päätteletkö asian siitä, kun nuorempana miehenä kiinnostuin pääasiassa itseä vanhemmista naisista? Nykyään asia on toisinpäin.

" Käy ihan järkyttävän raskaaksi naiselle, jos perhettä vielä tulee, huolehtia koko showsta yksin, jos ja kun toinen ei pysty edes itsestään ottamaan vastuuta."

Ihan järkeviä seikkoja kyllä otit puheeksi. Kyllähän näitä täytyy miettiä.

• LempeäHuomattelija
        todellavaikeeta kirjoitti:

"Itselle on tullut tunne, että hakee äitihahmoista tyyppiä, joka vetäää häntä perässään. "

Päätteletkö asian siitä, kun nuorempana miehenä kiinnostuin pääasiassa itseä vanhemmista naisista? Nykyään asia on toisinpäin.

" Käy ihan järkyttävän raskaaksi naiselle, jos perhettä vielä tulee, huolehtia koko showsta yksin, jos ja kun toinen ei pysty edes itsestään ottamaan vastuuta."

Ihan järkeviä seikkoja kyllä otit puheeksi. Kyllähän näitä täytyy miettiä.

Nimenomaan, sinun pitää ottaa vastuu itsestäsi, sen jälkeen kykenet tarpeen mukaan ajoittain huolehtimaan myös toisesta, kun hän sitä apua tarvitsee. Se on naiselle turn-on. Siinä varmasti myös syy, miksi naiset kiinnostuvat helpommin johtavassa asemassa olevasta miehestä. Ei status tai raha.

Nimenomaan, sinun pitää ottaa vastuu itsestäsi, sen jälkeen kykenet tarpeen mukaan ajoittain huolehtimaan myös toisesta, kun hän sitä apua tarvitsee. Se on naiselle turn-on. Siinä varmasti myös syy, miksi naiset kiinnostuvat helpommin johtavassa asemassa olevasta miehestä. Ei status tai raha.

Näin asia varmaan menee yleensä miesten kohdalla. Eikö asiat todellakaan voi olla nykypäivänä toisinkinpäin - 30 vuotias kaunis johtavassa asemassa oleva nainen ja 19 vuotias AMK opiskelijapoika? Onko tämän pakko mennä vielä nykypäivänäkin niin, että mies on naista huomattavasti "menestyneempi"? Jos miehen TÄYTYY olla naista huomattavasti "menestyneempi", seurauksena on, että 19-24 vuotiaat AMK opiskelijanaiset suosivat itseä jonkin verran vanhempia miehiä, koska harvoin 19-24 vuotiaana mies voi olla HUOMATTAVASTI naista menestyneempi uralla. Toisaalta, itsehän mä haluaisinkin nykyään itseä nuoremman naisen, mutta se on taas hyvä kysymys, olenko riittävän "menestynyt" nuorelle naiselle.

• Hukassa2018

Oletko"todellavaikeeta" ottanut huomioon että nämä 20v hyvinkoulutetut kauniit pimut voi olla hyvinkin tunnekylmiä. Yleensä se tunnekylmyys vain pahenee iän myötä.

Voin kertoa eräästä hyvin koulutetusta naisesta jolla on vain kovat vaatimukset miehen suhteen, sinkkuna vielä 40vuotiaanakin. Olen seurannut sivusta sen elämää enkä voisi kuvitella seurustelevan niin hemmetin itsepäisen ihmisen kanssa. Raivo suorastaan repesi jos asiat ei mene niin kuin hän haluaa. Miksi tapella päivästä toiseen kyseisen ihmisen kanssa?

Jos ihminen on johto asemassa niin se myös tarkoittaa jonkin verran myös tunnekylmyyttä johon naiset koulutuksellaan tähtäävät. Jos nainen kysyy koulutustasi, pysy kaukana.

Hieman mustavalkoinen sepustus mutta noin suurinpiirtein.

• Hukassa2018 kirjoitti:

Oletko"todellavaikeeta" ottanut huomioon että nämä 20v hyvinkoulutetut kauniit pimut voi olla hyvinkin tunnekylmiä. Yleensä se tunnekylmyys vain pahenee iän myötä.

Voin kertoa eräästä hyvin koulutetusta naisesta jolla on vain kovat vaatimukset miehen suhteen, sinkkuna vielä 40vuotiaanakin. Olen seurannut sivusta sen elämää enkä voisi kuvitella seurustelevan niin hemmetin itsepäisen ihmisen kanssa. Raivo suorastaan repesi jos asiat ei mene niin kuin hän haluaa. Miksi tapella päivästä toiseen kyseisen ihmisen kanssa?

Jos ihminen on johto asemassa niin se myös tarkoittaa jonkin verran myös tunnekylmyyttä johon naiset koulutuksellaan tähtäävät. Jos nainen kysyy koulutustasi, pysy kaukana.

Hieman mustavalkoinen sepustus mutta noin suurinpiirtein.

Tein uuden keskustelun aloituksen aiheeseen liittyen.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15356179/todellavaikeeta-onko-mun-odotukset-epatyypilliset

• Oma tiivistelmäni kaverista on lähinnä se, että hahmo on saman kirjailijan tuotos kuin vaikkapa darkfear...

• Voisitko osoittaa konkreettisesti esimerkkejä. Darkkiksen kirjoitukset on yleensä ollut luettavissa.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Voisitko osoittaa konkreettisesti esimerkkejä. Darkkiksen kirjoitukset on yleensä ollut luettavissa.

Ei mun tarvii...Aika hyvin haistan kaikki trollaajat ja onhan tuo vene kaadettu täällä jo parikin kertaa.
        Olet vain yksi sirkushahmoista, jonka tavoitteena on herättää huomiota ja keskustelua..Sehän on sinällään ihan hyvä asia herättää keskustelua, mutta kun tietää sen olevan fiktiivistä höpinää ja vedätystä, niin se vähän latistaa. Mieluummin näkisi aitoja ihmisiä omana itsenään.

• CamelBoots kirjoitti:

Ei mun tarvii...Aika hyvin haistan kaikki trollaajat ja onhan tuo vene kaadettu täällä jo parikin kertaa.
        Olet vain yksi sirkushahmoista, jonka tavoitteena on herättää huomiota ja keskustelua..Sehän on sinällään ihan hyvä asia herättää keskustelua, mutta kun tietää sen olevan fiktiivistä höpinää ja vedätystä, niin se vähän latistaa. Mieluummin näkisi aitoja ihmisiä omana itsenään.

Trolli pitää todistaa perusteellisesti. Trolli sana on hyvin negatiivinen. Ei raiskauksestakaan saa syyttää ilman pätevää näyttöä.

• sivustaseuraaja
        CamelBoots kirjoitti:

Pitkällä kokemuksella neuroepätyypillisistä ihmisistä uskon ettäaloittaja on ihan aito oma itsensä.

• flowersreally

Tivistää voisi, että vuorovaikutustaidot on ensimmäinen kehityskohde.

• Puhut ilman muuta järkeä. Jos on aikaa, voit ottaa jotain esimerkkejä mun keskusteluista tällä palstalla varsinkin silloin kun keskustelen jonkun tietyn nimimerkin kanssa pitkään. Tosin nyt mun keskusteluhistoria ei ole luettavissa. Olen kuitenkin tehnyt useita keskustelun aloituksia, joissa olen maininnut jo otsikossa, kuka kirjoittaa.

• flowersreally

Puhut ilman muuta järkeä. Jos on aikaa, voit ottaa jotain esimerkkejä mun keskusteluista tällä palstalla varsinkin silloin kun keskustelen jonkun tietyn nimimerkin kanssa pitkään. Tosin nyt mun keskusteluhistoria ei ole luettavissa. Olen kuitenkin tehnyt useita keskustelun aloituksia, joissa olen maininnut jo otsikossa, kuka kirjoittaa.

Etkö saanut kiinni aloittajan esimerkeistä?

• LempeäHuomattelija

Puhut ilman muuta järkeä. Jos on aikaa, voit ottaa jotain esimerkkejä mun keskusteluista tällä palstalla varsinkin silloin kun keskustelen jonkun tietyn nimimerkin kanssa pitkään. Tosin nyt mun keskusteluhistoria ei ole luettavissa. Olen kuitenkin tehnyt useita keskustelun aloituksia, joissa olen maininnut jo otsikossa, kuka kirjoittaa.

Olen lukenut läpi varmaankin kaikki kirjoituksesi, ja tullut siihen päätelmään, että vuorovaikutustaitosi ovat niin kertakaikkisen huonot, että parhaiten sinulle sopisi toinen assi. Puhuisitte samaa kieltä, ja ymmärtäisitte toisianne. Normaali nainen vain tuskastuu kanssasi. Varsinkin, kun minkäänlaista kehitystä tai eteenpäin menoa ei tunnu tapahtuvan, edes satojen palstatuntien ja yhtä monien neuvojen jälkeen.
        Naisia kaiketi on asseissa huomattavasti vähemmän, mutta ei se menestys varmaan sielläkään haittaa. Joten ehkä sinun olisi syytä harkita uudelleen sekä lähtökohtaasi, että tavoitettavissa olevaa tulosta.

Olen lukenut läpi varmaankin kaikki kirjoituksesi, ja tullut siihen päätelmään, että vuorovaikutustaitosi ovat niin kertakaikkisen huonot, että parhaiten sinulle sopisi toinen assi. Puhuisitte samaa kieltä, ja ymmärtäisitte toisianne. Normaali nainen vain tuskastuu kanssasi. Varsinkin, kun minkäänlaista kehitystä tai eteenpäin menoa ei tunnu tapahtuvan, edes satojen palstatuntien ja yhtä monien neuvojen jälkeen.
        Naisia kaiketi on asseissa huomattavasti vähemmän, mutta ei se menestys varmaan sielläkään haittaa. Joten ehkä sinun olisi syytä harkita uudelleen sekä lähtökohtaasi, että tavoitettavissa olevaa tulosta.

Pitäisikö sun mielestä pedofiilienkin mennä toisten pedofiilien kanssa naimisiin????????? Pedofiliaa ei olla kovin paljoa tutkittu, mutta eiköhän monet sairaudet ole perinnöllisiä. Psykopatiakin on perinnöllistä. Olen puhunut psykopatiasta monta kertaa tääälä, joten varmasti löydät mun kirjoitukseni psykopatia aiheesta.

Itseasiassa tuossa on joitain mun kommentteja. Toisessa on myös se Ylen artikkelikin, josta olen monta kertaa puhunut. Tutkimusten mukaan psykopatia näkyis jo lasten aivoissa ja tunne kylmyys myös jo lapsuudessa.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15315940/naisen-herkkyys-sopoydelle#comment-94107836
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15315940/naisen-herkkyys-sopoydelle#comment-94107842

Niinpä, pitäisikö kaikkien "epänormaalien" tehdä lapsia toisen samanlaisten "epänormaalien" kanssa? EIköhän riski "epänormaaliin" lapseen kasva. Kyllä sen viimeistään peruskoulussa huomaa, kun joutuu niiden "normaalien" syrjimäksi. Jos pedofiliakin periytyy, niin sitten vaan teini iässä suuntauksen saanut kärsii valtavista henkisistä tuskista, koska ei uskalla avautua eikä hakea apua, koska pelkää henkensä edestä. Itsellä on onneksi tämän osalta ollut onnea, että olen syntynyt ihan tavalliseksi heteroksi, mutta mun ongelma onkin tämä sosliaalisen ymmärryskyvyn puute. Sekin on iso ongelma, koska sosiaalisesti jälkeen jääneetkin saattavat haluta "normaaleja" naisia. Tämä sen ätmiys ilmiön tekeekin. Jos ätmit pariutuisivat helposti toisten ätmien kanssa, ei koko tasoteoriaa olisikaan. Ongelma muodostuu, jos sosiaalisesti jälkeen jääneet heterot eivät halua toisia sosiaalisesti jälkeen jääneitä heteroita. Olen havainnut tätä myös naisissa. Täällä on moneen kertaan kuultu, että naisille ei kelpaa oman tasoinen mies.

• Kaisanoasaa

Pitäisikö sun mielestä pedofiilienkin mennä toisten pedofiilien kanssa naimisiin????????? Pedofiliaa ei olla kovin paljoa tutkittu, mutta eiköhän monet sairaudet ole perinnöllisiä. Psykopatiakin on perinnöllistä. Olen puhunut psykopatiasta monta kertaa tääälä, joten varmasti löydät mun kirjoitukseni psykopatia aiheesta.

Itseasiassa tuossa on joitain mun kommentteja. Toisessa on myös se Ylen artikkelikin, josta olen monta kertaa puhunut. Tutkimusten mukaan psykopatia näkyis jo lasten aivoissa ja tunne kylmyys myös jo lapsuudessa.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15315940/naisen-herkkyys-sopoydelle#comment-94107836
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15315940/naisen-herkkyys-sopoydelle#comment-94107842

Niinpä, pitäisikö kaikkien "epänormaalien" tehdä lapsia toisen samanlaisten "epänormaalien" kanssa? EIköhän riski "epänormaaliin" lapseen kasva. Kyllä sen viimeistään peruskoulussa huomaa, kun joutuu niiden "normaalien" syrjimäksi. Jos pedofiliakin periytyy, niin sitten vaan teini iässä suuntauksen saanut kärsii valtavista henkisistä tuskista, koska ei uskalla avautua eikä hakea apua, koska pelkää henkensä edestä. Itsellä on onneksi tämän osalta ollut onnea, että olen syntynyt ihan tavalliseksi heteroksi, mutta mun ongelma onkin tämä sosliaalisen ymmärryskyvyn puute. Sekin on iso ongelma, koska sosiaalisesti jälkeen jääneetkin saattavat haluta "normaaleja" naisia. Tämä sen ätmiys ilmiön tekeekin. Jos ätmit pariutuisivat helposti toisten ätmien kanssa, ei koko tasoteoriaa olisikaan. Ongelma muodostuu, jos sosiaalisesti jälkeen jääneet heterot eivät halua toisia sosiaalisesti jälkeen jääneitä heteroita. Olen havainnut tätä myös naisissa. Täällä on moneen kertaan kuultu, että naisille ei kelpaa oman tasoinen mies.

Tarttisit sellaisen sopivan hönön naisen, joka katselis sun outoutta sormiensa läpi ja pitäis niin älykkäänä kuin mitä itsekin pidät itseäsi.

• Kaisanoasaa

Eli tattet naisen, jolle sä olet sitä ylempää tasoa niin että se voi katsella sua ylöspäin.

• Kaisanoasaa kirjoitti:

Tarttisit sellaisen sopivan hönön naisen, joka katselis sun outoutta sormiensa läpi ja pitäis niin älykkäänä kuin mitä itsekin pidät itseäsi.

Oliko vielä muuta. Tässä edellisessä viestissä on aika paljon tekstiä.

• Kaisanoasaa kirjoitti:

Eli tattet naisen, jolle sä olet sitä ylempää tasoa niin että se voi katsella sua ylöspäin.

Entä kun saadaan lapsia, miten "tyhmä" nainen kasvattaa lapset???????

• Kaisanoasaa

• myyrylaeinen

"...hyvä kysymys, olenko riittävän "menestynyt" nuorelle naiselle. "

Et kuulu mitenkään "menestyneitten" kerhoon ainakaan niillä eväillä, mitä yo.aloituskirjoituksen vastauksesi kohdallasi kuvaavat. Nehän on jotakuinkin tyhjää puppua tai ihan kirjaimellisesti tyhjää!

Vaikuttaisi, että Sulta puuttuu sosiaalinen 'tatsi' (touch) reaalielämään. osaa mieltää vastavuoroisuutta, sitä että miten toiset ylipäätään ajattelee (muissa kuin mustavalkoisissa asioissa), eli ehkä usein eri lailla kuin Sinä teorioissasi itse.

Sellainen sanalasku on olemassa: Ei kukko käskien laula! Oletko miettinyt mitähän se tarkoittaa?
      Jos vaikka bussipysäkillä näet ulkonäöltä unelmien naisen, ja tuotkin hänelle ilmi, että "Siinä!" ja utelet vaivihkaa, että "älykäskin...?", niin nainen katsoo suurilla silmillään (kuten kukkokin) poistumistien tarvittaessa, ja mahdollinen ääntely ehkä ihan muuta kuin odotus oli...

Jos ajatellaan vaikka musikantteja ja musisoimista torilla, niin joku vetäisee trumpettisoolon tosta noin vaan, Sinä olisit posetiivin soittaja tivolin nurkalla; kun ohjeistetaan (ja testataan vaikka pua-opein) kammen kierrosnopeus, niin siinähän sitä soittoa tulee... ja toki, eihän siinä mitään.

Homman perushenki vaan on erilainen, ja toivo tietysti on, että kuka tykkää mistäkin...
      tällaisia mietittäväksi

• Tuo mitä tuo NainenRuudunTakaa puhuu tuosta vastuusta, toki pitää siinä mielessä paikkansa, jos haluaa saada nimenomaan ylemmän tason naisia. Elämässään menestynyt nainen toki näkee elämän toisella tavalla kuin ätmi. Jos ätmi on kiinnostunut nimenomaan ylemmän tason naisista, toki silloin ätmi joutuu PALJON tekee töitä. Ei se kuitenkaan sitä tosiasiaa poista, että joillekin ihmissuhteet on vaikeampia kuin toisille.

Tuossa lisää mun tasoteorioista.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15350002/todellavaikeen-tasoteoria-uusiksi-

• Senioriitta

puhut mielellään liirum laarumia, so. teksteissäsi ei ole itseäsi koskevaa sisältöä: tottahan ätmi joutuu tekemään paljon töitä (kysymys: mitä töitä), ja tottahan ihmissuhteet ovat vaikeampia toisille kuin toisille.

Taidat haluta vielä vaikeuttaa omaa tilannettasi haaveilemalla naisesta, jota näillä näkymillä et voi saada.

Tässä edelläkin sulla on tilaisuus kirjoitella, mitä ajatuksia herättää tuollaiset perustotuudet, kuten edellä (Ei kukko käskien laula..) Sinun halusi ja mielinaisesi ajatukset eivät eivät käy yksiin, se on selvä. Sen jo tietää siitä, kun sulle on sanottu ylempänä: "sellaista on aikuisuus". Sinä kuittaat sen sanomalla: "se on kulttuurin ongelma"
        Siis mitä? Tämän hetken kulttuuri on väärä vai? Voi ollakin mutta mitä sitten. Kulttuuri ei muutu vuodessa eikä kymmenessäkään, voit uskoa.
        Peräänkuulutat älykkyyttä, et taida ymmärtää sen roolia kokonaispersoonallisuudessa, tai ymmärrät väärin. Jos oikeasti älykäs nainen kuulee verukkeen (vastauksen) "se on kulttuurin ongelma", voit olla saletti, että se parisuhde oli siinä.
        Sinun "teoriasi" ovat naiiveja. Toki naivistista taidettakin on, ja sillä saralla voi tulla kuuluisaksi. Mutta se on taidealaa, naivistisilla teorioilla (sana viittaa tieteeseen) ei tee mitään, voit uskoa senkin.
        Sama kuin selostaisit pyörällä ajon teoriaa hienoinkin sanakääntein, mutta et itse pääsisi kymmentä metriä eteenpäin sillä pyörällä ajamalla kun jo kaatuu.

• Senioriitta kirjoitti:

puhut mielellään liirum laarumia, so. teksteissäsi ei ole itseäsi koskevaa sisältöä: tottahan ätmi joutuu tekemään paljon töitä (kysymys: mitä töitä), ja tottahan ihmissuhteet ovat vaikeampia toisille kuin toisille.

Taidat haluta vielä vaikeuttaa omaa tilannettasi haaveilemalla naisesta, jota näillä näkymillä et voi saada.

Tässä edelläkin sulla on tilaisuus kirjoitella, mitä ajatuksia herättää tuollaiset perustotuudet, kuten edellä (Ei kukko käskien laula..) Sinun halusi ja mielinaisesi ajatukset eivät eivät käy yksiin, se on selvä. Sen jo tietää siitä, kun sulle on sanottu ylempänä: "sellaista on aikuisuus". Sinä kuittaat sen sanomalla: "se on kulttuurin ongelma"
        Siis mitä? Tämän hetken kulttuuri on väärä vai? Voi ollakin mutta mitä sitten. Kulttuuri ei muutu vuodessa eikä kymmenessäkään, voit uskoa.
        Peräänkuulutat älykkyyttä, et taida ymmärtää sen roolia kokonaispersoonallisuudessa, tai ymmärrät väärin. Jos oikeasti älykäs nainen kuulee verukkeen (vastauksen) "se on kulttuurin ongelma", voit olla saletti, että se parisuhde oli siinä.
        Sinun "teoriasi" ovat naiiveja. Toki naivistista taidettakin on, ja sillä saralla voi tulla kuuluisaksi. Mutta se on taidealaa, naivistisilla teorioilla (sana viittaa tieteeseen) ei tee mitään, voit uskoa senkin.
        Sama kuin selostaisit pyörällä ajon teoriaa hienoinkin sanakääntein, mutta et itse pääsisi kymmentä metriä eteenpäin sillä pyörällä ajamalla kun jo kaatuu.

"Taidat haluta vielä vaikeuttaa omaa tilannettasi haaveilemalla naisesta, jota näillä näkymillä et voi saada. "

MÄ ymmärrän kyllä tämänkin, että on haasteita, tottakai. Ei se kuitenkaan sitäkään tosiasiaa poista, että "tyhmässäkin" naisessa on omat ongelmansa. Miten"tyhmä" nainen kasvattaa esimerkiksi lapset, jos onnnistun joskus pääsemään niinkin pitälle?

Parhaansa kannattaa jokaisen tehdä kulttuurin muuttamiseksi, jos on epäkohtia. Aina asioita voidaan pikkuhiljaa muttaa paremmaksi. Mun mielestä on ollut aivan loistava muutos esimerkiksi se, että nykyään suomessa homotkin voivat solmia avioliiton. Mietitään vaan mikä oli homojen asema joitakin vuosikymmeniä sitten. Olen ymmärtänyt, että aiemmin esimerkiksi homoutta ja pedofiliaa pidettiin lähes samana asiana. Mikä oli aikoinaan miehen asema, jossa oli "poikkeavia" piirteitä, jotka herätti epäilyjä???????????? Kyllä on kulttuuri ainakin jonkin verran muuttunut.

• Senioriitta kirjoitti:

"Peräänkuulutat älykkyyttä, et taida ymmärtää sen roolia kokonaispersoonallisuudessa, tai ymmärrät väärin. Jos oikeasti älykäs nainen kuulee verukkeen (vastauksen) "se on kulttuurin ongelma", voit olla saletti, että se parisuhde oli siinä. "

Älykkyyttä on monenlaista. En jaksa alkaa nyt siitä luennoimaan. Voidaan joskus myöhemmin keskustella.
        Tuo väitteesi "oikeesti älykäs nainen" on hyvn tulkinnan varainen. Täytyy perehtyä käsitteeseen älykkyys paremmin. Mekin ymmärrämme asiat selvästi eri tavalla. Ei se mitään, aikanaan kaikki keskustelut ehditään, jos seuraat palstaa aktiivisesti.

• hgf6576hhgf

"Peräänkuulutat älykkyyttä, et taida ymmärtää sen roolia kokonaispersoonallisuudessa, tai ymmärrät väärin. Jos oikeasti älykäs nainen kuulee verukkeen (vastauksen) "se on kulttuurin ongelma", voit olla saletti, että se parisuhde oli siinä. "

Älykkyyttä on monenlaista. En jaksa alkaa nyt siitä luennoimaan. Voidaan joskus myöhemmin keskustella.
        Tuo väitteesi "oikeesti älykäs nainen" on hyvn tulkinnan varainen. Täytyy perehtyä käsitteeseen älykkyys paremmin. Mekin ymmärrämme asiat selvästi eri tavalla. Ei se mitään, aikanaan kaikki keskustelut ehditään, jos seuraat palstaa aktiivisesti.

Nykypäivänä treffit voivat kestää yhden tapaamisen. Tai tapaillaan muutama kerta. Tai kokeillaan muutama kuukausi. Tai seurustellaan muutama vuosi. Tai vuosikymmen.

Aika moni vaihtaa ainakin kerran nelikymppisenä.

Luuletko, että löydät suoraan elämänkumppanisi, jonka kanssa teet lapset?

Kantsis nyt yrittää löytää edes jotain että saisit kokemusta.

Minkä ikäinen muuten olet?

• hgf6576hhgf kirjoitti:

Nykypäivänä treffit voivat kestää yhden tapaamisen. Tai tapaillaan muutama kerta. Tai kokeillaan muutama kuukausi. Tai seurustellaan muutama vuosi. Tai vuosikymmen.

Aika moni vaihtaa ainakin kerran nelikymppisenä.

Luuletko, että löydät suoraan elämänkumppanisi, jonka kanssa teet lapset?

Kantsis nyt yrittää löytää edes jotain että saisit kokemusta.

Minkä ikäinen muuten olet?

Nuo yhden yön jutut ei ainakaan kiinnosta - tuskin niissä pääsee kovin hyvin edes naisen älykkyyteen tutustumaan. Älykkyys selviää parhaiten, kun tuntee jonkin aikaa.

Pitää paikkansa, että vaikeeta on toki suoraan löytää elämän kumppani, jonka kanssa lapset. Yhden yön jutut ei kiinnosta, mutta on toki parempi saada suhde vaikka muutamaksi kuukaudeksi kuin olla vuosikymmeniä ilman mitään suhdetta.

Jep, on tietysti tiedostettava realiteetit. Nykypäivänä voi joutuu jonkin verran vaihamaankin. Tämä on hyvä pitää mielessä.

• Senioriitta

"Taidat haluta vielä vaikeuttaa omaa tilannettasi haaveilemalla naisesta, jota näillä näkymillä et voi saada. "

MÄ ymmärrän kyllä tämänkin, että on haasteita, tottakai. Ei se kuitenkaan sitäkään tosiasiaa poista, että "tyhmässäkin" naisessa on omat ongelmansa. Miten"tyhmä" nainen kasvattaa esimerkiksi lapset, jos onnnistun joskus pääsemään niinkin pitälle?

Parhaansa kannattaa jokaisen tehdä kulttuurin muuttamiseksi, jos on epäkohtia. Aina asioita voidaan pikkuhiljaa muttaa paremmaksi. Mun mielestä on ollut aivan loistava muutos esimerkiksi se, että nykyään suomessa homotkin voivat solmia avioliiton. Mietitään vaan mikä oli homojen asema joitakin vuosikymmeniä sitten. Olen ymmärtänyt, että aiemmin esimerkiksi homoutta ja pedofiliaa pidettiin lähes samana asiana. Mikä oli aikoinaan miehen asema, jossa oli "poikkeavia" piirteitä, jotka herätti epäilyjä???????????? Kyllä on kulttuuri ainakin jonkin verran muuttunut.

Sinun ongelmiisi nähden kulttuuri ei ehdi muuttua (valitettavasti, vaikka kuinka sen eteen töitä tekisit), eli kaikki, minkä nimim.NRT edellä on sulle sanonut, pitää edelleen paikkansa. Siltä kannalta asenteesi on vetäytymistä ja välttelyä kaikin puolin.
        Toiseksi, ihmissuhde vaatii molemminpuolisuuden. Et voi käskeä naista ihastumaan. Siihen ei laki eikä kulttuurin muutoskaan tule avuksesi. Älykäs/tyhmä -dikotomioilla ei ole juurikaan merkitystä, tosielämä on paljon, paljon moniulotteisempaa, ja se on hyvä niin.

Yleensäkin ns.älykkyydellä (mensaälykkyys mm.) on suorastaan mitätön merkitys tavallisen ihmisen arjessa, viisaus ja järkevyys asuvat ihmisen aivoissa paljolti omilla tonteillaan (voit pitää tuonkin hyvin mielessä ;)
        Ja vielä ääripäänä: älykkyys arjessa voi olla vain sitä, että jos on juoppo, niin keksii entistä enemmän syitä miksi juo, irtipääsyyn ongelmasta sillä on yleensä vain heikko vaikutus.
        ( Niinhän Sinäkin vaan välttelet vastauksia henk.koht.täsmäkysymyksiin, sen sijaan höpötät merkityksettömiä teorioitasi ohittaaksesi - niin, mitä? - eli siis lopultakin omia ongelmiasi, ymmärrätkö pointin? )
        ps.kapea-alaisia älykkyysjuttuja näkee eniten vapaa-aika/pulinapalstoilla, missä eniten möykäntää ylläpitävät ne joille sitä älykkyyttä soisi vähän lisää; myös tällä palstalla älykäs/imbesilli -sanapari on usein käytössä, riippuu puhuuko itsestään vai väittelykumppanista ;)

• Senioriitta kirjoitti:

Sinun ongelmiisi nähden kulttuuri ei ehdi muuttua (valitettavasti, vaikka kuinka sen eteen töitä tekisit), eli kaikki, minkä nimim.NRT edellä on sulle sanonut, pitää edelleen paikkansa. Siltä kannalta asenteesi on vetäytymistä ja välttelyä kaikin puolin.
        Toiseksi, ihmissuhde vaatii molemminpuolisuuden. Et voi käskeä naista ihastumaan. Siihen ei laki eikä kulttuurin muutoskaan tule avuksesi. Älykäs/tyhmä -dikotomioilla ei ole juurikaan merkitystä, tosielämä on paljon, paljon moniulotteisempaa, ja se on hyvä niin.

Yleensäkin ns.älykkyydellä (mensaälykkyys mm.) on suorastaan mitätön merkitys tavallisen ihmisen arjessa, viisaus ja järkevyys asuvat ihmisen aivoissa paljolti omilla tonteillaan (voit pitää tuonkin hyvin mielessä ;)
        Ja vielä ääripäänä: älykkyys arjessa voi olla vain sitä, että jos on juoppo, niin keksii entistä enemmän syitä miksi juo, irtipääsyyn ongelmasta sillä on yleensä vain heikko vaikutus.
        ( Niinhän Sinäkin vaan välttelet vastauksia henk.koht.täsmäkysymyksiin, sen sijaan höpötät merkityksettömiä teorioitasi ohittaaksesi - niin, mitä? - eli siis lopultakin omia ongelmiasi, ymmärrätkö pointin? )
        ps.kapea-alaisia älykkyysjuttuja näkee eniten vapaa-aika/pulinapalstoilla, missä eniten möykäntää ylläpitävät ne joille sitä älykkyyttä soisi vähän lisää; myös tällä palstalla älykäs/imbesilli -sanapari on usein käytössä, riippuu puhuuko itsestään vai väittelykumppanista ;)

Kulttuuri on muuttumassa jopa raiskauslainkin myötä - suostumus vaaditaan molemmilta, joten naistakin voidaan tulevaisuudessa syyttää raiskauksesta, jos puuttuu suostumus. Tämä tulee väkisinkin muuttamaan jonkin verran "kokeneiden" naisten käyttäytymistä. "Kokemattomat" naiset sen sijaan voi hyötyä paljonkin.

Tämä suostumuksen vaatimus voi olla ätmeille huomaatava kulttuurin muutoksen helpotus - ätmiä ei enää voida syyttää siitä, että ehdotti seksiä, koska suostumus on velvollisuus, muuten tulee syyte raiskauksesta, josta muuten kovemmat tuomiot kuin seksuaalisesta hyväksi käytöstä, josta tuomio on nykyisellään minimissään sakkoa tai vankeutta enintään neljäksi vuodeksi. Raiskaus on kovempi - minimissään 1 vuosi vankeutta, maksimissaan 6 vuotta.

Toki seksiä ei voi ihan missä tahansa tietenkään ehdottaa, mutta se kuitenkin, että vaaditaan selkeä suostumus, on itselle helpotus. Näin ainakin näen asian tällä hetkellä.

Nimenomaan tämän raiskauslain myötä mä saan helpotuksen siitä, että seksin aloittamiselle tulee selkeemmät säännöt. Aikaisemmin mua on aina ottanut päähän tämä epäselvyys ja olen pelännyt tekeväni jonkun ison mokan. Tämä uusi raiskauslaki voi paljonkin helpottaa ainakin minua ja muita sellaisia miehiä ja naisia, joilla on vaikeuksia sosiaalisten tilanteiden lukemisessa. Säännöt helpottavat elämää ja luovat turvallisuutta, mikä näkyy pitemmän päälle itsevarmempana käytöksenä. Uskaltaa tehdä helpommin aloitteita.

Mä olen tätä ongelmaa jo vuosia itse asiassa pohtinut, että miten toimia, ettei tee ainakaan isoja virheitä, koska seksiä ei saa ehdottaa, vaan "normaalin" ihmisen pitää osata lukea tilanne. Tähän asti "normaalit" ovat voineet toki hymyillä, mutta ongelma vaan on siinä kun kaikki ei ole "normaaleja". Kiltit ja kunnolliset ei tietenkään uskalla tehdä mitään väärin tekemisen pelossa, koska sosiaalinen ymmärryskyky on heikkoa tietyissä tilanteissa, vaikka voivatkin olla näöennäisesti kunnon kansalaisia, jotka ovat opiskelleet ja eläneet näennäisesti normaalia elämää. Naisen iskeminen voi kuitenkin olla koko ikänsä mahdottomuus, joten tällä uudella lailla tuodaan todennäköisesti jotain helpotusta juuri niiden kilttien ja kunnollisten oikeuksiin. Todennäköisesti he tulevaisuudessa eivät yhtä paljoa tunne pelkoa, että tekiisivät jotain väärin naisen kanssa.

• Senioriitta kirjoitti:

Vielä tämäkin muutos homojen osalta - itse olen ollut aina jollain tavoin erilainen enkä ole koskaan ollut mikään "perus jätkä". Koska homous on nykyään normaali ilmiö, ei tarvitse pelätä yhtä paljoa, että minuakin epäillään homoksi, koska en ole "perus jätkä". Homo en ole enkä ole koskaan ollutkaan, mutta "perus jätkä" en ole enkä ole koskaan ollutkaan.

Vielä tämäkin muutos homojen osalta - itse olen ollut aina jollain tavoin erilainen enkä ole koskaan ollut mikään "perus jätkä". Koska homous on nykyään normaali ilmiö, ei tarvitse pelätä yhtä paljoa, että minuakin epäillään homoksi, koska en ole "perus jätkä". Homo en ole enkä ole koskaan ollutkaan, mutta "perus jätkä" en ole enkä ole koskaan ollutkaan.

Aikaisemmin kun homojen asema oli huomattavasti heikompi, sai varmasti moni sellainen mies, joka ei ollut "perus jätkä", pelätä huomattavasti enemmän, että epäillään "sellaiseksi" mieheksi.

• Senioriitta

Sulla on näköjään isot ja pienet asiat sekaisin, ja vastailet mitä sattuu, ei ollenkaan alun perin edes ketjun asiaa. Näet mörköjä, missä niitä ei ole, ja ehkä sitten toisinkin päin, jostain nuo kuvitellut arkuudet tulee. Toimintasi ja ajattelusi vaikuttaa robotin oloiselta, ja aina on pelko että harhautuu ohjelmoidulta uraltaan, jolloin on hukassa kuin automaattinen ruohonleikkuri. Sori ehkä harkitsemattomat sanat, mutta täytyy lähteä menee
        palannen (siinä on kaksi n.ää ;) tähän, mutta notaaraa nyt ainakin se, että vastailet niitä näitä mieleenjohtumia, mitä kysyjä ei ole ajatelleeksi lähimaillekaan.
        Kuvaa vain sitä, että vuorovaikutus kanssasi on hankalaa.

• Senioriitta kirjoitti:

Sulla on näköjään isot ja pienet asiat sekaisin, ja vastailet mitä sattuu, ei ollenkaan alun perin edes ketjun asiaa. Näet mörköjä, missä niitä ei ole, ja ehkä sitten toisinkin päin, jostain nuo kuvitellut arkuudet tulee. Toimintasi ja ajattelusi vaikuttaa robotin oloiselta, ja aina on pelko että harhautuu ohjelmoidulta uraltaan, jolloin on hukassa kuin automaattinen ruohonleikkuri. Sori ehkä harkitsemattomat sanat, mutta täytyy lähteä menee
        palannen (siinä on kaksi n.ää ;) tähän, mutta notaaraa nyt ainakin se, että vastailet niitä näitä mieleenjohtumia, mitä kysyjä ei ole ajatelleeksi lähimaillekaan.

No vastaa vähän lyhyemmin, niin voin yrittää vaikka muutamalla sanalla. Mistä sä haluat keskustella?

No vastaa vähän lyhyemmin, niin voin yrittää vaikka muutamalla sanalla. Mistä sä haluat keskustella?

"Näet mörköjä, missä niitä ei ole, ja ehkä sitten toisinkin päin, jostain nuo kuvitellut arkuudet tulee. "
        Perustele, menee yli ymmärryksen. Toki vastasin aika pitkästi, mutta perusteluja.

• Senioriitta kirjoitti:

Mä en muutenkaan pidä siitä, että tehdään asiat liian vaikeaksi, käytetään kielikuvia jne.

• Senioriitta kirjoitti:

Vielä siis etkö sä todellakaan voi ymmärtää uuden raiskauslain merkitystä sosiaalisesti jälkeen jääneelle ihmiselle???????????????????

• kjhgjhgjhgh

Vähän pelkään, että olet täällä vielä kymmenen vuoden päästä miettimässä teorioitasi.

• lempeä_herätys

Sitä minäkin pelkään, vaikka en pidä sitä todennäköisenä. Tai ainakin toivon, että sopivan teorian löytymiseen menee vähemmän kuin kymmenen vuotta. :)

• lempeä_herätys
        lempeä_herätys kirjoitti:

Sitä minäkin pelkään, vaikka en pidä sitä todennäköisenä. Tai ainakin toivon, että sopivan teorian löytymiseen menee vähemmän kuin kymmenen vuotta. :)

Lisään vielä, että tämä oli täysin hyväntahtoinen kommentti.

todellavaikeeta on väärässä seurassa täällä. Monet ovat ilkeitä hänelle täällä, enkä oikein pidä siitä. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3670
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2896
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      171
      2877
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2381
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2152
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1850
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1535
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1350
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    Aihe