Miltä tuntuu kun setämies tuijottaa?

tuijottava.setämies

Pidän nuorista naisista. Sellaisista 16–20-kesäisistä ylöspäin. Aina kolmikymppisiin kaunottariin. Tykkään siis katsoa. Nuorten naisten perseet, rinnat, reidet, sääret. Ai, ai. Varsinkin ne rinnat, joissa on vielä ryhtiä.

Nuorempana olin jotenkin häveliäs, kohteliaampi. En tuijottanut suoraan. Nyt nelikymppisenä en häpeile. Ajattelen, että jos nainen tuo vaikkapa vaatetuksellaan sulojaan esille, minulla on lupa katsoa. Perseen kyttäilyähän naiset harvoin edes huomaavat. Ehkä olen vähän limainen, kuolaava. Mutta olen myös aika tavalla ujo. Kontaktia en tohdi ottaa oikeastaan koskaan.

Mutta miltä ne setämiesten katseet oikein tuntuvat? Olemmeko ällöttäviä? Olemmeko ilmaa? Tuntuuko huomio joskus kivalta? Kaikkea tuollaista saattaa setämiehen mielessä liikkua.

Tosiasia kuitenkin on, että nuorten naisten sulokkaita perseitä tuijotellaan kaiket päivät.

112

4147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikävitunkyylääjä

Oksettavaa.

• TerveenReaktio

Jokainen terve setämies katsoo kaunista naista himoiten.

• kuumat.biginit

Parhaita ovat 14v - 17v mimmit.

• sedän.sylissä

Useat nuoret hakevat "isähahmoa".

• mkjhbn
        sedän.sylissä kirjoitti:

Useat nuoret hakevat "isähahmoa".

Niinhän te papparaiset haluatte itsestänne kuvitella.

• 66544566

Riippuu täysin "setämiehestä"

• turun.typy

Niin jos joku sasikaljuinen hyypiö tuijoittais niin se kyllä olis kiusallista

• .. Jeps.. Näinhän tuo juttu Varpisti on.. Ja Vastaavat jutut koskevat myös NaisPuolisia Vastineita, joita AikustenOikeesti on ihan Siinä, kuin Vastaavia Miehiäkin.. ;P

• nuori-nainen

Olette ällöttäviä. Joku saattaa joskus olla ilmaakin, mutta pääasiassa ällöttäviä. Setämiehen huomio ei koskaan, ei siis todellakaan koskaan, tunnu kivalta.

• Lienee kiinni vähän setämiehestäkin ja annetun huomion luonteesta.

Ehkä nyt teinitytöt on asia erikseen, mutta parikymppisestä ylöspäin olevista naisista osa kyllä noteeraa setämiestenkin huomion ja osa positiivisesti.

Ei ne nyt sentään sänkykumppania hae setämiehistä, mutta tahdikas huomio ei tunnu haittaavan. Luulen että se on vähän samalaista kuin itselläni nuorena miehenä kun huomasi jonkun tyylikkään rouvashenkilön katselevan, sehän tuntui vain hyvältä jos siihen ei liittynyt mitään lähentely-yrityksiä vaan huomasi että he pitivät näkemästään eikä kyse ollut tuijottamisesta vaan hieman pidemmästä katseesta.

• Nainen39vee
        Ananias kirjoitti:

Lienee kiinni vähän setämiehestäkin ja annetun huomion luonteesta.

Ehkä nyt teinitytöt on asia erikseen, mutta parikymppisestä ylöspäin olevista naisista osa kyllä noteeraa setämiestenkin huomion ja osa positiivisesti.

Ei ne nyt sentään sänkykumppania hae setämiehistä, mutta tahdikas huomio ei tunnu haittaavan. Luulen että se on vähän samalaista kuin itselläni nuorena miehenä kun huomasi jonkun tyylikkään rouvashenkilön katselevan, sehän tuntui vain hyvältä jos siihen ei liittynyt mitään lähentely-yrityksiä vaan huomasi että he pitivät näkemästään eikä kyse ollut tuijottamisesta vaan hieman pidemmästä katseesta.

No, itselleni oli kyllä ainakin silloin 20 ikäisenä setämieheltä tuleva "tahdikas huomio" täysin EVVK.

• Nainen39vee kirjoitti:

No, itselleni oli kyllä ainakin silloin 20 ikäisenä setämieheltä tuleva "tahdikas huomio" täysin EVVK.

Sitaatit kiinnitti huomioni, minkälaiseen huomioon viittaat?

• Nainen39vee
        Ananias kirjoitti:

Sitaatit kiinnitti huomioni, minkälaiseen huomioon viittaat?

Laitoin sitaatit siksi, että lainasin kirjotustasi. Oletan, että tarkoitat sellaista huomiota, joka ei ole mitään ahdistelua tai häiriköintiä, vaan sinänsä asiallista tai kohteliasta käytöstä. Ei minua olisi 20 ikäisenä mitenkään hetkauttanut suuntaan tai toiseen, jos joku setämies olisi antanut positiivisessa hengessä jotain huomiota tai kehuja. Se olisi ollut ihan sama ja olisin varmaan unohtanut asian saman tien. Ei sillä olisi ollut mitään merkitystä. Koska eivät ne setämiehet maailmankuvassani olleet mitenkään seksuaalisessa mielessä noteerattavia henkilöitä. Setämiehen antama kehu olisi tuntunut siis täysin samalta kuin naapurin satavuotiaalta mummelilta tullut kohteliaisuus. En olisi siis ajatellut mitään negatiivistakaan, mutta sen merkitys olisi ollut aika lailla nolla. No, toki mieluummin tahdikasta kommentointia kuin epäkohteliasta, eli jos näitä pitäisi verrata - mutta ei kaikkien antamalla huomiolla vaan ole mitään merkitystä esim. itsetunnon tms kannalta.

Jos haluaa kohtelias olla, niin ihan yhtä hyvin setämies voi sanoa "onpa kaunis päivä". Se ilahduttaa ihan yhtä paljon ja sen merkitys on täsmälleen yhtä suuri. Tai siis pieni :D Mutta kuinka moni 20 nainen kieriskelee onnesta kun setämies on kommentoinut hänelle bussipysäkillä jotain säätilasta? Aivan - asia on unohtunut jo bussiin noustua. Ihan sama juttu jos se kommentti olisi ollut sisällöltään jotain muuta.

Ja jos mies on huomattavan vanha setämies, sen ehkä tulkitsee niin, että on kyse dementiasta ja ukko luulee jotain random naista joksikin menneisyyden ihmiseksi. Nuorena naisena sitä voi tulkita vanhaksi höperöksi sellaisetkin miehet, jotka eivät vielä vanhuuden höperyyden vaiheessa edes ole - mutta nuoren näkökulmasta he vaan näyttävät vanhoilta ja raihnaisilta. Silloinhan tuollaiset kommentit ohittaa samalla lailla kuin vanhusten muutkin houreet.

• nuori-nainen
        Nainen39vee kirjoitti:

Laitoin sitaatit siksi, että lainasin kirjotustasi. Oletan, että tarkoitat sellaista huomiota, joka ei ole mitään ahdistelua tai häiriköintiä, vaan sinänsä asiallista tai kohteliasta käytöstä. Ei minua olisi 20 ikäisenä mitenkään hetkauttanut suuntaan tai toiseen, jos joku setämies olisi antanut positiivisessa hengessä jotain huomiota tai kehuja. Se olisi ollut ihan sama ja olisin varmaan unohtanut asian saman tien. Ei sillä olisi ollut mitään merkitystä. Koska eivät ne setämiehet maailmankuvassani olleet mitenkään seksuaalisessa mielessä noteerattavia henkilöitä. Setämiehen antama kehu olisi tuntunut siis täysin samalta kuin naapurin satavuotiaalta mummelilta tullut kohteliaisuus. En olisi siis ajatellut mitään negatiivistakaan, mutta sen merkitys olisi ollut aika lailla nolla. No, toki mieluummin tahdikasta kommentointia kuin epäkohteliasta, eli jos näitä pitäisi verrata - mutta ei kaikkien antamalla huomiolla vaan ole mitään merkitystä esim. itsetunnon tms kannalta.

Jos haluaa kohtelias olla, niin ihan yhtä hyvin setämies voi sanoa "onpa kaunis päivä". Se ilahduttaa ihan yhtä paljon ja sen merkitys on täsmälleen yhtä suuri. Tai siis pieni :D Mutta kuinka moni 20 nainen kieriskelee onnesta kun setämies on kommentoinut hänelle bussipysäkillä jotain säätilasta? Aivan - asia on unohtunut jo bussiin noustua. Ihan sama juttu jos se kommentti olisi ollut sisällöltään jotain muuta.

Ja jos mies on huomattavan vanha setämies, sen ehkä tulkitsee niin, että on kyse dementiasta ja ukko luulee jotain random naista joksikin menneisyyden ihmiseksi. Nuorena naisena sitä voi tulkita vanhaksi höperöksi sellaisetkin miehet, jotka eivät vielä vanhuuden höperyyden vaiheessa edes ole - mutta nuoren näkökulmasta he vaan näyttävät vanhoilta ja raihnaisilta. Silloinhan tuollaiset kommentit ohittaa samalla lailla kuin vanhusten muutkin houreet.

Juurikin noin!
        Sen lisäksi, ne seksuaalisuutta edes hieman sivuavat huomionositukset ovat pelkästään kuvottavia.

• Naisasialooser11

Silmänräpäyksen päästä et saa huomiota setä etkä muiltakaan miehiltä. Nyt luulet olevasti ikuisesti nuori mutta vuotesi kiitävät luotijunan vauhdilla kohti pääteasemaa eli ilmaksi muuttumista miesten silmissä, silloin tekisit mitä vain, että saisit edes setämiesten huomiota, mutta et enää saa vaikka tekisti mitä.

Kun olet muuttunut ilmaksi miesten silmissä niin sinusta tuntuu kuin vasta eilen miehet olisivat sinua katselleet. Nainen kuolee elämässään kaksi kertaa ja ensimmäinen kerta on kun nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä. Todennäköisesti jäät vielä noloksi ja säälittäväksi vanhaksi piiaksi koska kuvittelet nyt että sinulla on vielä aikaa etsiä ja sitouttaa YTM.

Ja kuten huomaat niin kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita vain nuorista naisista.

• Nainen39vee kirjoitti:

Väliin minusta tuntuu että sinulla on niin kova tarve tuoda omia näkökulmiasi esiin, että et pidä edes tarpeellisena syventyä kirjoitukseen jota kommentoit.

Ellet sattunut huomaamaan, niin minä annoin myös esimerkin tahdikkaasta huomiosta, jonka arvelin voivan olla nuorille naisillekin ok:

"Ei ne nyt sentään sänkykumppania hae setämiehistä, mutta tahdikas huomio ei tunnu haittaavan. Luulen että se on vähän samalaista kuin itselläni nuorena miehenä kun huomasi jonkun tyylikkään rouvashenkilön katselevan, sehän tuntui vain hyvältä jos siihen ei liittynyt mitään lähentely-yrityksiä vaan huomasi että he pitivät näkemästään eikä kyse ollut tuijottamisesta vaan hieman pidemmästä katseesta."

-En minäkään maininnut että vanhojen naisten tuijottelu, halailuyritykset, iholle tuppaamiset tai humalaiset ehdottelut olisivat erityisesti lämmittäneet. Minä puhuin vain hieman pidemmistä katseista jotka jäivätkin siihen. Olin nuorena jopa huomiota herättävän komea mies, enkä voinut olla huomaamatta että naiset katselivat minua. Ei se minua häirinnyt jos kyse oli vain katseesta jolla ei edes haettu minun reaktiotani.

Ehkäpä minun on tulkittava kommentistasi, että nuoret naiset ovat hajalla jos yllättävät setämiehen katseen viipyvän heissä 3 sekuntia.

• pitkätukka-68
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Silmänräpäyksen päästä et saa huomiota setä etkä muiltakaan miehiltä. Nyt luulet olevasti ikuisesti nuori mutta vuotesi kiitävät luotijunan vauhdilla kohti pääteasemaa eli ilmaksi muuttumista miesten silmissä, silloin tekisit mitä vain, että saisit edes setämiesten huomiota, mutta et enää saa vaikka tekisti mitä.

Kun olet muuttunut ilmaksi miesten silmissä niin sinusta tuntuu kuin vasta eilen miehet olisivat sinua katselleet. Nainen kuolee elämässään kaksi kertaa ja ensimmäinen kerta on kun nainen muuttuu ilmaksi miesten silmissä. Todennäköisesti jäät vielä noloksi ja säälittäväksi vanhaksi piiaksi koska kuvittelet nyt että sinulla on vielä aikaa etsiä ja sitouttaa YTM.

Ja kuten huomaat niin kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita vain nuorista naisista.

»Ja kuten huomaat niin kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita vain nuorista naisista.»

Puhu vaan itsestäsi. Et sinä kyllä muutenkaan ole ihan valio-otos edustamaan koko miessukupuolta.

• Nainen39vee

En tiedä minkä ikäinen tuo nimimerkki nuori-nainen on, mutta nyt tälleen nelikymppisenä voin kommentoida, että kuvaamasi ilmiö ei ole ainakaan toistaiseksi tapahtunut. Vaikka oma kiinnostukseni kohdistuu naisiin enkä siis edes lähetä miehille mitään signaalejakaan, niin näköjään en ole muuttunut miesten silmissä ilmaksi. Joskaan sillä ei mun kohdalla olisi mitään merkitystä, kun en ole miehistä kiinnostunut.

Täytyy muuten sanoa, että tuo sun palstalla viljelemä "nainen kuolee kaksi kertaa" kuulostaa todella naiivin ihmisen kirjoitukselta - sellaisen ihmisen, joka ei ymmärrä elämää ja ihmisyyttä ja joka ei myöskään ymmärrä ihmisen psykologista kehityskaarta tai elämänkaarta muutenkaan. Sillä, käykö miesten kohdalla flaksi ja kuinka paljon miehet osoittavat kiinnostusta tai ovat kiinnostuneita, on lähinnä merkitystä sinkkunaisille, jotka ovat heteroita - eikä se siltikään mikään elämän keskeisin sisältö ole. Luuletko todella, että perheensä kanssa lomamatkoja suunnitteleva keski-ikäinen nainen on kiinnostunut miettimään joidenkin sattumanvaraisten miesten huomiota? Tai luuletko, että joku lesbo välittää pätkääkään siitä, ovatko miehet kiinnostuneita hänestä?

Ja asia, jota et myöskään tunnu käsittävän on se, että suurin osa seksiin tai suhteeseen johtavasta kanssakäymisestähän ei ala niin, että joku random mies kyylää jossakin. Oikea kanssakäyminen tapahtuu ihan eri tavalla, joten jos nainen kaipaa seksiä tai suhdetta, on siinä mielessä aika samantekevää, kuinka moni mies kyttää tai saako joiltain random miehiltä huomiota. Jotkut naiset eivät edes kiinnitä tällaisiin mitään huomiota. Se on tietysti aivan totta, että joistain naisista kiinnostutaan enemmän kuin toisista, mutta myös heidän tapauksessaan ne oikeasti merkittävät miehet eivät ole jotain random kyylääjiä.

Tunnen kyllä ihmisiä, jotka tuntevat, että heistä on jotain kuollut - mutta tämä on vaatinut vähän suurempia vastoinkäymisiä kuin sen, että joku random mies ei katsellut. Usein kyseessä on joku sen luokan tregedia, että on menettänyt perheensä tai esim. lapsensa. Tällaisten kokemusten rinnalla nuo sun kirjoittelut vaikuttavat todella typeriltä ja lapsellisilta. Joten jos joku vaikuttaa nololta, niin kyllä se sinä olet suppean elämänkokemuksen ja suppean ymmärryksesi kanssa.

• Nainen39vee
        Ananias kirjoitti:

Väliin minusta tuntuu että sinulla on niin kova tarve tuoda omia näkökulmiasi esiin, että et pidä edes tarpeellisena syventyä kirjoitukseen jota kommentoit.

Ellet sattunut huomaamaan, niin minä annoin myös esimerkin tahdikkaasta huomiosta, jonka arvelin voivan olla nuorille naisillekin ok:

"Ei ne nyt sentään sänkykumppania hae setämiehistä, mutta tahdikas huomio ei tunnu haittaavan. Luulen että se on vähän samalaista kuin itselläni nuorena miehenä kun huomasi jonkun tyylikkään rouvashenkilön katselevan, sehän tuntui vain hyvältä jos siihen ei liittynyt mitään lähentely-yrityksiä vaan huomasi että he pitivät näkemästään eikä kyse ollut tuijottamisesta vaan hieman pidemmästä katseesta."

-En minäkään maininnut että vanhojen naisten tuijottelu, halailuyritykset, iholle tuppaamiset tai humalaiset ehdottelut olisivat erityisesti lämmittäneet. Minä puhuin vain hieman pidemmistä katseista jotka jäivätkin siihen. Olin nuorena jopa huomiota herättävän komea mies, enkä voinut olla huomaamatta että naiset katselivat minua. Ei se minua häirinnyt jos kyse oli vain katseesta jolla ei edes haettu minun reaktiotani.

Ehkäpä minun on tulkittava kommentistasi, että nuoret naiset ovat hajalla jos yllättävät setämiehen katseen viipyvän heissä 3 sekuntia.

"Väliin minusta tuntuu että sinulla on niin kova tarve tuoda omia näkökulmiasi esiin, että et pidä edes tarpeellisena syventyä kirjoitukseen jota kommentoit.

Ehkäpä minun on tulkittava kommentistasi, että nuoret naiset ovat hajalla jos yllättävät setämiehen katseen viipyvän heissä 3 sekuntia. "

Nyt et itse lukenut kunnolla, mitä minä kirjoitin. Nimenomaan rajasin lähentelyt yms pois, vaan puhuin ihan samasta kuin sinä. Tai no, oletin että saatoit tarkoittaa vaikka jotain kohteliaisuuksia katselun lisäksi, mutta en minäkään mistään tungettelevasta käytöksestä puhunut. Ja en kirjoittanut, että siitä menisi hajalle, vaan että sillä ei olle mitään merkitystä. Jos joku setämies katselee, niin ei sitä välttämättä edes huomaa, koska ei välttämättä huomaa koko setämiehen olemassaoloa. Nimenomaan kirjoitin, että asia olisi yhdentekevä, joka unohtuisi samantien. Setämiesten katselu ei siis tunnu kivalta tai mukavalta, se ei nosta itsetuntoa - mutta enpä sellaisesta olisi 20 ikäisenä ahdistunutkaan. Se olisi ollut täysin yhdentekevä asia maailmankaikkeudessa.

• flowersreally
        Ananias kirjoitti:

No aloittajahan ei olekaan tahdikas.

• Nainen39vee kirjoitti:

"Väliin minusta tuntuu että sinulla on niin kova tarve tuoda omia näkökulmiasi esiin, että et pidä edes tarpeellisena syventyä kirjoitukseen jota kommentoit.

Ehkäpä minun on tulkittava kommentistasi, että nuoret naiset ovat hajalla jos yllättävät setämiehen katseen viipyvän heissä 3 sekuntia. "

Nyt et itse lukenut kunnolla, mitä minä kirjoitin. Nimenomaan rajasin lähentelyt yms pois, vaan puhuin ihan samasta kuin sinä. Tai no, oletin että saatoit tarkoittaa vaikka jotain kohteliaisuuksia katselun lisäksi, mutta en minäkään mistään tungettelevasta käytöksestä puhunut. Ja en kirjoittanut, että siitä menisi hajalle, vaan että sillä ei olle mitään merkitystä. Jos joku setämies katselee, niin ei sitä välttämättä edes huomaa, koska ei välttämättä huomaa koko setämiehen olemassaoloa. Nimenomaan kirjoitin, että asia olisi yhdentekevä, joka unohtuisi samantien. Setämiesten katselu ei siis tunnu kivalta tai mukavalta, se ei nosta itsetuntoa - mutta enpä sellaisesta olisi 20 ikäisenä ahdistunutkaan. Se olisi ollut täysin yhdentekevä asia maailmankaikkeudessa.

"Nyt et itse lukenut kunnolla, mitä minä kirjoitin. Nimenomaan rajasin lähentelyt yms pois, vaan puhuin ihan samasta kuin sinä. Tai no, oletin että saatoit tarkoittaa vaikka jotain kohteliaisuuksia katselun lisäksi, mutta en minäkään mistään tungettelevasta käytöksestä puhunut. Ja en kirjoittanut, että siitä menisi hajalle, vaan että sillä ei olle mitään merkitystä. Jos joku setämies katselee, niin ei sitä välttämättä edes huomaa, koska ei välttämättä huomaa koko setämiehen olemassaoloa. Nimenomaan kirjoitin, että asia olisi yhdentekevä, joka unohtuisi samantien. Setämiesten katselu ei siis tunnu kivalta tai mukavalta, se ei nosta itsetuntoa - mutta enpä sellaisesta olisi 20 ikäisenä ahdistunutkaan. Se olisi ollut täysin yhdentekevä asia maailmankaikkeudessa."

-Ei kannata olettaa mitään sellaista mitä ei lue tekstissä, eikä edes rivien välissä. Kommentissani luki kyllä hyvin selkeästi että puhuin hivenen pidemmästä katseesta.

Ap teki hyvin provosoivan aloituksen, ja tulkitsen että naisväen energia hupenee nyt enemmän sen tuomitsemiseen kuin asialliseen keskusteluun. Ilmoitan kuitenkin mitä kohteliaimpaan sävyyn, että nuoret naisetkin flirttailevat toisinaan minun tyylisilleni setämiehelle. Ja yrittävät jopa petiin asti, olen tänäkin kesänä joutunut tuottamaan pienen pettymyksen 19-vuotiaalle neitoselle jonka olisi tehnyt kovasti mieli tehdä lähempää tuttavuutta kanssani. Ikävä kyllä, minun mielestäni nuorenkin naisen kuuluu olla hoikka vaikka tapaus ei nyt ollutkaan sietämättömän ylipainoinen vaan ehkäpä naisten termein "kurvikas".

• flowersreally kirjoitti:

No aloittajahan ei olekaan tahdikas.

Joo, ei olekaan.

Toisinaan kuitenkin keskustelut polveilee täällä siihen malliin että keskusteluihin on yleensä saatu mahdutettua monia näkökulmia.

• flowersreally
        Ananias kirjoitti:

Joo, ei olekaan.

Toisinaan kuitenkin keskustelut polveilee täällä siihen malliin että keskusteluihin on yleensä saatu mahdutettua monia näkökulmia.

Olet ihan oikeassa, mutta halusin painottaa tätä asianlaitaa - sillä kun on suuri merkitys sille, millaiselta tuo käytös nuoresta naisesta tuntuu (janalla samantekevästä ”välttämättömästä pahasta” aina todella, todella ällöttävään ja epämiellyttävään).

• sairastaon

Sairasta, sanon minä.

• Hivelee_kuitenkin

Kyllä jokainen kaunis nuori nainen on jollain tasolla otettu kun miehet katsoo perään. Jos ei kukaan katsoisi niin kyllä se itsetuntoon vaikuttaisi ihan varmaan.

• eisetämiehet
        Hivelee_kuitenkin kirjoitti:

Kyllä jokainen kaunis nuori nainen on jollain tasolla otettu kun miehet katsoo perään. Jos ei kukaan katsoisi niin kyllä se itsetuntoon vaikuttaisi ihan varmaan.

Niin, tietyt miehet.

• 6543
        Hivelee_kuitenkin kirjoitti:

Tottakai nuori nainen on otettu, jos NUORETmiehet katsovat perään. Setämiesten katselu ällöttää.
        Nuorten naisten näkökulmasta setämiehet eivät edes ole seksuaalisia olentoja, vaan lähinnä sukupuolettomia neutreja. Oksettavaa joutua sellaisen puutarhatontun seksimielenkiinnon kohteeksi.

• Naisasialooser11

Älä valehtele itsellesi. Nuori nainen ei ole otettu jos finninaamainen räkänokka katsoo perään. Sen sijaan komean vanhemman miehen huomio on sitä mistä nuoret naiset tykkäävät. Hyvä kuitenkin kun myönsit nuoren naisen olevan täysin riippuvainen miesten huomiosta, se on kuitenkin todella vaarallinen riippuvuus ja mitä kauniimpi nainen on nuorena sitä kovempi paikka ilmaksi muuttuminen miesten silmissä hänelle on.

Ja se nuori nainen on silmänräpäyksen päästä itsekin sukupuoleton neutri kaikenikäisten miesten silmissä sen sijaan 40v mies on mies komeimmillaan ja sellaisen nuoret naiset haluavat.

• Sairastataiei

Parhaimillaan tuossa ikähaarukassa, meikkimäärästä riippuen, naiset lässähtää kiinnostuvuudeltaan ja 30 vuotias on useimmiten tarkastelussa, menettänyt kiinteyden ja nuoren naisen olemuksensa.

• hoikatpojat

Semmosta se meidän ihmisten vanheneminen on. Miehetkin elähtää, kiinteys häviää ja tilalle tulee mahaa ja löysää. Joskus 3-kympin jälkeen.

• Muistelen sen tuntuvan yhtä ellolta, kuin söisit mädäntynyttä kananmunaa. Vastenmielistä. :(

Kiusallista, häiritsevää ja epäsopivan tuntuista. Setämies tuntuu vastenmieliselle. Ei enää kolmekymppisenä ajatellut kenenkään katsomisia noin tai ne ei liikuttaneet. katelkoon jos ei muutakaan itselleen mahda. Mutta teininä ja parikymppisenä, hyvin epämukavaa etenkin jos joku vielä ilmaisi tuon kuolaamisensa jotenkin...

• trollikka

Jep, noinhan se menee... tai ainakin minun kohdaltani. Nykyään harvoin kiusaannun kenenkään katseesta, jos ei muita ilmeitä esiinny. Kuten lentopusuja tai huulten nuolentaa... käsimerkkejä mutt ei hätää silloinkaan; kyllä nykyään jo naksahtaa suu sanallinen vastine minulta ja yleisön huomio kiinnityy siihen häiriköivään mieheen. Kolmikymppistä naista voi jo katsella hyvällä omallatunnolla, kunhan pitää ne ajatuksensa ominaan.

• trollikka kirjoitti:

Jep, noinhan se menee... tai ainakin minun kohdaltani. Nykyään harvoin kiusaannun kenenkään katseesta, jos ei muita ilmeitä esiinny. Kuten lentopusuja tai huulten nuolentaa... käsimerkkejä mutt ei hätää silloinkaan; kyllä nykyään jo naksahtaa suu sanallinen vastine minulta ja yleisön huomio kiinnityy siihen häiriköivään mieheen. Kolmikymppistä naista voi jo katsella hyvällä omallatunnolla, kunhan pitää ne ajatuksensa ominaan.

Kyllähän sitä nuorena naisena kiinnitti huomionsa kokolailla ikäisiinsä nuoriin miehiin. Jotka oli enemmän samoilla atmosfääreillä mitä itsekin.

Muutenkin kenen tahansa kiinnostus ja huomionosoitukset ei hivellyt itsetuntoa, mutta jos sait huomiota siltä johon olit silmäsi iskenyt ja ihastunut...juku miten hyvälle tuntui, kun sai vaikka hymyn tai moin vastaantullessa. 😍

Nykyään ihmisiä katselee jo muutenkin erilaisin silmin, kuin nuirempana. Ei ne kiinnosta enää samoista syistä, eikä niiden katseet ja tuijotukset vaikuta enää samalla tavalla. Osaa sulkea paljon pois ja olla näkemättäkin. Ei suista suuntaan ei toiseen. ☺️

• LadyZorro kirjoitti:

Kyllähän sitä nuorena naisena kiinnitti huomionsa kokolailla ikäisiinsä nuoriin miehiin. Jotka oli enemmän samoilla atmosfääreillä mitä itsekin.

Muutenkin kenen tahansa kiinnostus ja huomionosoitukset ei hivellyt itsetuntoa, mutta jos sait huomiota siltä johon olit silmäsi iskenyt ja ihastunut...juku miten hyvälle tuntui, kun sai vaikka hymyn tai moin vastaantullessa. 😍

Nykyään ihmisiä katselee jo muutenkin erilaisin silmin, kuin nuirempana. Ei ne kiinnosta enää samoista syistä, eikä niiden katseet ja tuijotukset vaikuta enää samalla tavalla. Osaa sulkea paljon pois ja olla näkemättäkin. Ei suista suuntaan ei toiseen. ☺️

Ja sitten vielä varattuna katselee vielä erilailla ympärilleen, kun sinkkuna. Sinkkuna yleensä aina edes jossain takaraivon perukoilla oli nähdä ja kohdata se potentiaalinen mies ja kumppani.

Nyt varattuna semmoista ei edes mieti, vaikka miehiä tapaa ja näkee laidasta toiseen ihmisten ilmoilla.

Ei kiinnosta edes esteettisesti, mikä on jännä ilmiö huomata. Nuorempana huomasi myös ihmisvartaloita mitä saattoi katsoa ihastellen, nyt ei ihastele vaan toteaa joo hyvin säilynyt, taitaa harrastaa liikuntaa, taitaa nauttia syömisestä enempi kun liikkumisesta. Mutta kenenkään ulkomuoto ei häiritse.

Ei hyvällä eikä pahalla. Jotenkin neutraaliksi muuttunut.

• LadyZorro kirjoitti:

Ja sitten vielä varattuna katselee vielä erilailla ympärilleen, kun sinkkuna. Sinkkuna yleensä aina edes jossain takaraivon perukoilla oli nähdä ja kohdata se potentiaalinen mies ja kumppani.

Nyt varattuna semmoista ei edes mieti, vaikka miehiä tapaa ja näkee laidasta toiseen ihmisten ilmoilla.

Ei kiinnosta edes esteettisesti, mikä on jännä ilmiö huomata. Nuorempana huomasi myös ihmisvartaloita mitä saattoi katsoa ihastellen, nyt ei ihastele vaan toteaa joo hyvin säilynyt, taitaa harrastaa liikuntaa, taitaa nauttia syömisestä enempi kun liikkumisesta. Mutta kenenkään ulkomuoto ei häiritse.

Ei hyvällä eikä pahalla. Jotenkin neutraaliksi muuttunut.

Mitä enemmänkin sitten taas seurailee, miten ihmiset käyttäytyy ja on keskenään. Tämmöset päänsisällä tapahtuvat jutut kiinnostaa enemmän. ☺️

• En tiedä häiritseekö kaikki nuoria naisia. Tarkemmin ajateltuna miehenä itse olen mielissään oikeastaan siitä, että vanhemmat naiset ihaillen joskus ovat tuijottaneet. Ajoittain olen ollut hyvänäköinen ja myös vanhemmat naiset ovat katselleet. Jos olisin ollut nuori nainen ja hyvännäköinen niin varmasti olisi vanhemmat miehet tuijottaneet. Ehkä siihen olisi nuorena naisena tottunut, kunhan ei vain olisi setamiehet käyneet käsiksi?

Mitäs muuten kuuluu? Joko helteeseen alkaa tottua?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

En tiedä häiritseekö kaikki nuoria naisia. Tarkemmin ajateltuna miehenä itse olen mielissään oikeastaan siitä, että vanhemmat naiset ihaillen joskus ovat tuijottaneet. Ajoittain olen ollut hyvänäköinen ja myös vanhemmat naiset ovat katselleet. Jos olisin ollut nuori nainen ja hyvännäköinen niin varmasti olisi vanhemmat miehet tuijottaneet. Ehkä siihen olisi nuorena naisena tottunut, kunhan ei vain olisi setamiehet käyneet käsiksi?

Mitäs muuten kuuluu? Joko helteeseen alkaa tottua?

Ei varmaan kaikkia tietenkään. Mua nyt on muutenkin häirinnyt aina ns. irstas käyttäytyminen, ihan siis aina niin pitkälle kun lapsuuteen saakkakin muistan.

En ole koskaan tykännyt, enkä liioin pitänyt tuijottamisestakaan. En myöskään ole koskaan pitänyt itseäni hyvännäköisenä tai suhtautunut itseeni objektina. Eikä se ole ollut tärkeetä olla huomion keskipiste, kerätä katseita saati ihastelua.

Mulle nämä päänsisäiset jutut on ollut aina enemmän pinnalla ja asioita joilla haluan tehdä vaikutusta mielummin, kuin pinnalla.

Mutta jollain toisin. Joku tykkää korostaa ulkonäköä ja erottua sillä. ☺️

Me ollaa erilaisia ihmiset.

Ei nyt ole niin kuuma,lapsia lähinnä säälin kun yltkin on kuumia ja nukkuminen vaikeaa. 😕
        Olen käynyt märillä pyyhkeillä pyyhkimässä ihoa ja vilvoitellut viuhka tyuliin, viileä vesipullo tyynyliinaan kiedottuna kainaloon jne.

Mä selviän kyllä. Lämmin ei luita riko. 😃

• LadyZorro kirjoitti:

Ei varmaan kaikkia tietenkään. Mua nyt on muutenkin häirinnyt aina ns. irstas käyttäytyminen, ihan siis aina niin pitkälle kun lapsuuteen saakkakin muistan.

En ole koskaan tykännyt, enkä liioin pitänyt tuijottamisestakaan. En myöskään ole koskaan pitänyt itseäni hyvännäköisenä tai suhtautunut itseeni objektina. Eikä se ole ollut tärkeetä olla huomion keskipiste, kerätä katseita saati ihastelua.

Mulle nämä päänsisäiset jutut on ollut aina enemmän pinnalla ja asioita joilla haluan tehdä vaikutusta mielummin, kuin pinnalla.

Ei nyt ole niin kuuma,lapsia lähinnä säälin kun yltkin on kuumia ja nukkuminen vaikeaa. 😕
        Olen käynyt märillä pyyhkeillä pyyhkimässä ihoa ja vilvoitellut viuhka tyuliin, viileä vesipullo tyynyliinaan kiedottuna kainaloon jne.

"Mä selviän kyllä. Lämmin ei luita riko."

Niin sinä kaipasit sinne Espanjaan lämpöön, jos olisi rahaa? Itse sain tästä lämmöstä riittäviin ja olen onnellinen siitä, että loppuviikosta vähän viilenee. Minulle taitaa nyt kesässä riittä runsas 20 astetta, sillä ei tätä noin 30 astetta enää kaipaa.

Jos muistat niin kerroin, että joskus 3 kilometrin matkalla minulle hymyili kerran 32 naista. Sitten paluu matkalla kohti kotia torin tiennoilla yhdessä kaupungissa hymyili kaksi miestä. Jotenkin naisten hymy on minusta neutraali ja ainakin toinen näistä miehistä oli homo pitäen silloin minua seksiobjektina. Ehkä se setämiehen tai setamiehen tuijottaminen alkaa nuorta häiritä, jos on tosissaan objekti. Sinäänsä 32 hymyilevää naista ei ollut mikään kauhea kokemus, kun edellisenä päivänä ja seuraavanakin päivän saldona taisi olla noin kymmenen hymyilevää naista. Hymy ei haavaa tee, mutta kenties joitakin se setämiehen katse voi häiritä.

Hyviä keksintöjä sinulla lasten ja lämmön suhteen! :) :)

• LadyZorro kirjoitti:

Ja täydennettäköön, että objektina nimenomaan seksiobjektina. Jonkin toiminnan objektina joo olen voinut tykätä olla. Vaikka kertoa virsejä kaveriporukassa ja naurattaa, mutta en seksiobjektina olemisesta ole kuunaan tykännyt.

Se on jotenkin ahdistavaa, parisuhteessa kumppanin objektina oleminen on kyllä ihan kivaa.😋

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

"Mä selviän kyllä. Lämmin ei luita riko."

Niin sinä kaipasit sinne Espanjaan lämpöön, jos olisi rahaa? Itse sain tästä lämmöstä riittäviin ja olen onnellinen siitä, että loppuviikosta vähän viilenee. Minulle taitaa nyt kesässä riittä runsas 20 astetta, sillä ei tätä noin 30 astetta enää kaipaa.

Jos muistat niin kerroin, että joskus 3 kilometrin matkalla minulle hymyili kerran 32 naista. Sitten paluu matkalla kohti kotia torin tiennoilla yhdessä kaupungissa hymyili kaksi miestä. Jotenkin naisten hymy on minusta neutraali ja ainakin toinen näistä miehistä oli homo pitäen silloin minua seksiobjektina. Ehkä se setämiehen tai setamiehen tuijottaminen alkaa nuorta häiritä, jos on tosissaan objekti. Sinäänsä 32 hymyilevää naista ei ollut mikään kauhea kokemus, kun edellisenä päivänä ja seuraavanakin päivän saldona taisi olla noin kymmenen hymyilevää naista. Hymy ei haavaa tee, mutta kenties joitakin se setämiehen katse voi häiritä.

Hyviä keksintöjä sinulla lasten ja lämmön suhteen! :) :)

En minäkään kaipaa hellettä, mutta kyllä sen kestää kuukauden päivät. Kun tietää ettei se ikuisesti jatku. ☺️

Joku 20-25 on oikein hyvä kesälämpö. En minäkään varmaan kuumimpia aikoja Espanjassa tahtoisi viettää, mutta talvet. Kevään.

Ihan valonkin takia.☀️
        Mä kärsin kaamosmasennuksesta...

Juu hymyily on aina positiivista, kun se ei ole irstailuhymyä. Ystävällinen hymy vastaantulijalta saa minulta ihan aina vastahymyn, ihan sama miten kökkö päivä mulla on ollut.

Mä uskon hyviin käytöstapoihin sitkeesti ja myös hyvään kohtaamiseen. Ettei ihmisille irvistellä syyttä suotta, vaikka kuinka olis itellä potutusta.

Mikä vaan viilentää lasta, palelluttamatta ihoa ja kudoksia.😊

• LadyZorro kirjoitti:

En minäkään kaipaa hellettä, mutta kyllä sen kestää kuukauden päivät. Kun tietää ettei se ikuisesti jatku. ☺️

Joku 20-25 on oikein hyvä kesälämpö. En minäkään varmaan kuumimpia aikoja Espanjassa tahtoisi viettää, mutta talvet. Kevään.

Ihan valonkin takia.☀️
        Mä kärsin kaamosmasennuksesta...

Juu hymyily on aina positiivista, kun se ei ole irstailuhymyä. Ystävällinen hymy vastaantulijalta saa minulta ihan aina vastahymyn, ihan sama miten kökkö päivä mulla on ollut.

Mä uskon hyviin käytöstapoihin sitkeesti ja myös hyvään kohtaamiseen. Ettei ihmisille irvistellä syyttä suotta, vaikka kuinka olis itellä potutusta.

Mikä vaan viilentää lasta, palelluttamatta ihoa ja kudoksia.😊

"Joku 20-25 on oikein hyvä kesälämpö. En minäkään varmaan kuumimpia aikoja Espanjassa tahtoisi viettää, mutta talvet. Kevään. Ihan valonkin takia.☀️ Mä kärsin kaamosmasennuksesta..."

Tuosta etelän kaipauksesta tuli mieleen - onko mahdollista ottaa näkyviin Netflix tietokoneeseen? Sen saa näkymiin kuussa 10 euron molemmilla puolilla. Siellä on brittiläinen sarja "Escape to the Continent", joka on suomeksi tekstitetty. "Pako mannermaalle" kertoo briteistä, jotka etsivät asunto Espanjasta, Ranskasta, Portugalista, Italiasta, Kyprokselta... Kaksikymmentä jaksoa, jossa mennään monesti auringon ja valon takia etelämmäksi Britanniasta, pois Sumujen Saarilta. Ihana sarja, jossa aurinkopaistaa. Itsekin haluaisi matkustaa noihin maihin, vaikka jossain Espanjassa ja Italiassa on käynyt. Britit tosissaan hakevat elämää jossain muualla etelämpänä kuin Britteinsaarilla. Jos on mahdollista ottaa Netlfix kokeesi (kokeilu kuukausi on ilmainen ilmeisesti vielä?) - niin ota ihmeessä? Lapsillekin siellä olisi piirettyjä esimerksi "Masha ja Karhu".

Ehkä niissä viattomissa hymyissä ei ole niin harmia. Ehkä onneksi olen mies ja en ole joutunut, sillä tavalla setämiesten objetiksi. Muuten kohta lähden Joensuuhun päin ja en ole kirjoittelemassa täällä. Kello 13 jälkeen en vastaa kuin vasta illalla.

• flowersreally
        LadyZorro kirjoitti:

Ja täydennettäköön, että objektina nimenomaan seksiobjektina. Jonkin toiminnan objektina joo olen voinut tykätä olla. Vaikka kertoa virsejä kaveriporukassa ja naurattaa, mutta en seksiobjektina olemisesta ole kuunaan tykännyt.

Se on jotenkin ahdistavaa, parisuhteessa kumppanin objektina oleminen on kyllä ihan kivaa.😋

”Jonkin toiminnan objektina joo olen voinut tykätä olla. Vaikka kertoa virsejä kaveriporukassa ja naurattaa”

Olet siis ollut subjekti, et objekti.

• Ladyout
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

"Joku 20-25 on oikein hyvä kesälämpö. En minäkään varmaan kuumimpia aikoja Espanjassa tahtoisi viettää, mutta talvet. Kevään. Ihan valonkin takia.☀️ Mä kärsin kaamosmasennuksesta..."

Tuosta etelän kaipauksesta tuli mieleen - onko mahdollista ottaa näkyviin Netflix tietokoneeseen? Sen saa näkymiin kuussa 10 euron molemmilla puolilla. Siellä on brittiläinen sarja "Escape to the Continent", joka on suomeksi tekstitetty. "Pako mannermaalle" kertoo briteistä, jotka etsivät asunto Espanjasta, Ranskasta, Portugalista, Italiasta, Kyprokselta... Kaksikymmentä jaksoa, jossa mennään monesti auringon ja valon takia etelämmäksi Britanniasta, pois Sumujen Saarilta. Ihana sarja, jossa aurinkopaistaa. Itsekin haluaisi matkustaa noihin maihin, vaikka jossain Espanjassa ja Italiassa on käynyt. Britit tosissaan hakevat elämää jossain muualla etelämpänä kuin Britteinsaarilla. Jos on mahdollista ottaa Netlfix kokeesi (kokeilu kuukausi on ilmainen ilmeisesti vielä?) - niin ota ihmeessä? Lapsillekin siellä olisi piirettyjä esimerksi "Masha ja Karhu".

Ehkä niissä viattomissa hymyissä ei ole niin harmia. Ehkä onneksi olen mies ja en ole joutunut, sillä tavalla setämiesten objetiksi. Muuten kohta lähden Joensuuhun päin ja en ole kirjoittelemassa täällä. Kello 13 jälkeen en vastaa kuin vasta illalla.

On meillä mahdollisuus Netflixiin tuon telkun kautta. Sillä voi katella kaikenlaista, valikossa on napin painalluksen päässä noita tarjolla. Joku äly telkkari taitaa olla...

Ainakin piiittkät rimpsut on vaikka mitä valikossa.

Voisi kirjoitella palstallekin. 😊

Ei ihmekään, että Britit hakeutuu Espanjaan. "Lontoossa" aina sataa..😉

No en minäkään ole kokenut kovin usein miesten taholta mitään tungettelevaa. Aika rauhassa olen saanut pääasiassa olla ja kulkea. Yleensä ihan neutraalisti muhun on suhtauduttu. Hyvä niin. ☺️

Mukavaa matkaa!! Minäkin liukenen tästä kotiaskareitten pariin. On siivottavaa ja koneellinen pyykkiäkin. Illalla nurmikon siistimistä....yms yms. Kaikkea olis, jos vaan viittis tehdä. Nyt laiskottaa, kun koulut alkaa taas ensi viikolla...🤣

• Ladyout
        flowersreally kirjoitti:

”Jonkin toiminnan objektina joo olen voinut tykätä olla. Vaikka kertoa virsejä kaveriporukassa ja naurattaa”

Olet siis ollut subjekti, et objekti.

Ok, meni termit sekaisin. Kohde jota tuijotetaan ajattelin objektilla.☺️

• Ladyout kirjoitti:

On meillä mahdollisuus Netflixiin tuon telkun kautta. Sillä voi katella kaikenlaista, valikossa on napin painalluksen päässä noita tarjolla. Joku äly telkkari taitaa olla...

Ainakin piiittkät rimpsut on vaikka mitä valikossa.

Voisi kirjoitella palstallekin. 😊

Ei ihmekään, että Britit hakeutuu Espanjaan. "Lontoossa" aina sataa..😉

No en minäkään ole kokenut kovin usein miesten taholta mitään tungettelevaa. Aika rauhassa olen saanut pääasiassa olla ja kulkea. Yleensä ihan neutraalisti muhun on suhtauduttu. Hyvä niin. ☺️

Mukavaa matkaa!! Minäkin liukenen tästä kotiaskareitten pariin. On siivottavaa ja koneellinen pyykkiäkin. Illalla nurmikon siistimistä....yms yms. Kaikkea olis, jos vaan viittis tehdä. Nyt laiskottaa, kun koulut alkaa taas ensi viikolla...🤣

Hyvää päivänjatkoa ja loppua lomaa ennen koulun aloittamista! Törmätään ehkä viikonloppuna täällä ennen kuin skole alkaa! :) :)

• hienoahienoa

Mä ainakin tuijottelin enemmän tai vähemmän nuoria naisia kaljakellunnassa viime vkl. ;)

• katsoa.saa

Minä en kysy lupia katsoa. Kajoaminen onkinnsitten ihan toinen juttu

• kiihoittunutsetämies

Kyllä se taitaa se katse kivalta vaan nuoresta naisesta tuntua.

• Mimosan31

Olen 31v nainen ja voin sanoa, että vanhan ja kulahtaneen ukon irstas tuijotus ei nappaa, pikemminkin ällöttää. Eria asia, jos nuori lihaksikas ja komea mies tuijottaa piiitkään..

• Entäs
        Mimosan31 kirjoitti:

Olen 31v nainen ja voin sanoa, että vanhan ja kulahtaneen ukon irstas tuijotus ei nappaa, pikemminkin ällöttää. Eria asia, jos nuori lihaksikas ja komea mies tuijottaa piiitkään..

Entä jos on 40-50v komea, nuorekas tai muuten vain hyvännäköinen mies?
        Ei kaikki miehet sentään tuossa iässä mitään kulahtaneita ole.

• Mimosan31

40v voi vielä olla ok, mutta 50v setä on jo muinaisjäänne ja huvittaa sana nuorekas? Setä ottanut löllökäsivarsiin tatskat ja yrittää olla nuorekas, pikemminkin koominen. Sori, mutta nuori ja komea mies voittaa tullessa ja mennessä, eikä 40-50v sedistä ole heidän kanssa kilpailemaan vaikka olisikin ok näköinen. Kyllä setien pitäisi tajuta, että heistä jo aika jättänyt.

• pitkätukka-68
        Mimosan31 kirjoitti:

40v voi vielä olla ok, mutta 50v setä on jo muinaisjäänne ja huvittaa sana nuorekas? Setä ottanut löllökäsivarsiin tatskat ja yrittää olla nuorekas, pikemminkin koominen. Sori, mutta nuori ja komea mies voittaa tullessa ja mennessä, eikä 40-50v sedistä ole heidän kanssa kilpailemaan vaikka olisikin ok näköinen. Kyllä setien pitäisi tajuta, että heistä jo aika jättänyt.

Minä saatan olla koominenkin, muttei löllökäsivarsia eikä tatskoja sentään löydy.
        Plus etten yritä olla mitään.
        Ja eikun letit ojossa uusiin seikkailuihin...

• Naisasialooser11
        Mimosan31 kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi. Ensinnäkään 30v miestä ei kiinnosta ikäisensä täti vaan 18-22v naiset ja toisekseen mies on komeimmillaan keski-ikäisenä. Kaverini on 51v ja hän panee ikäisiäsi sekä myös parikymppisiä naisia.

Komea ja lihaksikas mies ei sinua tuijottele vaan nuoria ja kauniita naisia. Saat olla iloinen jos lihava 50v setä sinua katselee.

50v mies on nuorekas komistus ja Hollywoodissakin komeimmat miehet ovat tuossa ikähaarukassa. 50v mies on myös sopiva 30v naiselle joka ei ole enää mikään tyttö vaan aikuinen nainen ja täti-ihminen. 30v mies taas on vielä täysi kakara ja pojankloppi ja sopii 18v naisille.

• Niih

Älä valehtele itsellesi. Ensinnäkään 30v miestä ei kiinnosta ikäisensä täti vaan 18-22v naiset ja toisekseen mies on komeimmillaan keski-ikäisenä. Kaverini on 51v ja hän panee ikäisiäsi sekä myös parikymppisiä naisia.

Komea ja lihaksikas mies ei sinua tuijottele vaan nuoria ja kauniita naisia. Saat olla iloinen jos lihava 50v setä sinua katselee.

50v mies on nuorekas komistus ja Hollywoodissakin komeimmat miehet ovat tuossa ikähaarukassa. 50v mies on myös sopiva 30v naiselle joka ei ole enää mikään tyttö vaan aikuinen nainen ja täti-ihminen. 30v mies taas on vielä täysi kakara ja pojankloppi ja sopii 18v naisille.

Ei tullut kovin suurena yllätyksenä, että naisvihaajalooseri katselee komeita keski-ikäisiä miehiä.

• Mimosan31

Pieleen meni, sillä seurustelen 26v komean miehen kanssa ja niin ikäiseni miehetkin, mutta mitä sinä siitä mitään ymmärtäisit, kun et et elä missään todellisuudessa. Seksi ja rakkaus on asia erikseen.. Kuka sitten jaksaaa kuunnella päivästä toiseen tyhjäpää teinin lässytyksiä..

• whatte

"50v mies on nuorekas komistus ja Hollywoodissakin komeimmat miehet ovat tuossa ikähaarukassa. 50v mies on myös sopiva 30v naiselle joka ei ole enää mikään tyttö vaan aikuinen nainen ja täti-ihminen."

50-v. miehelle, nuorekkaalle komistukselle, sopii vanha täti-ihminen?

• Naisasialooser11
        Mimosan31 kirjoitti:

Pieleen meni, sillä seurustelen 26v komean miehen kanssa ja niin ikäiseni miehetkin, mutta mitä sinä siitä mitään ymmärtäisit, kun et et elä missään todellisuudessa. Seksi ja rakkaus on asia erikseen.. Kuka sitten jaksaaa kuunnella päivästä toiseen tyhjäpää teinin lässytyksiä..

Miehesi ei ole komea, seurustelee kanssasi koska ei saa 18v kaunotarta ja sinulta saa helppoa pillua, eikä häntä haittaa tuon taivaallista jos 30v täti jättää tai pettää.

Mies ei voi rakastua yli 25v naiseen.

• Lerpukkaa

Eri juttu pitävätkö nuoret naiset vanhan fossiilin tuijotuksesta, jolla jo paikat roikkuu.. Varmaan nämä naiset toivovat, että nuori ja komea jannu heitä tuijottaa ja flirttailee.. Setä sinun juna meni jo ja nuoruus, eikä sitä takaisin saa..

• Naisasialooser11

Katkeran kurpan tyypillistä rutinaa. Ei ole mitään nuoria ja komeita jannuja vaan finninaamaisia räkänokkia, mutta hyvä kun myönsit naisten olevan täysin riippuvaisia miesten huomiosta. "Itseänisen ja vahvan"naisen leuka väpättää raivosta ja verisuoni pullistelee kurttuisella ohimolla kun hän yrittää epätoivoisesti niellä kiukkuaan naama punaisena ja pitää naamiotaan yllä kun miehet eivät häntä katso.

• Setäharhat

Se tuntuu siltä, kuin saastuisi. Oksettavaa ja säälittävää.
      Ja "nuorekkaita" settiä ei ole olemassakaan, ainoastaan setien harhaluuloja.

• Naisasialooser11

Kyllä on ja sinusta tulee vanha ruttana silmänräpäyksen päästä ja silloin nuolisit vaikka vessanpöntön puhtaaksi jos saisit setämiesten huomiota.

• Tämä-selvä

Kyllä mies saa tuijottaa naista. Mitä vittua se naiselle kuuluu jos mies katsoo.

• Theycallmethewildrose

Saako sinua kaikki ihmiset tuijottaa, vaikkapa inhoten?
        Yhtä epämiellyttävältä nuoresta naisesta tuntuu setämiesten "positiivinen" huomio.
        Ei naiset ole esineitä, tai kuin jokin s*tanan kukkapenkki, jota voi vapaasti kuolata. Liika tuijotus ja kuolaaminen menee henkilökohtaiselle alueelle, eikä kuulu normaalin ihmisen tapoihin.
        Itselle ainakin opetettiin jo pienenä, ettei ole kohteliasta tuijottaa, tai varsinkaan kommentoida toisten ulkonäköä.
        Missähän navetassa nämä tuijottajat ovat kasvatuksensa saaneet.
        Pikkasen huomaavaisuutta ja toisen henkilökohtaisen tilan kunnioitusta.

• pitkätukka-68
        Theycallmethewildrose kirjoitti:

Saako sinua kaikki ihmiset tuijottaa, vaikkapa inhoten?
        Yhtä epämiellyttävältä nuoresta naisesta tuntuu setämiesten "positiivinen" huomio.
        Ei naiset ole esineitä, tai kuin jokin s*tanan kukkapenkki, jota voi vapaasti kuolata. Liika tuijotus ja kuolaaminen menee henkilökohtaiselle alueelle, eikä kuulu normaalin ihmisen tapoihin.
        Itselle ainakin opetettiin jo pienenä, ettei ole kohteliasta tuijottaa, tai varsinkaan kommentoida toisten ulkonäköä.
        Missähän navetassa nämä tuijottajat ovat kasvatuksensa saaneet.
        Pikkasen huomaavaisuutta ja toisen henkilökohtaisen tilan kunnioitusta.

Mua saa tuijottaa vaikka inhoten jos siltä tuntuu, mut koskee ei saa ilman lupaa.

Itselläni ei pahemmin ole tarvetta tuijotella, mut ei sille aina mitään voi jos näköpiiriin osuu joku josta ei meinaa saada silmiä irti. Ja naisten on turha väittää etteikö heille joskus kävisi samoin.

• Glmooria

Tuskinpa nuorta naista kiinnostaa kulahtaneen sedän tuijotus, pikemminkin voi olla vaivaannuttavaa. Sedät ei voi enää kilpailla nuorten miesten kanssa ulkonäöllisesti ja pitäisi jo hyväksyä oma ikääntyminen. Vanha ukko tosi nolo, jos luulee, että tuijotus jotenkin kohottaa nuoren naisen itsetuntoa.

• fsfdsfsd

Miehetkin saa tuijottaa miehiä. Tykkäätkö kun ihmiset katselee sinua pitkään?

• Naisasialooser11
        Glmooria kirjoitti:

Tuskinpa nuorta naista kiinnostaa kulahtaneen sedän tuijotus, pikemminkin voi olla vaivaannuttavaa. Sedät ei voi enää kilpailla nuorten miesten kanssa ulkonäöllisesti ja pitäisi jo hyväksyä oma ikääntyminen. Vanha ukko tosi nolo, jos luulee, että tuijotus jotenkin kohottaa nuoren naisen itsetuntoa.

Nuoret miehet häviävät keski-ikäisille miehille paitsi ulkonäössä 100-0 niin myös karismassa ja itsevarmuudessa. Mitä vanhempi mies, sitä enemmän viheätysvoimaa.

• turpaanvaan

"Helvettiäkö siinä kyyläät?" on hyvä huutaa mahdollisimman kovaa. Kyllä ne siitä sitten tokenevat.

• Lerpukkaa

Hyi, miten ällöttävä ja sairas ihminen olet.. Varmaan noita teinejä inhottaa rupsahtaneen paapan katse.. Eikö harmita, kun he eivät sinua halua ja pelkkä katseesi ällöttää?

• Naisasialooser11

Ei ole mitään rupsahtaneita paappoja vaan komeimmillaan olevia keski-ikäisiä miehiä ja nuo teinit ovat itse silmänräpäyksen päästä 40v haaskoja. Tyypillistä katkeran kurpan rutinaa. Ja mies saa tuosta itänaapuristamme pikkurahalla teinipillua. Eräs 50 tuttukin kävi kavereineen panemassa 19v naista venäjällä, antoi kuulemma hyvät hoidot.

• Naisasialooser11

Niin ja jos minua tarkoitit niin olen 35v pojankloppi, en ole vielä komeimmillani ja ikäiseni naisetkin pitävät toki kakarana koska haluavat 55v komistuksen.

• Nainen39vee

Niin ja jos minua tarkoitit niin olen 35v pojankloppi, en ole vielä komeimmillani ja ikäiseni naisetkin pitävät toki kakarana koska haluavat 55v komistuksen.

Mutta sun elämän suurin tragediahan on se, ettet uskalla myöntää olevasi homoseksuaali, ja toiseksi suurin tragedia se, että miehetkään eivät kiinnostu susta, jos eivät naisetkaan.

• Glmooria

35v on jo keski-ikäinen, eikä sitä muuta mikään.. Puhuit nyt itsesi pussiin, eihän pojankloppeja kukaan halua? Ei nuoret naiset halua 55v muinaisjäännettä vaan komean ja viriilin miehen.. Katukuvassa, mitä olen nähnyt niin ikäistensä komeiden ja nuorten miesten kanssa ovat. Taidat itse olla näiden vanhojen setien perään, mutta et saa niitäkään. Joko olet trolli tai hullu??

• drtgf
        Glmooria kirjoitti:

35v on jo keski-ikäinen, eikä sitä muuta mikään.. Puhuit nyt itsesi pussiin, eihän pojankloppeja kukaan halua? Ei nuoret naiset halua 55v muinaisjäännettä vaan komean ja viriilin miehen.. Katukuvassa, mitä olen nähnyt niin ikäistensä komeiden ja nuorten miesten kanssa ovat. Taidat itse olla näiden vanhojen setien perään, mutta et saa niitäkään. Joko olet trolli tai hullu??

Se on hullu. Lataamossa hoidettavana vähän väliä.

• Naisasialooser11
        Glmooria kirjoitti:

35v nainen on keski-ikäinen, mutta samanikäinen mies on vielä täysi pojankloppi. Nuori nainen haluaa vanhemman miehen ellei sitten aio olla ikuisesti alle 22v

• Lerpukkaa

35v nainen on keski-ikäinen, mutta samanikäinen mies on vielä täysi pojankloppi. Nuori nainen haluaa vanhemman miehen ellei sitten aio olla ikuisesti alle 22v

Kyllä, se keski-ikä tulee samalla tavalla miehille ja naisille, eikä sinun sanominen sitä muuta. Nuoret naiset haluavat samanikäisen miehen, eikä vanhaa fossiilia ja, se on täysi fakta, mutta sinun mielikuvitusmaailmssa asiat tietenkin toisin.

• Naisasialooser11

Eivät halua, älä valehtele itsellesi. Jo yläasteella meille opetettiin että tytöt ihastuvat huomattavasti vanhempiin poikiin ja opettaja oli vieläpä 37v täti, mutta tällä palstalla onkin vain kateellisia ja katkeria todellisuudesta vieraatuneita elämässään epäonnistuneita vanhoja piikoja.

Nuori nainen voi toki haluta ikäistään miestä jos aikoo olla ikuisesti nuori.

• sasikaljusetämies

Burkat päälle jos ei setämiehen ihailevat katseet miellytä.

• "Ajattelen, että jos nainen tuo vaikkapa vaatetuksellaan sulojaan esille, minulla on lupa katsoa."

No näillä keleillä on muitakin syitä pukeutua paljastavasti kuin sulojen esittely.

• Näillä keleillähän olisi parempi pukeutua peittävästi ja väljiin vaatteisiin.

• Nainen39vee
        Ananias kirjoitti:

Näillä keleillähän olisi parempi pukeutua peittävästi ja väljiin vaatteisiin.

Se on totta, mutta kaupoista ei ihan kauheasti sellaisia löydy. Ihmiset kuitenkin tykkäävät pukeutua oman tyylinsä mukaisesti, ja niitä väljiä vaatteita ei kovin monen tyylisiä ole saatavilla. Minä käyttäisin mielelläni esim. pitkähihaisia paitoja, koska en välitä ruskettua, mutta en ole vielä löytänyt yhdestäkään kaupasta sellaista hellevaatteeksi soveltuvaa, joka tuntuisi päällä omanlaiselta. Suurin osa varmaan haluaa saada rusketusta, joten sen vuoksi vaatetarjontakin on sen mukaista. Harmi kyllä, koska olisi se terveellisempääkin suojata ihoa vaatteilla. Mutta jos siis peittäviä hellevaatteita ei ole, niin kuumalla säällä on vilpoisampi vaihtoehto käyttää hellevaatteita kuin samoja farkkuja ja paitoja, joita käyttää talvellakin.

• Nainen39vee kirjoitti:

Se on totta, mutta kaupoista ei ihan kauheasti sellaisia löydy. Ihmiset kuitenkin tykkäävät pukeutua oman tyylinsä mukaisesti, ja niitä väljiä vaatteita ei kovin monen tyylisiä ole saatavilla. Minä käyttäisin mielelläni esim. pitkähihaisia paitoja, koska en välitä ruskettua, mutta en ole vielä löytänyt yhdestäkään kaupasta sellaista hellevaatteeksi soveltuvaa, joka tuntuisi päällä omanlaiselta. Suurin osa varmaan haluaa saada rusketusta, joten sen vuoksi vaatetarjontakin on sen mukaista. Harmi kyllä, koska olisi se terveellisempääkin suojata ihoa vaatteilla. Mutta jos siis peittäviä hellevaatteita ei ole, niin kuumalla säällä on vilpoisampi vaihtoehto käyttää hellevaatteita kuin samoja farkkuja ja paitoja, joita käyttää talvellakin.

Kannattaa tilata arabialaisesta tai iranilaisesta nettikaupasta.

• Nainen39vee kirjoitti:

En haluaisi antaa kuvaa että ilkeilen sinulle, mutta rusketuksen pääasiallinen pointtihan on näyttää hyvältä vähissä vaatteissa eli paljastavasti pukeutuneena.

Ei kukaan hoida terveyttään korventamalla ihoaan.

Jos kaipaat viilentäviä vaatteita, niin muista luonnonmateriaalit. Pissismuotia tarjoavista halpakaupoista ei tahdo löytää oikeanlaisia vaatteita.

• Nainen39vee
        scrg kirjoitti:

Kannattaa tilata arabialaisesta tai iranilaisesta nettikaupasta.

Riippuu, onko siellä oman tyylisiä vaatteita. Tosin itse en jaksa niin paljon nähdä vaivaa, että alkaisin eri maiden nettikaupoista etsiskelemään. En muutenkaan tykkää ostaa netistä vaatteita, kun ei voi olla varma siitä, ovatko sopivat ja istuvatko kunnolla, ja sitten palauttamisesta tulisi oma ruljanssinsa. Mutta niille, jotka sieltä löytävät oman tyylinsä mukaisia, voi olla ihan hyvä vinkki.

• Nainen39vee
        Ananias kirjoitti:

En haluaisi antaa kuvaa että ilkeilen sinulle, mutta rusketuksen pääasiallinen pointtihan on näyttää hyvältä vähissä vaatteissa eli paljastavasti pukeutuneena.

Ei kukaan hoida terveyttään korventamalla ihoaan.

Jos kaipaat viilentäviä vaatteita, niin muista luonnonmateriaalit. Pissismuotia tarjoavista halpakaupoista ei tahdo löytää oikeanlaisia vaatteita.

Joo tiedän, mutta minä en pidä ruskettunutta ihoa mitenkään hyvännäköisenä. Nää kun on mielipidekysymyksiä. Ja sinänsä itse en ole kärsinyt helteestä - en hikoile helposti, olen voinut lomalla ollessani mennä uimaan silloin kun huvittaa ja muutenkin tykkään istua mieluummin varjossa. Kyllähän sitä tahtomattaan vähän päivettyy, mutta itse tykkäisin mieluiten olla kokonaan ruskettumatta. Lähinnä käyttäisin mieluummin niitä pitkähihaisia juuri sen vuoksi, että en ruskettuisi - muilta osin tavalliset kesävaatteet ovat kyllä riittäneet ihan hyvin. Joten ei ole omalla kohdalla tarpeen nähdä ylimääräistä vaivaa vaatteiden tms etsiskelyyn.

• Ananias kirjoitti:

Näillä keleillähän olisi parempi pukeutua peittävästi ja väljiin vaatteisiin.

Mitä peittäviä ja väljiä vaatteita miehillekään on? Haaremihousut?

• Nainen39vee kirjoitti:

Joo tiedän, mutta minä en pidä ruskettunutta ihoa mitenkään hyvännäköisenä. Nää kun on mielipidekysymyksiä. Ja sinänsä itse en ole kärsinyt helteestä - en hikoile helposti, olen voinut lomalla ollessani mennä uimaan silloin kun huvittaa ja muutenkin tykkään istua mieluummin varjossa. Kyllähän sitä tahtomattaan vähän päivettyy, mutta itse tykkäisin mieluiten olla kokonaan ruskettumatta. Lähinnä käyttäisin mieluummin niitä pitkähihaisia juuri sen vuoksi, että en ruskettuisi - muilta osin tavalliset kesävaatteet ovat kyllä riittäneet ihan hyvin. Joten ei ole omalla kohdalla tarpeen nähdä ylimääräistä vaivaa vaatteiden tms etsiskelyyn.

Rusketus on mielestäni ok, mutta minä en korvenna ihoani auringossa vaan pukeudun aina pitkiin vaatteisiin mennessäni ulos.

Mulla on kesävaatteet ja talvivaatteet, kuten varmasti lähes kaikilla muillakin. Siinä missä joku ostaa sortsit ja t-paidan, minä ostan pitkät kesähousut ja -paidan. En koe näkeväni yhtään enempää vaivaa kuin muutkaan.

• outsider1 kirjoitti:

Mitä peittäviä ja väljiä vaatteita miehillekään on? Haaremihousut?

Unohda vaikka pillifarkut. Vaaleat kesähousut joissa on väljä leikkaus.

• Nainen39vee
        Ananias kirjoitti:

Rusketus on mielestäni ok, mutta minä en korvenna ihoani auringossa vaan pukeudun aina pitkiin vaatteisiin mennessäni ulos.

Mulla on kesävaatteet ja talvivaatteet, kuten varmasti lähes kaikilla muillakin. Siinä missä joku ostaa sortsit ja t-paidan, minä ostan pitkät kesähousut ja -paidan. En koe näkeväni yhtään enempää vaivaa kuin muutkaan.

Joo ymmärrän. Hyvä sun kannalta, että olet löytänyt kaupasta sellaisia vaatteita, jotka sua miellyttävät. Ja tuo sun tapa olla kesällä kuulostaa ihan fiksulta. Itse en oikein ole löytänyt oman tyylisiä kesävaatteita, joissa olisi vaikka pitkät hihat. Ja en tykkää mistään haaremihousuista tai muista löysistä housuista.

• pitkätukka-68
    • En lukenut tätä koko keskusteluketjua, mutta vastaan itse, että tämän takia mä olen täällä palstalla "raivonnut" tästä pedofilian väärin ymmärtämisestä. TÄmä on se ongelma, jos ihmiset eivät osaa erottaa pedofiliaa ja efebofiliaa toisistaan. Käsittääkseni kiinnostuminen nuorista naisista tai teineistä on joko efebofiliaa tai ihan normaalia heteroseksuaalisuutta. Eli mistään sairaudesta ei pitäisi olla kyse. Lakia kannattaa kuitenkin noudattaa. Jos itsellä on ikää paljon, kannattaa varmistaa, että tyttö on ainakin 18.

Tuossa lisää aiheesta. Pyrin tuossa keskustelussa oikomaan väärin käsityksiä pedofiliasta, koska aihe tuntuu olevan edelleen joillakin hukassa.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15357521/eiko-pedofiliasta-pysty-asiallisesti-keskustelee

• runkssmann

Hyvin sanottu!

• Vielä sen verran, että on outoa, että jotkut paheksuu täällä niin valtavasti pedofilia aiheista keskutelua, koska täällä näkee jatkuvasti keskustelun aloituksia, jossa haaveillaan nuorista tytöistä. Se mikä on nimenomaan OIKEETA pedofiliaa on todellakin tärkeetä kaikkien tietää.

• TaistoJumula

Olen käynyt jo vuosia Pattajalla "lomailemassa" siellä nuoret naiset suhtautuu
      meihin setiin oikein myönteisesti.
      Thaimaan tytöt eivät ole ns. pissiksiä

• Lerpukkaa

Niinpä yksinkertaisiin ukon turjakkeisiin.. Heitä kiinnostaa vaan lompakon paksuus js onko sedällä pinkkaa.. muuten ei möhömainen rupsahtanut ukko kiinnosta. Sori, että totuus satuttaa..

• Naisasialooser11

Katkeran kurpan säälittävää rutinaa. Mitä vanhempi mies, sitä enemmän viehätysvoimaa.

• pitkätukka-68

Katkeran kurpan säälittävää rutinaa. Mitä vanhempi mies, sitä enemmän viehätysvoimaa.

Toisin kuin sinä, minä en ainakaan katsele vanhoja miehiä sillä silmällä.

Ei siinä mitään, meitä on moneen junaan.

• Katson yhtä härskisti takaisin jos tuommoiseen sortuu.

• eiKiitos

Kun olin nuori nainen, niin oli täysin ok saada huomiota ja kiinnostuksen osoituksia vanhemmalta mieheltä (n. 20 v. vanhemmalta), jos mies oli charmikas, älykäs, hauska, nuorekas ja kiva, ts. hyvä tyyppi - eli siis EI setämäinen mies (ulkonäkö sinänsä ei välttämättä ollut ollenkaan se kriteeri).

Tällaiset "setämäiset" miehet eivät kokemukseni mukaan kauheasti nuoria naisia edelleenkään kiinnosta; heistä paistaa läpi sellainen tyrkytetty "isällisyys" - ikään kuin nuori nainen, tai nainen ylipäänsä, olisi aina jotenkin "hukassa", apua vailla tms., johon tilanteeseen tämä "setämies" sitten tarjoutuu auttajaksi, pelastajaksi jne.

P.S. Nyt 40-vuotiaana olen saanut kokea "setämiesten" lähentelyä 70-vuotiailta...

• pitkätukka-68

Aloin miettimään, mitä tuo "setämies" oikein tarkoittaa. Pitäähän sen olla eri kuin samanikäinen joku muu mies, mihin tuota etuliitettä muuten tarvittaisiin.

Esimerkiksi 40-vuotias setämies ei voi tarkoittaa samaa kuin 40-vuotias mies ihan yleensä.

• näinxxx

Mulle tulee "setämiehistä" mieleen sellaiset naisia "isällisesti" neuvovat, vähän besserwisserimäiset, olemukseltaan
        "vanhahtavat" miehet, jotka yleensä ovat ukkomiehiä. Ts. nuorekkuus ja sinkkuus ei ole "setämiesten" ominaisuus. Ikääkin "setämiehellä" on mielestäni enemmän kuin tuo 40 v. Riippuu tietenkin henkilöstä.

Mielestäni "setämies" ei siis ole kuka tahansa esim. 50-60 v. mies.

• pitkätukka-68
        näinxxx kirjoitti:

Mulle tulee "setämiehistä" mieleen sellaiset naisia "isällisesti" neuvovat, vähän besserwisserimäiset, olemukseltaan
        "vanhahtavat" miehet, jotka yleensä ovat ukkomiehiä. Ts. nuorekkuus ja sinkkuus ei ole "setämiesten" ominaisuus. Ikääkin "setämiehellä" on mielestäni enemmän kuin tuo 40 v. Riippuu tietenkin henkilöstä.

Mielestäni "setämies" ei siis ole kuka tahansa esim. 50-60 v. mies.

Tulee mieleen namusetä. Ehkä sillä erolla että tämä setämies onneksi vain tuijottaa silmät kiiluen.

• Poikamiessetä

40-vuotias tavallinen mies on tyypillinen perusaisuri, joka on naimisissa itsensä ikäisen käytetyn ex-lutkan kanssa. 40-vuotias setämies sen sijaan pyrkii teininaisten päälle ähkimään tai vähintäänkin tuijottaa käsi taskussa ja käsi käy. Näin minä ainakin teen. Kyttään teiniperseitä kuola valuen ja vatkaan housujani jo paikan päällä tai ainakin downloadaan runkkumatskun päähäni ja vetelen myöhemmin.

• kjuytre

oot aivan höppänä äijä

• vitutpapat

25-vuotias tai Kimi Räikkönenkin tuijottaa, melko oksettavaahan se kai on tytöille, kun vanhukset kuten 25-vuotiaat jo vanhuuseläkkeelle kuuluvat katsovat yhtään... papparaiset yli 25-vuotiaat kaikki.

• nuorisoneuvoo

Tuo on aika hauska juttu sinänsä että kun teinitytöt neuvovat minua, päinvastaista toimintaa vähän...

Olen tietystikin komeampi kuin Paul Newman ikinä on ollutkaan..

• dirtsypusy

Tuntuu ihanalta, pikkarit kostuu.

• ihmeellisetfetissit

Painelin nappeja niin jossain alusvaateosastolla joo joku kauppaa likaisia pikkuhousuja hintaan 35eur kappale... katsoin vähän ihmeissäni että kuka oikeasti haluaa ostaa tyttöjen likaisia pikkuhousuja ja nuuhkia niitä, en ole ikinä ymmärtänyt tuota harrastusta.

Mutta 1 asia on todella tärkeä myöskin ujoille pojille: erittäin rehellinen pitää olla tyttöjä kohtaan sitten, silloin tytöistä voi tulla hyviäkin kavereita.

• Äädämi11111

Teininaiset ovat siitä innoissaan. Niillä alkaa mehut valua, kun setä oikein kiimaisena housut pullottaen tuijottaa. Nimenomaan kiimainen tuijotus on paras tapa iskeä teininaisia. Vanhemman setämiehen on turha yrittää lippalakki väärin päin päässä ja skeittilauta kainalossa esittää jotain räkänokkaa. Irstaasti tuijottamalla setä tekee selväksi, että setä haluaa nyt panna.

• sirpapirpa

Vanhemmat miehet ovat kestäviä.

• Kuvottavaa

"Varsinkin ne rinnat, joissa on vielä ryhtiä"

Oon 14v ja mun rinnat roikkuu jo... Enkä muuten arvosta yhtään miehiä jotka tuijottavat tyttöjä. Siis minkään ikäisiä

• Hiia

Ryhti se katoaa....monesta paikasta....sukupuolesta riippumatta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3994
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2393
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2230
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1592
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe