Eikö pedofiliasta pysty asiallisesti keskustelee??

Ihme soppa aina keittyy, vaikka mä en ole mihinkään rikokseen yllyttänyt. TÄällä joku jo uhkailee väkivallallakin. TÄmä aihe on mulle tärkeä, koska olen joutunut uhkaavaan tilanteeseen pelkän väärin ymmärryksen takia, joten ei ole mikään leikin asia. Jää elin ikäiset traumat. TÄmän takia mä helposti jopa kiihdynkin tämän tyypisessä keskustelussa. Mä kuitenkin yritän tässä auttaa heikoilla olevia ihmisä, jotta eivät tekisi rikosta. Siihen ei auta se, että ollaan heti kirveen kanssa heilumassa, jos joku haluaa puhua nimenomaan rikosten ehkäisystä. Jonkunhan niitäkin on autettava. He ovat ssairaita.

Lukekaa tuo keskusteluketju.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15357443/todellavaikeeta-huono-osaisten-vihasta

41

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄällä siis joku hyypiö epäilee mua pedofiiliksi, vaikka kyse ei TODELLAKAAN ole mistään sellaisesta.

Olen ihan 100% hetero, mutta jotkut kauhistelijat voi epäillä, jos käyttäytyy omituisesti ainoastaan kykenemättömyyttään.

Tämä aihe on vakava - syyttömän epäily jättää elinikäiset traumat.

• Antakaa ammattilaisten hoitaa tämä pedofiliarikos asia, koska tässä tulee helposti kansan oikeustajulla ylilyöntejä.

• nihhhhhhhhhhh

Mä en itse ole koskaan kiihottunut lasten vartaloista, mutta kyllä mä silti jollainlailla ymmärrän pedofiileja. Kyllähän sitä lapsetkin tuntevat vastakkaista sukupuolta olevia ikätovereitaan kohtaan platonista ihastumista ja kyllä monet vaan leikkii jo lapsena kaikenlaisia seksileikkejä. Onko se loppujenlopuksi niin kauhean paha asia, jos aikuinenkin henkilö tuntee kiinnostusta tuollaiseen lasten kanssa? Tietysti keinot tuollaisten halujen toteuttamiseen voivat olla kyseenalaiset/tuomittavat, mutta noin muuten.

• Tästä asiasta todellakin tarvitsee keskustella ja toivoisin, että seksuaalikasvatuskin kaiken aikaa menis eteenpäin. Tämä seksuaalikasvatus kysymys on vanhemmillekin haaste. Olen puhunut aikaisemminkin tämän seksuaalikasvatuksenkin ongelmista.

Pitää paikkansa, että tutkimusten mukaan lapsikin on kai jollain tavoin seksuaalinen olento, mutta eri tavalla. Tämä ei tietenkään tee yhtään sen hyväksyttävämmäksi aikuisen ja lapsen välistä seksiä.

Koska tähän aiheeseen liittyy niin paljon pelkoa ja vihaa, voi helposti tulla väärin ymmärryksiä ja syytöntäkin saatetaan epäillä. Kuten huomaat, täällä joku vaan väkisellä epäilee mua pedofiiliksi, vaikka mä olen vaan ottanut erilaisia ongelmallisia kysymyksiä esiin. Tämäkin sen takia, jotta syyttömät jätettäis rauhaan.

• kaikysyäsaa
        todellavaikeeta kirjoitti:

Tästä asiasta todellakin tarvitsee keskustella ja toivoisin, että seksuaalikasvatuskin kaiken aikaa menis eteenpäin. Tämä seksuaalikasvatus kysymys on vanhemmillekin haaste. Olen puhunut aikaisemminkin tämän seksuaalikasvatuksenkin ongelmista.

Pitää paikkansa, että tutkimusten mukaan lapsikin on kai jollain tavoin seksuaalinen olento, mutta eri tavalla. Tämä ei tietenkään tee yhtään sen hyväksyttävämmäksi aikuisen ja lapsen välistä seksiä.

Koska tähän aiheeseen liittyy niin paljon pelkoa ja vihaa, voi helposti tulla väärin ymmärryksiä ja syytöntäkin saatetaan epäillä. Kuten huomaat, täällä joku vaan väkisellä epäilee mua pedofiiliksi, vaikka mä olen vaan ottanut erilaisia ongelmallisia kysymyksiä esiin. Tämäkin sen takia, jotta syyttömät jätettäis rauhaan.

Oletko ollut pedofiilin uhri?

• MertsiFagert

Ja onhan teineilläkin jo tissit ja pillun karvat!

Älä ota näitä palstan "netti sotureita" niin vakavasti, he kiehuvat siellä paskaisissa yksiöissään ja kierrokset nousee tappiin helteessä!

• Nimenomaan tämä se ongelma onkin, koska efebofiliaa ei pidetä yksiselitteisesti edes sairautena, koska sen katsotaan kohdistuvan jo lisääntymiskykyisiin yksilöihin. Suojaikärajatkin vaihtelee jopa euroopankin maissa. Meillä suomessa se on monia euroopan maita korkeampikin.

Sitten tämä väärin käsitys kyllä ottaa päähän, jos kiinnostuu 17 vuotiaasta aikuiseltakin näyttävästä naisesta, niin joku epäilee pedofiiliksi, vaikka 17 vuotiaalla ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa. Toki 17 vuotiaan kanssa voi tulla syyte seksuaalisesta hyväksikäytöstä, jos ikäero on iso, joten ei tietenkään kannata, mutta pedofiili sellainen henkilö ei ole, joka kiinnostuu 17 vuotiaasta.

• Sivusta

Puhut nyt niin paljon pedofiileistä, että vaikka en alkuun sinua sellaisena pitänyt, olen alkanut epäillä. Se on myös ainoa ihmisryhmä, jolle kiihkomielisenä vaadit oikeutta. Pedofiilit tuhoavat elämiä, ja siitä "sairaudesta" ei parane. Joten suurin osa ihmisistä kannattaa heidän kohdallaan lopullista ratkaisua.

Jos et sellainen ole: LOPETA ASIAN ESIINTUONTI ja korostaminen!!

• Kaisanoasaa

Samoin. Jätkä haisee. Kaikki eii oo niin teoriaa kuin päältä näyttää.

Kannattaisi noudattaa sitä omaa neuvoaan terapiaan hakeutumisesta.

• nihhhhhhhhhhh

Osa pedofiileistä varmasti tuhoaa elämiä, mutta tuskin nyt läheskään kaikki heistä.

• Sivusta
        nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Osa pedofiileistä varmasti tuhoaa elämiä, mutta tuskin nyt läheskään kaikki heistä.

Kyllä se uhrin minuuden muuttaa pysyvästi.

• nihhhhhhhhhhh
        Sivusta kirjoitti:

Kyllä se uhrin minuuden muuttaa pysyvästi.

Varmaankin silloin, jos tapaus sisältää jonkun uhrin. En kuitenkaan usko, etteikö maailmassa tapahtuisi myös sellaista aikuisen ja lapsen välistä seksuaalista kanssakäymistä, johon lapsi itse en halukas eikä koe sitä epämiellyttävänä tai traumatisoivana.

• Sivusta
        nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Varmaankin silloin, jos tapaus sisältää jonkun uhrin. En kuitenkaan usko, etteikö maailmassa tapahtuisi myös sellaista aikuisen ja lapsen välistä seksuaalista kanssakäymistä, johon lapsi itse en halukas eikä koe sitä epämiellyttävänä tai traumatisoivana.

Tuo on tyypillinen tapa pedofiilille antaa teolleen oikeus. Sen lisäksi sairaudentunto puuttuu, todennäköisesti myös empatia.
        Sitä oikeutta ei ole, vaikka mistä suunnasta katsoisi.
        Lapset ovat aikuisten suojeluksessa, eivät käytössä.
        Monet -useimmat- aikuiset tämän suojeluvelvollisuuden ottavat hyvin vakavissaan.

• nihhhhhhhhhhh
        Sivusta kirjoitti:

Tuo on tyypillinen tapa pedofiilille antaa teolleen oikeus. Sen lisäksi sairaudentunto puuttuu, todennäköisesti myös empatia.
        Monet -useimmat- aikuiset tämän suojeluvelvollisuuden ottavat hyvin vakavissaan.

Ei se sinällään mitään tietenkään oikeutakaan. Kunhan vaan totesin, etten usko siihen, että kaikki aikuisten kanssa harjoitettu seksuaalinen kanssakäyminen olisi kaikkien lasten näkökulmasta vastenmielistä tai traumatisoivaa.

Kuten tossa ylempänä kirjoitin, niin osa lapsista on jo ennen murrosikää varsin seksuaalisia, joten eiköhän osa lapsista haluakin kokea jotain seksuaalista jonkun itseään viehättävän aikuisen kanssa.

• pitkätukka-68

»Jos et sellainen ole: LOPETA ASIAN ESIINTUONTI ja korostaminen!!»

Eikö siis saisi tuoda ongelmia esiin, jollei itse ole niihin osallinen?
        Vaikenemisen kulttuurihan on kaikkein pahinta.

• Sivusta
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Älä saivartele.
        Tiedät mitä tässä tarkoitetaan.

• nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Niinpä, meillä on olemassa laissakin pokkeus, jos ikäero ei ole kovin suuri. Mä olen ennenkin tuonut esiin tämän ongelman 18 vuotiailla ätmeilä - kiinnostuvat lähes oman ikäiseltä näyttävästä naisesta, joka onkin 15. Voiko 15 vuotiasta ja 16 vuotiasta erottaa toisistaan ulkonäön perusteella???? Olen ymmärtänyt, että tällaista tapausta ei aina pidetä kuitenkaan rikoksena.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Niinpä, meillä on olemassa laissakin pokkeus, jos ikäero ei ole kovin suuri. Mä olen ennenkin tuonut esiin tämän ongelman 18 vuotiailla ätmeilä - kiinnostuvat lähes oman ikäiseltä näyttävästä naisesta, joka onkin 15. Voiko 15 vuotiasta ja 16 vuotiasta erottaa toisistaan ulkonäön perusteella???? Olen ymmärtänyt, että tällaista tapausta ei aina pidetä kuitenkaan rikoksena.

Itsellä ei toki 18 vuotiaana ollut mitään naista kuvioissa, koska olin sen verran ujo ja ehkä tuossa iässä kiinnosti enemmän itseä vanhemmat. Mutta onko 18 vuotiaana sitten TÄYDELLISEN epänormaalia kiinnostua vähän itseä nuoremmista?

• Sivusta kirjoitti:

Mutta jossain on rajakin kuljettava, kun tyttö tulee teini ikään ja haluaa alkaa seurustelee ja kiinnostuu itseä vähän vanhemmasta pojasta. Asioissa täytyy toki olla aina järki mukana ja kuten sanoin, meillä on laissa suojäikäraja 16 ja vaikka nuorempi olisikin vähän suojaikärajan alapuolella, asiaa ei katsota aina rikokseksi, jos ikäero ei ole suuri. 18 vuotiaalle ätmille voi olla erittäin kova isku saada syyte lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, koska ätmi on muutenkin heikoilla ja sosiaalisesti kokematon. Siispä esimerkiksi, jos ätmi tutustuu 18 vuotiaana lähes oman ikäiseltä näyttävään tyttöön, joka on 15, eikä ätmi tiedä tytön oikeeta ikää eikä jostain syystä muista kysyä, on tämä nyt mielestäni aivan kohtuutonta pilata ätminkin elämä lopullisesti syyttämällä ätmiä kyseisessä tapauksessa pedofiiliksi, vaikka kyseinen tapaus on kyllä aika kaukana OIKEESTA pedofiliasta.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Puhut asiaa - tästä asiasta on puhuttava, koska kukaan ei pääse pakoon tätä asiaa, oli kyseessä sitten hetero, homoseksuaali tai pedofiili. Tämä asia on läsnä väkisinkin jokaisen elämässä viimeistään siinä vaiheessa, kun itse tulee 18 vuotiaaksi ja täytyy miettiä saako kiinnostua vähän itseä nuoremmasta tytöstä. Toinen tapaus, jos itse tulee joskus isäksi, on asianmukainen tieto pedofiliasta paikallaan, jotta ei ylireagoi epäillyttävissä tilanteissa. Jos ylireagoi, voi itse saada syytteen esimerkiksi hätävarjelun llioittelusta niinkuin Tony Halme, kun esti raiskauksen. Käytti liikaa väkivaltaa.
        Tästä asiasta pitäisi saada asianmukaista tietoa niin ytmien, keskitason miesten kuin ätmienkin. Lisäksi kaiken tasoisten naistenkin kuuluis saada paljon tietoa. Ja huomatkaa myös tämäkin, että pedofilia ei ole pelkästään miesten sairaus. Myös naisissakin on. Kyllä on naisiakin syyllistynyt opettajana seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Puhut asiaa - tästä asiasta on puhuttava, koska kukaan ei pääse pakoon tätä asiaa, oli kyseessä sitten hetero, homoseksuaali tai pedofiili. Tämä asia on läsnä väkisinkin jokaisen elämässä viimeistään siinä vaiheessa, kun itse tulee 18 vuotiaaksi ja täytyy miettiä saako kiinnostua vähän itseä nuoremmasta tytöstä. Toinen tapaus, jos itse tulee joskus isäksi, on asianmukainen tieto pedofiliasta paikallaan, jotta ei ylireagoi epäillyttävissä tilanteissa. Jos ylireagoi, voi itse saada syytteen esimerkiksi hätävarjelun llioittelusta niinkuin Tony Halme, kun esti raiskauksen. Käytti liikaa väkivaltaa.
        Tästä asiasta pitäisi saada asianmukaista tietoa niin ytmien, keskitason miesten kuin ätmienkin. Lisäksi kaiken tasoisten naistenkin kuuluis saada paljon tietoa. Ja huomatkaa myös tämäkin, että pedofilia ei ole pelkästään miesten sairaus. Myös naisissakin on. Kyllä on naisiakin syyllistynyt opettajana seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Itseasiassa tämä pedofiliakysymys on läsnä oikeastaan lähes kaikenikäisten elämässä- täytyyhän lapsenkin oppia suojautumaan hyväksikäyttäjältä ja tässäkin on äärimmäisen tarkkaa, että kyse on nimenomaan OIKEESTA hyväksikäyttäjästä eikä vaan jostain vähän "omituisesta hyypiöstä". Huomatkaa, että kaikki "omituiset hyypiöt" eivät ole lasten seksuaalisia hyväksikäyttäjiä.

• pitkätukka-68

Eipä kellään, ei edes tytön äidillä, ollut mitään valittamista kun 17-vuotiaana seurustelin 15-vuotiaan tytön kanssa. Yöt oltiin joko heillä tai meillä, ja seksiä oli joka ilta. Tuskin se täysin huomaamatta vanhemmilta jäi.

17v poika ja 15v tyttö todellakiin katsotaan olevan kehitysasteeltaan samalla tasolla.

• Sivusta kirjoitti:

Älä saivartele.
        Tiedät mitä tässä tarkoitetaan.

Tämä nimimekki pitkätukka-68 puhuu ilman muuta asiaa. Sä olet nyt käsittänyt jotain väärin. Mä selitän kohta tarkemmin, kun luen nämä keskusteluketjut tarkemmin. Pyrin välttämään myös liikaa toistoa. Jos olen sanonut asian jossain muussa kommentissa, en välttämättä sano asiaa ihna joka kommentissa. Kannattaa siis lukea tarkkaan mun kirjoitukset. Jos löytyy jotain epäilyttävää, tuo se kommentti esiin. Se on helppo tuoda kun klikkaat tuota harmaalla näkyvää Jaa.

Eipä kellään, ei edes tytön äidillä, ollut mitään valittamista kun 17-vuotiaana seurustelin 15-vuotiaan tytön kanssa. Yöt oltiin joko heillä tai meillä, ja seksiä oli joka ilta. Tuskin se täysin huomaamatta vanhemmilta jäi.

17v poika ja 15v tyttö todellakiin katsotaan olevan kehitysasteeltaan samalla tasolla.

Jep, nämä suojaikärajat ei ole aina niin absoluuttisia. Tämän takia asianmukainen tieto on tärkeetä, jotta ei tehtäisi ylilyöntejä tunteiden vallassa. Täytyy aina muistaa tämä, että jokainen väärä syytös on AINA liikaa erityisesti seksuaalirikosten kohdalla. Tämän takia mä niin raivolla näistä seksuaalirikosten kysymyksistä keskustelenkin. Toki itsehillintä itselläkin paikallaan lähinnä tässä keskustelemisessa :)

Jep, nämä suojaikärajat ei ole aina niin absoluuttisia. Tämän takia asianmukainen tieto on tärkeetä, jotta ei tehtäisi ylilyöntejä tunteiden vallassa. Täytyy aina muistaa tämä, että jokainen väärä syytös on AINA liikaa erityisesti seksuaalirikosten kohdalla. Tämän takia mä niin raivolla näistä seksuaalirikosten kysymyksistä keskustelenkin. Toki itsehillintä itselläkin paikallaan lähinnä tässä keskustelemisessa :)

Tuli eileh ehkä vähän liikaakin raivottua tällä palstalla :)

• kigjkjhgkjhgkjhgfj

Höpö höpö! En uhkaillut, koska ei tarvitse.

5 milj. suomalaista haluaa tappaa pedofiilin ihan ymmärrettävistä syistä.

Minun ei tarvitse siihen puuttua,

Olet täysin pimeä päästäsi, joten uhriutuminen, ja joka mielipiteestä väsätyt, vääristellyt viestiketjut eivät paljon vakuuta.

• pitkätukka-68

Vaikken pedofiliaa tietystikään hyväksy, niin myös tappaminen sotii oikeustajuani vastaan.

Vaikken pedofiliaa tietystikään hyväksy, niin myös tappaminen sotii oikeustajuani vastaan.

Aivan, ja itsellä ei ole suoraan sanoen AINUTTAKAAN kaveria, joka olis kuolemanrangaistuksen kannalla noin yleisesti. On tullut joskus jopa pedofiliakysymyskin puheeksi ja hyvin asiallisesti ovat suhtautuneet - tarkoitan, että ei ainakaan mitään kuolemanrangaistusta ole tullut puheeseen. TUo 5 miljoonaa on täyttä fuulaa. Lienee huomauttaa, että lähes 50% suomalaisista ei hyväksy kuolemanrangaistusta ollenkaan. Vihreissä vähempi kuin keskustassa ja kokoomuksessa. Persuissa tosin aika moni hyväksyisi.

• Kyllä DarkFear on oikeassa siinä, että tällä palstalla on paljon niitä persujen kannattajia, kun huomaa tuon puskastahuutelija mielipiteen ja hänen peukuttajansa.

Kyllä DarkFear on oikeassa siinä, että tällä palstalla on paljon niitä persujen kannattajia, kun huomaa tuon puskastahuutelija mielipiteen ja hänen peukuttajansa.

Jäänkö minä tämän takia palstalla sitten aika yksin, kun mä en hyväksy, että seurataan kansan "sokeaa"oikeustajua ja myös suhtaudun hyvin kriittisesti populismiin.

• Sivusta

Jäänkö minä tämän takia palstalla sitten aika yksin, kun mä en hyväksy, että seurataan kansan "sokeaa"oikeustajua ja myös suhtaudun hyvin kriittisesti populismiin.

Ei vaan siksi, että kanssasi on mahdoton kommunikoida.

• Sivusta kirjoitti:

Ei vaan siksi, että kanssasi on mahdoton kommunikoida.

Ok ok, no on tullut ehkä vähän rähjättyäkin tällä palstalla ja ymmärrän tuon argumentin, että kanssani on mahdotonta kommunikoida. AIka menee eteenpäin ja koko ajan kehittyy palstalla olemisesta ja osaa paremmin ehkä "hillitä" itsensä tulevaisuudessa. Ainakin se on tarkoitus, että palsta vie eteenpäin.

• MertsiFagert

Minusta koko sanan "pedofilia" voisi jättää pois tästä keskustelusta, koska ei se ole epänormaalia tuntea kiihotusta oikeet tissit ja joltisetkin ehkä jo pillunkarvat omaavaa kohtaan. Normi käytöstä!

Menkää hermoheikot ja yliherkät syytteliät vaikka "kädelle"...

• nihhhhhhhhhhh

En lukenut tota linkattua ketjua, mutta luulin että tässä puhuttiin nyt oikeista pedofiileistä eli niistä, joiden seksuaalinen suuntautuminen on kohdistunut ensisijaisesti prepuberteetti-ikäisiin lapsiin.

• nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

En lukenut tota linkattua ketjua, mutta luulin että tässä puhuttiin nyt oikeista pedofiileistä eli niistä, joiden seksuaalinen suuntautuminen on kohdistunut ensisijaisesti prepuberteetti-ikäisiin lapsiin.

Mä voin selittää. Nämä ovat ilman muuta erittäin heikossa asemassa, jotka nimenomaan tuntevat pakonomaista kiinnostusta ensisijaisesti prepuberteetti-ikäisiin lapsiin. Edelleenkin korostan, että itsellä ei ole ollut KOSKAAN mitään tällsita kiinnostusta. Ongelma voi tulla esimerkiksi omalla kohdalla esiin siinä, jos saan joskus omia lapsia ja sitten kun oma lapsi tulee teini ikään, on mahdollista, että teini iässä huomaa seksuaalisen suuntauken, joka on epänormaali.

Tämä mainittu epänormaali suuntautuminen tietysti aiheuttaa ihmisessä erittäin voimakasta ahdistusta, jolta voi varmasti olla mahdoton ulkopuolistenkaan täysin sulkea silmiään - esimerkiksi koulu menee huonosti tms.

Kuka auttaa sitten tällaista henkilöä???????? Täytyyhän tällaisen teinin saada apua sairauteensa, jolle hän ei voi mitään ja jotta oppisi elämään sen kanssa niin, ettei ainakaan tekisi elämässä yhtään rikosta. Rikoksen tekeminen on ERI ASIA kuin kärsiä jostakin sairaudesta. Normaalikin ihminen tuntee joskus erittäin voimakkaita vihan tunteita jotakin toista ihmistä kohtaan, mutta kuitenkin osaa hillitä itsensä eikä tee väkivaltarikosta.

Koska pedofilia on niin voimakkaita tunteita herättävä ja vaiettu puheenaihe, avun hakeminen voi todellakin olla äärimmäisen vaikeeta johtuen voimakkaasta pelosta ja häpeästä, miten nämä ammatti auttajatkin häneen suhtautuu. Ei tältä kysymykseltä vaan voida sulkea silmiämme. Asiaa ei olla tarpeeksi tutkittu, joten kuka tahansa meistä voi saada lapsen, joka tulee kärsimään teini iästä alkaen kyseisestä sairaudesta.

Toinen kysymys on sitten nämä aikuiset miehet, jotka kiinnostuvat nuorista naisista. Nämä ei TODELLAKAAN ole mitään pedofiileja vaan ihan tavallisia heteroita. Lienee huomauttaa, että efebofiliakin on yleistä aikuisilla. Eri asia on sitten rikokseen syyllistyminen ja tämähän johtuu tietysti siitä, että nuorempi on alle 16 tai alle 18 joissakin tapauksissa.

Olen samaa mieltä, mitä tuo MertsiFagert puhui sanasta pedofilia. TÄmän todellakin voisi lopullisesti jättää pois sellaisissa tapauksissa, joissa kyse on teinistä. Tämä on käsittääkseni nimenomaan efebofiliaa tai normaalia heteroseksuaalisuutta. Lakia tietenkin kannattaa aina noudattaa ja jättää rauhaan, jos itsellä on jonkin verran enemmän ikää ja nuorempi on alle 16 tai joissain tapauksissa alle 18.

• pitkätukka-68
    • On aikoja ja paikkoja, jolloin ei voi asiallisesti keskustella jostkin. Tilanne on liian tulehtunut. Olisiko voinut ennen sotia kansallissosialistisessa Saksassa keskustella asiallisesti juutalaisuudesta? Olisiko Neuvostoliitossa voinut keskustella asiallisesti revisionismista ja oikeaoppisuudesta? Olisiko noitavainojen aikana voinut Euroopassa keskustella asiallisesti noituudesta? Voiko nykyisin keskustella asiallisesti meetoo-liikkeestä?

On lukuisia aikoja, jolloin joku asia on kulttuurissa leimautunut niin paheelliseksi, ettei ole mahdollista keskustella. Kuitenkin samasta asiasta on muutama vuosikymmen sitten voinut keskustella, ja voi keskustella taas muutaman vuosikymmenen päästä, kun hysteria on ohi.

• Puhut kyllä niin täyttä asiaa, että on aivan pakko peukuttaa itse ainakin 5 kertaa, vaikka täällä palstalla voi vain yhden kerran peukuttaa :)

Tämä aihe vaan tulee aivan VÄKISINKIN puheeksi silloin, kun asia jollain tavoin sattuu omalle kohdalle, tulee lapsena hyväksikäytetyksi, joutuu "omituisen käytöksen" vuoksi väärin ymmärretyksi ja sen seurauksena kokemaan väkivaltaa joko henkisessä tai fyysisessä muodossa, itselle syntyy lapsi, joka teini iässä kärsii pedofiliasta ja oireilee tämän takia monella eri tavalla, lisäksi vielä tämäkin, että sortuu hätävarjelun liioitteluun "puolustaessaan" esimerkiksi omaa lasta.
        Kaikissa näissä kysymyksissä pedofilia tulee tavalla tai toisella vastaan omassa elämässä.
        Ihmiset eivät todellakaan tajua tämän pedofiliakysymyksen tärkeyttä ennenkuin se sattuu jossain muodossa omalle kohdalle. Tämän takia sellaiset ihmiset jäävät elämässä hyvin yksin juuri tämän tulehtuneen ilmapiirin vuoksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe