sopisivat yhteen ja voisivat olla hyvä pari ja pariskunta esim trollikka ja harmaaritari ja misspönttö uuni ja ananias ja nuuskamuikkunen ja lady zorro ja wuppis ja konnakettu ja muut eli sopisiko nuot yhteen
oletko miettinyt ketkä palstalaisista
189
1870
Vastaukset
Pujottelija ja missi
- mietitään.yhdessä
miten saisimme heidät treffeille
mietitään.yhdessä kirjoitti:
miten saisimme heidät treffeille
Kehumalla ja ylistämällä niitä heidän kuulen kuinka ihana on ja mahtava.
💕🌸💕🌸💕🌸- ihan.hyvä.juttu
valtakunta kirjoitti:
Kehumalla ja ylistämällä niitä heidän kuulen kuinka ihana on ja mahtava.
💕🌸💕🌸💕🌸tuo on hyvä ehdotus ja mainita että menisivät treffeille
ihan.hyvä.juttu kirjoitti:
tuo on hyvä ehdotus ja mainita että menisivät treffeille
harmaaritarille etsin sen kukkaa ja kukaan palstalainen ei ole vielä sen arvoinen.
💕🌸💕🌸💕🌸Minusta Misspönttöuuni saattaisi sopia Dissidentille tai Elisakettu myös Dissille?
Nyt helteet taitavat helpottaa? Täällä Joensuussa on ollut tänään enemmillään 25 ja nyt alle 20 astetta! On ukkosta! Ei enää tarvitse täällä ainakaan pelätä 30 asteen helteistä. Onko teilläkin lämpötilat laskeneet?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minusta Misspönttöuuni saattaisi sopia Dissidentille tai Elisakettu myös Dissille?
Nyt helteet taitavat helpottaa? Täällä Joensuussa on ollut tänään enemmillään 25 ja nyt alle 20 astetta! On ukkosta! Ei enää tarvitse täällä ainakaan pelätä 30 asteen helteistä. Onko teilläkin lämpötilat laskeneet?Dissidentillä on nainen oma prätkämimmi kuin taas mun lapsuudessa mun boyfrentinä katsoi Prätkähiireä sitä valkoista.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minusta Misspönttöuuni saattaisi sopia Dissidentille tai Elisakettu myös Dissille?
Nyt helteet taitavat helpottaa? Täällä Joensuussa on ollut tänään enemmillään 25 ja nyt alle 20 astetta! On ukkosta! Ei enää tarvitse täällä ainakaan pelätä 30 asteen helteistä. Onko teilläkin lämpötilat laskeneet?Täällä on vähempi ollut mutta vesi lämmintä ja ei paistunut kun vähän tuulen vire kävi.
Nyt helteet taitavat helpottaa? Täällä Joensuussa on ollut tänään enemmillään 25 ja nyt alle 20 astetta! On ukkosta! Ei enää tarvitse täällä ainakaan pelätä 30 asteen helteistä. Onko teilläkin lämpötilat laskeneet?Missi sopii hyvin meidän pujottelijallemme , joka on oman mäntynsäkin varmasti jo omistamassa missille kumminkin siinä on nainen mikä pitää kesyttää kuin hän on tahtonut.
valtakunta kirjoitti:
Dissidentillä on nainen oma prätkämimmi kuin taas mun lapsuudessa mun boyfrentinä katsoi Prätkähiireä sitä valkoista.
No minullekin prätkähiiret on tuttuja siltä ajalta, kun olin nuorempi. Yksi tuttu jäbä katseli niitä. Vai on Dissin yrittäjänainen myös prätkämimmi?
Olen ollut täältä palstoilta aika paljon poissa niin en tiedä oikein Dissin juttuja.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Nyt helteet taitavat helpottaa? Täällä Joensuussa on ollut tänään enemmillään 25 ja nyt alle 20 astetta! On ukkosta! Ei enää tarvitse täällä ainakaan pelätä 30 asteen helteistä. Onko teilläkin lämpötilat laskeneet?Sinä et edes huoli näin vanhaa väkeä kuin täällä on joten en ole nimennyt ketään kukaan ei tais olla alta 30 just.
valtakunta kirjoitti:
Missi sopii hyvin meidän pujottelijallemme , joka on oman mäntynsäkin varmasti jo omistamassa missille kumminkin siinä on nainen mikä pitää kesyttää kuin hän on tahtonut.
Minulle tuo pujottelija ei ole niin tuttu, kun miehistä olen lähinnä kiinnittänyt huomion vain Dissidentiin ja Nuuskamuikkune:een. Muut on jäänyt vähemmälle huomiolle naisten ollessa mielenkiintoni kohteena. Erityisesti tykkään ZorroLadysta, Elisaketusta ja Sinusta! Onkos heillä sinusta jotain paria?
No minullekin prätkähiiret on tuttuja siltä ajalta, kun olin nuorempi. Yksi tuttu jäbä katseli niitä. Vai on Dissin yrittäjänainen myös prätkämimmi?
Olen ollut täältä palstoilta aika paljon poissa niin en tiedä oikein Dissin juttuja.En tiedä kuinka hyvin se on mimmi on prätkiin ihastunut varmasti on kuumana kun sellaiset hevosvoimat prätkä omistaa.
En ihmettelisi hurmurin valitsevan yhtään huonompi tasoisempaan naista , hurmurin tietäen hän vaatiikin pikkasen enemmän kuin mimminsä osaavan koota osa osalta tyhjästä prätkänsä varmasti myös metallin vääntää muotoonsa tyhjästä juuri sopivaksi😁Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minulle tuo pujottelija ei ole niin tuttu, kun miehistä olen lähinnä kiinnittänyt huomion vain Dissidentiin ja Nuuskamuikkune:een. Muut on jäänyt vähemmälle huomiolle naisten ollessa mielenkiintoni kohteena. Erityisesti tykkään ZorroLadysta, Elisaketusta ja Sinusta! Onkos heillä sinusta jotain paria?
En tiedä tykkäätkö edelleen minusta mutta yritän oikeasti sovittaa piirteitä mitkä huokuu ihmisistä ja mitä halataan ja kriteereistä korkeita. Vai onko sinulla muuttunut naisihanne?
valtakunta kirjoitti:
En tiedä kuinka hyvin se on mimmi on prätkiin ihastunut varmasti on kuumana kun sellaiset hevosvoimat prätkä omistaa.
En ihmettelisi hurmurin valitsevan yhtään huonompi tasoisempaan naista , hurmurin tietäen hän vaatiikin pikkasen enemmän kuin mimminsä osaavan koota osa osalta tyhjästä prätkänsä varmasti myös metallin vääntää muotoonsa tyhjästä juuri sopivaksi😁Joo, voisi keskustella pitempääkin, mutta olen herännyt siinä kello 6 aamulla. Eilen ryhdyin nukkumaan kello 21 jälkeen, joten nyt ilmeisesti pitäisi lopettaa ennen kello 22. Anteeksi pitkään keskusteluun ei ole aikaa.
Siskollani vähän Dissidentiä nuorempi moottoripyöräkerhon jäsen avopuolisona. Itse en ole oikein perehtynyt rätkämaailmaan kuin siskon miehen ja muutaman tuttavan kautta. Itselläni ei ole pyörää kuin polkupyörä. En tiedä onko se Dissi mikään suuri hurmuri - kenties vähän - kun on mukava mies?valtakunta kirjoitti:
En tiedä tykkäätkö edelleen minusta mutta yritän oikeasti sovittaa piirteitä mitkä huokuu ihmisistä ja mitä halataan ja kriteereistä korkeita. Vai onko sinulla muuttunut naisihanne?
"Vai onko sinulla muuttunut naisihanne?"
Se naisihanne taitaa olla eri livenä kuin täällä netissä. Kunhan jotain kivoja juttelee ja keskustelu sujuu. Siinä naisihannetta riittäviin. Tässä oli joskus pari viikko sitten kanssasi kiva kirjoitella. Ei täällä aina ole tarjolla niin paljon keskustelukontakteja - niin viehättävänä pitää yleensä niitä, jotka vastaavat ja tuntuvat pitävänsä itsensä kanssa keskustelusta.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Joo, voisi keskustella pitempääkin, mutta olen herännyt siinä kello 6 aamulla. Eilen ryhdyin nukkumaan kello 21 jälkeen, joten nyt ilmeisesti pitäisi lopettaa ennen kello 22. Anteeksi pitkään keskusteluun ei ole aikaa.
Siskollani vähän Dissidentiä nuorempi moottoripyöräkerhon jäsen avopuolisona. Itse en ole oikein perehtynyt rätkämaailmaan kuin siskon miehen ja muutaman tuttavan kautta. Itselläni ei ole pyörää kuin polkupyörä. En tiedä onko se Dissi mikään suuri hurmuri - kenties vähän - kun on mukava mies?Noh minä tykkäsin kaapinpaikasta enemmän koska autoin häntä suruissa, hänen naisensa kanssa ja tykkää erittäin paljon miehistä mitkä tarvitsee hellyyttä ja uskaltaa näyttää heikkoutensa koska silloin pystyn tukemaan sitä joskus olen pulassa jos en pysty täyttämään kriteeriä.
valtakunta kirjoitti:
Noh minä tykkäsin kaapinpaikasta enemmän koska autoin häntä suruissa, hänen naisensa kanssa ja tykkää erittäin paljon miehistä mitkä tarvitsee hellyyttä ja uskaltaa näyttää heikkoutensa koska silloin pystyn tukemaan sitä joskus olen pulassa jos en pysty täyttämään kriteeriä.
Varmaan Dissi "Tähänsekaappi" nimellä tarvitsi apua! Kiitos siitä Sinulle! Nyt hänellä muuten oli 40-vuotissynttärit heinäkuussa. Itseäni on harmittanut se, että en ole kuullut niistä. Oletko sinä kuullut?
Valitettavasti joudun lopettelemaan tähän! Taidan katso vielä Kymmenen Uutiset, jos jaksan, mutta sitten ryhdyn nukkumaan! Hyvää yötä!Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Vai onko sinulla muuttunut naisihanne?"
Se naisihanne taitaa olla eri livenä kuin täällä netissä. Kunhan jotain kivoja juttelee ja keskustelu sujuu. Siinä naisihannetta riittäviin. Tässä oli joskus pari viikko sitten kanssasi kiva kirjoitella. Ei täällä aina ole tarjolla niin paljon keskustelukontakteja - niin viehättävänä pitää yleensä niitä, jotka vastaavat ja tuntuvat pitävänsä itsensä kanssa keskustelusta.Totuus on täällä kuin irlissä kenen kanssa tekemisessä sitä enemmän pitää henkilöistä, jotka antaa huomioon kun olemme kaikki täällä hakemassa seuraa mielen voimaanuttavaa kuin nautintoa päiväänsä. Huomioimisen tarpeiden täytäntöä.
Varmaan Dissi "Tähänsekaappi" nimellä tarvitsi apua! Kiitos siitä Sinulle! Nyt hänellä muuten oli 40-vuotissynttärit heinäkuussa. Itseäni on harmittanut se, että en ole kuullut niistä. Oletko sinä kuullut?
Valitettavasti joudun lopettelemaan tähän! Taidan katso vielä Kymmenen Uutiset, jos jaksan, mutta sitten ryhdyn nukkumaan! Hyvää yötä!Mitä enemmän antaa mielihyvän palstalla viedä sitä enemmän sydänsuruja
Valitettavasti joudun lopettelemaan tähän! Taidan katso vielä Kymmenen Uutiset, jos jaksan, mutta sitten ryhdyn nukkumaan! Hyvää yötä!Hyviä öitä en nyt noin suurta kiitosta tarvitse autan kaikkia hädässä olevia kuin kykenen koska uskon ihmisten auttavan tuntemattomia enemmän kun itsekin saavat apua ja hyvät juurikin eivät jaksa niin paljoa koska se on todella raskasta tiedon raskaudessa. Mitä enemmän tiedät sitä enemmän sätti itseäsi jos et pysty saavuttaa mitä tahdot.
valtakunta kirjoitti:
Hyviä öitä en nyt noin suurta kiitosta tarvitse autan kaikkia hädässä olevia kuin kykenen koska uskon ihmisten auttavan tuntemattomia enemmän kun itsekin saavat apua ja hyvät juurikin eivät jaksa niin paljoa koska se on todella raskasta tiedon raskaudessa. Mitä enemmän tiedät sitä enemmän sätti itseäsi jos et pysty saavuttaa mitä tahdot.
Kymppiuutiset jäi näkemättä, kun väsy iski vähän yli kello 22. Ryhdyin nukkumaan, mutta en saanutkaan yllättäin unta.
Toivottavasti en loukkaannu, mutta laita pilkku aina ennen "koska" sanaa niin helpottaa lukemista. Myös "jos" sanaa ennen voisi olla pilkku. En itsekään kirjoita virheetöntä kieltä, mutta välimerkit auttaisivat lukemaan helpommin tekstiäsi. Muuten Dissi kaipasi silloin aikanaan paljon apua. Olin silloin "Kaappina" onnessaan, kun meni kihloihin, mutta sitten meni huonosti. Toivottavasti nyt onnistaa! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kymppiuutiset jäi näkemättä, kun väsy iski vähän yli kello 22. Ryhdyin nukkumaan, mutta en saanutkaan yllättäin unta.
Toivottavasti en loukkaannu, mutta laita pilkku aina ennen "koska" sanaa niin helpottaa lukemista. Myös "jos" sanaa ennen voisi olla pilkku. En itsekään kirjoita virheetöntä kieltä, mutta välimerkit auttaisivat lukemaan helpommin tekstiäsi. Muuten Dissi kaipasi silloin aikanaan paljon apua. Olin silloin "Kaappina" onnessaan, kun meni kihloihin, mutta sitten meni huonosti. Toivottavasti nyt onnistaa! :)Noh olen pahoillani asiasta. Etten kirjoita haluttua tekstiä.
Toivottavasti en loukkaannu, mutta laita pilkku aina ennen "koska" sanaa niin helpottaa lukemista. Myös "jos" sanaa ennen voisi olla pilkku. En itsekään kirjoita virheetöntä kieltä, mutta välimerkit auttaisivat lukemaan helpommin tekstiäsi. Muuten Dissi kaipasi silloin aikanaan paljon apua. Olin silloin "Kaappina" onnessaan, kun meni kihloihin, mutta sitten meni huonosti. Toivottavasti nyt onnistaa! :)Muutenkin kun en muista sääntöjä kun en muista soveltaa,niin luulen unohtamani ne pilkut mutta harjoitellaan .
valtakunta kirjoitti:
Noh olen pahoillani asiasta. Etten kirjoita haluttua tekstiä.
Ei siitä niin pahoillaan kannata olla, mutta muutama pilkku oikeisiin paikkoihin auttaisi ymmärtämään helpommin ja nopeammin tekstiäsi. Esimerkiksi itse voisin kirjoittaa tähän välimerkeittä seuraavaa:
Kohta laitan ikkunan auki sillä sisällä on vähän lämmintä ja ulkona on paljon viileämpää ilmaa sitäpaitsi raitis ulkoilma ilmeisesti saa helpommin nukahtamaan pian toivottavasti nukkumatti tulee pian.
Tuota vaikea lukea, mutta jos sen kirjoittaa välimerkeillä niin siitä saa helpommin selvää.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Ei siitä niin pahoillaan kannata olla, mutta muutama pilkku oikeisiin paikkoihin auttaisi ymmärtämään helpommin ja nopeammin tekstiäsi. Esimerkiksi itse voisin kirjoittaa tähän välimerkeittä seuraavaa:
Kohta laitan ikkunan auki sillä sisällä on vähän lämmintä ja ulkona on paljon viileämpää ilmaa sitäpaitsi raitis ulkoilma ilmeisesti saa helpommin nukahtamaan pian toivottavasti nukkumatti tulee pian.
Tuota vaikea lukea, mutta jos sen kirjoittaa välimerkeillä niin siitä saa helpommin selvää.Noh minä ymmärrän sen yhtä hyvin muru.
😱💕🌸💕🌸💕🌸
Sen takia on vaikia sijoittaa kun ymmärtää sen mitä lukee.valtakunta kirjoitti:
Noh minä ymmärrän sen yhtä hyvin muru.
😱💕🌸💕🌸💕🌸
Sen takia on vaikia sijoittaa kun ymmärtää sen mitä lukee."Alistuskonjunktioita ovat siis sanat että, jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin, kunnes, ellei, jollei. Ne aloittavat aina sivulauseen. Jos ne tulevat heti päälauseen jälkeen, pilkkua käytetään aina."
Eli voit aina "että, jotta, koska, kun..." eteen aina pilkun. Silloin olet parempi kuin aikaisemmin tai ainakin selkeämpi. Kuin sanan ei aina laiteta, mutta jos laitan "että, koska, kun" eteen niin olet jokseenkin aina oikeassa. Myös kun lause loppuu, niin kannattaa laittaa piste.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Tuota vaikea lukea, mutta jos sen kirjoittaa välimerkeillä niin siitä saa helpommin selvää.Kyllä ne säännöt pitäisi opetella uudestaan että muistan pikkusäännöt, mitä yrittää noudattaa.
"Alistuskonjunktioita ovat siis sanat että, jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin, kunnes, ellei, jollei. Ne aloittavat aina sivulauseen. Jos ne tulevat heti päälauseen jälkeen, pilkkua käytetään aina."
Eli voit aina "että, jotta, koska, kun..." eteen aina pilkun. Silloin olet parempi kuin aikaisemmin tai ainakin selkeämpi. Kuin sanan ei aina laiteta, mutta jos laitan "että, koska, kun" eteen niin olet jokseenkin aina oikeassa. Myös kun lause loppuu, niin kannattaa laittaa piste.Pitäisi opetella noi ulkoa joskus olenkin opetellut.
Että jotta kun mutta en muista aina käyttää.
Enemmän pitäisi kirjoitella niin muistaisivaltakunta kirjoitti:
Kyllä ne säännöt pitäisi opetella uudestaan että muistan pikkusäännöt, mitä yrittää noudattaa.
Joo "että" sanaa ennen aina pilkku ellet aloita sillä koko virkettä.
Itse katselin tässä televisiota ja taidan aloittaa kohta uudelleen nukkumisen yrittämisen. Eli siis lopettelen pikkuhiljaa täällä kirjoittelemista.Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Alistuskonjunktioita ovat siis sanat että, jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin, kunnes, ellei, jollei. Ne aloittavat aina sivulauseen. Jos ne tulevat heti päälauseen jälkeen, pilkkua käytetään aina."
Eli voit aina "että, jotta, koska, kun..." eteen aina pilkun. Silloin olet parempi kuin aikaisemmin tai ainakin selkeämpi. Kuin sanan ei aina laiteta, mutta jos laitan "että, koska, kun" eteen niin olet jokseenkin aina oikeassa. Myös kun lause loppuu, niin kannattaa laittaa piste.Oot kyllä ihana kun autat.
Mutta sinulla on omasi opiskelusi.valtakunta kirjoitti:
Oot kyllä ihana kun autat.
Mutta sinulla on omasi opiskelusi.No, en minäkään mikään mestari ole kieliopissa. Lukiossa opettaja sanoi, että kieli C, sisältö laudatur - todennäköisin arvosana magna cum laude suomenkielestä. Magna siitä tuli, mutta sisältö auttoi pääsemään sanomalehtitoimittajaksi. Sitten pitempää menestyäkseen toimittajana olisi pitänyt kehittyä hyväksi, siltä kieliopinkin osalta.
Hyvää yötä, sillä lopettelen tähän! Siellä näyttää olevan TV1:ssä naisille sopiva tv-sarja "Matkaaja" meneillään parhaillaan!Faith.Hope.Love kirjoitti:
No, en minäkään mikään mestari ole kieliopissa. Lukiossa opettaja sanoi, että kieli C, sisältö laudatur - todennäköisin arvosana magna cum laude suomenkielestä. Magna siitä tuli, mutta sisältö auttoi pääsemään sanomalehtitoimittajaksi. Sitten pitempää menestyäkseen toimittajana olisi pitänyt kehittyä hyväksi, siltä kieliopinkin osalta.
Hyvää yötä, sillä lopettelen tähän! Siellä näyttää olevan TV1:ssä naisille sopiva tv-sarja "Matkaaja" meneillään parhaillaan!En katsele matkaajaa.
Sinun matkasi on kivempi seurata kuin tuiki tuntemattomien mutta tuikkivien tähtösten öitä.valtakunta kirjoitti:
En katsele matkaajaa.
Sinun matkasi on kivempi seurata kuin tuiki tuntemattomien mutta tuikkivien tähtösten öitä.Hyvää lauantaita. Tuli jo katsottua uutiset ja piiretty jakso yhtä sarjaa aamulla. Katsovatko sinun lapsesi aamutelevisiota ja piirrettyjä? Itse satuin aukaisemaan telkun 9.30 niin siellä alkoi yksi piirretty, jonka tulin katsoneeksi loppuun uteliaisuudesta. En normaalisti seuraa, mutta nyt tulin selanneeksi kanavia ja eksyin Maikkarin tv3:lle.
Hyvää lauantaita. Tuli jo katsottua uutiset ja piiretty jakso yhtä sarjaa aamulla. Katsovatko sinun lapsesi aamutelevisiota ja piirrettyjä? Itse satuin aukaisemaan telkun 9.30 niin siellä alkoi yksi piirretty, jonka tulin katsoneeksi loppuun uteliaisuudesta. En normaalisti seuraa, mutta nyt tulin selanneeksi kanavia ja eksyin Maikkarin tv3:lle.
Iltoja Oon ollut kiireinen tänään ei mun lapset katso aamulla TV: tä eikä koskaan suoraa ohjelmaa.🤔
Mikäs ohjelma sieltä tuli?
Käytin lapset iltauinnilla ja iltapala menot vie menossa ja eilenkin käytin.valtakunta kirjoitti:
Iltoja Oon ollut kiireinen tänään ei mun lapset katso aamulla TV: tä eikä koskaan suoraa ohjelmaa.🤔
Mikäs ohjelma sieltä tuli?
Käytin lapset iltauinnilla ja iltapala menot vie menossa ja eilenkin käytin."Mikäs ohjelma sieltä tuli?" En muista ohjelman nimeä. Siinä oli Apinakuningas ja lohikäärmeitä sekä söpöjä nuoria ihmisiä. Mahdollisesti tarkoitettu nuorille naisille, mutta tulipahan katsottua, kun sattui olemaan telkku päällä aamulla.
Elämäni järkytti nyt se, että Turun tuomiokirkossa on Sateenkaarimessu huomenna illalla. En oikein hyväksyisi. Ruotsinkieli jumalanpalveluksessa ok ja naiskanttori ok sekä hyväksyisin naispapinkin, mutta jotenkin en haluaisi, että luterilainen pääkirkko liitettäisiin Turun Pride-tapahtumaan. Sinulle usko taitaa olla yks¨hailee, mutta minulle tärkeä asia?
Ehkä sinkkuna ei ole kasvanut oikein ihmisen mittoihin, mutta jotenkin vastustaa SETA:aa, eikä kannata sen arvoja ja Pride-tapahtumia. Mitenkä salliva sinä olet? Kuusi pientä lasta on varmaan kasvattanut hyväksymään erilaisuutta? Muuten mikä tekijä on ratkaissut, että et ole Sinkku? Mitä pitäisi tehdä, jotta ei ole sinkku?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Mikäs ohjelma sieltä tuli?" En muista ohjelman nimeä. Siinä oli Apinakuningas ja lohikäärmeitä sekä söpöjä nuoria ihmisiä. Mahdollisesti tarkoitettu nuorille naisille, mutta tulipahan katsottua, kun sattui olemaan telkku päällä aamulla.
Elämäni järkytti nyt se, että Turun tuomiokirkossa on Sateenkaarimessu huomenna illalla. En oikein hyväksyisi. Ruotsinkieli jumalanpalveluksessa ok ja naiskanttori ok sekä hyväksyisin naispapinkin, mutta jotenkin en haluaisi, että luterilainen pääkirkko liitettäisiin Turun Pride-tapahtumaan. Sinulle usko taitaa olla yks¨hailee, mutta minulle tärkeä asia?
Ehkä sinkkuna ei ole kasvanut oikein ihmisen mittoihin, mutta jotenkin vastustaa SETA:aa, eikä kannata sen arvoja ja Pride-tapahtumia. Mitenkä salliva sinä olet? Kuusi pientä lasta on varmaan kasvattanut hyväksymään erilaisuutta? Muuten mikä tekijä on ratkaissut, että et ole Sinkku? Mitä pitäisi tehdä, jotta ei ole sinkku?”Elämäni järkytti nyt se, että Turun tuomiokirkossa on Sateenkaarimessu huomenna illalla. En oikein hyväksyisi.”
En salli. Tulee olo kuin jotain mielisairautta juhlittaisiin. Mutt olen kerrottava neutraalisti että sellaisia pareja on mutta en kuitenkaan ole tuonut hyvänä asiana esiin.
Minä en ainakaan olisi kahta isää halunnut tai äitiä. Puistattaa ajatus.
Parisuhde pitää kestää alamäkejäkin ja hirvittävän hirveitä ne alamäet on kuin pappikin kertonee myötä ja-vasta mäessä.
Nykyää ihmiset eivät kestä alamäkiä vaan eroavat yhdenkin virheen takia tai katsovat luontoa siten, että ei haluta muuttaa vaikka kummankin pitää muuntautua suhdetta varten yhtenäiseksi. Se on selllaista tasapainoilua riippua enemmän.
Ei riitoja ratketa yhteiseksi hyväksi
”Mitä pitäisi tehdä?” Pitäisi kuunnella kun oikeasti tahdotaan apua ja järjestää sitä toisen halun mukaan.
Enemmän kysyä tahdotko seuraa?
sinun kohdalla käydä kirkonharrastuksissa enemmän koska uskominen pelottaa toinen erilaisuus, kyseisten hartauksissa istua ja lorvia enemmän esim odotellen, onko joku jäänyt kuin seuraa kaipailen joku haaveilija tai hakee apua korkeammalta.
Autoin kerran vanhusta kantaa painavaa postipakettia rappuset alas. Huomioin kykyjeni mukaan.
Ihmettelen kun tänään toinen äiti kiitti minua lapsieni puolesta koska lapseni olivat iloisia ja tyytyväisiä ja jaksan uimarannalle tuoda.
Olin häkeltynyt koska teen sen lapsieni takia ja nautin heidän tyytyväisyydestä ja tahdon että olevat onnellisia.
Kiitollisuuttaan arvostin kun harvemmin saan työstäni kiitollisuutta hoitaa lapsiani hyvin ja antaa mahdollisuuksia lapsille kyllä se lämmittää mieltä.
Olin kiitollinen hänelle,hänen antamasta palautteesta.valtakunta kirjoitti:
”Elämäni järkytti nyt se, että Turun tuomiokirkossa on Sateenkaarimessu huomenna illalla. En oikein hyväksyisi.”
En salli. Tulee olo kuin jotain mielisairautta juhlittaisiin. Mutt olen kerrottava neutraalisti että sellaisia pareja on mutta en kuitenkaan ole tuonut hyvänä asiana esiin.
Minä en ainakaan olisi kahta isää halunnut tai äitiä. Puistattaa ajatus.
Parisuhde pitää kestää alamäkejäkin ja hirvittävän hirveitä ne alamäet on kuin pappikin kertonee myötä ja-vasta mäessä.
Nykyää ihmiset eivät kestä alamäkiä vaan eroavat yhdenkin virheen takia tai katsovat luontoa siten, että ei haluta muuttaa vaikka kummankin pitää muuntautua suhdetta varten yhtenäiseksi. Se on selllaista tasapainoilua riippua enemmän.
Ei riitoja ratketa yhteiseksi hyväksi
”Mitä pitäisi tehdä?” Pitäisi kuunnella kun oikeasti tahdotaan apua ja järjestää sitä toisen halun mukaan.
Enemmän kysyä tahdotko seuraa?
sinun kohdalla käydä kirkonharrastuksissa enemmän koska uskominen pelottaa toinen erilaisuus, kyseisten hartauksissa istua ja lorvia enemmän esim odotellen, onko joku jäänyt kuin seuraa kaipailen joku haaveilija tai hakee apua korkeammalta.
Autoin kerran vanhusta kantaa painavaa postipakettia rappuset alas. Huomioin kykyjeni mukaan.
Ihmettelen kun tänään toinen äiti kiitti minua lapsieni puolesta koska lapseni olivat iloisia ja tyytyväisiä ja jaksan uimarannalle tuoda.
Olin häkeltynyt koska teen sen lapsieni takia ja nautin heidän tyytyväisyydestä ja tahdon että olevat onnellisia.
Kiitollisuuttaan arvostin kun harvemmin saan työstäni kiitollisuutta hoitaa lapsiani hyvin ja antaa mahdollisuuksia lapsille kyllä se lämmittää mieltä.
Olin kiitollinen hänelle,hänen antamasta palautteesta.Kiitos vastauksesta. Oikeastaan yön yli nukkutuani tuntuu siltä, että menisin siihen sateenkaarimessuun tänään, jos olisin Turussa. Arvostelisin sen jälkeen sitä.
Kiva, kun jaksat pieniä uimarannalle viedä. Näin lämpimällä he varmaan tosissaan nauttivat uimisesta äidin valvovan silmän alla.
Hyvät sunnuntait. Itse en tulevalla viikolla täällä kirjoittele kuin vasta perjantaina. Pitää keskittyä opintoja varten tähtäviin juttuihin, sillä loma on huomenna ohi ja aika täällä kirjoitteluun. Sitten perjantai-iltana kirjoittelen vähän ja viikonloppuna. Tänään kyllä vielä käyn moneen kertaan tarkastamassa - onko joku vastannut minulle!Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Oikeastaan yön yli nukkutuani tuntuu siltä, että menisin siihen sateenkaarimessuun tänään, jos olisin Turussa. Arvostelisin sen jälkeen sitä.
Kiva, kun jaksat pieniä uimarannalle viedä. Näin lämpimällä he varmaan tosissaan nauttivat uimisesta äidin valvovan silmän alla.
Hyvät sunnuntait. Itse en tulevalla viikolla täällä kirjoittele kuin vasta perjantaina. Pitää keskittyä opintoja varten tähtäviin juttuihin, sillä loma on huomenna ohi ja aika täällä kirjoitteluun. Sitten perjantai-iltana kirjoittelen vähän ja viikonloppuna. Tänään kyllä vielä käyn moneen kertaan tarkastamassa - onko joku vastannut minulle!Kyllä pääset sit puistattelee karvasten miesten pusuja.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä pääset sit puistattelee karvasten miesten pusuja.
Hyvää viikkoa! Nähdään mahdollisesti perjantaina tai viikonloppuna! En tiedä olisiko siellä ollut niin pusuja ja onko ne kaikki niin karvaisia, kun osa sateenkaariväestä on naisia?
Hyvää viikkoa! Nähdään mahdollisesti perjantaina tai viikonloppuna! En tiedä olisiko siellä ollut niin pusuja ja onko ne kaikki niin karvaisia, kun osa sateenkaariväestä on naisia?
En tykkää yhtään, ethän ole siellä kauaa. Sinutkin manipuloidaan heidän puolelle.🧐
Oon sit ihan yksin kun en tykkää 😥 eikä kukaan pidä minusta koska en tykkää niistä koska ei ole normaalia lapsien henkistä kasvua sekoittaa.😱valtakunta kirjoitti:
En tykkää yhtään, ethän ole siellä kauaa. Sinutkin manipuloidaan heidän puolelle.🧐
Oon sit ihan yksin kun en tykkää 😥 eikä kukaan pidä minusta koska en tykkää niistä koska ei ole normaalia lapsien henkistä kasvua sekoittaa.😱Lapset kannattaa pitää ykkösenä ja etusijalla hyvinvointeineen.
En minä mihinkään sateenkaarimessuun ole menossa. Tänään Turussa tuomiokirkossa oli sellainen. Pyöri vain mielessä minkälainen se on? Jos olisin asunut Turussa niin olisin saattanut uteliaisuuttani käydä siellä.
Tulen tänne seuraavan kerran sitten viikon loppupuolella perjantaina eli hyvää viikkoa!
- trollikka
Älä viitsi... tämä on keskustelu palsta! Se jos joskus tullaan hyvin toimeen keskenämme joissain jutuissa... tai toinen neuvoo ihan käytännön asioissa; ei tarkoita ett muuten olisi mitään kipinää koskaan edes syttymässä.
Ja kaiken lisäksi täysin mahdoton ajatus; mä olen palstalla... en tule IRL:ssä koskaan sovitusti tapaamaan yhtään ketään... ihan saman asian varmaan kuulet Harmikselta.
Eikä Harmis jaksaisi mun kanssani elää edes montaa päivää, kun varmasti kertoisin totuuksia hänelle;
joistain hänen mielipiteistään suoraan päin naamaa.
Mä kun osaan olla tosi hankala silloin jos sen pään otan... mykkä kouluakin voin pitää jopa pari päivää peräkanaa, kun oikein kiukkuinen olen! Eikä samaan sänkyyn ole silloin miehellä asiaa, nukkukoot sohvalla!
Harmiksen luonteelle se ei taatusti sopisi... sen verran olen sen äijän kanssa jutellut, ettei hänen egonsa suusanallisiakaan tappeluita kestäisi... eikä kroppa sohvalla nukkumista.
Mutt keskustelua aloituksesi luultavasti poikii... odotahan kun isot trollit pääsevät vauhtiin.- rakastutte.toisiinne
no se on teidän asianne jos sanot suoraan asioita ja riitoja tulee mutta eikö ne sovita ja jos sohvalle joutuu nukkumaan niin varmasti pyytää anteeksi ja tekee sovintoa ja hankalakin kun leppyy niin saattte sovinto seksiä ja elämä taas hymyilee ja kumpikin on iloisia ja rakastuneita taas sovitte yhteen ja treffeille rohkeasti niin sinkkuilunne loppuu ja teistä tulee rakastavaiset ja pari ja aviopari tuleekin
Emmä sopis kenenkä kanssa yhteen täältä
luultavasti, mutta sinkkuna kyllä tietäisin ketä edes yrittäisin pokailla. Tai siis lähennellä tutustumis tarkoituksella. 😂
Mutta sitä mä en teille kerro, hähä. Koska sillä ei ole väliä.- teillä-synkkaa
Veikkaan että Dissidentiä.
Tämä "en teille, kerro, hähä" sai hyvälle tuulelle. Jotenkin nauratti. En minäkään täällä pokkailisi, paitsi ehkä Sinua, jos olisit vapaa? Kenties.
Mitenkä viikonloppu on alkanut? Viimeinen viikonloppu ennen Skolea. Minullakin huomenna alkaa uusi lukujärjestys. Huomisesta lähtien en saa pelata kuin lauantaina. Mahdollisesti nettikirjoittelukin jää perjantai-illasta sunnuntai-illan välille. Pitäisi saada aikaan niitä Skole-juttuja. Oikeastaan tänään aloitin vähän Skole-juttujen tekemisen.
Nyt ystävä tuli luokseni, miksi pitää lopettaa ilmeisesti tämän illan suhteen pariksi tunniksi, jotta ei ole epäkohtelias. Nähdään!- tirsk
Tämä "en teille, kerro, hähä" sai hyvälle tuulelle. Jotenkin nauratti. En minäkään täällä pokkailisi, paitsi ehkä Sinua, jos olisit vapaa? Kenties.
Mitenkä viikonloppu on alkanut? Viimeinen viikonloppu ennen Skolea. Minullakin huomenna alkaa uusi lukujärjestys. Huomisesta lähtien en saa pelata kuin lauantaina. Mahdollisesti nettikirjoittelukin jää perjantai-illasta sunnuntai-illan välille. Pitäisi saada aikaan niitä Skole-juttuja. Oikeastaan tänään aloitin vähän Skole-juttujen tekemisen.
Nyt ystävä tuli luokseni, miksi pitää lopettaa ilmeisesti tämän illan suhteen pariksi tunniksi, jotta ei ole epäkohtelias. Nähdään!Heh, enpä ole kuullut kenenkään käyttävän sanaa "skole" sitten 80-luvun.. Ja vielä moneen kertaan:))
tirsk kirjoitti:
Heh, enpä ole kuullut kenenkään käyttävän sanaa "skole" sitten 80-luvun.. Ja vielä moneen kertaan:))
Käsittääkseni F.H.L on syntynyt 80-luvulla.
- kfkhkv
teillä-synkkaa kirjoitti:
Veikkaan että Dissidentiä.
nyt heräsi mielenkiinto kuka?
- palstan.muisti
Ananias kirjoitti:
Hän on syntynyt 70-luvulla.
- voip-olla
Ananias kirjoitti:
Varmaan, siinä 80-luvun alussa. Vaikuttaa vain kirjoituksiltaan vanhemmalta. Siinä sulle ainakin varma trolli. Jäi kiinni ja tunnusti, kun esitti naista Sinisenä Enkelinä noin vuoden verran. Jututti erityisesti naisia, mutta myös miehiä.
tirsk kirjoitti:
Heh, enpä ole kuullut kenenkään käyttävän sanaa "skole" sitten 80-luvun.. Ja vielä moneen kertaan:))
Täytyy tunnustaa on siitä aikaa, kun skolessa varsinaisesti olin, mutta tarkoitan sillä yliopistoa. Olin tässä treffeillä amerikkalaisen naisen kanssa. Hän puhui "schoolings" tarkoitaen opintojaan. Joska puhun välillä englantia niin yliopisto on välillä School ja stadissa asuneena se vääntyy minulla muotoon Skole. Viimeksi käytin sanaa junassa keravalaiselle nuorelle miehelle tiistaina - kysyin, että alkaako hänellä skole ensiviikolla. Ruotsia se kai alunperin on niin kuin Spora?
Nyt ystävä tuli luokseni, miksi pitää lopettaa ilmeisesti tämän illan suhteen pariksi tunniksi, jotta ei ole epäkohtelias. Nähdään!Miss Zorro on varattu MINULLE!
:-Psuper-ytm kirjoitti:
Miss Zorro on varattu MINULLE!
:-PDissiksen kanssa voi tulla riitaa kunhan Dissi taas eroaa.
- sivusta_seuraaja
Ananias kirjoitti:
Dissiksen kanssa voi tulla riitaa kunhan Dissi taas eroaa.
Ei muuten eroa enää. Kyllä noi jutut on sitä luokkaa.
Ananias kirjoitti:
Dissiksen kanssa voi tulla riitaa kunhan Dissi taas eroaa.
Ei tule olemaan vastusta
sivusta_seuraaja kirjoitti:
Ei muuten eroa enää. Kyllä noi jutut on sitä luokkaa.
On vain ajan kysymys kun Dissi taas vetää palstaputken.
Yrittäjänainen ei katsele sellaista, ne arvostavat miestä joka ei pakene todellisuutta humalassa palstalle. Katsotaan kuin käy.super-ytm kirjoitti:
Ei tule olemaan vastusta
NaisZorro tuntuu viihtyvän Dissin seurassa, ovat kai kirjoitelleet jo parisen vuotta aktiivisesti toisilleen.
Herra super-ytm on sillävälin kiertänyt tahkoa.Ananias kirjoitti:
NaisZorro tuntuu viihtyvän Dissin seurassa, ovat kai kirjoitelleet jo parisen vuotta aktiivisesti toisilleen.
Herra super-ytm on sillävälin kiertänyt tahkoa.Mulla on etumatkaa noin 15 vuotta, Dissident on vasta-alkaja tässä juoksussa
super-ytm kirjoitti:
Miss Zorro on varattu MINULLE!
:-PEiköhän ne naiset päättä itse kenelle kuuluvat! :) Hänellä on jo mies, joka saattaa vierailla tällä palstalla, joten sen takia hän ei kerro täällä ilmeisesti kaikkea. Se mies on aikanaan löytynyt täältä, joten hän se on se todellisuudessa mies, joka on se palstan pari hänelle on?
super-ytm kirjoitti:
Mulla on etumatkaa noin 15 vuotta, Dissident on vasta-alkaja tässä juoksussa
Mitäs jätit NaisZorron kuin nallin (en viittaa palstanalliin) kalliolle?
NaisZorron sydän sykkii Dissille vaikkeis sitä myönnä julkisesti.
Kyllä jämpti on näin.- palsta_mummukka
Ananias kirjoitti:
Herra super-ytm on sillävälin kiertänyt tahkoa.He osaavat keskustella. Hassuttelevat väliin ja komppaavat toisiaan. Mutta eivät saa juuri haastettua toisiaan enää. Samoin kävi Disselle ja Liner T2;llekin. Loppu vääntö ja Liner T2 ei jaksanut muittenkaan lässytyksiä lukea. Keksi kai fiksumpaa tekemistä. Onhan LadyZorro neuvonut Disseekin häipymään palstalta, ettei jumi.
palsta_mummukka kirjoitti:
He osaavat keskustella. Hassuttelevat väliin ja komppaavat toisiaan. Mutta eivät saa juuri haastettua toisiaan enää. Samoin kävi Disselle ja Liner T2;llekin. Loppu vääntö ja Liner T2 ei jaksanut muittenkaan lässytyksiä lukea. Keksi kai fiksumpaa tekemistä. Onhan LadyZorro neuvonut Disseekin häipymään palstalta, ettei jumi.
Mummukka ei näe rakkautta, pitäisikö hommata brillit?
Dissin nykyinen hoituli ei saa Dissia pysyttelemään reaalielämässä kiinni. Veikkaan että ero on selvä ennen juhannusta 2019.Ananias kirjoitti:
Mitäs jätit NaisZorron kuin nallin (en viittaa palstanalliin) kalliolle?
NaisZorron sydän sykkii Dissille vaikkeis sitä myönnä julkisesti.
Kyllä jämpti on näin.NaisZorro on hankala pala, Dissidentille ylivoimainen
:-)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Eiköhän ne naiset päättä itse kenelle kuuluvat! :) Hänellä on jo mies, joka saattaa vierailla tällä palstalla, joten sen takia hän ei kerro täällä ilmeisesti kaikkea. Se mies on aikanaan löytynyt täältä, joten hän se on se todellisuudessa mies, joka on se palstan pari hänelle on?
Eiköhän ne naiset päättä itse kenelle kuuluvat!
Ei päätäsuper-ytm kirjoitti:
NaisZorro on hankala pala, Dissidentille ylivoimainen
:-)Veikkaan että Dissi vetää palstarännin ja yrittäjänaisystävä lemppaa Dissin kun tajuaa että mies pakenee koko ajan todellisuutta.
Voisiko naisZorran äidinvaistot herätä ja hän adoptoi Dissin?Ananias kirjoitti:
Yrittäjänainen ei katsele sellaista, ne arvostavat miestä joka ei pakene todellisuutta humalassa palstalle. Katsotaan kuin käy.Kylläpä on ana negatiivisena. Minä uskon että että palstaputket kyllä nainen kestää, dissin vaan pitää päästä liiallisesta ylianalysoinnista ja tunteista puhumisesta irti niin kaikki menee hyvin.
Harmaaritari kirjoitti:
Kylläpä on ana negatiivisena. Minä uskon että että palstaputket kyllä nainen kestää, dissin vaan pitää päästä liiallisesta ylianalysoinnista ja tunteista puhumisesta irti niin kaikki menee hyvin.
Olen realisti.
Palstalla on aika heikko juttujen taso enkä jaksa lähteä baariinkaan, joten on vain koetettava mennä näillä jutuilla kunnes pistän maate.Ananias kirjoitti:
Veikkaan että Dissi vetää palstarännin ja yrittäjänaisystävä lemppaa Dissin kun tajuaa että mies pakenee koko ajan todellisuutta.
Voisiko naisZorran äidinvaistot herätä ja hän adoptoi Dissin?Voisiko naisZorran äidinvaistot herätä ja hän adoptoi Dissin?
Epäilen etteisuper-ytm kirjoitti:
Voisiko naisZorran äidinvaistot herätä ja hän adoptoi Dissin?
Epäilen etteiNaisZorrallahan on nytkin joku kiukutteleva pojankoltiainen.
Lienee ajan kysymys kun kyllästyy epeliin ja lemppaa pihalle kodistaan. Äidinvaistot ei kuitenkaan katoa mihinkään...palsta_mummukka kirjoitti:
He osaavat keskustella. Hassuttelevat väliin ja komppaavat toisiaan. Mutta eivät saa juuri haastettua toisiaan enää. Samoin kävi Disselle ja Liner T2;llekin. Loppu vääntö ja Liner T2 ei jaksanut muittenkaan lässytyksiä lukea. Keksi kai fiksumpaa tekemistä. Onhan LadyZorro neuvonut Disseekin häipymään palstalta, ettei jumi.
Friendzonella kälättävät toisilleen
super-ytm kirjoitti:
Friendzonella kälättävät toisilleen
Sanoisin ettei, tunnetta tuntuu olevan. Ongelma on NaisZorran teinipoikaystävä, niillä menee huonosti.
Ananias kirjoitti:
Sanoisin ettei, tunnetta tuntuu olevan. Ongelma on NaisZorran teinipoikaystävä, niillä menee huonosti.
Pidetään silmällä
;-)super-ytm kirjoitti:
Pidetään silmällä
;-)Kohtalolle ei voi mitään, ja kohtalo on johdattanut Dissin ja NaisZorran yhteen.
Ananias kirjoitti:
Kohtalolle ei voi mitään, ja kohtalo on johdattanut Dissin ja NaisZorran yhteen.
Fuck me kohtalo, vitut ole
super-ytm kirjoitti:
Fuck me kohtalo, vitut ole
Et voi kohtalolle mitään, korkeintaan surra sitä.
- hyvä.pete
ananasa joutui kohdata miehen x)
Nyt ystävä tuli luokseni, miksi pitää lopettaa ilmeisesti tämän illan suhteen pariksi tunniksi, jotta ei ole epäkohtelias. Nähdään!Kiitos kysymästä, hiukan haikein fiiliksin kun lomat loppuu, vaikka olikin pitkä loma. Jotensakin en vaan vielä haluis lähtee pakertamaan, laiskuus iski. 😃
Mukavaa viikonloppua ja koulun alkua. Eipä täällä juur ennätä jatkossa ihmetellä. ☺️LadyZorro kirjoitti:
Höpö höpö Ananias ja Superi. Pihalla ko lumiukot kumpikin. Eikä oo ees ylläri. 😬
Nonono.
En arvellutkaan että myönnät mitään, mutta se on kaikkien nähtävissä.Ananias kirjoitti:
Nonono.
En arvellutkaan että myönnät mitään, mutta se on kaikkien nähtävissä.Nyt on palstagurut olleet epätarkkoina. Eikä ole huomanneet jotakin, mut ei haittaa. Parempi niin. Säilyy kaikilla rauha, kun ei ole spekuloitavaa syyttä suotta. Nih.
Kuten toi toinen perässähiihtäjä lumiukko totes, kaverivyöhykkeellä me Dissiksen kanssa läpätetään. ☺️
Hyvät yöt.super-ytm kirjoitti:
Eiköhän ne naiset päättä itse kenelle kuuluvat!
Ei päätäÄläkä sä itte viitti trollata!!!!!
LadyZorro kirjoitti:
Kiitos kysymästä, hiukan haikein fiiliksin kun lomat loppuu, vaikka olikin pitkä loma. Jotensakin en vaan vielä haluis lähtee pakertamaan, laiskuus iski. 😃
Mukavaa viikonloppua ja koulun alkua. Eipä täällä juur ennätä jatkossa ihmetellä. ☺️Skole alkaa, mutta kun se tehtyä läpi niin palkintona voi olla uusi työpaikka! Tulevaisuudelleen sitä töitä tekee. No viikonloppuisin täällä voidaan törmätä. Tulen perjantai-iltaisin ja kirjoittelen osittain sunnuntaihin, mutta viikolla pitäisi keskittyä muihin asioihin.
Onko siellä ollut ukkosta?LadyZorro kirjoitti:
Nyt on palstagurut olleet epätarkkoina. Eikä ole huomanneet jotakin, mut ei haittaa. Parempi niin. Säilyy kaikilla rauha, kun ei ole spekuloitavaa syyttä suotta. Nih.
Kuten toi toinen perässähiihtäjä lumiukko totes, kaverivyöhykkeellä me Dissiksen kanssa läpätetään. ☺️
Hyvät yöt.Suhteet alkavat toisinaan juuri niinkuin teillä.
Te viihdytte keskenänne, ja ajattelette että se on "vain" ystävyyttä. Sitten jossain vaiheessa asia alkaa itsellekin valjeta kun joku ulkopuolinen sanoo sen ääneen.
Kauniita unia ja oman kullan (Dissin) kuvia.- haltioitunut_höpsö
Ananias kirjoitti:
Yrittäjänainen ei katsele sellaista, ne arvostavat miestä joka ei pakene todellisuutta humalassa palstalle. Katsotaan kuin käy.Se mies rakastaa sitä naista. Voi lukea jutuista ihan. Ja on muuttanut ajatuskuvaansa eniten kuin kukaan tällä palstalla ikinä. Sen aistii miten hän nauttii.
haltioitunut_höpsö kirjoitti:
Se mies rakastaa sitä naista. Voi lukea jutuista ihan. Ja on muuttanut ajatuskuvaansa eniten kuin kukaan tällä palstalla ikinä. Sen aistii miten hän nauttii.
Dissi ei voi itselleen mitään.
Alkoholismi, läheisriippuvuus (lienee muuttunut palstariippuvuudeksi)...ei hyvältä näytä.- entäjos
Ananias kirjoitti:
Dissi ei voi itselleen mitään.
Alkoholismi, läheisriippuvuus (lienee muuttunut palstariippuvuudeksi)...ei hyvältä näytä.Entä jos se nainenkin on alkoholisti?
- ljljljljlkl
Ananias kirjoitti:
NaisZorrallahan on nytkin joku kiukutteleva pojankoltiainen.
Lienee ajan kysymys kun kyllästyy epeliin ja lemppaa pihalle kodistaan. Äidinvaistot ei kuitenkaan katoa mihinkään...:D Älä nyt.. :)
Eikö se ollut joku nuori ja komea hunksi.. :)
Toivon dissille onnea, mutta yrittäjät ovat usein superkiireisiä. On stressiä, suuri vastuu kun kuukausipalkka ei kilahda automaattisesti tilille, tilanteet muuttuvat.
Alkuhuumassa kaikki helppoa. Jos kummallakin lapsia, niin siinä sitten oma vääntönsä.. Exät voivat närkästyä, miljoona muutakin asiaa.. Faith.Hope.Love kirjoitti:
Skole alkaa, mutta kun se tehtyä läpi niin palkintona voi olla uusi työpaikka! Tulevaisuudelleen sitä töitä tekee. No viikonloppuisin täällä voidaan törmätä. Tulen perjantai-iltaisin ja kirjoittelen osittain sunnuntaihin, mutta viikolla pitäisi keskittyä muihin asioihin.
Onko siellä ollut ukkosta?Työpaikka tähtäimessä on mukavempaa opiskellakin. :)
Ei isompaa ukkosta, naapurissa oli kunnon ukkonen ja sateet. Viikonloppuisin minä pakerran opintojen parissa, arkena käyn töissä ja iltakoulussa. Niin nuo varsinaiset lukemiset ja tehtävät jää viikonlopuille. Tuskin kauheesti tänne rantaudun, mutta vannomatta paras. Jos pidän vaikka taukoa. :DAnanias kirjoitti:
Suhteet alkavat toisinaan juuri niinkuin teillä.
Te viihdytte keskenänne, ja ajattelette että se on "vain" ystävyyttä. Sitten jossain vaiheessa asia alkaa itsellekin valjeta kun joku ulkopuolinen sanoo sen ääneen.
Kauniita unia ja oman kullan (Dissin) kuvia.Voihan kaikki suhteet noin alkaa. On mulla alkanutkin, tämä nykyinen. Toki me huomattiin itse viihtyvämme yhdessä. Mutta emmä ole tästä nykyisestä suhteestani mihinkään lähtemässä. Siks nää onkin vähän hölmöjä ketjuja mulle, mutta pitihän tähänkin jotain provota. :D
Ananias kirjoitti:
Samaa yritin sanoa.
No tuon jutuista ei kannata ottaa mitään vakavasti. Kunhan hölisee joutavia, semmonen se on aina ollut sen tarkoitus. Ihan ihka aito trollailu tapaus. :)
Missä sopiva rako kohahduttaa, siellä se on.ljljljljlkl kirjoitti:
:D Älä nyt.. :)
Toivon dissille onnea, mutta yrittäjät ovat usein superkiireisiä. On stressiä, suuri vastuu kun kuukausipalkka ei kilahda automaattisesti tilille, tilanteet muuttuvat.
Alkuhuumassa kaikki helppoa. Jos kummallakin lapsia, niin siinä sitten oma vääntönsä.. Exät voivat närkästyä, miljoona muutakin asiaa..Eihän yli kolmekymppiset miehet mitään nuoria enää ole. Ukkoja nekin jo. :)
Dissille on varman selvää mitä yrittäjän arki on, mutta eiköhän he kumpikin ole osanneet asian ottaa huomioon ja ymmärtää ajan olevan määriteltyä työn vaatimustason mukaan. :)
Pääasia, että kokevat olevansa onnellisia yhdessä. Mä uskon, että he pärjää ja menestyy yhdessä. Rakkaus on semmoinen voimavara, ettei mikään.ljljljljlkl kirjoitti:
:D Älä nyt.. :)
Alkuhuumassa kaikki helppoa. Jos kummallakin lapsia, niin siinä sitten oma vääntönsä.. Exät voivat närkästyä, miljoona muutakin asiaa..On ilmennyt ettei ollut hunxi, ja kiukkuaa kovasti. Lähtö tulossa.
Ananias kirjoitti:
On ilmennyt ettei ollut hunxi, ja kiukkuaa kovasti. Lähtö tulossa.
No mutta onneks sä olet täydellinen. :D
LadyZorro kirjoitti:
Voihan kaikki suhteet noin alkaa. On mulla alkanutkin, tämä nykyinen. Toki me huomattiin itse viihtyvämme yhdessä. Mutta emmä ole tästä nykyisestä suhteestani mihinkään lähtemässä. Siks nää onkin vähän hölmöjä ketjuja mulle, mutta pitihän tähänkin jotain provota. :D
Usein x-sukupolven ihmisten suhteet alkoivat panosta. Herättiin, otettiin yhdessä aamupalaa, ja pian tehtiin yhdessä päivällistäkin. Tuossa vaiheessa ei ollut enää paluuta "entiseen".
Joskus joutunut itsekin parin viikon kohdalla sanomaan panolle että mielestäni meidän kuuluisi erota, olin liian humalassa kohdatessamme, tuli tehtyä virhearvio.
Mutta teillä on tunnetta, se on hienoa.LadyZorro kirjoitti:
No tuon jutuista ei kannata ottaa mitään vakavasti. Kunhan hölisee joutavia, semmonen se on aina ollut sen tarkoitus. Ihan ihka aito trollailu tapaus. :)
Missä sopiva rako kohahduttaa, siellä se on.Se luulee että rakastat sitä, oli vihainen kun mainitsin ohimennen Dissistä.
Ananias kirjoitti:
Usein x-sukupolven ihmisten suhteet alkoivat panosta. Herättiin, otettiin yhdessä aamupalaa, ja pian tehtiin yhdessä päivällistäkin. Tuossa vaiheessa ei ollut enää paluuta "entiseen".
Joskus joutunut itsekin parin viikon kohdalla sanomaan panolle että mielestäni meidän kuuluisi erota, olin liian humalassa kohdatessamme, tuli tehtyä virhearvio.
Mutta teillä on tunnetta, se on hienoa.Kukin taaplaa tyylillään. Toiset retkahtaa pannessa toiset jutellessa. :)
Ananias kirjoitti:
Se luulee että rakastat sitä, oli vihainen kun mainitsin ohimennen Dissistä.
Höpöhöpö, sä luulet että se luulee. Ei se luule mitään, se tietää mitä se tekee ja miksi. Trollit on semmoisia. :)
LadyZorro kirjoitti:
Höpöhöpö, sä luulet että se luulee. Ei se luule mitään, se tietää mitä se tekee ja miksi. Trollit on semmoisia. :)
Pitäishän sun se trollina itsekin tietää, miksi joku trollaa.
LadyZorro kirjoitti:
Kukin taaplaa tyylillään. Toiset retkahtaa pannessa toiset jutellessa. :)
Olet jo toisella kierroksella.
LadyZorro kirjoitti:
Ei vaikuta trollilta, sanoisin että se on oikeasti rakastanut sua 15 vuotta.
Ananias kirjoitti:
Ei vaikuta trollilta, sanoisin että se on oikeasti rakastanut sua 15 vuotta.
Niin varmaan, kas kun ei koko elämäni. Höpöjuttuja se höpöttelee ja nauraa partaansa ( jos semmonen vielä on), kun muut kattoo ihmeissään mitäs tää on. :)
Usko mua, se on trollien trolli. Mä olen vaan kohde, jonka kiusaaminen on kivaa, jos satun kiusaantumaan. Mä vaan en helposti satu kiusaantumaan.LadyZorro kirjoitti:
Niin varmaan, kas kun ei koko elämäni. Höpöjuttuja se höpöttelee ja nauraa partaansa ( jos semmonen vielä on), kun muut kattoo ihmeissään mitäs tää on. :)
Usko mua, se on trollien trolli. Mä olen vaan kohde, jonka kiusaaminen on kivaa, jos satun kiusaantumaan. Mä vaan en helposti satu kiusaantumaan.Tunnistan trollit, olenhan palstan virallinen trollinmetsästäjä.
Super-ytm ei ole trolli.Ananias kirjoitti:
Tunnistan trollit, olenhan palstan virallinen trollinmetsästäjä.
Super-ytm ei ole trolli.Mutta minä olen, hähä. :D
Noniin, työt kutsuu. Mukavaa päivää headhunterille. ;)LadyZorro kirjoitti:
Työpaikka tähtäimessä on mukavempaa opiskellakin. :)
Ei isompaa ukkosta, naapurissa oli kunnon ukkonen ja sateet. Viikonloppuisin minä pakerran opintojen parissa, arkena käyn töissä ja iltakoulussa. Niin nuo varsinaiset lukemiset ja tehtävät jää viikonlopuille. Tuskin kauheesti tänne rantaudun, mutta vannomatta paras. Jos pidän vaikka taukoa. :DJos pidät tauko, niin harmi, mutta kenties se on parempi muun elämän kannalta. Minäkin lähinnä päivystän viikonloppuisin ja käyn soittamassa suuta "Luterilaisuus"-palstalla uskonnosta. Se päivystäminen on sitä, että odotan kirjoittakoo Dissident jotain ja "Oy_Bimbo_Ab". Jälkimmäinen kirjoittelee silloin tällöin "Miehen logiikka" -palstalle. Jotain läppää siis heidän täällä viikonloppuisin, mutta viikolla on minunkin tarkoitus opiskella ensiviikosta lähtien. Joksikin pitäisi tulla?
Tänään aloitin sokeripäivän. Olen käytänössä ilman sokeria paitsi viikonloput (lauantai on ainut päivä jolloin saa ostaa sokeria). Sitten lauantaisin saan ostaa kaupasta Fazerin Sinisen- suklaapatukan ja kaksi pulloa Coca-Colaa. Sitten viikolla ei saa laittaa kuin sokeria kahviin tai teehen. Mistä suklaasta sinä pidät tai jostain sokerisesta?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Jos pidät tauko, niin harmi, mutta kenties se on parempi muun elämän kannalta. Minäkin lähinnä päivystän viikonloppuisin ja käyn soittamassa suuta "Luterilaisuus"-palstalla uskonnosta. Se päivystäminen on sitä, että odotan kirjoittakoo Dissident jotain ja "Oy_Bimbo_Ab". Jälkimmäinen kirjoittelee silloin tällöin "Miehen logiikka" -palstalle. Jotain läppää siis heidän täällä viikonloppuisin, mutta viikolla on minunkin tarkoitus opiskella ensiviikosta lähtien. Joksikin pitäisi tulla?
Tänään aloitin sokeripäivän. Olen käytänössä ilman sokeria paitsi viikonloput (lauantai on ainut päivä jolloin saa ostaa sokeria). Sitten lauantaisin saan ostaa kaupasta Fazerin Sinisen- suklaapatukan ja kaksi pulloa Coca-Colaa. Sitten viikolla ei saa laittaa kuin sokeria kahviin tai teehen. Mistä suklaasta sinä pidät tai jostain sokerisesta?Se on vähän pakko pitää taukoa,jos mielii saada kaikki IRL asiat kunnialla hoidettua. :)
Ja mulle on tärkeää, että teen hyvin sen minkä teen. Ethän ole liian ehdoton sokerin suhteen? Liian tiukat "ei saa " listat ei ehkä ole kovin kanustavia. :)
Suklaa on hyvää, aina kun siinä on Fazer kyljessä. :DLadyZorro kirjoitti:
Se on vähän pakko pitää taukoa,jos mielii saada kaikki IRL asiat kunnialla hoidettua. :)
Ja mulle on tärkeää, että teen hyvin sen minkä teen. Ethän ole liian ehdoton sokerin suhteen? Liian tiukat "ei saa " listat ei ehkä ole kovin kanustavia. :)
Suklaa on hyvää, aina kun siinä on Fazer kyljessä. :DLadyZorro: "Ethän ole liian ehdoton sokerin suhteen? Liian tiukat "ei saa " listat ei ehkä ole kovin kanustavia. :) "
Lähes ehdoton. Lihoin tässä keväällä 107 kiloon, mistä en pidä. Jossain sadassa kilossa lähes kaksimetrisenä ei ole mahaa juuri ollenkaan, mutta nyt ihan pikkuisen häiritsee alkava pienoinen outokumpu. Se outokummun alku saa jättämään sokerin jokseenkin ehdottomasti pois. Haluan päästä alle 100 kilon ja jos loistavasti menee niin tarkoitus on paina jotain 88 kiloa, jossa ei ole enää oikeastaan mitään ylimääräistä. Tällä vuosikymmenellä muutama vuosi sitten painoin alle 90 kiloa ja se on nyt haaveena. Myös taloudellisesti tulee säästöä, jos viikossa saa ostaa yhden suklaapatukan lauantaina ja 2 pulloa Coca-Colaa. Muutan nyt elintapoja, siksi kunnes alkaa paino tippua. 100 kilossa ei häiritse paino, mutta 107 kilossa hävettää se, että on pieni outokummun alku. Sitä ei tosissaan halua hankkia itselleen, sillä se on esteettisesti ruma. Lisäksi juoksin tässä kesällä kaksi kilometriä ja huomasin juoksemiseen vähän painon olevan liikaa. Siinä 90 kiloisena jalka nousisi paljon kevyemmin ylös. Sinulla ei ole paino-ongelmia? Itsellänikään ei oikeastaan ollut ennen kevättä ja kesää 2018.
Hyvää opiskelua viikonloppuna ja muuten! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
LadyZorro: "Ethän ole liian ehdoton sokerin suhteen? Liian tiukat "ei saa " listat ei ehkä ole kovin kanustavia. :) "
Lähes ehdoton. Lihoin tässä keväällä 107 kiloon, mistä en pidä. Jossain sadassa kilossa lähes kaksimetrisenä ei ole mahaa juuri ollenkaan, mutta nyt ihan pikkuisen häiritsee alkava pienoinen outokumpu. Se outokummun alku saa jättämään sokerin jokseenkin ehdottomasti pois. Haluan päästä alle 100 kilon ja jos loistavasti menee niin tarkoitus on paina jotain 88 kiloa, jossa ei ole enää oikeastaan mitään ylimääräistä. Tällä vuosikymmenellä muutama vuosi sitten painoin alle 90 kiloa ja se on nyt haaveena. Myös taloudellisesti tulee säästöä, jos viikossa saa ostaa yhden suklaapatukan lauantaina ja 2 pulloa Coca-Colaa. Muutan nyt elintapoja, siksi kunnes alkaa paino tippua. 100 kilossa ei häiritse paino, mutta 107 kilossa hävettää se, että on pieni outokummun alku. Sitä ei tosissaan halua hankkia itselleen, sillä se on esteettisesti ruma. Lisäksi juoksin tässä kesällä kaksi kilometriä ja huomasin juoksemiseen vähän painon olevan liikaa. Siinä 90 kiloisena jalka nousisi paljon kevyemmin ylös. Sinulla ei ole paino-ongelmia? Itsellänikään ei oikeastaan ollut ennen kevättä ja kesää 2018.
Hyvää opiskelua viikonloppuna ja muuten! :)Terveys on aina järki sijoitus, komppaan. Mutta et sinä pientä masua tarvitse hävetä. Olotila tietysti kohenee, kun ei ole ylimääräistä mukana raahattavaa ja ruoka on ruokaa, ei herkkuja.
Ruokahan on herkkua, nam. 😇
Kiitos!!LadyZorro kirjoitti:
Terveys on aina järki sijoitus, komppaan. Mutta et sinä pientä masua tarvitse hävetä. Olotila tietysti kohenee, kun ei ole ylimääräistä mukana raahattavaa ja ruoka on ruokaa, ei herkkuja.
Ruokahan on herkkua, nam. 😇
Kiitos!!LadyZorro: "Mutta et sinä pientä masua tarvitse hävetä. Olotila tietysti kohenee, kun ei ole ylimääräistä mukana raahattavaa ja ruoka on ruokaa, ei herkkuja."
Kyllä se maha vähän hävettää. Helteitten aikana yhtenä päivänä liikuin ilman paitaa. Piti silloin vetää pihalla vatsaa sisään, jotta paidatta olisi näyttänyt hyvån näköiseltä. Pitää syödä sitä ruokaa ja jättää ne herkut vähemmälle. Käyn muutaman kerran vielä Subwayssa ja sitten keskitän syömiset viikonloppua lukuunottamatta yliopistolle. Pitää sijoittaa tosissaan terveyteen ja siihen, että ei liho. Kesällä 2015 olin hetken vähän läski, kun painoin 110 kiloa. Siihen en halua enää koskaan mennä, vaikka olen lähes 2 metrinen. Kaksimetriselle normaalinpainonraja on 99,9 kiloa eli pitäisi pysyä alle 100 kiloisena tai ainakin melkein.
Subissa kävin tänään syömässä. Siellä sai 30 sentisen edullisesti. Siinä puolikkain söi kaveri. Sinä tykkäsit myös Subwaysta? Mikä on suosikkisi tai perheen suosikit?
Mitwit...
Sergei ja Floweri
Pönttis ja PujisVälimerkitön ja valtakunta.
.. NoHomo.. ;D.. VälimerkitönMies on tuskin Myöskään.. Sen verran se ainakin Kritisoi monesti BubbeliPoikii ja Niiren Jutskii..;D
- täydellinen.osuvuus
pertti-setä (ananias) ja darkfear
- tämäolihelppo
Se on jokin luonnonlaki, että kaikki asuntovaunupuistolaiset sopivat toisilleen.
Heh, vaikka trollikka tuolla ylempänä tulittaa kaikkea negatiivista niin joo, olen samaa mieltä että palstan kautta ei varmaan tule tavattua ketään mutta jos noin muutewn siviilissä tapaisi jonkun tuommoisen trollikan tapaisen äkäilijän joka kuvittelee olevavansa hankala niin ei kai semnmoinen kovin hankala kuitenkaan olisi jos vaan leipois pullaa äkäillessäänkin. Oikeasti ainakin minun luonteiselle ois ihan helppo nakki pärjätä, parin päivän mykkäkouluhan ois ihan jees välillä ja jos kova kälättämään vois olla vaikka viikonkin joskus hiljaa, se ois ihan suotavaa :D Sitten jos nainen laukoo totuuksia minun mielipiteistä sehän on helpppo kuitenkin kuitata sanomalla "joopa joo", ja voi nukkua sohvalla, nukunhan joskus muutenkin niin ei haittais, saattais olla se toinen jota sohvalla nukkkuminen alkais rassaamaan :D mutta jo, noin muuten ehkä helpompaa ois joustavampiluonteisen naisen kanssa, joo en tiiä, kyllä kai palstanaisten(kin) kanssa voi pärjätä, onhan täällä paljon noita varattujakin.
- riitaloppuuheti
Äkäilijän saa heti hiljaiseksi kun sanoo "olet kulta ihana" ja ottaa syliin.
- eitoimiheterosuhteissa
riitaloppuuheti kirjoitti:
Se toimii vain teillä homoilla.
riitaloppuuheti kirjoitti:
Minusta kyllä olisi äärettömän huonoa taktiikkaa palkita äkäilijä käytöksestään, sehän pian varmaan oppii että aina kun äkäilee saa tahtonsa lävitse ja sinut mukavaksi itseään kohtaan. Itse mieluummin näyttäisin äkäilijälle että siinähän äkäilet mutta saat äkäillä ihan yksinäs, minua ei kiinnosta. Meen sohvalle nukkumaan ja ehkä tuun takas sun viereen sitten kun pyydät anteeks turhaa äkäilyäs mulle, varmaan se äkäilijä aikaa myöten oppis.
LadyZorro kirjoitti:
Heh, mitäs jos ei oppiskaan, siinäpä ois kaksi jääräpäätä ihmeissään. 😳
Se vaara toki on aina olemassa mutta minuthan saisi aina sovinnolliseksi leipomalla tuoretta pullaa, tietysti sitten jos ei osaa tai halua voisi tulla pitkiäkin taukoja rupatteluihin :D
- justjust
Harmaaritari kirjoitti:
Se vaara toki on aina olemassa mutta minuthan saisi aina sovinnolliseksi leipomalla tuoretta pullaa, tietysti sitten jos ei osaa tai halua voisi tulla pitkiäkin taukoja rupatteluihin :D
Ai sut pitää lepytellä pullalla mutta et suostu lepyttelemään naista.
justjust kirjoitti:
Ai sut pitää lepytellä pullalla mutta et suostu lepyttelemään naista.
Saattaisin minä murjottajan autoon talvirenkaat vaihtaa salaa jos on siihen sopiva vuodenaika.
- Mr.Melrose
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta kyllä olisi äärettömän huonoa taktiikkaa palkita äkäilijä käytöksestään, sehän pian varmaan oppii että aina kun äkäilee saa tahtonsa lävitse ja sinut mukavaksi itseään kohtaan. Itse mieluummin näyttäisin äkäilijälle että siinähän äkäilet mutta saat äkäillä ihan yksinäs, minua ei kiinnosta. Meen sohvalle nukkumaan ja ehkä tuun takas sun viereen sitten kun pyydät anteeks turhaa äkäilyäs mulle, varmaan se äkäilijä aikaa myöten oppis.
Sullapa kun sitä onkin sellanen taktiikka että!!
Jotenkin en ihmettele, että olet itseksesi.
Olisiko syytä vaihtaa taktiikkaa, mitä luulet? Tai no et tietenkään niin luule. No, omapahan on asiasi. - noinsitäpitää
Harmaaritari kirjoitti:
Saattaisin minä murjottajan autoon talvirenkaat vaihtaa salaa jos on siihen sopiva vuodenaika.
Noniin onhan sulla sydän sittenkin.
Harmaaritari kirjoitti:
Luulen kyllä minä valmistaisin pullan toisin.
Mutta ukko kulta on murjottaja ja syy on aina minun käytöksessäni. Kysyn liian uhkarohkeita ja suututan sillä tai käyttäydyn nhuonosti kuin viimeksi valvon.Harmaaritari kirjoitti:
Älä anna nyt periksi näille nykyajan hömpötyksille. Vahva itsenäinen nainen ja sitä rataa. Jos nainen on pahalla päällä, äksyilee tai vihoittelee sinulle se tarkoittaa että nainen luottaa sinuun ja uskaltaa näyttää sinulle pahan olonsa. Silloin mitataan se miehen arvo ja itsekunnioitus. Siitä tilanteesta ei vaan karata, ei karattu 50-luvulla eikä karata nyt eikä karata tulevaisuudessa.
Se että nainen sinulle vihoittelee ei aina tarkoita että olet tehnyt jotakin väärin mutta jos nainen on sitä mieltä että olet syyllinen niin ei kannata heti kiistää koska jos nainen on näin päättänyt niin syyllinenhän sinä olet. Tärkeintä onkin alussa poistaa kiistan oireet joka onnistuu joskus syliinotolla, halailulla tai suudelmilla. Ei muuta kuin lähelle vaan ja nätisti kysyt että mistähän moinen pahantuulisuus. (jos sulla on spanielin katse tai sellainen sänkykamarikatse niin käytä toki) Jos ei vastausta heti tule niin suudelma suulle ja kädet lanteille.
Useinhan nainen kääntyy ja toteaa että jos et tiedä niin ei hänen tarvi sanoakaan. (älä muuten missään nimessä kyseenalaista tätä päättelyä, siitä ei riita muuten kuin pahene). No kääntyessään nainen paljastaa kaulan ja niskan seutunsa jota on kyllä aina ihana suudella. Jos tuntuu ettei vieläkään äksyily lopu niin ota takapakkia, keitä kahvit ja riisu vaikka nainen katseellasi aikasi kuluksi. Kyllä nainen jo nyt tietää että olet valmis kuuntelemaan.
Nyt on luotu turvallinen keskusteluhteys jolloin oireiden sijaan voidaan hoitaa tautia. Syyt voivat olla sitten se että töissä on tapahtunut jotakin tai et ole laittanut verhon nipsua paikalleen vaikka lupasit vuonna 2014. Tässä muuten sitten kannattaa pysyä asialinjalla eikä ainakaan koittaa mitään kokeellista huumoria. Jos naista harmittaa että naapurin rouvalla on isommat rinnat (en tiedä voiko mies selvitä tällaisesta riidasta kuivin jaloin) niin älä ainakaan sano että niissä on enemmän karvoja.
Sitten kun asia on saatu päätökseen niin voit varovaisesti kysäistä että oliko se että olin unohtanut "seitsemän kuukautta yhdessä päivän" tämän riitelyn arvoinen. Pikku hiljaa nainen siinä havahtuu mitkä riidat oikeasti ovat riidan arvoisia ja ennenkaikkea sen että kun naiselle tulee tarve hakea tukea ja turvaa hän tietää mistä sitä löytää.M184 kirjoitti:
Älä anna nyt periksi näille nykyajan hömpötyksille. Vahva itsenäinen nainen ja sitä rataa. Jos nainen on pahalla päällä, äksyilee tai vihoittelee sinulle se tarkoittaa että nainen luottaa sinuun ja uskaltaa näyttää sinulle pahan olonsa. Silloin mitataan se miehen arvo ja itsekunnioitus. Siitä tilanteesta ei vaan karata, ei karattu 50-luvulla eikä karata nyt eikä karata tulevaisuudessa.
Se että nainen sinulle vihoittelee ei aina tarkoita että olet tehnyt jotakin väärin mutta jos nainen on sitä mieltä että olet syyllinen niin ei kannata heti kiistää koska jos nainen on näin päättänyt niin syyllinenhän sinä olet. Tärkeintä onkin alussa poistaa kiistan oireet joka onnistuu joskus syliinotolla, halailulla tai suudelmilla. Ei muuta kuin lähelle vaan ja nätisti kysyt että mistähän moinen pahantuulisuus. (jos sulla on spanielin katse tai sellainen sänkykamarikatse niin käytä toki) Jos ei vastausta heti tule niin suudelma suulle ja kädet lanteille.
Useinhan nainen kääntyy ja toteaa että jos et tiedä niin ei hänen tarvi sanoakaan. (älä muuten missään nimessä kyseenalaista tätä päättelyä, siitä ei riita muuten kuin pahene). No kääntyessään nainen paljastaa kaulan ja niskan seutunsa jota on kyllä aina ihana suudella. Jos tuntuu ettei vieläkään äksyily lopu niin ota takapakkia, keitä kahvit ja riisu vaikka nainen katseellasi aikasi kuluksi. Kyllä nainen jo nyt tietää että olet valmis kuuntelemaan.
Nyt on luotu turvallinen keskusteluhteys jolloin oireiden sijaan voidaan hoitaa tautia. Syyt voivat olla sitten se että töissä on tapahtunut jotakin tai et ole laittanut verhon nipsua paikalleen vaikka lupasit vuonna 2014. Tässä muuten sitten kannattaa pysyä asialinjalla eikä ainakaan koittaa mitään kokeellista huumoria. Jos naista harmittaa että naapurin rouvalla on isommat rinnat (en tiedä voiko mies selvitä tällaisesta riidasta kuivin jaloin) niin älä ainakaan sano että niissä on enemmän karvoja.
Sitten kun asia on saatu päätökseen niin voit varovaisesti kysäistä että oliko se että olin unohtanut "seitsemän kuukautta yhdessä päivän" tämän riitelyn arvoinen. Pikku hiljaa nainen siinä havahtuu mitkä riidat oikeasti ovat riidan arvoisia ja ennenkaikkea sen että kun naiselle tulee tarve hakea tukea ja turvaa hän tietää mistä sitä löytää.Joo en en annakaan vaan menen 50-lukulaisella miehekkäällä tavalla läpi karikot, annan naisen rauhassa aikansa murjottaa enkä anna siimaa palkitsemalla huonosta käytöksestä. Johtuisikohan tosiaan 2000-luvun naisten yleinenkin rähjääminen siitä että ne on 2000-luvun miesten kanssa eläessään oppineet siihen että käyttäytymällä huonosti toista kohtaan saa palkintoja, suukkoja, lepyttelyviikonloppuja kylpylässä jne.? joo ei semmoista. Toki saa vähän murjottaa jos siihen on aihetta, minun kanssa tuskin isosti olisi, ja silloin ehkä voisin lepytelläkin mutta joa aiheetta aletaan murjottelemaan en missään nimessä palkitsisi sellaisesta käytöksestä vaan antaisin kiehua omissa liemissään ja sitten kun tulee järkiinsä voisi tietysti pienen palkinnnon antaa minulle kärsivällisyydestä kun en ole jo pakannut laukkuja ja muuttanut osoitetta.
Veikkaan että aika moni eronnut mies jos jälkeenpäin ihan rehellisesti tutkisi itsensä ja naisensa käytöstä liitossa tulisi varmaan siihen loputulokseen että vireh on ollut juuuri siinä että nainen oppi tuittuilemaan ja mies oppi lerpyttelemään, siitä syntyi jatkuva kierre jossa jossa nainen aina vaan haki enemmä´n huomiota ja hyvää itselleen kilahtamalla milloin mistäkin ja mies venyi aina vaan enemmän miellyttämään jotta saisi liittonsa kuntoon. Ei onnistuis minun kaa, huono käytöstä on huonoa käytöstä enkä jäisi senmmoista katselemaan kovin pitkäksi aikaa vaan nostaisin sitten kytkintä varmaan jos ei toinenkin oppisi elämään kumppaniaan kunnioittaen ja ytmmärtäen ilman turhia tuittuiluja.Harmaaritari kirjoitti:
Vitsi mä sain jo mielikuvan, kun Harmis on ruuvannut äkäilijän auton alle telvirenkaat elokuussa! Kengänkärellään kairaa maata ja korvat luimussa ottaa huutia vastaan.... Noku mä....
No huomasithan kyllä laittaa tuonne loppuun tarkennuksen, että jos sattuu vaan aika olemaan kohdallaan. Mutta mietippäs jos onkin vaan kitkat? Eihän niitä tartte veivata mihkään, kun ajaa vaan.... ootko funtsinut sellaista skenaariota?Dissident kirjoitti:
Vitsi mä sain jo mielikuvan, kun Harmis on ruuvannut äkäilijän auton alle telvirenkaat elokuussa! Kengänkärellään kairaa maata ja korvat luimussa ottaa huutia vastaan.... Noku mä....
No huomasithan kyllä laittaa tuonne loppuun tarkennuksen, että jos sattuu vaan aika olemaan kohdallaan. Mutta mietippäs jos onkin vaan kitkat? Eihän niitä tartte veivata mihkään, kun ajaa vaan.... ootko funtsinut sellaista skenaariota?No kyllä ne kitkakuskitkin kesällä tuntuu ajavan kesiksillä ja laittavat talveksi vaan ne kitkat alle. Itsehän toki ajaisin ympäri vuoden varmaan kun se olisi järkevintä, pari vuotta menisi varmaan ja sitten taas uusisi koko satsin. En muuten kairais kengäönkärjellä maata ja ainakaan ottais huutia vastaan, ojentasin vaan tunkkia että vaihda sitten ite takas jos ei kelpaa :D Sitten jos äkäilijä siihen että "piä tunkkis!" niin totisesti pitäisinkin, äkäilijä saattais jäädä ilman sitä tunkkia sitten ikuisesti.
Harmaaritari kirjoitti:
No kyllä ne kitkakuskitkin kesällä tuntuu ajavan kesiksillä ja laittavat talveksi vaan ne kitkat alle. Itsehän toki ajaisin ympäri vuoden varmaan kun se olisi järkevintä, pari vuotta menisi varmaan ja sitten taas uusisi koko satsin. En muuten kairais kengäönkärjellä maata ja ainakaan ottais huutia vastaan, ojentasin vaan tunkkia että vaihda sitten ite takas jos ei kelpaa :D Sitten jos äkäilijä siihen että "piä tunkkis!" niin totisesti pitäisinkin, äkäilijä saattais jäädä ilman sitä tunkkia sitten ikuisesti.
Ikävä immeinen oot...
Heh...
Joskus mietin noita kitkanassuja, mutta kyllähän talvella nastat on nastat....mutta kuluneilla kitkoilla kesällä on vetästy jotkut michelinien energyt romukoppaan taloudellisuudessa esim. Se on aika jännä juttu sinäänsä. Ja varmaan ne osaa olla myös kesällä hiljaiset....vissiin kuumalla "jojoilevat" hiukan alla...- 5787fvjjde
Harmaaritari kirjoitti:
Joo en en annakaan vaan menen 50-lukulaisella miehekkäällä tavalla läpi karikot, annan naisen rauhassa aikansa murjottaa enkä anna siimaa palkitsemalla huonosta käytöksestä. Johtuisikohan tosiaan 2000-luvun naisten yleinenkin rähjääminen siitä että ne on 2000-luvun miesten kanssa eläessään oppineet siihen että käyttäytymällä huonosti toista kohtaan saa palkintoja, suukkoja, lepyttelyviikonloppuja kylpylässä jne.? joo ei semmoista. Toki saa vähän murjottaa jos siihen on aihetta, minun kanssa tuskin isosti olisi, ja silloin ehkä voisin lepytelläkin mutta joa aiheetta aletaan murjottelemaan en missään nimessä palkitsisi sellaisesta käytöksestä vaan antaisin kiehua omissa liemissään ja sitten kun tulee järkiinsä voisi tietysti pienen palkinnnon antaa minulle kärsivällisyydestä kun en ole jo pakannut laukkuja ja muuttanut osoitetta.
Veikkaan että aika moni eronnut mies jos jälkeenpäin ihan rehellisesti tutkisi itsensä ja naisensa käytöstä liitossa tulisi varmaan siihen loputulokseen että vireh on ollut juuuri siinä että nainen oppi tuittuilemaan ja mies oppi lerpyttelemään, siitä syntyi jatkuva kierre jossa jossa nainen aina vaan haki enemmä´n huomiota ja hyvää itselleen kilahtamalla milloin mistäkin ja mies venyi aina vaan enemmän miellyttämään jotta saisi liittonsa kuntoon. Ei onnistuis minun kaa, huono käytöstä on huonoa käytöstä enkä jäisi senmmoista katselemaan kovin pitkäksi aikaa vaan nostaisin sitten kytkintä varmaan jos ei toinenkin oppisi elämään kumppaniaan kunnioittaen ja ytmmärtäen ilman turhia tuittuiluja.”...joa aiheetta aletaan murjottelemaan en missään nimessä palkitsisi sellaisesta käytöksestä vaan antaisin kiehua omissa liemissään ja sitten kun tulee järkiinsä voisi tietysti pienen palkinnnon antaa minulle kärsivällisyydestä kun en ole jo pakannut laukkuja ja muuttanut osoitetta.”
Et sinä yhtä päivää pidempään mykkäkoulua kestä saman katon alla kun avaat yhteyden ja kysyt että mikä vaivaa. Uhota saa aina mutta et sinä mihinkään muuttaisi omasta kodistasi. - ouyuyiuyiuo
Mansikkakakku olis sopinut harmikselle..
Dissident kirjoitti:
Ikävä immeinen oot...
Heh...
Joskus mietin noita kitkanassuja, mutta kyllähän talvella nastat on nastat....mutta kuluneilla kitkoilla kesällä on vetästy jotkut michelinien energyt romukoppaan taloudellisuudessa esim. Se on aika jännä juttu sinäänsä. Ja varmaan ne osaa olla myös kesällä hiljaiset....vissiin kuumalla "jojoilevat" hiukan alla...Joo toki nastat on nastat ja ok-asukkina sulla varmaan se perinteinen toimii mutta minun tapauksessa kitkat jotka sitten vaihtuis parin-kolmen välein olis paras ratkaisu kun niilläkin pääsis aikansa eikä olis renkaiden säilöntäongelmia. Tuossa keväällä kun vaihdoin autoa niin jos olisin päätynyt ihan bränikän tilaamaan siihen en olis kaksia renkaita ottanutkaan vaan laittanut sitten syksyllä kitkat alle ja ajellut niillä niin kauan kuin pääsee. No siinä oli sitten yksi uusi esittelymalli hyvinkin vaihtoehtona mutta siinä oli ne kahdet mallikohtaiset rattaat17-tuuman aluilla niin ei ois päässyt yksiin renkaisiin ja sitten kun kuitenkin vaihdoin käytetyn niin siinäkin tuli sitten kahdet renkaat ja molemmissa kulutuspintaa niin paljon ettei tässä nyt pariin vuoteen ainakaan pääse yhden rengassarjan sydeemiin kun ei viitsi ihan hyviä nastarenkaita hävittääkään, mennään noilla mitä on.
5787fvjjde kirjoitti:
”...joa aiheetta aletaan murjottelemaan en missään nimessä palkitsisi sellaisesta käytöksestä vaan antaisin kiehua omissa liemissään ja sitten kun tulee järkiinsä voisi tietysti pienen palkinnnon antaa minulle kärsivällisyydestä kun en ole jo pakannut laukkuja ja muuttanut osoitetta.”
Et sinä yhtä päivää pidempään mykkäkoulua kestä saman katon alla kun avaat yhteyden ja kysyt että mikä vaivaa. Uhota saa aina mutta et sinä mihinkään muuttaisi omasta kodistasi.Niin, voihan se olla niinkin mutta vaikka kysyiskin niin todennnäköisestihän se murjotus vaan jatkuis kunnes tajuaa oman hölmöytensä sen suhteeen. No joo, ehkä se sitten murjottelija sais pakata kassinsa jos haluaa, en minä ketään alkais väkisin pitämään ja jos tuntuu elo ja olo huonolta minun luona sehän ois kuitenkin sitten paras ratkaisu etsiä sitä onnea muualta.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo toki nastat on nastat ja ok-asukkina sulla varmaan se perinteinen toimii mutta minun tapauksessa kitkat jotka sitten vaihtuis parin-kolmen välein olis paras ratkaisu kun niilläkin pääsis aikansa eikä olis renkaiden säilöntäongelmia. Tuossa keväällä kun vaihdoin autoa niin jos olisin päätynyt ihan bränikän tilaamaan siihen en olis kaksia renkaita ottanutkaan vaan laittanut sitten syksyllä kitkat alle ja ajellut niillä niin kauan kuin pääsee. No siinä oli sitten yksi uusi esittelymalli hyvinkin vaihtoehtona mutta siinä oli ne kahdet mallikohtaiset rattaat17-tuuman aluilla niin ei ois päässyt yksiin renkaisiin ja sitten kun kuitenkin vaihdoin käytetyn niin siinäkin tuli sitten kahdet renkaat ja molemmissa kulutuspintaa niin paljon ettei tässä nyt pariin vuoteen ainakaan pääse yhden rengassarjan sydeemiin kun ei viitsi ihan hyviä nastarenkaita hävittääkään, mennään noilla mitä on.
No joskus tosiaan mietin, kun ei tarvinnut ajella pikkuteitä kovinkaan paljoa. Sama se on kuivalla asfaltilla ajella koko vuoden kitkoilla, mutta niin se vaan muuttui elämä, että itseasiassa nyt niitä nastoja todella tarvitsee.
Itsekin mietin, että jos kitkat vaikka maksais 800 euroa ja niillä pääsis 2 vuotta, niin sama rengassatsi tuplana ois sen 1200 vaikka ja kolme vuotta, niin aika samoihin jäis, mutta oispa jumppaa vähemmän.... mutta mikäs tuossa on jumpatessa... ja kyllä jotkut syrjätiet on talvella ihan jäisiä...ja kallistukset kauheita...ei se pääkallokeleillä nahkea kumi pidä...tarvitsee nastan raapimaan... Neliveto vois olla erijuttu... Sit ois painokin jaettu toisin, että jarrutuskin onnistuis...tai siis pysähtyminen... hehM184 kirjoitti:
Sitten kun asia on saatu päätökseen niin voit varovaisesti kysäistä että oliko se että olin unohtanut "seitsemän kuukautta yhdessä päivän" tämän riitelyn arvoinen. Pikku hiljaa nainen siinä havahtuu mitkä riidat oikeasti ovat riidan arvoisia ja ennenkaikkea sen että kun naiselle tulee tarve hakea tukea ja turvaa hän tietää mistä sitä löytää.Mites tollanen mies vielä sinkkuna vaeltelee? Tuntuu olevan homma hallussa. :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo en en annakaan vaan menen 50-lukulaisella miehekkäällä tavalla läpi karikot, annan naisen rauhassa aikansa murjottaa enkä anna siimaa palkitsemalla huonosta käytöksestä. Johtuisikohan tosiaan 2000-luvun naisten yleinenkin rähjääminen siitä että ne on 2000-luvun miesten kanssa eläessään oppineet siihen että käyttäytymällä huonosti toista kohtaan saa palkintoja, suukkoja, lepyttelyviikonloppuja kylpylässä jne.? joo ei semmoista. Toki saa vähän murjottaa jos siihen on aihetta, minun kanssa tuskin isosti olisi, ja silloin ehkä voisin lepytelläkin mutta joa aiheetta aletaan murjottelemaan en missään nimessä palkitsisi sellaisesta käytöksestä vaan antaisin kiehua omissa liemissään ja sitten kun tulee järkiinsä voisi tietysti pienen palkinnnon antaa minulle kärsivällisyydestä kun en ole jo pakannut laukkuja ja muuttanut osoitetta.
Veikkaan että aika moni eronnut mies jos jälkeenpäin ihan rehellisesti tutkisi itsensä ja naisensa käytöstä liitossa tulisi varmaan siihen loputulokseen että vireh on ollut juuuri siinä että nainen oppi tuittuilemaan ja mies oppi lerpyttelemään, siitä syntyi jatkuva kierre jossa jossa nainen aina vaan haki enemmä´n huomiota ja hyvää itselleen kilahtamalla milloin mistäkin ja mies venyi aina vaan enemmän miellyttämään jotta saisi liittonsa kuntoon. Ei onnistuis minun kaa, huono käytöstä on huonoa käytöstä enkä jäisi senmmoista katselemaan kovin pitkäksi aikaa vaan nostaisin sitten kytkintä varmaan jos ei toinenkin oppisi elämään kumppaniaan kunnioittaen ja ytmmärtäen ilman turhia tuittuiluja.Toki on siinä riskinsä jos hempeilee ihan vaan lepyyttääkseen ja jättää sitten siihen; menee väärän palkitsemisen puolelle.
Itse käytän tuota läheisyyttä siihen että saan ne pahimmat tunnekuohut tasattua ja päästään puhumaan asiallisesti siitä ongelmasta joka naista suututtaa. Jos yrität jotakin selittää naiselle joka on tunnemyrskyn ytimessä niin sanoisin että turha homma, puhu ennemmin vasemman jalan saappaalle, siltä voi saada edes sympatiaa.
Sitten kun päästään asiatasolle niin sitten minäkin olen vahvoilla. Jos vielä tilanne on se että nainen tajuaa kiukuttelun olleen kohtuuton asiaan nähden niin voi sitä pullan määrää joka kannetaan eteen; ja kannu tolkulla kylmää maitoa, unohtamatta kahvia. Eikä tarvitse illalla miettiä saatko katsoa valioliigaa vai meneekö sinkkuelämää sarja edelle. Eiköhän siinä ensimmäisen kulmapotkun kohdalla kuulu sellaiset hiljaiset askeleet ja sohvan kohdalla sitten pää työntyy taas kainaloosi kuten aina ennenkin. Annat pusun otsaan ja pienennät selostusta jotta nainen nukahtaa eikä sinun tarvi taas selittää mikä on paitsio.
Kyllä se vaan naiselle pitää tehdä selväksi että jos huomiota haluaa niin kaikkein helpommalla pääsee kun istuu syliin, kietoo kädet kaulaan ja kysyy että mitä minun rakkaalle miehelleni kuuluu.LadyZorro kirjoitti:
Mites tollanen mies vielä sinkkuna vaeltelee? Tuntuu olevan homma hallussa. :D
Eka treffeiltä ei tahdo päästä sinne asti että voitaisiin riidellä.
Dissident kirjoitti:
No joskus tosiaan mietin, kun ei tarvinnut ajella pikkuteitä kovinkaan paljoa. Sama se on kuivalla asfaltilla ajella koko vuoden kitkoilla, mutta niin se vaan muuttui elämä, että itseasiassa nyt niitä nastoja todella tarvitsee.
Itsekin mietin, että jos kitkat vaikka maksais 800 euroa ja niillä pääsis 2 vuotta, niin sama rengassatsi tuplana ois sen 1200 vaikka ja kolme vuotta, niin aika samoihin jäis, mutta oispa jumppaa vähemmän.... mutta mikäs tuossa on jumpatessa... ja kyllä jotkut syrjätiet on talvella ihan jäisiä...ja kallistukset kauheita...ei se pääkallokeleillä nahkea kumi pidä...tarvitsee nastan raapimaan... Neliveto vois olla erijuttu... Sit ois painokin jaettu toisin, että jarrutuskin onnistuis...tai siis pysähtyminen... hehItsellä oli edellisessä autossa kitkat. Ostin uudet syksyllä joka toinen vuosi ja ajoin läpi vuoden. Kyllähän ne kuumalla hieman pehmeni ja tänä kesänä olisi kuluminen ollut normaalia kovempaa. Kesällä myöskin on sellainen ongelma että niissä ei ollut pystyuraa joten vesiliirron riski kasvaa. Varsinkin jos ajaa lumisilla teillä niin ihan loistavat. Jäisellä tiellä sitten matalammat tilannenopudet.
M184 kirjoitti:
Itsellä oli edellisessä autossa kitkat. Ostin uudet syksyllä joka toinen vuosi ja ajoin läpi vuoden. Kyllähän ne kuumalla hieman pehmeni ja tänä kesänä olisi kuluminen ollut normaalia kovempaa. Kesällä myöskin on sellainen ongelma että niissä ei ollut pystyuraa joten vesiliirron riski kasvaa. Varsinkin jos ajaa lumisilla teillä niin ihan loistavat. Jäisellä tiellä sitten matalammat tilannenopudet.
Joo, voisin kuvitella, että kitkarenkaat oli näppärät jossain erikoisautossa, vaikka isossa maasturissa, mihin ei kehtaisi vaihdellakaan renkaita itse ja säilytellä.
Nykyrengastekniikka varmasti tarjoaa aikamoisen hyviä vaihtoehtoja mihin tiestöön vaan.M184 kirjoitti:
Eka treffeiltä ei tahdo päästä sinne asti että voitaisiin riidellä.
Harmi kun en voi auttaa. Sun kanssa riitely vois olla mielenkiintoista. 😄
Dissident kirjoitti:
Joo, voisin kuvitella, että kitkarenkaat oli näppärät jossain erikoisautossa, vaikka isossa maasturissa, mihin ei kehtaisi vaihdellakaan renkaita itse ja säilytellä.
Nykyrengastekniikka varmasti tarjoaa aikamoisen hyviä vaihtoehtoja mihin tiestöön vaan.Mitäs Dissille kuuluu? Synttärit on menneisyyttä? Mitenkä meni?
Eteläisessä Suomessa ne kitkarenkaat taitavat talvisaikaan menetellä, mutta kyllä Itä-Suomessa, Susirajalla, tai sen läheisyydessä pitää nastarenkaat olla.
Minusta Sinulle sopisi parhaiten täällä Elisakettu?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Mitäs Dissille kuuluu? Synttärit on menneisyyttä? Mitenkä meni?
Eteläisessä Suomessa ne kitkarenkaat taitavat talvisaikaan menetellä, mutta kyllä Itä-Suomessa, Susirajalla, tai sen läheisyydessä pitää nastarenkaat olla.
Minusta Sinulle sopisi parhaiten täällä Elisakettu?Mitäs tässä. Takas töissä taas. Oli tuossa miniloma ja pein ne synttärit. Palju oli ja teltta. 8 henkeä oli varsinaisena päivänä ja pari kävi sit myöhemmin. Huikee kokonainen viikko.
Joo, nykytiestö on aika hyvin jäätöntä nykyään, olen kiinnittänyt huomiota, mutta vielä täällä susirajalla sitäkin on.
No Ellu on kyllä huikea tyyppi. Että tuo on kova kohteliaisuus sinäällään.Dissident kirjoitti:
Mitäs tässä. Takas töissä taas. Oli tuossa miniloma ja pein ne synttärit. Palju oli ja teltta. 8 henkeä oli varsinaisena päivänä ja pari kävi sit myöhemmin. Huikee kokonainen viikko.
Joo, nykytiestö on aika hyvin jäätöntä nykyään, olen kiinnittänyt huomiota, mutta vielä täällä susirajalla sitäkin on.
No Ellu on kyllä huikea tyyppi. Että tuo on kova kohteliaisuus sinäällään.Dissident: "Oli tuossa miniloma ja pein ne synttärit. Palju oli ja teltta. 8 henkeä oli varsinaisena päivänä ja pari kävi sit myöhemmin. Huikee kokonainen viikko."
Onneksi olkoon! Aina sitä ei täysiä vuosikymmeniä täytetä! Itse pidän tässä kaksi pientä partya: sunnuntaina viikon päästä on luokseni tulossa katsomaan kavereita futista, kun tuo Englannin Valioliiga alkaa; toinen party on kahden viikon päästä - silloin tulee myös naisia katsomaan luokseni leffaa, leffapartyyn.
Onneksi enää töissä ei taida niin kuuma tulla, kun pahimmat helteet menivät tämän vuoden osalta ohi? Oliko hikiset ensimmäiset päivät töissä?
Kirjoitellaan. Itse en täällä enää viikolla juuri kirjoittele. Huomisen sunnuntain jälkeen tulen taas sitten perjantaina ja kirjoittelen vähän la-su eli viikonloppuna. Nähdään.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Dissident: "Oli tuossa miniloma ja pein ne synttärit. Palju oli ja teltta. 8 henkeä oli varsinaisena päivänä ja pari kävi sit myöhemmin. Huikee kokonainen viikko."
Onneksi olkoon! Aina sitä ei täysiä vuosikymmeniä täytetä! Itse pidän tässä kaksi pientä partya: sunnuntaina viikon päästä on luokseni tulossa katsomaan kavereita futista, kun tuo Englannin Valioliiga alkaa; toinen party on kahden viikon päästä - silloin tulee myös naisia katsomaan luokseni leffaa, leffapartyyn.
Onneksi enää töissä ei taida niin kuuma tulla, kun pahimmat helteet menivät tämän vuoden osalta ohi? Oliko hikiset ensimmäiset päivät töissä?
Kirjoitellaan. Itse en täällä enää viikolla juuri kirjoittele. Huomisen sunnuntain jälkeen tulen taas sitten perjantaina ja kirjoittelen vähän la-su eli viikonloppuna. Nähdään.Kiitosta vaan.
Partyja kiva pitää, mutta kun pitää viikon kemuja, arkikin tuntuu juhlalta latteuksineen.
Joo. Kirjoitellaan kun keretään. Aktiivisuus itselläkin täällä satunnaista. Kun on aikaa ja jutunjuurta niin sitten löydyn täältä. Tosin tännehän kun kommentoi mulle, niin inboksiin jää tieto.Dissident kirjoitti:
Kiitosta vaan.
Partyja kiva pitää, mutta kun pitää viikon kemuja, arkikin tuntuu juhlalta latteuksineen.
Joo. Kirjoitellaan kun keretään. Aktiivisuus itselläkin täällä satunnaista. Kun on aikaa ja jutunjuurta niin sitten löydyn täältä. Tosin tännehän kun kommentoi mulle, niin inboksiin jää tieto.Joo, tehdään niin. Nyt katson Pokemon-elokuvaa Ash K. ja Pikatchun ura alusta. Ehkä olen lapsellinen, mutta sen elokuvan takia ei jaksa oikein kirjoitella tänne yli tuntiin paljoa. :)
Joo, tehdään niin. Nyt katson Pokemon-elokuvaa Ash K. ja Pikatchun ura alusta. Ehkä olen lapsellinen, mutta sen elokuvan takia ei jaksa oikein kirjoitella tänne yli tuntiin paljoa. :)
No tuollaiset osaa temmata mukaan omaan maailmaansa.
Leppoisaa elokuvailtaa.
- joutsenn
Minä ja nuuskis oltaisiin hyvä joutsenpari.
- suomi_suomalaille
Kummallakin joutsenlipputanko persiissä.
.. Jaa`a.. Paha Sannoo Juuta Tahi Jaata, kun en Tierä Sust Mittää.. Voip Ol, tai Voip Ol OleMati.. ;P
.. Kiitos Kauniista ajatuksesta Kuitenkin.. TunteMattomalle JoutsenToverille.. =)suomi_suomalaille kirjoitti:
Kummallakin joutsenlipputanko persiissä.
.. Tämä Joutsena on Ainakin Aito SuomiLippuTuote.. =)
Tämä tosiaankin on sinkkupalsta! :D
Minusta upein syntyvä romanssi oli Mieliviinin ja Taekapadan välinen ilotulittelu. Mister W:kin tais olla Mieliviinin kimpussa.
Mutta spegulaatio on palstan suola silti.- trollikka
Huomenta! Sinäkin hereillä jo? Mä olin paistamassa patonkia, sämpylöitä sekä vuokaleipiä. Meillä on ollut ostoleipää, kun on ollut kuumaa muutenkin, niin ei olla leivottu itse. Tein eilen jo taikinat valmiiksi, oli siis noustava aamulla aikaisin paistamaan leivät; ettei keittiöväki joudu niitä paistamaan ja saan vielä tuuletettuakin keittiötä hieman.
Nyt mulla on pari suurta pellillistä mustikkapiirakkaa uunissa vielä hetken, kunnes ovat kypsiä. Menevät jälkkäreiksi kahvin kanssa.
Muropohjalle ripottelin jäisiä mustikoita vähän sinne sun tänne ja päälle vielä kaurahiutaleista ja fariinisokerista sellainen jonkinlainen tocka päällys.
Tänävuonna mustikkaa tulee heikosti ja se mitä tulee on pientä ja puoliks jo kuivunutta marjaa.
En sellaisia lähde edes itse poimimaan metsästä, joten ostin pakastemarjaa tukusta ja tein tuollaisen piirakan; tuohon panin vain murto-osan siitä määrästä mustikoita mitä yleensä piirakassa on. Tein tuollaisen jo kotona pienempänä versiona piirakkavuokaan kokeeksi; ja hyvää se oli!
Aa... tajusin vasta, oletkin tainut olla yövuorossa? Menossa kotiin nukkumaan, jos oikein arvaan.
Nyt täälläkin päin maailmaa voi nukkua, helteet on helpanneet.... toivottavasti. Makeita unia! trollikka kirjoitti:
Huomenta! Sinäkin hereillä jo? Mä olin paistamassa patonkia, sämpylöitä sekä vuokaleipiä. Meillä on ollut ostoleipää, kun on ollut kuumaa muutenkin, niin ei olla leivottu itse. Tein eilen jo taikinat valmiiksi, oli siis noustava aamulla aikaisin paistamaan leivät; ettei keittiöväki joudu niitä paistamaan ja saan vielä tuuletettuakin keittiötä hieman.
Nyt mulla on pari suurta pellillistä mustikkapiirakkaa uunissa vielä hetken, kunnes ovat kypsiä. Menevät jälkkäreiksi kahvin kanssa.
Muropohjalle ripottelin jäisiä mustikoita vähän sinne sun tänne ja päälle vielä kaurahiutaleista ja fariinisokerista sellainen jonkinlainen tocka päällys.
Tänävuonna mustikkaa tulee heikosti ja se mitä tulee on pientä ja puoliks jo kuivunutta marjaa.
En sellaisia lähde edes itse poimimaan metsästä, joten ostin pakastemarjaa tukusta ja tein tuollaisen piirakan; tuohon panin vain murto-osan siitä määrästä mustikoita mitä yleensä piirakassa on. Tein tuollaisen jo kotona pienempänä versiona piirakkavuokaan kokeeksi; ja hyvää se oli!
Aa... tajusin vasta, oletkin tainut olla yövuorossa? Menossa kotiin nukkumaan, jos oikein arvaan.
Nyt täälläkin päin maailmaa voi nukkua, helteet on helpanneet.... toivottavasti. Makeita unia!Ei kun mulla on aamuvuoroa. Tässä just kahvia keittelin....
No mun nainen oli ihan kintut verillä, kun oli löytänyt vattuja. Koitti tuossa hetken huilia mökillään, mutta ei malttanut olla säntäämästä vattupusikkoon. Noh, ehkä ymmärrän, että se on sopivaa vastapainoa hälle. Joitain häitä se eilen valmisteli ja tänään ne tarjoilee.
Noi aamuleipomukset on munkin naisen arkipäivää, kun lounasravintola on auki. Nyt se olikin viikon kiinni ja hän sai lomailla samaan aikaan. Olikin kyllä huikea viikko kaikenkaikkiaan. Toissapäivänä kun oikeastaan hoksasin, mitä kaikkea olin kokenut kavereiden ja muitten kanssa, oli aikamoinen tunnemyrsky. Lisäksi kun katsoin Facebookkia, tipahti maailma hetkeksi. Lapsuuden ystävä oli kuollut. Hän asui jo muualla ja varmaan ei ollut jostain sairaudesta kertonut, mutta hänen vaimonsa kirjoitti niin nätin kirjoituksen edesmenneestä miehestään. Oli aikamoista tunnetta siis eestaas...mutta sitähän se elämä on... Jonkinlainen koppi tuosta ystävän lähtemisestäkin on otettava....- trollikka
Dissident kirjoitti:
Ei kun mulla on aamuvuoroa. Tässä just kahvia keittelin....
No mun nainen oli ihan kintut verillä, kun oli löytänyt vattuja. Koitti tuossa hetken huilia mökillään, mutta ei malttanut olla säntäämästä vattupusikkoon. Noh, ehkä ymmärrän, että se on sopivaa vastapainoa hälle. Joitain häitä se eilen valmisteli ja tänään ne tarjoilee.
Noi aamuleipomukset on munkin naisen arkipäivää, kun lounasravintola on auki. Nyt se olikin viikon kiinni ja hän sai lomailla samaan aikaan. Olikin kyllä huikea viikko kaikenkaikkiaan. Toissapäivänä kun oikeastaan hoksasin, mitä kaikkea olin kokenut kavereiden ja muitten kanssa, oli aikamoinen tunnemyrsky. Lisäksi kun katsoin Facebookkia, tipahti maailma hetkeksi. Lapsuuden ystävä oli kuollut. Hän asui jo muualla ja varmaan ei ollut jostain sairaudesta kertonut, mutta hänen vaimonsa kirjoitti niin nätin kirjoituksen edesmenneestä miehestään. Oli aikamoista tunnetta siis eestaas...mutta sitähän se elämä on... Jonkinlainen koppi tuosta ystävän lähtemisestäkin on otettava....Töissäkö sinäkin kirjoittelet, kuten myös minä. Kun saan nämä laskutukset tehtyä, mä sukellan mereen, elikä lähden kalastamaan ja uimaan. Faijan vene on jälleen kunnossa ja moottori kehrää pöristen taas ja sillä uskaltaa lähteä merelle. Mä en saanut sitä pariin viikkoon tässä, moottorilla oli paha hinkuyskä ja tukehtuikin siihen merellä, kun äijät olivat kalassa. Saivat hinaus apua ja pääsivät pois ilman suurempaa haaveria.
Tuo marjastus menee vereen, eli siihen tulee tavallaan himo... on päästävä keräämään, mutt tällä haavaa tälläpäin ei ole mustikoita joita poimia. 2 tuntia metsässä ja n. ½-litraa kirpunsilmän kokoisia mustikoita. Normaalisti käsin poimien mulla menee sellainen 20min. per litra ja ne ovat lähes puhtaita marjoja. Kun mustikkaa on, se on nautinnollista noukkia 5-10 litraa saman tien.
Kahden tunnin metsäretkessä 5 litraa mustikkaa; on sellainen aika yleinen mun käyntikertani tulos. Ei sitä työksi edes ota, hupia se vielä pieni marjastus on... tosin kaikki eivät millään muotoa nauti siitä...
Systerin saisi metsään vain ladatulla haulikolla uhaten, jos silloinkaan. Jossainvaiheessa yritti saada mun perkaamaan hänelle poimimani marjat: kun sormet tulevat niin kamalan värisiksi! Mulla meni palkokasvi nenään, lopetin hänelle poimimisen. Ostakoot torilta marjansa, sieltä ne muutkin "vammaiset" ne hankkii. Systerin vamma on "prinsessamaisuus", hänen kuninkaallinen korkeutensa kun ei voi rahvaanomaisesti sotkea sormiaan! Sama asia pätee kalan kanssa, ei voi perata itse kalaa, kun kädet alkaa haisemaan. Kaupasta saa ostaa valmiit fileet sitten ihan itse.
Tulin ruokasalin puolelta pois siellä on kyllä henkilökuntaa nyt tänäänkin tarpeeksi, kun raksaporukkaakaan ei ole lauantaisin montaa syömässä... ja mummujen sen mustikkapiirakan kehuminen menee taas yli äyräitteni. Kyllä mä sen ymmärrän ett porukasta joku sanoo mielipiteensä siitä piirakasta... ja tietenkin positiivisuus on mannaa mun korvilleni, mutt kun se piirakka on oikeesti taas aamun puheenaihe! Kyllä on hyvää,..., vaikka ei kai tässä oikeesti kauheesti mustikkaa ole, vaikka se kivasti kyllä tässä mukana maistuukin...
Oikeesti mä en tiedä kehuvatko he; vai näykkivät! Kukaan ei ole nurjaa saanaa suoraan sanonut, mulla vaan on hiukan huono omatunto, kun en tehnyt piirakkaa pullataikinaan ja suuremmalla määrällä mustikoita. Sellaisen vanhanajan mustikkapiirakan olis ilmeisesti sittenkin pitänyt tehdä, ei tarvitsis mun nyt ihmetellä.
Mutt joo jatkan työn tekoa... saa Kakkonen maanantaina postittaa laskut eteenpäin.
Se on moron nyt! trollikka kirjoitti:
Töissäkö sinäkin kirjoittelet, kuten myös minä. Kun saan nämä laskutukset tehtyä, mä sukellan mereen, elikä lähden kalastamaan ja uimaan. Faijan vene on jälleen kunnossa ja moottori kehrää pöristen taas ja sillä uskaltaa lähteä merelle. Mä en saanut sitä pariin viikkoon tässä, moottorilla oli paha hinkuyskä ja tukehtuikin siihen merellä, kun äijät olivat kalassa. Saivat hinaus apua ja pääsivät pois ilman suurempaa haaveria.
Tuo marjastus menee vereen, eli siihen tulee tavallaan himo... on päästävä keräämään, mutt tällä haavaa tälläpäin ei ole mustikoita joita poimia. 2 tuntia metsässä ja n. ½-litraa kirpunsilmän kokoisia mustikoita. Normaalisti käsin poimien mulla menee sellainen 20min. per litra ja ne ovat lähes puhtaita marjoja. Kun mustikkaa on, se on nautinnollista noukkia 5-10 litraa saman tien.
Kahden tunnin metsäretkessä 5 litraa mustikkaa; on sellainen aika yleinen mun käyntikertani tulos. Ei sitä työksi edes ota, hupia se vielä pieni marjastus on... tosin kaikki eivät millään muotoa nauti siitä...
Systerin saisi metsään vain ladatulla haulikolla uhaten, jos silloinkaan. Jossainvaiheessa yritti saada mun perkaamaan hänelle poimimani marjat: kun sormet tulevat niin kamalan värisiksi! Mulla meni palkokasvi nenään, lopetin hänelle poimimisen. Ostakoot torilta marjansa, sieltä ne muutkin "vammaiset" ne hankkii. Systerin vamma on "prinsessamaisuus", hänen kuninkaallinen korkeutensa kun ei voi rahvaanomaisesti sotkea sormiaan! Sama asia pätee kalan kanssa, ei voi perata itse kalaa, kun kädet alkaa haisemaan. Kaupasta saa ostaa valmiit fileet sitten ihan itse.
Tulin ruokasalin puolelta pois siellä on kyllä henkilökuntaa nyt tänäänkin tarpeeksi, kun raksaporukkaakaan ei ole lauantaisin montaa syömässä... ja mummujen sen mustikkapiirakan kehuminen menee taas yli äyräitteni. Kyllä mä sen ymmärrän ett porukasta joku sanoo mielipiteensä siitä piirakasta... ja tietenkin positiivisuus on mannaa mun korvilleni, mutt kun se piirakka on oikeesti taas aamun puheenaihe! Kyllä on hyvää,..., vaikka ei kai tässä oikeesti kauheesti mustikkaa ole, vaikka se kivasti kyllä tässä mukana maistuukin...
Oikeesti mä en tiedä kehuvatko he; vai näykkivät! Kukaan ei ole nurjaa saanaa suoraan sanonut, mulla vaan on hiukan huono omatunto, kun en tehnyt piirakkaa pullataikinaan ja suuremmalla määrällä mustikoita. Sellaisen vanhanajan mustikkapiirakan olis ilmeisesti sittenkin pitänyt tehdä, ei tarvitsis mun nyt ihmetellä.
Mutt joo jatkan työn tekoa... saa Kakkonen maanantaina postittaa laskut eteenpäin.
Se on moron nyt!Laskutus on kivaa varmaan, jos ensin on maksanut laskut...
No töissähän mä oikeastaan vaan täällä käyn ja jos on aikaa sitten muuten. Olikin viimeinen viikko aikalailla muuta touhua.
No en mäkään mikään marjastaja ole. Ennemmin mä metsästä puuta hilaan ja jätän marjastuksen muille. Oikeesti mutsi ja tuo nainen kun jo marjastaa, niin ylituotannoks meniskin. Ja pitäähän jonkun ne puutkin liiteriin hommata.
Ja täytyy myöntää, etten juurikaan himoitse kalahommiakaan...ei ole vaan mun juttu. Kyllä mä sen siivoon, jos täytyy, mutta aika vähän on täytynyt...Kalastuskaan ei oikein ole vaan iskenyt, vaikka kyllä mä pojan kanssa olen mielelläni kalassa koittanut kiireiltäni käydä. Ehkä se pojan seura voittaa sen uistimen uittamisen kuitenkin. Hommasin viime kesänä sille pikkuveneen ja moottorin, kun pysyy pois tupakasta ja alkoholista. Ja tietääkseni on pysynytkin. Oon sanonut, että mun seurassa saa maistaa ja kokeilla, että kuitenkin itse saa tehdä päätöksen. Olen kertonut, että mitä ilman pärjää, sitä ei kannata muitten mieliksi ottaa valikoimiin. Fiksu sälli se on...
No nyt sitten kun sain oman paatin kuntoon, niin laitoin sen pojan moottorin siihen lisämoottoriksi. 5 hp nelitahti Tohatsu on 50 hp kakstahti Mercuryn kaveria sellaisessa apumoottoritelineessä kiinni. Poika voi sillä isommalla ajaa kala-apajille ja rutkuttaa sit uistimet perässä Tohatsulla. Hienosti osaa jo ohjata isoakin moottoria, mutta pikkusen vielä mä oon huolissaan siitä kaveriporukan tuomasta tyhmyyden tiivistymisestä...pojan ja niitten sällien takia...
Minusta murotaikinan päälle tehty kermaviilimunanvalkuainen ja mustikka-vattu piirakka on parasta. Perinteinen mustikkapiirakka ei ole mun suun mukainen. Kyllä sitäkin syön tietty, mutta mutsi kun joskus pyöräytti ensimmäisen tuollaisen uudenlaisen piirakan, vei se kielen ja mielen mennessään. Joskus tein sitä itsekin muksuille.
Hyvää reissua, vaikka varmaan jo livahditkin...no takautuvasti sit... ja kireitä siimoja ja virkistävää merivesiuintimatkaa....trollikka kirjoitti:
Töissäkö sinäkin kirjoittelet, kuten myös minä. Kun saan nämä laskutukset tehtyä, mä sukellan mereen, elikä lähden kalastamaan ja uimaan. Faijan vene on jälleen kunnossa ja moottori kehrää pöristen taas ja sillä uskaltaa lähteä merelle. Mä en saanut sitä pariin viikkoon tässä, moottorilla oli paha hinkuyskä ja tukehtuikin siihen merellä, kun äijät olivat kalassa. Saivat hinaus apua ja pääsivät pois ilman suurempaa haaveria.
Se on moron nyt!Hirvittää nuo jutut jatkuvasta leipomisesta, hiilariöverit voivat saada vanhuksen mahan ruikulille.
Sinuna suosisin enemmän marjoja je hedelmiä sellaisenaan, ilman tuota hiilarikuormaa.Ananias kirjoitti:
Hirvittää nuo jutut jatkuvasta leipomisesta, hiilariöverit voivat saada vanhuksen mahan ruikulille.
Sinuna suosisin enemmän marjoja je hedelmiä sellaisenaan, ilman tuota hiilarikuormaa.Hiilareilla se on kuule tämä maa rakennettu eikä millään marjanpoiminnalla, kysy vaikka veteraaneilta.
Harmaaritari kirjoitti:
Hiilareilla se on kuule tämä maa rakennettu eikä millään marjanpoiminnalla, kysy vaikka veteraaneilta.
Luin joskus Lasse Virenin elämänkertakirjan, siinä mies avautui treenaamisestaan.
Viren veti eläimellisiä treenejä, ja toisinaan treenatessa saattoi mahakin mennä kuralle niin että kalsarit piti viskata lenkkipolun varteen metsään. Epäilen että liikaa hiilareita, ei treenistä voi mennä maha kuralle.Ananias kirjoitti:
Luin joskus Lasse Virenin elämänkertakirjan, siinä mies avautui treenaamisestaan.
Viren veti eläimellisiä treenejä, ja toisinaan treenatessa saattoi mahakin mennä kuralle niin että kalsarit piti viskata lenkkipolun varteen metsään. Epäilen että liikaa hiilareita, ei treenistä voi mennä maha kuralle.No ainakin mun kehonrakennusta harrastava kaveri kertoi, että jonkinaikaa ennen ja suorituksen aikana kannattaa just käyttää hiilareita, muuten loppuu potku. Pitäis kai olla jossain ketoosissa, että kroppa osais poltella rasvaa. Kyllä se ihmiskroppa vaan sokereilla pelaa ensisijaisesti.
Marjoissa ja kasviksissa taitaa olla aikalailla kuituja....luulisin, kun ne ainakin mulle enemmissä määrin aiheuttaa juurikin vatsan pehmenemistä ja jos ei muuta, niin kuutiotolkulla ilmaa...että varmaan Trollikka miettii ilmanlaatuongelmia, kun ei pelkkää marjaa syötä.Dissident kirjoitti:
No ainakin mun kehonrakennusta harrastava kaveri kertoi, että jonkinaikaa ennen ja suorituksen aikana kannattaa just käyttää hiilareita, muuten loppuu potku. Pitäis kai olla jossain ketoosissa, että kroppa osais poltella rasvaa. Kyllä se ihmiskroppa vaan sokereilla pelaa ensisijaisesti.
Marjoissa ja kasviksissa taitaa olla aikalailla kuituja....luulisin, kun ne ainakin mulle enemmissä määrin aiheuttaa juurikin vatsan pehmenemistä ja jos ei muuta, niin kuutiotolkulla ilmaa...että varmaan Trollikka miettii ilmanlaatuongelmia, kun ei pelkkää marjaa syötä."No ainakin mun kehonrakennusta harrastava kaveri kertoi, että jonkinaikaa ennen ja suorituksen aikana kannattaa just käyttää hiilareita, muuten loppuu potku. Pitäis kai olla jossain ketoosissa, että kroppa osais poltella rasvaa. Kyllä se ihmiskroppa vaan sokereilla pelaa ensisijaisesti."
-Kehonrakennustako trollikka vetää vanhuksille? Tuskin sentään.
Vanhusten hiilarintarve on paljon pienempi kuin bodaajien.Ananias kirjoitti:
"No ainakin mun kehonrakennusta harrastava kaveri kertoi, että jonkinaikaa ennen ja suorituksen aikana kannattaa just käyttää hiilareita, muuten loppuu potku. Pitäis kai olla jossain ketoosissa, että kroppa osais poltella rasvaa. Kyllä se ihmiskroppa vaan sokereilla pelaa ensisijaisesti."
-Kehonrakennustako trollikka vetää vanhuksille? Tuskin sentään.
Vanhusten hiilarintarve on paljon pienempi kuin bodaajien.No ei, mutta siis kyllähän ne vanhuksetkin energiaa tarviaa... Ei kai se Trollikan mesta mikään saattokotikaan ole. Että ei tarvitse ihan kanankoipienpesuvettä tarjoilla siellä....
Mutta siis kyllä hiilareitakin tarvitaan, jos meinaa monoa toisen eteen vanhuskin viskellä....Dissident kirjoitti:
No ei, mutta siis kyllähän ne vanhuksetkin energiaa tarviaa... Ei kai se Trollikan mesta mikään saattokotikaan ole. Että ei tarvitse ihan kanankoipienpesuvettä tarjoilla siellä....
Mutta siis kyllä hiilareitakin tarvitaan, jos meinaa monoa toisen eteen vanhuskin viskellä....Lautasellinen kaurapuuroa antaa vanhuksille potkua, samoin lisäke (pasta/riisi/peruna) lounaalla ja päivällisellä.
Vanhukset paskovat alleen juuri noiden liikojen hiilareiden takia.Ananias kirjoitti:
Lautasellinen kaurapuuroa antaa vanhuksille potkua, samoin lisäke (pasta/riisi/peruna) lounaalla ja päivällisellä.
Vanhukset paskovat alleen juuri noiden liikojen hiilareiden takia.Eiköhän se vanhakin ihminen toimi aikalailla samoilla eväillä kuin nuorempikin. Tosin voihan niitä ruokavaliota olla erikoisempia heilläkin.
Jossain joskus marmatettiin, että minkäverran pitäisi olla sitä ja tätä sellaisella 80 ihmisellä, niin minusta ihan just niin sellaista, mikä sille ihmiselle vaan maistuu. Ei hänestä ikinuorta tuosta vaan tule. Kyllä vanhemmalle ihmiselle hyvä maistuva ruoka on tärkeintä, ei niinkään mikään huippulaskeskeltu muona...Dissident kirjoitti:
Eiköhän se vanhakin ihminen toimi aikalailla samoilla eväillä kuin nuorempikin. Tosin voihan niitä ruokavaliota olla erikoisempia heilläkin.
Jossain joskus marmatettiin, että minkäverran pitäisi olla sitä ja tätä sellaisella 80 ihmisellä, niin minusta ihan just niin sellaista, mikä sille ihmiselle vaan maistuu. Ei hänestä ikinuorta tuosta vaan tule. Kyllä vanhemmalle ihmiselle hyvä maistuva ruoka on tärkeintä, ei niinkään mikään huippulaskeskeltu muona...Minun mutsillani on diabetes ja alzheimerin tauti. No, hoitopaikassa hänelle räätälöitiin vähärasvainen ja hiilihydraattipitoinen ruokavalio.
Lopputuloksena sokeriarvot viturallaan ja jatkuva ruikuli. Kai sielläkin joku tollikka leipoi yötä päivää pullaa ja piirakkaa.Ananias kirjoitti:
Minun mutsillani on diabetes ja alzheimerin tauti. No, hoitopaikassa hänelle räätälöitiin vähärasvainen ja hiilihydraattipitoinen ruokavalio.
Lopputuloksena sokeriarvot viturallaan ja jatkuva ruikuli. Kai sielläkin joku tollikka leipoi yötä päivää pullaa ja piirakkaa.Selvästikin syypää on tuo vähärasvaisuus, varsinkin jos alzheimer olisi aivojen hyvä saada rasvoja ruuasta ja jos ei saa niin ihmekös tuo jos menee koko kroppa sekaisin.
- kiiio
Ananias kirjoitti:
Viren veti eläimellisiä treenejä, ja toisinaan treenatessa saattoi mahakin mennä kuralle niin että kalsarit piti viskata lenkkipolun varteen metsään. Epäilen että liikaa hiilareita, ei treenistä voi mennä maha kuralle.Se oli -70 lukua. Silloin ei vielä tiedetty mistään mitään. Tosin nyt kun tiedetään, Suomessa ei enää samoihin tuloksiin päästä kuin silloin.
Harmaaritari kirjoitti:
Selvästikin syypää on tuo vähärasvaisuus, varsinkin jos alzheimer olisi aivojen hyvä saada rasvoja ruuasta ja jos ei saa niin ihmekös tuo jos menee koko kroppa sekaisin.
Hiilarit on vikana, tai ei enää kun siskoni joka on ravitsemusasiantuntija piti henkilökunnalle luennon vanhusten ravintotarpeista.
Ananias kirjoitti:
Minun mutsillani on diabetes ja alzheimerin tauti. No, hoitopaikassa hänelle räätälöitiin vähärasvainen ja hiilihydraattipitoinen ruokavalio.
Lopputuloksena sokeriarvot viturallaan ja jatkuva ruikuli. Kai sielläkin joku tollikka leipoi yötä päivää pullaa ja piirakkaa.No tuossa mun nainen selitti, että sellaisessa jossain vastaavassa hoitopaikassa oli ollut tuuraamassa keittiöhenkilökuntaa. Esimies oli syötättänyt 1200 kcal potilaalle 1200 kcal/annos, vaikka se oli päiväannos... Että selkeästi osaa hoitolaitoksissakin olevan aika värikästä väkeä töissä. Esimies oli oikein suuttunut tälle naiselle omasta virheestään. Lopulta tää nainen oli ilmoittanut hoitolaitoksen johtajalle, että pitäkää tunkkinne...
Tää mun naisystävä epäili, että tällä esimiehellä oli hiukan luki- ja muutakin ymmärtämishäiriötä ja jumalaton pätemisen tarve, mutta siitähän kärsi nää asiakkaat....
On se vaan nykyään osattava kyseenalaistaa kaikkea...ja toisaalta niinkuin tässäkin, niin jotkut henkilökohtaiset ongelmat henkilökunnalla osaa vaikuttaa toisen terveyteen... Meitä kun on niin moneksi...Dissident kirjoitti:
No tuossa mun nainen selitti, että sellaisessa jossain vastaavassa hoitopaikassa oli ollut tuuraamassa keittiöhenkilökuntaa. Esimies oli syötättänyt 1200 kcal potilaalle 1200 kcal/annos, vaikka se oli päiväannos... Että selkeästi osaa hoitolaitoksissakin olevan aika värikästä väkeä töissä. Esimies oli oikein suuttunut tälle naiselle omasta virheestään. Lopulta tää nainen oli ilmoittanut hoitolaitoksen johtajalle, että pitäkää tunkkinne...
Tää mun naisystävä epäili, että tällä esimiehellä oli hiukan luki- ja muutakin ymmärtämishäiriötä ja jumalaton pätemisen tarve, mutta siitähän kärsi nää asiakkaat....
On se vaan nykyään osattava kyseenalaistaa kaikkea...ja toisaalta niinkuin tässäkin, niin jotkut henkilökohtaiset ongelmat henkilökunnalla osaa vaikuttaa toisen terveyteen... Meitä kun on niin moneksi..."On se vaan nykyään osattava kyseenalaistaa kaikkea.."
Hyvä se on kyseenalaistaa kun yksi tupajumi takertuu kiinni ja toinen aloittaa ketjun tarkoituksenaan mustamaalata kyseenalaistamiseni.- fgdfgdfgdf
Harmaaritari kirjoitti:
Hiilareilla se on kuule tämä maa rakennettu eikä millään marjanpoiminnalla, kysy vaikka veteraaneilta.
Liiat hiilarit on monien vaivojen taustalla.
- trollikka
Ananias kirjoitti:
Hirvittää nuo jutut jatkuvasta leipomisesta, hiilariöverit voivat saada vanhuksen mahan ruikulille.
Sinuna suosisin enemmän marjoja je hedelmiä sellaisenaan, ilman tuota hiilarikuormaa.Kuules nyt Ananias Hiilariöveri, kyllä mulla on ravinto-oppi jokseenkin hallinnassa. Söivät ensin Lihakeittoa jossa oli naudanlihaa (kuin Raatteentiellä) ihan kylliksi ja juuresvoittoisesti; porkkanaa, lantua vähän, viimevuotisia sellereitä runsaasti, vähänlaisesti viimevuotista perunaa, palsternakkaa kilon verran eli todella vähän kun viljelijällä ei ollut enempää enää tallella. Lipstikkaa, sipulia varsineen, korianteria hieman,ruohosipulia ja persiljaa runsaasti, kokonaisia maustepippureita niin ja ihan nimeksi meiramiakin. Hienoa merisuolaa suolaukseen.
Pari hoivanasukasta tais ottaa ratatouillen (kasvispataa) ja kanankontin... kun ei ole oikein noiden hoivanasukkaiden suosiossa ... ja päättävät itse noista vaihtoehdoista mitä syövät, jos mahdollista!
Tai valkosipuli perunalaatikkoa ja kanankontti tai Linströminjauhelihapihvillä.
Siinä lauantain nyt tehdyt ruuat... ja kauhaa siellä heilutteli mies... ent. rahtilaivankokki.
Jälkiruuaksi oli kahvia tai teetä (haudutettua Keisarinmorsianta) n.7x7cm pala sitä saakauran mustikkapiirakka (myrkkyä) eikä kukaan ainakaan vielä voi huonosti! (mun tekemä)
Toinen jälkkäri oli uusista tuoreista soseutetuista vadelmista ja rasvattomasta piimästä & turkkilaisesta jukurtista mintun lehti ja kokonaisia vattuja lasissa päällimmäisenä.(kokin)
Hyvin se mun piirakka on ilmeisesti tehnyt kauppaansa, vierailijat sitä ovat ostaneet... ihan toisenkin palasen!
Kahvi aikaan ei kaikille asukkaille enää ollut piirakkaa tarjota, joten antoivat kermajäätelöä ja vadelmia niille asukkaille joilla on muutenkin nielemis vaikeuksia ruuan kanssa.
Pehmeän ruuan syöjille siis, kun aamulla piiras pehmennettiin kuumalla juomalla sopivaksi.
Ruuan saa varsisekoittimella samettisen pehmeäksi, kuten salaatitkin ja tuoreen kurkun raastamalla jne.
Tein nyt sulle pientä selvennystä ettei asukkaamme aivan huit´hapelissa paikassa asu ja lääkäri meillä käy säännöllisesti viikottain, sopimuksemme mukaan! Hätä tapauksessa ampulanssilla ensiapuun ja sairaalaan osastolle.
Niin voit nukkua yösi rauhassa tästä lähtienkin... mä olen muutenkin irtautumasta keittiö hommista. Alkaa olla tarpeeks osaavaa keittiöhenkilökuntaa mulla koossa, ett homma pyörii.
Päivänjatkoja... mä menen paistamaan täällä kotona keittiööni kuhafileitä ja teen salaatin siihen viereen kaupasta ostettua ruisleipää VOILLA voideltuna! Näkyilee! trollikka kirjoitti:
Kuules nyt Ananias Hiilariöveri, kyllä mulla on ravinto-oppi jokseenkin hallinnassa. Söivät ensin Lihakeittoa jossa oli naudanlihaa (kuin Raatteentiellä) ihan kylliksi ja juuresvoittoisesti; porkkanaa, lantua vähän, viimevuotisia sellereitä runsaasti, vähänlaisesti viimevuotista perunaa, palsternakkaa kilon verran eli todella vähän kun viljelijällä ei ollut enempää enää tallella. Lipstikkaa, sipulia varsineen, korianteria hieman,ruohosipulia ja persiljaa runsaasti, kokonaisia maustepippureita niin ja ihan nimeksi meiramiakin. Hienoa merisuolaa suolaukseen.
Pari hoivanasukasta tais ottaa ratatouillen (kasvispataa) ja kanankontin... kun ei ole oikein noiden hoivanasukkaiden suosiossa ... ja päättävät itse noista vaihtoehdoista mitä syövät, jos mahdollista!
Tai valkosipuli perunalaatikkoa ja kanankontti tai Linströminjauhelihapihvillä.
Siinä lauantain nyt tehdyt ruuat... ja kauhaa siellä heilutteli mies... ent. rahtilaivankokki.
Jälkiruuaksi oli kahvia tai teetä (haudutettua Keisarinmorsianta) n.7x7cm pala sitä saakauran mustikkapiirakka (myrkkyä) eikä kukaan ainakaan vielä voi huonosti! (mun tekemä)
Toinen jälkkäri oli uusista tuoreista soseutetuista vadelmista ja rasvattomasta piimästä & turkkilaisesta jukurtista mintun lehti ja kokonaisia vattuja lasissa päällimmäisenä.(kokin)
Hyvin se mun piirakka on ilmeisesti tehnyt kauppaansa, vierailijat sitä ovat ostaneet... ihan toisenkin palasen!
Kahvi aikaan ei kaikille asukkaille enää ollut piirakkaa tarjota, joten antoivat kermajäätelöä ja vadelmia niille asukkaille joilla on muutenkin nielemis vaikeuksia ruuan kanssa.
Pehmeän ruuan syöjille siis, kun aamulla piiras pehmennettiin kuumalla juomalla sopivaksi.
Ruuan saa varsisekoittimella samettisen pehmeäksi, kuten salaatitkin ja tuoreen kurkun raastamalla jne.
Tein nyt sulle pientä selvennystä ettei asukkaamme aivan huit´hapelissa paikassa asu ja lääkäri meillä käy säännöllisesti viikottain, sopimuksemme mukaan! Hätä tapauksessa ampulanssilla ensiapuun ja sairaalaan osastolle.
Niin voit nukkua yösi rauhassa tästä lähtienkin... mä olen muutenkin irtautumasta keittiö hommista. Alkaa olla tarpeeks osaavaa keittiöhenkilökuntaa mulla koossa, ett homma pyörii.
Päivänjatkoja... mä menen paistamaan täällä kotona keittiööni kuhafileitä ja teen salaatin siihen viereen kaupasta ostettua ruisleipää VOILLA voideltuna! Näkyilee!No, pahoittelen sitä minkälainen show tästä mustikkapiirasepisodista syntyi.
Tää soppa olisi ollut varmaan helposti vältettävissä ellei Dissi ja Harmis olisi tulleet amatööreinä hämmentämään. En edes koe että sulla ja mulla oli erimielisyyksiä, lähinnä pojilla karkasi mopo käsistä kun yrittivät leikkiä ritaria.
Huomaan että syötät vanhuksille terveellistä ruokaa, ja mukana on myös riittävästi proteiinia. Syy kommentilleni oli se, että kirjoittelet usein yösydännä päivityksiä keittiöltä ja kerrot olevasi taas leipomassa. Se on herättänyt joskus huolta siitä että asiakkaasi saavat liikaa hiilareita proteiinin kustannuksella (hiilari on halvempaa kuin proteiini).
Uskon tuon kirjoituksesi perusteella että homma on hanskassa.
Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa, T: sinun Ananias
Ps: ei aloiteta taas sotaa😊trollikka kirjoitti:
Se on moron nyt!Heikko on kyllä mustikkasato tänä vuonna. Oltiin pari päivää reissussa ja pari ämpärillistä tuli perattuna. Sielläkin missä niitä enemmälti oli niin aika tasaisesti ympäri metsää ettei ollut ryppäitä jotka olisivat vaan huutaneet että poimi,poimi,poimi.
Samalla katseltiin hilloja mutta yhtä heikot näkymät. Hilla per neliökilometri taisi olla tiheys. Mekin taidettiin puolentusinaa soita kurkistella. Lehtiä kyllä oli mutta ei marjoja.Diuts, hyvää synttäriä jälkikäteen kun jo etukäteenkin tuli sanottua! Mä olin varmaan sillon siellä Hailuodossa kun sie juhlit. Onnea onnea vuan! Aikuinen ukko...vihon viimen heh ja juhlista on näemmä selvitty kunnialla ku iän kuuluu palstallakkiiii :D
Kivvaa loppukessää!misspönttöuuni kirjoitti:
Diuts, hyvää synttäriä jälkikäteen kun jo etukäteenkin tuli sanottua! Mä olin varmaan sillon siellä Hailuodossa kun sie juhlit. Onnea onnea vuan! Aikuinen ukko...vihon viimen heh ja juhlista on näemmä selvitty kunnialla ku iän kuuluu palstallakkiiii :D
Kivvaa loppukessää!Kiitos etu ja takakätisistä toivotuksista. Hyvinkin hengissä, vaikka on tässä kuules tätä tunneskaalaa ollut... huhhuh.
Nyt vaan vähän jo väsy työpäivästä ja aika vääntöö sen ohella palstallakin. Mutta siis hyvillämielin kaikkea.
No kivaa tuntuu riittävän. Sitä samaa sullekin.
- pirkkopekkapetelius
Trollikan pitäisi saada mies tai nainen kumppanikseen ettei tarvitsisi kertoa pullan leipomisia koko maailmalle, voisi kertoa kumppanille sitten vaan.
Mun tekemiset on 100 kertaa mielenkiintoisempia kuin pullajutut mutta en näe mitään syytä kuuluttaa niitä kaikille.- trollikka
Voi, anteeks! Äläkä nyt vaan ala mitään naista mulle tyrkyttämään kumppaniksi, ennen vaikka ongelma äijä... ja niitähän maailma on pullollaan, mun tuurilla sellaisen myös saan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720