Valtakunta kaunein on seksikäs kasvoltaan jalatkin kiihoittavat tissitkin sievät
ken on kaunein
124
2108
Vastaukset
Kiitos sinulle kehuista mutta kauneus on vain katoavaista.
- 2plus22
Saanko ottaa kuviasi omaan käyttööni?
2plus22 kirjoitti:
Saanko ottaa kuviasi omaan käyttööni?
Olen kyllä niin julma, käytä jotain muuta mikä on muutenkin valokeilassa.
valtakunta kirjoitti:
Olen kyllä niin julma, käytä jotain muuta mikä on muutenkin valokeilassa.
Mutta ei minun kuviani
- kaikysyäsaa
valtakunta kirjoitti:
Mutta ei minun kuviani
Mitä ihmeen kuvia? Eihän tuossa muuta ole kuin tuo yksi.
kaikysyäsaa kirjoitti:
Mitä ihmeen kuvia? Eihän tuossa muuta ole kuin tuo yksi.
Niin mulla onkin näkynyt muitakia kuvis nikissä
Kuin pepunkin kuva😱- kaikysyäsaa
valtakunta kirjoitti:
Niin mulla onkin näkynyt muitakia kuvis nikissä
Kuin pepunkin kuva😱Mitäs semmoinen peli on että niitä näytellään vaan joskus ja silloinkin harvoille ja valituille vaan? Pitää olla kaikkien nähtävillä ja koko ajan niin että nyt perseestä kuvia ja sassiin.
kaikysyäsaa kirjoitti:
Mitäs semmoinen peli on että niitä näytellään vaan joskus ja silloinkin harvoille ja valituille vaan? Pitää olla kaikkien nähtävillä ja koko ajan niin että nyt perseestä kuvia ja sassiin.
Noh se oli vain sellainen kysely kuin että ukolle pistin herutuskuvan minulta ja valitsin harvan valitun peppumiehen tuntemattoman lupasi olla rehellinen kuvasta.
Siksi kun Halusin lähettää ukolleni herutus kuvan , että saan innostumaan enemmän.- kaikysyäsaa
valtakunta kirjoitti:
Noh se oli vain sellainen kysely kuin että ukolle pistin herutuskuvan minulta ja valitsin harvan valitun peppumiehen tuntemattoman lupasi olla rehellinen kuvasta.
Siksi kun Halusin lähettää ukolleni herutus kuvan , että saan innostumaan enemmän.Ukkoshan näkee sun perseen milloin haluaa. Pitääkö sille vielä kuviakin siitä näyttää?
Selityksen makua sanon minä. kaikysyäsaa kirjoitti:
Ukkoshan näkee sun perseen milloin haluaa. Pitääkö sille vielä kuviakin siitä näyttää?
Selityksen makua sanon minä.Kyllähän halusin sille kuvan yllätykseksi onneksi se oli vain yksi kuva ja todellakin kaikki ei sitä nähnyt joku tuntematon peppufani ikävä palstalta.
kaikysyäsaa kirjoitti:
Ukkoshan näkee sun perseen milloin haluaa. Pitääkö sille vielä kuviakin siitä näyttää?
Selityksen makua sanon minä.Muutenkin se haluaa mun kuvia seinille enkä ole koko ajan kotona.
kaikysyäsaa kirjoitti:
Selityksen makua sanon minä.itsekin ottanut kuvia että ja sanonut että pitäähän sitä olla nähtävää kun ikävä tulee joten siitä se idea tuli. Mun tämä kuva oli pitkään näytön säästäjänä hällä.
Enkä aina tykkää sen valitsemista niin haluan tehdä hänelle omat mistä itsekin tykkään.
💕🌸💕🌸💕🌸
- Ätminki
Jaa että 5 lapsen äiti on kaunis. Hahahahahah
Joo eikö olekkin ihan outoa.🤭
Kyllä minulla aikakin vaikeuksia saada seksiä päivittäin, kyllä se on vaan 2-3 vkossa ja että ei ole edes ehkäsyä.
Nyt olisi hetki kun halusin joka päivä.🤨- Kaunis.nainen
Miks ei voisi olla? Ei lapsen saaminen vie kauneutta pois, yleensä käy päinvastoin. Kaunis nainen on mielestäni.
- Naisasialooser11
Kyllä vie, nainen lösähtää lapsen saatuaan, tosin viimeistään kolmenkympin jälkeen nainen lösähtää joka tapauksessa.
- 2hg82kf
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kyllä vie, nainen lösähtää lapsen saatuaan, tosin viimeistään kolmenkympin jälkeen nainen lösähtää joka tapauksessa.
No miksi ap:n mielestä sitten valtakunta on kaikkein kaunein vaikka on sekä yli 30-vuotias että lapsia saanut? Eikö jokaisen miehen pitänyt ihannoida niitä alle 22-vuotiaita lapsettomia naisia??? Häh??? Miten selität tämän?????
- Peku32v
Olet tainnut saada naisilta kunnolla turpaan, kun olet noin katkera.. Mitä sitten, hänellä on rakastava puoliso ja lapset elämässään.. Olen nähnyt 30 äitejä ja ovat hyvässä kuosissa.
- Naikunpikkuveli
Näin on, nelikymppiset näyttää kurpille.
- eiviiden
6 lapsen äiti piti olla vauva
Niin mutta myös palautuu.
- Kaunis.nainen
Naikunpikkuveli kirjoitti:
Näin on, nelikymppiset näyttää kurpille.
Eipäs kaikki näytä vaan kauniita ja sexyjä, koska pitävät itsestään huolta.. Et vissiin ole botoxista kuullut? 40 mies jo lössähtänyt möhömaha, jolla vyötärönympärys 100cm.
- kaisanoasaa
Ei ne lapset sitä kauneutta pois vie.
kaisanoasaa kirjoitti:
Ei ne lapset sitä kauneutta pois vie.
Ei niin kohta niitä on 7 ja sit 8 pian tusina kuin ollaan puhuttu.
- kaisanoasaa
valtakunta kirjoitti:
Ei niin kohta niitä on 7 ja sit 8 pian tusina kuin ollaan puhuttu.
Hiukan nyt jarrua siihen touhuun.
Vaikka Raamatussa sanotaankin että "lisääntykää ja täyttäkää maa" niin ei se nyt hyvänen aika sitä tarkoita että teidän kahden se on tehtävä. kaisanoasaa kirjoitti:
Hiukan nyt jarrua siihen touhuun.
Vaikka Raamatussa sanotaankin että "lisääntykää ja täyttäkää maa" niin ei se nyt hyvänen aika sitä tarkoita että teidän kahden se on tehtävä.Sain juuri kehujakin ulkopuoliselta lapsieni puolesta ihan kasvotusten miksi en saa olla hedelmällinen.
- kaisanoasaa
valtakunta kirjoitti:
Sain juuri kehujakin ulkopuoliselta lapsieni puolesta ihan kasvotusten miksi en saa olla hedelmällinen.
Ole mun puolesta niin hedelmällinen kuin tykkäät. Ajattelin vaan että jos olette ottaneet nuo ison kirjan ohjeet hiukan liian kirjaimellisesti.
kaisanoasaa kirjoitti:
Ole mun puolesta niin hedelmällinen kuin tykkäät. Ajattelin vaan että jos olette ottaneet nuo ison kirjan ohjeet hiukan liian kirjaimellisesti.
Eikös valtakunta oo maininnut profiilissaan ihan erikseen että he eivät ole uskovaisia?
Ehkei hän oo edes avannut koko opusta, saati lukenut juuri tuota mainittua kehoituskohtaa.
Toisaalta, "lisääntykää ja täyttäkää maa" on niin klisee käsite että varmaan kaikki on sen jollain tavoin kiertoteitäkin kuullut, uskonnosta tai sen puutteesta riippumatta.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Eikös valtakunta oo maininnut profiilissaan ihan erikseen että he eivät ole uskovaisia?
Ehkei hän oo edes avannut koko opusta, saati lukenut juuri tuota mainittua kehoituskohtaa.
Toisaalta, "lisääntykää ja täyttäkää maa" on niin klisee käsite että varmaan kaikki on sen jollain tavoin kiertoteitäkin kuullut, uskonnosta tai sen puutteesta riippumatta.Niin en ole uskovainen
💕🌸💕🌸💕🌸
- ilkeänulikka
miksi aina haukut täällä äitiäs ? jätä se rauhaan
- lvjjkb
Ananias
- hc-ätmeI
näytä yksikin kaunis nainen palstalta, et pysty
- tekisi.mieli.pussata
valtakunta on kaunis ja seksikäs ja lady zorro on seksikäs ja nätti eli saisivat koska vain miehen zorrolla on nyt kuvassa tosi nätti kuva eli on tosi kaunis nainen ja muita naisia en ole nähnyt niin en voi heistä sanoa mitään eli zorro ja valtakunta kelpais minulle
- lljjvvkvb
valtikka 33 zorro 42...= kurppia
- aivan.myyty
lljjvvkvb kirjoitti:
valtikka 33 zorro 42...= kurppia
mutta seksikkäitä ja kauniita ovat eli sitten on seksikkäitä kurppia eli olen kurppa fani no ainakin saavat kikkeliin eloa ja livessä sydämmen läpättämään ja kuolan valumaan
- kasvotonon
aivan.myyty kirjoitti:
mutta seksikkäitä ja kauniita ovat eli sitten on seksikkäitä kurppia eli olen kurppa fani no ainakin saavat kikkeliin eloa ja livessä sydämmen läpättämään ja kuolan valumaan
Missä oot nähnyt kasvokuvat?
- ätm
kuvakaappasin molempien kasvokuvat:-)
- nimimerkissä.nähnyt
kasvotonon kirjoitti:
Missä oot nähnyt kasvokuvat?
eikös zorrolla ole nyt kuvassa kuva mustavalkoisena ja valtakunnalla oli joskus kuva kasvoistaan eli katso zorron nimimerkkiä nätti tipuhan siinä
- kuva.tallessa
nimimerkissä.nähnyt kirjoitti:
eikös zorrolla ole nyt kuvassa kuva mustavalkoisena ja valtakunnalla oli joskus kuva kasvoistaan eli katso zorron nimimerkkiä nätti tipuhan siinä
eilen oli kuva kasvoistaan, mona lisan kasvoinen
- nättejä.tipuja
kuva.tallessa kirjoitti:
eilen oli kuva kasvoistaan, mona lisan kasvoinen
niin oli ja ennen sitäkin on ollut joskus niin nättihän se on kuin mikäkin samoin zorro jos on hänen kuvansa
- zortolla.omia
nättejä.tipuja kirjoitti:
niin oli ja ennen sitäkin on ollut joskus niin nättihän se on kuin mikäkin samoin zorro jos on hänen kuvansa
aitoja kuvia useita nähnyt
- zorro.on.nätti
zortolla.omia kirjoitti:
aitoja kuvia useita nähnyt
zorrolla on nyt tosi nätti kuva ja jos olisi sinkku ja samassa esim raflassa niin hakisin tanssimaan ja yrittäisin iskeä hänet eli kyllä kelpais
zorro.on.nätti kirjoitti:
zorrolla on nyt tosi nätti kuva ja jos olisi sinkku ja samassa esim raflassa niin hakisin tanssimaan ja yrittäisin iskeä hänet eli kyllä kelpais
Varattu MINULLE!
- asdfdfd
nimimerkissä.nähnyt kirjoitti:
Zorro on aina ollut vahvasti muokattuna kuvissaan, ei todellakaan voi sanoa miltä näyttää oikeasti.
- ihkhkvkn
asdfdfd kirjoitti:
Zorro on aina ollut vahvasti muokattuna kuvissaan, ei todellakaan voi sanoa miltä näyttää oikeasti.
miehen logiikassa oli muokkaamattomia
- vuodevierii
ihkhkvkn kirjoitti:
miehen logiikassa oli muokkaamattomia
Montako vuotta sitten?
- khkhk
vuodevierii kirjoitti:
Montako vuotta sitten?
2-3 vuotta sitten
asdfdfd kirjoitti:
Nyt katso tarkkaan miltä mää näytän oikeasti, kun ei oo piirroskuva. 😉👍
- tuomaroin
LadyZorro kirjoitti:
Nyt katso tarkkaan miltä mää näytän oikeasti, kun ei oo piirroskuva. 😉👍
Ainoo mikä on sulta nähty ilman filttereitä on se persuskuva
- zorbaksen.profiilissa
tuomaroin kirjoitti:
Jajoooo...
- ✌️Ns. Eino Makuselta✌️vois kysyä, että miksi sun pitäisi nähdä minusta 100% tunnistettava kuva? Kaikki pisamat, näppylät ja ihokarvatkin?
Mulla on ollut filtteröimättömiä kuvia joskus, täälläkin. Et ole harmiksesi vissiin nähnyt, mutta et tule näkemäänkään. Jos mä haluan missikisoihin, mä tiedän minne kehäraakit lähetetään.
Osaan mennä itse, en tarvi tuomarin apua. Enkä naama postauksia pitkin nettiä mun naamalla. - enkässää
zorbaksen.profiilissa kirjoitti:
Jajoooo...
- ✌️Ns. Eino Makuselta✌️vois kysyä, että miksi sun pitäisi nähdä minusta 100% tunnistettava kuva? Kaikki pisamat, näppylät ja ihokarvatkin?
Mulla on ollut filtteröimättömiä kuvia joskus, täälläkin. Et ole harmiksesi vissiin nähnyt, mutta et tule näkemäänkään. Jos mä haluan missikisoihin, mä tiedän minne kehäraakit lähetetään.
Osaan mennä itse, en tarvi tuomarin apua. Enkä naama postauksia pitkin nettiä mun naamalla.En ole tuomari mutta nyt on pakko kysyä... Miksi se oman naaman tai vartalon kuva sitten pitää laittaa ollenkaan profiiliin, jos ei halua tulla tunnistetuksi tai että kuva leviää pitkin nettiä? Sinkutkaan ei sitä tee, miksi varatut?
- viärintaas
enkässää kirjoitti:
En ole tuomari mutta nyt on pakko kysyä... Miksi se oman naaman tai vartalon kuva sitten pitää laittaa ollenkaan profiiliin, jos ei halua tulla tunnistetuksi tai että kuva leviää pitkin nettiä? Sinkutkaan ei sitä tee, miksi varatut?
peppupupulla on naamakuva = sinkku
enkässää kirjoitti:
En ole tuomari mutta nyt on pakko kysyä... Miksi se oman naaman tai vartalon kuva sitten pitää laittaa ollenkaan profiiliin, jos ei halua tulla tunnistetuksi tai että kuva leviää pitkin nettiä? Sinkutkaan ei sitä tee, miksi varatut?
Vastakysymys, miksei johonkin kuvaan vaan voi suhtautua kuin mihin tahansa avattareen? Kenen napaa kaivelee, jos kuva on muokattu niin ettei tunnista? Miksei saisi olla tunnistamaton?
Nyt on hyvä kuva, komea nuori mies. :)
Kasvoja en ole nähny mutta kuvittelen valtakunnan kauniiksi naiseksi..
Kauniiksi ja kurvikkaaksi. :Dkhkck kirjoitti:
valtikka muistuttaa mona lisaa
https://goo.gl/images/xT3awqMoona oli kaunis naisellinen nainen..
Naiselliset kasvot.
Lurps!
:-P- vaikeasanoa
En tiedä kun en ole nähnyt ketään, epäselviä ja pikkuisia profiilikuvia ei lasketa (sellaisissa kuka tahansa näyttää nätiltä).
- vaikeasanoa
Ja lisäisin: muokattuja kuvia.
vaikeasanoa kirjoitti:
En muokannut. Se oli kamera millä otin se oli sarjakuva piirros.
Onkohan valtakunta mustalainen?
Sen verta tummalta näyttää. :DKonnaKettu kirjoitti:
Mustalaisnaiset on kauniita. :D
Niinkuin Esmeralda.Se hävettää kun kuvittelevat että olen heikäläisiä, niiden sekoitus vaaleisiin.
Mietin kuinka moninerehtyy minusta oikeasti.KonnaKettu kirjoitti:
Mustalaisnaiset on kauniita. :D
Niinkuin Esmeralda.Ei ole kiva joutua ennakkoluuloihin.
valtakunta kirjoitti:
Ei ole kiva joutua ennakkoluuloihin.
Kuhan et pukeudu ja käyttäydy niinkuin mustalaiset niin ei pitäs olla mitään ennakkoluuloja. :D
Kunnon mannethan parkkaa autonsaki suoraan oven eteen koska luulevat omistavansa koko marketin.valtakunta kirjoitti:
Se hävettää kun kuvittelevat että olen heikäläisiä, niiden sekoitus vaaleisiin.
Mietin kuinka moninerehtyy minusta oikeasti.Siitä paskasakista kannattaa pysyä kaukana..
:)
Pönttö postaa kuvansa näytille...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noita_(muumit)#/media/File:Screenshot_noita-noita.jpg
Kas niin.
Aika vihmerä olento. Hih.Ai se on sun luuta siellä Allerin parkkipaikalla parkkiruudussa? Mä luulin, että Wuppis ajaa sillä... ???
Dissident kirjoitti:
Ai se on sun luuta siellä Allerin parkkipaikalla parkkiruudussa? Mä luulin, että Wuppis ajaa sillä... ???
Johonkin se piti jättää. Näitkö, peruutusasennossa oli, kerralla parkkiin. Aller lukee kyljessä.
(naurua)
Eikö oo vähän mun näköä. Oha se :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Johonkin se piti jättää. Näitkö, peruutusasennossa oli, kerralla parkkiin. Aller lukee kyljessä.
(naurua)
Eikö oo vähän mun näköä. Oha se :'DNo mä joskus mietin, kun ruutu oli tyhjänä, että miks betoniseinässä on tumma kohta...Mutta oot vissiin lähtenyt jälkipoltolla suoraan ruudusta...kukapa kotiinpäin ei kiirehtisi?
No kampaus taisi olla erilainen ehkä tuossa ja silloin kun nähtiin? Oisko?
heh...Dissident kirjoitti:
No mä joskus mietin, kun ruutu oli tyhjänä, että miks betoniseinässä on tumma kohta...Mutta oot vissiin lähtenyt jälkipoltolla suoraan ruudusta...kukapa kotiinpäin ei kiirehtisi?
heh...(nauraa kikattaa)
Hoppu se on hevosnaisella. Hopoti hoi.
Oli mulla muistaakseni sillonkin vähän tuolleen jakaus, mutta yhdellä nutturalla :'D,
mutta ihan yhtä innokkaasti taisin katsoa sinua ku tuo tuossa..hah
(naurunpärskyntää)
No joo. Vähän iloa iltapäivään. Aika raskas duunipäiväkin oli, että..
Mulla loppu eilen aika äkkiä jutut palstalla kun olin seinäpiuhakoneella, ja ukkonen mätki niin, että oli pakko huikata unet ja riipasta kaapelit seinästä. Ukkostiko siellä, yöllä?Dissident kirjoitti:
No mä joskus mietin, kun ruutu oli tyhjänä, että miks betoniseinässä on tumma kohta...Mutta oot vissiin lähtenyt jälkipoltolla suoraan ruudusta...kukapa kotiinpäin ei kiirehtisi?
heh...Moniin te ootte sit nähneet toisenne sit se romanttinen pärinä.😉
misspönttöuuni kirjoitti:
(nauraa kikattaa)
Hoppu se on hevosnaisella. Hopoti hoi.
Oli mulla muistaakseni sillonkin vähän tuolleen jakaus, mutta yhdellä nutturalla :'D,
mutta ihan yhtä innokkaasti taisin katsoa sinua ku tuo tuossa..hah
(naurunpärskyntää)
No joo. Vähän iloa iltapäivään. Aika raskas duunipäiväkin oli, että..
Mulla loppu eilen aika äkkiä jutut palstalla kun olin seinäpiuhakoneella, ja ukkonen mätki niin, että oli pakko huikata unet ja riipasta kaapelit seinästä. Ukkostiko siellä, yöllä?Niin ja kai sulla silloin oli pidempi rivi leegojakin? heh
No pitää sitä vähän kutkatella joo...
No on tullut vettä ja kai vähän jyrähdellytkin. Tänään kävin sellaisessa mestassa, minkä takana nähtiin...hihii..Dissident kirjoitti:
Niin ja kai sulla silloin oli pidempi rivi leegojakin? heh
No on tullut vettä ja kai vähän jyrähdellytkin. Tänään kävin sellaisessa mestassa, minkä takana nähtiin...hihii..No tais siinä vähän päsistä, mutta se tais olla kyllä dieselauton moottori. heh
valtakunta kirjoitti:
Moniin te ootte sit nähneet toisenne sit se romanttinen pärinä.😉
Eikäkö.. kun tässä vaan hupsutellaan vanhojen aikojen kunniaks :D
Kiva nähdä häntä joskus palstalla, ei oo hetkeen törmätty keskustelulaatikossakaan heh :DDissident kirjoitti:
Niin ja kai sulla silloin oli pidempi rivi leegojakin? heh
No on tullut vettä ja kai vähän jyrähdellytkin. Tänään kävin sellaisessa mestassa, minkä takana nähtiin...hihii..(nauraa hurisee noista hampaista)
Ai tänäänkö? Oho. Sulla on ollu reissupäivä :DDissident kirjoitti:
No tais siinä vähän päsistä, mutta se tais olla kyllä dieselauton moottori. heh
sydän pamppaili niin tuhatta ja sataa ja syytät dieselautoa, mites kehtaatkin.
💕🌸💕🌸💕🌸misspönttöuuni kirjoitti:
(nauraa hurisee noista hampaista)
Ai tänäänkö? Oho. Sulla on ollu reissupäivä :DJoo. Heräsin aamulla...tai siis tulin töistä aamulla ja menin nukkumaan ja sit kun heräsin, niin eikun autoon ja päivä iltaan shoppaillen ja takas töihin.... sitä tää välillä on..
valtakunta kirjoitti:
💕🌸💕🌸💕🌸No sä nyt otat aina vähän väriä ja maalailet. Kyllä se oli ikimuistoinen tapaaminen, että elä siitä huoli. Sitä paitsi toi Pönttis on aikamoisen kiinnostunut dieseleittenkin pörinöistä...
Dissident kirjoitti:
Joo. Heräsin aamulla...tai siis tulin töistä aamulla ja menin nukkumaan ja sit kun heräsin, niin eikun autoon ja päivä iltaan shoppaillen ja takas töihin.... sitä tää välillä on..
Kyllä se piristää välillä tuolleen siellä pyörähtää, kuumalla jäätävä ilmastointikin. :)
Siellä on muuten uusi kahvipaikka, käykäähän joskus. Saa sitä kylmää maitokahviakin vaikka saunakauhallisen, oisin voinut pötkähtää takasohvalle ja kahvipilli suuhun slurp, aa että vuan niin ikkään nuin heh :D
Olet selvästi jo arkirytmissä kiinni. Siitä se lähtee, loman lämpö vielä vähän aikaa mielessä, kyllä se kantaa. :)Dissident kirjoitti:
No sä nyt otat aina vähän väriä ja maalailet. Kyllä se oli ikimuistoinen tapaaminen, että elä siitä huoli. Sitä paitsi toi Pönttis on aikamoisen kiinnostunut dieseleittenkin pörinöistä...
"Kyllä se oli ikimuistoinen tapaaminen"
Uii ku kauniisti sanottu.. Kiitos samoin :)
Mä kun ajoin kerran tuossa auton sinne, niin kyllähän se mieleen pätkähti...heh. Noh, tuhma pönttö..Mutta saa kai sitä elämän kivoihin asioihin joskus palatakin, kesätunnelmassa.valtakunta kirjoitti:
💕🌸💕🌸💕🌸Kyllä siinä vähän moottoreillakin oli tekoa. Autoistakin kun joskus voi intoutua niinku miehistä hih :D
Dissident kirjoitti:
No sä nyt otat aina vähän väriä ja maalailet. Kyllä se oli ikimuistoinen tapaaminen, että elä siitä huoli. Sitä paitsi toi Pönttis on aikamoisen kiinnostunut dieseleittenkin pörinöistä...
Ou. Kaksinverroin rakastettavaa
misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä se piristää välillä tuolleen siellä pyörähtää, kuumalla jäätävä ilmastointikin. :)
Siellä on muuten uusi kahvipaikka, käykäähän joskus. Saa sitä kylmää maitokahviakin vaikka saunakauhallisen, oisin voinut pötkähtää takasohvalle ja kahvipilli suuhun slurp, aa että vuan niin ikkään nuin heh :D
Olet selvästi jo arkirytmissä kiinni. Siitä se lähtee, loman lämpö vielä vähän aikaa mielessä, kyllä se kantaa. :)joo, huomasin. Olikohan siinä jotain namikauppaakin samassa....??
No arki palas ja kyllä tässä on hiukan ollut haikijaakin, mutta silloinhan se on ollut hyvä miniloma se, kuin kaivelee perään... Aijai...oikeastaan en oo ikinä pitänyt noin hyvåää lomaa aikuisiällä.misspönttöuuni kirjoitti:
"Kyllä se oli ikimuistoinen tapaaminen"
Uii ku kauniisti sanottu.. Kiitos samoin :)
Mä kun ajoin kerran tuossa auton sinne, niin kyllähän se mieleen pätkähti...heh. Noh, tuhma pönttö..Mutta saa kai sitä elämän kivoihin asioihin joskus palatakin, kesätunnelmassa.No kaikkeahan voi fiilistellä... Ja mikäs tuota on fiilistellessä... Hassu tapaaminen, että sitä vaan jossain täällä ensin hassuja rustaillaan ja sit nähdään ja puolen vuoden päästäkin täällä rustaillaan ja hekotellaan...
Elämä osaa olla muikean mukavaa... hehvaltakunta kirjoitti:
Ou. Kaksinverroin rakastettavaa
No on maailmassa monta muutakin ihanaa asiaa Valtakunta kuin rakkaus... vaikka huikea palstakaveruus...
Dissident kirjoitti:
No on maailmassa monta muutakin ihanaa asiaa Valtakunta kuin rakkaus... vaikka huikea palstakaveruus...
Minä rakastan monia.
valtakunta kirjoitti:
Minä rakastan monia.
Minä pidän taas monista. Rakastan kourallista ihmisiä ja olen heistä ikionnellinen. Mutta rakkauskin on sana, minkä jokainen ymmärtää miten haluaa. Tärkeintä, että elää hyvin ja voi hyvin.
Dissident kirjoitti:
Minä pidän taas monista. Rakastan kourallista ihmisiä ja olen heistä ikionnellinen. Mutta rakkauskin on sana, minkä jokainen ymmärtää miten haluaa. Tärkeintä, että elää hyvin ja voi hyvin.
Juuri tällä hetkellä oon niin kovin puutteessa ja yritän tahdon voimalla siirtää ukkooni himoja.
💕🌸💕🌸💕🌸
Se siirsi vaan kylkeä ja nukkuu ”sanoin ota mut”
Kyllä rakkautta on erilaista.Dissident kirjoitti:
Eikö sinulla ole rakkaita ystäviä?
valtakunta kirjoitti:
Juuri tällä hetkellä oon niin kovin puutteessa ja yritän tahdon voimalla siirtää ukkooni himoja.
💕🌸💕🌸💕🌸
Se siirsi vaan kylkeä ja nukkuu ”sanoin ota mut”
Kyllä rakkautta on erilaista.Kyllä mä ymmärrän tuon, että sinun mieli tekis ja toinen ei intoudu samalla tavalla... Se tuntuu pahalle....voi sua... Mutta ei sille oikein itse voi mitään. Jotenkin se ukkokullan oikea päällenapsaus-nappi pitää sun löytää. Se voi olla konstikaskin löytää. Mulle tulee mieleen, että sillä on jotain murheita tai sellaisia mielessä? Ootko kysellyt?
Niin on...vaikka lastaan kohti se rakkaus on ihan muuta toista kuin mikään muu.Dissident kirjoitti:
Minä yritän teleportata himojaan ukkooni mutta en ole vielä epätoivoisena onnistunut. Aina sitä toivoo olevansa enemmän kuin on.
💕🌸💕🌸💕🌸
kyllä minä joskus onnistun.valtakunta kirjoitti:
Eikö sinulla ole rakkaita ystäviä?
No on mulla. Mutta en mä nyt tiedä onko niitäkään nyt niin montaa. Minusta niitä on hyvä olla sen verran, että kerkeää hoitamaan ystävyyttä. Kyllä niistä oli tuossa heikkona aikana kosolti apua...nyt synttäreillä oli kiva nähdä kaikkia ja tarjota jotain heille yhtenä iltana.
Dissident kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän tuon, että sinun mieli tekis ja toinen ei intoudu samalla tavalla... Se tuntuu pahalle....voi sua... Mutta ei sille oikein itse voi mitään. Jotenkin se ukkokullan oikea päällenapsaus-nappi pitää sun löytää. Se voi olla konstikaskin löytää. Mulle tulee mieleen, että sillä on jotain murheita tai sellaisia mielessä? Ootko kysellyt?
Niin on...vaikka lastaan kohti se rakkaus on ihan muuta toista kuin mikään muu.Se sanoo ettei pysty päivittäin ja väsyneenä tänään kyllä se lupas mutta oon tottunut sen lupauksiin, tahtoa mutta ei sit enää väsyneenä pysty.
valtakunta kirjoitti:
Minä yritän teleportata himojaan ukkooni mutta en ole vielä epätoivoisena onnistunut. Aina sitä toivoo olevansa enemmän kuin on.
💕🌸💕🌸💕🌸
kyllä minä joskus onnistun.No jospa se kokee teleporttaamisen hiukan ahdisteluna, että hänen pitäisi olla himokas....sehän on vähän vaatimus...??? Sehän on vanha sanonta, että ei kukko käskien laula...ehkä se toteutuu myös ukossasi...totta sanoen, ei munkaan himot väkisin tulla tupsahtas, vaan ne pitää herätä itsestään...
Päivä vaikka ihan muissa ajatuksissa ja kun on aika, niin salavihkaa jossain pikkupikkuhamosessa käyt poimimassa lattialta jotain hänen nenän edessään ja vilautat vähän sitä kuuluisaa karvahirviötä... Ehkä silleen herätät sen ukon kimppuun....et sano mitään....annat karvahirviön hoitaa homman...ja voihan se reiteen merkatakin sulle jotain, että mieheskin sen huomaa...ne on niitä luonnon omia juttuja.
hehvaltakunta kirjoitti:
Se sanoo ettei pysty päivittäin ja väsyneenä tänään kyllä se lupas mutta oon tottunut sen lupauksiin, tahtoa mutta ei sit enää väsyneenä pysty.
No se haluis selkeesti pystyä, mutta nyt siitä on tullut suoritus hälle.... Se ei ole ollenkaan hyvä homma... Painostamalla et saa innostumaan... Kyllä sun pitää nyt vaan luottaa siihen, että se tulee sieltä kimppuun, kun vaan annat sen olla ja tulla itse... Kokeile edes....tänään et pyydä ollenkaan sanallakaan.... vain se pyllistyskikka korkeintaan....mut silloinkin pitää olla siihen mahdollisuus ja aika...tosin sitä karvahirviötä ja tissiä, peppua hälle vilkutella pitkin päivää...mutta elä sano mitään...eläkä odota mitään....vaan olet vaan....
Dissident kirjoitti:
No se haluis selkeesti pystyä, mutta nyt siitä on tullut suoritus hälle.... Se ei ole ollenkaan hyvä homma... Painostamalla et saa innostumaan... Kyllä sun pitää nyt vaan luottaa siihen, että se tulee sieltä kimppuun, kun vaan annat sen olla ja tulla itse... Kokeile edes....tänään et pyydä ollenkaan sanallakaan.... vain se pyllistyskikka korkeintaan....mut silloinkin pitää olla siihen mahdollisuus ja aika...tosin sitä karvahirviötä ja tissiä, peppua hälle vilkutella pitkin päivää...mutta elä sano mitään...eläkä odota mitään....vaan olet vaan....
Sinä oot ihan hassu. En minä häntä painosta en enää, kuin sanoi oon tottunut ja yritin vaan himoja siirtää teleporttamalla, telepatialla, minä toivon se on eriasia .minä haluan sitä, en painosta. En halua räiskyviä tunteita että kiukuttaa haluan mielyttää. En satuttaa satuttaako sinua jos sinua silitellään halitaan nuuhkitaan vedetään lähelle.
Dissident kirjoitti:
Tai pyytää pidä minua tiukasti otteessa. Noh ei se vielä ainakaan juossut kovaa ja kiireellä kuin joskus muunnoin🌸💕🌸💕🌸💕
Dissident kirjoitti:
Mulle tulee paha mieli kun hermostuu minuun😰
Kyllä herättelin halut päivällä mut halusi odottaa iltaan kun lapset nukkuun.Dissident kirjoitti:
Älä huoli ei se muhun ole hermostunut mutta pelkään sitä reaktiota haluun että se tykkää minusta aina.
valtakunta kirjoitti:
Mulle tulee paha mieli kun hermostuu minuun😰
Kyllä herättelin halut päivällä mut halusi odottaa iltaan kun lapset nukkuun.Tuossa huomaan pikkuhäiriön. Noi lapset osaa olla miehelle...tai miks ei naisellekin häiriö seksiin...
Mietin itsekin, etten haluisi yllättäviä tekijöitä kesken seksin ovelle...
Siinä teidän pitäisi keksiä jokin systeemi. Jos vaikka onnistuu, laitatte hetkeksi oven lukkoon. Ja jos oven takana meno äityy liian häiritseväksi, voi sitten lopettaa... Ilmoittaa lapsille, että täällä halutaan tehdä aikuisten hommia rauhassa ja joskus siellä saa olla taas ihan rauhassa. Ne ei hätäile sitten...Dissident kirjoitti:
Tuossa huomaan pikkuhäiriön. Noi lapset osaa olla miehelle...tai miks ei naisellekin häiriö seksiin...
Siinä teidän pitäisi keksiä jokin systeemi. Jos vaikka onnistuu, laitatte hetkeksi oven lukkoon. Ja jos oven takana meno äityy liian häiritseväksi, voi sitten lopettaa... Ilmoittaa lapsille, että täällä halutaan tehdä aikuisten hommia rauhassa ja joskus siellä saa olla taas ihan rauhassa. Ne ei hätäile sitten...Ei minusta ääntä lähde tai joskus ukko kiusaa ”huusit nii,Että naapuritkin varmasti kuuli ”mutta en muista edes tehneen niin.
Se on sellainen nolostuttaja joka hetkeen taitaa tykätä kun nolostui vaan kun pitelin tisseistä kiinni ja sanoin kaupassa ”olis lypsy aika” siellä se kovaan ääneen ”muumh”
nolotti ja joku mummeli hymyilytti kun kuuli kaiken ja sit se vähän itseäkin hymyilytti.Dissident kirjoitti:
Tuossa huomaan pikkuhäiriön. Noi lapset osaa olla miehelle...tai miks ei naisellekin häiriö seksiin...
Siinä teidän pitäisi keksiä jokin systeemi. Jos vaikka onnistuu, laitatte hetkeksi oven lukkoon. Ja jos oven takana meno äityy liian häiritseväksi, voi sitten lopettaa... Ilmoittaa lapsille, että täällä halutaan tehdä aikuisten hommia rauhassa ja joskus siellä saa olla taas ihan rauhassa. Ne ei hätäile sitten...Kylä minä sanon aina ”oo ny hiljaa” sit se veikeästi hymyilee.
valtakunta kirjoitti:
Kylä minä sanon aina ”oo ny hiljaa” sit se veikeästi hymyilee.
Keskinäinen huumori on parasta...
Dissident kirjoitti:
Keskinäinen huumori on parasta...
Kyllä sain lopulta.💕🌸💕🌸💕🌸
Miten tuollain sattu käymäänkin🧐valtakunta kirjoitti:
Kyllä sain lopulta.💕🌸💕🌸💕🌸
Miten tuollain sattu käymäänkin🧐Ehkä yö teki tehtävänsä?
Mulla on sellainen jauska ajatus, että se kalu, mikä nyt sattuu roikkumaan tuossa miehen jalkovälissä, ois vähän kuin kummankin osapuolen välinen yhdistysvehje. Se toimiessaan vaatii molempien rakkautta ja huolenpitoa. Sit se toimii hyvin. Ei tarvii mitään sinisiä nappeja...Dissident kirjoitti:
Ehkä yö teki tehtävänsä?
Mulla on sellainen jauska ajatus, että se kalu, mikä nyt sattuu roikkumaan tuossa miehen jalkovälissä, ois vähän kuin kummankin osapuolen välinen yhdistysvehje. Se toimiessaan vaatii molempien rakkautta ja huolenpitoa. Sit se toimii hyvin. Ei tarvii mitään sinisiä nappeja...Se on kyllä jumalainen, pidä huolta siitä.
- sokkl
"valtakunta
6.8.2018 20:34
vaikeasanoa kirjoitti:
En muokannut. Se oli kamera millä otin se oli sarjakuva piirros. "
Piirroskuvista ei näe onko kaunis vai ei. Oikeita kuvia kehiin. Tosin valtakunnan pitkät hiukset ja rinnat riittää siihen että on hot. Kasvokuvalla ei enää niin väliä.
Ihmemies hänellä on kun seksi ei kiinnosta joka ilta, mua kiinnostaisi.- siististisipuli
varattujen ei kuulu olla tyrkkyjä tissit peput pillut revat levällään
siististisipuli kirjoitti:
Kateellinen😁
- vitusta
valtakunta kirjoitti:
Kateellinen😁
sulle?? buahahahahaaaaa
siististisipuli kirjoitti:
Mut jos haluaa huomiohuorata, niin saako sitten? :D
vitusta kirjoitti:
sulle?? buahahahahaaaaa
Oot jos herjaat, ite oot tissit, pillu ja reva levällään varattuna kuin määrittelet tulevaisuutesi.
Aloitus ei rajannut kysymystä koskemaan vain palstan naisia, joten rohkenen kertoa oman mielipiteeni, vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson. Kaunis.
Samassa iässä vaimoni oli vielä kauniimpi. Muistan aina, miten hän kesämökillä tuttavapariskunnan vieraillessa emännöi aamukahvilla vittu paljaana keltaisen baby dollin yläosassa. Kaunis.
Palstan naisista asetan etusijalle jo edellä mainitut Valtakunnan ja Lady Zorron. Kauniita.Niin ja nimimerkki Johanna, ja sit siinä oli jatkona joku luku, mikä osoitti, et oli noin nelikymppinen.
Ja vielä symppisnikki Lippuan. Ihan rivien välistä olen lukenut, että hän on kaunis, mutta kuvaa en ole nähnyt.valtakunta kirjoitti:
Kiitos sinulle tällä kateellisten herjojakin liikkeellä.
Kiitos kiittämästä! Kuten näet, sinulla on useampiakin kannattajia. :-)
- ehdokkaanion
Ymmärtääkseni yyberi kirjoittaa täälläkin toisinaan. Ainakin paras kroppa, naamaakin on kehuttu kovin, sitä en valitettavasti ole nähnyt. Olikos huhujen mukaan vähän Piia Pasasen näköinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174