Mites kuntoilette?

NainenRuudunTakaa

Mulla on kesä mennyt päivittäin pyöräillessä ja vähän on tullut muuten lenkkeiltyä ja luonnossa liikuttua myös. Lisäksi joogaa muutaman kerran viikossa ja kun jotain voimaa nostavaa voisi ottaa lisäksi, niin eilen kävin salilla ja aloitin HIIT-treenit. Näillä on hyvä syksyyn.

64

1372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoliterniuM1977

      Kaksi sovellusta "Home Workout" ja "6-pac in 30 days". Nämä ovat digitaalisia personal trainereitani ja päivittäin tulee tehtyä 1-2 treeniä näistä. Kiloja on tippunut, joten toimii. Työmatkat ja muu paikallinen liikuminen aina kävellen. Peruskunto ainakin säilyy. Vuoden loppuun mennessä tavoitteena vähintään timmi keskivartalo tai jopa se 6-pac.

      • Bayernfani

        Miul on 6 päk oon 13, vituttais minuuki.


      • SoliterniuM1977
        Bayernfani kirjoitti:

        Miul on 6 päk oon 13, vituttais minuuki.

        Tuu sanomaan sitten, kun olet 40v. Jos sulla silloinkin on vielä 6-pac kaljamahan sijaan, niin sitten on tosi hyvä.


    • voi

      Hyvältä kuulostaa, itsellä kans pyöräilyä enemmän ja punttia vähän vähemmän, juoksut jääneet vähemmälle, portaissakin käynyt välillä. Näillä mennään, kuitenkin reilut 10h/vko sporttia.

    • Totuus-

      En kuntoile ollenkaan. Kuntoilu ei lisää kiinnostavuuttani naisten silmissä. Olen lihonut 10 kg vuoden aikana. Pyöräilen kyllä kauppaan ja veneelle jonne on matkaa 13 kg edes takas mutta se ei ole kuntoilua.

    • Kaisanoasaa

      Kuntoilu on sama kun työnteko . Ei kannata kuntoilla eikä töitä tehdä koska ei saa pilluakaan.

    • Rumahcätmi

      Lähinnä sohvan ja, jääkaapin väliä.
      Kiloja tulee oluesta, mut kun ei saa naistakaan, niin ihanko tuo sama.

    • Jalkapalloa ja pesistä kuntoporukoissa. Lisäksi käynyt vaeltamassa ja marjastamassa. Punttisalin jättänyt kesäksi pois mutta viikon päästä aloitetaan nekin hommat. Loppukuusta ilmoista riippuen varmaan jalkapallo vaihtuu sählyyn.

      Ei nyt suoraan liity kuntoiluun mutta varmaan tulee kiinnitettyä huomiota myös ruokavalioon; tavoite pudottaa painoa 85 kilosta 80 kiloon.

    • ätminelämää

      Oon tässä nyt vuoden miettinyt että alkaisko salilla käymään mutta ei ole oikein motivaatiota.

    • Pyöräilyä, jalkapalloa, ja lenkkeilyä. Tänäänkin pitäs pyöräillä leivonnaisia ostamaan

      • Säkin harrastat aika paljon,muuten..mitä leivoksia ostit??:D


      • peppupupu kirjoitti:

        Säkin harrastat aika paljon,muuten..mitä leivoksia ostit??:D

        Tanskalaisia wienereitä

        (pakkausrasia oli vielä sohvan takana)


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tanskalaisia wienereitä

        (pakkausrasia oli vielä sohvan takana)

        Mun piti ihan tarkistaa..onko toi tanskalainen viineri?? kappas,mä väänsin noita paljon kun olin leipomossa töissä,erittäin hyviä:) Oliko sulla juhlat vai ihan ittelle vaan?


      • peppupupu kirjoitti:

        Mun piti ihan tarkistaa..onko toi tanskalainen viineri?? kappas,mä väänsin noita paljon kun olin leipomossa töissä,erittäin hyviä:) Oliko sulla juhlat vai ihan ittelle vaan?

        Ihan vaan itelle. Olen palstan tunnetuin viinerien syöjä


    • Mun täytyy antaa peukkua tyypeille jotka jaksaa ulkoilla/kuntoilla nyt..Tää tappohelle on vetänyt niin piippuun et hyvä et jaksaa kävellä..Miten teillä on energiaa??

      • Äsken juoksin koiran kanssa ympyrää. Se jostain syystä kuvittelee, että tää mun vinkuva leluhiiri kuuluis sille.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Äsken juoksin koiran kanssa ympyrää. Se jostain syystä kuvittelee, että tää mun vinkuva leluhiiri kuuluis sille.

        Vastaus oli aloitukseen.


      • Kyllähän se ulkoilma viilentää.

        Panettaaki niin saatanasti tälläsellä helteellä.. :D


        Luonto vetää mettään ulvomaan, heiluttelemaan puita ja vartioimaan reviiriä.


      • NainenRuudunTakaa

        Öisin on juuri sopiva ulkoilusää ja kuumasa hyvä liikkua kun lihakset on lämpimästä vetreät.


      • .. Noh, Sellaisilla Tientenkin EriJuttu, jos on Esim. Ilmastoitu ja/tai Viileä Kämppä ja/tai on sellaisessa työssä, ettei ole KokoAjan LämpöUupumus Piällä.. ;P

        .. Ja Sitten vaikuttaa tietenkin se vielä, että onko Viilempien vai LämpiMämpien Säiden Yksilö.. ;P

        .. Ihan Normaalia Sun Olos on.. Harvat Muutkaan LuonnonElukat Helteessä/Paahteessa Liikkuu jne.. Jos Vain Voivat, niin nehän Lötköttelee Mahdollisimman Viileissä&TuulenVireisissä Paikoissa.. ;P

        .. Asutkohan Sä Suomessa?.. Meinaa.. SääKartan mukaan missään ei ole TappoHelteitä tällä hetkellä.. ;P


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Kyllähän se ulkoilma viilentää.

        Panettaaki niin saatanasti tälläsellä helteellä.. :D


        Luonto vetää mettään ulvomaan, heiluttelemaan puita ja vartioimaan reviiriä.

        haha sua panetta AINA!;D luulis että alkaa huippaa kun veri kiertelee lol vaikka on ihan hikinen koko ajan ei kiihota yhtään: p
        mä voin vaan nyyhkyttää kun kaivosta vesi loppu enkä pääse mökille,pakko tehdä seppuku pian:( vitsi haha
        ulvotko täysikuutakin??;)


      • peppupupu kirjoitti:

        haha sua panetta AINA!;D luulis että alkaa huippaa kun veri kiertelee lol vaikka on ihan hikinen koko ajan ei kiihota yhtään: p
        mä voin vaan nyyhkyttää kun kaivosta vesi loppu enkä pääse mökille,pakko tehdä seppuku pian:( vitsi haha
        ulvotko täysikuutakin??;)

        Mulla riittää kiimaa meijän molempien eestä..

        Että ei muutaku pakkaa kimpsut ja kampsut ja tuu tänne lappiin mun taloon emännäksi. :D

        Täällä on aika viileä nytten.


        Pitää sitä käyä ulvomassa kun kerranki näkyy. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mulla riittää kiimaa meijän molempien eestä..

        Että ei muutaku pakkaa kimpsut ja kampsut ja tuu tänne lappiin mun taloon emännäksi. :D

        Täällä on aika viileä nytten.


        Pitää sitä käyä ulvomassa kun kerranki näkyy. :D

        Miten missasin tän? Mul ei oikein toi yläkulma juttu toimi.
        Hei kiimailija, lämpötilan pitäis laskea,ihanaa!;D Mä taidan hyppiä sadetanssin että saadaan vielä sitä sadetta..Ootkohan aivan varma että haluaisit mut talon emännäks..koska sä olisit juoksus juossu sit,koulisin susta kunnon miehen..jos ei hyvällä,niin sitten raipan avulla haha;D


      • peppupupu kirjoitti:

        Miten missasin tän? Mul ei oikein toi yläkulma juttu toimi.
        Hei kiimailija, lämpötilan pitäis laskea,ihanaa!;D Mä taidan hyppiä sadetanssin että saadaan vielä sitä sadetta..Ootkohan aivan varma että haluaisit mut talon emännäks..koska sä olisit juoksus juossu sit,koulisin susta kunnon miehen..jos ei hyvällä,niin sitten raipan avulla haha;D

        No vähän kun venyttelet niin ei lähe mun ajatukset harhailemaan toisiin naisiin.

        Ehän mie ees malttas lähteä töihin jos on tollanen kissa samassa talossa. :D


    • trollikka

      Olen juossut lähes päivittäin juoksumatolla, ja sieltä suoraan saunatiloihin missä pukuhuoneessa mulla on ollut pyyheliinat, saippua ja shamppoo, sekä kevyet puhtaat vaihtovaatteet ja vielä isohko hainhampaat; hiusten sykkyrälle nipistämiseen.

      Pyyheliinassa kotiin en enää aio kulkea... joten alakerrassa mulla on kangaskassissa vaihtovaatteita, ja pyyheliinoja vaatehuoneessa on aina suuret pinot erikokoisia, sieltä sopivammat kokoiset käyttöön.
      Käytetyt pyyhkeet vien poistuessani pesutupaan, menevät seuraavaan; pyyhkeet pesukoneelliseen.
      Paljon mukavampi suorittaa juoksu matolla sisätiloissa; kuin juosta auringossa itsensä hikeen ja naama punaisena vetää välillä kaksinkerroinkin happea sisäänsä. Tarpeen vaatiessa sisätiloissa voi vaikka istua hetken... ennen pesulle menoa.

      Olen mä lisäksi käynyt koiran kanssa lenkeillä, mutt sen kanssa en rasituslenkkejä juokse, sillä kun on omat tarpeensa hoidettavana ja isommat tarpeet mä vielä kerään biojätepussiin. Pieniä pyrähdyksiä koirankin kanssa toki teen, ihan koiran juoksu halujen mukaan... silloin kun mulla ei ole kädessä sitä biopussia.
      Pyöräilemässä en ole pariin viikkoon ollut, liian kuumaa ja aurinko polttaa herkästi mun ihoni, mutt uitua on tullut altaassa sekä maauimalassa että meressä. Töitä tehdessäni olen myös saanut kohtuullisesti hyötyliikuntaa... enkä ole edes lihonut, vaikka pullia olen leiponutkin, piirakoiden ja sämpylien lisäksi.
      Tänään aioinkin noutaa pari makeaa munkkia itselleni... olen nyt tyttö joka ei yhteen tyydy! =))

      • Munkeistahan puhutaankin aina monikossa.


    • Mutta miten te liikkuvat palstalaiset saatte energiaa kaikkeen tohon tekemiseen?? Eikö ketään huippaa ja yrjötä tää kuumuus? ^-^

      • Töissä kerran vähän huippasi, tuli juotua liian vähän


      • trollikka

        "Paljon mukavampi suorittaa juoksu matolla sisätiloissa; kuin juosta auringossa itsensä hikeen ja naama punaisena vetää välillä kaksinkerroinkin happea sisäänsä. Tarpeen vaatiessa sisätiloissa voi vaikka istua hetken... ennen pesulle menoa."

        - Just sen vuoksi mä juoksen juoksumatolla mieluummin... jos alkaa pyörryttää, voin istua alas tuolille ja vesipullo mulla on aina kesäisin mukana... töissä ja kotona, kaikkialla. Mieluummin mä vaikka pyörryn sisätiloissa kuin jonnekin taivasalla... ei oikein kiinnosta olla tajutonna ulkosalla... asun Turussa ja epämääräisiä kulkijoita täällä riittää. Yksin kulkijoita ja porukoita... ei siitä sen enempää... mutt naisena varmaan tajuat. Uhriksi en ehdoin tahdoin rupea!

        Ja kuntomatolta mulla on noin kakaskymmentä askelta sauna osastolle ja pesulle, siksikin se on mukava ei tarvitse hikisenä kotiin raahautua.


      • trollikka
        trollikka kirjoitti:

        "Paljon mukavampi suorittaa juoksu matolla sisätiloissa; kuin juosta auringossa itsensä hikeen ja naama punaisena vetää välillä kaksinkerroinkin happea sisäänsä. Tarpeen vaatiessa sisätiloissa voi vaikka istua hetken... ennen pesulle menoa."

        - Just sen vuoksi mä juoksen juoksumatolla mieluummin... jos alkaa pyörryttää, voin istua alas tuolille ja vesipullo mulla on aina kesäisin mukana... töissä ja kotona, kaikkialla. Mieluummin mä vaikka pyörryn sisätiloissa kuin jonnekin taivasalla... ei oikein kiinnosta olla tajutonna ulkosalla... asun Turussa ja epämääräisiä kulkijoita täällä riittää. Yksin kulkijoita ja porukoita... ei siitä sen enempää... mutt naisena varmaan tajuat. Uhriksi en ehdoin tahdoin rupea!

        Ja kuntomatolta mulla on noin kakaskymmentä askelta sauna osastolle ja pesulle, siksikin se on mukava ei tarvitse hikisenä kotiin raahautua.

        Siitä energiasta josta kysyit... kilo tomaatteja suunnilleen päivässä ja ihan normiruokaa, viiliä, kanankontteja tai savukalaa... pähkinöitä sekä vettä tarpeeksi n. 1 litra per VRK.


      • Kuumuus ulkona ja aurinko on mahtavaa, joskin enimmät helteet taisi jo mennä..Sisällä kun on viileää, niin jaksaa ulkonakin enemmän.
        Mutta sinä peppupupunen...Nätti tyttönen siellä kuvassa, niin laitappas minulle sähköpostiin viestiä. Tutustuisin sinuun mielellään kahden kesken kun kerran vielä sinkkukin olet;)


      • .. Kaikkia muita Haittaa Pahastikin Helteet.. Paitsi ReptiliAaneja.. ;D


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kaikkia muita Haittaa Pahastikin Helteet.. Paitsi ReptiliAaneja.. ;D

        Oisit kirjoittanut suoraan... ei "liskoihmiset" tajua vinoilua, vihjeestä! (kun kapasiteetti ei riitä)

        Kesäkeittoa iso soppamuki täynnä, lähes 4dl varmaan, ja terästin sinihomejuustolla hiukan vielä omaa keittoannostani. Pari hapankorppua pureskeltavana keiton lisäksi... syön lounasta toimistossa, koska odotan itselleni tärkeää puhelua.


      • trollikka kirjoitti:

        Oisit kirjoittanut suoraan... ei "liskoihmiset" tajua vinoilua, vihjeestä! (kun kapasiteetti ei riitä)

        Kesäkeittoa iso soppamuki täynnä, lähes 4dl varmaan, ja terästin sinihomejuustolla hiukan vielä omaa keittoannostani. Pari hapankorppua pureskeltavana keiton lisäksi... syön lounasta toimistossa, koska odotan itselleni tärkeää puhelua.

        .. Noh, Jos Ne Ossoo Surffata SinkutPalstallakin, niin Uskoisin, että ne Ossoo Käyttää GuuggeliaKinKin.. ;P


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Jos Ne Ossoo Surffata SinkutPalstallakin, niin Uskoisin, että ne Ossoo Käyttää GuuggeliaKinKin.. ;P

        No, pitää olla myös uteliasKinKin! Eikä noi kyseiset kalastajat yleensä ole muuta kuin onkijoita, monien onkien kanssa... kyllä kai ain joskus, johokin koukkuun kalakin nappaa kiinni.
        Eipä siinä mitään, mutt nämä ovat niitä perhostelijoita; jotka heittävät saalistamansa kalat takaisin veteen. Saatuaan oman ilonsa siitä saalistuksesta; ei paljon paina huoli kuinka saaliin kävi, siinä hetken hurmassa!


      • pujotteIija kirjoitti:

        Töissä kerran vähän huippasi, tuli juotua liian vähän

        Mua on huipannut joka päivä kaikki nää viikot,tuntuu jo normaalille lol Ja iskee se outo pöhnä,ihan älytön väsymys. Nytkin nukuin 9 tuntia ja vielä väsyttää..voi kyllä olla nää joka päiväset migreenit. Mäkin oon yrittänyt juoda paljon mut en tiedä auttaako.


      • trollikka kirjoitti:

        No, pitää olla myös uteliasKinKin! Eikä noi kyseiset kalastajat yleensä ole muuta kuin onkijoita, monien onkien kanssa... kyllä kai ain joskus, johokin koukkuun kalakin nappaa kiinni.
        Eipä siinä mitään, mutt nämä ovat niitä perhostelijoita; jotka heittävät saalistamansa kalat takaisin veteen. Saatuaan oman ilonsa siitä saalistuksesta; ei paljon paina huoli kuinka saaliin kävi, siinä hetken hurmassa!

        .. Kyllä nyt on Myy Vetämässä Mutkia Suoriksi.. ;P

        .. Ja Eiköhän Mun(kin) SinSilmäFiltteri ole AikaLailla Karissut jo Pois.. Ainakin sillä Tavalla, ettei Kovinkaan Suurta pelkoa ole, että Sotkeutuisi Johonkin Viärään.. Ainakaan Kovin Pahasti&Syvästi jne.. ;P

        .. Kiits kuitenkin Huolen Pirost ja Hyvää PäivänJatkoja.. =)


    • Duunissa tulee ravattua yli 20 tuhatta askelta päivittäin kun tuossa laskeskelin.

      Sitten pari tuntia salia..

      Lenkkeilyä.

      Tuossa lähimetsässä tulee lenkkeiltyä kun siellä saa olla rauhassa ja on paljon ojia, kaatuneita puita joita hyppiä yli.

      • NainenRuudunTakaa

        Polut ja epätasaiset maastot on kyllä ihan parhaita lenkkimaastoja. Niitä on maalla-asumisesta ikävä. Täällä kaupungissa on vaan puistoja ja pyöräteitä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Polut ja epätasaiset maastot on kyllä ihan parhaita lenkkimaastoja. Niitä on maalla-asumisesta ikävä. Täällä kaupungissa on vaan puistoja ja pyöräteitä.

        Niin ja sitten on laitteita ja ratoja mutta niissä on aina joku.


      • NainenRuudunTakaa
        KonnaKettu kirjoitti:

        Niin ja sitten on laitteita ja ratoja mutta niissä on aina joku.

        Täällä meidän lähellä on vain todella huonokuntoisia rohiseivia laitteita eikä kunnon pururatoja. Sentään on iso puisto ,jonka ympäri voi juosta hiekkateitä.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Täällä meidän lähellä on vain todella huonokuntoisia rohiseivia laitteita eikä kunnon pururatoja. Sentään on iso puisto ,jonka ympäri voi juosta hiekkateitä.

        Ikävä homma.

        Parempi se puistoki kuin ihmisten seassa juokseminen. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ikävä homma.

        Parempi se puistoki kuin ihmisten seassa juokseminen. :D

        Olen joskus muinoin testannut Hgin Keskuspuiston. Ei siellä juuri ketään muita näkynyt, pari hassua koiranulkoiluttajaa.


      • scrg kirjoitti:

        Olen joskus muinoin testannut Hgin Keskuspuiston. Ei siellä juuri ketään muita näkynyt, pari hassua koiranulkoiluttajaa.

        Meinasin sitä keskustassa hölkkäämistä jota jotkut harrastaa. :D


    • ätmelsson

      jalkapalloa, thainyrkkeilyä ja luonnossa iltakävelyt. kuntosalia satunnaisesti nyrkkeilysalin nurkassa. joskus aktiivisemminkin harrastin, muttei liikaa urheiluharrastuksiakaan hyvä ole. tällä hetkellä kiinnostaa pitää yllä liikkuvuus ja aerobinen kunto

    • Hauista ja perzettä.
      Ei kait siinä muuta tarvita. Ukot ei enää uskalla ulkoliikuntapaikalle tullakaan. Mä siellä pullistelen ilta-auringossa ja järvituulessa..

      • Perzettä ei saa treenata liikaa, sekään ei ole nättiä jos se on liian lihaksikas.


      • Ananias kirjoitti:

        Perzettä ei saa treenata liikaa, sekään ei ole nättiä jos se on liian lihaksikas.

        Ei sellaseks kun Belgiansininen (ks. kuvat). Puristuu vielä ukko kappaleiks. Hyi pönttöä :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei sellaseks kun Belgiansininen (ks. kuvat). Puristuu vielä ukko kappaleiks. Hyi pönttöä :D

        Joo vähempikin riittää.

        Perse on sielun peili, se on tärkeä kapistus naisella.


      • Ananias kirjoitti:

        Joo vähempikin riittää.

        Perse on sielun peili, se on tärkeä kapistus naisella.

        Köh. Katsokohan sinä nyt oikeasta kulmasta.

        Tosin sinä nyt varmaan katsot joka kulmasta :D
        Että mitä sitä nyt kysymään.

        Onko miehen sielun peili..

        Nuo sinunnii aforismis pitäis koota.
        "Perse on sielun peili." Kuulin ekan kerran.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Köh. Katsokohan sinä nyt oikeasta kulmasta.

        Tosin sinä nyt varmaan katsot joka kulmasta :D
        Että mitä sitä nyt kysymään.

        Onko miehen sielun peili..

        Nuo sinunnii aforismis pitäis koota.
        "Perse on sielun peili." Kuulin ekan kerran.

        Perse näyttää parhaalta kun sitä katsoo suoraan edestäpäin (naisen selkäpuolelta). Olen nähnyt paljon kauniita perseitä, mutta niihin ei kyllästy ikinä.

        Mikä on miehen sielun peili? Ei mitään käryä.


      • trollikka
        Ananias kirjoitti:

        Perse näyttää parhaalta kun sitä katsoo suoraan edestäpäin (naisen selkäpuolelta). Olen nähnyt paljon kauniita perseitä, mutta niihin ei kyllästy ikinä.

        Mikä on miehen sielun peili? Ei mitään käryä.

        Hetken jo luulin ett sulla on röntgen katse! =))
        "Mikä on miehen sielun peili? Ei mitään käryä."
        Epäilen ettet koskaan jäänyt siihen jonoon jonottamaan, jossa niitä jaettiin. Sulla oli liian kiire tuijottelemaan; naisten peffoja, pelkillä tyhjillä reijillä!
        Mutt naisilla sellaisia sanottaan; silmiksi.

        jk. OK... hyvin kuitattu; sait pointsin niistä munkeista!=)


      • trollikka kirjoitti:

        Hetken jo luulin ett sulla on röntgen katse! =))
        "Mikä on miehen sielun peili? Ei mitään käryä."
        Epäilen ettet koskaan jäänyt siihen jonoon jonottamaan, jossa niitä jaettiin. Sulla oli liian kiire tuijottelemaan; naisten peffoja, pelkillä tyhjillä reijillä!
        Mutt naisilla sellaisia sanottaan; silmiksi.

        jk. OK... hyvin kuitattu; sait pointsin niistä munkeista!=)

        Pidän myös kauniista silmistä ja valloittavasta hymystä, mutta tällaisella yliromantisoituneella palstalla tuollaisista asioista kirjoittaminen saa herkimmissä ihmisissä jo hylkimisreaktion aikaan.

        Jonkun on muistutettava ihmisiä niistä primitiivisistä vaikuttimista jotka ohjaavat käytöstämme. Me voimme yrittää suitsia keskustelua herkkujen leipomisesta, mutta se ei poista himoa piirakkaan.


      • trollikka
        Ananias kirjoitti:

        Pidän myös kauniista silmistä ja valloittavasta hymystä, mutta tällaisella yliromantisoituneella palstalla tuollaisista asioista kirjoittaminen saa herkimmissä ihmisissä jo hylkimisreaktion aikaan.

        Jonkun on muistutettava ihmisiä niistä primitiivisistä vaikuttimista jotka ohjaavat käytöstämme. Me voimme yrittää suitsia keskustelua herkkujen leipomisesta, mutta se ei poista himoa piirakkaan.

        No, sun lihapiirakka himos kyllä muitetaan. Se jahtaaminen voi myös johtaa kitkerään riitaan.


      • NainenRuudunTakaa
        Ananias kirjoitti:

        Perse näyttää parhaalta kun sitä katsoo suoraan edestäpäin (naisen selkäpuolelta). Olen nähnyt paljon kauniita perseitä, mutta niihin ei kyllästy ikinä.

        Mikä on miehen sielun peili? Ei mitään käryä.

        Hartialinja vois olla miehen sielun peili. Käsivarret, rintalihaksetkin... Riippuu vähän ihmisestä missä se sielu kenelläkin asuu.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Hartialinja vois olla miehen sielun peili. Käsivarret, rintalihaksetkin... Riippuu vähän ihmisestä missä se sielu kenelläkin asuu.

        Riippuu myös naisesta, kauneus on katsojan silmässä.


    • Ko_

      Kuntosali on ahkerasti käytössä.
      Nyt on pakosti Crosstrainer ja Juoksumatto (nopea kävely) 👣 käytössä, kun ranne on pelista pois kokonaan. Tämän kesän vitsaus 😒 *murr-murr*
      Myös reisien ja pohkeen ojentaja, vatsa, selkä laitteet on käytössä. 💪

    • Totuus-

      Mun kuntopyörä hajosi , paska vehje, maksoin siitä 400 euroa turhaan. Tein valituksen kuluttajalautakuntaan koska kaupassa eivät anna rahoja takas. 2 v vanha pyörä. Sen takia en ole jaksanut mitään kuntoilua harrastaa edes.

    • .. Miten Milloinkin.. Ihan Fiiliksen Mukaan.. SaliSpedeilyt Ymv. Ei Khyl ole Mun Juttu.. ;P

      .. SääKartta Lupaa sellaista Keliä, että Huomenna Taitaa olla Luontoilua Luvassa.. MetsäPolkuja, Kallioita Kävellen.. Ja Välillä Hölkäten jne., jos/kun Sellaiset Fiilarit iskee Piälle.. ;P

      .. Ensin tulee kyllä Ehkä Tarkastettua/Etsittyä Fillarin Avustuksella Uusia Reittejä, Polkuja jne. ensimmäisessä Kohteessa.. ;P

    • Nyt panostan voimanostotreeniin. Olen ollut myös aktiivinen juoksija, mutta se saa nyt odottaa painonpudotus kautta. Maantiepyörän ostin keväällä, mutta se on jäänyt lähinnä työmatkakäyttöön.

      Vuosi sitten kokeilin kehonpainotreeniä, mutta reväytin jotain alavatsasta tai nivusten alueelta. Ja siitä toipumiseen meni yli puoli vuotta. Kehonpainotreenissä kiinnostaa ne näyttävimmät jutut, esim. ihmislippu. Mutta ei mun pinna kestä sitä pitkää kivista matkaa .

    • kilttimiesgoldedition

      Käyn kaupassa, vien roskat, kävelen kotipizzaan. Sitte lähinnä treenaan sormia ja käsiä näppäimistön, hiiren ja peliohjaimen avulla. Istumalihakset menee siinä samassa. Salille en kehtaa mennä, sillä olen kiltti, kokematon ja kunnollinen mies.

    • No oikein kun intoilet tuota kuntoilujuttua täällä ja alat selittää lisää hiiteistä ja muusta vastaavista, voit saada heräämään pedon....Liner t2 säntää jostain naftaliinista areenalle vielä....varos vaan.

      heh...

      • NainenRuudunTakaa

        Ooh, toivottavasti. Kiinnostais kuulla kun en ole sen juttuja lukenut.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ooh, toivottavasti. Kiinnostais kuulla kun en ole sen juttuja lukenut.

        Mä en muista mitä se linukka harrasti, mutta se rakasti urheilua ja ei ollut mikään tämmönen kuntosalibimbo. Oikeesti joskus oon kommenteista päätellyt, että voisit olla sama nainen ruudun takana.... mutta sit pitäis laittaa foliohattu päähän...

        Heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe