Itsehän en tykkää lokeroitumisesta ja demiseksuaaliksi suoraan määrittyminen näkyisi vaan punaisena vaatteena, mutta hetken asiaa maisteltuani sain hiukan uutta valoa asiaan....
Jos tässä ollaan sitten demiseksuaali, niin eihän sitä mitenkään ymmärrä toisenlaisen ihmisen suhtautumista seksiin tai kumppaninvalintaan, saatikka tylyltä tuntuvaan yhteiseloon sellaisen kanssa, joka ei ole myös demiseksuaali.
Kannatta vaikka lukaista tämä artikkeli pohjille, jos ei tiedä mitä demiseksuaalisuus on. https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201707142200265313_rk.shtml
Olen itse kuvaillut seksiä kokonaisuudeksi ja kumppanin kanssa käymää seksiä yhdessä rakasteluksi. Lisäksi ulkonäköasiat eivät ole sellaisia, että osaisin sanoa mikä tarkka minua viehättää, tuntuu, että se ulkoinen habituskin määrittyy sen ihmisen luonnon mukaan. Mitä enemmän rakastan toista, sen kauniinpi hän on. Ja se rakastelukin on kokonaisuutena rakkauden-osoitus. Vaikka olen visuaalinen ja pidän naisen vartalosta, on silmät paras indikaattori sielun syvyyksiin ja herkimmän hetken aikaan, on itkukin lähellä.
Jos toinen ei koe samoin ja ei pääse samaan tilaan, voi tilanne olla ristiriitainen. Tosin myös erilaisten on vaikea ehkä ymmärtää, mitä tälläinen demiseksuaali oikein tarkoittaa samoilla asioilla kuten seksi, ihan erilaista hömppää mikä varmaan kuullostaa ihan turhalta höpöttelyltä taatusti.
Siitä varmaan johtuu pienoinen väittelysota täällä... Mutta yhä olen sitä mieltä, että ei kaikkien tarvitse olla demiseksuaaleja... vaan jokainen saisi olla mitä on luonnostaan ja hyväksyä se, sekä etsiä sellainen kumppani, että kumpikin nauttii yhdessäolosta.
Demiseksuaalisuus uudessa valossa...
57
2396
Vastaukset
Normaalia vulvaa ei ole olemassa.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201807302201105013_rk.shtml
Turhaan käydä alapääleikkauksessa.No noissahan on eroa... ja sijaintikin on monilla erilainen. Kaikki asennot ei esimerkiksi vaan siksikään luonnistu... Ja toisia vulvia liikuttaa lantionpohjalihakset toisella tavalla... eroja on paljon, mutta varmasti jokainen vulva on huikean omanlainen luomus....ei pitäisi leikellä yhtään. Samaa mieltä.
Dissident kirjoitti:
No noissahan on eroa... ja sijaintikin on monilla erilainen. Kaikki asennot ei esimerkiksi vaan siksikään luonnistu... Ja toisia vulvia liikuttaa lantionpohjalihakset toisella tavalla... eroja on paljon, mutta varmasti jokainen vulva on huikean omanlainen luomus....ei pitäisi leikellä yhtään. Samaa mieltä.
Pointti oli se, ettei vulvalla niin väliä, se kantoteline on se juttu.
Se on huikea kapistus.Ananias kirjoitti:
Pointti oli se, ettei vulvalla niin väliä, se kantoteline on se juttu.
Se on huikea kapistus.No mä otan mielellään koko nipun. Mutta kyllä sun ehkä jos sanoisi agressiivinenkin lähestyminen seksiasioihin palstalla pisti miettimään tätäkin kivasti. Seksi on toisille hyvinkin yksinkertainen toimitus ja toisille taas moninaisempi ja vaikeammin selitettävä asia, ehkä on syytä tietää siitä kaikki muodot, että voi nähdä muittenkin mielipiteet toisenlaisissa valoissa....
Dissident kirjoitti:
No mä otan mielellään koko nipun. Mutta kyllä sun ehkä jos sanoisi agressiivinenkin lähestyminen seksiasioihin palstalla pisti miettimään tätäkin kivasti. Seksi on toisille hyvinkin yksinkertainen toimitus ja toisille taas moninaisempi ja vaikeammin selitettävä asia, ehkä on syytä tietää siitä kaikki muodot, että voi nähdä muittenkin mielipiteet toisenlaisissa valoissa....
Sinun ongelmasi on ylianalysointi.
Oletat ettei kukaan muu tiedä seksistä ja ihmissuhteista mitään.Ananias kirjoitti:
Sinun ongelmasi on ylianalysointi.
Oletat ettei kukaan muu tiedä seksistä ja ihmissuhteista mitään.Mistä päättelet, että noin olettaisin? Enhän mä tiedä kuin oman kokemukseni, ja kyllä mua muittenkin kokemukset kiinnostaa. Olen monta kertaa kirjoittanut sinullekin, että ei ole yhtä ja oikeaa tapaa...mutta sinulla lienee jonkinsortin lukihäiriö vissiin, etä sisäistä kaikkea luettua tekstiä, jos olet saanut mielikuvan jostain muusta.
No mikähän minä sitten mahdan olla, dehimoseksuaali? Kun tuossa demiseksuaalisuudessa on osittain jotain mitä kaipaan mutta osittain myös niin ettei osu ollenkaan:
"Kun keskivertoihmiset tapaavat ensimmäisen kerran, he (tilanteesta riippuen) yleensä kokevat jonkinlaista fyysistä vetovoimaa toista kohtaan jo sekunneissa. Demiseksuaalisuudessa fyysistä puolta ei tule laisinkaan, vaan se perustuu ensisijaisesti romanttisiin tuntemuksiin, rakkauteen sekä ystävyyteen. Fyysinen vetovoima ja halut tulevat toisena, eivätkä ne ole missään tapauksessa suhteen pääasia, seksuaaliterapeutti Holly Richmond kertoo Women's Healthille."
Demiseksuaali en siis ole koska minä kyllä tunnen puhdasta himoa heti jos olen tunteakseni, jos en sitä tunne en usko että pidempi tutustuminenkaan korjaisi asiaa kuten demiseksuaaleilla mutta toisaalta jos himoni kohde on liian "helppo" en oikein siitäkään syty, tuntuu sitten ettei ole "oikea". Haluan siis kasvattaa sitä himoa kuten demiseksuaali ajan kanssa mutta sitä myös pitää olla heti siellä pohjalla, pitää niinsatutstui tuntua munissa aina kun näkee mutta täyttymys ei saa tulla liian nopeasti tai helposti jotten menetä mielenkiintoa himoni kohdetta kohtaan.No minusta tämä tälläinen lokeroiminen vaan selittää jotain piirrettä, mutta eiköhän jokainen ole ihan oma yksilö. En minäkään halua olla mikään tiettyyn lokeroon sopiva, mutta sanotaanko sitten, että minussa on demiseksuaalisia piirteitä...
Siis onhan jokaisessa varmaan vaikka mitä piirteitä mistäkin lokerosta...on mullakin esimerkiksi narsistisia piirteitä, mutta en ole narsisti kuitenkaan...
Et sinä ole kuin normiseksuaali. Stressi on ihan normaalia ettei haluta mutta demillä se on tunteet että nyt se on vähempi ettei rakasta sit kun tunteella mennää seksuaalisuus.
valtakunta kirjoitti:
En siis usko että sinulla on Demi.
No en mä ookaan demi, kun mä... tuo demiseksuaalisuus vaan kertoisi lähinnä muille, mistä on kyse. Ei se nyt niin tuomio ole..
Dissident kirjoitti:
No en mä ookaan demi, kun mä... tuo demiseksuaalisuus vaan kertoisi lähinnä muille, mistä on kyse. Ei se nyt niin tuomio ole..
No sinä olet hurmuri vieläkin niin kaikkien kaveri.💕🌸💕🌸💕🌸
Kyllä sen kun tiedostaa osaa vastustella.valtakunta kirjoitti:
No sinä olet hurmuri vieläkin niin kaikkien kaveri.💕🌸💕🌸💕🌸
Kyllä sen kun tiedostaa osaa vastustella.No sä höppänä taas oot saanut päähäsi, että demiseksuaalinen ihminen pihtaa seksiä...
Ei pihtaa. Oikeastaan nyt kun oon löytänyt aika samanmoisen naisen, niin ei kummankaan tarvitse kysellä edes.. se tapahtuu ihan itsestään jostain katseesta tai halauksesta...silloin lentää vaatteet päältä ja on menoa...
Mutta jos olisi jotain skismaa välillä, ei kummankaan tee mieli... se skisma on selvitettävä ensin...sitten kyllä varmasti tapahtuu taas... ja se sinetöi sovun taatusti...- Narttu_
Dissident kirjoitti:
No sä höppänä taas oot saanut päähäsi, että demiseksuaalinen ihminen pihtaa seksiä...
Ei pihtaa. Oikeastaan nyt kun oon löytänyt aika samanmoisen naisen, niin ei kummankaan tarvitse kysellä edes.. se tapahtuu ihan itsestään jostain katseesta tai halauksesta...silloin lentää vaatteet päältä ja on menoa...
Mutta jos olisi jotain skismaa välillä, ei kummankaan tee mieli... se skisma on selvitettävä ensin...sitten kyllä varmasti tapahtuu taas... ja se sinetöi sovun taatusti...Olenkin miettinyt tätä asiaa, koska en pysty kiinnostumaan ja/tai kiihottumaan vieraista ihmisistä. Taidan olla Demi.
Ja kun on oikea ihminen vieressä, jonka kanssa on hyvä olla, ja kemiat nappaavat, saattaa olla jopa 5-6 kertaa puolen vrk aikana.
Seksitön suhde ei toimi, joten aseksuaali en myöskään ole.
Tämä on konstikasta. Toisen ihmisen pitää päästä ikäänkuin takaovesta salaa sisään elämääni, jotta voin tutustua, ja mahdollisesti kiinnostua.
Vaikka ihmisistä yleensä pidänkin, ovat he tietyllä tavalla taustalla, jolloin en heihin kiinnitä huomiota..tutustu. Narttu_ kirjoitti:
Olenkin miettinyt tätä asiaa, koska en pysty kiinnostumaan ja/tai kiihottumaan vieraista ihmisistä. Taidan olla Demi.
Ja kun on oikea ihminen vieressä, jonka kanssa on hyvä olla, ja kemiat nappaavat, saattaa olla jopa 5-6 kertaa puolen vrk aikana.
Tämä on konstikasta. Toisen ihmisen pitää päästä ikäänkuin takaovesta salaa sisään elämääni, jotta voin tutustua, ja mahdollisesti kiinnostua.
Vaikka ihmisistä yleensä pidänkin, ovat he tietyllä tavalla taustalla, jolloin en heihin kiinnitä huomiota..tutustu.No nykyinen nainen oli ihan samaa mieltä kanssasi. Ja minullakaan ei oikein ollut sellainen erityinen hinku enää mihinkään suhteeseen, kun en saanut oikein kenestäkään sellaista fibaa.
Mutta yksi ilmoitus tinderistä. Muutama viesti. Kahvitteluhetki ja se oli siinä. Sitten ei ole enää ollut paluuta. Seksi vaan syvenee, mitä enemmän tunnetaan ja mitä enemmän sitä seksissä tullutta tunnetta on ollut, sen syvemmin halutaan tuntea toinen toisemme.
Mutta tuo, että toinen ei ole demi, on taas kauhea isku vyön alle pahimmillaan. Sekin on ymmärrettävä, että toiset kokee seksin toisin...eivät ole ilkeitä tai välinpitämättömiä. Se on ehkä ihan paras lääke tässä hommassa....- EdesUnissa
Narttu_ kirjoitti:
Olenkin miettinyt tätä asiaa, koska en pysty kiinnostumaan ja/tai kiihottumaan vieraista ihmisistä. Taidan olla Demi.
Vaikka ihmisistä yleensä pidänkin, ovat he tietyllä tavalla taustalla, jolloin en heihin kiinnitä huomiota..tutustu.Tuo Demiseksuaali on uusi määritelmä, joka on tehty tilaustyönä kuvailemaan tietynkaltaisia ihmisiä. Se on minusta melko typerä määritelmä, sillä jos joku henkilö määritellään johonkin luokkaan oletettavaa olisi että se näkyisi ihmisestä koko elämän ajan.
Luultavasti jokainen on nyt sitten demiseksuaali.
Todennäköisempänä vaihtoehtona pidän että ihmisillä on vain erilaisia kausia ja kokemuksia elämässään ja nämä kokemukset muokkaavat ihmisen seksuaalista käyttäytymistä. Lukaisin tuossa trollikan tarinan ja ei hänen elämästään näy että hän olisi erityisesti poikkeava demi. Pikemminkin minulle tulee mieleen että hän on jossakin vaiheessa tullut petetyksi ja se on muokannut hänen tapaansa toimia ja minkä riskin hän sallii itselleen, Ei kukaan halua tuntea kipua, ei fyysistä eikä henkistä.
Varovainen itsesuojelu toiminta täyttää läheisesti nämä demi-kriteerit. Mielestäni 90% naisista täyttää nuo kriteerit, sillä kokemukseni mukaan liki kaikki naiset ovat luottamus-seksuaaaleja. Kun se luottamus on saavutettu, he ovat valmiita. Joidenkin kohdalla se vie 3 minuuttia, toisten kohdalla 3 viikkoa. Riippuen miehestä ja naisesta. Mutta kun se luottamus on saavutettu ja rikotaan, muokkaa se henkilöä jatko elämässä. Se kuinka paljon yksittäistapahtuma muokkaa, riippuu henkilön omasta persoonallisuudesta. EdesUnissa kirjoitti:
Tuo Demiseksuaali on uusi määritelmä, joka on tehty tilaustyönä kuvailemaan tietynkaltaisia ihmisiä. Se on minusta melko typerä määritelmä, sillä jos joku henkilö määritellään johonkin luokkaan oletettavaa olisi että se näkyisi ihmisestä koko elämän ajan.
Luultavasti jokainen on nyt sitten demiseksuaali.
Todennäköisempänä vaihtoehtona pidän että ihmisillä on vain erilaisia kausia ja kokemuksia elämässään ja nämä kokemukset muokkaavat ihmisen seksuaalista käyttäytymistä. Lukaisin tuossa trollikan tarinan ja ei hänen elämästään näy että hän olisi erityisesti poikkeava demi. Pikemminkin minulle tulee mieleen että hän on jossakin vaiheessa tullut petetyksi ja se on muokannut hänen tapaansa toimia ja minkä riskin hän sallii itselleen, Ei kukaan halua tuntea kipua, ei fyysistä eikä henkistä.
Varovainen itsesuojelu toiminta täyttää läheisesti nämä demi-kriteerit. Mielestäni 90% naisista täyttää nuo kriteerit, sillä kokemukseni mukaan liki kaikki naiset ovat luottamus-seksuaaaleja. Kun se luottamus on saavutettu, he ovat valmiita. Joidenkin kohdalla se vie 3 minuuttia, toisten kohdalla 3 viikkoa. Riippuen miehestä ja naisesta. Mutta kun se luottamus on saavutettu ja rikotaan, muokkaa se henkilöä jatko elämässä. Se kuinka paljon yksittäistapahtuma muokkaa, riippuu henkilön omasta persoonallisuudesta.Oot ihan oikeassa, oot ihan herkku.
- trollikka
Voi pyhä sylvi, onko kaikki heteroseksuaalit kopioita toisistaan? Tai homoseksuaalit? Ei me demiseksuaalitkaan olla klooneja! Ja minusta tuntuu ettei valtakunta ole edes kärryillä siitä mitä demiseksuaalisuus edes voisi olla.
Herranjestas sentään kuvitteletteko te demiseksuaaleja frigideiksi, käsittääkseni sellainen henkilö on aseksuaali eikä demiseksuaalinen. Kyllä meistäkin jokainen on ihan omanlaisensa yksilö, kuten jokainen ihminen on aina yksilö, jopa identtiset kaksosetkin ovat.
Ja jos tästä aiheesta on pakko lässyttää... niin olen mä kerran tuntenut lähes tuntemattomaan tavatonta vetoa.
Ilman Faijan langettamaa kotiarestia; "sekstailusta vieraan miehen kanssa"... väärä tuomio.
Mä tuskin olisin sänkyyn hänen kanssaan ajautunut. Täydessä kiukussa ja uhriutuuna, kun kotiaresti oli lusittu... hakeuduin hänen seuraansa ja ilmoitin jääväni hänen luokseen yöksi.
Loppujen lopuksi en edes kadu sitä suhdettamme... vaikka se päättyi, riitoihin ja kyyneliin, tunne paloi loppuun! Mä olin suurimmaksi osaksi syyllinen niihin riitoihin, ja mun silloinen tapani käyttää rahaa.Niin, lokeroida ei pidä. Nämä tälläiset nimitykset on kuin kirjoitettua sävyä väreille. Ei sen kummasempaa. Ihmisten tapa kertoa vaan jotain luonteensuuntaa tms.
Mutta mua kiinnostaa se, että me kaikki ollaan tietysti erilaisia, mutta tietyllä tavalla tietynlaiset osaa elää tietynlaisten kanssa. Tottahan sellaiset selviää kokeilemallakin, mutta että asiaa voi tutkia ja siihen perehtyä, pitää olla myös käsitteitä ja sanoja kuvailemaan erilaisia asioita.
Kyllä minuakin kuitenkin naisen ulkonäkökin kiehtoo, tai ei, vaikka en tuntisi häntä vielä. Ja saattaa jopa värähtää puntissa, jos päästän ajatuksen fantasijoihin....siis kun olin sinkku. Nyt ei väräytä kuin yksi ihminen enää punttia...
- Kurppa-nainen
Lopettakaa nyt perkele puhuminen demistä ja muusta. Ette ole seksiä koskaan saaneet joten ette ole mitään seksuaaleja
- trollikka
Kannatan!
No nyt kyllä joudut tyytymään kohtaloos...tosin otsikostakin näkee mistä puhutaan, niin olsi voinut skipata suoraan ohi...
- iiiiiiiiiiiiiiii
Mikähän tarve monilla on lokeroida itsensä johonkin ryhmään?`Ja milloin sen ettei jokin nappaa on muuttunut negatiiviseksi vaikka todellisuudessa siinä välissä voi olla aika pitkä matka. Esimerkiksi se että jos joku ei täysin nappaa on syy olla harrastamatta seksiä, vaikkei se seksi tuntuisikaan pahalta.
Minä luulen, että nämä ei varsinaisia lokeroita edes ole... On vaan tapa ilmaista jotain. Esimerkkeinä: Mies, nainen, suomalainen, ruotsalainen, homoseksuaali, heteroseksuaali, urheilija, harrastaja....Jokainen pitää sisällään jonkin määritteen... Ei kai senkummempaa tarkoitusta ketään pistää mihinkään lokeroon varsinaisesti, vaan heittää siihen mahdollisuuden selittää yksinkertaisesti joku asia....
Oispa hassua kirjoittaa, että minusta se ihminen, millä roikku uloke jalkojen välissä sopii niin kivasti seksissä sen ihmisen kanssa, millä on kolo jalkojen välissä ja kaksi uloketta rinnan kohdalla...
Hivenen hassu aika mulla kirjuutella, mutta heräsin kesken unien...eikä uni meinaa tulla takas. Kaikenlaisia arjen asioita pyörii päässä.
Sä avaat hyvin näitä asioita, tulee semmosta tekstiä mihin pystyn samaistumaan helposti..kokemukset ja tuntemukset kuulostaa tutuille.☺️
En määkään halua lokeroitua demiksi tms. mikälieksihän tuolla aiemmassa aihetta käsittelevessä totesinkin itseni, seksuaali kumminkin. Mitä ihmisten tuntuu olevan ( joidenkin ) hankala käsittää, että seksuaalinenhalu ei välttämättä syty mistään fyysisestä ärsykkeestä ellei ole henkistä ärsykettä.
Mä voin sanoa olevani 99% aseksuaali, jos mun pitäis haluta pelkän ulkoisen viehätyksen mukaan. On siis 1% mahdollisuus, että voisin syttyä ja harrastaa nautittavaa seksiä pelkän kuoren pohjalta.
Kuori kun saa merkityksensä ja arvonsa, vasta kun ihmisen kokee henkisesti miellyttäväksi ja niin paljon "omaksi" tai läheiseksi, että vähitellen kropassa herää mielenkiinto ja väristys kokea tuo ihminen myös fyysisesti lähellään.
Sittenkin se on vasta esiportti, mielenkiinto heräsi eli voit ryhtyä yrittämään seksiä toisen kanssa, mutta se ei välttämättä ole tyydyttävää seksiä fyysisesti, vain henkisesti. Joka tulee läheisyyden ja toisen nauttimisen kautta.
Mulla ainakin on äärivaikea seksualisuus mitä tulee tyydyttymiseen. Mulla on ollut 7 miestä elämäni aikana ja vain 2 heistä on fyysisesti saanut mut pitämään seksistä fyysisestikin. Toinen pari kertaa ja toinen likipitäen aina, kun seksiä on.
Vika voi olla päässä, jos sen viaksi ajattelee. Mulle se taas on jollain tapaa hyvä, koska ei mua ole koskaan kiinnostanut panna ketä tahansa. Ei edes ajatuksen tasolla, saati fyysisellä tasolla. Ei vaan kutita ei kutita.
Ei kaikki viehätä, niin et heräisi yhtikäs mitään haluja. Pienintäkään...
Joku voi ajatella olevan tään ankeeta, ei tää ole. Tää on mulle normaalia mua. ☺️Siltikään en voi sanoa, etteikö koskaan seksiä tee mieli. Sitä vaan ei sinkkuna esim. kohdista kehenkään, eikä tarvitse ketään raapimaan, se on vaan mieliteko ei mitään mitä olis pakko tunkea jonnekin. Eikä varsinkaan mihin tahansa. Se menee ohitse helpommin, kun nälkä, pissahätä tai unenpuute. Katkaisija on omassa päässä.
Sit kun on se kehen kohdistaa mieliteko, se mieliteko syntyy kuin muillakin...samoista ärsykkeistä. Joten sanoisin, että mulla on normaalit seksihalut, mutta ne vaatii ensin aivoja stimuloivan kohteen. Sen jota ilman en halua olla, kun tunnen vetoa.
Ei ne tyhjästä synny. Nälkäkin on hurjempi pakotus, kun seksintarve jos sitä stimuloivaa kohdetta ei ole, ei ole seksin tarvettakaan. Olen tarkempi siitä kuka se kohde on, sillä mun tarvitsee tunteilla ja sen tarvitsee herättää mussa tunteet.
Jokainen tietää, että mitä tarvitaan jotta jotakin voi rakastaa ja haluta niin, että kaikki muu katoaa. Sitä se vaatii.
Seksintarve ei ole ihmisillä mikään vakio, eikä sekään että sitä tarvetta tarvisi aina rapsuttaa toisella ihmisellä.Mä koen olevani intohimoinen rakastaja, kun mä rakastun ja rakastan, mä teen sen koko olemuksellani. Se ei ole pieni kynttilän lepattava liekki, se on helkkarinmoinen roihu. Kohde johon tunnen vetoa, voi olla varma että se on intohimoa päästä varpaisiin, sisältä ulkokerroksiin ja ulkokerroksesta sisäkerroksiin. Totaalista menoa, eikä nokitusta.
Kuka vaan ei silti ole se kohde. Se on se jonka koen sen arvoiseksi.☺️
Ja pihtaaminen ei ole synönyymi haluttomuudelle. Pihtaaminen on yleensä kai kiusaamista, vallanhalua yms. Haluttomuus taas on syy, ettei seksi innosta, ei tule seksintarvetta.
Pihtarilla voi olla tarve, se ei vaan anna sille jolta se pihtaa halusta huolimatta, se on henkistä vallanpitoa. Pihistelee halustaan, ei haluttomuudestaan.Syömiseeniin vaaditaan nälkä tai mieliteko, mut jos sellaista ei ole niin syötkö silti?
Yleensä et.LadyZorro kirjoitti:
Syömiseeniin vaaditaan nälkä tai mieliteko, mut jos sellaista ei ole niin syötkö silti?
Yleensä et.Wau. Joskus tuumin naiselleni, että meidän rakastamiselle pitäis keksiä oma sana. Kumpikaan ei keksinyt uutta, mutta jano tuli mieleen.
Joskus oon miettimyt, että romantisoinko seksin, mutta jokatapauksessa haluaisin puhua rakastelusta ja rakastajiahan tässä ollaan. Joskus koitin edelliselle kumppanille sitä selittää, enkä osannut. Rakkaus on vahva tunne seksissä ja tekee siitä sen rakastelun. Katseet kohtaa ja jotain syttyy kummassakin. Itku saattaa tulla tai nauru herkästi tilanteen jälkeen.
Euforinen juttu. Ja se toimii tai ei. Mutta totta...toimimatonta ei halua. Se vaan tekee pahempaa, mikä selittää liki aseksuaalisuuden.
Jaahas. Nyt nukkumaan. Öitä.
Ps. Katoppas kun on palstan poikien kanssa aloitettu jatkisnovelli. Pakarinhovin tanssit. Heh...Dissident kirjoitti:
Wau. Joskus tuumin naiselleni, että meidän rakastamiselle pitäis keksiä oma sana. Kumpikaan ei keksinyt uutta, mutta jano tuli mieleen.
Joskus oon miettimyt, että romantisoinko seksin, mutta jokatapauksessa haluaisin puhua rakastelusta ja rakastajiahan tässä ollaan. Joskus koitin edelliselle kumppanille sitä selittää, enkä osannut. Rakkaus on vahva tunne seksissä ja tekee siitä sen rakastelun. Katseet kohtaa ja jotain syttyy kummassakin. Itku saattaa tulla tai nauru herkästi tilanteen jälkeen.
Euforinen juttu. Ja se toimii tai ei. Mutta totta...toimimatonta ei halua. Se vaan tekee pahempaa, mikä selittää liki aseksuaalisuuden.
Jaahas. Nyt nukkumaan. Öitä.
Ps. Katoppas kun on palstan poikien kanssa aloitettu jatkisnovelli. Pakarinhovin tanssit. Heh...Janoseksuaali. 😋
Se oiskin hauska. Tuli jostain syystä Leevin kappale mieleen, tosta itkemisestä.
https://youtu.be/XoHgyofnGpM
Heh, väsynyttä juttua mulla. Nyt on naatti. Mutta taaskin käy järkeen kertomasi ja sä oot vielä ns. vastarakastunutkin, se saattaa vielä korostaa fiiliksiä. Tottakai se voi jatkua ja jatkua loppuelämänkin. 😃
Voikaa hyvin ja hyvää syksyä! Mä jään tauolle, jonka pituutta en vielä osaa määritellä. Nyt ei vain jaksa..☺️🤗
Halit!LadyZorro kirjoitti:
Janoseksuaali. 😋
Se oiskin hauska. Tuli jostain syystä Leevin kappale mieleen, tosta itkemisestä.
https://youtu.be/XoHgyofnGpM
Heh, väsynyttä juttua mulla. Nyt on naatti. Mutta taaskin käy järkeen kertomasi ja sä oot vielä ns. vastarakastunutkin, se saattaa vielä korostaa fiiliksiä. Tottakai se voi jatkua ja jatkua loppuelämänkin. 😃
Voikaa hyvin ja hyvää syksyä! Mä jään tauolle, jonka pituutta en vielä osaa määritellä. Nyt ei vain jaksa..☺️🤗
Halit!No paussi on aina paikallaan.
Mä etsin pesukonetta netistä. Vertasin ja käänsin ja väänsin. Nyt on Samsunki tulossa Veikon koneesta. Kerrankin maltoin ettiä tietoja. Yleensä en malta... entinenkin uudesta asti vähän omituinen ollut...joku älgee..
Hyvää syksyä sullekin LiZ. Olet ihana palstakamukamunen allways.
https://youtu.be/9BMwcO6_hyA
Haleja, toivotuksia, vähän liikutuksen kyyneliä ja räkääkin nenästä...snork... heh...
Nähdään kamu taas kun kerkeet...Dissident kirjoitti:
No paussi on aina paikallaan.
Mä etsin pesukonetta netistä. Vertasin ja käänsin ja väänsin. Nyt on Samsunki tulossa Veikon koneesta. Kerrankin maltoin ettiä tietoja. Yleensä en malta... entinenkin uudesta asti vähän omituinen ollut...joku älgee..
Hyvää syksyä sullekin LiZ. Olet ihana palstakamukamunen allways.
https://youtu.be/9BMwcO6_hyA
Haleja, toivotuksia, vähän liikutuksen kyyneliä ja räkääkin nenästä...snork... heh...
Nähdään kamu taas kun kerkeet...Älysitkö ottaa samsungin riittävän isolla rummulla? mulla taitaa olla 8kg rumpu ja tuossa kun just tyhjensin konetta tulipa taas mieleen miten mainio vehje kun sopi lakana, peitto ja vaatteita kunnon satsi kerralla, entisellä koneella ei ois menny samaa määrää millään.
Harmaaritari kirjoitti:
Älysitkö ottaa samsungin riittävän isolla rummulla? mulla taitaa olla 8kg rumpu ja tuossa kun just tyhjensin konetta tulipa taas mieleen miten mainio vehje kun sopi lakana, peitto ja vaatteita kunnon satsi kerralla, entisellä koneella ei ois menny samaa määrää millään.
Mä itseasiassa yritin pienentää konetta, mutta tais tulla kuitenkin se 7 kg kone ostettua. Mä koittasin pestä pyykkiä useammin ja vähemmän kerralla, mutta taitaa olla normikoneet jo sitä 7-8 kg koneita. Entinen samankokonen.
Tässä vissiin joku kuplajuttu, mikä vaahtouttaa pesuaineen paremmin? Ja linkoustuloskin oli hyvä. Bosch oli kakkosvaihtoehto ja Siemens kolmas... mut linkouksen mitalla Samsunki pesi muut...
Hiljasuus ei antanut pisteitä. Se on kellarissa pesuhuoneessa yssisseen. Vuotuinen vedenkulutus muuten oli 3kuutiota melkein vähempi myös samsunkilla... että aika paljon... säästää vuodessa sen minkä paljussa synttäreillä läträttiin. HeheDissident kirjoitti:
Mä itseasiassa yritin pienentää konetta, mutta tais tulla kuitenkin se 7 kg kone ostettua. Mä koittasin pestä pyykkiä useammin ja vähemmän kerralla, mutta taitaa olla normikoneet jo sitä 7-8 kg koneita. Entinen samankokonen.
Tässä vissiin joku kuplajuttu, mikä vaahtouttaa pesuaineen paremmin? Ja linkoustuloskin oli hyvä. Bosch oli kakkosvaihtoehto ja Siemens kolmas... mut linkouksen mitalla Samsunki pesi muut...
Hiljasuus ei antanut pisteitä. Se on kellarissa pesuhuoneessa yssisseen. Vuotuinen vedenkulutus muuten oli 3kuutiota melkein vähempi myös samsunkilla... että aika paljon... säästää vuodessa sen minkä paljussa synttäreillä läträttiin. HeheEi missään nimessä pienempää konetta ikinä mulle ainakaan kun pesen yleensä kaiken samassa kummemmin erottelematta. Sitten kun pesuohjelmat on nykyään sellaisia että jos vanha kone pesi 1,5-2h niin uudet vatkaa 3h vähemmällä vesimäärällä, siks pitää sopia paljon kerralla.
Niin ja just tuon linkouksen takia iso rumpu parempi kun pieni pyykkimäärä menee ohuemmin laitoihin. Kuplista niin tiedä, kaadan vaan pesu- ja huuhteluainetta silmämääräisesti riittävästi ja puhdasta on tullut.
Joo, minä olisin ottanut sen enemmän vettä kuluttavan, ois nopeempi ehkä. Mulla muuten kuivaavakin se kone, ei ool kyllä tullut sitä kuivausominaisuutta käytettyä mutta kun tuli siinä mukana niin onpahan sekin sitten mutta aika turha ominaisuus minusta.Harmaaritari kirjoitti:
Ei missään nimessä pienempää konetta ikinä mulle ainakaan kun pesen yleensä kaiken samassa kummemmin erottelematta. Sitten kun pesuohjelmat on nykyään sellaisia että jos vanha kone pesi 1,5-2h niin uudet vatkaa 3h vähemmällä vesimäärällä, siks pitää sopia paljon kerralla.
Niin ja just tuon linkouksen takia iso rumpu parempi kun pieni pyykkimäärä menee ohuemmin laitoihin. Kuplista niin tiedä, kaadan vaan pesu- ja huuhteluainetta silmämääräisesti riittävästi ja puhdasta on tullut.
Joo, minä olisin ottanut sen enemmän vettä kuluttavan, ois nopeempi ehkä. Mulla muuten kuivaavakin se kone, ei ool kyllä tullut sitä kuivausominaisuutta käytettyä mutta kun tuli siinä mukana niin onpahan sekin sitten mutta aika turha ominaisuus minusta.No seuraava etappi onkin sitten opetella käyttämään masiinaa oikein. Ehkä nyt jopa neitimäisesti luen käyttömanuaalin...
Dissident kirjoitti:
No seuraava etappi onkin sitten opetella käyttämään masiinaa oikein. Ehkä nyt jopa neitimäisesti luen käyttömanuaalin...
Manuaalia tutkitaan vasta siinä vaiheessa kun on ihmetelty puoli tuntia miksei se p..le käynnisty.....manuaali sitten kertoo että on joku lapsilukkojuttu päällä :D
Harmaaritari kirjoitti:
Manuaalia tutkitaan vasta siinä vaiheessa kun on ihmetelty puoli tuntia miksei se p..le käynnisty.....manuaali sitten kertoo että on joku lapsilukkojuttu päällä :D
Manuaali myös kertoo, että kone putsaa ja linkoaa tietyn pyykin tällä paremmin ja tällä nopeemmin.
Noissahan hitosti valikoimia. Edellisestä ei papereita jäljellä. Piti kantapään kautta jotain opetella. Ja nyt ei toimi enää edes ajastus. Senhän voi tuon nykyisen jättää jyryämään vaikka työvuoron ajaks pitkä ja säästävä ohjema ajamaan ja sit töitten jälkeen vaan pistää narulle. Uudet kalsongit vaan narulta jalkaan ja töihin takas...periaatteessa pitäis helpottaa arkea? !Dissident kirjoitti:
Manuaali myös kertoo, että kone putsaa ja linkoaa tietyn pyykin tällä paremmin ja tällä nopeemmin.
Noissahan hitosti valikoimia. Edellisestä ei papereita jäljellä. Piti kantapään kautta jotain opetella. Ja nyt ei toimi enää edes ajastus. Senhän voi tuon nykyisen jättää jyryämään vaikka työvuoron ajaks pitkä ja säästävä ohjema ajamaan ja sit töitten jälkeen vaan pistää narulle. Uudet kalsongit vaan narulta jalkaan ja töihin takas...periaatteessa pitäis helpottaa arkea? !Joo, ihan liikaa on ohejlmia, mutta kyllä aika helppo silleen että paria tule käytettyä ja joskus sitten villaohjelmaa tms. harvemmin. No joo, periaatteessa, ite en kyllä uskaltais konette noin pitkäks aikaa jättää yksikseen jyryämään, toi nykyinenkin kun lingotessa kävelee pitkin lattioita ja yrittää repiä letkujaan irti. Pesujenkin välillä pistän aina vesihanan kiiinni. En oo ihan varma mutta muistelisin että saattaa olla vakuutusehdoissakin sellanen maininta ettei konetta saa jättää yksikseen päälle, kannattaa ainakin tarkistaa se juttu jos meinaat noin pestä, saattaa tulla kellarista uima-allas :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, ihan liikaa on ohejlmia, mutta kyllä aika helppo silleen että paria tule käytettyä ja joskus sitten villaohjelmaa tms. harvemmin. No joo, periaatteessa, ite en kyllä uskaltais konette noin pitkäks aikaa jättää yksikseen jyryämään, toi nykyinenkin kun lingotessa kävelee pitkin lattioita ja yrittää repiä letkujaan irti. Pesujenkin välillä pistän aina vesihanan kiiinni. En oo ihan varma mutta muistelisin että saattaa olla vakuutusehdoissakin sellanen maininta ettei konetta saa jättää yksikseen päälle, kannattaa ainakin tarkistaa se juttu jos meinaat noin pestä, saattaa tulla kellarista uima-allas :D
No mä oon pitänyt hanan päällä kyllä. Magneettiventtiilin jousipakan takana on nytkin vesi. Kaivo kyllä vetää siitä 10 mm letkusta vedet, mutta voishan tuon kiinni kiertää pesujen välissä.
Mutta kyllä mä vaan koitan nyt etsiä minuuttejakin lisää aikaa elämään. Vaikka sit näin. Jos mylly hoitaa myllyämisen silloin kun oon töissä, se on pois mun vapaa-ajasta heti. 12 tunnin vuorolle ei voi jättää pyykkejä 10 tunniks koneeseen, mutta hanan voin jättää auki. Mut ehkä mä sit opettelen sulkemaan sen pyykinoton jälkeen.- trollikka
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, ihan liikaa on ohejlmia, mutta kyllä aika helppo silleen että paria tule käytettyä ja joskus sitten villaohjelmaa tms. harvemmin. No joo, periaatteessa, ite en kyllä uskaltais konette noin pitkäks aikaa jättää yksikseen jyryämään, toi nykyinenkin kun lingotessa kävelee pitkin lattioita ja yrittää repiä letkujaan irti. Pesujenkin välillä pistän aina vesihanan kiiinni. En oo ihan varma mutta muistelisin että saattaa olla vakuutusehdoissakin sellanen maininta ettei konetta saa jättää yksikseen päälle, kannattaa ainakin tarkistaa se juttu jos meinaat noin pestä, saattaa tulla kellarista uima-allas :D
Ja hitot jostain pienestä vesivahingosta! Onhan siellä lattiakaivo olemassa varmaan ja laatoitettu lattia. Mutt jos se pyykkäris meneekin oikosulkuun ja syttyy palamaan... palaa vielä taloskin.
En kyllä jättäisi konetta käyntiin ja poistuisi itse paikalta... vähän sama juttu kuin joulukinkun paistossa.
Tiedän ihmisiä jotka panee joulun aatonaattona; kinkun yöksi uuniin ja menevät itse nukkumaan.
Rasvanen liha tirisee kuumassa uunissa 6-9 tuntia... hyvällä onnella sulla on aamulla kypsäkinkku uunista ulos otettavaksi. Jos oikein huonosti käy olet ehkä paistanut myös itsesi sen kinkun lisäksi.
Ei se paljon rasvaroiskeita jotkut vastukset tarvitse... ja uskokaa tai älkää mutt tulipaloja sattuu ihan noin arvaamatta, tai sitt hella on mennyt oikosulkuun ja polttanut koko talon sekä isäntäväen.
Enpä tiedä... olen vaan sattunut kuulemaan näitä kertomuksia tosielämästä.
Mutt onnea uuden koneesi kanssa.
Öitä kaikille, tasapuolisesti! trollikka kirjoitti:
Ja hitot jostain pienestä vesivahingosta! Onhan siellä lattiakaivo olemassa varmaan ja laatoitettu lattia. Mutt jos se pyykkäris meneekin oikosulkuun ja syttyy palamaan... palaa vielä taloskin.
En kyllä jättäisi konetta käyntiin ja poistuisi itse paikalta... vähän sama juttu kuin joulukinkun paistossa.
Tiedän ihmisiä jotka panee joulun aatonaattona; kinkun yöksi uuniin ja menevät itse nukkumaan.
Rasvanen liha tirisee kuumassa uunissa 6-9 tuntia... hyvällä onnella sulla on aamulla kypsäkinkku uunista ulos otettavaksi. Jos oikein huonosti käy olet ehkä paistanut myös itsesi sen kinkun lisäksi.
Ei se paljon rasvaroiskeita jotkut vastukset tarvitse... ja uskokaa tai älkää mutt tulipaloja sattuu ihan noin arvaamatta, tai sitt hella on mennyt oikosulkuun ja polttanut koko talon sekä isäntäväen.
Enpä tiedä... olen vaan sattunut kuulemaan näitä kertomuksia tosielämästä.
Mutt onnea uuden koneesi kanssa.
Öitä kaikille, tasapuolisesti!Betonia jokapuolella. Palakoot!
Öitä Trollikkanen.Dissident kirjoitti:
Betonia jokapuolella. Palakoot!
Öitä Trollikkanen.Trollikkainen kirjoitti: "Onhan siellä lattiakaivo olemassa varmaan ja laatoitettu lattia. "
No laittakaapa vesihana tai suihku täysille ja lähtekää menemään muutamaksi tunniksi, minä veikkaan että likikään kaikki lattiakoaivot ei vedä niin vinhasti että esim. 8h putken täydeltä tulevaa vettä veisivät pois.
Dissidentille tuossa ny kuitenkin vaikka kyllähän minäkin sen koneen itse kytkisin:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000005784263.html?ref=rss
Tuo aika mielnkiintoinen lause muuten:
"Yhtiö vetosi myös vakuutuksen rajoitusehtoon, jonka mukaan valmistus- ja asennusvirheestä aiheutunut vahinko ei ole vakuutuksesta korvattava."
Eli jos samsungin pojat on tehneet valmiostusvirheen ei sitten vakuutus korvaisikaan ja sun pitäisi alkaa painimaan samsungin lakimiesten kanssa? hieno homma.Harmaaritari kirjoitti:
Trollikkainen kirjoitti: "Onhan siellä lattiakaivo olemassa varmaan ja laatoitettu lattia. "
No laittakaapa vesihana tai suihku täysille ja lähtekää menemään muutamaksi tunniksi, minä veikkaan että likikään kaikki lattiakoaivot ei vedä niin vinhasti että esim. 8h putken täydeltä tulevaa vettä veisivät pois.
Dissidentille tuossa ny kuitenkin vaikka kyllähän minäkin sen koneen itse kytkisin:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000005784263.html?ref=rss
Tuo aika mielnkiintoinen lause muuten:
"Yhtiö vetosi myös vakuutuksen rajoitusehtoon, jonka mukaan valmistus- ja asennusvirheestä aiheutunut vahinko ei ole vakuutuksesta korvattava."
Eli jos samsungin pojat on tehneet valmiostusvirheen ei sitten vakuutus korvaisikaan ja sun pitäisi alkaa painimaan samsungin lakimiesten kanssa? hieno homma.No pitäähän vakuutusyhtiöitten jollain maksaa osakkaiden asfaltitiet kesäasunnolle.
Hehe
- SamsungDemiQuickdrive
Hauska ketju. Kaikilla muilla tuntuu olevan sanottavaa paitsi demiseksuaaleilla itsellään.
Ensin keskustelijat päätyvät lopputulemaan ettei mitään demi tai luottamusseksuaaleja ole olemassakaan, koska se ei mahdu heidän omaan kokemuspiiriin: "Kun minä en ole, niin miten muutkaan voisivat olla?" Yhteisenpäätöslauselman jälkeen loppuketju on omistettu pyykinpesukoneen asennukselle, konemerkkien vertailu ja käyttöoppaan kertaukselle.
Lisätietoa demiseksuaalisuudesta löytyy Samsung supportista
https://www.samsung.com/fi/support/- trollikka
Tavaappa tämän ketjun alkupää... eiköhän sieltä löydy erilaisia mielipiteitä asiasta ja aika pitkälle minäkin avauduin omasta kokemuksestani... ns. Demiseksuaalina... jotkut hyväksyivät asian, jotkut taas eivät... ajatelkoot mitä haluavat.
Yks lysti... mua itseäni ei asia enää hetkauta, minä olen mitä olen.... enkä mä ole myynnissä! Heh.. just niin hauska ketju kun voi ollakkaan. Onnistunut kaikenkaikkiaan. Ei jäädä jaaraamaan, ei edes mietitä pilkuntarkkaan demiseksuaalisuutta, vaan tuumitaan jotain ja annetaan tilaa... kaikille, jopa eteläkorean ylpeydelle Samsungille.
Kaikkea ne Korean poijaat ja tytöt tekkee. Ja tekevättenkin antaumuksella. Sille sakille laatu ja hyvä työn jälki on kunniakysymys. Mutta saattavat nekin penteleet rahan päälle tajuavan... kuitenkin on täyttä muovia mun mylly perkehana!- flowersreally
Ihmiselämän tarpeet voivat joskus olla keskenään raadollisen ristiriitaisia. Kyllä sellaisen valottaminen jo julkisesta likapyykistä käy.
flowersreally kirjoitti:
Ihmiselämän tarpeet voivat joskus olla keskenään raadollisen ristiriitaisia. Kyllä sellaisen valottaminen jo julkisesta likapyykistä käy.
Kuten sosiaalisuuden tarve ja erakkoelämä. Ei taida löytyä niitä tasoittamaan mitään pesuohjelmaa Korean pojiltakaan, vaikka mitä kuplia puhaltais pesuveden sekaan.
Demiseksuaalisuuden lokeroinnista pesukoneen käytettävyyteen; sulassa sovussa samassa aloituksessa. No jos tuohon pesukoneisiin ensin niin välillä tuntuu että niissä on nappeja ja ohjelmia enemmän kuin keskikokoisessa sellunjalostustehtaassa.
Mitä otsikkoon tulee niin tuollainen lokerointi ja termien antaminen ei ole mielestäni pelkästään huono asia. Jos nyt tätä aikaa seuraa niin helposti jää sellainen kuva että tärkeinta on illan päälle päästä mittatikkua kastamaan tai saamaan mekonaluseen täytettä. Henkilö joka lähteekin tunne ja toisen ihmisen henkisten ominaisuuksien kautta saattaa tuntea itsensä ulkopuoliseksi. Nyt kun tälle annetaan termi jota voi sitten netin laarin pohjia myöten möyhiä saattaa hän huomata että samalla tavalla ajattelevia on myös muitakin. Tämä vertaistuki ja tietämys taas antavat enemmän tilaa kasvulle ja itsensä tuntemiselle. Se paljonko ihminen taas kokee olevansa siellä lokerossa on sitten henkilökohtainen näkemys.
Vähän teennäinen vertaus tähän kohtaan; tämä ei ehkä suoraan ole verrannollinen koska valmentaja määrää miten pelataan, mutta kuitenkin. Nuorena pelasin jalkapallossa usein liberoa ja tarkennan nyt vielä että nimenomaan en liberoissa vaan liberon pelipaikkaa. Suurin osa halusi olla hyökkääjiä, osa keskikentällä, harvempi puolustajana mutta ei juuri kukaan liberona. Välillä se ihmetytti. Silloin alimmalle kenttäpelaajalle oli tämä termi annettu ja jos internet olisi ollut olemassa olisin silloin käynyt keskusteluja vastaavien pelipaikkaa pelaavien kanssa. Lisäksi liberoita oli monenlaisia osa meni kulmatilanteessa maalille ja osa ei tullut koskaan keskiympyrän hyökkäyspuolelle. Eli oli erilaisia näkemyksiä liberon roolista.
Se että libero tarvitsisi kumppaniksi liberon ja demiseksuaali samanlaisen on minusta hieman harhaanjohtava. Toki se autaa ymmärtämään mutta jos on hiukankaan halua ymmärtää toista ja hänen ajatusmailmaansa en näe mikä ongelma on liberon syöttää se pallo vaikka keskikenttämiehelle. Pitää vain ymmärtää se toisen ajatukset ja taktiset näkemykset pelistä ja rakkaudesta.Kiva että otit puheeksi joukkuepelin. Arvostan niitä kanssa.
Jalkapalloa en oikein tunne, myönnettäkööt nyt. Mutta libero vois olla puolustajien ja hyökkääjien välissä?
Itsekin säbässä ajauduin aina joko puollustajaksi tai sentteriksi. Vaikka mielikuvitukseni tuotti tulosta enemmän vasempana laitahyökkääjänä. (Oma oletus)
Totuus oli kyllä muuta. Puollustajana ymmärsin hyökkääjiä paremmin. Jaoin palloa hanakkaan paikoille. Sentterinä taas sain pelattua puolustajia itseeni ja tilaa hyökkäjille ja tuin myös puollustusta. Kokonaiskuva siis paistoi muualle paremmin. - tilastollisesti oli joukkueen kannalta tehokkain puollustajana tai sentterinä.
Demiseksuaalisesti jos pitäisi tämä puntaroida, niin missä pelaisin?
Ehkä demi valkku laittaisi tappioasemassa sitten mut kuuman kentän laitaan. Muut penkille. Ja mä miettisin vaan peliä.Dissident kirjoitti:
Kiva että otit puheeksi joukkuepelin. Arvostan niitä kanssa.
Jalkapalloa en oikein tunne, myönnettäkööt nyt. Mutta libero vois olla puolustajien ja hyökkääjien välissä?
Itsekin säbässä ajauduin aina joko puollustajaksi tai sentteriksi. Vaikka mielikuvitukseni tuotti tulosta enemmän vasempana laitahyökkääjänä. (Oma oletus)
Totuus oli kyllä muuta. Puollustajana ymmärsin hyökkääjiä paremmin. Jaoin palloa hanakkaan paikoille. Sentterinä taas sain pelattua puolustajia itseeni ja tilaa hyökkäjille ja tuin myös puollustusta. Kokonaiskuva siis paistoi muualle paremmin. - tilastollisesti oli joukkueen kannalta tehokkain puollustajana tai sentterinä.
Demiseksuaalisesti jos pitäisi tämä puntaroida, niin missä pelaisin?
Ehkä demi valkku laittaisi tappioasemassa sitten mut kuuman kentän laitaan. Muut penkille. Ja mä miettisin vaan peliä.Lähtökohtaisesti libero on alin kenttäpelaaja melko vapaassa roolissa siellä puolustuksen pohjalla. Nykyään taitaa olla jo katoava pelipaikka kun pelataan enemmän linjassa 4-4-2:sta.
Mun mielestä demi voi olla millä pelipaikalla tahansa, ei se siellä kentällä erotu kuten ei tavallisessa katukuvassakaan. Jos sä pelaat liberoa niin sun on helpompi pelata tilanteita pelissä puolustajien ja toppareiden kanssa koska nekin on vähän puolustusorientoituneita ja niillä on pelistä vähän samanlainen näkemys. Toki hyökkäjien kanssa pitää pystyä toimimaan yhteen.M184 kirjoitti:
Lähtökohtaisesti libero on alin kenttäpelaaja melko vapaassa roolissa siellä puolustuksen pohjalla. Nykyään taitaa olla jo katoava pelipaikka kun pelataan enemmän linjassa 4-4-2:sta.
Mun mielestä demi voi olla millä pelipaikalla tahansa, ei se siellä kentällä erotu kuten ei tavallisessa katukuvassakaan. Jos sä pelaat liberoa niin sun on helpompi pelata tilanteita pelissä puolustajien ja toppareiden kanssa koska nekin on vähän puolustusorientoituneita ja niillä on pelistä vähän samanlainen näkemys. Toki hyökkäjien kanssa pitää pystyä toimimaan yhteen.Katoava pelipaikka tai rooli.
Franz Beckenbauer taitaa olla historian maineikkain libero, tosin uransa alkutaipaleella pelasi hyökkäjänä ja keskikenttäpelaajanakin. Parhaat hetkensä hän näki kuitenkin liberona ja nousi välillä jopa hyökkäyksen kärkeen asti.M184 kirjoitti:
Lähtökohtaisesti libero on alin kenttäpelaaja melko vapaassa roolissa siellä puolustuksen pohjalla. Nykyään taitaa olla jo katoava pelipaikka kun pelataan enemmän linjassa 4-4-2:sta.
Mun mielestä demi voi olla millä pelipaikalla tahansa, ei se siellä kentällä erotu kuten ei tavallisessa katukuvassakaan. Jos sä pelaat liberoa niin sun on helpompi pelata tilanteita pelissä puolustajien ja toppareiden kanssa koska nekin on vähän puolustusorientoituneita ja niillä on pelistä vähän samanlainen näkemys. Toki hyökkäjien kanssa pitää pystyä toimimaan yhteen.Joo, jalis ei oikein avaudu mulle. Liikaa pelaajia kentällä.
Siis jos demistä pelikentille jotain miettis positiivista, niin se on kaiketi senkin pelin pelisilmä. Veikkaisin, että snaipperia demistä tuskin tulisi. Tarvittava itsekkyys puuttuis.
- Pyykinpesukone
Ennen luulin olevani seksuaalisuudeltani Taisteluhelikopteri, koska olin niin poikkeava muista. Kun muut harrastivat yhdenillan juttujaan, kaipasin aina jotain syvempää.
Sitten kuulin demi/luottamus-seksuaalisuudesta ja ajattelin löytäneeni paikkani. Lopultakin ymmärsin mistä erilaisuuden tunteeni johtui. Suomi24 palsta kuitenkin osoitti todellisen paikkani ja minun olleen kammottavasti väärässä. En ollut luottamusseksuaali enkä edes taisteluhelikopteri. Minä olen PYYKINPESUKONE!!1
Näen jo tulevan vaimoni rientävän ystävättäriin perjantai iltana Club Swaggan viidakkoiltamiin, jonka jatkobileet ovat lähivokissa.
Vaimo: "Hei, menen sitten jatkoilta suoraan töihin, joten älä odota minua turhaan kotiin."
Pyykinpesukone: "Mutta tänäänhän on perjantai, ja sulla alkaa työt vasta maanan..."
Vaimo: "Muista sitten pestä pyykit, ja ripustaa ne kuivumaan. Äläkä pese värillisiä valkoisten kanssa, vaikka minä viidakkoiltamissa viihdynkin"
Pyykinpesukone: "Et kai sinä vieraisiin...."
Vaimo: "Turpa kiinni pyykinpesukone! Minä olen meistä se normaali, ja normaalit harrastavat seksiä kaikkien kanssa. Sinä olet pyykinpesukone ja pyykinpesukoneet pesevät pyykkiä, ja noudattavat hoito-ohjeita."
Pyykinpesukone: "Kyllä kulta. Vaatteet on pesty, kun tulet maanantaina töistä."Minullekin tuollainen pyykinpesukone. Hitto kun meninkin ostamaan samsunkin. Tuollanen möyristelijä laittais ne pyykit kuivamaankin ja sieltä kaappiin. Loistavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997903- 1075627
- 2774915
- 494863
- 763647
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412304