Vanhukset pois saleilta

Sportgirl2001

Siis mua niinku ällöttää keski ikäiset ja sitä vanhemmat jotka tulee salille hikoilemaan ja äheltämään. Äijät nostelee penkeistä yli 50 kiloa ja kerrankin yks nosti ainaki 130kiloa hyisaatana. Jouduin meneen pakoon naisten puolelle. Mä ainaskin pyrin tekeen niin ettei tuu hiki. Eli kaikki yli 25 vuotiaat pois saleilta.

11

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyötönRambo

Jos naisille on oma sali, kuten Fitness24:ssä, niin mikset käyttäisi sitä? Saat toki olla "yleispuolella", mutta jos kerran inhottaa, niin mene sinne. Minä olen 47v ukko ja käyn salilla missä lystään, ja nostan sen 130 ja ehkä enemmänkin. Saa inhota ihan vapaasti.

• veeäm43

Nuorukaisia ei sentään tarvitse häätää. Varsinainen punttisali on pukuhuoneen ja nuorukaisten laitesalin välissä ja suurin osa kävelee läpi pysähtymättä. Valtaosa sentään tervehtii paikallisen tavan mukaisesti.

Joskus nuorukaiset jäävät tölläämään oviaukkoon. Teen normaali mave treenin pyramidina >160kg / 180kg, max 200kg.
      Minua 5 vuotta nuorempi ukko, 69v ikäinen vetää maveykkösenä 220kg.
      Minä en penkkaa mutta kaveri penkkaa sarjat juuri tuohon 130kg:oon.
      Teemme raakoja rinnallevetoja, vapaan tangon hackia, pysty- ja vauhtipunnerruksia sekä raakoja työntöjä.
      Jotain eksoottista tuntuu noissa olevan lapsukaisten mielestä.
      Mutta kuten sanoin, ei heistä ole mitään haittaakaan.

• vm43v69

Unohdit mainita syvälle kyykkyyn, suoli leikkaus, korvaushoito, alkoholisti.
        Jännä juttu että tarinasi henkilöt ovat vuodesta toiseen saman ikäisiä ja tulokset ovat aina samat.
        Kehitä juttuasi vai vedätkö sen aina copy pastella jostain.

• veeäm43
        vm43v69 kirjoitti:

Unohdit mainita syvälle kyykkyyn, suoli leikkaus, korvaushoito, alkoholisti.
        Jännä juttu että tarinasi henkilöt ovat vuodesta toiseen saman ikäisiä ja tulokset ovat aina samat.
        Kehitä juttuasi vai vedätkö sen aina copy pastella jostain.

Ahdas tajuntasi ja ärsyyntymisesi estävät sinua ymmärtämästä, että vastaukseni on, paitsi rehellinen, niin varsinkin sellainen jonka aloittaja mielestäni ansaitsee.

• vm43v69vaari

Taas unohdit mainita: syvälle kyykkyyn, korvaushoito, 200kg mave, kaverin 220kg mave, leikkaus, suoli, alkoholisti.

• vm43vaari69

Ai niin, voisit lisätä stooriisi jonkun uuden hahmon. Vaikka lapsuuden ystävä joka oli rimpula mutta sinun opeilla sai ihan hirmu tuloksia vaikka ihan mm tasoa.

• veeäm43
        vm43v69vaari kirjoitti:

Taas unohdit mainita: syvälle kyykkyyn, korvaushoito, 200kg mave, kaverin 220kg mave, leikkaus, suoli, alkoholisti.

Hieman terminologiaa. Syvälle kyykkyyn? On syväkyykky ja pohjakyykky. Tosin pohjakyykkyyn ei riitä kaikkien liikkuvuus eikä pitemmän päälle polvien nivelsiteet.

Leikkaus? Polvi ja olkapää. Niiden syy on täysin toinen kuin peräsuolisyövän jonka seurannassa olen vieläkin. Vuosittain CEA näyte ja seuraava tähystys 2021.

Alkoholismia lähden harjoittelemaa. 06.09.2018. Seuraava, lyhyt a-treeni jouluviikolla.

Olen päissäni mielikuvitellut, että näiden ikälopun ukon tosiasioiden toteamisella saattaisi olla joidenkin kohdalla kannustava vaikutus mutta näyttävät aiheuttavan ainakin joillekin vatsanväänteitä.
        Yrittäkää pojat pärjätä!

Parin tunnin kuluttua tangolla hack kyykky pyramidina.

• vaari69vm70

Missä korvaushoito ja mave 200kg.
        Koska esittelet kertomuksesi uuden hahmon?

• Hohhoijaataas

Ilmeisesti teston korvaushoidon vuoksi ihmiselle saattaa kehittyä naurettavuuteen asti menevä tarve kehua itseään, vaikka mitään varsinaista syytä ei siihen olisikaan.

• Abdul

Voithan tulla pukuhuoneeseen imuttamaan, niin rauhoitut. Se on naisen tehtävä.

• Savitappi52v

mie hakkaan lapaseen salilla, mut mie oonki savolainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      140
      13024
    2. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      212
      11952
    3. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      161
      10108
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9561
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      93
      9050
    6. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      13
      7685
    7. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      18
      7537
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      37
      6668
    9. 140
      6079
    10. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      91
      5915
    Aihe