Vanhukset pois saleilta

Sportgirl2001

Siis mua niinku ällöttää keski ikäiset ja sitä vanhemmat jotka tulee salille hikoilemaan ja äheltämään. Äijät nostelee penkeistä yli 50 kiloa ja kerrankin yks nosti ainaki 130kiloa hyisaatana. Jouduin meneen pakoon naisten puolelle. Mä ainaskin pyrin tekeen niin ettei tuu hiki. Eli kaikki yli 25 vuotiaat pois saleilta.

11

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyötönRambo

      Jos naisille on oma sali, kuten Fitness24:ssä, niin mikset käyttäisi sitä? Saat toki olla "yleispuolella", mutta jos kerran inhottaa, niin mene sinne. Minä olen 47v ukko ja käyn salilla missä lystään, ja nostan sen 130 ja ehkä enemmänkin. Saa inhota ihan vapaasti.

    • veeäm43

      Nuorukaisia ei sentään tarvitse häätää. Varsinainen punttisali on pukuhuoneen ja nuorukaisten laitesalin välissä ja suurin osa kävelee läpi pysähtymättä. Valtaosa sentään tervehtii paikallisen tavan mukaisesti.

      Joskus nuorukaiset jäävät tölläämään oviaukkoon. Teen normaali mave treenin pyramidina >160kg / 180kg, max 200kg.
      Minua 5 vuotta nuorempi ukko, 69v ikäinen vetää maveykkösenä 220kg.
      Minä en penkkaa mutta kaveri penkkaa sarjat juuri tuohon 130kg:oon.
      Teemme raakoja rinnallevetoja, vapaan tangon hackia, pysty- ja vauhtipunnerruksia sekä raakoja työntöjä.
      Jotain eksoottista tuntuu noissa olevan lapsukaisten mielestä.
      Mutta kuten sanoin, ei heistä ole mitään haittaakaan.

      • vm43v69

        Unohdit mainita syvälle kyykkyyn, suoli leikkaus, korvaushoito, alkoholisti.
        Jännä juttu että tarinasi henkilöt ovat vuodesta toiseen saman ikäisiä ja tulokset ovat aina samat.
        Kehitä juttuasi vai vedätkö sen aina copy pastella jostain.


      • veeäm43
        vm43v69 kirjoitti:

        Unohdit mainita syvälle kyykkyyn, suoli leikkaus, korvaushoito, alkoholisti.
        Jännä juttu että tarinasi henkilöt ovat vuodesta toiseen saman ikäisiä ja tulokset ovat aina samat.
        Kehitä juttuasi vai vedätkö sen aina copy pastella jostain.

        Ahdas tajuntasi ja ärsyyntymisesi estävät sinua ymmärtämästä, että vastaukseni on, paitsi rehellinen, niin varsinkin sellainen jonka aloittaja mielestäni ansaitsee.


      • vm43v69vaari

        Taas unohdit mainita: syvälle kyykkyyn, korvaushoito, 200kg mave, kaverin 220kg mave, leikkaus, suoli, alkoholisti.


      • vm43vaari69

        Ai niin, voisit lisätä stooriisi jonkun uuden hahmon. Vaikka lapsuuden ystävä joka oli rimpula mutta sinun opeilla sai ihan hirmu tuloksia vaikka ihan mm tasoa.


      • veeäm43
        vm43v69vaari kirjoitti:

        Taas unohdit mainita: syvälle kyykkyyn, korvaushoito, 200kg mave, kaverin 220kg mave, leikkaus, suoli, alkoholisti.

        Hieman terminologiaa. Syvälle kyykkyyn? On syväkyykky ja pohjakyykky. Tosin pohjakyykkyyn ei riitä kaikkien liikkuvuus eikä pitemmän päälle polvien nivelsiteet.

        Leikkaus? Polvi ja olkapää. Niiden syy on täysin toinen kuin peräsuolisyövän jonka seurannassa olen vieläkin. Vuosittain CEA näyte ja seuraava tähystys 2021.

        Alkoholismia lähden harjoittelemaa. 06.09.2018. Seuraava, lyhyt a-treeni jouluviikolla.

        Olen päissäni mielikuvitellut, että näiden ikälopun ukon tosiasioiden toteamisella saattaisi olla joidenkin kohdalla kannustava vaikutus mutta näyttävät aiheuttavan ainakin joillekin vatsanväänteitä.
        Yrittäkää pojat pärjätä!

        Parin tunnin kuluttua tangolla hack kyykky pyramidina.


      • vaari69vm70

        Missä korvaushoito ja mave 200kg.
        Koska esittelet kertomuksesi uuden hahmon?


      • Hohhoijaataas

        Ilmeisesti teston korvaushoidon vuoksi ihmiselle saattaa kehittyä naurettavuuteen asti menevä tarve kehua itseään, vaikka mitään varsinaista syytä ei siihen olisikaan.


    • Abdul

      Voithan tulla pukuhuoneeseen imuttamaan, niin rauhoitut. Se on naisen tehtävä.

      • Savitappi52v

        mie hakkaan lapaseen salilla, mut mie oonki savolainen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe