Siis mua niinku ällöttää keski ikäiset ja sitä vanhemmat jotka tulee salille hikoilemaan ja äheltämään. Äijät nostelee penkeistä yli 50 kiloa ja kerrankin yks nosti ainaki 130kiloa hyisaatana. Jouduin meneen pakoon naisten puolelle. Mä ainaskin pyrin tekeen niin ettei tuu hiki. Eli kaikki yli 25 vuotiaat pois saleilta.
Vanhukset pois saleilta
11
686
Vastaukset
- TyötönRambo
Jos naisille on oma sali, kuten Fitness24:ssä, niin mikset käyttäisi sitä? Saat toki olla "yleispuolella", mutta jos kerran inhottaa, niin mene sinne. Minä olen 47v ukko ja käyn salilla missä lystään, ja nostan sen 130 ja ehkä enemmänkin. Saa inhota ihan vapaasti.
- veeäm43
Nuorukaisia ei sentään tarvitse häätää. Varsinainen punttisali on pukuhuoneen ja nuorukaisten laitesalin välissä ja suurin osa kävelee läpi pysähtymättä. Valtaosa sentään tervehtii paikallisen tavan mukaisesti.
Joskus nuorukaiset jäävät tölläämään oviaukkoon. Teen normaali mave treenin pyramidina >160kg / 180kg, max 200kg.
Minua 5 vuotta nuorempi ukko, 69v ikäinen vetää maveykkösenä 220kg.
Minä en penkkaa mutta kaveri penkkaa sarjat juuri tuohon 130kg:oon.
Teemme raakoja rinnallevetoja, vapaan tangon hackia, pysty- ja vauhtipunnerruksia sekä raakoja työntöjä.
Jotain eksoottista tuntuu noissa olevan lapsukaisten mielestä.
Mutta kuten sanoin, ei heistä ole mitään haittaakaan.- vm43v69
Unohdit mainita syvälle kyykkyyn, suoli leikkaus, korvaushoito, alkoholisti.
Jännä juttu että tarinasi henkilöt ovat vuodesta toiseen saman ikäisiä ja tulokset ovat aina samat.
Kehitä juttuasi vai vedätkö sen aina copy pastella jostain. - veeäm43
vm43v69 kirjoitti:
Unohdit mainita syvälle kyykkyyn, suoli leikkaus, korvaushoito, alkoholisti.
Jännä juttu että tarinasi henkilöt ovat vuodesta toiseen saman ikäisiä ja tulokset ovat aina samat.
Kehitä juttuasi vai vedätkö sen aina copy pastella jostain.Ahdas tajuntasi ja ärsyyntymisesi estävät sinua ymmärtämästä, että vastaukseni on, paitsi rehellinen, niin varsinkin sellainen jonka aloittaja mielestäni ansaitsee.
- vm43v69vaari
Taas unohdit mainita: syvälle kyykkyyn, korvaushoito, 200kg mave, kaverin 220kg mave, leikkaus, suoli, alkoholisti.
- vm43vaari69
Ai niin, voisit lisätä stooriisi jonkun uuden hahmon. Vaikka lapsuuden ystävä joka oli rimpula mutta sinun opeilla sai ihan hirmu tuloksia vaikka ihan mm tasoa.
- veeäm43
vm43v69vaari kirjoitti:
Taas unohdit mainita: syvälle kyykkyyn, korvaushoito, 200kg mave, kaverin 220kg mave, leikkaus, suoli, alkoholisti.
Hieman terminologiaa. Syvälle kyykkyyn? On syväkyykky ja pohjakyykky. Tosin pohjakyykkyyn ei riitä kaikkien liikkuvuus eikä pitemmän päälle polvien nivelsiteet.
Leikkaus? Polvi ja olkapää. Niiden syy on täysin toinen kuin peräsuolisyövän jonka seurannassa olen vieläkin. Vuosittain CEA näyte ja seuraava tähystys 2021.
Alkoholismia lähden harjoittelemaa. 06.09.2018. Seuraava, lyhyt a-treeni jouluviikolla.
Olen päissäni mielikuvitellut, että näiden ikälopun ukon tosiasioiden toteamisella saattaisi olla joidenkin kohdalla kannustava vaikutus mutta näyttävät aiheuttavan ainakin joillekin vatsanväänteitä.
Yrittäkää pojat pärjätä!
Parin tunnin kuluttua tangolla hack kyykky pyramidina. - vaari69vm70
Missä korvaushoito ja mave 200kg.
Koska esittelet kertomuksesi uuden hahmon? - Hohhoijaataas
Ilmeisesti teston korvaushoidon vuoksi ihmiselle saattaa kehittyä naurettavuuteen asti menevä tarve kehua itseään, vaikka mitään varsinaista syytä ei siihen olisikaan.
- Abdul
Voithan tulla pukuhuoneeseen imuttamaan, niin rauhoitut. Se on naisen tehtävä.
- Savitappi52v
mie hakkaan lapaseen salilla, mut mie oonki savolainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758