...täälläkään:
https://www.suomenuutiset.fi/lenkkeilysta-on-tullut-naisille-vaarallisin-urheilulaji-saksalaistytot-nousevat-koskettavalla-videolla-vastarintaan-emme-ole-vapaata-riistaa-emme-orjia-emmeka-sotasaalista/
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/693762-nuori-nainen-joukkoraiskattiin-poliisi-kaipaa-apua-epailtyjen-loytamiseksi
Se onkin kiva toi meidän "rehellinen" media kun suodattaa, ei osaa naiset varoa.
Kohta ei naiset enää harrasta lenkkeilyä...
28
557
Vastaukset 28
.. Jeps.. Yksien "Meillä on Unelma" ja Toisten "Hei.. Me Rikastutaan Tällä!!!" LatvaLahojen Takia ollaan nyt tilanteessa, missä ollaan.. ;P
#PerkeleenOpportuNistitEn lukenut linkkejä, mutta just tulin lenkiltä. 24 astetta lämmintä ja ihana tuuli. Aivan mahtava treenauskeli eikä kukaan pyörinyt jaloissa. Mitä pahaa lenkkeilyssä. Mä olen niin pelottava, että pimeän peikot ei hyökkää kimppuun, eihän pimeässä edes näe ketään :D
Ah! Ihana olo, keuhkot täynnä raitista kesäilmaa! Surpur trrrrrrrr.....joka lihas elossa!Maalla voi varmaan vielä lenkkeillä turvallisesti mutta tuo mitä tuolla alempana trollikka kertoi on jo täyttä totta erityisesti etelä-suomen kaupoungeissa, naiset ei voi enää omassa maassaan huoleti kulkea ilta-aikaan ja minusta se on helvetin surullista. Kukaan ei tällaista tilannetta halunnut mutta helvetin suuti osa sitä oli järjestämässä ihan tyhmyyttään ja sekin on surullista. Minun kuuluisi kai olla vahingoniloinen, sen verran erityiseisti naisilta on tullut vastustusta minun "rasistisia" kommentteja kohtaan erityisesti sillloin kun invaasio oli kuumimmillaan, en vaan pysty olemaan, ainoastaan surettaa tälläinen maa jonka päättäjät tuhosivat turvallisuudentunteen naisilta ja erityisesti lapsilta jotka joutuu seurtausten kanssa elämään ja heidän jälkeen heidän lapset jne.
Varokaa miehet itseänne vaan, naiset pitävän huolen kyllä omasta olemisestaan. Sopii tulla kokeilemaan, niin painiksi menee..
.. Mitkä hemmetin "miehet".. Et taida olla nyt ollenkaan taas kartalla mistä ja keistä puhutaan.. ;D
.. Tuollaiset mitään Miehiä ole.. Elukoita ne on.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se!!!.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mitkä hemmetin "miehet".. Et taida olla nyt ollenkaan taas kartalla mistä ja keistä puhutaan.. ;D
.. Tuollaiset mitään Miehiä ole.. Elukoita ne on.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se!!!.. ;PKaks'lahkeiset...
Niin, suomalaisten miesten kanssa kyllä pärjäättekin mutta niin kuin tuossa toisen linkin tilanteessa ei välttämättä painit auta, niin se vaan ikävä kyllä on.
Wwuwuw kirjoitti:
Hormooniohjus sullon housuissas..
.. Ei ole.. Luuleks etten huomais, jos sellane olis sinne SalaKavalasti Murtautunut?.. ;D
.. Kyl Mä niiden Metkut jo Tiiän.. Ja osaa olla VaroVarovainen Niiren Kans.. ;D
- Pillujen--asiantuntija
Pakolaiset raiskannyt taas naisen ja touko aalto haluaa lisää pakolaisia suomeen.
Saako miestä vaania puun takana?
(naurua)- Kireäanus
Kunhan ei röhmyläsauvan kanssa vaan.
Kireäanus kirjoitti:
Kunhan ei röhmyläsauvan kanssa vaan.
Ei personal trainer tuommoisesta mitään maininnut. Ihan sauvakävelysauvat voi olla, jos nekään.
- trollikka
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei personal trainer tuommoisesta mitään maininnut. Ihan sauvakävelysauvat voi olla, jos nekään.
Ihan oikeesti, kyllä täällä päin Suomea, Turussa saa olla tarkkana missä juoksee ja milloin juoksee. Esim. yöjuoksuja ei voi harrastaa enää ollenkaan! Siis ihan sanan mukaisesti yöllä ei voi lähteä enää juoksemaan vaikka pyöräteitä kesäaikaan, kun päivällä on hiton kuumaa juosta auringonpaisteessa,mä en yksinkertaisesti pysty!
Hihattomassa paidassa palaa käsivarteni ja sortseissa kintut... jos on pitkähihainen pusero; vaikka ohutkin olen läkähtyä kuumuudesta ja hiki virtaa noroina ja saattaa jopa pyörryttää helteellä.
Ennen mulla oli tapana juosta klo 23- 01 välisenä aikana, kun kadut ja pyörätiet olivat lähes autiot!
Tänä päivänä enn ota sellaista riskiä enää... mikä joskus 5 vuotta sitten oli ainoastaan minimaalinen, jos sitäkään, tulla ahdistelluksi tai raiskatuksi jopa kokonaisella mies porukalla, kenties.
Iltaisin ei uskalla enää tietyissä linja-autoissakaan oikein matkustaa, niitä huonoa englanninkieltä vääntäviä nappisilmäisiä seuran vinkujia kyllä linjurissakin piisaa... turvallisin paikka silloin autossa on jossain ihan lähellä kuljettajaa!
Minä en enää puoleentoista vuoteen ole linjuriin hypännyt, yks erittäin epämiellyttävä kokemus sieltä riitti mulle, mä en ole niitä hiljaisimpia tyttölapsia ja saan kyllä suuni auki silloin kun on tarvis.
Kysyin niin lujalla äänellä ett kaikki bussissa varmaan kuulivat: eikö bussissa ole yhtään miestä joka aikoisi puuttua tähän ahdisteluun... eikö kukaan uskalla auttaa mua? Jolloi bussikuski pysäytti auton ja muutama suomalainen mies tuli myös selvittelemään asiaa ->
"3 uussuomalaista" poistetiin linjurista välittömästi... eikä bussikuski päästänyt muita ulos, selvittelemään asiaa sen enempää; turpakäräjäthän siitä olis taatusti tulleet, kuski tiesi asian!
Mutt mä sain apua, kun korotin ääntäni niin ett varmasti kaikki kuuli. Siis ihan keskellä päivää ja linja-autossa,... missä oli muitakin matkustajia... että osaavatkin olla röyhkeitä!
Liikenne valoissa kun olin pysähtyneenä, yrittivät tulla autooni sisälle... painoin torvea niin ett koko kortteli varmaan katsoi... mikä hätänä!
En tiedä yrittivätkö saada kyydin jonnekin, vai ryöstää autoni vai minut. Ne äijäthän luikkivat tiehensä kävellen, nauraen keskenään kuin hyvällekin vitsille...
Mulla on ovet lukossa aina kaupungilla ajaessani nytkyään, toisaalta sekin on vaarallista jos sattuu jokin onnettomuus ja ovet ovat lukitut... mutt näillä ehdoilla mennään mitkä tänne on nyt pesityneet! Torilla ja kaduilla on vaarallista... bussitkaan eivät ole enää rauhallisia matkustaa, taxijonossakin olen päästänyt toisia edelleni, kun en määrättyjä taxeja ole arvannut yksinäni ottaa käyttöön... ikävä kyllä valikoin kuljettajan ulkonäön perusteella, eikä komeus ole se perusta... Sanotaan nyt suoraan; ett musta on tullut eräänlainen rasisti, pelko opettaa! trollikka kirjoitti:
Ihan oikeesti, kyllä täällä päin Suomea, Turussa saa olla tarkkana missä juoksee ja milloin juoksee. Esim. yöjuoksuja ei voi harrastaa enää ollenkaan! Siis ihan sanan mukaisesti yöllä ei voi lähteä enää juoksemaan vaikka pyöräteitä kesäaikaan, kun päivällä on hiton kuumaa juosta auringonpaisteessa,mä en yksinkertaisesti pysty!
Hihattomassa paidassa palaa käsivarteni ja sortseissa kintut... jos on pitkähihainen pusero; vaikka ohutkin olen läkähtyä kuumuudesta ja hiki virtaa noroina ja saattaa jopa pyörryttää helteellä.
Ennen mulla oli tapana juosta klo 23- 01 välisenä aikana, kun kadut ja pyörätiet olivat lähes autiot!
Tänä päivänä enn ota sellaista riskiä enää... mikä joskus 5 vuotta sitten oli ainoastaan minimaalinen, jos sitäkään, tulla ahdistelluksi tai raiskatuksi jopa kokonaisella mies porukalla, kenties.
Iltaisin ei uskalla enää tietyissä linja-autoissakaan oikein matkustaa, niitä huonoa englanninkieltä vääntäviä nappisilmäisiä seuran vinkujia kyllä linjurissakin piisaa... turvallisin paikka silloin autossa on jossain ihan lähellä kuljettajaa!
Minä en enää puoleentoista vuoteen ole linjuriin hypännyt, yks erittäin epämiellyttävä kokemus sieltä riitti mulle, mä en ole niitä hiljaisimpia tyttölapsia ja saan kyllä suuni auki silloin kun on tarvis.
Kysyin niin lujalla äänellä ett kaikki bussissa varmaan kuulivat: eikö bussissa ole yhtään miestä joka aikoisi puuttua tähän ahdisteluun... eikö kukaan uskalla auttaa mua? Jolloi bussikuski pysäytti auton ja muutama suomalainen mies tuli myös selvittelemään asiaa ->
"3 uussuomalaista" poistetiin linjurista välittömästi... eikä bussikuski päästänyt muita ulos, selvittelemään asiaa sen enempää; turpakäräjäthän siitä olis taatusti tulleet, kuski tiesi asian!
Mutt mä sain apua, kun korotin ääntäni niin ett varmasti kaikki kuuli. Siis ihan keskellä päivää ja linja-autossa,... missä oli muitakin matkustajia... että osaavatkin olla röyhkeitä!
Liikenne valoissa kun olin pysähtyneenä, yrittivät tulla autooni sisälle... painoin torvea niin ett koko kortteli varmaan katsoi... mikä hätänä!
En tiedä yrittivätkö saada kyydin jonnekin, vai ryöstää autoni vai minut. Ne äijäthän luikkivat tiehensä kävellen, nauraen keskenään kuin hyvällekin vitsille...
Mulla on ovet lukossa aina kaupungilla ajaessani nytkyään, toisaalta sekin on vaarallista jos sattuu jokin onnettomuus ja ovet ovat lukitut... mutt näillä ehdoilla mennään mitkä tänne on nyt pesityneet! Torilla ja kaduilla on vaarallista... bussitkaan eivät ole enää rauhallisia matkustaa, taxijonossakin olen päästänyt toisia edelleni, kun en määrättyjä taxeja ole arvannut yksinäni ottaa käyttöön... ikävä kyllä valikoin kuljettajan ulkonäön perusteella, eikä komeus ole se perusta... Sanotaan nyt suoraan; ett musta on tullut eräänlainen rasisti, pelko opettaa!Hieno kirjoitus, kiitos. Ehkä tuo auttaa tyhmimpiäkin edes jollain tasolla tajuamaan missä mennään.
Harmaaritari kirjoitti:
Hieno kirjoitus, kiitos. Ehkä tuo auttaa tyhmimpiäkin edes jollain tasolla tajuamaan missä mennään.
Trollikan korkealentoisia juttuja ei voi pitää muuna kuin itsensä huvittamisena.
Poliisinpoika kirjoitti:
Trollikan korkealentoisia juttuja ei voi pitää muuna kuin itsensä huvittamisena.
Minä uskon kaiken olevan totta. Tuota todellista ahdistelua tapahtuu ihan valtavasti nykyään, siitä ei vain hirveästi puhuta koska suurin osa ahdistelluista jättää asiasta julkisesti kertomatta,. Tiedostuvälineet, feministi ja viherpunasuvakit ovat saaneet aikaan sen että "rasistin" leima pelottaa niin paljon ettei jälkeenpäin kukaan oikein viitsi avautua julkisesti tapahtumasta kun kuitenkaan mitään isompaa ei sillä kertaa tapahtunut. Jollekin jossain sitten kuitenkin jossain tapahtuu kun asiaan ei suhtauduta sen vaatimalla vakavuudella ajoissa. Sun tyttärille saattaa tapahtua, sitten saattaa olla niin että joudut tarkistamaan mielipiteitäsi.
Harmaaritari kirjoitti:
Minä uskon kaiken olevan totta. Tuota todellista ahdistelua tapahtuu ihan valtavasti nykyään, siitä ei vain hirveästi puhuta koska suurin osa ahdistelluista jättää asiasta julkisesti kertomatta,. Tiedostuvälineet, feministi ja viherpunasuvakit ovat saaneet aikaan sen että "rasistin" leima pelottaa niin paljon ettei jälkeenpäin kukaan oikein viitsi avautua julkisesti tapahtumasta kun kuitenkaan mitään isompaa ei sillä kertaa tapahtunut. Jollekin jossain sitten kuitenkin jossain tapahtuu kun asiaan ei suhtauduta sen vaatimalla vakavuudella ajoissa. Sun tyttärille saattaa tapahtua, sitten saattaa olla niin että joudut tarkistamaan mielipiteitäsi.
Minä tiedän että kaikkea voi sattua, en sitä kiistä.
Trollikasta oli kyse, hänen kirjoitustensa ainoa tarkoitus on viihdyttää kirjoittajaa itseään, tarinoiden totuusarvo on vähintäänkin kyseenalainen.- trollikka
Poliisinpoika kirjoitti:
Minä tiedän että kaikkea voi sattua, en sitä kiistä.
Trollikasta oli kyse, hänen kirjoitustensa ainoa tarkoitus on viihdyttää kirjoittajaa itseään, tarinoiden totuusarvo on vähintäänkin kyseenalainen.No mun tapauksessa oli kyse bussista joka oli menossa pansioon päin ja tulossa Vrissuolta. Pysähtyi Turun kauppatorilla josta nousin kyytiin.
Jäin pois kyydistä entisen Jalostajan luona ja mulla oli asiaa erääseen rakennukseen sillä alueella, se asia nyt ei kuulu tähän mitä mun asiani koski. Bussissa oli varmaan 15 matkustajaa mun lisäkseni... joten tapahtumalle on kyllä todistajia, muitakin kuin se bussikuski ja minä.
Mulla ei ole mitään syytä syyttää syyttömiä, sillä on niitä täysin asiallisiakin pakolaisia olemassa ja hekin saavat samat syytteet niskaansa... näiden häiriköiden takia.
Joten olisi varmaan heidänkin taholtaan ihan fiksua; heidän saada itse omat häirikkönsä aisoihin.
Ihan turhaan mä menen poliisille vinkumaan ahdistelusta... eihän se sen kummempaa heistä ollisi, mitään muuta ei tapahtunut kuin 3 miestä poistettiin kesken matkan autosta ja he olivat matkansa maksaneet. Jos nuo kolme nappisilmää olis menneet tekemään valituksen; asia olis ollut jo vakavampi, kyytinsä maksaneet matkustajat oli häädetty kyydistä ennen heidän määränpäätään. Se olisi ollut vastoin lakia. Ihan oikeesti, näin vaan asia menee... nykyään täällä päin, kun ei ole totuttu moiseen käytökseen niin ei ole myöskään säädöksiä/lakeja jonka mukaan käyttännössä toimitaan.
Poliisi kuitenkin vetoaisi aika- ja resurssipulaansa. Kaarinalaiselle lasten kirpputorille murtauduttiin jo toisen kerran. TurunSanomatkin kertoi ensimmäisestä kerrasta jo 3.8 2018. jolloin varkaat tallentuivat kirpputorin valvontakamerakuviin.
Varkaat jopa tunnistettiin sauvolaisella maatilalla työskennelleiksi ukrainalaisiksi marjanpoimijoiksi, kolmen ihmisen toimesta. Poliisi kuitenkin keskeytti tutkimukset vedoten siihen ett kausityöntekijät kuitenkin poistuvat maasta piakkoin ja saivat saaliikseen ainoastaan kassakaapin jossa oli vain 1200€ rahaa ja löysivät kai silloin yleisavaimetkin taloon.
Ne edellis kerran varkaat lähtivät tilalta jo viime viikonloppuna... kertoi tilan omistaja lehdelle.
Tilan omistaja olisi pidättänyt kolmen miehen palkoista kyseisen summan korvaukseksi. Mutt poliisin mukaan miehet eivät ole tuomittuja, joten he eivät ole korvausvelvollisia. Eivätkä he ole myöskään syyllistyneet mihinkään... ilman virallista syytettä. Tilan omistaja se olisi joutunut syyniin jos olisi pidättänyt palkoista jotain.
TS: "Poliisi ei ole osoittanut mielenkiintoa toisellakaan kerralla."
Lue tämän päiväinen TurunSanoma 11.08.2018 .sivu 7 oikeassa yläkulmassa; otsikolla
Kirpputori jälleen varkaiden hampaissa
Suosittelisin ettet käytä nikkeä, Poliisinpoika... se ei ole kovin suosittua täälläpäin olla poliisi.
Muistuu mieleen kyllä tapaus Aarniokin... mitä en millään muotoa tahdo niellä, sellaisenaan!
Mutt valitettavasti kaikki vanha ja hyvä murenee tässä yhteiskunnassa, nykyään. trollikka kirjoitti:
No mun tapauksessa oli kyse bussista joka oli menossa pansioon päin ja tulossa Vrissuolta. Pysähtyi Turun kauppatorilla josta nousin kyytiin.
Jäin pois kyydistä entisen Jalostajan luona ja mulla oli asiaa erääseen rakennukseen sillä alueella, se asia nyt ei kuulu tähän mitä mun asiani koski. Bussissa oli varmaan 15 matkustajaa mun lisäkseni... joten tapahtumalle on kyllä todistajia, muitakin kuin se bussikuski ja minä.
Mulla ei ole mitään syytä syyttää syyttömiä, sillä on niitä täysin asiallisiakin pakolaisia olemassa ja hekin saavat samat syytteet niskaansa... näiden häiriköiden takia.
Joten olisi varmaan heidänkin taholtaan ihan fiksua; heidän saada itse omat häirikkönsä aisoihin.
Ihan turhaan mä menen poliisille vinkumaan ahdistelusta... eihän se sen kummempaa heistä ollisi, mitään muuta ei tapahtunut kuin 3 miestä poistettiin kesken matkan autosta ja he olivat matkansa maksaneet. Jos nuo kolme nappisilmää olis menneet tekemään valituksen; asia olis ollut jo vakavampi, kyytinsä maksaneet matkustajat oli häädetty kyydistä ennen heidän määränpäätään. Se olisi ollut vastoin lakia. Ihan oikeesti, näin vaan asia menee... nykyään täällä päin, kun ei ole totuttu moiseen käytökseen niin ei ole myöskään säädöksiä/lakeja jonka mukaan käyttännössä toimitaan.
Poliisi kuitenkin vetoaisi aika- ja resurssipulaansa. Kaarinalaiselle lasten kirpputorille murtauduttiin jo toisen kerran. TurunSanomatkin kertoi ensimmäisestä kerrasta jo 3.8 2018. jolloin varkaat tallentuivat kirpputorin valvontakamerakuviin.
Varkaat jopa tunnistettiin sauvolaisella maatilalla työskennelleiksi ukrainalaisiksi marjanpoimijoiksi, kolmen ihmisen toimesta. Poliisi kuitenkin keskeytti tutkimukset vedoten siihen ett kausityöntekijät kuitenkin poistuvat maasta piakkoin ja saivat saaliikseen ainoastaan kassakaapin jossa oli vain 1200€ rahaa ja löysivät kai silloin yleisavaimetkin taloon.
Ne edellis kerran varkaat lähtivät tilalta jo viime viikonloppuna... kertoi tilan omistaja lehdelle.
Tilan omistaja olisi pidättänyt kolmen miehen palkoista kyseisen summan korvaukseksi. Mutt poliisin mukaan miehet eivät ole tuomittuja, joten he eivät ole korvausvelvollisia. Eivätkä he ole myöskään syyllistyneet mihinkään... ilman virallista syytettä. Tilan omistaja se olisi joutunut syyniin jos olisi pidättänyt palkoista jotain.
TS: "Poliisi ei ole osoittanut mielenkiintoa toisellakaan kerralla."
Lue tämän päiväinen TurunSanoma 11.08.2018 .sivu 7 oikeassa yläkulmassa; otsikolla
Kirpputori jälleen varkaiden hampaissa
Suosittelisin ettet käytä nikkeä, Poliisinpoika... se ei ole kovin suosittua täälläpäin olla poliisi.
Muistuu mieleen kyllä tapaus Aarniokin... mitä en millään muotoa tahdo niellä, sellaisenaan!
Mutt valitettavasti kaikki vanha ja hyvä murenee tässä yhteiskunnassa, nykyään."Jos nuo kolme nappisilmää olis menneet tekemään valituksen; asia olis ollut jo vakavampi, kyytinsä maksaneet matkustajat oli häädetty kyydistä ennen heidän määränpäätään. Se olisi ollut vastoin lakia. Ihan oikeesti, näin vaan asia menee... nykyään täällä päin, kun ei ole totuttu moiseen käytökseen niin ei ole myöskään säädöksiä/lakeja jonka mukaan käyttännössä toimitaan."
Jos haluat että juttuihisi voisi suhtautua yhtään vakavammin, niin pysyttele faktoissa.
Kuljettajalla on ihan laillinen oikeus pyytää häiritsevät matkustajat ulos autosta. Eikä tarvi palauttaa kyytimaksua.- trollikka
Poliisinpoika kirjoitti:
"Jos nuo kolme nappisilmää olis menneet tekemään valituksen; asia olis ollut jo vakavampi, kyytinsä maksaneet matkustajat oli häädetty kyydistä ennen heidän määränpäätään. Se olisi ollut vastoin lakia. Ihan oikeesti, näin vaan asia menee... nykyään täällä päin, kun ei ole totuttu moiseen käytökseen niin ei ole myöskään säädöksiä/lakeja jonka mukaan käyttännössä toimitaan."
Jos haluat että juttuihisi voisi suhtautua yhtään vakavammin, niin pysyttele faktoissa.
Kuljettajalla on ihan laillinen oikeus pyytää häiritsevät matkustajat ulos autosta. Eikä tarvi palauttaa kyytimaksua.Joo, mutt koskeeko se myös noita uussuomalaisia? Kun he eivät oikein ole sopeutuneet tähän yhteiskuntaan vielä... niin pitää ymmärtää!
Ihan oikeesti... ei kai ne sun perässäsi juoksekkaan... ainakaan niin herkästi, olet jo vanhempi mies!
Nuoret pojanklopit teini-ikäiset ... ja tytöt/naiset noilla on ns.kiikarissa porukoissa kulkiessaan.
Luo lehtiä, joskus joku näistäkin jutuista pääsee jopa lehteen. Sun vokaukses muijien keskuudessa; tuskin hikikarpaloita nostaa otsaan meillä, miten päästä sinusta eroon. Et ole edes illimato-> verrattuna noihin nappisilmiin.
Sä otat nokkiis ja sanot ehkä jotain hävytöntä, mutt ymmärrät kyllä tulleesi torjutuksi!
Noi ymmärtää korkeintaan ladatun haulikon tehon... ja perätyvät vasta silloin!
En kyllä ole ollut vielä sellain nokatusten... siks mä en juokse yöllä; kuin korkeintaan pakosta, ja silloinkin ainoastaan pakoon jotakin.
Sorry mutt työt häiritsee nyt palstailua taas... vajaan vartin päästä tulossa asiakas. Pitää vaihtaa työvaatteet ylle, en mä hamosessa töitä tee kuin toimistossa. Mustavalkoiset verkkarit ja valkea joustava paitapusero ja hikinauha kanssa.
Se on moi, nyt!
- persut_veti_välistä
Kyllä miehiäkin uhkaa perSuraiskaus.
- Totuus-
Turussakin tuota tapahtuu. Pakolaiset haluaa lenkkeillä usein ryhmissä. Kaupassakin pakolaisia on 20-30 hengen ryhmissä aina.
- kaaleppi36
Ikäviä juttuja mutta toisaalta naisethan saavat nyt mitä mamuilta haluavatkin. En ihan täysin ole pahoillani siitä että naisilla huonot oltavat nyt Suomessa, sitä saa mitä tilaa.
- trollikka
Älä viitsi olla idiootti! Tulepa sanomaan toi mulle nenätysten! Milloinka mä olen noita elintasopakolaisia tänne toivonut... tai laahannut. Soinen perhana takinkääntäjä, meni Pipilän kelkkaan ja jo alkoi tapahtumaan. Pääministeri ihan itse kävi puhumassa meille noita "uussuomalaisia" suomessa on tilaa ja minä annan vaikka oman taloni teille käyttöön!
Suomi on tuhansien järvien kaunis ja rauhallinen maa ja meillä on kauniita vaaleita naisia vaimoiksi.
Tulihan niitä nuoria miehiä, vaatteet viimeistä muotia monillakin, kalliit Puman rolandit jalassa ja Aplen ipad kädessä... ilman mitään papereita... parrakkaita orpo lapsi parkoja! Ei kelvannut sama ruoka kuin peruskoululaisille, menivät syömälakkoon nämä hengenhädässä olevat pakolaiset!
Heidän puhemiehensä ilmoitti ettei antaisi sellaista ruokaa edes kulkukoiralle, mitä heille tarjotaan. Vaati hotellimajoitusta ja omaa keitiötä kokkeineen heille sekä siivoojaa joka käy siivoomassa heidän huoneensa... en enää jaksa vääntää sulle rautalangasta mitä mieltä mä olen suuremmasta osasta... näistä lusmuista!
Tulis vaan Sipilä hakemaan tilaamansa piristys ruiskeen... ja muuttais jonnekin korpeen koko konkkaronkkansa kanssa, katsois itse miten pärjää kameli kuskien kanssa!Voi voi sentään ja Sipilän setä lupas kauniita vaaleahiuksisia nuoria impiä ja tähän päädyttiin.
Yksikin reppana istuu Saramäenvankilassa... vankitovereidenkin hyljeksimänä, väärin ymmärretty "hymy huuli"... sai tuomion 2 vihamurhasta ja kahdeksasta murhan yrityksestä! 2 henkiin jäänyttä uhria on invaliideja lopun ikänsä.
Bouanane saapui Suomeen vuonna 2016 turvapaikanhakijana. Hänen turvapaikkahakemuksensa hylättiin loppuvuonna 2016. Häntä ei kuitenkaan poistetu maasta, vaan asiaa oltiin käsitelemässä valituksen johdosta uudestaan. Poliisia kuitenkin informoitiin ett kyseinen henkilö saattaa olla vaaralinen... tieto hävisi papereihin, eikä kyseistä miestä eristetty tai valvottu erityisemmin.
Valitusten kera nuori herra Bouanane majaili vielä Suomen valtion kustannuksella maassamme ja 18. elokuuta 2017 hän murhasi kaksi naista ja haavoitti kahdeksaa muuta ihmistä Turussa.
Niin oikeassahan sinä olet... täysin akkain syytä,eihän tämä asia mitenkään miehille kuulu.. eikä ainakaan teille kehitysvammaisille! Eikä sun kannatakkaanolla pahoillasi, toivottavasti joskus ymmärrät vielä... toiset kun kehittyvät hitaasti. Toivottavasti sä kuulut siihen ryhmään!
Ja usko huviksesi, mä luotin ihmisiin vielä 10 vuotta sitten... pelko saa mielen muuttumaan.
Mä en voi sanoa ett vihaisin kaikkia afrikkalaisia siis Afrikan mantereen asukkaita, tai Aasian puoleisen osan asukkaita afgaaneja. Ei mulla ole syytä vihata... ainakaan vielä, mutt mä pelkään heitä nykyään... enkä tosiaankaan halua asua heidän naapurustossaan, aistit aina varuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781279
- 721174
- 771024
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois256815- 49767
- 29729
- 55683
- 72669
- 44602