Naisen saaminen riippuu kropasta

Tämä-selvä

Suomi lihavat naiset haluaa normaalivartaloisen tai lihaksikkaan miehen. Alkakaa nyt vaan heti bodaamaan niin voitte sitten joskus saada sen tyttöystävän.

45

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se sun naama on se ratkaiseva tekijä esim. nettitreffeillä..
      Tietenkin jos komeassa naamassa on vielä atleettinen kroppakin, niin aina parempi.
      Ruma tai keskiverto perus lärvi atleettisessakaan kropassa ei tuo juuri menestystä.

• En minä naamaa katso..

• Tämä-selvä

Katsot miehen mahaa kuinka pullea se on ja sitten annat pakit kun toteat miehen olevan yli 90 kg

• Tämä-selvä kirjoitti:

Katsot miehen mahaa kuinka pullea se on ja sitten annat pakit kun toteat miehen olevan yli 90 kg

Jos et nikistä arvanne millanen itse olen niin eipä tule sorsittua miestä sen mahan takia.

• Pillujen--asiantuntija
        AinaNorsu kirjoitti:

Jos et nikistä arvanne millanen itse olen niin eipä tule sorsittua miestä sen mahan takia.

Sitten sun pitäis pyytää palstan ätmejä treffeille?

• Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Sitten sun pitäis pyytää palstan ätmejä treffeille?

Niinpä niin.
        En kyllä nyt ihan lämpene sille että alan palstalta itselleni etsimään jotakuta kun osittain on jo kiikarissa yksi.

• Mela-norsu-mies
        AinaNorsu kirjoitti:

Olet ehkä vartaloltasi norsu, mutta varmasti vaadit myös että miehen housuista löytyy norsun kärsän kokoinen mela.

• voivittusd
        Mela-norsu-mies kirjoitti:

Olet ehkä vartaloltasi norsu, mutta varmasti vaadit myös että miehen housuista löytyy norsun kärsän kokoinen mela.

Onko teillä muuta kuin seksi mielessä? Täällä on seksipalstojakin jos niistä tykkää jutella naisten kanssa.

• Mela-norsu-mies kirjoitti:

No johan on hahahaha.

• voivittusd kirjoitti:

Onko teillä muuta kuin seksi mielessä? Täällä on seksipalstojakin jos niistä tykkää jutella naisten kanssa.

Hänellä se taitaa olla mielessä.. menkööt itsekseen sinne juttelemaan.

• Mela-norsu-mies
        AinaNorsu kirjoitti:

No johan on hahahaha.

Arvasin että tykkäät. Häkellyit.

• kokeilisitfiksumpaa

Arvasin että tykkäät. Häkellyit.

Melko huono keino yrittää iskeä naista.

• kokeilisitfiksumpaa kirjoitti:

Totta turiset.

• Mela-norsu-mies
        kokeilisitfiksumpaa kirjoitti:

Kuinka niin? Iso mela on aina hyvä. Parempi sillä on naisia iskeä ja naida kuin pienellä.

• Pökäletyttö
        AinaNorsu kirjoitti:

Totta turiset.

Tykkäät siis enemmän peppureiän ruskeasta pökäleturinasta?

• kokeilisitfiksumpaa

Kuinka niin? Iso mela on aina hyvä. Parempi sillä on naisia iskeä ja naida kuin pienellä.

Okei no jatka toki sitten.

• kokeilisitfiksumpaa kirjoitti:

Okei no jatka toki sitten.

Menis melomaan järveen.

• Pillujen--asiantuntija
        AinaNorsu kirjoitti:

Niinpä niin.
        En kyllä nyt ihan lämpene sille että alan palstalta itselleni etsimään jotakuta kun osittain on jo kiikarissa yksi.

No mikäs palstan ätmeissä on vikana jos itse olet norsu. Onko kiikarissa joku komea urheilija mies, bodaaja tai sellainen tiukka kroppainen ytmi? Tiesin että oot pelkkää puhetta, ei kelpaa ätmit koska naisille ulkonäkö on tärkeintä.

• Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

No mikäs palstan ätmeissä on vikana jos itse olet norsu. Onko kiikarissa joku komea urheilija mies, bodaaja tai sellainen tiukka kroppainen ytmi? Tiesin että oot pelkkää puhetta, ei kelpaa ätmit koska naisille ulkonäkö on tärkeintä.

Ei valittettavasti kylläkään mikään bodaaja :p
        Fiksu jätkä siinä se.

• voivittusd kirjoitti:

Hetkinen (muistelee)

Kävi se iltapäivällä mielessä. Vartin verran.
        Nyt on taas ok.

Unohdin, ja kaikki on hyvin. Jatkamme normaalia keskustelua. Sori, oli sanottava tähän väliin.

(naurua)

• sanoisin.näin

Lihaksikkaana miehenä sanon kyllä että se on vain pienenpieni bonus.
      Naama on se kaikista tärkein juttu.

• Tämä-selvä

Jos näyttää tom cruiselta niin kyllä naiset on heti peppua tarjoomassa.

• onko.noin

Sullako on kokemusta vai?

• SoliterniuM1977

Naisen tulee myös olla hoikka ja lapseton sekä tehdä aina aloite. Näin se on. Piste.

• eitaidalöytyä

Meinasit siis olla yksin koko loppuelämäsi.

• Rumamies-

Ei ole hyvä kroppa mutta on iso kulli.

• löpo

No sitte jäät ilman.

• Naama, siinä silmät, nenä ja hymy. Kropassa torso ja kannikat. Muu on sitten mitä on. :D

• Naama on se mikä vaikuttaa, jos se miellyttää, niin toki hyvä vartalo on hyvä lisä.

• Kroppa, naama, luonne, kemiat eli yhteensopivuus..

• WWWUWUWUUWWUUWUUWUUWUU

Eli et löydä koskaan ketään, koska mainitsemasi asiat ovat sinulla paskaa ja silti vaadit jotain täydellisyyttä.

• silläonmies
        WWWUWUWUUWWUUWUUWUUWUU kirjoitti:

Eli et löydä koskaan ketään, koska mainitsemasi asiat ovat sinulla paskaa ja silti vaadit jotain täydellisyyttä.

Wuwuwu on varattu eikö ole?

• WUWWWWUWUWUUUUWWWWU
        silläonmies kirjoitti:

Wuwuwu on varattu eikö ole?

Ainahan sitä voi niin väittää. Mitä vittua se täällä tekee jos oikeasti on? Vai onko parisuhde niin paska ettei muuta tekemistä ole?

• niinhäh
        WUWWWWUWUWUUUUWWWWU kirjoitti:

Ainahan sitä voi niin väittää. Mitä vittua se täällä tekee jos oikeasti on? Vai onko parisuhde niin paska ettei muuta tekemistä ole?

Mitä vittua muutkaan tekee täällä vinkumassa häh?Eikö teillä ole parempaa tekemistä ja elämää kuin valittaa naisista palstoilla häh? Oletteko noin onnettomia elämässänne?

• hiihöh
        niinhäh kirjoitti:

Mitä vittua muutkaan tekee täällä vinkumassa häh?Eikö teillä ole parempaa tekemistä ja elämää kuin valittaa naisista palstoilla häh? Oletteko noin onnettomia elämässänne?

Mitäs itse teet? Vingut kuin joku avuton ja aivoton kakara?

• Miehen suloisuudesta se riippuu...

Jos hänellä on sellaisia temppuja, jotka vain yksinkertaisesti tekevät hulluksi.

(kissahymy)

• Raha-on-kemia

Rahalla saa

• Fats.Domino

Yleensä lihavalla miehellä on pieni kikkeli. Ei mitään mahiksia naisten suhteen...

• eyrjtrhwtjwtrjwtwtj

Se on totta että lihakset auttavat, on sitten laiha tai läski. Mutta kohtuus kaikessa, ei suurin osa naisista mitään sikaniskoja halua.
      Mutta on se pitkälti niin että läskin miehen on vaikea saada edes läskiä naista.

• Suomieloveena

Empä tiedä. Oma vartalo on ok lippupallon takia. Mies jonka otin on "isävartaloinen". Luonne ja jutut ratkaisi. Kaipa tasoni olisi riittäny "parempaan" mut olen tyytyväinen.

• uyktkr

No se iskäkroppa on pitkälti ns. normaali.

• Eikös se ollukkaan niin että rahalla ja statuksella saahaan naisia?

• ätminelämää

Pitäisi jaksaa alkaa bodaamaan mutta oon laiska. Jos ensi vuonna sitten jaksaisi.

• Tämä-selvä
    • Selvä-juttu

Läskiä kansaa ja naisten pitäisi sitten saada normaali painoinen mies vaikka itse on sohvaperuna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2621
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      79
      1985
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1098
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe