Mietin että selittäisikö tämä sen että elämäni on ollut niin helvettiä. En ole päässyt eroon lapsuuden traumoistani mitä järjestelmä minulle on aiheuttanut. Sitä on vuosikausia vain yrittänyt sulkea kaiken pois mielestänsä ja toivonut kuolevansa.
Traumaperäinen tressihäiriö
8
200
Vastaukset
- Trauma2
Tuollainen poissulkeminen/kieltäminen/välttely kuuluu juuri traumaperaisen tressihäiriön oireisiin.
Täällä erittäin hyvä foorumi aiheesta:
http://foorumi.traumajadissosiaatio.fi/ - raadollinen
Mikä helvetti antaa opettajalle oikeuden tuhota lapsen elämän?
- Dghh
Haluatko kertoa lisää?
- eafsdsd
Riittää jos kerrot vastauksen kysymykseen.
- raadollinen
Kirjoitin aikoinaan C:n paperit yo-kirjoituksista ja kymmenen vuotta myöhemmin maksimit mensan testistä (eli älykkyys >99%) . Nuorena edes poikkeukselliset kognitiiviset kyvyt eivät siis estäneet kärsimästä traumaperäisestä tressistä.
- voivittujenkevät
Minäkin aaattelin lapsena että älykkyydellä ja itseänsä niskasta kiinni ottamisella pääsee traumosita kyllä eroon. Aikuisena tajusinkin olleeni pahasti väärässä. Ei elämä olekaan niin yksinkertaista.
- raadollinen
Näyttää siltä, että manipuloijan taktiikkana on ollut tuhota minut täysin jo lapsena ja estää onnistunut elämä.
- Cobe
Uusi alku, uusi elämä. Maisemanvaihdosta tarkoitan, irtiotto. Uudet kuviot, uudet ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764