Kenelle palstalaiselle voisit sanoa?
I love you
83
1223
Vastaukset
Dissidentille! Ihan huikee tyyppi...ihana! Smak!
- Elluhalloyb
Mä kanssa....
Dissi....jotenkin kiehtoo...🌼❤👍 Wwuwuw kirjoitti:
Se on oikein.
Ja samat sanat mulle ja iso hali perään.Anna munkin puolesta yks kunnon rutistus...
Elluhalloyb kirjoitti:
Mä kanssa....
Dissi....jotenkin kiehtoo...🌼❤👍No kyllähän täällä kiehtoo monet kirjoittajat... Mutta kiitti kukkasesta..
Itse asiassa minulla kävi ensimmäiseksi mielessä LadyZorro ja Dissident, joten et ole aivan väärässä. Siinä rakastamisessa on ehkä sellaista palsta persoonan rakastamista. Ei tunne toisen kuin täältä palstalta.
Ja minä sanon kaikille meille, että KUR KUR. :)
Kurkurrit kertovat aina enemmän kuin tuhat ailavjuuta, siinä on kolmas ulottuvuus, niii....ksih.
Kur & Pur & Sur..
Joissakin ihmisissä on sellainen surinamoottori sisäänrakennettuna. Käyttöohjeita ei ole jaettu kenellekään, mutta muutavat osaavat sen käynnistää joskus vahingossakin.
:Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ja minä sanon kaikille meille, että KUR KUR. :)
Kurkurrit kertovat aina enemmän kuin tuhat ailavjuuta, siinä on kolmas ulottuvuus, niii....ksih.
Kur & Pur & Sur..
Joissakin ihmisissä on sellainen surinamoottori sisäänrakennettuna. Käyttöohjeita ei ole jaettu kenellekään, mutta muutavat osaavat sen käynnistää joskus vahingossakin.
:DTässä lälly sinulle
https://www.youtube.com/watch?v=mVGaUoBNYd4pujotteIija kirjoitti:
Tässä lälly sinulle
https://www.youtube.com/watch?v=mVGaUoBNYd4Sie se kyllä hallitset nämä suvereenisti, kiitos kylmässä illassa.
Lempeä ääni.
Ladyzorrolle
;-)- torso.ja.aatos
onko tämä pariskunnan keskustelua ja kumpikin kirjoittelee eri huoneista
torso.ja.aatos kirjoitti:
onko tämä pariskunnan keskustelua ja kumpikin kirjoittelee eri huoneista
Heh, ei onneksi. 😅
super-ytm kirjoitti:
Hah haa, älä tapa nauruun. 😆🤣
Sattuu vattaan tää kierien nauraminen!!😝LadyZorro kirjoitti:
Hah haa, älä tapa nauruun. 😆🤣
Sattuu vattaan tää kierien nauraminen!!😝Hähä
https://youtu.be/3HbKnQxd0_E
:-Dsuper-ytm kirjoitti:
Hähä
https://youtu.be/3HbKnQxd0_E
:-DOn se ilmoja piellyt, breathless. Hmmm, niin oli kimeä ääni että korviin sattui. Oisit valinnu vaikka tämän.☺️
https://youtu.be/OMOGaugKpzs
Stingin rallin.
Jokohan riittäs tältä erää taas, ettei mee ihan tolkuttimaksi? Mä meen veivaa lihapullia. Heikun keikun!🤗LadyZorro kirjoitti:
On se ilmoja piellyt, breathless. Hmmm, niin oli kimeä ääni että korviin sattui. Oisit valinnu vaikka tämän.☺️
Stingin rallin.
Jokohan riittäs tältä erää taas, ettei mee ihan tolkuttimaksi? Mä meen veivaa lihapullia. Heikun keikun!🤗Eiku poliisihan se oliki, sori. 🤣
LadyZorro kirjoitti:
On se ilmoja piellyt, breathless. Hmmm, niin oli kimeä ääni että korviin sattui. Oisit valinnu vaikka tämän.☺️
Stingin rallin.
Jokohan riittäs tältä erää taas, ettei mee ihan tolkuttimaksi? Mä meen veivaa lihapullia. Heikun keikun!🤗Älä sitten laita sipulia
LadyZorro kirjoitti:
Stingin rallin.
Jokohan riittäs tältä erää taas, ettei mee ihan tolkuttimaksi? Mä meen veivaa lihapullia. Heikun keikun!🤗Pusi pusi kulta
:-* ;-)- Topi_K
LadyZorro kirjoitti:
Stingin rallin.
Jokohan riittäs tältä erää taas, ettei mee ihan tolkuttimaksi? Mä meen veivaa lihapullia. Heikun keikun!🤗I love you! <3
- pari.leikkii.keskenään
LadyZorro kirjoitti:
Stingin rallin.
Jokohan riittäs tältä erää taas, ettei mee ihan tolkuttimaksi? Mä meen veivaa lihapullia. Heikun keikun!🤗nyt kumpikin ladyzorro ja super ytmi syö yhdessä lihapullia ja kun syöty niin tulevat takas masut täynnä muka kiistelemään ja muka tuntematomina toisillleen
- trollikka
pujotteIija kirjoitti:
Älä sitten laita sipulia
Kuules nyt, jos sipulin freesaa kypsäksi ja ajaa sen sauvasekoittimella soseeks; lisää sen sipulisoseen jauhelihataikinaan ja kääntää ainekset jokseenkin sekaisin ja paistaa pyöryköitä tai pihvejä taikinasta. Paistaa ison läjän sipulirenkaita murokuppiin esmerkiks pöytään. Kaikki muut kuten coleslaw salaatin tai punajuuri salaatin, tomaatit ja hölskykurkut...myös pöytään.
Hellalle jäisi ainoastaa kuuma ruoka, siitä saa jokainen ottaa mielensä mukaisesti.
Ruskeaa kastiketta vaikka kasarissa, kerma tilkalla höystettynä. Kattilallisen pottumuusia, päällä aavistus persiljasilppua ja sinne toiseen reunaan paljon enemmän, niille jotka persiljasta pitävät.
Sä ett kyllä narisisi sipulista mitään, koska ett tietäis edes syöneesi sitä!
Asia on nähty niin sata kertaa... systerin mies ei syö suurin surminkaan sipulia!
Mä en ala valmistamaan yhdelle erikseen ruokaa, jos ei ole allerginen jollekin ruoka-aineelle, joten vedän kurvit suoriksi ja syötän sille samaa kuin muillekin!
Lanko kehuu miten, Minä, otan aina huomioon hänen toiveensa, eikä ruokaan ole ängetty väkisin sitä sipulia. Silti ruoka on niin pahuksen maittavaa... eikä hän osaa kuulemma sanoa kumpi tekee parempaa ruokaa, hänen vaimonsa vai minä!
Tuossa kohtaa kyllä tekis mieli sanoa ett: "Ole hiljaa ja syö, kun sun ei tarvitse sipulikupista lisätä sipuleita lautaselles... syöt niitä pihveissäsi jo!"
Päivänjatkoja sinnekin! super-ytm kirjoitti:
Pusi pusi kulta
:-* ;-)Tiiääkkö, ihan samaa sanoin peilikuvalleni tovi sitten. Oli tehny niin hyviä lihapullia, oikeen suunmukaisia, nam. 😇
( Aina mokoma pussailemassa, hitto )pari.leikkii.keskenään kirjoitti:
nyt kumpikin ladyzorro ja super ytmi syö yhdessä lihapullia ja kun syöty niin tulevat takas masut täynnä muka kiistelemään ja muka tuntematomina toisillleen
Vois isäntä tykätä huonoa, jos ton rontin kotiin syömään kutsusin MEIDÄN lihapullia. Saattasi tulla lähtö, kun kupalle Töölööstä. 🤣😅
trollikka kirjoitti:
Kuules nyt, jos sipulin freesaa kypsäksi ja ajaa sen sauvasekoittimella soseeks; lisää sen sipulisoseen jauhelihataikinaan ja kääntää ainekset jokseenkin sekaisin ja paistaa pyöryköitä tai pihvejä taikinasta. Paistaa ison läjän sipulirenkaita murokuppiin esmerkiks pöytään. Kaikki muut kuten coleslaw salaatin tai punajuuri salaatin, tomaatit ja hölskykurkut...myös pöytään.
Hellalle jäisi ainoastaa kuuma ruoka, siitä saa jokainen ottaa mielensä mukaisesti.
Ruskeaa kastiketta vaikka kasarissa, kerma tilkalla höystettynä. Kattilallisen pottumuusia, päällä aavistus persiljasilppua ja sinne toiseen reunaan paljon enemmän, niille jotka persiljasta pitävät.
Sä ett kyllä narisisi sipulista mitään, koska ett tietäis edes syöneesi sitä!
Asia on nähty niin sata kertaa... systerin mies ei syö suurin surminkaan sipulia!
Mä en ala valmistamaan yhdelle erikseen ruokaa, jos ei ole allerginen jollekin ruoka-aineelle, joten vedän kurvit suoriksi ja syötän sille samaa kuin muillekin!
Lanko kehuu miten, Minä, otan aina huomioon hänen toiveensa, eikä ruokaan ole ängetty väkisin sitä sipulia. Silti ruoka on niin pahuksen maittavaa... eikä hän osaa kuulemma sanoa kumpi tekee parempaa ruokaa, hänen vaimonsa vai minä!
Tuossa kohtaa kyllä tekis mieli sanoa ett: "Ole hiljaa ja syö, kun sun ei tarvitse sipulikupista lisätä sipuleita lautaselles... syöt niitä pihveissäsi jo!"
Päivänjatkoja sinnekin!Katos nyt kun LadyZorrokaan ei laittanut sipulia
Maistaisin kyllä sipulin erityisherkällä makuaistillani- trollikka
pujotteIija kirjoitti:
Katos nyt kun LadyZorrokaan ei laittanut sipulia
Maistaisin kyllä sipulin erityisherkällä makuaistillaniFreesattu sipuli on hieman makea, siinä ei ole raa´an sipulinsärmää. Sauvasekoittimella ajettu paistettusipuli on tahnaa... siinä ei ole palastakaan sipulista joka kavaltaisi petoksesta.
Raa´an sipulin minäkin maistan vaikka mansikkahilon joukosta! Mä teen jauhelihamuru kastikkeen ja käytän suolaa sekä sokeria... oikeastaan aina kun teen kastikkeen on siinä suolaista sekä makeaa. Ainoastaan maitokastikkeeseen en makeutta lisää, jotain suolaista kylläkin.
Kaakaoon tekoon, maitoa, raaka kaakaota jauheena ja sekoitan sen sokerin ja ripauksen suolaa kanssa. Suola ja sokeri tasaavat toistensa makuja... siis pyöristävät.
Jos sulla on tosiaan noin tarkka makuaisti, ett pystyisit maistamaan pienen määrän sipulia jauhelihapullassa tai -pihvissä... niin kehitä sitä.
Olisit varmaan ehdoton viininmaistelija... erityisherkällä makuaistilla ja se on tuottoisaa hommaa jos on erehtymätön makuaisti. Ihan oikeesti. Enkä mä tarkoita ett "spurguilisit" viinin kanssa! =)) trollikka kirjoitti:
Freesattu sipuli on hieman makea, siinä ei ole raa´an sipulinsärmää. Sauvasekoittimella ajettu paistettusipuli on tahnaa... siinä ei ole palastakaan sipulista joka kavaltaisi petoksesta.
Raa´an sipulin minäkin maistan vaikka mansikkahilon joukosta! Mä teen jauhelihamuru kastikkeen ja käytän suolaa sekä sokeria... oikeastaan aina kun teen kastikkeen on siinä suolaista sekä makeaa. Ainoastaan maitokastikkeeseen en makeutta lisää, jotain suolaista kylläkin.
Kaakaoon tekoon, maitoa, raaka kaakaota jauheena ja sekoitan sen sokerin ja ripauksen suolaa kanssa. Suola ja sokeri tasaavat toistensa makuja... siis pyöristävät.
Jos sulla on tosiaan noin tarkka makuaisti, ett pystyisit maistamaan pienen määrän sipulia jauhelihapullassa tai -pihvissä... niin kehitä sitä.
Olisit varmaan ehdoton viininmaistelija... erityisherkällä makuaistilla ja se on tuottoisaa hommaa jos on erehtymätön makuaisti. Ihan oikeesti. Enkä mä tarkoita ett "spurguilisit" viinin kanssa! =))Vois luulla ettei suola sovi kaakaoon, en kylläkään mikään asiantuntija ole
LadyZorro kirjoitti:
Kuule, ihan samat sanat samalle!😃
Minäkin voisin sanoa sen "I love you" LadyZorrolle, sillä pidän hänestä. Toisaalta ehkä se on enemmän sellaista palstalaisen "I like you". Ensimmäisenä mielessä kävi palstalaisista LadyZorro ja seuraavana Dissident. Ihan kivoja palstapersoonoita molemmat! :)
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minäkin voisin sanoa sen "I love you" LadyZorrolle, sillä pidän hänestä. Toisaalta ehkä se on enemmän sellaista palstalaisen "I like you". Ensimmäisenä mielessä kävi palstalaisista LadyZorro ja seuraavana Dissident. Ihan kivoja palstapersoonoita molemmat! :)
Kiitos, minähän kohta punastun. 😳
Mitään en oo tehny ja näin kovasti tykätään....😃 hämmentää..- trollikka
pujotteIija kirjoitti:
Vois luulla ettei suola sovi kaakaoon, en kylläkään mikään asiantuntija ole
Vois luulla niin, ...mut suklaassakin on suolaa! Tiesitkös sitä.
Suola ja sokeri tasaavat toistensa makuja... siis pyöristävät niitä. Mä laitan useimmiten molempia kun teen jotain. Kahviin en pane suolaa, mutt joskus viime vuosisadan alussa ne vanhat ihmiset kun keittivät kahvia... pannuun laitettiin kahvin kanssa myös suolaa. Ihan totta!
Ettei ne kahvin rasvat härskiinny yön aikana... aamulla kun keittivät ns. sumpit, niiden vanhojen kahvinloppujen päälle. Kattos aamulla saattoi juoda sumppeja, kun silloin harvemmin taloon vielä kulkijoita eksyi... joille olis pitänyt kahvia tarjoilla... ja sumppikin haisi aivan ehtalle kahville!
Näin mun edesmennyt pappani mulle kertoi kohtt` 20 vuotta sitten, vain kahvin keitosta siis. trollikka kirjoitti:
Vois luulla niin, ...mut suklaassakin on suolaa! Tiesitkös sitä.
Suola ja sokeri tasaavat toistensa makuja... siis pyöristävät niitä. Mä laitan useimmiten molempia kun teen jotain. Kahviin en pane suolaa, mutt joskus viime vuosisadan alussa ne vanhat ihmiset kun keittivät kahvia... pannuun laitettiin kahvin kanssa myös suolaa. Ihan totta!
Ettei ne kahvin rasvat härskiinny yön aikana... aamulla kun keittivät ns. sumpit, niiden vanhojen kahvinloppujen päälle. Kattos aamulla saattoi juoda sumppeja, kun silloin harvemmin taloon vielä kulkijoita eksyi... joille olis pitänyt kahvia tarjoilla... ja sumppikin haisi aivan ehtalle kahville!
Näin mun edesmennyt pappani mulle kertoi kohtt` 20 vuotta sitten, vain kahvin keitosta siis.En nyt ole varma et tiesinkö, mutta sen tiedän, että tomaatin päälle laitan usein sokeria
pari.leikkii.keskenään kirjoitti:
nyt kumpikin ladyzorro ja super ytmi syö yhdessä lihapullia ja kun syöty niin tulevat takas masut täynnä muka kiistelemään ja muka tuntematomina toisillleen
Niihän se on,selkeästi salarakas super tikkuaan suklaassa kastellut ja rouvazorro on makutuomarina ollut.
- Ladyout
valtakunta kirjoitti:
Niihän se on,selkeästi salarakas super tikkuaan suklaassa kastellut ja rouvazorro on makutuomarina ollut.
Salarakas on housussas. 😃
Ladyout kirjoitti:
Salarakas on housussas. 😃
Rouvazorolla se on, tunteellahan hän etenee ja vaihtaa.
Minun pöksyt katsokun umpiterästä.valtakunta kirjoitti:
Rouvazorolla se on, tunteellahan hän etenee ja vaihtaa.
Minun pöksyt katsokun umpiterästä.Ei näitä palstaurpojen ( super-ytm) juttuja kannata ottaa niin tosissaan. Läppäähän se vaan heittää. 😌
- trollikka
pujotteIija kirjoitti:
En nyt ole varma et tiesinkö, mutta sen tiedän, että tomaatin päälle laitan usein sokeria
Tomaatin päälle sokeria? Miks ihmeessä, tomaattihan on makea muutenkin... ja jollei muka ole niin osta pieniä makeita kirsikkatomaatteja.
No on mullakin yks tapa, mitä muut kaatsoo hiukan vinosti joskus; laitan tuoreen kurkun päälle sellerisuolaa ripauksen... maistuu taivallisen hyvälle mun suussani! Mutt ilmeisesti vain minun suussani, tapa ei ole levinnyt muihin ympärilläni oleviin ihmisiin. trollikka kirjoitti:
Tomaatin päälle sokeria? Miks ihmeessä, tomaattihan on makea muutenkin... ja jollei muka ole niin osta pieniä makeita kirsikkatomaatteja.
No on mullakin yks tapa, mitä muut kaatsoo hiukan vinosti joskus; laitan tuoreen kurkun päälle sellerisuolaa ripauksen... maistuu taivallisen hyvälle mun suussani! Mutt ilmeisesti vain minun suussani, tapa ei ole levinnyt muihin ympärilläni oleviin ihmisiin.On maukkaampaa kun laittaa sokeria. Miä laitan vaan tavallista suolaa
pujotteIija kirjoitti:
On maukkaampaa kun laittaa sokeria. Miä laitan vaan tavallista suolaa
Minäki syön kirsikkatomaattia.😁 niitä napsin kyllä kuin karkkia välipalana.
LadyZorro kirjoitti:
Kiitos, minähän kohta punastun. 😳
Mitään en oo tehny ja näin kovasti tykätään....😃 hämmentää..Mitäkö olet tehnyt? Hurmasit kivalla kirjoittelulla jo kesällä 2016 jolloin tänne tulin. Silloin tykästyin sinuun. Kenties se oli sellaista jonkinlaista rakkautta, vaikka totta puhuen kait minä olen menettänyt vähän sydämeni yhdelle naiselle, jota kaikkein eniten ajattelen. Hän saattaa tulla luokseni käymään viikon päästä lauantaina. Oikeastaan en voi hänelle sanoa "I love you", mutta suuresta pitämisestä voin puhua. Minulla on suuret mahdollisuudet säilyttää tämän hetken sydämeni valittu tuttavana vuosia niin kuin Sinut. Olen onnellinen siitä, että elämässäni on naisia joille melkein voi sanoa "I love you". :)
- Hullujakaikki
En kelleen.
Rakkaus ei syty palstalla. Ei tod. Vai pitäskö ekaks sanoa....I like you?
- Elluhalloyb
Pujottelija sä kanssa aikas ihana....🌼❤👍 mut taidat olla aikas nuori...
Elluhalloyb kirjoitti:
Pujottelija sä kanssa aikas ihana....🌼❤👍 mut taidat olla aikas nuori...
No aika nuori, vähän yli 50 vasta
- Elluhalloyb
Wau...
En olis uskonut...
No sit uskallan sanoo ..et kiehdot myös....🌼❤👍 Elluhalloyb kirjoitti:
Wau...
En olis uskonut...
No sit uskallan sanoo ..et kiehdot myös....🌼❤👍Minulle uskaltaa sanoa jopa tuon I l_ _e you jutun
- Yussuf
pujotteIija kirjoitti:
Minulle uskaltaa sanoa jopa tuon I l_ _e you jutun
Mine rakasta sinu ei kalju darkkis!
Elluhalloyb kirjoitti:
Wau...
En olis uskonut...
No sit uskallan sanoo ..et kiehdot myös....🌼❤👍Pudottelija ihana ihminen suosittelen ihastumaan.
- lihavihatipunen
Kyl mää kovasti yritän itteeni rakastaa, vaikka ei se aina helppoa ole. Kerran vuodessa käyn yleensä "I love me" -messuilla.
- enmäteitärakasta
Ainoastaan omalle sielunkumppanille, mutta ei hän tänne ole kirjautunut, missä ikinä lieneekään.
- Gnuk
Heh.. mut joo, kaikki maailman naiset rakastavat minua.
- Ko_
Ei mun juttua .. tommoinen .. lörpis .. pois minusta
Sopiva olisi siihen: I 💋 You En ole tainnut koskaan kenellekään sanoa, vaatisi varmaan sen parin vuoden läheisen kanssakäymisen niin tuskin tulee kenellekään palstalaiselle sellaista tunnustusta. "I like you" voisi tulla paljon helpommin.
- trollikka
Pelkkänä korvana. =))
trollikka kirjoitti:
Pelkkänä korvana. =))
Joo no taitaa trollilta tämä mutta toki tuon vähän kevyemmän "i like you" voisi trollikalle sanoakin, ainakin tilanteessa jossa saisi tuoretta vastaleivottua pullaa, saattaisi lipsahtaa ihan vahingossa :)
Hei,tsuppaduit:D Menin vähän ug taas, voi olla et mä palailen astioille vasta ens viikolla, tää läävä veti mut taas ihan piippuun,melu..Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu:) Mun oli ihan pakko tulla vastaamaan tähän,ja peppis sanoo..me looove you long time,yes? kuitenkin aattelitte haha ^-^
.. Ei Sais.. ;P
James TW - Say Love (Lyrics) ♪
https://www.youtube.com/watch?v=Ly4WqXGW5r4
.. Sannoo Turhaan, eikä Käyttää Sanaa VäärinPerustein jne.. Niin, kuin TodMonet IhmisApinat Käyttävät.. Tahallaan NarsuMarsumaisten Intressiensä Takia ja/tai Tahattomasti, koska heidän Versionsa kyseisestä asiasta on jotain ihan muuta, kuin sen Toisen.. ;PSamaa mieltä nuuskis, rakkaus sana on kyllä niin loppuun kaluttu ja nuoltu,yäk. Miten olis ruusunpunainen kulutusjuhla ystävänpäivä? Kyllä silloin toitotetaan I LOVE YOUta pitkin maita ja mantuja,kuinka moni oikeesti tarkoittaa sitä?; p
Mutta kaikkein vaikein on katsoa peilistä itseä ja sanoa "i love you" Meidäthän on opetettu,itseä ei saa rakastaa tai olet huono ihminen;) (ei koske narsisteja ja muita luonnehäiriöisiä)peppupupu kirjoitti:
Samaa mieltä nuuskis, rakkaus sana on kyllä niin loppuun kaluttu ja nuoltu,yäk. Miten olis ruusunpunainen kulutusjuhla ystävänpäivä? Kyllä silloin toitotetaan I LOVE YOUta pitkin maita ja mantuja,kuinka moni oikeesti tarkoittaa sitä?; p
Mutta kaikkein vaikein on katsoa peilistä itseä ja sanoa "i love you" Meidäthän on opetettu,itseä ei saa rakastaa tai olet huono ihminen;) (ei koske narsisteja ja muita luonnehäiriöisiä)Netissä voi laittaa I love juun sijasta lällyn
pujotteIija kirjoitti:
Netissä voi laittaa I love juun sijasta lällyn
Totta totta,eikös täällä ollut se lälly ketju aikaisemmin?:) Biisin saaminen on paljon söpömpää kuin pelkkä kylmä teksti ^ ^, Mä en taida edes tietää lällyjä,apua..pehmoimmat taitaa olla metallican hitaita haha
peppupupu kirjoitti:
Totta totta,eikös täällä ollut se lälly ketju aikaisemmin?:) Biisin saaminen on paljon söpömpää kuin pelkkä kylmä teksti ^ ^, Mä en taida edes tietää lällyjä,apua..pehmoimmat taitaa olla metallican hitaita haha
Onhan täällä lällyketjuja ollut. Minä taas olen käyttänyt miltei kaikki lällyt, vaikea löytää uusia :D
peppupupu kirjoitti:
"Biisin saaminen on paljon söpömpää kuin pelkkä kylmä teksti"
Äkkiä ennen kun muut ehtii, pupulle lälly:
https://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXAHarmaaritari kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXAMinäkin just mietin että peppupupulle pitäs löytää joku rocklälly
peppupupu kirjoitti:
Tässä rocklälly peppupupulle
https://www.youtube.com/watch?v=kBn_jLYzj6AHarmaaritari kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXAJa tämä tulee mulle itselle:
https://www.youtube.com/watch?v=bLpmj059JFAHarmaaritari kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXAOoooh kiitoksia harmis:D Toi oli toi superlälly joka saa varpaat kipristelemään ;) Ku mä en yleensä saa tälläsiä biiseejä,mitä mulle lähetetään on "bloood..guuuts,goreeee" tai "yo bitch.." lol Ootte te molemmat nii mahottoman mukavvii ^^,
pujotteIija kirjoitti:
Tässä rocklälly peppupupulle
https://www.youtube.com/watch?v=kBn_jLYzj6AJa toi oli hyvä lälly kans,en oo ennen kuullut bändiä,täytyypä kuunnella lisää:) Mulla on huomenna lääkäri ja jännittää sikana, teidän söpöily rentoutti :D
peppupupu kirjoitti:
Ooooh kiitoksia harmis:D Toi oli toi superlälly joka saa varpaat kipristelemään ;) Ku mä en yleensä saa tälläsiä biiseejä,mitä mulle lähetetään on "bloood..guuuts,goreeee" tai "yo bitch.." lol Ootte te molemmat nii mahottoman mukavvii ^^,
Juu, noi vanhat on hyviä, jokus tuntuu että kaikki tarpeellinen tehtiin jo ennen 80-lukua :)
Kiits, onhan se kaunista kun noin esitetään :) Lisää metalimuijia, vaikken varsinaisesti fanita tuo ääni aina yllättää:
https://www.youtube.com/watch?v=mjF1rmSV1dMHarmaaritari kirjoitti:
Kiits, onhan se kaunista kun noin esitetään :) Lisää metalimuijia, vaikken varsinaisesti fanita tuo ääni aina yllättää:
https://www.youtube.com/watch?v=mjF1rmSV1dMhaaa,mä oon vanha Arch fanittaja,mut sillon kun Angela oli siinä,tää uus on vähän niinku Nightwish nykyään,jotain puuttuu mut silti kuunneltavaa:) Mitä,kuunteletko säkin örkkimörkki musaa??;) Te kaks olitte tänään tosi kawaii hee ^ ^,
pujotteIija kirjoitti:
On siinä selviä lällyn aineksia, kauniita tyttösiä ja lällykitaraa. Tykkäsin kyllä
Joo,toi babymetal on hyvä mutta outo bändi,sen takia tykkään. ja neidit osaa laulaa,ei mitään honotusta tai kiminää :) kiva että pujottelijakin tykkäs eikä nauranu;D
peppupupu kirjoitti:
haaa,mä oon vanha Arch fanittaja,mut sillon kun Angela oli siinä,tää uus on vähän niinku Nightwish nykyään,jotain puuttuu mut silti kuunneltavaa:) Mitä,kuunteletko säkin örkkimörkki musaa??;) Te kaks olitte tänään tosi kawaii hee ^ ^,
No kuten tuossa mianitsin en varsinasesti fanita mutta joskushan noihinkin törmää, mulla kun musiikin kuuntelu lähinnä sitä että surffailen juuutuubissa ja klikkailen aina mielenkiintoisiin mitä tulee sivuopalkkiin, tulee monenmoista aina vastaan. Matalaääniset naislaulajat toki on aina hyviä, tuossa arch enemyssä menee kyllä jo niin matalaksi etten oikein tiedä tykkäänkö mutta kontrasti ulkonaön ja äänen välillä hauska, jotenkin niin kuin että aina yllättää :) Juu, pyrimme toki aina olemaan :)
peppupupu kirjoitti:
Joo,toi babymetal on hyvä mutta outo bändi,sen takia tykkään. ja neidit osaa laulaa,ei mitään honotusta tai kiminää :) kiva että pujottelijakin tykkäs eikä nauranu;D
Jos mies saa lällyn, niin sille ei todellakaan naureta, on se niin harvinaista
peppupupu kirjoitti:
Samaa mieltä nuuskis, rakkaus sana on kyllä niin loppuun kaluttu ja nuoltu,yäk. Miten olis ruusunpunainen kulutusjuhla ystävänpäivä? Kyllä silloin toitotetaan I LOVE YOUta pitkin maita ja mantuja,kuinka moni oikeesti tarkoittaa sitä?; p
Mutta kaikkein vaikein on katsoa peilistä itseä ja sanoa "i love you" Meidäthän on opetettu,itseä ei saa rakastaa tai olet huono ihminen;) (ei koske narsisteja ja muita luonnehäiriöisiä).. Ei Sanassa mitään Vikaa ole.. Vika on Sanan VäärinKäyttäjissä ja siinä, että Sanan Merkitystä ei voi tietää, jos/kun ei tiedä Varmuudella, että mihin OtusLajistoon Sanoja Kuuluu jne.. ;P
"Meidäthän on opetettu,itseä ei saa rakastaa tai olet huono ihminen"
.. Narsu- Ja PsykoMarsut "Opettavat" tuota Alistettavilleen, että saavat Uhrinsa Alisteiseen Tilaan jne.. ;P
Ei Terveessä Itsensä Rakastamisessa mitään vikaa ole.. PäinVastoin.. Mut joo.. Tuotakin juttua koskee kaikki samat asiat, mitkä on tässä tullut jo sanottua.. Esim. Narsuilla NarsuMarsuMainen jne.. ;P
- Kaikysyäsaa
Ei kukaan ole vielä lovettanut palstan ätmejä. Aika ihme juttu.
Hyi olkoon..
Kaikista välitän, toisista enempi toisista vähempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342649Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362551Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532544Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921996Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle341880Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121708- 1501516
- 731368
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231138Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271103