Nyt ois sellainen ongelma, että on synttärit tulossa, mutta täytekakuntekijä tuo täytekakun viikkoa ennen synttäreitä.
Eli voiko täytekakun pakastaa ????
Voiko täytekakun pakastaa ????
5
2106
Vastaukset
- ...
Voi tietysti vaikei se kyllä sit yhtä hyvälle maistu kun "tuore".
- synttärit tulossa
Pitääkö kakuntekijälle kertoa, että aion pakastaa kakun ?? Onko tekijän otettava huomioon esi, koristeet jne. Entä kermavaahto. Mitä se tykkää pakkasesta ???
- kotileipuri
synttärit tulossa kirjoitti:
Pitääkö kakuntekijälle kertoa, että aion pakastaa kakun ?? Onko tekijän otettava huomioon esi, koristeet jne. Entä kermavaahto. Mitä se tykkää pakkasesta ???
teidän kannattaa tehdä niin että kakun tekijä ei kuorruta kakkua ollenkaan, koska kermavaahto sitten halkeilee ja kuivahtaa pakkasessa. Kakku kannattaa ottaa päivää ennen sulamaan jääkaappiin, ja juhlapäivänä sitten sen koristelet.
- ...
synttärit tulossa kirjoitti:
Kakun voi pakastaa koristeineenkin, mä oon ainakin pakastanu kun koristeena oli säilykehedelmiä, ei ne kai huonoa tykänny. Parhaan tuloksen kuitenkin saat jos täytätte pohjat valmiiksi, pakastatte ja koristelette juhlapäivänä. Kermavaahto kärsii kyllä vähän pakastuksesta.
- amatörköksa
Tyttäreni täyttäessä 20 vuotta oli matkoilla ja olin ollut poissa kotoa jo viikon. Silloin pakastin hänen juhliinsa kaksi täytekakkua: suklaakakun ja vadelmakakun. Hyviä olivat molemmat. Juhlijat kehuivat ja sen itsekin totesin pari päivää juhlien jälkeen.
Hyvin onnistuu, kun vain muistaa ottaa jääkaappiin sulamaa juhlien aattopäivän aamuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584