Kovin on hiljaista porukka Sodankylässä.Lieneekö poroerotuksissa vai hillajängillä.Eihän kaikki voi olla siellä kaivoksella töissä yötä päivää.Sodankyläläiset ovat huumoriporukkaa joten kirjoitelkaa tännekin.Ilmaista vielä kaiken lisäksi
Kaikki poroerotuksessa?
8
247
Vastaukset
- OnkhanSatreaPyyhkeeksi
Varmaan kaikki paskalla kirjastossa.
- kuntapelkkätyöpaikka
Mitäpä nuo muualta tulleet kaivosmiehet ja armeijan henkilöstö sodankyläpalstalla kirjoittelis ja oma väki kirjoittelee jo varmaan ihan muualla.
Sodankylä ei ole oikein koti,se on pelkkä duunipaikka.- vieryOnJeesiöönTaas
Papri puuttuu.
terveiset paskalta kirjastosta.
- muuttaneet
Sodankylän kynnellekykenevät on Helsingissä,Jyväskylässä,Tampereella,Oulussa ja muissa nuissa kunnon kaupungeissa..
- kirjastoonPaskovat
Paskovakko net sitte kirjastoon
- Anonyymi
Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana.
- Anonyymi
Ei pääse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237