Kovin on hiljaista porukka Sodankylässä.Lieneekö poroerotuksissa vai hillajängillä.Eihän kaikki voi olla siellä kaivoksella töissä yötä päivää.Sodankyläläiset ovat huumoriporukkaa joten kirjoitelkaa tännekin.Ilmaista vielä kaiken lisäksi
Kaikki poroerotuksessa?
8
234
Vastaukset
- OnkhanSatreaPyyhkeeksi
Varmaan kaikki paskalla kirjastossa.
- kuntapelkkätyöpaikka
Mitäpä nuo muualta tulleet kaivosmiehet ja armeijan henkilöstö sodankyläpalstalla kirjoittelis ja oma väki kirjoittelee jo varmaan ihan muualla.
Sodankylä ei ole oikein koti,se on pelkkä duunipaikka.- vieryOnJeesiöönTaas
Papri puuttuu.
terveiset paskalta kirjastosta.
- muuttaneet
Sodankylän kynnellekykenevät on Helsingissä,Jyväskylässä,Tampereella,Oulussa ja muissa nuissa kunnon kaupungeissa..
- kirjastoonPaskovat
Paskovakko net sitte kirjastoon
- Anonyymi
Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana.
- Anonyymi
Ei pääse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264578- 504138
- 543622
- 513136
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372378
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046