Haalea vesi huuhtoi kehoani, kun huuhtelin saippuan viimeisiä rippeitä keholtani. Pienten A-kupin rintojeni nännit nöpöttivät somasti, kun astuin pois suihkusta ja tunsin vilunväristyksiä kehollani. Nappasin kylpytakkini ja lähdin suihkusta.
Olen 20-vuotias nuori nainen vailla miesseuraa. Poikaystäväni ja minä erosimme viikko sitten, hyvissä väleissä tosin. Nyt, kesälomalla, kun ei ollut muuta tekemistä iltaisin, seurasin vanhojen TV-ohjelmien uusintoja ja tyydytin itseäni. Suuri sekarotuinen koiranikin tyytyi köllöttelemään päivät pitkät sisällä, koska ilma oli niin kuuma, että se jaksoi käydä vain koirapuistossa tarpeilla.
Tein kuten muinakin iltoina; menin istumaan TV:n ääreen ja katsoin ohjelmaa muutaman minuutin. Sitten minua rupesi himottamaan. Tavallisesti tyydytin itseäni suihkussa, mutta nyt pelkäsin vesilaskun kasvavan huimiin summiin ja olin tyytynyt pelkkään pesuun. Siinä istuin ja mietin, mitä tekisin. Ohjelma tuntui joka tapauksessa tylsältä, joten annoin käsien vaeltaa kehollani. Kuin huomaamatta avasin kylpytakkini ja puristelin rintojani. Huokailin tyytyväisenä ja siirryin pikkuhiljaa alemmas ja alemmas. Kohta istuinkin jo haarat levällään pillua hieroen. Huokailin ja inisin kiihkossani enkä lainkaan huomannut koiran tuloa.
Istuin silmät kiinni, kädet sivuilla nauttien orgasmista, kun yhtäkkiä tunsin jotain pillussani. Katsoin pelästyneenä koiraani, joka nuoli pilluani innoissaan. Se tuntui taivaalliselta, mutta tiesin, että se oli väärin. – Hyi Roki, pois! sanoin ja nousin. Ohjasin koiran ulos huoneesta, mikä oli helppoa, koska se seurasi pilluani herkeämättä. Laitoin olohuoneen oven kiinni ja menin takaisin sohvalle. Yhtäkkiä minua himotti valtavasti.
Otin suuren sohvatyynyn ja laitoin sen lattialle. Asettelin kylpytakin sen päälle ja istuin siihen itsekin. Rupesin hitaasti hankaamaan itseäni tyynyä vasten. Voihkin hiljaa ratsastaessani tyynyllä, mutta tahtini nopeutuessa kasvoi myös huutoni. Kun vihdoin pääsin huippuuni, kiljaisin eläimellisesti ja kaaduin päistikkaa matolle tyynyn viereen. Takapuoleni jäi pystyyn, etuvartaloni alas. Levähdin siinä ja annoin orgasmin viimeistenkin värähdysten mennä läpi kehoni.
Yhtäkkiä tunsin taas jotain pillussani. Katsahdin taaksepäin ja näin taas Rokin nuolemassa pilluani. Ilmeisesti ovi ei ollutkaan kunnolla kiinni. – Hyi Roki, heti pois, sanoin, mutta en ehtinyt tehdä mitään, kun suuri koira hyppäsi selkääni. – Roki, ei! kiljaisin, mutta koira survoi jo penistään pilluuni.
En voinut tehdä mitään. Roki oli massivinen ja suuri koira. Sen etukäpälät roikkuivat olkapäitteni edessä ja sen pää oli minun pääni vieressä. Se huohotti ja alkoi rynkyttää kehoaan minua vasten. Ensin meinasin sanoa vastalauseita, mutta tunsinkin voimakkaan hyvänolon tunteen. Rokihan tätä halusi, en pakottanut sitä mihinkään, ajattelin ja rupesin hytkymään Rokin tahdissa.
Rokin penis alkoi paisua, se täytti koko pilluni. Silti se rynkytti ja rynkytti. Se päästi omituisia haukahduksen ja vingahduksen välimuotoja ja minäkin huohotin ja ynisin. – Hyvä Roki, hieno poika… Ahh… Kohta tulee, Roki…
Puhuin Rokille kuin miehelle. Roki oli ihana! Se työnsi syvälle ja sen etukäpälät hankasivat rintojani, koska olin niin pienikokoinen ja Roki suuri. Ynisin ja vinguin, huohotin ja nautin. Roki osasi naida paremmin kuin yksikään mies. Sen työnnöt olivat nopeita ja menivät syvälle, niin ihanan syvälle… En kestänyt enää. Sain valtavan orgasmin karjahtaen hurjasti. Roki jatkoi työntöjään, mutta huomasin selvästi, mitä pilluni supistelu aiheutti. Rokin tahti hidastui ja kohta se olikin melkein paikallaan. Se liikkui aivan hiljaa ja saatoin kuulla selvästi sen vinkumisen. Huohotin ja olin edelleen voimaton orgasmin takia. Yhtäkkiä Roki ulahti ja tunsin sisälläni valtavan spermavyöryn.
– Aah! En voinut sille mitään, että huudahdin. Roki kiskoi penistään tiukasta piullustani, mutta tunsin, että siinä oli jonkinlainen patti, joka ei meinannut tulla ulos. Sitten aivan yhtäkkiä se luiskahti ulos. Minä rämähdin maahan vatsalleni jalat levällään. Se oli ihaninta, mitä olin koskaan kokenut… Katsoin Rokia. Se istui väsyneenä matolla ja huomasin sen valtavan kyrvän. Ihmettelin, miten se oli edes mahtunut sisääni! Sehän oli valtava! Huokasin ja vaivuin takaisin lattialle. Kohta tunsin ihanat väristykset pillussani. Roki nuuhki pilluani ja käännyin selälleni ja levitin kutsuvasti jalkani. – Ole hyvä, Roki, sanoin ja koira tuli nuuhkimaan pilluani. Sitten se nuoli. Se nuoli taitavammin kuin yksikään mies. Huokasin, kun kieli lopsahti pilluuni ja Roki lutkutti sitä kuin suurinta herkkuaan. Eipä aikaakaan, kun huokailin taas orgasmin viilettäessä kehollani.
Roki siirtyi nuolemaan omaa kaluaan, joka sojotti vieläkin hieman. Menin sen luo ja rapsuttelin ja kehuin sitä. Se nuoleskeli huuliaan ja lipaisi minuakin poskesta.
-LOPPU-
Annoin pillua koiralle (Koko novelli)
71
30031
Vastaukset
- Ukkk
Kiihottavaa
- Anonyymi
Olipa nautittavaa luettavaa ja erinomaisesti kirjoitettu. Lisää tälläisiä seksinautinto kirjoituksia.
- Uuhhh
kiihottaa ajatus että saisi livenä katsella tuollaista
- joskoma
vai sellailla :)
- kosmakos
hyvä novelli :)
- Annaaaa
Mites moni koskettanut punaista teräväpäistä penistä
- hashos
toivottavasti ei kovin moni
- jumppos
Aika härski :)
- juposs
Aikas härski
- sainorgasminkunluin
uhh
- Koirat.rauhaan
En usko että koiran muna missään tuntuis. Ooksää nähnyt kun koiran muna alkaa seisoon? Sehän on aika ruma... Hyi vittu! Harmi kun teillä ei oo täällä omaa eläin seksi palstaa...
- Anonyymi00038
En katsele kun se on sisällä.
Mieheli pitää sen ulkonäöstä.
- ikoisd
koirankin pitää saada
- Anonyymi00025
Minun koirani ei ole innokas panemaan minua.
Olen 40 vuotias nainen.
Keksimpä siihen hyvän konstin , jo alkoi koiralla halet panemiseen.
En millään haluaisi sitä keinoa muille julkaista mutta oli se niin helppo keino joten julkaisen sen nyt.
Naapurissa käydessäni siellä ol naaraskoira parhaassa juoksuajassa.. siellä naapurin pihalla vähän leikittelin narttukoiran kanssa ja ja sipaisin kiimanestettä käsilläni ja oman pimppini päälle..
Sitten kiireesti kotiin , jopas uruskoirani joka on kookas.
Alkoi haistelemaan ilmaa.
Hyvin nopeasti se vainusi mistä haju tuli, seurasi minua taukoamatta ja peniskin yuli välillä näkyviin.
Menin koiraasentoon ja alkoi nuoleskelu ja penis tuli ulos tupestaan.
Osui kyllä heti sinne mihin pitikin.
Nalkkitilanne siitä tuli mutta olihan minulla aikaa.
Olen toistanut saman tilanteen useamman kerran.
Molempien teki mieli ja saimme tarpeeksi. - Anonyymi00034
Minunkin pitää saada kun aamuisin tekee kovin mieli panoa. Pili koira kyllä osaa kun lebitän jalkani. Monta kertaa olen antanut. Saisi olla vähän suurempi koira.
- tahmosdf
rakille ja :D
- Anonyymi
Kiihottava tapahtuma , kuinka moni on kokeillut koiran panoja ?
- Anonyymi00035
Täällä on yksi joka on antanut koiran panna monta nalkkiakin koettu.
- Anonyymi00036
Olen työssäkäyvä kaksivuotiaan pojan äiti ja mieheni on viikkojen työkomennuksella.
Välillä tekee seksiä mieli tosi kovasti. Olen kokeillut leluja ja sormettanut. Kaipaan jotain lämmintä alapäähäni.
Hurjimpina ajatuksinani on ollut jospa antaisin meidän poikakoiralle kun se välillä nylkyttää sääreeni.
Sisareni on hoitamassa poikaani kun olen töissä. Hän on sinkku ja nyt jlkeenpäin kävi ilmi että hän on antanut koiramme panna itseään.
Eräänä iltana otimme siis siskoni ja minä vähän viiniä ja siinä höyryissä valitin siskolleni kyrvän puutteesta. Kun lulut ei tunnu miltään ja mieskin on 'aina' poissa.
Sisareni sanoi että onhan sinulla tuossa lämmintä lihaa. Katsoin pitkään päin ja sanoin , "meinaatko Piliä" . Sanoi vielä jotta kyllä se osaa ja voi jäädä nalkkiinkin
Pilin panoa mietin ja kun sitten eräänä iltana. Ollessani kahdestaan vauvani kanssa. Alkoin niin panetuttamaan ja päätin antaa koirani panna kiimaiseen pilluuni. Asetuin matolle selälleni hoset pois ja tyyny pepun alle.
Pili tuli katsomaan mitä touhuan ja haisteli alapäätäni ja alkoi nuolaisemaan pimppni. Nuoli aina vain lisää ja sain jo orgasmin.
Pili alkoi nylkyttämään reittäni joten käänsin koiran reisieni väliin, sen pippeli oli jo ulkona tupesta.
Pippeli alkoi kasvaa kyrväksi ja ohjasin kädelläni sen märkään pilluuni. Siitähän Pili innostui nylkytti rajusti ja lykkäsi niin syvälle kuin vain voi.
Oloni oli aivan sanoinkuvasmattoman tyytyväinen ja toivoin sen jatkuvan kauan..
Nylkytys harveni ja kyrpä paksuni ja varmaan ruiski spermaa sisääni. Kyrpä paisui ja täytti koko pilluni oli aivan kireällä..Olimme aivan hiljaa paikoillamme kunnes Pili aikoi lähteä irti, mutta nalkissa oltiin.
Tiesin että koirat jää nalkkiin, muttä että minun kanssani. Varmaankin aikaa kului varttitunti kun se kyrpä lumpsahti pois sisältäni. Melkoinen määrä tuli spermaa ulos ja valui peppuvakoon..
Pili nuoli omaansa ja minun pilluani.
Huh huh olipa kokemus. Samalla tuli mieleeni kun sisareni sanoi aikaisemmin, että "kyllä Pili osaa".
Toden totta Pili osasi panohommat.
Muutaman päivän kuluttua sanoin sisarelleni "Kyllä Pili osasi". Niinpä olemme molemmst saaneet Piliä.
- Anonyymi
Hyvä tarina muuten, mutta koiran pano kestää maksimissaan puoli minuuttia varsinkin takaa päin pannessa.
- Anonyymi
Ja kokemusta on ihan omasta takaa?
- Anonyymi
Kertokaa naiset . Jääkö nalkkiin enemmän edestäpäin pannessa kuin takaapäinpannessa. Luulisin että takaapäinpannessa voi syvyyttä säätää ja paisuvainen jää emättimen ulkopuolelle. Sensijaan edestäpäin pannessa halu on niin suuri että on haarat levällään ja syvään vaan. Koiran penis on koko pituudeltaan emättimessä ja koiran kyrvän paisuvainen kasvaa emättimen sisällä niin suureksi palloksi ettei se mahdu ulos. Pillun huulet venyy ulospäin ainan palloksi mutta nalkissa olet.
Tälläisrn kokemuksen niin moni nainen haluaisi kokea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kokemusta on ihan omasta takaa?
En ole alkuperäinen kommentoija, mutta kyllä. Myös alan porkkuvideoistakin aktin kesto selviää.
- Anonyymi00026
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa naiset . Jääkö nalkkiin enemmän edestäpäin pannessa kuin takaapäinpannessa. Luulisin että takaapäinpannessa voi syvyyttä säätää ja paisuvainen jää emättimen ulkopuolelle. Sensijaan edestäpäin pannessa halu on niin suuri että on haarat levällään ja syvään vaan. Koiran penis on koko pituudeltaan emättimessä ja koiran kyrvän paisuvainen kasvaa emättimen sisällä niin suureksi palloksi ettei se mahdu ulos. Pillun huulet venyy ulospäin ainan palloksi mutta nalkissa olet.
Tälläisrn kokemuksen niin moni nainen haluaisi kokea.Kokeiltu on edestä ja takaa panoja koiran kanssa.
Kolmen eri kokoisen koiran kanssa olen antanut pilluani hinkata..
Se tanskandokki oli kyllä mieleenpainuvin, niin pitkää ja paksua edestäpäin. Varma nalkkitilanne joka kerta aina edestäpäin pannessa..
Voiettä kun tekee mukavaa.
Pilluni on pysynyt hyvin vireessä kun on näitä karvaisia kavereita. Olen sinkkunainen 45 vuotta. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kokeiltu on edestä ja takaa panoja koiran kanssa.
Kolmen eri kokoisen koiran kanssa olen antanut pilluani hinkata..
Se tanskandokki oli kyllä mieleenpainuvin, niin pitkää ja paksua edestäpäin. Varma nalkkitilanne joka kerta aina edestäpäin pannessa..
Voiettä kun tekee mukavaa.
Pilluni on pysynyt hyvin vireessä kun on näitä karvaisia kavereita. Olen sinkkunainen 45 vuotta.🥰 olisi upeaa olla katselemassa
- Anonyymi00030
Kyllä, jollei jää nalkkiin. Sitten kestää jopa 20 min.
- Anonyymi
Kiva tarina
- Anonyymi
kiihottava tarina , mutta täysin keksitty. ainakin koiran ja sian siitin ei turpoa vaan on korkeintaan sentin paksu varsinkin koiralla eikä ole mitään terskaa päässä
- Anonyymi
Ei terskaa päässä vaan juuressa patti, joka turpoaa sisällä ettei mahdu tulemaan ulos, nalkki kestää joskus jopa 20 min. Kiristää jännästi pakaralihaksia.
- Anonyymi00031
Olet tietämätön ja tulet tänne kommentoimaan mututuntumalla.
- Anonyymi
Kiihottava tarina! Haluaisin lukea lisää.
- Anonyymi00027
Lisää tällaisia
- Anonyymi00029
IHANA YHDYNTÄ KERRO KUN ROKI TAAS NUSSII
- Anonyymi00032
On se vaan IHANAA,kun koira panee takaapäin !
Nina- Anonyymi00039
AJATTELN NINA YHDYNNÄS NINA SAA ORGUN KULLI PILLUS KOIRA RUISKII PILLUN TÄYTEE IHANAA
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
AJATTELN NINA YHDYNNÄS NINA SAA ORGUN KULLI PILLUS KOIRA RUISKII PILLUN TÄYTEE IHANAA
On se vaan IHANAA! Kulli pitkään kovana sisällä, käsin pidän takajaloista kiinni.
Niin koko komeus sisällä pitkään,siemennys täyttää ihanasti minut.
Nina;) - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
On se vaan IHANAA! Kulli pitkään kovana sisällä, käsin pidän takajaloista kiinni.
Niin koko komeus sisällä pitkään,siemennys täyttää ihanasti minut.
Nina;)NINA NUSSITAAN MULLA SEISOO IHANA NINA OIII NINA SAA ORGUN MINÄKIN SAAN NINA SPERMA TÄYTÄÄ NINAN
- Anonyymi00033
Istun sohvalla katsomassa telkkaria, koirani painaa kuonon syliini reisieni väliin antaa merkin. Kysyn: tekeekö mieli ? Alkaa vimmaaminen ja vinkuminen ...
- Anonyymi00037
Olisi kiva kokea koiran hajumaailma. Tulet huoneeseen, muutamassa sekunnissa on selvä missä vaiheessa huoneessa olevien naisten kuukautiskierto menossa.
Haistat jonkun lähestyvän ovulaatio vaihetta, työnnyt polvien päälle ja katsot anovasti silmiin, pieni vinkaisu. Näet vaikutuksen, pieni punastus naamalla, ehkä kevyt toruminen ja hetken päästä haistat kiimaisen kostuneen pillun. Sopivassa välissä kuonolla tyrkkäys jalkoväliin, näet vaikutuksen elehtimisen lisääntymisenä ja haistat todellisen märkyyden pillun alueella. Sitten jos jäätte kaksistaan, alat todellisen kiehnäämisen herkun lähellä. Hetki ja alkaa vaatteet vähetä ja pääset nuolaisemaan kunnolla ja syvältä. Pääset astumaa pentueen siemenilläsi naiselle nautinnollisen nalkkiutumisen aikana. - Anonyymi00042
Anna vaan koiralle kyllä se tykkää
- Anonyymi00043
Olen nainen ja minulla on parivuotias rottvailer poikakoira. Se nylkyttää ysein säärtäni vasten.
Kerran koitin sen kyrpää joka oli vähän ulkona ja se oli kova.
Olin kovassa puutteessa ja olin mielessäni valmistunut antamaan sille pilluani.
Ajattelin kun se niin innokkaasti nylkyttää niin aivan varmasti se haluaisi jotain märkää.
Oli kesä ja ylläni oli vain löysä kesämekko, kun se alkoi taas nylkyttämään säärtäni vasten.
Silloin tuumasin antaa sille sen nylkyttää pilluani vasten. Menin lattialle ja laitoin ison tyynyn peppuni alle.. siinä sitä nyt olisi sanoin koiralle.
Se alkoi survomaan sinne päin ja kyrpä oli kova.. Annoin sen sohia rauhassa , kerran kävi nopeasti sisällä. Oli niin hätäistä sohimista mutta tuntui kiihottavalta. Pitkään sohi sinne päin. Innostui vain lisää ja spermaskin tuli jo vähän..
Sitten se osui huulien väliin ja kävi pohjassa asti ja veti ulos.
Heti osui uudestaan pilluuni ja vauhdilla pohjaan asti ja jäi siihen lykkimään pitkiä vetoja . Tuntui mukavan kiihottavalta ensimmäistä kertaa antaa koiran panna..
Kyrpä oli pilluni pohjassa kun sen liitke pysähtyi ja se urisi jollain lailla.
Sillä hetkellä tunsin saaneeni todella isoa. Spermaa valui yli äyräiden ja se kyrpä suureni ja kiristi pilluani. Mieltäni kihelmöinyt nalkkiin jääminen toteutui..
Huh ompa nautinto. Siinä sitte molemmat nautimme ja toiveeni toteutui.
Toive oli: kun se kerran nylkyttää säärtäni niin kyllä se varmaan nylkyttää pilluanikin ja niinhän se teki. Hyvä näin. - Anonyymi00044
Aika kiihottavia juttuja,meillä on kotona 3 vuotias saksanpaimenkoira.
Koira on kovasti kiinnostunut minun jakovälistä,aina tunkee kuonoaan hameeni alle
kun on huoneessani. Koiran punainen kulli tulee myös näkyviin,kun se oiken pyörii ja yrittää nuuskia. Jotenkin koiran kulli on ruvennut kiihottamaan minua,mutta en ole mennyt pidemmälle. Kerra annoin nuolla pilluani,mutta se tuli aivan villiksi.
En ole antanut sen yrittää nuolla, koska asun kotona vanhempieni luona.
Eikä ole oiken rauhallista paikkaa ja aikaa,äiti on kotona aina. Enkä ole yöllä uskaltanut
yrittää, pelkään jääväni kiinni. Hankalaa kun olis kova halu kokeilla.
Lotta 19v- Anonyymi00045
IHANA LOTTA KOKEILE KATTO JOKU PAIKKA ANNA NUSSIA KERRO KUN TAPAHTU M VANHEMPI
- Anonyymi00046
jarip1964 kirjoitti:
Koira on kuulemma hyvä nuolemaan...
Pikkuista naistasikin voisit nuolla ja laueta isolla kullilla pieneen peppuun❤️
- Anonyymi00047
jarip1964 kirjoitti:
Jarip naisesi oottaa sua sohvalla peppu pystyssä❤️❤️❤️
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Pikkuista naistasikin voisit nuolla ja laueta isolla kullilla pieneen peppuun❤️
Koira haistaa naisen kiiman helposti.On hyvä naimaan.Harvat miehet pystyvät samaan.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Koira haistaa naisen kiiman helposti.On hyvä naimaan.Harvat miehet pystyvät samaan.
Täyttääkö koiran kulli samoin kuin aikuisen miehen iso kyrpä
- Anonyymi00050
jarip1964 kirjoitti:
Ei koiran kieli tunnu pahalts pikkupillussa ja pepussa mutta haluaisin jotain isoa mikä täyttäs pienen pepun ja antas ison lastin sisään❤️❤️❤️
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Olisi ihana kokea
- Anonyymi00052
jarip1964 kirjoitti:
Meidän koira voisi nuolla pikku naisesi märäksi ja täyttäisit pienen peppuni isolla kyrvälläsi.koiramme nuolis valuvat spermat pienestä pepustani❤️❤️❤️
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Täyttääkö koiran kulli samoin kuin aikuisen miehen iso kyrpä
Täyttää ja tuntuu jopa paremmalle kuin miehen iso jolla se rynkyttää.
Uros koira nimittäin rauhoittuu hetken alkurynkytyksen jälkeen kun pääsee kunnolla nartunsa sisälle jossa kyrpä ja etenkin sen paisuvainen kasvaa lukiten uroksen ja nartun sukupuolielimistään toisiinsa nalkkiin pitkäksi aikaa siitoksen varmistamiseksi.
Tunne kun jää nalkkiin siementävään urokseen on alkukantaisen alistava ja pikkaisen pelottava. Siinä olet täysin astuvan uroksen hallinnassa ja lukkiutuneena toisiinne sukupuolielimistänne siitoksen varmistamiseksi kuten luonto on sen ajatellut, mukka mikä ei tietenkään tässä toteudu. Uros murahtelee ja pitää sinua hallinnassaan ja tunne on alkukantainen.
Pisimmillään olen olut nalkissa urokseni kanssa yli 20 minuuttia jona aikana saanut useamman orgasmin vaikka ollaan oltu lähes paikoillaan uroksen siittäessä narttuaan. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Täyttää ja tuntuu jopa paremmalle kuin miehen iso jolla se rynkyttää.
Uros koira nimittäin rauhoittuu hetken alkurynkytyksen jälkeen kun pääsee kunnolla nartunsa sisälle jossa kyrpä ja etenkin sen paisuvainen kasvaa lukiten uroksen ja nartun sukupuolielimistään toisiinsa nalkkiin pitkäksi aikaa siitoksen varmistamiseksi.
Tunne kun jää nalkkiin siementävään urokseen on alkukantaisen alistava ja pikkaisen pelottava. Siinä olet täysin astuvan uroksen hallinnassa ja lukkiutuneena toisiinne sukupuolielimistänne siitoksen varmistamiseksi kuten luonto on sen ajatellut, mukka mikä ei tietenkään tässä toteudu. Uros murahtelee ja pitää sinua hallinnassaan ja tunne on alkukantainen.
Pisimmillään olen olut nalkissa urokseni kanssa yli 20 minuuttia jona aikana saanut useamman orgasmin vaikka ollaan oltu lähes paikoillaan uroksen siittäessä narttuaan.Kun mä runkksin koirani kullia,niin se patti kullin tyvessä kasvo valtavan isoksi!
Joten olen epävarma,että se varmaan sattuu mun sisällä,kun on noin iso.
Kun olen hento tyttö ,ja alkanut aristaa hommaa. Mutta koiran kulli kiihottaa kovasti
Sattuuko se ?
Lotta 19& Saksanpaimenkoira - Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kun mä runkksin koirani kullia,niin se patti kullin tyvessä kasvo valtavan isoksi!
Kun olen hento tyttö ,ja alkanut aristaa hommaa. Mutta koiran kulli kiihottaa kovasti
Sattuuko se ?
Lotta 19& SaksanpaimenkoiraIHANA LOTTAANNA SILLE PILLUA KIIHOTAA KOVASTI VARMAA HUURAT ORGUSSA KERRO SITTE
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kun mä runkksin koirani kullia,niin se patti kullin tyvessä kasvo valtavan isoksi!
Sattuuko se ?
Lotta 19& SaksanpaimenkoiraOlis ihana olla mukana, nuolla ja hyväillä sut kunnolla märäksi ja sitten katsella kun sakemannisi astuu sut 🥰🥵
- Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Sattuuko se ?
Lotta 19& SaksanpaimenkoiraEihän tuo ole mikään ongelma :) runkkaa kulli isoksi ja sitten vaan itse työnnät sitä sisuksiisi niin paljon kuin kykenet. Menet vaikka sohvan reunalle tai rahille istumaan ja taivutat sen kullin sieltä koiran takajalkojen välistä suoraan taaksepäin ja käytät kalua dildon tavoin. On hyvin taipuisaa sorttia eikä se satu koiraan yhtään. Monesti ne koirat parittelun jälkeenkin seisovat peput vastakkain nalkissa uroksen kulli taakse taipuneena. Se on ihan luonnollista. Voi sen tehdä perinteisessä lähetyssaarnaajassaki missä makaat/istut puoliasennossa sohvalla ja nostat koiran sun päälle etutassut sohvalle ja takajalat maassa. Siitä sit vaan toisella kädellä ohjailet kalua pimppiin. Kyllä sen koiran kai pitäisi pysyä melko rauhallisena paikallaan tässä vaiheessa. Kehut vaan sitä paljon :)
Myöhemmin sit kun tulee osaamista ja uskallusta niin menet vaan nelinkontin ja annat hypätä selkään. Lotina vaan käy ja sperma roiskuu joka paikkaan kun se uittaa kullia sisuksissa :) mikäs sen parempaa. - Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään ongelma :) runkkaa kulli isoksi ja sitten vaan itse työnnät sitä sisuksiisi niin paljon kuin kykenet. Menet vaikka sohvan reunalle tai rahille istumaan ja taivutat sen kullin sieltä koiran takajalkojen välistä suoraan taaksepäin ja käytät kalua dildon tavoin. On hyvin taipuisaa sorttia eikä se satu koiraan yhtään. Monesti ne koirat parittelun jälkeenkin seisovat peput vastakkain nalkissa uroksen kulli taakse taipuneena. Se on ihan luonnollista. Voi sen tehdä perinteisessä lähetyssaarnaajassaki missä makaat/istut puoliasennossa sohvalla ja nostat koiran sun päälle etutassut sohvalle ja takajalat maassa. Siitä sit vaan toisella kädellä ohjailet kalua pimppiin. Kyllä sen koiran kai pitäisi pysyä melko rauhallisena paikallaan tässä vaiheessa. Kehut vaan sitä paljon :)
Myöhemmin sit kun tulee osaamista ja uskallusta niin menet vaan nelinkontin ja annat hypätä selkään. Lotina vaan käy ja sperma roiskuu joka paikkaan kun se uittaa kullia sisuksissa :) mikäs sen parempaa.Vauh! Kiitos kovasti😍 hyvistä neuvoista!
Lotta . - Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Vauh! Kiitos kovasti😍 hyvistä neuvoista!
Lotta .Ole hyvä vain :) mukavaa jakaa neuvoja sellaiselle joka ne ehkä ottaa tosissaan. Jos vain haluat/jaksat niin tuu nyt ihmeessä tänne kirjottamaan sit kuinka onnistuit. Itse veikkaan että hullu kiima pakottaa sut hyvin pian nelin kontin kokeilemaan. Toivottavasti olen oikeassa :)
- Anonyymi00063
Anonyymi00060 kirjoitti:
Vauh! Kiitos kovasti😍 hyvistä neuvoista!
Lotta .Ai niin muista tosiaan että sen patin pitää olla ulkona sieltä tupesta että saat taivutettua sen kullin taakse.
- Anonyymi00055
Olin kesätöissä kunnostamassa lenkkipolkua,. Olin juuri mennyt kahville polun viereen kun havaitsin naisen ja koiran tulevan polkua pitkin. Koira pomppi ja hyppi naista vasten. Sitten polulta laskeutuivat rannan tuntumaan. Koira laittoi kuonon jalkojen väliin hameen alle, alkoi nuolla. Toimitus kesti varmaan viisi minuuttia kunnes jatkoivat eteen päin.
- Anonyymi00059
Mikään ei ole niin kiihottavaa, kun tulla naisen sisään ja antaa koiran nuolla spermat pois, valitettavasti en ole ikinä saanut naista joka haluaisi olla myös koiran kanssa
- Anonyymi00061
Hauska palsta tää! Olen varmaan vanhin nainen täällä,joka tykkää olla koiran kanssa?
Olen 58v tykännyt koirista aina,jo lähes 40 vuotta. Olen aina ollut yksin(Ei miestä) vain koira ollut kumppanina,niitä on ollut useita. Nyt on 4 vuotias komea rottweiler jo kolmas. Alku innostus tuli jo kotoa aikoinaan.
Joten onko muita,näin "vanhoja" naisia kuin minä,joka tykkää samoin.
Riitta ja Hamu- Anonyymi00064
Ihan varmasti on mutta harva taitaa kirjoitella asioistaan. Varsinkin suomi24:ään :/ mikä sinänsä on sääli koska mikäs sen kuumempaa kuin nainen joka kiimoissaan käyttää koiraa rietasteluun.
- Anonyymi00065
Iästä puheen olle,me ollaan 62 ja 60 vuotiaita. Koira leikit toimii edelleen,vaikka omaa koiraa ei ole nyt. Mutta tyttären noutaja on meillä usein liikonloppuisin hoidossa, iso uros 6 vuotias. Vaimo tykkä pitää hauskaa koiran kanssa ,koira on innolla mukana kuten minäkin.
Koira tulossa vapuksi neljäksi päiväksi,joten ei tule aika pitkäsi meillä!
Anti ja Leena - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Iästä puheen olle,me ollaan 62 ja 60 vuotiaita. Koira leikit toimii edelleen,vaikka omaa koiraa ei ole nyt. Mutta tyttären noutaja on meillä usein liikonloppuisin hoidossa, iso uros 6 vuotias. Vaimo tykkä pitää hauskaa koiran kanssa ,koira on innolla mukana kuten minäkin.
Koira tulossa vapuksi neljäksi päiväksi,joten ei tule aika pitkäsi meillä!
Anti ja LeenaTytär ihmettelee myöhemmin miksi koira käyttäytyy ihan eri tavalla kun se on teillä ollut hoidossa. Tunkee kuonoa jalkoväliin ja yrittää astua mulkku puoliksi esillä. Tytär joko saa riettaita ajatuksia itsekin tai sitten ottaa asian puheeksi vakalla äänellä jolloin joudutte hieman selittelemään. Tuskin nyt aivan suoraan kumminkaan kysyy että "paneeko äiti koiran kanssa?". Jotain saattaa kumminkin epäillä ja ohimennen kysellä. Kannattaa miettiä vastauksia valmiiksi.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tytär ihmettelee myöhemmin miksi koira käyttäytyy ihan eri tavalla kun se on teillä ollut hoidossa. Tunkee kuonoa jalkoväliin ja yrittää astua mulkku puoliksi esillä. Tytär joko saa riettaita ajatuksia itsekin tai sitten ottaa asian puheeksi vakalla äänellä jolloin joudutte hieman selittelemään. Tuskin nyt aivan suoraan kumminkaan kysyy että "paneeko äiti koiran kanssa?". Jotain saattaa kumminkin epäillä ja ohimennen kysellä. Kannattaa miettiä vastauksia valmiiksi.
Kun koira tuli meille hoitoon,noin 2 vuotta sitten niin olimme kovin yllättyneitä,.
Kun illalla olimme kumpikin alasti ja sohvalla ,ja halailimme koira tunki kovasti kuonoaan vaimon pillulle. Vaimomolle se sopi,kun hänellä oli kokemuksia koirista aiemmin.
Koira oli hyvin asia tietoinen hommasta, vaimo ihmetteli miten koira oli niin taitava hommassaan.
Joten päättelimme tyttären jotenkin olevan osana asiassa.
Hyvä niin vaimo oli tyytyväinen,emme ole asiasta mitenkään keskustelleet.
Anti ja Leena
- Anonyymi00069
Hei!
Olen 70 v x rva. Tykkään koirastani kovasti ! " Myös sillä tavalla"
Helena.- Anonyymi00070
Vau!
Mulla ei mikään kiire,aika oppia👍
Lotta 19 - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Vau!
Mulla ei mikään kiire,aika oppia👍
Lotta 19Joko olet päässyt kokeilemaan, miltä koira tuntuu?
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Joko olet päässyt kokeilemaan, miltä koira tuntuu?
Turhaan kyselet. Ei ole nainen tämä "lotta". On joku fantasioissa elelevä mies joka uskoo että asiasta kirjoittamalla naisen roolissa saisi jonkun oikean naisen kiinnostumaan asiasta.
- Anonyymi00071
Taitaa vain yksi ja sama "nainen" kirjotella tähän ketjuun useilla eri aliaksilla... No hupi se kait sekin on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181