En muista törmänneeni palstalla tällaiseen galluppiin. Onko palstalaisilla mielessä joku jota haluaisitte panna?
Itselle tulee päällimmäisenä mieleen ehkä Pönttis.
Ketä haluaisitte panna?
143
2563
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Shirlyn karvaista pillua haluaisin nuolla
Aika brutaalia olisi pelkästään vain "panna", Tulee tuosta sanasta mieleen semmoinen tilanne jossa kävisi vain "panemassa" ja se siitä sitten, moi ja nähdään taas joskus. Sillä tavalla vain "panna" en ehkä haluaisi ketään mutta jos se "paneminen" tulisi muun sivutuotteena voisihan tuota sitten ehkä "pannakin" jotakuta palstanaista.
- Ananias.Palstamäki
Dissi?
Älä ota tätä vakavasti, tää on gallup. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Dissi?
Älä ota tätä vakavasti, tää on gallup.Mitä sä sekoilet siellä? Dissi taisi vaihtaa nikkinsä palastajeesukseksi.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Mitä sä sekoilet siellä? Dissi taisi vaihtaa nikkinsä palastajeesukseksi.
Kommenttisi oli kuin dissin koneelta.
Olet keskustellut liikaa hänen kanssaan, juttusi alkavat olemaan diipadaapaa. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Olet keskustellut liikaa hänen kanssaan, juttusi alkavat olemaan diipadaapaa.En nyt sanoisi noinkaan kun mulla se menee juuri noin, ketään palstanaista en llähtisi tapaamaan pelkän panon toivossa, siinä pitäisi olla vähän enemmän taustalla mutta dissihän on tainnut käydäkin tapaamassa, en tiefdä minkä toivossa mutta epäilen että siinä on se panomahdollisuus ollut liikkeelle laittavana tekijänä.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
En nyt sanoisi noinkaan kun mulla se menee juuri noin, ketään palstanaista en llähtisi tapaamaan pelkän panon toivossa, siinä pitäisi olla vähän enemmän taustalla mutta dissihän on tainnut käydäkin tapaamassa, en tiefdä minkä toivossa mutta epäilen että siinä on se panomahdollisuus ollut liikkeelle laittavana tekijänä.
Tää on vain gallup, joten älä nipota.
- miten_on
Harmaaritari kirjoitti:
En nyt sanoisi noinkaan kun mulla se menee juuri noin, ketään palstanaista en llähtisi tapaamaan pelkän panon toivossa, siinä pitäisi olla vähän enemmän taustalla mutta dissihän on tainnut käydäkin tapaamassa, en tiefdä minkä toivossa mutta epäilen että siinä on se panomahdollisuus ollut liikkeelle laittavana tekijänä.
Voiko olla niin, että Dissi on pannut mylmyriä ja misspönttistä? Palstanaisista kaksi hän on tavannut?
miten_on kirjoitti:
Voiko olla niin, että Dissi on pannut mylmyriä ja misspönttistä? Palstanaisista kaksi hän on tavannut?
Tuskin on päässyt "panemaan" mutta toive siitä on laittanut liikkeelle, on varmaan lähtenyt kuin hauki rannasta :D Tietysti nuo tapaamisten osalliset voivat antaa tarkempaa tietoa asiasta.
- epäilen_rehellisyyttä
Harmaaritari kirjoitti:
Tuskin on päässyt "panemaan" mutta toive siitä on laittanut liikkeelle, on varmaan lähtenyt kuin hauki rannasta :D Tietysti nuo tapaamisten osalliset voivat antaa tarkempaa tietoa asiasta.
Tuskin myöntäisivät jos olisi tullut pantua.
epäilen_rehellisyyttä kirjoitti:
Tuskin myöntäisivät jos olisi tullut pantua.
Naiset ei myöntäisi mutta Dissi kyllä paukuttelisi henkseleitä, olisi jo paukutellut jos "paneminen" olisi tapahtunut :D
- luulisin.että.panivat
Harmaaritari kirjoitti:
Naiset ei myöntäisi mutta Dissi kyllä paukuttelisi henkseleitä, olisi jo paukutellut jos "paneminen" olisi tapahtunut :D
Hahhaa, Harmis on vähän tuskissaan. Kai se misspönttö kuitenkin antoi dissikselle.
luulisin.että.panivat kirjoitti:
Hahhaa, Harmis on vähän tuskissaan. Kai se misspönttö kuitenkin antoi dissikselle.
Harjoittamastaan palstaflirttailusta huolimatta misspönttis lienee kunnollinen nainen, en usko alkuunkaan että antoi.
Harmaaritari kirjoitti:
Mitä sä sekoilet siellä? Dissi taisi vaihtaa nikkinsä palastajeesukseksi.
Kyllä ihan Dissi vielä olen... Joku kikkailee tai on vaan ottanut mun tittelin haltuun....
Harmaaritari kirjoitti:
Se on jännä asia, että jos jotakuta itseään panettaisi ja vain sen perusteella tapaa jotakuta, hän myös ajattelee, että näin täytyy muittenkin kohdalla käydä.
Tää on ollut täällä ihan ikuinen jankkausasia, eikä tämä näköjään minun ja tapaamien naistenkaan vakuuttelusta miksikään muutu, että palstalegendaksi taitaa jäädä ja jokainen värittää siitä omat kuvansa...
Siksi en ihmettele yhtään niitä palstajuttuja, mitä täälläkin vaikka kenestä on. Puolet varmaan ainakin täyttä shaibaa, mitä ikuiset jankkaajat vaan keksii...Dissident kirjoitti:
Se on jännä asia, että jos jotakuta itseään panettaisi ja vain sen perusteella tapaa jotakuta, hän myös ajattelee, että näin täytyy muittenkin kohdalla käydä.
Tää on ollut täällä ihan ikuinen jankkausasia, eikä tämä näköjään minun ja tapaamien naistenkaan vakuuttelusta miksikään muutu, että palstalegendaksi taitaa jäädä ja jokainen värittää siitä omat kuvansa...
Siksi en ihmettele yhtään niitä palstajuttuja, mitä täälläkin vaikka kenestä on. Puolet varmaan ainakin täyttä shaibaa, mitä ikuiset jankkaajat vaan keksii...Niin no ollanhan me miehiä niin kyllä se hyvin mahdollista on että pelkkä panomahdollisuus jo saa liikenteeseen. Ja sullahan taisi silloin olla muutenkin sellainen tinder-vaihe päällä silloin niin en minä sinua tuomitse, on se panollle pääsykin ihan hyvä peruste tavata :D
Näistä ko. aiheeseen liittyvistä palstajutuista saat syyttää itseäsi aika pitkälle, mitäs menit paljastamaan? Olenhan minä täällä yrittänyt neuvoa ja vihjaista aina kun joku alkaa liikaa avautumaan ettei ehkä kannata kun se on juurikin noin, ne jutut jää palstalle elämään ja trollit, vähän me muutkin, mahdollisuuksien mukaan niitä maustaa niin se on ihan selvää että väriä tulee mukaan.Harmaaritari kirjoitti:
Niin no ollanhan me miehiä niin kyllä se hyvin mahdollista on että pelkkä panomahdollisuus jo saa liikenteeseen. Ja sullahan taisi silloin olla muutenkin sellainen tinder-vaihe päällä silloin niin en minä sinua tuomitse, on se panollle pääsykin ihan hyvä peruste tavata :D
Näistä ko. aiheeseen liittyvistä palstajutuista saat syyttää itseäsi aika pitkälle, mitäs menit paljastamaan? Olenhan minä täällä yrittänyt neuvoa ja vihjaista aina kun joku alkaa liikaa avautumaan ettei ehkä kannata kun se on juurikin noin, ne jutut jää palstalle elämään ja trollit, vähän me muutkin, mahdollisuuksien mukaan niitä maustaa niin se on ihan selvää että väriä tulee mukaan.No uskoppa pois vaan, että meitä miehiäkin on monenlaisia... Itseäsikin vaivaa joku naisten käyttöaste, että perusteet ja tarpeet jokaisella erilaiset, että ei voi samaan nippuun kaikkia miehiäkään laittaa, edes panetuksessa.
Joo, ei mua haittaa. Kummankin tapauksen kerroin oikeastaan, kun tavatut naiset tuntuivat saavan sapiskaa palstalla, mutta ollutta ja mennyttä. Mitään seksuaalista ei kuitenkaan tapaamisissa ollut, vaan ihan samantyyppistä turinointia, mitä täälläkin. Nämä panojutut ja saamiset/saamattomuudet on vaan niin palstan ukkojen joutuvaa jorinointia, että ei voi kun ottaa asia huumorilla...
Mutta nyt voin pistää irl touhut vähän sivuun palstatouhusta jo, ei ole mitään järkeä enempää enää niistä höpistä, että kyllä sen verran jo ymmärrän tätäkin touhua...- Ananias.Palstamäki
Dissident kirjoitti:
No uskoppa pois vaan, että meitä miehiäkin on monenlaisia... Itseäsikin vaivaa joku naisten käyttöaste, että perusteet ja tarpeet jokaisella erilaiset, että ei voi samaan nippuun kaikkia miehiäkään laittaa, edes panetuksessa.
Joo, ei mua haittaa. Kummankin tapauksen kerroin oikeastaan, kun tavatut naiset tuntuivat saavan sapiskaa palstalla, mutta ollutta ja mennyttä. Mitään seksuaalista ei kuitenkaan tapaamisissa ollut, vaan ihan samantyyppistä turinointia, mitä täälläkin. Nämä panojutut ja saamiset/saamattomuudet on vaan niin palstan ukkojen joutuvaa jorinointia, että ei voi kun ottaa asia huumorilla...
Mutta nyt voin pistää irl touhut vähän sivuun palstatouhusta jo, ei ole mitään järkeä enempää enää niistä höpistä, että kyllä sen verran jo ymmärrän tätäkin touhua..."No uskoppa pois vaan, että meitä miehiäkin on monenlaisia... Itseäsikin vaivaa joku naisten käyttöaste, että perusteet ja tarpeet jokaisella erilaiset, että ei voi samaan nippuun kaikkia miehiäkään laittaa, edes panetuksessa."
Tämän käyttöastepohdinnan ymmärrän hyvin, monet panorinkilöissä leviävät taudit ovat suonensisäisiä eivätkä lähde edes kuppaamalla, puhumattakaan jostakin taudeille immuuneiksi tulleista antibiooteista.
Puhdas nainen on seksuaaliterveyden kulmakivi. Palstajuttujen perusteella Pönttöneiti on oikeinkin turvallinen valinta tuossa suhteessa. Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja minua ainakin silloin mylmyrin tapauksessa ajattelin että vitun tampio kun tuonkin meni huutelemaan kun kuten itsekin varmaan sitten tajusit että se on vaan lisää bensaa liekkeihin. Vaikka miten hyvät olisi aikeet, uskon niin olleen, se liika avautunimen silti saattaa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi niin aina semmoisissa pitäisi ajatella sitä asiaa sen toisen kannalta, että mitä siitä hänelle seuraa. Joo, nyt varmaan olet jo vähän oppinut vaikka minusta tästä nykyisestäkin suhteesta olet jo vähän liikaa avautunut. Palstalle riittää esim. tieto että sedurustelee, ei niistä sen enempää kannata täällä kertoa kun se toinen osapuoli ei välttämättä tykkää jos hänestä tihkuu tänne julkiselle foorumille tietoa jonka perusteella voisi joku vaikka tunnistaa.
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
"No uskoppa pois vaan, että meitä miehiäkin on monenlaisia... Itseäsikin vaivaa joku naisten käyttöaste, että perusteet ja tarpeet jokaisella erilaiset, että ei voi samaan nippuun kaikkia miehiäkään laittaa, edes panetuksessa."
Tämän käyttöastepohdinnan ymmärrän hyvin, monet panorinkilöissä leviävät taudit ovat suonensisäisiä eivätkä lähde edes kuppaamalla, puhumattakaan jostakin taudeille immuuneiksi tulleista antibiooteista.
Puhdas nainen on seksuaaliterveyden kulmakivi. Palstajuttujen perusteella Pönttöneiti on oikeinkin turvallinen valinta tuossa suhteessa."Puhdas nainen on seksuaaliterveyden kulmakivi. "
Se on juurikin noin, tuollaiselle kivelle on hyvä lähteä rakentamaan vaikka mitä kun tietää että on perustukset kunnossa.Ananias.Palstamäki kirjoitti:
"No uskoppa pois vaan, että meitä miehiäkin on monenlaisia... Itseäsikin vaivaa joku naisten käyttöaste, että perusteet ja tarpeet jokaisella erilaiset, että ei voi samaan nippuun kaikkia miehiäkään laittaa, edes panetuksessa."
Puhdas nainen on seksuaaliterveyden kulmakivi. Palstajuttujen perusteella Pönttöneiti on oikeinkin turvallinen valinta tuossa suhteessa.No mitenkäs itse olet hoitanut suojauksen, kun olet oikein aktiivinen panomies juttujesi perusteella ollut. Sinua ei kannata varmaan sitten Pönttöneidin suosia, kun käyttöasteesi on melkoinen?
Dissident kirjoitti:
No mitenkäs itse olet hoitanut suojauksen, kun olet oikein aktiivinen panomies juttujesi perusteella ollut. Sinua ei kannata varmaan sitten Pönttöneidin suosia, kun käyttöasteesi on melkoinen?
Ehkä Ana joutuu karanteeniin vaikkpa puolekis vuodeksi jonka aikana selvitetään onko mitään piilevää jäänyt? Olisi tuo karanteeni muutenkin hyvä juttu, sinä aikana misspönttis ehtisi näkemään onko mies tosissaan?
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja minua ainakin silloin mylmyrin tapauksessa ajattelin että vitun tampio kun tuonkin meni huutelemaan kun kuten itsekin varmaan sitten tajusit että se on vaan lisää bensaa liekkeihin. Vaikka miten hyvät olisi aikeet, uskon niin olleen, se liika avautunimen silti saattaa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi niin aina semmoisissa pitäisi ajatella sitä asiaa sen toisen kannalta, että mitä siitä hänelle seuraa. Joo, nyt varmaan olet jo vähän oppinut vaikka minusta tästä nykyisestäkin suhteesta olet jo vähän liikaa avautunut. Palstalle riittää esim. tieto että sedurustelee, ei niistä sen enempää kannata täällä kertoa kun se toinen osapuoli ei välttämättä tykkää jos hänestä tihkuu tänne julkiselle foorumille tietoa jonka perusteella voisi joku vaikka tunnistaa.
No itseäni en ole sinäänsä säälinyt, vaan laitellut kaikenlaista itsestäni. Jossainvaiheessa tämä palsta toimikin työkaluna oman pään ajatusten selvittämisessä. Sitä se Mylmyrkin teki. Se oli siihen aikaan ihan vallatonta.
No huomasin jatkavani automaattisesti kyllä tämän nykyisen kohdalla sepostamista henkilökohtaisuuksista, mutta onneks Floweri vähän "nappas turskalla naamaan". Ei sitä aina huomaa itse puita metsältä...Dissident kirjoitti:
No itseäni en ole sinäänsä säälinyt, vaan laitellut kaikenlaista itsestäni. Jossainvaiheessa tämä palsta toimikin työkaluna oman pään ajatusten selvittämisessä. Sitä se Mylmyrkin teki. Se oli siihen aikaan ihan vallatonta.
No huomasin jatkavani automaattisesti kyllä tämän nykyisen kohdalla sepostamista henkilökohtaisuuksista, mutta onneks Floweri vähän "nappas turskalla naamaan". Ei sitä aina huomaa itse puita metsältä...Jaa, vai semmoisen laittoi floweri, hyvä juttu kun itsekin olenn kkyllä saattanut jotain yrittää vihjaista mutta en hirveän voimakkaasti sulle erityisesti vaan enemmän yleisellä tasolla aina koettanut muistuttaa että joskun on parempi olla liikoja avautumatta täällä,
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä Ana joutuu karanteeniin vaikkpa puolekis vuodeksi jonka aikana selvitetään onko mitään piilevää jäänyt? Olisi tuo karanteeni muutenkin hyvä juttu, sinä aikana misspönttis ehtisi näkemään onko mies tosissaan?
Joo, se voisi olla kohdallaan. Sitten syötetään myös ravintoakin juuri siinä suhteessa, että jos voidaan päästää irti, niin ei ole huonossa kunnossa. Karanteenitiloihin myös kattava liikuntamahdollisuus ja nopean toiminnan porukka niputtamaan Ana, jos alkaa riehumaan, niin ei satuta itseään... Panomiehen puolen vuoden karanteeni voi aiheuttaa eläimellistä raivoa potilaassa...
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, vai semmoisen laittoi floweri, hyvä juttu kun itsekin olenn kkyllä saattanut jotain yrittää vihjaista mutta en hirveän voimakkaasti sulle erityisesti vaan enemmän yleisellä tasolla aina koettanut muistuttaa että joskun on parempi olla liikoja avautumatta täällä,
No ihan siis nätisti sanoi ja meni kyllä oikein perille. Ja se on ihan hyvä, että joku huomaa sanoa. Kyllä mulle menee vielä ulkoapäin tullutkin kritiikki perille, kun se sanotaan suoraan.
- Ananias.Palstamäki
Dissident kirjoitti:
No mitenkäs itse olet hoitanut suojauksen, kun olet oikein aktiivinen panomies juttujesi perusteella ollut. Sinua ei kannata varmaan sitten Pönttöneidin suosia, kun käyttöasteesi on melkoinen?
Miehillä homma ei ole niin nökön nuukaa kun meihin ei tungeta mitään. Riittää kun kosteuspyyhkeellä pyyhkäisee osat puhtaaksi.
Dissident kirjoitti:
Tuossa muuten hyvä juttu:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/695508-ensimmainen-vastoinkayminen-vain-kertoo-mihin-teista-on-irjan-ja-soinin-avioliitto
Epäilemättä Soini sai puhtaan naisen ja toimi itsekin kuten kunniallisen miehen kuuluu, luonnollisesti odotamme analta vastaavaa käytöstä miehenä.
Kunniallinen pari sai kaksi lastakin:
" Avioparille syntyi kaksi tytärtä vuosina 1960 ja 1969"
Kun taas tuoreemman parin kohdalla asiat ovat paljon karummin:
"Avioliiton solmiminen sitoo meidät yhteen, minut, mieheni ja tyttäreni. Meistä tulee virallisesti perhe, Tikanniemi pohtii"
Mahtaakohan Teemu saada omia lapsia ollenkaan? Minusta voisi sitten vasta puhua oikeasti perheestä.Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Miehillä homma ei ole niin nökön nuukaa kun meihin ei tungeta mitään. Riittää kun kosteuspyyhkeellä pyyhkäisee osat puhtaaksi.
No niin, sehän on puhtaan seksuaalisuuden kulmakiviä, että mies pyyhkäsee verhoon ja käyttää oman äitin kutomaa kondomia aina...
Dissident kirjoitti:
Joo, se voisi olla kohdallaan. Sitten syötetään myös ravintoakin juuri siinä suhteessa, että jos voidaan päästää irti, niin ei ole huonossa kunnossa. Karanteenitiloihin myös kattava liikuntamahdollisuus ja nopean toiminnan porukka niputtamaan Ana, jos alkaa riehumaan, niin ei satuta itseään... Panomiehen puolen vuoden karanteeni voi aiheuttaa eläimellistä raivoa potilaassa...
"Karanteenitiloihin myös kattava liikuntamahdollisuus ja nopean toiminnan porukka niputtamaan Ana, jos alkaa riehumaan, niin ei satuta itseään... Panomiehen puolen vuoden karanteeni voi aiheuttaa eläimellistä raivoa potilaassa..."
:D Joo, totta että pitkä panotauko saattaa aiheuttaa kaikenlaisia oireita mutta hyvää siinäkin tosiaan se että siinä ehtii misspönttis näkemään tohtiiko ollenkaan päästää irti ja senkin miten pitkään sitten avioliitossa voi kohtuudella "pihdata" ennenkuin on viisainta alkaa antamaan ihan jo paikkojen ehyenä pysymisen vuoksi.- Ananias.Palstamäki
Dissident kirjoitti:
No niin, sehän on puhtaan seksuaalisuuden kulmakiviä, että mies pyyhkäsee verhoon ja käyttää oman äitin kutomaa kondomia aina...
Huomaan että ehkäisy on sulle vain vitsi.
Dissident kirjoitti:
Kyllä äitisi ne varmaan villasukiksi on tarkoittanut :D
Huomaan että ehkäisy on sulle vain vitsi.
Jatkoin vaan siitä mihin itse jäit... Ei se naisen ja miehen "käyttö" ole sen kummempaa keskenään... kunhan on se suojaus...
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä äitisi ne varmaan villasukiksi on tarkoittanut :D
Elä perhana? Ilmankos niissä oli mutka?
Harmaaritari kirjoitti:
"Karanteenitiloihin myös kattava liikuntamahdollisuus ja nopean toiminnan porukka niputtamaan Ana, jos alkaa riehumaan, niin ei satuta itseään... Panomiehen puolen vuoden karanteeni voi aiheuttaa eläimellistä raivoa potilaassa..."
:D Joo, totta että pitkä panotauko saattaa aiheuttaa kaikenlaisia oireita mutta hyvää siinäkin tosiaan se että siinä ehtii misspönttis näkemään tohtiiko ollenkaan päästää irti ja senkin miten pitkään sitten avioliitossa voi kohtuudella "pihdata" ennenkuin on viisainta alkaa antamaan ihan jo paikkojen ehyenä pysymisen vuoksi.Niin, karanteenitilat tietenkin mahdollistaa sen, mitä irl ei saa tehtyä kovin helpolla, että on vangittuna. Muutenhan panomies polkee tikkaista potkukelkkaan kaiken kaksijalkaiset, jos pihdataan.... Että ihan realistista pihtaamisajan pituutta ei voida saada karanteeniolosuhteissa...
- Ananias.Palstamäki
Dissident kirjoitti:
Jatkoin vaan siitä mihin itse jäit... Ei se naisen ja miehen "käyttö" ole sen kummempaa keskenään... kunhan on se suojaus...
Miehet ja naiset ovat anatomisesti toisistaan poikkeavia, ellet ole jo sattunut huomaamaan.
Naiseen mennään sisälle ja sinne ruiskutetaan ruumiin eritteitä. Tuo on se vaihe kun taudit voivat siirtyä naiseen. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Miehet ja naiset ovat anatomisesti toisistaan poikkeavia, ellet ole jo sattunut huomaamaan.
Naiseen mennään sisälle ja sinne ruiskutetaan ruumiin eritteitä. Tuo on se vaihe kun taudit voivat siirtyä naiseen.No tuossapa sinulle ananias vähän ohjeita ja kondomin käyttötarkoitusperiaatteita...
Sehän suojaa molemminpäin. Se estää mahdollisten tautien leviämisen, mutta myös estää ruumiin eritteiden pääsyn naisen sisälle. Kaikkee ne saksalaiset katsos keksii...Dissident kirjoitti:
No tuossapa sinulle ananias vähän ohjeita ja kondomin käyttötarkoitusperiaatteita...
Sehän suojaa molemminpäin. Se estää mahdollisten tautien leviämisen, mutta myös estää ruumiin eritteiden pääsyn naisen sisälle. Kaikkee ne saksalaiset katsos keksii...Oho! Linkki jäi... tässäpä tämä...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kondomi
Ja lisäksi on pessaaria, jos niinpäin haluaa toimittaa asian... Mutta kyllä ihmiset ilman sukupuolisidonnaisuuksia voi harrastella seksiä vastuullisen turvallisesti...- Ananias.Palstamäki
Dissident kirjoitti:
No tuossapa sinulle ananias vähän ohjeita ja kondomin käyttötarkoitusperiaatteita...
Sehän suojaa molemminpäin. Se estää mahdollisten tautien leviämisen, mutta myös estää ruumiin eritteiden pääsyn naisen sisälle. Kaikkee ne saksalaiset katsos keksii...Miehellähän nuo taudit pysyvät siinä peniksessä, useimmiten esinahan alla. Kun muistaa pyyhkäistä vain kosteuspyyhkeellä puhtaaksi, niin ei levitä sitten tauteja naisiin.
Kondomi on miehille vain ehkäisyä varten, mutta nykyään löytyy siihenkin parempia vaihtoehtoja. Dissident kirjoitti:
Sehän suojaa molemminpäin. Se estää mahdollisten tautien leviämisen, mutta myös estää ruumiin eritteiden pääsyn naisen sisälle. Kaikkee ne saksalaiset katsos keksii...kyllä tuossa ana on ihan oikeassa siinä että helpompi on ulkopuolinen osa pitää puhtaana, Ajattele vaikka diesel-auton hiukkassuodatin, kun se on aikansa kerännyt kuonaa sisäänsä on se auttamattomasti pilalla, ei sitä saa enää millään puhtaaksi sisältä vaikka olisi vielä hyvinkin helppo ulkopuolelta kiillottaa uudenveroiseksi.
Tuo sinun ehodtus muuten hyvä mutta siinä se ongelma että millään ei voi tietää siitä aiemmasta historiasta, että onko ne aiemmat erittelijät päässeet ruiskauttelemaan estoitta kuona-aineitaan sisälle?- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
kyllä tuossa ana on ihan oikeassa siinä että helpompi on ulkopuolinen osa pitää puhtaana, Ajattele vaikka diesel-auton hiukkassuodatin, kun se on aikansa kerännyt kuonaa sisäänsä on se auttamattomasti pilalla, ei sitä saa enää millään puhtaaksi sisältä vaikka olisi vielä hyvinkin helppo ulkopuolelta kiillottaa uudenveroiseksi.
Tuo sinun ehodtus muuten hyvä mutta siinä se ongelma että millään ei voi tietää siitä aiemmasta historiasta, että onko ne aiemmat erittelijät päässeet ruiskauttelemaan estoitta kuona-aineitaan sisälle?Hyvin sanottu, ja tuo diesel-auton hiukkassuodatin on oikeinkin hyvä esimerkki.
Harmaaritari kirjoitti:
kyllä tuossa ana on ihan oikeassa siinä että helpompi on ulkopuolinen osa pitää puhtaana, Ajattele vaikka diesel-auton hiukkassuodatin, kun se on aikansa kerännyt kuonaa sisäänsä on se auttamattomasti pilalla, ei sitä saa enää millään puhtaaksi sisältä vaikka olisi vielä hyvinkin helppo ulkopuolelta kiillottaa uudenveroiseksi.
Tuo sinun ehodtus muuten hyvä mutta siinä se ongelma että millään ei voi tietää siitä aiemmasta historiasta, että onko ne aiemmat erittelijät päässeet ruiskauttelemaan estoitta kuona-aineitaan sisälle?Joo. Teillä veljeksillä on hyvä käsitys tautien leviämisestä. Huuhteluhan siihen auttaa!!! Siinä vaiheessa on sama, onko mies vai nainen, kun pöpö pääsee limakalvoille. Ei pöpöt tunnetusti sukupuolisuutta tai ulkonevaa tai sisäpuoleista sukuelintä katsele, kun rynnistää jatkamaan onaa sukuaan.
Tuo verhoonpyyhkäseminen olikin siis totisinta totta teidän kohdalla, eikä edes vitsi...- Ananias.Palstamäki
Dissident kirjoitti:
Joo. Teillä veljeksillä on hyvä käsitys tautien leviämisestä. Huuhteluhan siihen auttaa!!! Siinä vaiheessa on sama, onko mies vai nainen, kun pöpö pääsee limakalvoille. Ei pöpöt tunnetusti sukupuolisuutta tai ulkonevaa tai sisäpuoleista sukuelintä katsele, kun rynnistää jatkamaan onaa sukuaan.
Tuo verhoonpyyhkäseminen olikin siis totisinta totta teidän kohdalla, eikä edes vitsi...Verhot toit itse keskusteluun, älä siis sotke faktoja. Minä puhuin kosteuspyyhkeistä.
Taudit kyllä leviävät limakalvoilta, mutta ne eivät lävistä limakalvoa sekunneissa eikä edes minuuteissa. Lääketieteessä puhutaan itämisajoista, selkokielellä asian voisi ilmaista niin, että se itämisaika on aika mikä pöpöltä menee läpäistä limakalvo.
Naisen puhdistautuminen taudeilta on likipitäen mahdotonta, aina se pöpö päösee jonkun vaginassa sijaitsevan poimun alle lymyämään. Miehillä ei ole samaa ongelmaa jos käyttää kosteuspyyhettä parin tunnin sisällä yhdynnästä. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Verhot toit itse keskusteluun, älä siis sotke faktoja. Minä puhuin kosteuspyyhkeistä.
Taudit kyllä leviävät limakalvoilta, mutta ne eivät lävistä limakalvoa sekunneissa eikä edes minuuteissa. Lääketieteessä puhutaan itämisajoista, selkokielellä asian voisi ilmaista niin, että se itämisaika on aika mikä pöpöltä menee läpäistä limakalvo.
Naisen puhdistautuminen taudeilta on likipitäen mahdotonta, aina se pöpö päösee jonkun vaginassa sijaitsevan poimun alle lymyämään. Miehillä ei ole samaa ongelmaa jos käyttää kosteuspyyhettä parin tunnin sisällä yhdynnästä.Just just... No eikun onnea vaan valitsemallasi tiellä... ei ole mun murhe..
- haahaahaa
Olet keskustellut liikaa hänen kanssaan, juttusi alkavat olemaan diipadaapaa.Hahahhahahahahahah
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Voi ukkomiestä, kyllä kaikki jo tietää ja kaikki sut tuntee. Raukka parka osaatko edes hävetä. Huorata näin julkisesti koko maailman edessä.
Jos vaikka tuota omaa ukkoa näin alkajaisiksi. Sen jälkeen ei kyllä muuta teekkään mieli, kun nukkua. Röh. 🐷
- Ananias.Palstamäki
Naiset ei pane, tasa-arvo ei toteudu tässä.
- Ananias.Palstamäki
LadyZorro kirjoitti:
Jaaha.
Tiedät nyt sitten tämänkin.
- vanhanainenhunningoll
Naiset ei pane, tasa-arvo ei toteudu tässä.
Kyllä naisetkin panee,
ainakin minä! Mutta sori, tämä taitaa olla taas vain saamattomin runkkujen ja ehkä sisäpiirin keskustelua.
Mistä muuten löytyisi oikea sinkkusivu, mistä voisi jopa löytää miehen? - Ananias.Palstamäki
vanhanainenhunningoll kirjoitti:
Kyllä naisetkin panee,
ainakin minä! Mutta sori, tämä taitaa olla taas vain saamattomin runkkujen ja ehkä sisäpiirin keskustelua.
Mistä muuten löytyisi oikea sinkkusivu, mistä voisi jopa löytää miehen?Kokeilepa vaikkapa kaksplussaa, täällä on parit jo jaettu.
- mvvvk
Kokeilepa vaikkapa kaksplussaa, täällä on parit jo jaettu.
Entä kimppakyydit?
- seurataan_tilannetta
Pönttis tulee niin saamaan Anaa ja huolella. Se tiedetään jo. Ellei ole jo saanutkin.
- Ananias.Palstamäki
Tää on vain gallup, ja sinun vastaustasi odotellaan.
- sitä_minä
Tää on vain gallup, ja sinun vastaustasi odotellaan.
Säätyttö Kerttu Koota
- Ananias.Palstamäki
sitä_minä kirjoitti:
Säätyttö Kerttu Koota
Ihan hyvä mielipide.
- hän.on.varattu
pönttis ei taida enään olla sinkku koska hänen piti lähteä treffeille jonkun kivan kanssa joka on pyytänyt tinderissä yms treffeille ja nyt taitaa olla toisilla treffeillä tänään eli hän löysi miehensä
- Ananias.Palstamäki
hän.on.varattu kirjoitti:
pönttis ei taida enään olla sinkku koska hänen piti lähteä treffeille jonkun kivan kanssa joka on pyytänyt tinderissä yms treffeille ja nyt taitaa olla toisilla treffeillä tänään eli hän löysi miehensä
Olen kyllä huolissani Pönttiksestä.
Harmiksen ja Pujiksenkin kanssa tuntui olevan vähän flirttiä, mutta kun vetäydyin sivuun flirtti kuihtui pois.
Epäilen että Pönttis on vain rakastunut minuun muttei pysty myöntämään sitä itselleenkään. Harmin paikka, elämä valuu hukkaan hänen leikkiessään vaikeasti saavutettavaa. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Olen kyllä huolissani Pönttiksestä.
Harmiksen ja Pujiksenkin kanssa tuntui olevan vähän flirttiä, mutta kun vetäydyin sivuun flirtti kuihtui pois.
Epäilen että Pönttis on vain rakastunut minuun muttei pysty myöntämään sitä itselleenkään. Harmin paikka, elämä valuu hukkaan hänen leikkiessään vaikeasti saavutettavaa.Kyllä K&K kamumiehet äkkiä unohtuu kun iso paha ana palaa estradille :D joo, epäilen samaa. Misspönttis lienee kuitenkiin pohjimmiltaan niin kunnollinen että odottaa kihlausta ennen panemishommia, sun pitää vaan toimia kuten miehen kuuluu toimia.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä K&K kamumiehet äkkiä unohtuu kun iso paha ana palaa estradille :D joo, epäilen samaa. Misspönttis lienee kuitenkiin pohjimmiltaan niin kunnollinen että odottaa kihlausta ennen panemishommia, sun pitää vaan toimia kuten miehen kuuluu toimia.
Kihlajaisia ei tule ennen koeajoa. Pöntön kohdalla koeajo on vain muodollisuus, hänellä on korkeat lähtöpisteet.
Sitäpaitsi tää on vain gallup. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Kihlajaisia ei tule ennen koeajoa. Pöntön kohdalla koeajo on vain muodollisuus, hänellä on korkeat lähtöpisteet.
Sitäpaitsi tää on vain gallup.kyllä veikkaan että misspönttis on jo oppinut sen että liian hätäisesti annetut koeajot eivät johda kuin siihen että koeajaja tahtoo vielä vertailla ja rientää koeajamaan muita malleja, siinä ajellessa sitten se alkuperäinen laadukas koeajo unohtuu. Uskoisin että oppineena naisena misspönttis nyt vaatii jo joinkinlaista sitoutumista ennen kuin päästää ajelemaan.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
kyllä veikkaan että misspönttis on jo oppinut sen että liian hätäisesti annetut koeajot eivät johda kuin siihen että koeajaja tahtoo vielä vertailla ja rientää koeajamaan muita malleja, siinä ajellessa sitten se alkuperäinen laadukas koeajo unohtuu. Uskoisin että oppineena naisena misspönttis nyt vaatii jo joinkinlaista sitoutumista ennen kuin päästää ajelemaan.
Pelkona tässä on se, että Pönttöneiti onkin pihtaaja. Asia on selvitettävä koeajolla.
Ikävä juttu, mutta tuosta koeajosta ei voi tinkiä. Uskon että Pönttö saa hyvät pisteet. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Pelkona tässä on se, että Pönttöneiti onkin pihtaaja. Asia on selvitettävä koeajolla.
Ikävä juttu, mutta tuosta koeajosta ei voi tinkiä. Uskon että Pönttö saa hyvät pisteet.Kyllä veikkaan että jos sinne salomaille lähdet pelkkä koeajo edellä ajelemaan saattaa tulla hukkareissu mutta jos on kiiltävt rinkulat valmiina taskussa niin se koeajokin sitten hoituu samalla reissulla.
- Ananias.Palstamäki
LadyZorro kirjoitti:
Mä kuule luulen, että Pönttö on Pujiksen tarakassa jos jonkun. 😋
Paljonko vetoa että Pönttis notkuu palstalla miehettä vuodenkin päästä jos ei kohtaa tosiasioita (Ananiasta)?
Pönttö ja Pujis voivat läpättää palstalla jotakin kevytromanssista, mutta rakkautta siihen suhteeseen ei löydy. Ikävä sanoa näin, mutta se on totuus. - Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä veikkaan että jos sinne salomaille lähdet pelkkä koeajo edellä ajelemaan saattaa tulla hukkareissu mutta jos on kiiltävt rinkulat valmiina taskussa niin se koeajokin sitten hoituu samalla reissulla.
Pönttö pakkaa kapsäkkinsä ja hyppää kaupunkiin tulevaan postiautoon josta Ananias korjaa kultansa kotiin.
Paljonko vetoa että Pönttis notkuu palstalla miehettä vuodenkin päästä jos ei kohtaa tosiasioita (Ananiasta)?
Pönttö ja Pujis voivat läpättää palstalla jotakin kevytromanssista, mutta rakkautta siihen suhteeseen ei löydy. Ikävä sanoa näin, mutta se on totuus.Saku Sammakko kosiomatkallaan,
ahaa, ahaa.
Saku Sammakko kosiomatkallaan
hän lauleli kauniita laulujaan,
ahaa, ahaa, ahaa.
Hän Hillevi Hiiren tavatessaan
ahaa, ahaa.
Hän Hillevi Hiiren tavatessaan,
pyysi mukanaan tulemaan pappilaan,
ahaa, ahaa, ahaa.
Mikset kultasein kosinut aikanaan,
ahaa, ahaa.
Mikset kultasein kosinut aikanaan,
minut Matias Myyrälle naitetaan,
ahaa, ahaa, ahaa.
Sulle Matias sovi ei ollenkaan,
ahaa, ahaa.
Sulle Matias sovi ei ollenkaan,
sillä multaa on myyrällä varpaissaan
ahaa, ahaa, ahaa.
Mutta Hillevi Hiirestä huomataan,
ahaa, ahaa.
Mutta Hillevi Hiirestä huomataan,
että nainen on nainen aina vaan,
ahaa, ahaa, ahaa.
Häitä Hillevi Hiiren soitetaan,
ahaa, ahaa.
Häitä Hillevi Hiiren soitetaan,
on Hepokatti Heikki nyt sulhasenaan,
ahaa, ahaa, ahaa.
Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan,
ahaa, ahaa.
Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan,
sillä Heikki se soitteli viulullaan,
ahaa, ahaa, ahaa.
Saku Sammakko ei enää huomaakaan,
ahaa, ahaa.
Saku Sammakko ei enää huomaakaan,
että multaa on myyrällä varpaissaan,
ahaa, ahaa, ahaa. 😛Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Pönttö ja Pujis voivat läpättää palstalla jotakin kevytromanssista, mutta rakkautta siihen suhteeseen ei löydy. Ikävä sanoa näin, mutta se on totuus.Tarkoittaako tuo siis hiemna kääntäen sitä että ananias kevytromantiikan tarjoaisi jykevää rakkautta?
https://www.youtube.com/watch?v=K-DE4j4V5QA
Olisi hienoa mutta sin pitää olla sitten tosissaan kanssa, ei täällä palstalla haluta että pelleilet vaan.Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Pönttö pakkaa kapsäkkinsä ja hyppää kaupunkiin tulevaan postiautoon josta Ananias korjaa kultansa kotiin.
Mihin ajattelit hevosen laittaa? Kylläö se vaan niin taitaa mennä että ananiaksesta tulee "isäntä" maalle.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Mihin ajattelit hevosen laittaa? Kylläö se vaan niin taitaa mennä että ananiaksesta tulee "isäntä" maalle.
Opinnot kesken ja lapset alaikäisiä, ei tästä noin vain voi irtautua jonnekin susirajan taakse.
Opinnot kesken ja lapset alaikäisiä, ei tästä noin vain voi irtautua jonnekin susirajan taakse.
Opinnot voi laittaa tauolle tai suorittaa etänä tai tehdä niin että opiskelujen ajan viikot asut kaupungissa mutta viikonloppuisin pitäisi rientää misspönttiksen hellään huomaan, se olisi osoitus sitoutumisesta, näyttö siitä että on tosissaan.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Tarkoittaako tuo siis hiemna kääntäen sitä että ananias kevytromantiikan tarjoaisi jykevää rakkautta?
https://www.youtube.com/watch?v=K-DE4j4V5QA
Olisi hienoa mutta sin pitää olla sitten tosissaan kanssa, ei täällä palstalla haluta että pelleilet vaan.Tunteet on asia josta en pelleile, niiden suhteen olen tosissani.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Opinnot voi laittaa tauolle tai suorittaa etänä tai tehdä niin että opiskelujen ajan viikot asut kaupungissa mutta viikonloppuisin pitäisi rientää misspönttiksen hellään huomaan, se olisi osoitus sitoutumisesta, näyttö siitä että on tosissaan.
Joku kompromissi olisi löydettävä, sellainen jonka kanssa molemmat voisi elää.
Opintoja en nyt kuites voisi uhrata rakkauden alttarille, tarvin uuden alun työkuvioihin. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Joku kompromissi olisi löydettävä, sellainen jonka kanssa molemmat voisi elää.
Opintoja en nyt kuites voisi uhrata rakkauden alttarille, tarvin uuden alun työkuvioihin.No se on sitten etäsuhde alkuun ja sitten kun opinnot loppuu muutto maalle. Voisihan tosin sieltä maaltakin löytyä uuttaa suuntaa, vaikka jotain luomuviljelyhommaa aloittelisit, ryhtyisit hevosten kengittäjäksi, kyläsepäksi tms. niihinkin varmaan pitäisi kyllä vähän kouluttautua mutta olisi siellä monta mahdollisuutta varman idearikkaalle miehelle joka myös markkinoinnin hallitsisi.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
No se on sitten etäsuhde alkuun ja sitten kun opinnot loppuu muutto maalle. Voisihan tosin sieltä maaltakin löytyä uuttaa suuntaa, vaikka jotain luomuviljelyhommaa aloittelisit, ryhtyisit hevosten kengittäjäksi, kyläsepäksi tms. niihinkin varmaan pitäisi kyllä vähän kouluttautua mutta olisi siellä monta mahdollisuutta varman idearikkaalle miehelle joka myös markkinoinnin hallitsisi.
Pönttöhän voisi muuttaa luokseni, mihinkään etäsuhteisiin ei ole perusteita.
Mulla on eräoppaan pätevyys ja olen sitäkin työtä tehnyt nuorempana. Jos vain kylään saadaan turisteja autolla, veneellä/kanootilla/kajakilla tai jollakin ilma-aluksella, niin kyllä me pärjäiltäis elämysmatkoja myymällä. Alkuunhan tuota voisi tehdä kesälomilla, mutta muuttaisi sen pääelinkeinoksi kun se lähtee vetämään. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Pönttöhän voisi muuttaa luokseni, mihinkään etäsuhteisiin ei ole perusteita.
Mulla on eräoppaan pätevyys ja olen sitäkin työtä tehnyt nuorempana. Jos vain kylään saadaan turisteja autolla, veneellä/kanootilla/kajakilla tai jollakin ilma-aluksella, niin kyllä me pärjäiltäis elämysmatkoja myymällä. Alkuunhan tuota voisi tehdä kesälomilla, mutta muuttaisi sen pääelinkeinoksi kun se lähtee vetämään.No niin, ei tarvitse misspönttiksen muutttaa kun tosiaan lomakylän laitatte. Misspönttikselläkin käsittääkseni matkailualana taustaa ja sulla myös eräopastelu & kaupallista kokemusta niin eihän se voi mennä vikaan.
'
Tuohan vissiin peruuntui:
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/201611242200031756_iq.shtml
Oli se joku juttu että ei saaneet riittävästi tilalupia tms. niin truostahan voisi varastaa idean. misspönttiksen kanssa vetäisitte seesteisessä maalaisympäristössä rauhoittumisretriittejä kaupukilaisille, ohjelmassa myös metsässä samoilua, karhujen bongausta ym.- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
No niin, ei tarvitse misspönttiksen muutttaa kun tosiaan lomakylän laitatte. Misspönttikselläkin käsittääkseni matkailualana taustaa ja sulla myös eräopastelu & kaupallista kokemusta niin eihän se voi mennä vikaan.
'
Tuohan vissiin peruuntui:
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/201611242200031756_iq.shtml
Oli se joku juttu että ei saaneet riittävästi tilalupia tms. niin truostahan voisi varastaa idean. misspönttiksen kanssa vetäisitte seesteisessä maalaisympäristössä rauhoittumisretriittejä kaupukilaisille, ohjelmassa myös metsässä samoilua, karhujen bongausta ym.Puitteisiinkaan ei tarvitse kummoisesti investoida jos osaa asiansa.
Minä olen joskus vetänyt viikon matkoja erälle, alueille joihin pääsee vain hiihtäen/patikoiden. Viikko siellä leiriolosuhteissa on halpa järjestää, mutta oikea kohderyhmä maksaa sellaisesta alkukantaisesta elämyksestä maltaita.
Se mikä meille voi tuntua ankealta, voi olla joillekin muille luksusta. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Puitteisiinkaan ei tarvitse kummoisesti investoida jos osaa asiansa.
Minä olen joskus vetänyt viikon matkoja erälle, alueille joihin pääsee vain hiihtäen/patikoiden. Viikko siellä leiriolosuhteissa on halpa järjestää, mutta oikea kohderyhmä maksaa sellaisesta alkukantaisesta elämyksestä maltaita.
Se mikä meille voi tuntua ankealta, voi olla joillekin muille luksusta.Niinpä, markkinointi vaan kuntoon niin eihän se voisi mitenkään epäonnistua. Jos sä ottaisit vaikka aina Helsinki-Vantaalta pompsin kiinalaisia kyytiin ja kuskaisit ne välipysäkille pajarinhovin tansseihin (aikataulutus niin että on tanssi-ilta) ja siitä matka jatkuisi pohjois-karjalaan (matkalla lauletaan porukalla leevin mukana yhteislaulua pohjois-karjalaan) ja perillä odottaa misspönttis hevosten kanssa niin että on hevossafaria ja sinä vedät sitten vaikka luontokuvausjuttua, hiihtoretkeä ym. siinä välissä ja sitten myös on sitä rauhoittumisretriittiä niin sehän varma rahasampo.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä, markkinointi vaan kuntoon niin eihän se voisi mitenkään epäonnistua. Jos sä ottaisit vaikka aina Helsinki-Vantaalta pompsin kiinalaisia kyytiin ja kuskaisit ne välipysäkille pajarinhovin tansseihin (aikataulutus niin että on tanssi-ilta) ja siitä matka jatkuisi pohjois-karjalaan (matkalla lauletaan porukalla leevin mukana yhteislaulua pohjois-karjalaan) ja perillä odottaa misspönttis hevosten kanssa niin että on hevossafaria ja sinä vedät sitten vaikka luontokuvausjuttua, hiihtoretkeä ym. siinä välissä ja sitten myös on sitä rauhoittumisretriittiä niin sehän varma rahasampo.
Markkinointi on simppeliä kun konseptin saa kuntoon. Palvelut on vain hiottava yksityiskohtineen kuntoon, ja sitten markkinointimaasta kutsutaan matkanjärjestäjiä paikanpäälle nauttimaan siitä mitä on tarkoitus myydä.
Jos matkanjärjestäjä vaikuttui kokemastaan, niin se on selvä että sellaista tarjotaan sellaiselle asiakkaalle joka kaipaa eksotiikkaa ja puhdasta luontokokemusta.
Vähän se maksaa, mutta sen parempaa tapaa markkinoida ei olekaan. Tiedän tuon kokemuksesta.
- Ananias.Palstamäki
Gallup-musiikkia.
https://youtu.be/mG4ggM23YQQ
Hyväile hyväile vaan.FRANCIS PERREAULT cyr wheel mielummin. Hän on homo, mutta kai komiaa homoakin saa katsella. 😄
- Ananias.Palstamäki
LadyZorro kirjoitti:
FRANCIS PERREAULT cyr wheel mielummin. Hän on homo, mutta kai komiaa homoakin saa katsella. 😄
Kato nyssitte, mutta älä koske.
Kato nyssitte, mutta älä koske.
Eeeei tulis mieleenkään. Sehän juoksis kiljuen karkuun, iiiiik!😲
Harmaaritari kirjoitti:
Panomusiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=HyqnUtL28WcHeh, tästä tulikin lauantain musaketju. Joob.
https://youtu.be/Qb6RNtCgEgI
House on fire...🔥
Rachel Weiszia..
Scarlett Johanssonia.Kyllä minulla on oma ukko mielessä ollut pitkään tänään
- Panisin-mies
Mun yhtä nais kaveria haluan panna. Oon sille vihjaillut ja miettinyt pääni puhki miten ehdottaa, sanonko suoraan vaan, vai juotanko känniin ja sitten käyn iholle.
- Ananias.Palstamäki
Vie treffeille ja kun olette treffeillä niin koskettele häntä ihan luontevasti (ei erogeenisilta alueilta) ja seuraa kuinka hän reagoi kosketuksiisi.
Kosketus on idioottivarma mittari. Mikäli kumppanisi vaivautuu, niin voit unohtaa hänet, jos taas huomaat hänen pitävän kosketuksistasi, niin sulla on avaimet hänen pöksyihinsä.
- mitesnytnäin
Eikö pönttiksen pitänyt olla liian tumma ja tanakka sinulle?
- Ananias.Palstamäki
Luulin jossain vaiheessa että Pönttöneiti on tumma, mutta tajusin jälkeenpäin että hän on punatukkainen ja vihreäsilmäinen. Siis ihannenaiseni.
Jos Pöntöllä on vähän paksumpi selkä, niin mitä sitten? Monella on.
- uoöioöp
Wilma Tschliewszhkciä
- jepjep21
Töistä yhtä sihteeriä. Harrastimme jo aijemmin seksiä mutta haluaisin uudestaankin.
- Reaalimaailma.jyrää
Olisihan niitä varmaan muutamia, mutta kun ei ole mahdollista niin miksi kiusata itseään turhilla haluilla?
- tasatyöntö
asenne ratkaisee kun pannaan,tittelit jää sivuun,
- muistaja
Käytkö vielä huorissa? Sullahan oli joskus aktiivinen huorissakäynti jakso.
- Ananias.Palstamäki
En ole käynyt vuosiin. Viimeisen kymmenen vuoden aikana taitaa olla pari kertaa, viimeisestäkin puolenkymmentä vuotta.
- muistin
no kun nuodena määrä on tärkeäpää nyttenmin laatu ei määrä,
Voi pyhä sylvi.
Oh dios mío...
Täällä on pantu menemään.
(sulkee silmänsä häveliäänä, erittäin häveliäänä..)- Ananias.Palstamäki
Galluppia tehty.
Porukka ei avannut sydäntään vaikka koetin esimerkilläni rohkaista siihen. Aika sulkeutunutta porukkaa. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Galluppia tehty.
Porukka ei avannut sydäntään vaikka koetin esimerkilläni rohkaista siihen. Aika sulkeutunutta porukkaa.Köh...
(vähän yskittääpi nyt)
Eihän tätä galluppia kärsi lukea.- Ananias.Palstamäki
misspönttöuuni kirjoitti:
Köh...
(vähän yskittääpi nyt)
Eihän tätä galluppia kärsi lukea.Lukeepi vaan ihan rauhassa, gallupeista selviää aina mielenkiintoisia asioita.
Köh...
(vähän yskittääpi nyt)
Eihän tätä galluppia kärsi lukea.Vielä ketjun häntäosa tuosta, muutama kommentti jäljellä..
Naaman väriaste muuttuu hetki hetkeltä syvemmäksi.
Kuulepa kultapieni näkkärinmurunen, miksi et mennyt vain kiltisti lauantaisaunaan...sen sijaan vikersit gallupin. Ja muut murmelit siellä seassa..
(pitelee maissihernepaprika pakastepussia otsalla)Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Lukeepi vaan ihan rauhassa, gallupeista selviää aina mielenkiintoisia asioita.
Pitääkö noihin välikommentoida, vai saanko olla ihan näin?
On siellä seassa kyllä jotain mielenkiintoista...- Ananias.Palstamäki
Vielä ketjun häntäosa tuosta, muutama kommentti jäljellä..
Naaman väriaste muuttuu hetki hetkeltä syvemmäksi.
Kuulepa kultapieni näkkärinmurunen, miksi et mennyt vain kiltisti lauantaisaunaan...sen sijaan vikersit gallupin. Ja muut murmelit siellä seassa..
(pitelee maissihernepaprika pakastepussia otsalla)Gallupit mittaavat mielipiteitä, eikä mielipiteitä voi kahlita tai edes johdatella.
Aloittaessani en tiennyt mihin tämä johtaa. Normaalistihan gallupin voisi jättää julkaisematta, mutta palstagallupit julkaistaan reaaliajassa sitä mukaa kun aineistoa laitetaan ketjuun.
Ikävä kyllä. Tää on kuitenkin vain gallup.. - Ananias.Palstamäki
Pitääkö noihin välikommentoida, vai saanko olla ihan näin?
On siellä seassa kyllä jotain mielenkiintoista...Voit toimia niinkuin koet parhaaksi, ketjussahan mainitaan sinutkin jossain kohtia.
Gallupit mittaavat mielipiteitä, eikä mielipiteitä voi kahlita tai edes johdatella.
Aloittaessani en tiennyt mihin tämä johtaa. Normaalistihan gallupin voisi jättää julkaisematta, mutta palstagallupit julkaistaan reaaliajassa sitä mukaa kun aineistoa laitetaan ketjuun.
Ikävä kyllä. Tää on kuitenkin vain gallup..Tulee mieleeni eräs palstakirjailijan kuolematon lausahdus
"...se olisi ollut liian avointa huomionhakua."- Ananias.Palstamäki
Tulee mieleeni eräs palstakirjailijan kuolematon lausahdus
"...se olisi ollut liian avointa huomionhakua."En tunnista sitaattia, mutta tyyliltään voisi olla minunkin kirjoittamaa.
En tunnista sitaattia, mutta tyyliltään voisi olla minunkin kirjoittamaa.
Kyllä se on itsensä A. Palstamäen lausahdus.
(hymähtää) no joo, saatiinpahan sunnuntai-päivällekin vähän eloa. Olet sinä aikamoinen veijari.- Ananias.Palstamäki
Kyllä se on itsensä A. Palstamäen lausahdus.
(hymähtää) no joo, saatiinpahan sunnuntai-päivällekin vähän eloa. Olet sinä aikamoinen veijari.Galluppien tarkoitushan on selvittää mielipiteitä, kai tästä nyt jotakin jäi käteen Pönttöneidillekin?
Galluppien tarkoitushan on selvittää mielipiteitä, kai tästä nyt jotakin jäi käteen Pönttöneidillekin?
Jäi, jäi...
Totta kai jäi...
Onhan tässä aika paljon informaatiota yhdelle päivälle.
Niin paljon kun kestää vain vastaanottaa.
Suhteellisen suora gallup suorilla sanoilla.
Ymmärsin luetun.- Ananias.Palstamäki
Jäi, jäi...
Totta kai jäi...
Ymmärsin luetun.Tässä kohtaa pysyttiin ihan yläotsikkotasolla, ei menty mihinkään yksityiskohtiin.
Mitään en ota pois ainakaan omista kommenteistani, mutta voin vastata kohtiin jotka tuntuvat epäselviltä tai kaipaat yksityiskohtaisempaa tietoa. misspönttöuuni kirjoitti:
Jäi, jäi...
Totta kai jäi...
Ymmärsin luetun.Kannattaa lukea ne minun infot siellä kuinka toimia tilanteessa. Yritin toki muutenkin ohjata keskustelua kunniallisempaan suuntaan kun vaikutti siltä että muuten jää koko asia pelkäksi poinnaallisuudeksi ja p..nemiseksi enkä halunnut että kunniallista misspönttistä pelkästään sellaisessa aiheessa riepotellaan.
Tässä kohtaa pysyttiin ihan yläotsikkotasolla, ei menty mihinkään yksityiskohtiin.
Mitään en ota pois ainakaan omista kommenteistani, mutta voin vastata kohtiin jotka tuntuvat epäselviltä tai kaipaat yksityiskohtaisempaa tietoa.Kyllä joudun kysymään vielä, mutta tässä sunnuntaissa on taas pientä hässäkkää.
(naurua)Harmaaritari kirjoitti:
Kannattaa lukea ne minun infot siellä kuinka toimia tilanteessa. Yritin toki muutenkin ohjata keskustelua kunniallisempaan suuntaan kun vaikutti siltä että muuten jää koko asia pelkäksi poinnaallisuudeksi ja p..nemiseksi enkä halunnut että kunniallista misspönttistä pelkästään sellaisessa aiheessa riepotellaan.
Kunnian miehet...
te järjestätte porukalla aina kiihkeän esityksen...jokainen katsoo osaltaan ettei nainen vain missään tapauksessa jää kylmäksi :)
Mutta niin kuin sanoin jo Ananiakselle, tämä hässäkkä täällä sotkee sunnuntain palstailurauhaa.- viisvee
Jäi, jäi...
Totta kai jäi...
Ymmärsin luetun.keskustelu voi poiketa aloittajan nuotista kun eri näkymyksiä syntyy yli lyöntineen joka voi piris ääkin tilapäisesti, kunhan ei mennä henkilö kohtauksii,
- Ananias.Palstamäki
Kyllä joudun kysymään vielä, mutta tässä sunnuntaissa on taas pientä hässäkkää.
(naurua)Pönttöneiti pienine hässäköineen on ihan kiva piristys sunnuntaille.
- Ananias.Palstamäki
viisvee kirjoitti:
keskustelu voi poiketa aloittajan nuotista kun eri näkymyksiä syntyy yli lyöntineen joka voi piris ääkin tilapäisesti, kunhan ei mennä henkilö kohtauksii,
Tässä ketjussa ainoa henkilökohtaisuus näyttäisi olevan minun yksityiset ajatukseni.
- Ananias.Palstamäki
Tulee mieleeni eräs palstakirjailijan kuolematon lausahdus
"...se olisi ollut liian avointa huomionhakua."Piti jo aiemmin kysymäni, tallenteletko johonkin näitä palstakirjailijoiden "kuolemattomia lausahduksia" vai onko sulla norsun muisti?
Kiinnostaa myös tietää mikä tekee minusta "palstakirjailijan"? Omasta mielestäni olen enemmän keskustelupalsta-aktivisti.
- viisvee
se on aivan normaalia muillakin palstoilla että aloittajan pikkiin menee muiden sanomisetkin sinänsä väärin kyllä,
- panenkunkerkiän
Odotan sinnikkääästi yksinkertaisen.blondin sinkkuuntumista. Sitten uskallan panna häntä.
- aitorakkausodottaa
Kannattaa odottaa.
- ei-etuilua
Jonon hännille siirry, mars.
- Tindermies
http://mesta.net/upeaa-ja-tyylikasta-janni-janni-hussi-unohti-jumppavarusteet-hetkeiksi-pukuhuoneen-kaappiin/
Jannii voisin panna. Sillä upea perse - Pillunilo
Salkkari Sannia yes!
Mun omaa peppua: p
- puputon
Minäkin haluaisin panna peppupupun peppua. :)
- hhhrrehhh
haluisin panna olutta :p
- Gvgdv
Liki Simmonssia
Panisin mielelläni pari tyyppiä tältä palstalta lukkojen taakse..
- Ananias.Palstamäki
Ketkä ja miksi?
Aika tuhma.
Ei pönttiskään huono vaihtoehto olisi, mutta mieluiten runkkaisin.
- Anonyymi
Siis palstalta? Olen ollut täällä niin vähän aikaa, että en ole tutustunut kehenkään "pantavaan". Mutta palstan ulkopuolelta panisin erästä kaljupäistä karvaturpaa; saisi poika elämänsä kyydit💋.
Evvk panemiset.
- Anonyymi
Ernst Röhmiä. Valitettavasti hän menehtyi 1934.
- Anonyymi
Yhtä Sannaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767