Maitotölkit

Kumpi on parempi, korkiton vai korkillinen? Minusta korkiton

41

317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korkillisen saa kiinni, että siinä on se hyvä puoli.

      • Mutta vaikeampi kaataa, ainakin täydestä tölkistä


    • Oli helppo arvata, että tää oli sulta..

      Korkillinen. Aika se ja sama kylläkin..🙃

      • Nii....vakkarien tyylit on jo opittu, minäkin arvaan oikein aika usein


      • Elluhalloyb

        Pujottelija...
        Oot ..nais....
        Korkillinen...parempi....👍


      • Elluhalloyb kirjoitti:

        Pujottelija...
        Oot ..nais....
        Korkillinen...parempi....👍

        Naisguy vai? :D


      • Elluhalloyb

        Joo....👍😳


    • No ihan ympäristön vuoksi se korkiton ja myös siksi kun siinä on valmiina kaikki.

      • Mitä siinä on valmiina?


      • Mä olen miettinytkin sitä korkkia, että mihin roskiin se kuuluu..jos nyt sitten kvg..


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mitä siinä on valmiina?

        No siis ihan kaikki, yhdessä osassa koko paketti eikä mitään irtorimpuloita lisänä. Sitäpaitsi se on kätevämpi puristaa littanaankin kun ei ole sitä korkin muhkuraa siinä.





      • Harmaaritari kirjoitti:

        No siis ihan kaikki, yhdessä osassa koko paketti eikä mitään irtorimpuloita lisänä. Sitäpaitsi se on kätevämpi puristaa littanaankin kun ei ole sitä korkin muhkuraa siinä.

        Plus että yhden tyhjän ja avatun tölkin sisään voi tunkea monta muutakin tölkkiä..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Laitoit sitten saman, kyllä gookle tietää.

        Pääasia, että olin eka.. 😋


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen miettinytkin sitä korkkia, että mihin roskiin se kuuluu..jos nyt sitten kvg..

        Mä poltan tölkit, ja suunnilleen kaiken muunkin palavan


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pääasia, että olin eka.. 😋

        Joo mutta kisa ei ollut reilu, otit varmaan etumatkaa gooklaukseen :D No olkoon, myönnän tappioni, saat ottaa suklaata palkinnoksi.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mä poltan tölkit, ja suunnilleen kaiken muunkin palavan

        Palavan jätteen


      • Olen samaa mieltä korkiton. Joutuvat poistamaan erikseen korkin.


    • kuuntelesinävaanlässyjä

      Moralla pohjaan reikä ja purkki juodaan kerralla prkl. Neidit sulkee purkin.

      • Vai oisko sittenkin helpompaa avata purkki, ja juoda kerralla?


      • Me tosimiehet mennään suoraan lehmän utaretta lutkuttamaan..

        *Tölkit on homoille*


      • mitäselität
        pujotteIija kirjoitti:

        Vai oisko sittenkin helpompaa avata purkki, ja juoda kerralla?

        Ne "Avataan tästä" jutut on tehty heikkoja varten, vähän niinkuin istualtaan pissaaminen. Jos omat jalat kantaa, silloin seistään. Kuunnellaan uljasta lorinaa, ja lopuksi reviirinmerkintä viimeistellään miehekkäällä korskautuksella ja sylkäisyllä, että lähtee limat kurkusta samalla suorituksella.


    • Narttu_

      Reissuun korkilla, kotona ilman.

      • Reissussa kieltämättä korkillinen kätevä


    • Korkillinen on helpompi kuljettaa avattuna. Siksi otan jonnekin mökille korkillisia, ettei tartte vajaita kaadela pois. Hiukan se sitten niputtaessa useamman sisäkkäin ahistaa ja en tiedä, palaako se muovireunuskaan kunnolla, joten sytykkeenä se korkillinen hiukkasen huono, mutta senkin voi saksia tai puukottaa pois. Saunan kiukaaseen kyllä olen työntänyt kaikki ja siellä on sen verta kova tuli aina, että on kadonnut hyvin. Sisäuuneihin en ole laittanut varuilta.

      • Saunassa minäkin poltan, tai pihalla


      • pujotteIija kirjoitti:

        Saunassa minäkin poltan, tai pihalla

        Ne on kyllä ihan hyviä sytykkeinä, kun palavat pitempään kuin pelkkä paperi. Kesällä vaan tuppaa kertymään enemmän, kun ei pidä tulia muissa tulisijoissa kuin kiukaassa. Sitten pitää välillä viskoa parikin nippua kiukaaseen kerralla, mutta ainakin syttyy puutkin mukavasti.


      • luukullisessa

        Ei kai sitä muovia kannata polttaa avoinaisessa takassa, eikö siitä tule myrkyllisiä palokaasuja.


      • luukullisessa kirjoitti:

        Ei kai sitä muovia kannata polttaa avoinaisessa takassa, eikö siitä tule myrkyllisiä palokaasuja.

        No sinnehän ne piipusta höngät lähtis, mutta mulla ei oo pönttöuuneissa arinaa, että pelkään, että muovi sulaa vaan uunin kivipohjalle, niin en siksi laita...


    • Oon korkkittoman puolella.😁

      • Hyvin pärjää ilman korkkia


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvin pärjää ilman korkkia

        Niin pärjää.


    • IsoKalu

      Korkillinen.
      Kun korkin ottaa pois, voi tölkkiä käyttää naimiseen. Pippuli mahtuu just hyvin siihe reikään.

    • nassahDemha

      Tietysti korkillinen tölkki on paras, koska siitä voi maistaa kaupassa helpommin sen sisällön kuin korkittomasta.

    • aisantuntia

      Joskus on ollut kahdenlitran tölkki.

    • eiturhaamuovia

      Korkiton.

    • hghghfghgfh

      Jokainen pystyi päättelemään että korkillinen tuli lähinnä lasten ehdoilla kun iso käyttäjäryhmä ja vanhukset saa korkkeja auki ilman apuvälineitä.Siksi ei suurta haloota kun ei pysty enään kierrätämään muovin takia.

    • trollikka

      Korkiton kotona, mökillä ja matkoilla korkillinen... ja kummatkin palavat saunanpesässä, kun ne on huuhdeltu vedellä maidon loputtua, valutettu kuivaks ja yhdessä purkissa =5 litistettyä purkkia!
      ½-tusinan erissä säilytetään -> sytykkeeksi ja poltettavaksi. Ei ole ongelmia kummastakaan.

    • Ananias.Palstamäki

      Ostan maitoa vain silloin kun lapset ovat luonani, silloin otan korkitonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe