Tässä tapaillu 4 kertaa yhtä naista Tinderistä(kaks viikkoa sitten ekan kerra nähty).Ollaan oltu lähekkäin ja pussailtu.Ja on sanonut että tykkää musta ja haluis tutustua lisää ja tullaan hyvin juttuun livenä.Mutta viestittely tällä tytyllä on ihan ankiaa.Aina ei edes ''kommentoi'' mitään mun laittamiin juttuihin ja ei vastaa ihan simppeleihin kysymyksiin vaan saattaa sit kertoa jotain muuta.Lähti nyttenki viikonlopuksi ulkomaille ja sanoi sitä ennen kasvotusten että miten se kestää olla erossa musta ton viikonlopun.Mutta silti juuri mitään ole jutellu mulle.Kasvotusten taas on ihan erillainen ja on tosi kiinnostunut musta.Ja vieläpä sanoi että tykkää viestitellä.Mitä täs pitäs tehä tai ajatella?Tuntuu niin ankialta jos tää nainen ei sitten ''osaa'' pitää yhteyttä silloin kun ei nähdä.Joka tuntuu itselle tosi tärkeältä kun se ainakin omasta mielestä ilmaisee että sitä toista kiinnostaa silloinkin kun ei nähdä.On myös sanonu että ei etsi mitään säätöä tms vaan ihan vakavaa parisuhdetta ja että ei tapaile muita.Ja molemmat ollaa päälle 20v
Juttu toimii kasvotusten,mutta ei muuten
2
302
Vastaukset
- Vaikeasanoa
Vaikea mennä toisen pään sisälle, mutta on kaksi vaihtoehtoa. Joko feikkaa homman livenä tai sitten on tosissaan mutta matkalla kiireinen. Sekin vaikuttaa kuinka pitkään on ollut 'markkinoilla'. Sitä ei jokaista uutta treffaajaa jaksa ottaa tosissaan, jos on paljon pettymyksiä takana. Tsemppiä!
- olemmeerilaisia
Olen nainen ja pari lupaavaa treffailukuviota on mennyt ihan sen takia pieleen, että mies on halunnut liikaa viestitellä ja olla yhteydessä sinä aikana kun ei nähdä. Itsellä ainakin on sen verran vilkas elämä, että en edes ehdi tai jaksa kauheasti paneutua viestittelyyn - mutta sitten kasvotusten olen kyllä täysillä mukana. Tää on vaan joku "kulttuuriero", koska myös mun sukulaisista löytyy sellaisia roikkumalla viestitteljöitä - vähän niin kuin turhaa viestittelyä. Ymmärrän välittämisen ja rakkaudellisen yhteydenpidon, mutta en sellaista epämääräistä viestintää, en vaan jaksa/osaa/ehdi(ei kiinnosdta olla puhelimen tai netin lähellä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389