Juttu toimii kasvotusten,mutta ei muuten

mikämies12

Tässä tapaillu 4 kertaa yhtä naista Tinderistä(kaks viikkoa sitten ekan kerra nähty).Ollaan oltu lähekkäin ja pussailtu.Ja on sanonut että tykkää musta ja haluis tutustua lisää ja tullaan hyvin juttuun livenä.Mutta viestittely tällä tytyllä on ihan ankiaa.Aina ei edes ''kommentoi'' mitään mun laittamiin juttuihin ja ei vastaa ihan simppeleihin kysymyksiin vaan saattaa sit kertoa jotain muuta.Lähti nyttenki viikonlopuksi ulkomaille ja sanoi sitä ennen kasvotusten että miten se kestää olla erossa musta ton viikonlopun.Mutta silti juuri mitään ole jutellu mulle.Kasvotusten taas on ihan erillainen ja on tosi kiinnostunut musta.Ja vieläpä sanoi että tykkää viestitellä.Mitä täs pitäs tehä tai ajatella?Tuntuu niin ankialta jos tää nainen ei sitten ''osaa'' pitää yhteyttä silloin kun ei nähdä.Joka tuntuu itselle tosi tärkeältä kun se ainakin omasta mielestä ilmaisee että sitä toista kiinnostaa silloinkin kun ei nähdä.On myös sanonu että ei etsi mitään säätöä tms vaan ihan vakavaa parisuhdetta ja että ei tapaile muita.Ja molemmat ollaa päälle 20v

2

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeasanoa

      Vaikea mennä toisen pään sisälle, mutta on kaksi vaihtoehtoa. Joko feikkaa homman livenä tai sitten on tosissaan mutta matkalla kiireinen. Sekin vaikuttaa kuinka pitkään on ollut 'markkinoilla'. Sitä ei jokaista uutta treffaajaa jaksa ottaa tosissaan, jos on paljon pettymyksiä takana. Tsemppiä!

    • olemmeerilaisia

      Olen nainen ja pari lupaavaa treffailukuviota on mennyt ihan sen takia pieleen, että mies on halunnut liikaa viestitellä ja olla yhteydessä sinä aikana kun ei nähdä. Itsellä ainakin on sen verran vilkas elämä, että en edes ehdi tai jaksa kauheasti paneutua viestittelyyn - mutta sitten kasvotusten olen kyllä täysillä mukana. Tää on vaan joku "kulttuuriero", koska myös mun sukulaisista löytyy sellaisia roikkumalla viestitteljöitä - vähän niin kuin turhaa viestittelyä. Ymmärrän välittämisen ja rakkaudellisen yhteydenpidon, mutta en sellaista epämääräistä viestintää, en vaan jaksa/osaa/ehdi(ei kiinnosdta olla puhelimen tai netin lähellä koko ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe