hip hopin -kuuntelijat ovat paskaväkeä

mitä.possuja

13

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.ihmetytä

      Cheek-faneilla on kakkaa korvien välissä. Ei o.e ihme, että käyttäytyvät noin

      • EtköTiennyt

        Siellähän oli paljon muitakin esiintyjiä kuin Cheek. Etkö tiennyt sitä?


      • NäinhänSeOlikin
        EtköTiennyt kirjoitti:

        Siellähän oli paljon muitakin esiintyjiä kuin Cheek. Etkö tiennyt sitä?

        Weekend Festivaalissa, Helsingissä, on hautausmailla tehty tuhotöitä. Juutalainen seurakunta miettii, että viekö asian poliisin tutkittavaksi.
        Oliko Tampereella, jossa Cheek esiintyi yhtenä monista, edes mitään erityistä?


    • ollaanmukaälykkämpiä

      Yleensä annan olal enkä kommentoi jos ihmisten ymmärryksen taso on tyyliin, minä yleistän kaiken ja minä puhun asioista ilman että olen perehtynyt tai tietäisin mitään koko asiasta.
      Näin ensiksikin on sama ja se mitä ihmiset kuuntelee mutta näin reilu 20 vuotta rap musiikkia kuunneelleena ja yleisesti ottaen laajan musiikkimaun omaavana sanon tämän.

      Sellaista ei ole oelmassa kuin Hip-Hop musiikki.
      Hip-Hop (jopa omaankin korvaan tyhmän kuulonen nimitys kulttuurille) on se kulttuuri johon kuuluu 4 elementtiä, graffiti, breakdance, mc;ing elikkä karkeasti sanottuna riimien heittäminen mikkiin joko ns spoken word tyyliin taikka Rap taustan päälle, sekä ehkä jopa tärkein elementti DJ;ing, tätä lienee turha sen enempi selitellä jokainen tietänee mitä on DJ, harva tietää että Rap DJ:t ovat osaksi syy siihen että ylipäätänsä mitään trance sun muita dj:tä on olemassa, raivasivat tietä myös tollasille.

      Elikkä se on nimeltään Rap musiikki joka on yksi Hip-Hop kulttuurin ns tuote (ei mitenkään kaupallisessa merkityksessä) (eikä se tekeekö musiikkia rahan takia vain ja ainoastaan mikä vaikuttaa siihen paljolti onko musiikkiin lyöty sielua vai tehty vaan että saadaan rahaa, mitään pahaa ei ole rahan tienaamisella musiikin avulla kunhan se ei vaikuta radikaalisti itse musiikkiin).

      RAP on lyhenne seuraavasta, Rhythm And Poetry

      Cheek esimerkiksi ei ole Rap musiikkia, herra ei osaa heittää edes freestyleä, elikkä heitetään ne riimit omasta päästä ilman että niitä on kirjotettu valmiiksi, mikä tekee siitä vielä haastavempaa kun pitää olla sanomaa ja niiden pitää rimmata niiden sanotusten Rap musiikissa.


      Cheek j ahänen kaltaisensa ovat pop musiikkia, ja se on ihan turha väittää muuta sellasen kans joka tietää mitä on oikea RAP musiikki, sama kuin väittelisit rokkarin kanssa että iskelmä on heavy musiikkia.

      Osalla tuntuu pipo kiristyvän oikeasta rap musiikista sen takia että otetaan kantaa asioihin joista ei välttämättä yleisesti puhuta mielellään, esimerkiksi yhteiskunnan epäkohdat.

      Musiikki yleisesti ottaen on runoutta ja antaa monelle paljon apua elämässä, voi jopa auttaa ihmisen eroon rankemmista ongelmista.

      Ilman musiikkia en pystyisi elämään. Kuuntelen paljon muitakin genrejä mutta jotenkin on lapsellista alkaa sanomaan ettei rap ole musiikkia ja ylipäätänsä yleistää kaikki tiettyä musiikkia kuuntelevat tietynlaisiksi, samanlaista propagandaa kuin 50 luvun amerikassa kun sanottiin että Rock And Roll on saatanan musiikkia ja sen kuuntelijat ovat riivattuja.

      Tuossa kun ajelee oulun keskustan läpi viikonloppusin näkee kyllä mitä sikoja ihmiset ovat yleensäkin kun eletään kuin pellossa, enkä yleistä osa tekee niin, nakataan kaikki roskat maahan ja jotenkin tuntuu että otetaan kaikki meidän hyvinvointivaltion hyvät jutut itsestäänselvyytenä, eikä edes olla kiitollisia siitä mitä on kun monessa maassa on köyhempää ja vähempivaraset joutuu kadulle, silti esim afrikan maissa kaduilla asuvat osaavat hymyillä ja olla onnellisia siitä vähästäkin mitä on.

      Aloittajalle sanoisin että ymärrän jos olet oppinut elämään mustavalksota elämää ja tottunut yleistämään ilamn minkaanalaista fakta pohjaa niin suosittelen korjaamaan asennettasi, se kyllä onnistuu, itse olen myös joutunut aikoinaan aikuistumaan henkiselläkin puolella ja käymään läpi koko minuuteni ja myöntämään huonotkin puoleni sekä oppimaan virheistäni, lisäksi oppinut ottamaan ihmiset huomioon ja katsomaan ja näkemään ihmiset yksilöinä ei massoina.

      Eihän kaikki Heavy musiikin kuuntelijatkaan ole narkkareita vaikka Rock ja Heavy piireissä vedetään viinaa ja heroiinia sun muuta, jopa klassisen musiikin tekijöistä löytyy päihdeongelmaisia ja varmasti ihan kaikennäköstä porukkaa mutta ei sen perusteella voi yleistää.

      Mitenkä on oma laitasi, kun/jos örvellät kännissä viikonloppusin niin pidäthän huolen ettet kännipäissään sotke paikkoja, jotka muut joutuu sitten siivoamaan, tai ethän vaan muutenkaan roskaa ja otat luonnonkin huomioon?

      Koska jos yleistää niin luulisi että et itse ainakaan toimi samanlailla?

      Tuntuu että osan ihmisistä on pilannut liika sometus ja liika älylaitetiden tuijottelu, vuorovaikutustaidot häviää varsinkin jos jo pienestä asti oppii nuita tuijotteleen ja henkinen kasvu voi hidastua, ja ihan tiedoksi, itse en roskaa ympäristöäni, enkä väitä olevani täydellinen, vikoja löytyy kyllä mutta olen sinut itteni kanssa myös henkisellä puolella ja löytyy maalaisjärkeä mikä osalta tuntuu puuttuvan nykyisin.

      En ole mikään parikymppinen enää mutta nuori kuitenkion vielä, alle 40, kun minä olin jotain 10-12 vuotias niin alko vasta kännykät yleistyyn, eikä ollut joka teinillä kännykkää, itse en saanut edes nokiaa ekaksi puhelimeksi, en kuitenkaan valittanut vaikka osa kavereista haukkui kun ei ollut samanlainen puhelin kun heillä (lellipennuilla, joiden vanhemmat ei muutenkaan paljon perään katellut).
      Soitettiin kotipuhelimeen tai mentiin hakemaan kaveria ovelta, sellanen on tainnut kadota nykyisin.

      • ihimetoimintaavälillä

        Pilkunviilaajille ja kontrollifriikeille sanon että pahoittelen kirjoitusvirheitä, nopeaa tulee kirjotettua, lisäksi mitä omaan sometukseen tulee niin hyvin harvoin sitä teen, en kuulu facebookiin ja se mitä tänne palstalle harvoin kirjotan on ollut joko purkua miltä itestä tuntuu, en hauku ketään, eikä ole ns kaivattua josta tänne valittaisin, oli eräs johon pahasti tunteellistuin mutta unohtanut ajat sitten mahd. että oltas koskaan yhdessä ja tällä hetkellä haku päällä että turha leimailla ätmiksi ytmiksi jännämieheksi sun muuksi lapselliseksi sonnaksi.

        Joskus tuntuu vaan että pitää kirjoittaa mielipiteensä, joka on toki hyvä silloin jos siitä tulee rakentavaa mielipiteiden vaihtoa, voi itsekkin saada uutat perspektiiviä asioihin, lisäksi ei kannata täällä tunnistella mitään tekstejää, voi mielikuvitus saada vallan ja pian kuvittelee että kaikki haukut on mulle jne ja jos se vaikuttaa irl asioihin ihmissuhteissa niin ei ole yhtään hyvä varsinkin kun harvapa uskaltaa kysyä suoraan että tuntuu että kirjottelisit musta tonne, pitääkö paikkaansa, koska en tänne kirjottele toisista ja hyvin harvoin ees tällästä kirjotan.

        Eikä ole seli selittelyä, ajan kuluksi omia ajatuksia ilmi.

        Ja joo on jokaisella oikeus mielipiteeseen mutta eikö iole kivempi kirjoittaa aikuismaisesti ei lapsellista diipa daapaa.


      • Äädämi11111

        Roskaväen "musiikkia" se silti on, oli nimi mikä tahansa.


      • EiKeneltäkäänPois

        Rap-artisti nimitys kyllä liittyy Jare Tiihoseen. Niin lukee useissa kohdin, joissa on virallista tietoa hänestä.

        Rapiahan on monenlaista.
        On esim. kristillistä rapia, Suomessakin.
        Aihealueet sanoituksissa voivat siis olla muutakin kuin afroamerikkalaisten omiin elämänalueisiin liittyviä asioita.

        Itse pidän hänen musiikkiaan sinivalkoisena rapina, koska aiheet ovat juuri Jare Tiihosen, suomalaisen miehen kautta tulleita sanoituksia. Menestys juuri hänen rapilleen on ollut megatasoa.
        Ja esim. kristillinen rap liittyy Suomessa Jumalaan, Jeesukseen, Pyhään Henkeen yms.

        On hienoa, että on monimuotoista rapia. Eihän sellainen ole keneltäkään pois.


    • Mjaa, vaikken nyt räpätyksen ylin ystävä olekaan, niin on sielläkin ihan helmiä joukossa. Minusta kaikki musiikki nivoutuu jotenkin yhteen. Tai sitten mulla on korvissa vikaa. :D

      Noh kumminkin kaikesta löytää sen jujun, kun kuuntelee erilaista musiikkia.

    • aisantuntia

      Miten helvetissä nekrut onnistuivat rap-huijauksessa? Täystollot vetää miljoonia höpisemällä jotain jou jou shittiä.



    • Tämä päivä on huomisen roskaa
      Josta suurin osa samanlaista moskaa
      Jonka joku vetää nenään kuin herneen
      Mitä ne enää penää ku tehneet jo erheen
      Huumehörhöt ja hilluvat kuristajapedot
      Ketamiini näyttää 60-luvun kukkakedot

      Eräs mieskin kerran mursi muurin
      Haamuja laski profeetoista suurin
      Nyt painuvat viestit pulloissa pohjaan
      Eikä uusia tule enää saarelta autioitetulta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      102
      2790
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1913
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      112
      1866
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      135
      1548
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      944
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      90
      926
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe