Taisi nuokin kusta omiin muroihinsa

HerroillaHerrojenVinkeet

12

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiEpäkuntoon

      Eikö ne niitä Sippilän bussines- kavereita liene.

      • Onko.nekään.nyt

        Tarja ajaa ilmaiseksi valtion kaaralla, ja Riku Aalto varastaa.


      • pankkovajakille
        Onko.nekään.nyt kirjoitti:

        Tarja ajaa ilmaiseksi valtion kaaralla, ja Riku Aalto varastaa.

        Ja sinä valehtelet.


    • AjattelemattomatIhmiset

      "miksi kukaan tavallinen työtätekevä äänestäisi miljonäärejä?"

      Niinpä, kyseinen järjettömys ja mielettömyys kulminoituu hyvinkin juuri vakuutuskuorilla veronmaksua välttelevän Lestakyrvän kohdalla.

      Tietysti silloin kun ei pysty omilla aivoillaan ajattelemaan niin on mukavaa äänestää julkkiksia ja varsinkin tv-kasvoja.

      Kauniiden ihmisten kykypuolue perustaa ääntenhaalinta-agendansa juurikin siihen...

      • itsekkin.kommari

        Äänestihän kokoomusrouvatkin kilvan kommunisti Halosta, ettei nämä ole kirkossa niin kuulutettu ketä äänestetään. Ihan hyvin voi tuokin konkkaronkka saada ääniä vaikka sosialisteilta. Ääniä saatta tulla ihan esiitymisten perusteellakin.
        Eikä me äänestäjät nyt kuitenkaan olla niin puolueuskollisia kuin annettu ymmärtää.


      • heejhheeh
        itsekkin.kommari kirjoitti:

        Äänestihän kokoomusrouvatkin kilvan kommunisti Halosta, ettei nämä ole kirkossa niin kuulutettu ketä äänestetään. Ihan hyvin voi tuokin konkkaronkka saada ääniä vaikka sosialisteilta. Ääniä saatta tulla ihan esiitymisten perusteellakin.
        Eikä me äänestäjät nyt kuitenkaan olla niin puolueuskollisia kuin annettu ymmärtää.

        >>kommunisti Halosta>>

        Halonen ei tietenkään ole kommunisti kuin jonkun harhoissa, demaritkin sotineet kommunisteja vastaan vuosikymmeniä, mutta selvästi tuli todistettua se, että Suomessa tosiaan on tutkimuksen mukaan on yli 600 000 äänstysikäistä jotka ovat ihan pihalla politiikasta, tämä Halosta kommunistiksi luuleva kuuluu kylläs siihen ihan pihalla olevien sankkaan joukkoon.


      • Se.on.totta
        heejhheeh kirjoitti:

        >>kommunisti Halosta>>

        Halonen ei tietenkään ole kommunisti kuin jonkun harhoissa, demaritkin sotineet kommunisteja vastaan vuosikymmeniä, mutta selvästi tuli todistettua se, että Suomessa tosiaan on tutkimuksen mukaan on yli 600 000 äänstysikäistä jotka ovat ihan pihalla politiikasta, tämä Halosta kommunistiksi luuleva kuuluu kylläs siihen ihan pihalla olevien sankkaan joukkoon.

        Harhainen kommunisti, miljonääri.
        Joka edesottamuksiaan vähänkään tietää, kyllä se kommarileiriin menee lähimmäs.
        Kyllä se Tarja tosiaan harhaille kommunistina, Stalinistina. Näki jo punavankihaudalla mikä on "miehiään".


      • ÄnestävääApinaaGoijataan

        "Tietysti silloin kun ei pysty omilla aivoillaan ajattelemaan niin on mukavaa äänestää julkkiksia ja varsinkin tv-kasvoja."

        Kokoomus ei olisi läheskään niin "tekosuuri" puolue Suomessa ilman noita tarkoituksella haalittuja ääniharavoina toimivia julkkisehdokkaitaan.

        Keskusta taasen ei saisi ikinä noita tasaisin välein toistuvia duunarien ja vähäosaisten veriä seisauttavia vaalivoittojaan ilman valehtelevia lestojaan...

        Viimeksihän opiskelijat(=varsinkin nuoret) joutuivat suhteellisen rankan vedätyksen kohteeksi.


      • Ainoa.oikea
        ÄnestävääApinaaGoijataan kirjoitti:

        "Tietysti silloin kun ei pysty omilla aivoillaan ajattelemaan niin on mukavaa äänestää julkkiksia ja varsinkin tv-kasvoja."

        Kokoomus ei olisi läheskään niin "tekosuuri" puolue Suomessa ilman noita tarkoituksella haalittuja ääniharavoina toimivia julkkisehdokkaitaan.

        Keskusta taasen ei saisi ikinä noita tasaisin välein toistuvia duunarien ja vähäosaisten veriä seisauttavia vaalivoittojaan ilman valehtelevia lestojaan...

        Viimeksihän opiskelijat(=varsinkin nuoret) joutuivat suhteellisen rankan vedätyksen kohteeksi.

        Ja sinä olet oikea äänestäjä, kun kommareille äänesi annat.
        Mitä siinäkin firmassa ? tyhjähousu huutelijat !


    • Samaa mieltä ehkä, kakkinevat omaan kuppiinsa. Annoin itseni ymmärtää Harkimon vastikään sanailleen, että kansaa pitää kuunnella ja kansan pitää saada päättää, ihan siis oikeasti. Mutta kun kansa ei ole kokoomuslaista kuin viidesosaltaan ja jos kansa todella pääsee päättämään, ei se liene varakkaan etu. Päinvastoin.

      • S24uomlaineN

        Ei kansa ole viidesosalta kokoomuslaisia, vain äänestävistä. Harkimokaan ei ole Kokoomuslainen, kuten eivät varakkaat yleensäkään. Kokoomus on virkamiesmäisten turhakkeiden puolue, ja niiden jotka toivoisivat olevansa virkamiesmäisiä. Siis pikkupomojen puolue.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe