Itse olen mieluummin vuokrannut leffat Makuunista kuin tilannut Netflixiä
Koskettaako Makuunin konkurssi teitä?
18
229
Vastaukset
Tais olla vuosi 2009 kun viimeksi vuokrasin leffan..
- Totuus-
Hah, en ole koskaan vuokrannut yhtään leffaa. Leffoja näkee ilmaiseksi netistä tai telkkarista.
Ei oo tultua vuokrattua mitään.
Tullut ostettua leffat 😁- syynä.tämä
Se johtuu isosta pillustasi :)
- hgfghfghj
En oikein ymmärrä miksi ihmiset ei vain lataile torrenttina leffoja.
Netflixin valikoima on ihan säälittävän vähäinen.. En ikinä tulisi toimeen sillä.- VaihtoehtojaOn
En oo torrenttina ladannu pariin vuoteen, nykyään paljon kätevämpää vaan käyttää jotain ilmaista appia.
- 101prosHetero
Makuuni. Se on homoille
- 756i36i356i356i56
Netti on tavallaan pilannut leffojen katselun siinä missä deittailunkin. Ennen oli jotenkin hienompaa mennä jonnekin valitsemaan leffa tai kaksi mutta nykyään saat plärätä jotain appia että löytyykö jotain kiinnostavaa. Sama kuppiloissa käymisessä, silloin kiinnitti livenä huomiota kiinnostavan näköisiin naisiin, kun nykyään he jäävät huomaamatta kun netissä voi ikkunashoppailla.
- pitkätukka-68
80-luvun alussa tuli vuokrailtua leffoja, sen jälkeen ei juurikaan. 2000-luvulla olen kai kerran käynyt vuokraamassa.
Areena, Netflix, Piratebay ja huuto.net, näillä kuljen. - pilluille.kenkää
Moni pillu jää ilman työtä makuunin konkurssin takia.
- makuu.ni
On niissä miehiäkin töissä
- homon.hommaa
Niin jotkut homot. Tosimies ei karkkeja myy
- 123d1231d3
kyllä hieman, oli kiva käydä makuunista karkit ja sieltä on kivempi etsiä leffoja kuin hikisistä netflix sivustoista. tosin makuunin hinnat ois voineet olla pienemmät. ehkä tosin nykyisin ei tehdä kovin hyviä leffoja joihin jaksais paneutua.
haluaisin tuoda takaisin fyysisten tuotteiden siis musiikki ja peli ja elokuva arvostuksen. että kun käy ostamassa cd levyn niin sen kanssa viettää sitten koko illan jne. en pidä kertakäyttö kulttuurista tai viihteestä Makuunilla on kyllä rakas paikka muistoissa. Varsinkin alku 2000-luvulla tuli käytyä usein,vielä kun tehtiin muutenkin hyviä leffoja..ja ne karkkivalikoimat siellä nam:D Kaikki vanhat hyvät liikkeet poistuu pikku hiljaa,surullista..
VIdeovuokraamossa asiointi kehittää sosiaalisia taitoja - siellä käy naisia ja voi sopivan tilaisuuden tullen jutella small talkia työntekijän kanssa. Elokuvat ovat yleinen harrastus, josta löytyy helposti puhuttavaa.
Ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104