ellei suomalaiset naiset olisi sellaisia lentoperseitä kuin ovat. Isiä löytyy kaikista maailman maista ja lapset ovat eläneet koko siihen astisen elämänsä ilman oikeaa Isää. Kaikki tämä vain naisten lerssin kaipuun vuoksi. On paneskeltu palmun alla lumumba jurrissa ja viidakossa posket khattia täynnä.
Kadonneen jäljillä sarjaa ei olisi
20
214
Vastaukset
- EiPannaPeräkammarissa
Niin parempi on siellä peräkammarissa olla kokonaan panematta.
- viihdettäperäkammariin
Nii eikä olis edes kyseistä viihdettä toimettomille peräkammarinpoijille tarjollakaan ellei sentään joku panis jossain ja kunnolla ja sitten näiden edesottamuksia seurattavana... se moraalinen närkästys on vain bonus!
- näin.on.närhet
Peräkammari on turvallinen paikka; siellä on korkeintaan pölyinen raanu seinällä ja piirongin takana päästäinen.
- pyhimysmiehet
Onhan se hyvä kun naiset muualla ovat uskollisia oman maansa miehille. Kuin myös hyvä että suomimiehet eivät kylvä siemeniään suomen ulkopuolelle.
Minun lapseni on vain ukkoseni.
- suominaisen.aivot
Suominainen on 60-luvulta lähtien ollut kansainvälinen naurunaihe. Nämä ainopennaset ym. vakavoittavat sitä suhtautumista. Ei enää niin naurata.
Ei tuo ole suomalainen formaatti.
- dgrfgrfg
Ei, mutta suomen versiota ei pystyttäisi tekemään ellei etsittäisi naisten kadonneita rantapanijoita Kreikasta, Italiasta etc...
20 vuoden päästä sarjassa etsitään kadonneita isiä Irakista, Iranista etc. dgrfgrfg kirjoitti:
Ei, mutta suomen versiota ei pystyttäisi tekemään ellei etsittäisi naisten kadonneita rantapanijoita Kreikasta, Italiasta etc...
20 vuoden päästä sarjassa etsitään kadonneita isiä Irakista, Iranista etc.Miehet pitäisi siruttaa kuten koirat, niin löytyy helpommin.
- Pönttö_ulkona
Wwuwuw kirjoitti:
Miehet pitäisi siruttaa kuten koirat, niin löytyy helpommin.
Hahhahah hyvä idea wuhweli :’D
- Mietin.vaan
dgrfgrfg kirjoitti:
Ei, mutta suomen versiota ei pystyttäisi tekemään ellei etsittäisi naisten kadonneita rantapanijoita Kreikasta, Italiasta etc...
20 vuoden päästä sarjassa etsitään kadonneita isiä Irakista, Iranista etc.Alkuperäinen väite oli että " Kadonneen jäljillä sarjaa ei olisi ellei suomalaiset naiset olisi sellaisia lentoperseitä kuin ovat."
Jos tuo ei ole suomalainen formaatti, niin sitten lienee selvää että kyllä ne muunkin maalaiset naiset ovat lentoperseisiä.
- toosa.kutisee
Tällä viikolla tulleessa uudessa jaksossa erittäin kaunis nainen etsi isäänsä Bulgariasta. Mies oli ollut rumpalina bändissä, joka soitti keikan Imatralla Valtionhotellissa 28 vuotta sitten ja joku suominainen oli pokannut miehen yöseuraksi.
Kyllä näitäkin juttuja jollekin enkulle kun rupeis kääntämään! :oD
Flying ass! ;oD- Pönttö_ulkona
Wuuwwuu ja sinä, aamun naurut! :’D
Pönttö_ulkona kirjoitti:
Wuuwwuu ja sinä, aamun naurut! :’D
No minä nyt osaan naureksia itse näille kaikille jutuille täällä. :oD
Toisaalta on ikävä tapa naureksia toisen oikeille murheille, mutta kaikista ihmiset jaksaa nykyään pahastua. :oD
- Totttta
Sarjan nimeksi pitäisi laittaa "puoliveriset äpärät etsivät isiään".
- Narumyyjä
Suomalaiselle kurpalle maistuu makia, ukko jätetään kotiin kun lähdetään etelään katsomaan "nähtävyyksiä" tyttöporukalla.
ei muutako lentoperseet olalle,
https://aijaa.com/aIQ133- kiero
Sarjan nimeksi pitäisi muuttaa "Puoliveriset äpärät etsivät isiään".
- Anonyymi
Häpeällistä touhua! Varsinkin kun tietävät, että miehet tekevät sen vain hetken innosta ja unohtavat sitten ihan mielellään.
Uskomatonta, että apartheid-maahankin on naisia eksynyt antautmaan miesten kanssa sänkyhommiin...todella uskomatonta. Häpeäpaalu olisi oikea kirkon edessä kuten ennen muinoin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419